to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
w felicji beda chodzily wszystkie nawet te tanie tylko ze 6kg maja dluzsza wytrzymalosc noi sile otwierania
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Pilota już dodałeś ? Sprawdzałeś czy czasem na starym module nie idzie zaprogramować pilota ?
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Witam, Jak sprawdzić do którego podłączyć sterownik. Chociażby kontrolką zrobioną z żarówki samochodowej podłączonej jedną stroną do masy auta. Pozdrawiam.
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
A tak ciężko w google wpisać?
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Tak wymiana zamka.
Za co odpowiedzialny w wiązce jest przewód brązowy. Dzięki za odp. Brązowy to po prostu masa.
Mam taki problem z centralnym zamkiem : zarówno z pilota jak i z kluczyka zamek rygluje się i roztwiera prawie natychmiast , po 5, 6 prubach udaje się dopiero zamknąć. Może ktoś wie co może być tego powodem i gdzie w tym samochodzie szukać centralki od centralnego?
Jest tak. Skoda Octavia 1,9 TDI GLX i autoalarm MAGICAR FAI440. Wszystko było pięknie do monoentu uruchomienia alarmu po monrażu. Alarm jest zainstalpwany w następujący sposób; - sterowanie centralnym odseparowane diodami 1N4004 i podłączone w dżwiach do cienkich przewodów biało-żółty(zamykanie), czarno-żółty(otwieranie) - czujniki otwarcia dżwi odseparowane...
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest niezamykający się centralny zamek w moim aucie. Opis problemu: Sprawa jest dość dziwna, ponieważ drzwi raz się zamykają, a raz nie. Nie zależnie czy zamykam auto z pilota czy kluczykiem centralny "bawi się ze mną w kotka i myszkę". Dodam że "otwieranie" działa zawsze. Co zostało zmienione/sprawdzone:...
Witam.Moze byc tak jak piszesz w obu przypadkach.Moze sie zdarzyc,ze wlasciciel ktoregos z tych samochodowmktore parkuja obok ciebie ma te same fale radiowe na pilocie co ty,aczkolwiek zdarza sie to bardzo zadko.Tak samo mozesz miec zwarcie na centralce zamka centralnego i dlatego otwieraja ci sie drzwi.sprawdz sobie centralke,czy nie ma w srodku wody...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Moim zdaniem należy zacząć od sprawdzenia pilota. Tak jak kolega wyżej napisał bez pomiarów się nie da. Jeśli chcesz sam się w to bawić, rozbierz pilota i sprawdź czy mikrostyki działają, potrzebny oczywiście multimetr. Czasami wystarczy oczyszczenie ścieżek w pilocie i poprawienie połączeń.
witam!! mam w samochodzie ( skoda Felicja `98) oryginalny centralny zamek! chciał bym do niego założyć sterownie z centralki tylko nie mam opisu kabli wychodzących ze sterownika centralnego, które kabel idą na otwieranie a które na zamykanie! jak by ktoś miał schemat lub rozpiskę przewodów z centralki to był bym wdzięczny za pomoc! pozdrawiam!
sciąg te punkty za zdjęciach-podawaj dane czyli jaki rocznik???
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Zamek na 100% do wymiany. Nie ma co mierzyć.
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Mam Octavię 99 r kombi i podobny problem miałem po wymianie zamków, z tym że u mnie problem zlokalizowałem w zamku bagażnika. Odpiąłem centralkę w zamku w bagażniku i korzystam z otwierania i zamykania kluczykiem - po odpięciu przestał się automatycznie alarm, awaryjne i zamki zamykać i otwierać samoczynnie.
Wymieniłeś zamek w drzwiach kierowcy czy tylko wkładkę na kluczyk ?, bo jeśli w nich nie działa centralny, to uszkodzony jest sam zamek lub kable w przelotce drzwi
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Centralka podłączona otwiera i zamyka lecz mam problem z podłączeniem kierunków, szukałem probówka podłączona do masy i przystawiłem do poszczególnych pinów żeby spr czy na którymś będzie migać a tu nic jedynie świeci na kilku, popiołem pod bezp od awaryjnych i także od kierunków i też nic, Kolory mi się nie zgadzają na kostkach bo to jest anglik przerobiony,...
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
Zaznaczona na schemacie "nożyczkami" pętla jest rozcięta czy w całości ?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
To nie to samo, w felicji gdy wymontujesz zegary, to przy kolumnie kierowniczej zobaczysz przykręconą czarną centralkę centralzamka, są nawet na niej opisane piny. Ale w felicji c.z. napewno sterowany jest masą. Pozdrawiam i powodzenia.
Witam mam podobny problem do twojego, tylko że sam zrobiłem zwarcie w samochodzie i nie działa mi centralny, otwiera tylko drzwi kierowcy a reszta jest zamknięte, możesz podpowiedzieć jak naprawiles u siebie ten problem i jaki koszt tego wyszedł.. Pozdrawiam
kodowanie centralnego zamka skoda sterownik centralnego zamka skoda skoda moduł zamka centralnego
zmywarka jakiej firmy zmywarkę kupić sterowniki kierownicy apollo opuźnionego załączania
czytanie schematów elektrycznych czytanie schematów elektrycznych
Zmywarka BOSCH SMV4ECX21E - znaczenie oznaczeń modelu Przeciek oleju hydraulicznego w rozdzielaczu - przyczyny i naprawa