Czerwony i zielony to sterowanie centralnym(naprzemienne masy).
Witam w tym modelu masz sterowanie centralnym naprzemiennym podawaniem + na kolory które nie pamiętam łatwo odnajdziesz zamykając i otwierajac sprawdz gdzie pojawia sie + potem interfejs z dwóch przekazników i gotowe Powodzenia
słyszałem również, że w mojej toyocie centralny jest naprzemiennie sterowany dwa przewody plus i masa
Pokazana na zdjęciu centralka steruje tylko zamkami w drzwiach, bagażnikiem steruje dołożony alarm przez przekaźnik w którym zwierałeś kable. Co do niedziałania centralnego-w momencie zamykania/otwierania centrala na zielonym i niebieskim pojawia się naprzemiennie plus? Sprawdź centralny podając masę na biały i brązowy naprzemiennie, bezpośrednio przy...
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
Dwa są od sterowania centralnym zamkiem,na których pojawia się naprzemiennie -12V i +12V, a kolejne dwa są od mikro włącznika otwarcia pokrywy bagażnika, na jednym jest masa cały czas, a na drugim pojawia się masa po otwarciu zamka.
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Witam! Mam pytanie, gdzie znajde w calibrze jwt. sterownik centralnego,bo nigdy nie mialem doczynienia jeszcze,auto bede mial jutro wiec wole wiedziec gdzie szukac. Sprawa druga sterowanie centralnym, naprzemiennie plus i minus jak pamietam i podczas stanu spoczynkowego na przewodach jest minus,tak?? I gdzie jest sciemniacz oswietlenia tak przy okazji?...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Witam wszystkich. Jako, że nie znalazłem nic bliższego mojemu problemowi z centralnym w A4 - zdecydowałem, że napiszę tutaj. Za błędy lub niewiedzę z góry przepraszam. Mam dość niespotykany problem z centralnym zamkiem w Audi A4 B5 z 1995 roku. Otóż przy zamykaniu/otwieraniu samochodu zarówno z kluczyka, jak i z pilota centralny nie zawsze reaguje (tzn...
Odszukaj przewody prądowe siłowników i podawaj na nie naprzemiennie plus i minus.
Ciebie interesuje opis sterowania z pompą, na jednym przewodzie masz mieć naprzemiennie plus i minus. Schematy ogólnie dostępne na forum, więc nie wklejam.
Miernik po podłączeniu do niebieskiego i zielonego będzie pokazywać naprzemiennie + lub - 12V, bo w centralce następuje naprzemienne załączanie zasilania na te przewody. Przez czas pracy przekaźników, czyli około 1 sekundę. W stanie spoczynkowym na obu ma być masa. Czyli: - otwieranie - na pierwszym plus, na drugim masa, - zamykanie - na pierwszym masa,...
spoko najczęściej 1s zwarcie brązowego i białego na typowym chińskim sterowniku z.c. naprzemiennie otwiera i zamyka więc potrzebujesz najprostszy mikrostyk za 1zł. Na alegro bardzo dobry zestaw kupisz za 34zł
błąd polega na tym, że podłączasz się kolego sympatyczny, aczkolwiek zielony jak szczypiorek na wiosnę :) pod przewody siłownika, a nie pod przewody sterowania zamkiem, a na przewodach siłownika masz przemiennie właśnie raz na jednym , raz na drugim plusa.....ale również naprzemiennie masę, a plus z alarmu i masa na przewodzie siłownika razem wzięte...
Witam. Proszę o pomoc jak mam podpiąć moduł z poniższego linka, mianowicie wyzwalania funkcji impulsem +12V do centralnego zamka? https://allegro.pl/oferta/coming-leaving... W załączniku schemat modułu oraz złącze do centralnego, gdzie na pinach A i B pojawia się naprzemiennie (+) i (-). Z góry dziękuję za cenne...
Oprócz zasilania dalej źle. Centralny reaguje, jak podajesz naprzemiennie impulsy masy na niebiesko biały i niebiesko czerwony? Jak tak, to wpinasz się ze sterowaniem masą i po problemie. Możesz próbować z tego sterownika wysterować TYLKO dokładany siłownik, a ten swoją pracą otworzy oryginalny centralny. Działa to w koreańskich autach. Choć osobiście...
Tak. Naprzemiennie. Raz +/-, raz -/+. W zależności od tego, czy zamyka, czy otwiera.
Nie będzie żadnego problemu, możesz użyć każdej innej centralki. Już napisałem, że fioletowy i brązowy to switch sterujący łączony naprzemiennie z czarnym przewodem, czyli masą, a czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka siłownika. To wszystko w temacie.
Odświeżam temat aby zapytać jedną rzeczy, czy wszystkie Golfy III miały sterowanie centralnego 2 plusami, czy występowały też wersje ze sterowaniem naprzemiennym.
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
No i teraz zgłupiałem. Więc ja zrobiłem tak jak norbert.s pokazał na rysunku. Wystarczy przeczytać instrukcję , konkretnie tabelę programowania. Oczywiście że przeczytałem instrukcję. Ale jest tak: 1. Na wyłączonym alarmie przekręcam stacyjke i od razu wyłączam. 2. Naciskam 3 razy przycisk serwisowy. 3. Syrena przez chwile wyje. Do tej pory jest ok....
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Czego nie rozumiesz? Masz wszystko na rysunku. Sterowanie plusem lub masą, lub naprzemiennie. Jaki problem? No i oczywiście zasilanie centralki.
Alarm Legendford f14 steruje albo masą albo prądem w zależności jak jest podłączony - kostka licząc od lewej - 1 + albo masa i 4 - masa albo prąd. Tylko jeżeli podłączenie mam stałe a sterowanie w związku z tym też stałe a natomiast centralny jest sterowany naprzemiennie (otwarcie minusem a zamknięcie +) to muszę mieć przekaźnik lub dwa. Jedni mówią...
Dzień dobry, Rozumiem, że naprzemienne rozwierane, raz czerwony raz niebieski? Dziękuję za podpowiedź
Kolego, powinienem ten temat przenieść do Kosza, chociażby za zaniżanie poziomu, awersję do wyszukiwarki i brak własnej inicjatywy, ale podpowiem że zielony i niebieski to przewody wykonawcze siłownika, ze spoczynkową masą na przewodach (dlatego zamek działa od razu po podpięciu), a naprzemiennie pojawia się na nich plus. Ten sterownik nie ma niskoprądowego...
Jest tam również sterowanie jednoprzewodowe, naprzemiennie plus i masa. Do namierzenia przewodu wystarczy próbnik 12V.
To jest zestaw do sterowania zamkami elektrycznymi a nie tak jak w Golfie elektropneumatycznymi.Patrząc na zdjęcie sterownika od lewej masz : 1)Czarny-masa 2)Czerwony -plus stały 3)Niebieski i zielony do sterowania silniczkiem-na nich naprzemiennie pojawia się plus i minus. 4)Białe i brązowe możesz pominąć. Żeby twój zestaw wysterował zamkiem musisz...
Można kupić gotowe moduły do sterowania oryginalnymi centralnymi. Można nii dwuprzewodowe sterowanie - z alarmu przesterować na wszystkie kombinacje: na 2 przewody +, na 2 przewody + i - i na 1 przewód - i + naprzemiennie. Koszt 25 zł.Można nim sterować elektryki i pneumatyki.
No niestety obydwoje się przeliczyliśmy bo ta wersja też ma sterowanie jednym przewodem naprzemiennie (+)i (-) i musiałbyć moduł.
Podpiąłem w kostkę z drzwi kierowcy - jest cztero -pinowa, dwa zasilające i dwa sterujące. Na BIAŁY oraz ŻÓŁTY podałem naprzemiennie plus (+) z centralki i zamyka/otwiera - wszystko działaprawidłowo.
Jest sterowany plusem. Wystarczą dwa przekaźniki i wszystko chodzi. Najlepiej ściągnij tapicerkę z któryś przednich drzwi. siłownik jest przymocowany do mechanizmu, do niego przychodzi wtyczka z czterema przewodami znajdź masę (czarny lub brązowy prawdopodobnie) po przekątnej masz stałego plusa podanie plusa naprzemiennie na pozostałe dwa kable powoduje...
do sygnału zamykania zamka centralnego. Dodano w instrukcji że chodzi o sygnał plus 12 V Szukaj nie sterowania centralnym zamkiem (w tym aucie masą), tylko sygnał wykonawczy do mikrosilnika siłownika umieszczonego w zamku. Do mikrosilnika są podłączone dwa przewody na których spoczynkowo jest podana masa. Podczas zamykania/otwierania, naprzemiennie...
Przecież ci napisałem wyżej! Więc czego ci jeszcze brakuje? Dodano po 39 Czyli problem jest w obrębie przednich drzwi lub alarmu, który pewnie jest do tych drzwi podłączony. Podpowiem - niebieski przewód i układ sterowania zamkiem pneumatycznym naprzemiennie plusem i masą.
ten model ma dwa sterowaia zamkiem z drzwi kerowcy. jedno z samego kołka czyli rygielka aby sie zamykac w czasie jazdy i na postoju i nie ma ono wpływu na zazbrojenie alarmu. drugie jest z mikrostyku we wkładce i sterowanie dwoma masami jedna zamyka i uzbraja alarm drga otwiera i rozbraja tę diodke w awaryjnych. pioerwsze sterowanie jest naprzemienne...
Rozłącz to na spokojnie i psrawdzaj co się pojawia i gdzie gdzie jest blokada. Sprawdź zasilanie, po kolei siłowniki, czy któryś nie robi zwarcia, czy otwierają się bez problemów (wepnij sie z niezależnym +12 V pod przewody zielony i niebieski i otwieraj i zamykaj centralny). sprwdź co pojawia się na wyjściach mastera przy przekręcaniu kluczyka (naprzemiennie...
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Schemat zamieszczony obrazuje sterowanie siłownikim na przemian wg/Twoich ozznaczeń 1,2 pojawia się 1- plus 2- minus np,zamykanie 1-minus 2-plus otwieranie. wg oznaczenia 4 to antena alarmu . Jeżeli potrzebujesz sygnałów minusowych do sterowania -wystarczy, że przewody rózowy pomarańczowy podłaczysz do minusa .Wtedy naprzemiennie minus bedzie sie pojawiał...
Jest -o ile centralka alarmu daje taki sygnał ( dwa naprzemienne sygnały (-) trwające po ok. 0.8s)
pod przycsk i co tu dużo mówić ,on chyba działa naprzemiennie-kolejne podanie (chyba masy ) zamyka i otwiera
Witam, rozwiązałeś problem? bo ja dzisiaj uzyskałem taki sam efekt, zmieniałem przednie drzwi i skończyło się tak, że teraz otwiera/zamyka się przód z tyłem naprzemiennie. Tył zamknięty to przód otwarty lub przód zamknięty to tył otwarty
sterowanie tym zamkiem bodajże przewodem niebiesko zielonym naprzemiennie plus/minus
Nie ma takiej możliwości, gdyż alarm jest sterowany naprzemiennie plusem i minusem z siłowników centralnego zamka kolego. W przeciwnym przypadku po prostu nie będzie się zazbrajał.
Witam. Najpierw znajdź urządzenie sterujące (najprawdopodobniej pod deską rozdzielczą od strony kierowcy) i sprawdź miernikiem czy doprowadzone jest napięcie i masa, następnie sprawdź połączenia z siłownikami i włącznikami przy zamkach drzwi przednich. Na samym końcu trzeba sprawdzić czy z urządzenia sterującego przy podaniu sygnału z zamka drzwi na...
Witam. Taki sterownik działa bardzo prosto.Np. steruje naprzemiennie dwoma przekaźnikami podając na ok. 0,5-3sek impuls. Naprzemiennie tzn. odwraca bieguny. A przekaźniki sterują bezpośrednio siłownikami lub podają sygnały do oryginalnej centralki która jest fabrycznie zamontowana. Sterowanie takiej centralki odbywa się poprzez podanie impulsu otwierającego/zamykającego....
Sprawdź najpierw jak wygląda duże złącze przy module czy nie jest zaśniedziałe, wyjście siłownika (dwa grubsze kable do kasety zamka czy pojawia się naprzemiennie +12 i -12), później wtyk przy zamku ew. później sam zamek...
Agila zrobiona-podłączenie zgodne z opisem Norberta-czyli podwójny impuls na zamknij i podwójny na otwórz,rygiel ładnie pracuje. Oczywiście można było to zrobić na jednym przewodzie(wiązka schodząca z drzwi kierowcy)naprzemiennie podawać masę na otwórz i zamknij,ale wtedy nie było by rygla . Dzięki Norbert za konstruktywną pomoc. Pozdrawiam
Najtaniej/najszybciej dokupić sterownik radiowy (od60zł), sterowanie jest masą. Jesli działa centralny z kluczyka musisz znaleźć kable wychodzące z przełącznika w siłowniku zamka drzwi na których pojawia sie naprzemiennie masa przy zamykaniu i otwieraniu zamka. Moduł centralnego jest pod/za schowkiem przykręcony na dwie śrubki(ciasno siedzi). Powinno...
Założenia jakie musi spełniać to: 1. Wyzwalanie jednym przyciskiem typu NO 2. Dwa wyjścia wyzwalane na przemian 3. Czas wyzwolenia ten sam co czas naciśniętego przycisku. Generalnie mi chodzi o to, aby uzyskać napięcie 12 Vna czas około sekundy za każdym naciśnięciem na jednym z dwóch przewodów sterujących zamkiem centralnym w starym Escorcie. Czyli...
niestety - w omedze nie bawiłem się :( i ciężko mi powiedzieć, czy sterowany jest trójprzewodowo (osobne przewody zamknięcia i otwarcia) czy naprzemiennie (dwuprzewodowo) + sygnał do odryglowania -trzeci przewód (tylko jaki sygnał +12 czy masa ??) pozdrawiam
ford escort 90-96 zamek centralny sterowany plusem przewody bialy i czarny pod dzwigniom klapy PRZEWODY WCHODZą W przelot dzwiowy sterowany naprzemiennie czyli raz na jeden raz na drugi daje (+) Nie używaj wielkich liter w tytule -->REGULAMIN pkt 10.9. Następnym razem będzie OSTRZEŻENIE.
Problem tkwi w tym, że alarm jest podpięty pod przewody szary i zielony, czyli sterowanie plusem. Jeżeli chcesz mieć funkcję safety-lock, trzeba przepiąć sterowanie zamkiem na jednoprzewodowe, naprzemiennie +/-, które również występuje oryginalnie w Golfie III.
Witam! Instrukcja po angielsku ale dobrze opisana... Musisz zastosować 2 przekaźniki, które będą podawały naprzemiennie 12V i masę na siłowniki. Jeżeli posiadasz sterowanie z przekaźnikami to sprawdź, które styki są zwarte i do nich podłącz rozcięty przewód biały (zamykanie) a do drugiego przekaźnika rozcięty brązowy(otwieranie). Nie kontentuj się na...
szukaj dokładniej, było na pewno... siłownik dwuprzewodowy czyli slave i do tego dwa przekażniki połączone w układ który bedzie podawał naprzemiennie masę i + do siłownika.
Opornik powinieneś założyć na przewód którym otworzyłeś zamek czyli z tego co piszesz czarno zielony. Jednakże wg moich rozpisek tam powinno być sterowanie pneumatyczne niebieski z żółtym lub czarny z żółtym w słupku naprzemiennie albo + na czarny z białym lub czerwony z żołtym.
W temacie elektryki i elektroniki raczkuję.. Chcę podłączyć moduł Coming/Leaving Home, aby światła zapalały mi się w momencie otwarcia i zamknięcia centralnego zamka pilotem. Centralny zamek w Passacie B4 sterowny jest plusem - otwieranie i zamykanie naprzemiennie. W module mam jedno wyjście na sterowanie plusem. Wiem, że muszę użyć dwóch diód prostowniczych,...
Witanko przekładałem alarm silicon ultimate cd do alhambry ma on sterowanie centralnego impulsem masy tzn. cały czas podawany jest plus a impuls masy pojawia sie na przewodach sterujących na chwile, alhambra ma sterowany zamek stałym plusem pojawiającym sie to na jednym to na drugim przewodzie zależy od zamykania czy otwierania. Połączyłem to przez...
Ford ma sterowanie dwoma plusami. Alarm podaje masę naprzemiennie na dwa przewody (max. 300mA) - zatem wystarczy aby wysterować przekaźniki ( nie zapomnij o diodzie zwrotnej), które będą podawały "+" na przewody zamka. :D
Do jarek9000 ta centralka to jest zwykła centralka uniwersalna do sterowania centralnym zamkiem. Można sterować plusem lub minusem lub naprzemiennie. Ma też funcje tzw "szukanie pojazdu". Do putekemil przycisk "start otwórz" służy do tego aby po naciśnięciu awaryjnego stop można była ową bramę otworzyć(najbardziej pożądana opcja- czyli żeby nie zgnieść...
W mazdach 323f 89- 93 brak silownika w drzwiach kierowcy . Trzeba założyc tam siłownik i podpiąć go albo pod moduł fabryczny tak jak reszta siłowników albo moduł zewnętrzny sterowany autoalarmem . Sterowanie fabrycznego zamka naprzemiennymi minusami.
Tak się będzie działo, kiedy jeden z zamków będzie miał większe opory w stosunku do pozostałych i będzie wprowadzał opóźnienie. Powstanie wtedy taka naprzemienna ciągła praca zamków.
Jeśli coś tyka, to pewnie przekaźniki, czyli centralka działa poprawnie. Ewentualnie coś jest z zasilaniem przekaźników. Sprawdź, czy na niebieskim i zielonym pojawia się napięcie naprzemiennie +/- i -/+ w zależności od tego, czy zewrzesz z masą biały czy brązowy. Możliwe, że czas pobudzenia powinien wynosić około sekundy.
niebeiski to rygiel,pojawia sie plus przy blokowaniu.skoro na zóltym i czerwonym masz naprzemienne napiecie to sam siłownik do wymiany,lubią się psuć w tych autach.Z przodu są przełączniki do sterowania całym centralnym
Sprawdź dokładnie cała wiązkę od komfortu, szczególnie ten odcinek co leży na podłodze , pociągnij przewodami w miejscach złączek tych fabrycznych także od masy. To co opisał kolega wcześniej sprawdzi popraw te połączenia naprawiane, zwłaszcza te od czerwonych kabli są złączone moim zdaniem za cienkim przewodem. I oczywiście bezpieczniki. Na krotko...
Jeżeli alarm ma sterowanie centralnym zamkie dwuprzewodowe to nie ma problemu. bierzesz wtedy 2 przekaźniki i odpowiednio konfigurujesz .siłownik musi dostawać naprzemiennie przy zamykaniu na jeden przewód + a na drugi masę , przy otwieraniu odwrotnie.Przekaźnikikonfigurujesz w ten sposób że w stanie normalnie zamkniętym na wyjściach do siłownika podają...
pompka sterowana jest plusem dwuprzewodowo ze switcha we wkładce i powinna jeszcze dodatkowo na jednym przewodzie{naprzemiennie plus/masa} z siłownika,bo zamek działa zarówno po przekręceniu kluczykiem w zamku jak i po naciśnięciu samego dzyndzla-a wtedy wkładka milczy.
Jak działa elektroniczny zamek samochodowy (Volkswagen MK4)? Zamierzam zamontować w Golfie 4 zamek elektroniczny drzwi pod zamek centralny. Kupiłem zamek. Dla testu zamek podpiąłem do uziemienia pod pin 7 i przewodami podłączonymi do pinów 1 oraz 2 naprzemiennie dotykałem 12V. Zamek nie reaguje. Czy ja coś źle podpinam? Schemat elektryczny, który znalazłem...
W takim układzie sprawdź, co się dzieje na siłownikach w drzwiach kierowcy i klapie bagażnika (jeśli można nią było zamknąć całe auto). Na wejściach sterujących pompy napięcie powinno być naprzemiennie.
A teraz SPOKOJNIE przemyśl! Styki NC, normalnie zwarte są połączone z masą, czyli w stanie spoczynku na wyjściach COM (brązowe u ciebie) jest masa. Styli NO, normalnie otwarte są połączone z zasilaniem. I teraz w czasie zamykania jeden przekaźnik zwiera na chwilę do NO, czyli do plusa i na jednym wyjściu pojawia się plus zasilania. W czasie otwierania...
zrobiłem sterowanie centralnym zamkiem do alarmu który podaje plus do zasilania dodatkowych czujników wykorzystując na wstępie przekaźnik który podaje naprzemiennie minus do czasowych mas JPG. Problem polega na tym że w chwili załączenia alarmu ten przekaźnik musi stale pracować co wiąże się z jego nagrzewaniem i gdyby uległ uszkodzeniu przekaźnik lub...
Witam naprzemienne podawanie + na jake kolory nie pamiętam sam szybko do tego dojdziesz powodzenia
Dać się da, ale jakbyś potrafił to byś nie pytał, więc lepiej oddaj na gwarancję. Masz jakieś zepsute słuchawki lub kabel z wtykiem mini-jack stereo a z drugiej strony np. RCA? Podłącz go do jakiejś MP3'ki czy discmana i podłącz go z wtykiem suba/centralnego w taki sposób by masa wtyku RCA była połączona z masą wtyku mini-jack a końcówka sygnałowa wtyku...
witam kolego wloc ten sam problem mam z Magicar 440 -sterowanie jednoprzewodowe naprzemiennie +/- prosze o podeslanie kolorkow pozdrawiam
to urządzenie to moduł sterowania pneumatycznym zamkiem centralnym zamieniający 1s sygnały masy na naprzemienne sterowanie masa/plus-starsze audi i mercedesy,sterowanie z drzwi kierowcy straciłeś dlatego,że przewód sterowania przechodzi przez układ przekazników tego modułu[jest uszkodzony dlatego brak przejścia],możesz bez kombinacji naprawczych kupić...
Seicento 2009r z oryginalnym centralnym. Z silownika od strony kierowcy wychodzi 5 przewodow. 2 grube i 3 ciensze. http://obrazki.elektroda.pl/2580165900_1... Jak podlaczyc moduł pilota-wychodza 2 przewody , naprzemiennie pojawia sie plus i minus przy sterowaniu pilotem.
Witam, zakładałem u znajomego alarm http://obrazki.elektroda.net/16_12173101... czy jest jeszcze jakiś moduł sterujący całym centralnym? bo do samego kompresora dochodzą inne przewody niż od sterowania z drzwi, a przewody idą po całej długości auta i nie chcę pruć bez sensu?
odkrecasz osłonę plastikową nad nogami kierowcy,jest tam kilka śrub[nasadowa 8-ka],po odkręceniu cała schodzi,masz tam w wiązce kolumny kierowniczej kierunkowskazy czarno-zielony i czarno-biały,możesz odciąć plus po stacyjce-czarny grubszy przewód w jej wiązce,krańcówki masz na brązowo-białym całe auto a brązowo-żółty to drzwi kierowcy do złapania w...
Hej, Problem wkurzający i irytujący bo rano mi zblokowało immo. W poniedziałek (przedwczoraj) normalnie samochód palił od strzała - 2-3 sekundy pracy rozrusznika max i silniczek hulał. Dzis rano zastałem po włozeniu i przekręceniu kluczyka moim oczom ukazała się paląca się czerwona dioda - brak odblokowania immo. Pompy paliwa nie słychać.... Generalnie...
Mobitel Can Fa został dołożony razem z pilotami 2 szt Teraz wszystko jasne i oczywiste. Nie masz alarmu w wersji bezpilotowej, tylko "zwykły" pilotowy. Centralka alarmu albo jest uszkodzona albo straciła "ustawienia". Ja niestety nie montuję tego systemu i nie posiadam do niego pełnej dokumentacji montażowej. Nie pomogę więc w konfiguracji. Odłącz...
Problem sie zaczął od tego, że nie działał centralny zamek. Okazało się, że brakowało bezpiecznika w gnieździe ryglowania drzwi, więc przełożyłem inny bezpiecznik żeby sprawdzić czy zadziała, wtedy zamek zaczął działać. Kupiłem drugi taki sam bezpiecznik i prawdziwy problem zaczą sie kiedy go włożyłem. Wtedy samochód zaczął wariować. Zamek zamykał się...
Witam , puszka alarmu i immo Lukas 5AS sie wypaliła , komputer bedzie oczyszczony i autko bedzie palic bez immobilaizera , załozony zostanie auto alarm ,tylko potrzebuje rozpisanie kabelkow ktore były podpiete do tej puszki , troche mi to ułatwi dalsza prace .Pozdrawiam .:D Widze ze sterowanie centralnym zamkiem w tym autku jest(naprzemienne) takie...
luknij czy masz plusa i minusa na na siłowniku sterującym , bo w 80 b4 jest tam sterowanie naprzemienne raz plusem raz minusem i pewnie brak jednego potencjału.
Ta masa to oczywiście ma się pojawiać na jakieś 1,5-2 sek. naprzemiennie.Napisz co to za auto to może podam jakieś porady co do montażu central. bo nie w każdym aucie wygląda to tak kolorowo!!!
tak jak mowi xwit jest ale w modelach po roku 96. do tego roku sterowanie jest na jednym przewodzie zolto-niebieskim na ktorym naprzemiennie podawane jest + na zamkniecie - na otwarcie. Problem rozwiazalem tak jak to przedstawione na zalaczonym schemacie, wszystko dziala bez zastosowania dodatkowych przekaznikow. Jesli kogos to bedzie interesowalo to...
Z tego co tu widze to na 2 przewodach pojawiają się naprzemiennie impulsy + i -. W momencie zamknięcia na jednym jest + a na drugim - , a w momencie otwarcia odwrotnie. W ten sposób można wysterować bezpośrednio siłownik. Zobacz czy tak czasem nie było ponieważ lanos w drzwiach kierowcy nie posiada siłownika tylko stycznik. Byc może alarm sterowałbezposrednio...
Witam. Mam prośbę. Chcę za pomocą jednego włącznika monostabilnego dawać sygnał do naprzemiennie do dwóch różnych wejść. Może nie zrozumiałe więc opiszę dokładniej. Centralny zamek w samochodzie sterowanie masą. Chcę zrobić włącznik w samochodzie który będzie zamykał i otwierał drzwi. Mogę to zrobić zgodnie ze schematem 1 ale chciałby zastosować jeden...
od poczatku centralny zamek otwiera i zamyka dzwi ale tylko z pilota ,tak dziala ale po odczepieniu przewodow bialego i brazowego od sterownika jednego silownika,zastanawia mnie sprawa ze z sterownika wychodza dwa przewody plusowe czy ich razem mam podlaczyc -po prostu masz albo żle wyregulowany skok siłownika-switcha na ciegnie,albo uszkodzonego-zwartego...
zielony kabelek tak jak pozostałe ma być połączony z wiązką idącą do modułu central zamka,przewody zielony i niebieski łączą równolegle motory wszystkich siłowników i pojawia się na nich naprzemiennie plus - masa wystawiane przez układ przekaźników w centralce.
Po pierwsze - w silnikach są wyłączniki krańcowe, żeby silnik się "nie siłował" w pozycji końcowej, więc nic mu nie grozi. Kontroler sam z siebie nie wie, w jakiej pozycji jest roleta, dlatego podaje napięcie przez czas niezbędny do pełnego otwarcia/zamknięcia rolety. Tak samo żaden silnik nie wie, w jakiej pozycji są sąsiednie rolety, ani nie "czeka"....
Masz dwie możliwości: zaprzęgnąć do odblokowywania tego zamka sygnały z centralnego zamka (alarmu). Podejrzewam, ze wystarczą do tego dwa przekaźniki. Albo wykorzystać do tego dodatkowy kanał i pewnie też sygnał ZAMKNIJ z centralnego. Tak samo na dwóch przekaźnikach. Jeśli tam jest typowy siłownik zamknij/otwórz sterowany naprzemiennie, to jest to kwestia...
Akurat w Audi sterowanie było naprzemiennie plus/minus na jednym przewodzie, przynajmniej we wczesnych rocznikach. Nie masz tam dołożonego jakiegoś sterowania z pilota?
Moim zdaniem skopałeś coś podczas podłanczania alarmu. Zamek sterowany jest z regóły dwoma plusami tylko pierwsze wersje trujek miały sterowanie naprzemienne .Zanim posłuchasz norberta czy faza sprawdz jak jest sterowany zamek.Wyjście w alarmie powinno być skonfigórowane na sterowanie plusem lub naprzemiennie sprawdz to dokładnie w zależności od orginalnego...
te dwa kable do centralnego zamka to sa tylko sygnały do modółu centralnego zamka , musisz se dokupic modól albo go zrobić z przekażników , poniewarz w poldku były montowane standardowe siłowniki sterowane naprzemiennie +/- , jak poszukasz na allegro to go kupisz za 10 pln
Czy wszystkie sterowniki są tak ograniczone jak wspomina pietrii ? Tzn, że mogą działać tylko naprzemiennie?(otwiera, zamyka,otwiera...) Czy tylko ten model jest tak ograniczony? Wystarczy zakupić sterownik który będzie miał osobny przycisk do otwierania i zamykania.
Witam Doszedłem że jeden problem ze sterowaniem centralnym zamkiem da sie rowiązać przez przekaźniki i naprzemienny sygnał +/- po wpieciu sie w wiązke idąca do drzwi (chyba że ktoś zna prostrzy sposób :) to bym prosił. ale nie mogę znależć gdzie sie wpiąć pod migacze (wszystko sterowane sygnałami do bsi) a nie uśmiech mi sie w nim grzebać zna ktoś prostrze...
Witam wczoraj wieczorem chciałem podnieść nieco temperaturę na CO, a na wyświetlaczu naprzemiennie z ciśnieniem (1,3 bar) na samym środku pojawia się duża litera A i znaczek instalatora.W momencie, gdy spróbowałem użyć jakiegokolwiek przycisku (zacząłem od +, bo tak się dźwiga temperaturę na centralnym), żaden z przycisków nie reaguje. Po przytrzymaniu...
naprzemiennie diody sterowane naprzemiennie naprzemiennie wyświetla
gorący laptop wyłącza punto subwoofer kodowanie thomson
Zginanie dwuteownika IPE 120 mm opartego w ścianie Nośność belki stalowej IPE 120 mm na ścianie 35 cm