Nie koniecznie . Pompka umiejscowiona jest tuż pod tylną lampą i niewielka nieszczelność lampy może mieć fatalny wpływ na wtyki do "pompki". Dodano po 1 Z drugim stwierdzeniem całkowicie się zgadzam. :D Dodano po 2 Pozostaje jeszcze możliwość przełamań na przelotce w drzwiach.
no to jeszcze raz musisz rozebrać drzwi, łącznie z ich blachą montażową i dostać się do zamka, wymontować zamek (najpierw trzeba wykręcić wkładkę zamka z klamki i wyjąć), rozebrać zamek i poprawić luty na jego płytce drukowanej przy wyjściu do złączki przewodów : http://obrazki.elektroda.net/95_12453640... http://obrazki.elektroda.net/36_12453640...
A z kluczyka przez zamek w drzwiach kierowcy lub pasażera ?
Jeżeli nikt mądrzejszy nie pomoże znaleźć lepszego sposobu, to zawsze możesz zdemontować zamek i zamienić przewody które idą do silniczka 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
http://obrazki.elektroda.net/3_123507371... W sklepach ten element zazwyczaj mają opisany jako trzpień zamka, ja go też nazywam płetwa :D, tapicerki nie musisz wyjmować wystarczy samą klamkę.
sprawdż szczelność układu pneumatyki szczególnie na tylnej klapie i drzwiach kierowcy
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Przewiercasz się przez złącze drzwiowe i łączysz plastikowe rurki zwykłym wężykiem gumowym.
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Mój błąd - chodzi o zamek centralny.
Czy ten alarm to zapewni? Czytaj instrukcję, którą otrzymałeś od sprzedawcy systemu. http://obrazki.elektroda.pl/2619139800_1...
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
O kolega z 3miasta opisz dokładnie co chcesz wiedzieć n ten temat.
nie jestem zalogowany do gg,mozna pisać na priva.
wrzuc toche wiecej informacji : jaki to alarm który rok golfa centralny oczywiscie pneumat ? i cos sie wymysli aby pomóc
Zamek centralny fabryczny, czy dokładany? Być może zamiast alarmu znalazłeś moduł zamka centralnego.
Kolego Twój kłopot polegał na tym że przy zamkniętym aucie otworzyłeś klapę kluczykiem a nie zadziałał centralny zamek. Po otworzeniu drzwi centralny zamknął klapę. Wystarczyło zrobić to w odwrotnej kolejności i po problemie:)
Rozbierz zamek i zobacz co zepsułeś ,tak mówi szklana kula...
zdjołem tapicerkę odkręciłem wkręty na 10 kluczyk opuściłem szybę i nie chce wyjść blacha co dalej robić ??
Ten moduł nie obsługuje pilotów.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Witam mam problem z zamkiem w Golfie III, kiedy zamykam go z pilota wszystko działa super ale po kilku sekundach auto zaczyna wydawać dźwięk, nie jest to alarm. Jest to "dźwięk zamykania". Mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi, dźwięk który wydaje auto po wciśnięciu przycisku który sygnalizuje że auto zostało otwarte lub zamknięte lecz w moim przypadku...
A po co 6 kg?3,5 w zupełności wystarczą.Kup sobie tesora.
Witam --jeżeli siedzenia się nie ogrzewają to sprawdź bezpieczniki i wiązki pod siedzeniami (może mata któraś w siedzeniu się przetarła i powoduje zwarcie i przepala bezpiecznik)---co do zamka to psiknij w niego WD od strony wejścia skobla
Zapewne przesunięte cięgno lub uszkodzona wkładka sterująca/siłownik master. Jak reaguje na przycisk do zamykania drzwi? Nie jest czasem na "styk", że wystarczy dotknąć i zamyka, a żeby otworzyć trzeba mocno ciągnąć?
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
beda chodzily
1. Szyba nie opuszcza się z którego przycisku? Kierowcy czy pasażera? Sprawdź najpierw przewody w przelotce między drzwiami, a słupkiem, tam się najczęściej łamią 2. Co do zamka to nie rozumiem co piszesz, nawet jeśli akumulator jest padnięty czy pompka centralnego to mając sprawny bębenek w klamce możesz z kluczyka otworzyć zamek i drzwi, inna kwestia...
Witam-mój problem jest podobny jeśli chodzi o centralny w Golfie IV. Centralny z kluczyka po stronie prawej zamyka i otwiera wszystkie zamki w samochodzie,lecz coś się stało po stronie lewej bo wcześniej troszeczke opornie chodziła wkładka i też zamykała wszystko prawidłowo. Teraz natomiast wkładka z lewej strony zamyka i otwiera tylko drzwi lewe od...
MASA pod ŚRUBĘ do BLACHY a nie pod ZAPŁON!!!! I oczka po 30gr załóz a nie "drut team shop". :)
Przewody w przepustach,zasilanie modułów a kasety wystarczy rozebrać ,złożyć i na nowo są sprawne. Dodano po 27 Ewentualnie luty w kasetach poprawić.
ale gniazdo 7 DINOWE. To jak Koledze udało się zrobić zwarcie? Wszak 7-pinowe nie ma stałego plusa... No ale to drobiazg. Pozostaje odnaleźć sterownik, bezpiecznik na jego przewodzie i sprawdzić czy jeszcze pudełko to "żyje".
Zostaw tą kostkę zamka w spokoju, nie rozumiesz o co mi chodzi... Wolna kostka w bagażniku u Ciebie to sterowanie które nie jest podpięte i najprawdopodobniej ono jest przyczyną komplikacji poszukaj tych sterowań przy module przez żarówkę do masy i możesz sprawdzić w bagażniku czy to napewno to potem przy module,a a jak nie to zostaje warsztat...
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
a zobacz : czerwono/zielony oraz żółto/niebieski powinny iść o zamka
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
Witam. Może ktoś wie, gdzie znajduje się czujnik komfortu w Golfie 4 z roku 2000.
Po pierwsze bateria 2032 3V. Pilot to Cobra. Robisz tak: 1. wyjmujesz płytkę, 2.wyjmujesz baterię 3. zwierasz + z - śrubokrętem czy czymś innym na kilka sekund i zakładasz baterię. 4. Cieszysz się z działającego pilota :)
Jak w temacie. Po otworzeniu drzwi z pilota, centralny zamek otwiera się i zamyka na przemian. Po chwili samochód się zamyka i uzbraja alarm. Podejrzewam sterownik centralnego zamka lub też sam siłownik-mechanizm zamka centralnego. Czy spotkał się ktoś z podobna usterka? Nadmieniam iż centralny nie był w wyposażeniu seryjnym GOLFa, został założony wraz...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
Bezpieczniki patrzył ?
czarno-bialy i czarno-zielony pod kierownica lub na lewym slupku pod nogami kierowcy
tam jest pneumatyczny centralny?
Więc jak teraz odblokować drzwi żeby dostać się do tych kabli?
To urządzenie schowane w styropianowym pudełku koło tylnej prawej lampy jest właśnie pompą i jednocześnie sterownikiem centralzamka. Nie tłoczy ono oleju jak myślałeś tylko powietrze - stąd nazwa pneumatyczny. Będę polemizował z kolegą Herosem chociaż jestem tylko raczkujący, myślę, że prościej jest sprawdzić tą pompkę w sposób, który opisałem w poprzednim...
Przy słupku kierowcy idzie wiązka jeden podepnij do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego Do bagażnika wystarczy slave
Tak jak tutaj http://lispol.pl/index.php?a=product&b=l... Katoda to ta strona z paskiem. Potrzebujesz 2szt, 6A.
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
W tylnej kalapie jest tylko jeden siłownik, problem możesz mieć w module konfortu, może być w nim zwykła wilgoć i coś zaczyna świrować, lub mikro styki w tylnej klapie świrują możliwe też że od wilgoci. Dodano po 4 No to kolego skoro doszedłeś do ładu to pochwal się co tam znalazłeś w tym golfiku:D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... http://obrazki.elektroda.pl/8294847300_1...
Ale one zostają jako zamknięte centralnym zamkiem z podwójnym blokowaniem i nie otworzysz . Piszesz o przypadku gdy centralny otwiera a trzyma rygiel a ja o tym że centralny trzyma.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
"jeżeli z kluczyka central pracuje " chodzi o kluczyk w drzwiach kierowcy. Sprawdź pompę jak pisałem wyżej
Znalazłem jeszcze taka procedurę kodowania. - wcisnąć i przytrzymać ok.10s. mikro switch wewnątrz centralki - zaświecą się kierunkowskazy - przed upływem 3s. wcisnąć przycisk zamknij pilota -sygnał świetlny potwierdzi zaprogramowanie pilota - wciśnij przycisk zamknij drugiego pilota -analogicznie sygnał świetlny potwierdzi zaprogramowanie pilota - po...
przekaznik pod kierownica klika. Ewidentnie masz dołożony jakiś moduł. Zamek centralny oryginał?
Kluczyk nie kreci sie czasem bez zadnego oporu? Z kluczyka tez moge otwierac mojego golfa od strony pasazera - od strony kierowcy urwalo mi sie aluminiowe ciegno w zamku. Bardzo czesta usterka w golfach III. Kosztuje ten dupslik kilkanascie zl.
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
http://obrazki.elektroda.pl/9176618800_1... Witam serdecznie wszystkich, chciałbym przedstawić moduł zdalnego sterowania centralnym zamkiem, jaki udało mi się wykonać ostatnimi czasy, ale po kolei. Jakiś czas temu zepsuł mi się jedyny pilot, jaki miałem do kupionego kiedyś sterownika centralnego zamka na Alledrogo. Sterownik ten posiadał...
Nadal upieram sie przy wylaczniku. Ew. cos po drodze (np styk drzwi-slupek. Nie moze byc tak, ze oswietlenie raz chodzi a raz nie. Jak zamek jest otwarty to ma swiecic i kropka. Zawsze a nie czasem. Z ryglowaniem natomiast jest tak, ze nie bedzie ryglowal jesli nie widzi, ze drzwi sa zamkniete. A nie widzi bo wylacznik zle dziala. Przyjrzyj sie bardzo...
Wie ktoś jak zaprogramować pilot w golfie mam fabryczny centralny
Witam Trochę wygląda to na zbieg okoliczności,posprawdzaj czy się coś nie odłączyło.Czy z alarmu zamyka wszystkie drzwi?.
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Nie było Były wersje Golfa 4 bez centralnego zamka i bez szyb elektrycznych. One nawet nie posiadały modułu komfortu pod licznikiem. W latach świetności "Golfa 4" montowałem centralne zamki do takich samochodów. Siłowniki przykręcało się do "blachy" i cięgno mocowało się bezpośrednio do "pręta" od "dzyndzla". ... i nie były to samochody z usterką centralnego...
Dorzucam schemat elektryczny zamka centralnego dla Golfa. Jest tam fajnie rozrysowane i opisane - nie będziesz miał problemu z identyfikacją. Schemat jest dla wersji z elektrycznymi szybami - korbotroniki miały inne moduły komfortu.
Ten stermax to nie z AMT tylko z dawnej SEKI (nie wiem jak się to teraz nazywa ale nadal robią PRESTO) Jakość taka sobie, do Proximy nie ma porównania ale i tak lepiej niż chińszczyzna.
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Bezpiecznik ten właśnie odpowiada za centralny zamek i oświetlenie kabiny.
Odświeżam temat :) Moj centralny zamek wariuje ... gdy jest ciepło :) Gdy samochód sie choć troche nagrzeje - wariuje centralny ... całą zime - spokoj. Gdzie patrzeć ? Gdzie szukać ?
Witam. W swoim samochodzie też mam centralny z kluczyka i z mojej wiedzy jest wszystko dobrze i normalnie.Tylko w drzwiach kierowcy jest sterownik do otwierania wszystkich zamków, zamek od strony pasażera otwiera się jakby mechanicznie. Wydaje mi się lecz mogę się mylić, że jeżeli u Ciebie zamek pasażera otwiera wszystko coś jest pokombinowane. Pozdrawiam.
W golfie nie zapisuje tego błędu, jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem , to nie np. sprinter gdzie blokuje centralny.
A 12v na żółty i żółto/czarny?
Witam. W kupionym Golfie centralny nie zamyka/otwiera tylnej klapy. Zdjąłem tapicerkę i przewody idące do siłownika wydają się ok, natomiast odłączony jest mikrostyk przy samym zamku, ten do którego idą trzy kable. Kable wiszą luźno, brakuje wtyczki. Czy to może mieć coś wspólnego z centralnym?
moze troche nie prezyyjnie napisalem ten post napisz krótko jeszcze raz wiec zamek pneumatyczny w golfie jest sterowny plusem a centralka która kupiłem podaje mase a chce zeby podawał plus
No to raczej problem w samym zamku lub z siłownikiem coś się stało. Nie pamiętam czy tam jest dwa w jednym czy wszystko osobno.
[syntax=bash]Sam piszesz że cięzko ci wsadzic kluczyc do wkładki a od strony pasażera jest dziura.więć pomyśl czy wewnątrz drzwi coś się nie urwało i cały czas załącza lub dziwnie się układa co nie daje sterownikowi normalnie pracować.ale mogę się mylić.[/syntax] No i by pomogło.
masz z golfa 4
w golfie3 bardzo często zalewa się właśnie pompka zamka centralnego i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Więc zastosuj sterowanie jednoprzewodowe i podłącz się pod panel szyb. Myślę że najlepszym rozwiązaniem było kupienie modułu komfortu 1C0 z obsługa pilota. Tamta porada jest do Golfa bez CAN. Ty masz z CANem przez co masz silniczki 1C nie 1J. Tutaj masz schemat a CAN ale nie wiem co to za urządzenie na nim. Najprościej podłączyć to pod panel szyb.
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
Sprawdź czy centralka daje sygnal na pompkę. Migacze działają z innego wyjścia.
Naciśnij i puść przycisk otwierania na pilocie, kluczykiem zamknij i otwórz samochód, na całą operację masz aż minute. Jak po tym nie zadziała to trzeba będzie szukać usterki.
na cobrze nie ma opisanych takich wersji,wszystkie na zachodzie raczej maja comfort i zamek centralny.
w niedzielę Słomczyn, sobota o tej porze to już nic nie będzie czynne. W razie co zapraszam do siebie.
w golfie III jest oryginalnie zamontowany pneumatyczny centralny zamek, sterowanie z pilota wystarczy wpiąć w instalacje. Podaj model zakupionej centralki i jakiś schemat.
Tapicerka oprocz zatrzaskow trzyma sie na dwóch śrubach ktore umieszczone sa pod rekojescia (wewnatrz) za ktora lapiesz by zamknac dzwi (lub tez otworzyc).Trzeba ja lekko podwarzyc plaskim srubokretem i zejdzie wtedy zobaczysz sruby z łbem krzyzakowym.Oprucz zatrzaskow nalezy tez umiejetnei sciagnac taka obolute prostokatna plastikowa ktora jest przy...
Były takie wersje one nie posiadały nawet modułu komfortu pod kierownica, montowałem nieraz centralny do nich były dedykowane blachy montażowe do silowników i nie było z nimi problemów
Sprawdź mikrostyk w zamku klapy. Jeśli nie daje sygnału „zamknięty”, to centralny go nie zamknie.
Panowie a jak wygląda alarm bezpilotowy w golfie z '94 roku????Pytanie do wszystkich czy ktoś coś takiego kiedyś widział???Jeśli już to fabryczny ale on był włączany kluczykiem i nie miał takich fanaberii jak zamykanie zamka.Pewnie to jest dokładany alarm do którego ktoś pogubił piloty.Piszecie jakieś fanaberie i nieprawdziwe wiadomości rozpowszechniacie...
Witam! Kupiłem uniwersalny Blow 1646#. Przewody są w komplecie. Jak najlepiej poprowadzić przewody miedzy czterema drzwiami.
(zdjęcia zamka kolegi Sztomel pomogły) i tylko jedna rzecz była dziwna w zamku. Pod przekładnią ślimakową był mechanizm który nie działał a powinien być popychany poprzez obracanie kluczyka w drzwiach (na zdjęciu go nie ma i switcha). Prośba moja do kolegi Sztomel o jakąś radę i wielkie dzięki !!!! już chyba wiem o jaki mechanizm Ci chodzi i zapewne...
a co z kablami pomarańczowym, pomaranczowo- czarny ? I co z tym kablem czerwonym który wychodzi od sterownika co kupiłem. Uciąć i zaizolować. Czerwony to stały plus.
A jak działa z drzwi pasażera? Zamyka i również otwiera? Jeżeli działa normalnie to sprawdź mikrostyki w zamku. Trochę rozbierania ale to częsta usterka.
Są 3 możliwości: -zimne luty -przekażnik padł(centralka"pilot" podaje mase,a w golfie centralny sterowany jest "+") -tranzystor padł w centralce który podaje mase
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
W golfie 4 nie ma żarówki na wzbudzeniu alternatora zastępuje ja moduł centralnej elektryki .
centralny zamek golfie centralny otwiera szyby golfie alarmu golfie
centralny zamek sygnalizacja kontrolka swiec mercedes sprinter nagrać dekodera komputer
zawora powietrza naczepa sterowanie klapą gaszącą
Renowacja wanny żeliwnej emalią poliuretanową a zdrowie Słabe ogrzewanie w Daewoo Matiz 1999 - przyczyny i rozwiązania