Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
połamane przewody na przelotce
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Radio na 99 %
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
Bezpieczniki na pewno.
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Dzięki:) Jutro sprawdzę ten trop
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
"Centralka jest oryginalna" Centralę zostaw na razie w spokoju. Musisz najpierw zdiagnozować uszkodzenie. Masz przycisk do ryglowania, jak możesz zamknąć samochód od środka?
Sprawdź wiązkę tą w drzwiach jak i połączenie między drzwiami a karoserią. A przed wymianą było dobrze?
miałem podobnie ( bez zmiany stanu tylnych drzwi) w Fabii z 2004r. Przyczyną był wygięty jeden pin w kostce elektrycznej podłączonej do zamka w drzwiach kierowcy. Po jego wyprostowaniu wszystko działa prawidłowo.
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Wymiana przewodów wiązki drzwi załatwiła sprawę.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
Po zamontowaniu alarmu w Fabii zaczęły dziać się dziwne rzeczy z elektroniką: - po nacisnięciu przycisku zamykania drzwi od wewnątrz (ten z rysunkiem kluczyka) najpierw ryglują się wszystkie drzwi a za moment odskakuje blokada od strony kierowcy - po otworzeniu bagażnika pilotem, jednocześnie odryglowują się drzwi od strony kierowcy W serwisie prawie...
Witam, Czy jest to wykonalne aby w Fabii 1 dodać fabryczny centralny zamek jeżeli go nie posiada i elektryczne szyby z przodu? Jeżeli tak, to czy jest jakiś fabryczny zestaw z częściami lub jakich części potrzebuje żeby tego dokonać? Dodam iż w samochodzie jest moduł komfortu i klimatyzacja elektroniczna. Czy wiązki które są w drzwiach mają kostki w...
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
Mam takie pytanko. Fabia ma sterowanie domykaniem szyb na tym samym przewodzie co sterowanie centralnym zamkiem. Da się domknąć szybę przekręcając kluczyk w drzwiach i przytrzymując go przez chwilę w takiej pozycji. Nie da się natomiast domknąć szyby przez przytrzymanie przycisku zamknięcia zamka (kluczyk ze sterowaniem fabrycznym centralnym zamkiem)....
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Posiadam 3 lata Fabię 1.9 d silnik atd. Mam kłopot od 3 dni z zamkiem centralnym a mianowicie: - podczas jazdy zamknęły mi się drzwi same 3 z 4 (2 tył i 1kierowcy a drzwi pasażera obok były otwarte) i tak kilka razy ale od 2 dni ustało to. - jak zamykam auto na pilota (kluczyk) nacisnę raz to wszystko zamyka się, ale jak nacisnę zamkniecie 2 razy to...
Witam Mam problem z cetralny. Zamkiem a problem jest taki iz podczas jazdy otwieraja sie I zamykaja sie wszystkie drzwi oprocz kierowcy Twój wpis nadaje się na Twittera ! Napisz co już sprawdziłeś, jakie usterki wykluczyłeś ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy....
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
nikt nie pomoże ?
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
W module komfortu po prawej stronie kolumny kierowniczej(u góry) w więkrzej kostce.Przewód żółto niebieski to sterowanie c.z. podłącz przewód zamykania a przewód otwierania poprzez opornik 180 om do tego samego przewodu. Chodzi mi o orginalny centralny zamek. P.s. w prawym słupku znajdziesz przewód niebiesko zielony- na nim też wysterujesz.
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
Mogą być np kabelki w przelotce
fabia = centralny zamek
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Witam :) Mam problem z centralnym zamkiem w fabii. Podczas zakładania gazu został odłączony akumulator po tej czynności przestał działać centralny zamek z pilota (nie fabrycznego alarmu FOX) oraz z kluczyka. samochód można zamknąć tylko od wewnątrz z przycisku w drzwiach. Sprawdzałem działanie alarmu, działa prawidłowo. Po podaniu impulsu na kable sterujące...
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
a jaki autoalalrm koledzy polecaja do fabi - i jak go samemu zamontować ?
Witam, jeżdżę Fabią 1,9 SDI rocznik 2000 w wersji komfort od dłuższego czasu mam problem z centralnym (montowanym fabrycznie, otwieranym ze "scyzoryka") na chwile obecną - nie działa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu, początkowo samochód zamykał się co drugie "piknięcie" pilotem, później już tylko raz na jakiś czas. Chwilowo pomogło odpięcie akumulatora,...
Nie ma z tym problemu, fabia ma pod tapicerką blachę jak w golfie4. Przykręć blaszkę perforowaną do siłownika załóż pręt i umieść zestaw w linii z oryginalnym cięgnem (motor siłownika niech patrzy na zawias drzwi, wysokość montażu dobierz przy zawieszonej tapicerce, bo mało miejsca). Patent działa na 100%. Tylne drzwi: łatwiej, bo zamontuj na blaszce...
wiesz co to jest wersja comfort więc cz bedzie orginalny co do alarmu niewiem. Pogoda jest upiorna więc narazie musze odłożyć plany Funkcja komfort to wydłużony czas zamykania zamka centralnego powodujący domykanie szyb.
Witam, Skoda fabia 1.4mpi 2003 rok, światełko w bagażniku, kabinie, centralny zamek w prawych drzwiach nie działa. Sprawdzałem żaróweczki, bezpieczniki-nie tu tkwi problem. Myślę że gdzieś przetarła się wiązką, bo światełko w kabinie raz działało raz nie, potem już nie działało w ogóle. Dodam że nie działa ani z drzwi, ani z ręcznego załączenia. Po...
W silniku szyby jest mózg , woda kasecie w zamku drzwi też może powodować cyrk. Opcji jest parę. Odepnij wtyk od zamka i zobacz co bedzie sie działo. Dziś zrobiłem tak, że nie podłączyłem wtyczki do zamka drzwi. Efekt taki, że szybę dało się opuścić ale już nie dało się jej podnieść. Po wpięciu wtyczki do zamka szyba zaczęła wariować. Więc wniosek,...
centralny fabia centralny zamek fabia fabia zamek centralny
zafira zegar interfejs landi renzo osram quicktronic
przeskoczył pasek rozrządu przeskoczył pasek rozrządu
Zwarcie na taśmie w Pioneer SX-P720 - brak zasilania Privileg 5010 - Regulacja samoczynnie opadającej stopki