Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Radio na 99 %
połamane przewody na przelotce
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
fabia = centralny zamek
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
a kto to instalowal ? moze bylo cos zle podlaczone ? czy bylo spr.
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Która to Fabia? Który rocznik? Centralny fabryczny czy dokładany?
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
"Centralka jest oryginalna" Centralę zostaw na razie w spokoju. Musisz najpierw zdiagnozować uszkodzenie. Masz przycisk do ryglowania, jak możesz zamknąć samochód od środka?
Sprawdź wiązkę tą w drzwiach jak i połączenie między drzwiami a karoserią. A przed wymianą było dobrze?
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Raczej typowa fabia.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
nikt nie pomoże ?
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
Bezpieczniki na pewno.
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Wymiana przewodów wiązki drzwi załatwiła sprawę.
Dzięki:) Jutro sprawdzę ten trop
Witam :) Mam problem z centralnym zamkiem w fabii. Podczas zakładania gazu został odłączony akumulator po tej czynności przestał działać centralny zamek z pilota (nie fabrycznego alarmu FOX) oraz z kluczyka. samochód można zamknąć tylko od wewnątrz z przycisku w drzwiach. Sprawdzałem działanie alarmu, działa prawidłowo. Po podaniu impulsu na kable sterujące...
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Rezygnujesz z kierunków, montujesz centralkę w drzwiach, pół godziny i po robocie.
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
Witam, jeżdżę Fabią 1,9 SDI rocznik 2000 w wersji komfort od dłuższego czasu mam problem z centralnym (montowanym fabrycznie, otwieranym ze "scyzoryka") na chwile obecną - nie działa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu, początkowo samochód zamykał się co drugie "piknięcie" pilotem, później już tylko raz na jakiś czas. Chwilowo pomogło odpięcie akumulatora,...
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
nieumiejętnie wykonana naprawa i zbieżność
mały to znaczy jaki
!!!WITAM!!! Planuje zamontować sobie w Skodzie Fabii centralny zamek. Mam pytanie czy takie zamki jak są na allegro są wystarczające i czy pracują poprawnie? Nie wiem również czy taki siłownik z uciągiem 3-4kg jest wystarczający. Czy nie będzie z nim problemów w zimie? http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Radio masz oryginał czy nie. Jak nie oryginalne to odłącz i sprawdź centralny.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Styk w zamku drzwi kierowcy nie działa jak należy.
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Mogą być np kabelki w przelotce
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
jak podłaczyc centralny zamek do alarmu. fabia 2002 rok , jak to jest sterowane?
wiesz co to jest wersja comfort więc cz bedzie orginalny co do alarmu niewiem. Pogoda jest upiorna więc narazie musze odłożyć plany Funkcja komfort to wydłużony czas zamykania zamka centralnego powodujący domykanie szyb.
witam chcę zamontować w swojej Fabii zamek centralny z autoalarmem, tylko nie wiem, jaki? na rynku jest masa zestawow tego typu, ale ktory warto kupić, nie mam zielonego pojęcia? kryterium standardowe - najlepszy i najtańszy.:D a tak poważnie to koszt miałby oscylować gdzieś do 250 złotych. pomóżcie, proszę. z góry thx
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Ni ma jako takiego...wszystko jest w centralnej elektryce...
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
W ogóle nie masz centralnego czy tylko nie masz pilota, a centralny działa z kluczyka ?
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Do naprawy wkładka lub zamek mikrowyłącznik
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Włącznik od awaryjnych.
Moge się mylić ale za kierunki odpowiada skrzynka nad nogami kierowcy która zwie sie Moduł Centralnej Elektroniki. To nie Felicia gdzie od tego był osobny przerywacz - przekaźnik.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
niestety ,od rocznika,jesli sterowanie ma kolor czarno-nieb to w drzwiach jest dodatkowa magistrala LIN,wprowadzona bodajze po liftingu fabii
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w skodzie Fabii 2007 r. Tzn czasami otwiera się ok a czasami nie otwierają się drzwi od kierowcy lub pasażera, tylne drzwi ok, oraz od wczoraj nie mogę otworzyć bagażnika. Proszę o poradę.
Problem leżał w pilocie. Po zakupie nowego zaczął działać centralny. Pozdrawiam
Teraz naprawiam u tego co mi to auto połatał a on nigdy nie słyszał o takim zjawisku ??? To po co forum?Sam nie zrobisz to niech mechanik się martwi a skoro nie słyszał to zmień go ..ale już to pisałem.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
Czujniki crank i cam rozumiem ze chodzi o czujnik wału i wałka tak? Silnik lubi za ktoryms razem czasem odpalic. Jesli odpali bez podłączonej jednej swiecy moze sie cos uszkodzic czy jest to bezpieczny test? Ponawiam tez pytanie czy pozostalosci alarmu szukac tam gdzie znajduja sie przekazniki? Czy migajaca czerwona ledka przy rygku od drzwi ma cokomwiek...
Fabia nie ma modułu komfortu, nad nogami kierowcy siedzi bordnetz. Fabia ma moduł komfortu 6Q0 959 433. Bordnetz czyli sterownik centralny to 6Q1 937 049.
mam fabie 2016 do ktorej musze zalozyc pilota. Pilota do czego? Centralny? Alarm?
Witam. Pacjent Fabia I 1.4 MPI ( Czeska ) 2001r. Auta posiada Centralny z kluczyka. Kupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego z pilotem lecz napotkałem od razu problem - brak przewodu żólto - niebieskiego na kostce jak na wszystkich poradnikach. ( W drzwiach kierowcy ) https://obrazki.elektroda.pl/5122285800_... Przy wiązce idącej...
Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Próbuję zamontować centralny zamek w mojej Fabiance i podczas montażu siłownika w dzw. przednich natrafiłem na "muuur". Jak to założyć by tapicerka wróciła na swoje miejsce i nie mieszała przy pracy cięgien. Może ktoś posiada fotki już zamontowanej fabrycznej lub takiej jak moja uniwersalnej instalacji?:?:
na jednym przewodzie? takie rozwiazanie jest w fabii.
Witam, mam problem w swojej skodzie fabii 1.4 2001r, otóż centralny raz działa, raz nie. Centralny potrafi chodzić kilka dni bez problemu przy zamykaniu z pilota, a później nagle przestaje działać (z otwieraniem drzwi z pilota nigdy nie ma problemu, zawsze działa). Wiecie może w czym tkwi problem?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
centralny zamek fabia fabia zamek centralny fabia alarm centralny
prosty pilot włącz wyłącz różnicowy regulator temperatury szumy nikon
napędy force traktorek craftsman
Jak wyłączyć blokadę dla dzieci w pralce Bosch? Traktorek gaśnie po 25 minutach pracy - przyczyny