moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Pilota już dodałeś ? Sprawdzałeś czy czasem na starym module nie idzie zaprogramować pilota ?
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
a co ze centralnym zamkiem, wymienić najpierw kasetę z nowymi stycznikami czy szukać przyczyny bardziej w module centralnej elektryki?
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
Witam, mam problem z centralnym zamkiem. Nie zamyka i nie otwiera żadnych drzwi z kluczyka (tylko mechanicznie przednie od kierowcy). Z przycisku w środku samochodu zamyka i otwiera wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy. Wymieniony cały zamek na nowy (w drzwiach kierowcy) bez efektu. Czujnik otwarcia drzwi działa. Co jeszcze może być nie tak? Moduł...
Raczej w tej skodzie będziesz miał moduł komfortu (pełna elektryka), dlatego też nie połączysz się z centralnym bo nie ma jako takiego osobnego modułu. Centralny jest zintegrowany z modułem komfortu. Pozdrawiam Repa
Witam. Na krakowskiej giełdzie kupisz centralny zamek Titan(1master+3slave) za 65zł +40-60 zł za moduł sterowania przez pilota. Ale najlepiej podpiąć to pod alarm.
Sprawdziłem po raz kolejny i wydaje się, że piloty działają na innej częstotliwości niż powinny - było to sprawdzane metodą z TV i lepiej było na kanale 36,a nie jak powinno na 34. Podaj numer kluczyka (pod grotem powinien byc) W 35 nie wejdziesz bo nie potrzebujesz. U Cb modul komfortu odpowiada za centralny zamek.
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Moduł był sprawdzany w warsztacie - nie jest zawilgocony.
Dioda w drzwiach nie jest od alarmu.Wersje bez też ją mają. Rozumiem że to alarm fabryczny?Jeżeli vcds nie pomoże to trzeba będzie zmienić moduł komfortu.
Ooo :D to dobra wiadomość. Myślę jeszcze czy nie zastosować w tych obwodach przekaźników. Żeby nie obciążyć nadto modułu prawych drzwi.
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
Po długich poszukiwaniach problem okazał się błahy .Podmieniane moduły , zamki nic nie dawały . Winny był naderwany przewód łączący drzwi z karoserią ale dosyć głęboko w karoserii .Temat zamykam .
Nic z tego. Pilot przelutowany. Moduł przegrzany hotem. Próbowałem przypisać pożyczonego pilota i też bez efektu. Wina leży po stronie samochodu. Czytałem że nieoryginalne radio może mieć wpływ na wariowanie modułu komfortu ale nie wiem jak to możliwe.
wszystko by było fajnie ale w tej skodzie nie ma modułu komfortu 2000r a pilot scyzoryk pewnie od nowszej wersji chodzi mi o to czy mogę tego pilota jakos zgrać!!! dokupić np na szrocie taki moduł??? i dokodować scyzoryk?
Autko nie miało centralnego zamka? Dziwne.
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. NIe ma tam czegos takiego. Tak jak wyżej, kable potem zamek. No może jakimś cudem moduł drzwi. Przydała by się jeszcze diagnoza komfortu.
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
Kupiłeś właściwy moduł , wystarczy stary odłączyć i ten podłączyć i musi działać.
Jakim potencjałem, dokładany sterownik zamka centralnego steruje domykaniem szyb? Bezpieczniki sprawdziłeś? Kontrolnie mógłbyś wykonać diagnozę auta i tam wyjdzie czy moduł drzwi jest widziany przez moduł centralnej elektryki, jeśli się nie widza a zasilanie jest, i bezpieczniki i kable całe, mogłeś uszkodzić moduł drzwi kierowcy.
Witam wygląda to na brak zasilania, moduły w drzwiach nie mają zasilania a moduł komfortu nie widzi komunikacji
Do Moderatora: Jeśli chodzi o pkt 14 nie zgodzę się gdyż podpiąłem się pod temat a nie zakładałem nowy. Pkt 13 jest już w ogóle nie na miejscu bo mam problem a nie nabijam sobie punkty. Nie jestem bardzo aktywnym użytkownikiem forum i piszę tylko gdy czegoś nie wiem. A teraz o zamku w skodzie: skorzystałem z podanych linków i dalej nie zostały rozwiązane...
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
Alarm ma wyjście do sterowania centralnym zamkiem, 2 przewody na których pojawia sie masa. Jeżeli kupisz centralny zamek uniwersalny to możesz ten alarm podłączyć z tym centralnym bez żadnych dodatkowych modułów. co do montażu siłowników to nie ma większych problemów.
A jakiż to rocznik i model: Sprawdź przelotki w drzwiach i same przewody zajrzyj do krańcówek w drzwiach pasażera jeśli wszystko ok To moduł Komfortu podmień i zobacz co wtedy .
Witam. Mam mały problem, od pewnego czasu przestało wszystko działać w Skodzie z 2003 roku. Brak elektrycznych szyb, podświetlenia, centralnego zamka. Działa tylko otwieranie i zamykanie, przednich lewych i tylnych prawych drzwi. W panelu bezpieczniki wymienione, moduł zmieniony i dalej to samo. Proszę o pomoc. VAG się nie łączy, prąd dochodzi do modułu.
Test modułu komfortu powinien wyjaśnić przyczynę usterki
To nie musi być siłownik. Sprawdź przewody w przepuście. Wiązkę tylnych drzwi można w całości zdemontować i naprawić na stole. Sprawdź też, czy w module (na silniku podnośnika szyby) we wtyczce nie zgromadziła się woda. Wówczas śniedzieją styki i centralny też nie działa. Płytkę modułu wyciąga się bardzo prosto z obudowy silnika.
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
W serwisie zdiagnozowali, że popsuł się jeden z modułów odpowiedzialny za sterowanie zamkami i trzeba go wymienić. Mam nadzieje, że wiedzą co robią i będzie już dobrze.
To nie jest oryginalny pilot od Octavii. Pytanie czy to klon oryginału czy dołożony jest moduł z tymi pilotami. Jak dołożony moduł to najtaniej go wymienić na nowy bo takie centralki z 2 pilotami kosztują 50 PLN.
Napisz ile masz szyb elektrycznych. Moim zdaniem cos sie dzieje z modułem komfortu lub z miktostykami w zamkach. Sprawdz vagiem bloki danych w module komfortu.
jakie masz napiecia na can w module drzwi?ile + na tym module? w tych autach potrafi zgnic calkowicie pin w przelotce dokladnie to posprawdzaj
W module komfortu jedyny błąd to błąd tylnej klapy. Był wcześniej a centralny działał normalnie. Po południu sprawdzę te bloki jeszcze. Dodano po 10 Poniżej bloki. https://obrazki.elektroda.pl/2634775300_... https://obrazki.elektroda.pl/7817255500_... Dodano po 33 Drogą eliminacji, na 90% mam uszkodzony moduł komfortu...
Witam was! Mam taki problem: chcę zamontować centralny zamek na pilota. Kupiłem tylko moduł do sterowania (2 przewody zasilanie, 3 - otwórz, zamknij, kanał) ponieważ fabrycznie był już zamontowany centralny na kluczyk. Czy ma ktoś schemat do centralnego zamka na kluczyk (Skoda Felicja)? POZDRAWIAM!!!
Witam.Rozetni wiazke za modułem tą która wchodzi do zamka powinien tam być zielono -czerwony i chyba niebieski - czarny ,a jak sie myle to napisz jakie tam są to ci napisze (chwilowe podanie masy przez kontrolke 5V powino spowodować zamkniecie lub otwarecie zamków) .
Przecież kostka jest podłączona do "elektronika kierownicy". Masz vcds to diagnoza tego modułu jak i BCM i masz odpowiedź . Nie umisz trudno ,trzeba dać komuś zarobić.
Szukałem centrali alarmowej ale nie znalazłem niczego "podejrzanego" Jak to jest w fabrycznych alarmach, jest jakiś osobny moduł czy wszystko jest podpiete do komputera pokładowego ? Konfiguracja chyba też VAGiem?
Typ alarmu nie ma tu póki co znaczenia.Pytanie zasadnicze :centralny zamek jest fabryczny czy wstawiany ? Jeżeli fabryczny - sprawdź bezpieczniki fabryczne . Jeżeli wstawiany - sprawdź zasilanie modułu c.z.
Witam Mam moguł orginalny od vw nr 1C0 959 799 E Ma on trzy gniazda 24pin, 23pin, 15pin. i potrzebuje do niego schemat podlaczenia, bo chce go zastosowac do seata toledo 97r a tam byl modul z jedna kostka. ten zapewne ma terz mozliwosc sterowania szybami ale mi tylko potrzeba centralny zamek i ewentualnie jak wprogramowac pilota. Pozdro.
Witam. Posiadam skodę fabie II 2009 i interesuje mnie jaki moduły komfortu w tych samochodach obsługują pilot do centralnego zamka. Ktoś z forumowiczów jest w stanie udzielić mi odpowiedzi?
Wygląda na problem z modułem komfortu. Masz jakąś możliwość diagnostyki ?
Zapytam tylko gdzie podpinałeś przewody do kierunkowskazów ? Chodzi mi dokładniej w aucie. Gdzie je znalazłeś ? Ja podpinałem się pod moduł komfortu na piny 7 i 13 .. sterowanie masą z czego na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Witam Panowie mój problem polega na tym iż w skodzie fabii 1.9tdi 2000r często przestaje reagować na pilot centralny zamek ale po paru godzinach, i uruchamianiu na dłużej silnik działa jak należy. Co może być tego przyczyną?? W pilocie bateria jest ok. Następnym problem to to że po wyciągnięciu kluczyka imobilajzer nie odłącza prądu np od radia i radio...
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Czy wychodzą kable to zobacze jutro, ale nawet nie wiem gdzie szukać czy przy centralce tam gdzie jest "zamek" do kluczyka tego małego. A centralny zamek który kupiłem zawiera 4 siłowniki i moduł sterujący oraz reszte tzn, blaszki i okablowanie
https://obrazki.elektroda.pl/3380100900_... Piloty zaprogramowalem na nowo i podłączyłem według schematu powyżej ale niestety nic nie działa. Myślę że może to moduł czy istnieje możliwość podłączenia bez niego ?
Raczej wątpliwe że jakikolwiek trzyprzyciskowy będzie działał - nie jestem pewien, ale u Ciebie wszystkie zamki po jednym drucie lecą. Wyjątkiem może być osobny kanał drzwi kierowcy i tyle. W/g sprzedawcy z allegro https://allegro.pl/oferta/pilot-kluczyk-... tym daje się zastąpić "jajko" - osobiście nie próbowałem....
nie działa zamykanie auta z pilotów. 1. Czy otwieranie z pilotów działa? 2. Czy sygnał, zamykanie/otwieranie trafia do antenki modułu komfortu (jeżeli zdalnie sterowany centralny zamek jest zamontowany fabrycznie)? 3. Czy centralka zamka dodawana była oddzielnie. 4. Czy oba piloty sprawdzono na testerze sygnału z pilotów?
Po wymianie sterownika centralny zamek z pilota działa poprawnie. Naprawę wykonał doświadczony elektromechanik, paru druciarzy wzięło pieniądze, a ich naprawy były nieskuteczne. Dodano po 45 Po wymianie sterownika centralny zamek z pilota działa poprawnie.
witajcie moj problem moze sie wam wydac banalnie prosty ale...jest dokuczliwy w skodzie octavii ktora zamierzam kupic jest centralny zamek problem polega na tym ze nie mozna otworzyc za pomoca kluczyka drzwi od strony kierowcy klucz kreci sie w zamku - czyzby był rozwiercany? nie ma natomiast z tym problemu za pomoca zamka od strony klapy bagażnika...
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
no właśnie dlatego pytam czego nie bedę miał czy alarmu czy czegoś innego... różnica jest 300zl... a to na ulicy nie leży.Octavia wersja run 1.4 16v 2 szyby elektryczne lusterka alarm centralny zamek
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
witam podłączyłem dzisiaj inny zamek i też nie działa.okazało się że przewody w drzwiach zrobiły zwarcie i elektryk stwierdził że poszedł moduł komfortu.gdzie go szukać i jak on wygląda.
Witam ponownie. Po pierwsze dzięki za szybki instruktaż zdjęcia tego plastyku, bo bym pewnie walczył trochę na siłę, a tak poszło bez boleśnie :) Po dwa - nie, nie ma problemu z centralnym, szybami, lusterkami - poprostu mój moduł komfortu jest bez odbiornika centralnego zamka więc sobie wymyśliłem że kupie (i kupiłem) takowy i podmienie, a potem kupie...
Włożyć wtyczkę ,uruchomić program ,wybrać odpowiedni moduł który odpowiada w tym aucie za centralny zamek ,adaptacje i odznaczyć automatyczne zamykanie ,oraz automatyczne otwieranie. Pewnie można to zmienić w menu na liczniku przyciskami na kierownicy.
Światło w kabinie jest, w drzwiach również. Podmieniłem moduł komfortu ale to też nie zdało egzaminu. Muszę chyba poszukać drugiego zamka.
To czy moduł widzi włączony zapłon(styk"s") też widać w parametrach.
Nazwisko tego elektryka z adresem i nazwą zakładu. Wsadziłeś inny moduł na przysłowiową pałę i myślałeś że to załatwi sprawę. A tego o czym ja napisałem ani niczego innego nikt nie sprawdził.
I sprawa została rozwiązana. Zamki podczas dużego mrozu zostały mechanicznie uszkodzone, zapadka blokująca ryglowanie centralnego zamka zatrzymała się w połowie drogi pomiędzy pozycją zamkniętą a otwartą, przy jednoczesnym zerwaniu mechanizmu sterującego pracą tą zapadką. Z elektrycznego punktu widzenia wszystko działa, ale zamek stanął. Pozostało...
Zaczął bym od zdiagnozowania układu testerem. Może moduł w drzwiach się wysypał!
witam mam ten sam problem co ty. identyczny silniczek z modułem o tym samym nr. tez zalany przez wode przeciekajacą przez szybę. znalazles moze zamiennik do swojej części? tez szukam uzywanej. kupilem od golfa 4 ale nie dziala zamek centralny. prosze o odpowiedz.
Nie mam pilota. wcale to nie gaśnie a mechanizm zamka działa tak, że jak się zamek zamknie (trzaśnięcie klapą) to on nie wyłącza mikrotyku tam jest taka klapka co naciska na mikrostyk. Dopiero jak się zamknie kluczem z centralnego zamka to światło się gasi albo jak zamek się ręcznie domknie(są na nim dwie pozycje zamykania) Gdzie jest moduł komfortu...
Wina może leżeć po stronie modułu komfortu.Trzeba podłaczyć vaga i zobaczyć jakie są błędy w sterowniku.Pzdr
Nie zamykają się drzwi z pilota. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Wymieniono baterie w pilotach ? Piloty sprawdzono testerem ? Wykonano diagnostykę samochodu ? Odczytano parametry bieżące modułu komfortu ? https://obrazki.elektroda.pl/3564392600_...
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180Ω do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm²) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
Witam, ja udałem się do fachowca, były podejrzenia że uszkodził sie moduł komfortu. Najpierw było podłączenie pod komputer, co wykazało, że uszkodzona jest wiązka. Mechanik jednak sprawdził bezpieczniki miernikiem i albo dał "lewego prądu" albo wywołał drugie zwarcie i zadziałało. Jak mowił bezpieczniki były całe, a dalej nie może zdradzać swoich tajemnic.Ogólnie...
Tylko ja nie chce zaprogramować kluczyka z immobilajzerem tylko sam pilot. Tzn chce otwierać auto bez kluczyka zdalnie przez sam pilot, nie odpalać. Na allegro mogę kupić używany kluczyk, lub są nowe zamienniki. Np: https://allegro.pl/oferta/seat-ibiza-iv-... używany https://allegro.pl/oferta/vw-passat-b5-g...
Temat rozwiązany. Okazało się, że połamały się przewody w harmonijce pomiędzy drzwiami, a słupkiem. Nie zmienia to jednak faktu, że 3 zamki zamienne okazały się niewłaściwe (były m.in. z jednym, a nie z dwoma silnikami). Nie wiem jak w Multivanie, ale znajomy miał podobny problem w Sharanie. Tam uszkodzony okazał się moduł komfortu. Polecam jednak zacząć...
Witam wszystkich jestem posiadaczem Skody Octavii 1.8 Slx z 98 roku.Wczoraj rano zamknąłem samochód z pilota, kiedy wieczorem chciałem otworzyć samochód zamek nie zadziałał.Musiałem otworzyć samochód normalnie z zamka.Nie działa czwórka drzwi ale bagażnik się otwiera i zamyka. Przewody w gumie sprawdzone, siłownik w drzwiach kierowcy sprawdziłem inny...
Śkoda octavia 2000 rok kombi, nie działa centralny zamek z pilota, szyby elektryczne działają tylko z kluczyka, klapa tylna zamyka się tylko z kluczyka, brak światła w środku, z tego co wyczytałem to odpowiada za to moduł komfortu, jak sprawdzić czy wychodzi z niego prąd, do modułu dochodzi, w bagażniku są trochę zasniedziale kostki.
Musisz zobaczyć gdzie jest moduł komfortu i sprawdzić kable. Ja jak podłączyłęm vaga to wyrzucił mi jakiś błąd szyny danych no w każdym razie chodziło o kable. Jak się do nich dostałęm wzrokowo wyglądały ok, ale zacząłem pociągać za każdy z osobna i zaczęły sie rwać. Polutowałem połączyłem zabezpieczyłem i chula do tej pory i jestem jakieś 500zł do...
Witam Posiadam w mojej fabii moduł komfortu 6q0 959 433 C Chciał bym zapytać czy może da się go podłączyć bezpośrednio do złącza OBD? Jeśli tak to prosił bym schemat podłączeniowy, ponieważ nie mogę się z nim połączyć przez złącze obd w aucie. Mój problem polega na tym iż po zamknięciu centralnego zamka (seryjny centralny zamek bez alarmu) pobiera około...
Sprawdziłem i problemem jest bezpiecznik nr 45 od modułu komfortu. Po wymianie i zamknięciu auta bezpiecznik się pali. Wychodzi na to, że jednak winą będzie wiązka, którą naprawiałem, tylko tutaj mam takie pytanie. Czy istnieje jakiś sposób na zlokalizowanie dokładnie, który kabel jest wadliwy? Żeby nie musiał wymieniać wszystkich? Dodam, że na elektryce...
[ wymienic ten sterownik ale jak to później dopasować[/quote] odczytaj sobie VAG-em kodowanie tego modułu , kup najlepiej o tych samych numerach i ustaw kodowanie na takie jak miałeś w tym
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
Czarno-zielonego nie ma wg jak również czarano-białego Jakies 30-40cm przed modułem jest widać go ale poźniej łączy sie w tymi przewodami końcowymi i jest tak zagmatfane ze cieżko zob z jakim kolorem jest połączony, dlatego pytałem czy wie ktoś moze pod jaka pozycją szukać na kostce.
Kup sterownik centralnego zamka z kluczykami scyzoryk. Coś koło 120 zł. I chyba bedzie taniej Dodano po 2 Kodowanie BCM Nowy grot lub obudowa pilota Frezowanie I czy ktoś BCM z kluczykiem Ci sprzeda? Inwestycja nieopłacalna. Po to powstały moduły cwntr. zamka
Witam czy ktoś ma informacje czy można aktywować domykanie szyb jak się ma fabryczny centralny ? czy trzeba dokupować jakieś moduły itd ? Jak wsadzę kluczyk w zamek i przekręcę i trzymam szyby się opuszczają , lub zamykają tak długo jak trzymam. Skoda octavia 1 2003 4xel szyby kombi
Sprawdź najpierw jak wygląda duże złącze przy module czy nie jest zaśniedziałe, wyjście siłownika (dwa grubsze kable do kasety zamka czy pojawia się naprzemiennie +12 i -12), później wtyk przy zamku ew. później sam zamek...
Kierunkowskazy to czarno-zielony i czarno-biały przy przełącznikach pod kierownicą. Sterowanie zamkiem - sygnał masy. Przewody biało-żółty - zamykanie, czarno-żółty - otwieranie. Przewody wychodzą z kasty zamka i idą do modułu przy silniku od szyby w drzwiach kierowcy. Pod biało-niebieski wychodzący z przycisku zamykania w środku uta w drzwiach kierowcy...
Witam. Odgrzewam kotleta, gdyż mam podobny problem a nie chcę zakładać nowego tematu. Skoda Octavia '04 silnik 1.6i. Centralny zamek fabryczny. Kilka dni temu nie stąd ni zowąd przestał działać centralny zamek z pilota. Mam 2 klucze, oba przestały działać. Baterie dobre, każdym kluczem można odpalić samochód. Klucze wysyłają sygnały. Jeden z elektromechaników...
Witam! Posiadam Skodę Fabię I rok 2001,1.4 16v kombi w wersji komfort. Mam problem z modułem komfortu, który pobiera zbyt dużo prądu. Gdy kupiłem ją to moduł pobierał (0,4A) było widać że dioda zamka centralnego nie mruga lub czasem się żarzy , oddałem samochód do mechanika i stwierdzili, że winny jest moduł komfortu więc kupili używany i za usługę...
Witam.Posiadam Skodę Octavia 1,9 TDI rocznik 1999 oraz problem. Octavia ma dokładany alarm i centralny z pilota. Wszystkie połączenia tzn. wtyczki zamka, modułu podnoszenia szyb, kostka przy pedałach w słupku są czyste, przewody w wiązkach są całe nie zgnite. Mimo to pilot nie włącza/wyłącza zamka centralnego, ale alarm tak. Po czasie odkryłem ,że sterownik...
centralnego zamka skoda moduł centralnego zamka moduł zamka centralnego
instalacja elektryczna motoroweru panda elektryczne renault megane podłączyć komputer
słuchawki gamingowe toyota sonda lambda
Czujniki uderzeniowe boczne w Peugeot 206 - zastosowanie i działanie Najlepszy model A6M5 Zero w skali 1/48 - Tamiya, FineMolds, Hasegawa