To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
połamane przewody na przelotce
mały to znaczy jaki
Radio na 99 %
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
fabia = centralny zamek
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Radio masz oryginał czy nie. Jak nie oryginalne to odłącz i sprawdź centralny.
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Która to Fabia? Który rocznik? Centralny fabryczny czy dokładany?
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Ni ma jako takiego...wszystko jest w centralnej elektryce...
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Raczej typowa fabia.
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
a kto to instalowal ? moze bylo cos zle podlaczone ? czy bylo spr.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Bezpieczniki na pewno.
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
Rezygnujesz z kierunków, montujesz centralkę w drzwiach, pół godziny i po robocie.
jak podłaczyc centralny zamek do alarmu. fabia 2002 rok , jak to jest sterowane?
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Problem sam ustal nie wiem co było przyczyną
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Witam. Pacjent Fabia I 1.4 MPI ( Czeska ) 2001r. Auta posiada Centralny z kluczyka. Kupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego z pilotem lecz napotkałem od razu problem - brak przewodu żólto - niebieskiego na kostce jak na wszystkich poradnikach. ( W drzwiach kierowcy ) https://obrazki.elektroda.pl/5122285800_... Przy wiązce idącej...
nikt nie pomoże ?
Czujniki crank i cam rozumiem ze chodzi o czujnik wału i wałka tak? Silnik lubi za ktoryms razem czasem odpalic. Jesli odpali bez podłączonej jednej swiecy moze sie cos uszkodzic czy jest to bezpieczny test? Ponawiam tez pytanie czy pozostalosci alarmu szukac tam gdzie znajduja sie przekazniki? Czy migajaca czerwona ledka przy rygku od drzwi ma cokomwiek...
Sprawdź wiązkę tą w drzwiach jak i połączenie między drzwiami a karoserią. A przed wymianą było dobrze?
Wymiana przewodów wiązki drzwi załatwiła sprawę.
Styk w zamku drzwi kierowcy nie działa jak należy.
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
Dzięki:) Jutro sprawdzę ten trop
Mam taki problem z centralnym zamkiem : zarówno z pilota jak i z kluczyka zamek rygluje się i roztwiera prawie natychmiast , po 5, 6 prubach udaje się dopiero zamknąć. Może ktoś wie co może być tego powodem i gdzie w tym samochodzie szukać centralki od centralnego?
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Problem leżał w pilocie. Po zakupie nowego zaczął działać centralny. Pozdrawiam
Tutaj nie ma kontrolki otwartych drzwi Zobaczysz to w blokach pomiarowych modułu centralnej elektryki i/lub modułu komfortu jeśli go masz . Nie pisałeś że centralny jest fabryczny czy dokładany , tzw uniwersalny.
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
W ogóle nie masz centralnego czy tylko nie masz pilota, a centralny działa z kluczyka ?
Sterownik działa! Sposób podłączenia: Oznaczenie na sterowniku--------kolor przewodu----------------- funkcja Kostka 1. ANT ------------------------------- biały -----------------------antenka DO/DZ------------------------żółto-niebi... c.z. Pin 15 -----------------------------czarny-----... po stacyjce Pin...
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
W silniku szyby jest mózg , woda kasecie w zamku drzwi też może powodować cyrk. Opcji jest parę. Odepnij wtyk od zamka i zobacz co bedzie sie działo. Dziś zrobiłem tak, że nie podłączyłem wtyczki do zamka drzwi. Efekt taki, że szybę dało się opuścić ale już nie dało się jej podnieść. Po wpięciu wtyczki do zamka szyba zaczęła wariować. Więc wniosek,...
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
Sterowanie centralnym jest na 2 masach. Najtaniej będzie centralka alarmowa wraz z pilotami .
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
mam fabie 2016 do ktorej musze zalozyc pilota. Pilota do czego? Centralny? Alarm?
Moge się mylić ale za kierunki odpowiada skrzynka nad nogami kierowcy która zwie sie Moduł Centralnej Elektroniki. To nie Felicia gdzie od tego był osobny przerywacz - przekaźnik.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Witam :) Mam problem z centralnym zamkiem w fabii. Podczas zakładania gazu został odłączony akumulator po tej czynności przestał działać centralny zamek z pilota (nie fabrycznego alarmu FOX) oraz z kluczyka. samochód można zamknąć tylko od wewnątrz z przycisku w drzwiach. Sprawdzałem działanie alarmu, działa prawidłowo. Po podaniu impulsu na kable sterujące...
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie kostki stacyjki? Alarmu nie ma, dokładany był centralny zamek.
Mogą być np kabelki w przelotce
Nie ma z tym problemu, fabia ma pod tapicerką blachę jak w golfie4. Przykręć blaszkę perforowaną do siłownika załóż pręt i umieść zestaw w linii z oryginalnym cięgnem (motor siłownika niech patrzy na zawias drzwi, wysokość montażu dobierz przy zawieszonej tapicerce, bo mało miejsca). Patent działa na 100%. Tylne drzwi: łatwiej, bo zamontuj na blaszce...
Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Próbuję zamontować centralny zamek w mojej Fabiance i podczas montażu siłownika w dzw. przednich natrafiłem na "muuur". Jak to założyć by tapicerka wróciła na swoje miejsce i nie mieszała przy pracy cięgien. Może ktoś posiada fotki już zamontowanej fabrycznej lub takiej jak moja uniwersalnej instalacji?:?:
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
!!!WITAM!!! Planuje zamontować sobie w Skodzie Fabii centralny zamek. Mam pytanie czy takie zamki jak są na allegro są wystarczające i czy pracują poprawnie? Nie wiem również czy taki siłownik z uciągiem 3-4kg jest wystarczający. Czy nie będzie z nim problemów w zimie? http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
Witam, jeżdżę Fabią 1,9 SDI rocznik 2000 w wersji komfort od dłuższego czasu mam problem z centralnym (montowanym fabrycznie, otwieranym ze "scyzoryka") na chwile obecną - nie działa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu, początkowo samochód zamykał się co drugie "piknięcie" pilotem, później już tylko raz na jakiś czas. Chwilowo pomogło odpięcie akumulatora,...
Witam, Poszukuję schematu wycieraczek a w szczególności fragmentu od silnika do elektroniki centralnej 6Q1937049F. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w skodzie Fabii 2007 r. Tzn czasami otwiera się ok a czasami nie otwierają się drzwi od kierowcy lub pasażera, tylne drzwi ok, oraz od wczoraj nie mogę otworzyć bagażnika. Proszę o poradę.
A tak ciężko w google wpisać?
Witam, 2001 Fabia comfort 1.4 MPI. Centralny zamek z kluczyka Wczoraj zamek zaczął wariować, mianowicie przy otwarciu drzwi z kluczyka, centralny otwiera wszystkie drzwi jak powinien, ale pomimo że już jest otwarte, cały czas słychać jak próbuje otworzyć ponownie. Potrafi też otworzyć przednie szyby. Jak zamknę auto, problem ustaję do ponownego otwarcia....
Masz problem z diagnozą pompy czy wszystkiego w aucie? Możesz odłączyć wtyczkę z pompy wspomagania (najlepiej wszystkie) i zobaczyć czy komunikacja powróci. Tam chyba cała diagnoza idzie przez sterownik centralnej elektroniki. CAN z pompy z tego co pamiętam idzie właśnie do sterownika centralnej elektroniki.
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
nieumiejętnie wykonana naprawa i zbieżność
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
Musze do tej operacji ściągnąć pasek rozrządu czy jeśli ma on przebieg 20-25 tys to czy moge go zamontowac ponownie ? Możesz zamontować ponownie tylko zaznacz sobie w jakim kierunku pracował i tak samo zakładaj. Chyba że wał mogę oznaczyć i jeśli się przestawi to można go potem odpowiednio ustawic ? Koło ma klin więc inaczej nie założysz a do ustawienia...
Fabia nie ma modułu komfortu, nad nogami kierowcy siedzi bordnetz. Fabia ma moduł komfortu 6Q0 959 433. Bordnetz czyli sterownik centralny to 6Q1 937 049.
witam chcę zamontować w swojej Fabii zamek centralny z autoalarmem, tylko nie wiem, jaki? na rynku jest masa zestawow tego typu, ale ktory warto kupić, nie mam zielonego pojęcia? kryterium standardowe - najlepszy i najtańszy.:D a tak poważnie to koszt miałby oscylować gdzieś do 250 złotych. pomóżcie, proszę. z góry thx
fabia centralny centralny zamek fabia fabia zamek centralny
podłączyć syrena alarm lampy angielskie moduł dachu
pralka indesit innex pralka indesit innex
ADB HMC 4120 – nagrywarka nie działa po dłuższym wyłączeniu zasilania, problem z HDD lub zasilaczem Tablet Samsung, Lenovo – wyświetlacz po godzinie na słońcu: czy możliwe uszkodzenie LCD/OLED?