no to jeszcze raz musisz rozebrać drzwi, łącznie z ich blachą montażową i dostać się do zamka, wymontować zamek (najpierw trzeba wykręcić wkładkę zamka z klamki i wyjąć), rozebrać zamek i poprawić luty na jego płytce drukowanej przy wyjściu do złączki przewodów : http://obrazki.elektroda.net/95_12453640... http://obrazki.elektroda.net/36_12453640...
Spokojnie odpalisz to nie ma nic wspólnego. Skoro masz uszkodzone sterowanie przez wkładki w drzwiach to tam nie podasz sygnału otwarcia drzwi. Z pilota czyli przez odłożone zdalne sterowanie też nic nie zrobisz bo jak sam napisałeś coś się stało i ono nie działa. A masz może drugi pilot by wykluczyć uszkodzony przycisk, albo bateria w pilocie się skończyła?
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
http://obrazki.elektroda.net/3_123507371... W sklepach ten element zazwyczaj mają opisany jako trzpień zamka, ja go też nazywam płetwa :D, tapicerki nie musisz wyjmować wystarczy samą klamkę.
sprawdż szczelność układu pneumatyki szczególnie na tylnej klapie i drzwiach kierowcy
Jeżeli nikt mądrzejszy nie pomoże znaleźć lepszego sposobu, to zawsze możesz zdemontować zamek i zamienić przewody które idą do silniczka 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
O kolega z 3miasta opisz dokładnie co chcesz wiedzieć n ten temat.
nie jestem zalogowany do gg,mozna pisać na priva.
Nie koniecznie . Pompka umiejscowiona jest tuż pod tylną lampą i niewielka nieszczelność lampy może mieć fatalny wpływ na wtyki do "pompki". Dodano po 1 Z drugim stwierdzeniem całkowicie się zgadzam. :D Dodano po 2 Pozostaje jeszcze możliwość przełamań na przelotce w drzwiach.
A po co 6 kg?3,5 w zupełności wystarczą.Kup sobie tesora.
Więc jak teraz odblokować drzwi żeby dostać się do tych kabli?
Przewiercasz się przez złącze drzwiowe i łączysz plastikowe rurki zwykłym wężykiem gumowym.
MASA pod ŚRUBĘ do BLACHY a nie pod ZAPŁON!!!! I oczka po 30gr załóz a nie "drut team shop". :)
Po pierwsze bateria 2032 3V. Pilot to Cobra. Robisz tak: 1. wyjmujesz płytkę, 2.wyjmujesz baterię 3. zwierasz + z - śrubokrętem czy czymś innym na kilka sekund i zakładasz baterię. 4. Cieszysz się z działającego pilota :)
Nadal upieram sie przy wylaczniku. Ew. cos po drodze (np styk drzwi-slupek. Nie moze byc tak, ze oswietlenie raz chodzi a raz nie. Jak zamek jest otwarty to ma swiecic i kropka. Zawsze a nie czasem. Z ryglowaniem natomiast jest tak, ze nie bedzie ryglowal jesli nie widzi, ze drzwi sa zamkniete. A nie widzi bo wylacznik zle dziala. Przyjrzyj sie bardzo...
beda chodzily
Odświeżam temat :) Moj centralny zamek wariuje ... gdy jest ciepło :) Gdy samochód sie choć troche nagrzeje - wariuje centralny ... całą zime - spokoj. Gdzie patrzeć ? Gdzie szukać ?
Wie ktoś jak zaprogramować pilot w golfie mam fabryczny centralny
Rozbierz zamek i zobacz co zepsułeś ,tak mówi szklana kula...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
moze troche nie prezyyjnie napisalem ten post napisz krótko jeszcze raz wiec zamek pneumatyczny w golfie jest sterowny plusem a centralka która kupiłem podaje mase a chce zeby podawał plus
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
w golfie3 bardzo często zalewa się właśnie pompka zamka centralnego i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Zamek centralny fabryczny, czy dokładany? Być może zamiast alarmu znalazłeś moduł zamka centralnego.
Dwa różowe w ciemne ciapki,wystające za wentylatorem nawiewu koło AC... Pozdrawiam.
Kolego Twój kłopot polegał na tym że przy zamkniętym aucie otworzyłeś klapę kluczykiem a nie zadziałał centralny zamek. Po otworzeniu drzwi centralny zamknął klapę. Wystarczyło zrobić to w odwrotnej kolejności i po problemie:)
Naciśnij i puść przycisk otwierania na pilocie, kluczykiem zamknij i otwórz samochód, na całą operację masz aż minute. Jak po tym nie zadziała to trzeba będzie szukać usterki.
Znalazłem jeszcze taka procedurę kodowania. - wcisnąć i przytrzymać ok.10s. mikro switch wewnątrz centralki - zaświecą się kierunkowskazy - przed upływem 3s. wcisnąć przycisk zamknij pilota -sygnał świetlny potwierdzi zaprogramowanie pilota - wciśnij przycisk zamknij drugiego pilota -analogicznie sygnał świetlny potwierdzi zaprogramowanie pilota - po...
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
Ten moduł nie obsługuje pilotów.
Panowie a jak wygląda alarm bezpilotowy w golfie z '94 roku????Pytanie do wszystkich czy ktoś coś takiego kiedyś widział???Jeśli już to fabryczny ale on był włączany kluczykiem i nie miał takich fanaberii jak zamykanie zamka.Pewnie to jest dokładany alarm do którego ktoś pogubił piloty.Piszecie jakieś fanaberie i nieprawdziwe wiadomości rozpowszechniacie...
Mówisz że to typowa usterka,i wyczyszczeni i osuszenie rygla powinno pomóc,bez zbędnych rozbiórek
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Proxima.Dobry sprzęt.Ładne piloty i trochę przydatnych funkcji.A znajdziesz go tu: www.conda.pl
witam szukałem na forum ale nie znalazłem. Mam problem z zamkem w golfie IV o to objawy: zamykajac auto z pilota zamknie wszystkie dzwi lecz nie mruga kontrolka w lewych dzwiach gdy nacisne drugi lub trzeci raz (czasem zadziała za drugim) to wtedy zacznie mrugac. wydaje mi sie ze jest to zwiazane z zamkiem od kierowcy bo gdy chce zamknac kluczykiem...
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
do zamykania i otwierani tego zamka z pilota są dwa przekażniki i tam szukaj przyczyny na początek.Ja osobiście miałem podobny przypadek ale w ibizie to też ww tylko w innej paczce.
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
Witam mam problem z centralnym zamkiem w golfie IV . Mam go na pilota sam zakładałem wszystko działało bez problemu. ale od wczoraj chyba przez te mrozy cos nie tak. bo z kluczyka otworze tylko drzwi gdzie nim otwieram.Ale jak na pilota chce otworzyć to otwiera się tylko bagażnik.
uwalony zamek w drzwiach kierowcy
Witam --jeżeli siedzenia się nie ogrzewają to sprawdź bezpieczniki i wiązki pod siedzeniami (może mata któraś w siedzeniu się przetarła i powoduje zwarcie i przepala bezpiecznik)---co do zamka to psiknij w niego WD od strony wejścia skobla
Mam problem z centralnym zamkiem. Zasunąłem dzisiaj samochód i już nie da go się otworzyć. Coś się stało z centralnym, bo jak zasuwałem to był taki dźwięk standardowy przy zamykaniu, jak się opuszczają rygielki tylko, że trwał o wiele dłużej i teraz już żadnych drzwi nie da się otworzyć. Nie mam jak wejść do auta. Może pomożecie? Co z tym zrobić?
Dziś przerabiałem ten temat i skończyło się wymianą zamka razem z siłownikiem bo niestety szkoda było czasu na leczenie starego i składanie trybików, natomiast po wymianie efekt był podobny. Po podłączeniu Vaga okazało się ze moduł pracuje w trybie awaryjnym z powodu błędnego sygnału z zamka, skasowanie błędów pomogło :) wiec polecam zacząć od odczytania...
na pewno nie założyli.. z postu wynika że problem występuje również przy zamykaniu zamka ręcznie więc jeśli jest tam osobny moduł zamka to alarm nie ma z tym nic wspólnego i w tym module sie coś wiesza albo tak jak napisał wloc krańcówka
byly dwa mastery i sa nowe
Najprawdopodobniej zamarzła rurka centralnego zamka. Postaw auto w ciepłym garażu na noc i rano zobaczysz czy otwiera.
Czy zewnętrzna klamka chodzi z oporem jak przy otwartych czy również nie? Spróbuj dopchnąć drzwi w momencie próby otwarcia z centalnego i podczas późniejszej próby otwarcia klamką. Czasami pomagało opukanie drzwi z zewnątrz trochę poniżej klamki (na wysokości zamka) przed otwarciem samochodu z centralnego zamka.
Przewody w przepustach,zasilanie modułów a kasety wystarczy rozebrać ,złożyć i na nowo są sprawne. Dodano po 27 Ewentualnie luty w kasetach poprawić.
Co do silnika to najpierw trzeba sczytać błędy z komputera, możliwe, że układ paliwowy łapie lewe powietrze i na jałowym Ci gaśnie.
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
Witam! Kupiłem uniwersalny Blow 1646#. Przewody są w komplecie. Jak najlepiej poprowadzić przewody miedzy czterema drzwiami.
Bezpiecznik ten właśnie odpowiada za centralny zamek i oświetlenie kabiny.
ale gniazdo 7 DINOWE. To jak Koledze udało się zrobić zwarcie? Wszak 7-pinowe nie ma stałego plusa... No ale to drobiazg. Pozostaje odnaleźć sterownik, bezpiecznik na jego przewodzie i sprawdzić czy jeszcze pudełko to "żyje".
A nie zastanowiło Cię po co nam błędy z centralnego zamka?
Zostaw tą kostkę zamka w spokoju, nie rozumiesz o co mi chodzi... Wolna kostka w bagażniku u Ciebie to sterowanie które nie jest podpięte i najprawdopodobniej ono jest przyczyną komplikacji poszukaj tych sterowań przy module przez żarówkę do masy i możesz sprawdzić w bagażniku czy to napewno to potem przy module,a a jak nie to zostaje warsztat...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Mój błąd - chodzi o zamek centralny.
Witam Poprzez diody (anody razem do brązowego a katody do poszczególnych kierunków)
Też o tym myślałem, a da się go rozebrać. Jeszcze mam pytanie czy to przez tą kostkę nie działa centralny zamek???
a co z kablami pomarańczowym, pomaranczowo- czarny ? I co z tym kablem czerwonym który wychodzi od sterownika co kupiłem. Uciąć i zaizolować. Czerwony to stały plus.
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
Tak na początek najczęściej nieoryginalne radio , ładowarka od telefonu , ABS i poduszko nie mają zasilania po wyłączeniu stacyjki , sterownik gazu , Alarm , lub centralny zamek .
Witam Siłowniki masz pneumatyczne czy elektryczne?,problem może być w samym zamku od pasażera lub przewodach po tej stronie,do sprawdzenia.Płetwę zamka masz tej samej długości co uszkodzona?.
Wpisz w Google otwieranie-auta-bez-kluczykow
Dzięki kordel. Masz rację. Mialo być "otwiera się dopiero po przekręceniu kluczyka". Dzięki za podpowiedzi.Jak się trochę ociepli to sprawdze wszystko po kolei. Pozdrawiam!
Dlaczego chcesz montować przecież golf4 ma fabrycznie centralny zamek.
a zobacz : czerwono/zielony oraz żółto/niebieski powinny iść o zamka
Witam w tym modelu masz sterowanie centralnym naprzemiennym podawaniem + na kolory które nie pamiętam łatwo odnajdziesz zamykając i otwierajac sprawdz gdzie pojawia sie + potem interfejs z dwóch przekazników i gotowe Powodzenia
To urządzenie schowane w styropianowym pudełku koło tylnej prawej lampy jest właśnie pompą i jednocześnie sterownikiem centralzamka. Nie tłoczy ono oleju jak myślałeś tylko powietrze - stąd nazwa pneumatyczny. Będę polemizował z kolegą Herosem chociaż jestem tylko raczkujący, myślę, że prościej jest sprawdzić tą pompkę w sposób, który opisałem w poprzednim...
W tylnej kalapie jest tylko jeden siłownik, problem możesz mieć w module konfortu, może być w nim zwykła wilgoć i coś zaczyna świrować, lub mikro styki w tylnej klapie świrują możliwe też że od wilgoci. Dodano po 4 No to kolego skoro doszedłeś do ładu to pochwal się co tam znalazłeś w tym golfiku:D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... http://obrazki.elektroda.pl/8294847300_1...
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
"jeżeli z kluczyka central pracuje " chodzi o kluczyk w drzwiach kierowcy. Sprawdź pompę jak pisałem wyżej
No to raczej problem w samym zamku lub z siłownikiem coś się stało. Nie pamiętam czy tam jest dwa w jednym czy wszystko osobno.
Nie było Były wersje Golfa 4 bez centralnego zamka i bez szyb elektrycznych. One nawet nie posiadały modułu komfortu pod licznikiem. W latach świetności "Golfa 4" montowałem centralne zamki do takich samochodów. Siłowniki przykręcało się do "blachy" i cięgno mocowało się bezpośrednio do "pręta" od "dzyndzla". ... i nie były to samochody z usterką centralnego...
Kluczyk nie kreci sie czasem bez zadnego oporu? Z kluczyka tez moge otwierac mojego golfa od strony pasazera - od strony kierowcy urwalo mi sie aluminiowe ciegno w zamku. Bardzo czesta usterka w golfach III. Kosztuje ten dupslik kilkanascie zl.
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
Więc ja bym się tego pozbył ewentualnie odłączył te trąbki i zostawił radio centralny.
Witam Trochę wygląda to na zbieg okoliczności,posprawdzaj czy się coś nie odłączyło.Czy z alarmu zamyka wszystkie drzwi?.
Podłącz VAG i sprawdz błędy.
Przy słupku kierowcy idzie wiązka jeden podepnij do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego Do bagażnika wystarczy slave
Ale po co wymieniać moduł. Odpalasz VAGA wchodzisz w moduł komfortu [046] -> Adaption [10]->03 i zmieniasz wartość z 1 na 0, ewentualnie w z 04 też (auto odryglowanie po wyjęciu kluczyka)
Do sprawdzenia przelotka drzwi kierownika oraz zamek tych drzwi .
witam wszystkich. mam problem dotyczący centralnego zamka w golfie 3 a mianowicie po otworzeniu auta po jakis 10-15s. centralka sama zamyka całe auto i powtarza ten proces co te10-15s. nawet gdy nie otwieram auta. golf posiada orginalny centralny zamek pneumatyczny.
czyli trzeba go wkodować np. Sebastian na Balickiej ,ale jeśli nosisz się z zamiarem montażu autoalarmu ( i tu sie polecam )to nie ma sensu wydanie kasy bo i tak alarm zamknie zamki ( chyba że bezpilotówka )
Nie w golfie 5. Zamek jest zablokowany- silniczek nie odpuścił.
eryk_pit --> tu masz opis całej skrzynki w golfie 3 --> http://www.golf3.pl/topics28/skrzynka-be... A tu masz foto i zaznaczone gdzie są te przewody: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19d0...
Po zmianie pompki na druga problem znikną...
Nie rygluje ci prawy zamek
Mam pytanko jak wpiąć się do sterowania centralnego zamka w golfie III 1,8 przez centralę alarmu? Siłowniki są pneumatyczne. może jakiś schemacik albo przynajmniej czy jest to sterowanie plusem czy minusem. Są tam dwa złącza jedno pod siłownikiem a drugie przy zamku. Pozdrawiam
masz z golfa 4
Zamek a konkretnie losowe działanie krancówki drzwii kierowcy czy połamane kable w przelotce drzwii kierowcy.
Napisał WEWNĄTRZ !!!! A do autora rozkręcamy i badamy i potem pytamy bo na razie masz diagnozę zepsuty centralny zamek.
Zwykly sterownik do uniwersalnego zamka tak steruje
Kiedyś wykonałem coś co mialo zostać prototypem prostego sterownika plan był bardziej ambitny ale nie mam na to czasu po za tym auto uzywa ktoś inny ale centralny działa na prowizorce juz dość długo reszta w pliku a i proszę nie szydzić sam widze jak to wygląda moge powiedzieć tylko że mam nadzieję że ktoś to rozwinie ja dolozylem do tego jeszcze sterowanie...
centralny golfie zamek golfie centralny otwiera szyby golfie
piosenka radia mercedes lusterko prawa pendrive odzyskanie partycji
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Toshiba 40RL939 - Jak przełączyć z trybu przewodowego na Wi-Fi? Lodówka Electrolux Spencer nie chłodzi, nie mrozi, przelewa wodę