To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Jeżeli przelotka ok, to zamek do wymiany.
Witam. Miałem podobny problem na warsztacie z A6 z2003r. przekładka z anglika. Z pilota otwiera i zamyka się całe auto, natomiast z kluczyka od kierowcy tylko zamyka i alarmuje. Gdy chcę otworzyć kluczykiem otwiera tylko drzwi kierowcy a alarm się włącza. I tak ma być. Chyba, że zmienimy kodowanie w komforcie. Gdy w kodowaniu zmienimy bez alarmu to...
niestety odlaczenie nic nie da bsi jak nie dostanie sygnalu o zamknieciu danego zamka to i tak otworzy. w kostce miedzy slupkiem a drzwiami pin 3 krancowka drzwi pin 11 sygnal o zamknieciu drzwi ( masy) tyl pin5 krancowka pin1 sygnal to z przodu
Zamek jest zespolony ale przed wymiana przejrzyj instalacje słupek - drzwi .
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Może coś ci to pomoże . http://obrazki.elektroda.pl/8572160800_1... BR- Brązowy masa BR\WS-Brązowo biały - leci na mikro styk od oświetlenia wnętrza. niebieski i fioletowy na silnik siłownika Sprawdz żarówką podczas otwierania i zamykania czy jest sterowanie na pozostałych dwóch.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Raczej w siłowniku prawych drzwi.
Do zamykania jest użyty jeden przekaźnik, a do otwierania 2przekaźniki. Jeden przekaźnik otwiera drzwi kierowcy, a drugi wszystkie pozostałe. Bardzo często uszkodzony jest przekaźnik w module GEM. Do otwierania są dwa przekaźniki które można wykorzystac do sekwencyjnego otwierania (funkcja programowalna).
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
centralka przy lewej nodze kierowcy
Wygląda na usterkę mechaniczną w obrębie siłownika. Zrzucaj tapicerkę.
sciąg tapicerke od kierowcy i zacznij od siłownika+okablowanie i dalej jak kolega wyżej przelotke-stawiam, że woda cieknie po zamku kierowcy
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Generalnie każdy uniwersalny zestaw będzie dobry, kwestia tego jak wytrzymały będzie pilot. Wybierz ten który wygląda na najtrwalszy.
wciśnij jeszcze raz otwarcie i otworzą się wszystkie to jest zabezpieczenie żeby podczas otwierania nikt nie wsiadł z boku taki fordowski antynapad a jak wciśniesz dwa razy zamykanie to zamki zaryglują się tak że ich nawet ręcznie od środka nie otworzysz
A nie masz czasmi tak ustawionego że tylko po stacyjce się szyby otworzą? Jka wyjmiesz kłuć ze stacyjki to po 20 s powinno się wyłączy sterowanie szybami po minucie zamkiem wewnetrzym
a moze masz centralke sterowana impulsami masy ktora ma 2 kable otwieranie i zamykanie na ktore nalezy podac mase (tak jak serwo master na 2 wyjsciach podaje mase na jednym przy otwieraniu na drugim przy zamykaniu) a alarm ma jeden na ktorym jest albo 0 albo 12 to wtedy nie taka centralka poprostu
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
ok jest tak tak jak myslisz jak podasz na krótko + i - to zamknie a odwrotnie to otworzy jak sprawdze jak jest w orginale peugota to dam znac Podaj kolory przewodów w dzwiach kierowcy i w drzwiach pasazera
Sprawa jest prosta- na 90% moduł GEM nie wykrywa, że wszystkie otwory zostały fizycznie zatrzaśnięte. Skoro nie zostały zatrzaśnięte, to nie ma potrzeby ich ryglować. Błąd świateł stop dużo mówi. Na pozór nieznaczące- wydawało by się- sprawy trzeba wiązać se sobą pod kątem innej anomalii. Skąd się mógł wziąć błąd świateł stop? Bo w tylnej klapie masz...
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Wyjąłem kasetę z drzwi. przeczyściłem wszystko i sprawdziłem organoleptyczne. strzałkami w załączniku masz zaznaczony przyczynę mojego problemu, styki nie były dociskane do siebie ponieważ metalowe elementy są zużyte.
jak masz pilot to go zaprogramuj a jak nie to przeleć przewody
Czy ktoś uporał się z tym problemem? U mnie jest to samo, drzwi mogę otworzyć tylko klamką od wewnątrz. Jak je już raz otworze to później działają prawidłowo
Mam ten sam problem w turanie 2006 raz zamyka I otwiera raz tylko zamknie I otworzyć trzeba z kluczyka A raz żadnej reakcji drzwi . Będę teraz w sobotę może rozbierać drzwi i spojrzeć co tam jest nie tak.
Witam mam pytanie ,,posiadam seata exeo 2010r 2.0 tdi i zauwazylem ze po otworzeniu kluczykiem zamka kierowcy otwiera centralny zamek tylko 1 drzwi a z pilota otwierają sie po 1 kliknięciu wszystkie;) czyżby wymiana zamka? Czy kodowanie?
A jeśli otworzysz od strony pasarzera to się otwierają wszystkie?
SH wchodzi w obydwie strony. Guzik ma konsoli centralnej otwiera i zamyka. Centralny zamek z drzwi kierowcy przez wkładkę zamka, to samo otwiera i zamyka auto. Używane kluczyki do Berlingo chodzą za grosze. W nich wykorzystujesz obudowę i płytka która steruje centralnym zamkiem. Grot i nową pastylkę imo już musisz dorobić. A u ciebie masz albo uszkodzony...
mam identyczny problem jednak mi po stacyjce nie otwiera reszty drzwi pomoże ktoś? (wiem ze stary temat ale moze jednak zna ktoś odp?????)
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w Fiacie Panda 2. Gdy zamknę z kluczyka czy też od środka zamykają się tylko drzwi kierowcy. Reszta drzwi zamknie się i po sekundzie się otworzy. Gdzie leży problem? Pozdrawiam AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub zmiany w samochodzie, które mogłyby wpłynąć na działanie centralnego...
Wyjaśniło się coś z tym zamkiem bo mam taki sam problem ? Pompka nie chodzi, na sterowniku podciśnienia w bagażniku jest prąd jest masa na trzecim kablu nic
Uporales się z problemem?
Ale one zostają jako zamknięte centralnym zamkiem z podwójnym blokowaniem i nie otworzysz . Piszesz o przypadku gdy centralny otwiera a trzyma rygiel a ja o tym że centralny trzyma.
Mierzyłeś napięcie na kostce od siłownika? Ewentualnie możesz spróbować zamknąć drzwi i nacisnąć dwa razy przycisk otwierania na pilocie
Sprawdź wiązkę tą w drzwiach jak i połączenie między drzwiami a karoserią. A przed wymianą było dobrze?
(zdjęcia zamka kolegi Sztomel pomogły) i tylko jedna rzecz była dziwna w zamku. Pod przekładnią ślimakową był mechanizm który nie działał a powinien być popychany poprzez obracanie kluczyka w drzwiach (na zdjęciu go nie ma i switcha). Prośba moja do kolegi Sztomel o jakąś radę i wielkie dzięki !!!! już chyba wiem o jaki mechanizm Ci chodzi i zapewne...
miałem podobnie ( bez zmiany stanu tylnych drzwi) w Fabii z 2004r. Przyczyną był wygięty jeden pin w kostce elektrycznej podłączonej do zamka w drzwiach kierowcy. Po jego wyprostowaniu wszystko działa prawidłowo.
[syntax=bash]Sam piszesz że cięzko ci wsadzic kluczyc do wkładki a od strony pasażera jest dziura.więć pomyśl czy wewnątrz drzwi coś się nie urwało i cały czas załącza lub dziwnie się układa co nie daje sterownikowi normalnie pracować.ale mogę się mylić.[/syntax] No i by pomogło.
Przełącznik do ryglowania drzwi działa.
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
Czyli było dobrze i się popsuło tak ?
podczas jazdy samochód się otwiera i zamyka Czy masz jakiś dokładany alarm z dodatkowym pilotem ? Czy po zamknięciu pilotem nie ma tego objawu? Czy po zamknięciu przyciskiem w kabinie nie ma tego objawu ? Czy wkładki zamków drzwi nie są zatarte, skorodowane, zablokowane ? Sprawdziłeś przewody w gumowych przepustach przednich drzwi ? Podłączyłeś diagnoskop...
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
Witam, Posiadam 5 budynków gospodarczych, chciałbym je z domu jednym przyciskiem zamykać na noc bez chodzenia z kluczem i zamykania ich. W drzwiach jest możliwość zamontowania zamka wpuszczanego. Jakie urządzenie trzeba w nim zamontować żeby to zadziałało? Budżet nie jest przewidziany, chciałbym najpierw poznać koszty. w załączniku przesyłam szkic budynków
centralny zamek otwiera drzwi centralny otwiera jedne drzwi impuls otwiera drzwi centralny zamek
telewizor blokada pilot somfy zaprogramować pilot battery laptop
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Brak napięcia w trybie MIG, tryb MMA działa poprawnie Kalibracja czujnika położenia sprzęgła w Toyota Yaris 1.3 VVT-i