Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Trzeba jednocześnie przełożyć przewody sterujące oraz zamienić kable na siłownikach. (Można to zrobić przy centralce, żeby nie rozbierać ponownie wszystkich drzwi.
Witam, poszukaj na słupku dzrzwiowym lewym przewodu białego i żółtego lub biało/czarny i żółto/czarny. To są przewody sterujące plusami centralny zamek. Pozdrowionka
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
Ja kiedyś miałem takie Vito i po naprawie blacharskiej zaczął się tak zachowywać. Chodziło o boczne suwane drzwi. Przejście do drzwi na siłownik było zrobione na dwóch dwupolowych złączach. Okazało się, że przy składaniu drzwi złącze, na którym szły przewody sygnałowe było obrócone o 180°. Czyli sygnały sterujące szły niewłaściwie. Efekt, jak wyżej...
sterowanie c.zamka w tym aucie jest za pomoca masy. Podobno (nie robilem tego auta) wystarczy sterowanie sygnalami bezposrednio z centralki (w tej jest ograniczenie 200mA). Zostosowales na wyjsciu ministera przekazniki?? Ja zawsze stosuje i nigdy potem nie ma problemu w razie jakiegos zwarcia. Jesli centralny Ci sie otwiera w momencie gdy go zamykasz...
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Witam. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie robię błąd, podłączając moduł centralnego zamka z pilotem? Samochód to VW Polo 2004 r. z centralnym zamkiem z kluczyka. Dokupiłem moduł Blow S4, pilot z dwoma przyciskami: otwórz/zamknij. Mam schemat tego modułu: Czerwony — stały plus, czarny — masa do auta, dwa brązowe z modułu podłączone do kierunkowskazów...
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Zdemontuj boczek drzwi kierowcy. Żółty i żółto/czarny oraz czarny z dodatkowego sterownika podłącz do masy. Czerwony do stałego +12V, wtedy podczas pracy sterownika na białym i biało/czarnym pojawiają się impulsy sterujące masą - sprawdź czy tak jest zwykłą żarówką 12V. Te kable podłącz do kabli sterujących dochodzących w wiązce przewodów, bezpośrednio...
..., ewentualnie możesz dorzucić sobie sterowanie radiowe. ... Masz wszystko co potrzebujesz, wg schematu , który zamieściłeś sterowanie pilotem jest w komplecie. (na początku myślałem, że instalujesz alarm i chcesz dodatkowo założyć centralny zamek)
SPN 8135 Komunikat magistrali danych CAN z urządzenia sterującego układu oczyszczania spalin Strategia monitoringu Monitorowanie komunikatu magistrali danych CAN z urządzenia sterującego układu oczyszczania spalin Odbiór przez klienta/opis objawów • Informacje z zestawu wskaźników są dostępne w ograniczonym zakresie Failure Mode Identification (FMI)...
Czy masz przycisk do centralnego zamka w samochodzie, zamknij/otwórz. Jeśli tak to do niego, są tam dwa przewody sterujące zamknij/otwórz, tylko trzeba określić typ sterownia czy plusem czy minusem, możesz to ustalić miernikiem lub żarówką, jak nie wiesz jak to napisze.
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Wychodzą 2 tylko te 6 musisz połączyć w odpowiednią konfiguracje według opisu sterownika. Pawdo[podobnie sterowanie plusem i taką wersję łączenia musisz wybrać i te 6 przewodów połączyć w wyzwalanie plusem, patrz instrukcja. Powiem Ci jeszcze tyle że w 97r musiałem odcinać przewody sterujące od zamka przekaźnikiem i dopiero wtedy podawać sterowanie....
Witam, i ja się podepnę pod temat, w sumie auta bardzo podobne. Mam fiata scudo 97r. Znalazłem w nim moduł odpowiedzialny za centralny zamek i kable podłączone do niego, niestety nie potrafię go odczepić. Pinów jest 9, kable mają takie oznaczenia: 1 B08 624 gruby różowy 2 M093 G24 gruby żółty 3 L16 620 gruby różowy 4 L14 621 gruby różowy 5 A09 629 cienki...
z racji tego że zamek podczas jazdy sam się sterował wina jak w każdym focusie jest w siłownikach sterujących które sa w obu przednich drzwiach a dokładnie w mikrostykach które podają impulsy na zamknij bądź otwórz ( tylko nie wiadomo które drzwi podaja fałszywe impulsy, może obydwa i zamek się zablokuje że niby brak centralnego) i dalej reszte roboty...
Jeżeli chodzi o sprawdzenie sterowania w aucie to być może znalazłeś przewody nie sterujące tylko wykonawcze z siłowników i na nich będzie się pojawiać "+" niezależnie od sposobu sterowania. Jeżeli to przewody sterujące a zamek centralny byłby rzeczywiście sterowany "+" to w chwili gdy podłączysz żabkę próbówki do stałego "+" (a nie masy jak poprzednio)...
Dziękuję wszystkim za kolejną garść pozytywnych komentarzy. (negatywnych nie ma - dziwne ;-) ) Szkoda że nie jest to wzmacniacz własnoręcznie wykonany od podstaw na elementach dyskretnych tylko kit z AVT na scalakach. Oczywiście że mógłbym zaprojektować wszystko samodzielnie ale czy ilość połączeń byłaby mniejsza - tylko pozornie. Uważam że nie ma sensu...
Mam problem z zamkiem centralnym po zimie. Mianowicie nie otwiera ani nie zamyka z kluczyka ani z kabiny. Działa tylko klapka od wlewu paliwa. Bezpieczniki sprawdzone. Gdzie jest problem? Jest układ komfortu UCH-N3. Renault Trafic 2 2013 2.0 115 KM. Nikt nie wie gdzie jest problem ? Tylko klapka od wlewu paliwa sie otwiera z pilota i z kabiny Added...
Dzisiaj zabrałem sie za to bardziej profesjonalnie i z tego co ustaliłem jest popsuty siłownik od strony kierowcy a mianowicie jezeli kable sterujące sa do niego podłączone to centralny wogóle nie działa cały centralny!! Odłaczyłem te trzy przewody pozostawiajączasilające i efekt jest taki ze zamek reaguje na otwieranie i zamykanie od strony pasazera...
Sprawdziłem na pompce ten zacisk ,jest napięcie Dobrze, więc od tego przewodu kawałkiem kabla podaj plusa do szarego - pompka powinna zamknąć auto. Następnie też od czerwono-białego podaj do zielonego - pompka powinna otworzyć samochód. Bo jak rozumiem - kluczykiem da się zamknąć tylko te drzwi w których jest włożony, całego auta nie da się; a pompka...
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Nie. Masz podać masę poprzez włókno żarówki na przewody sterujące zamkiem i sprawdzić czy będzie prawidłowa reakcja zamka.
bez wiekszej ingerencji w instalacje Masz podłączyć tylko dwa przewody sterujące (zamknij/otwórz) oraz https://obrazki.elektroda.pl/1466710100_...
witam.podpowiedzi kolegów nie pomogły musisz sam sobie poradzić proponuje przebadać za pomocą miernika co się dzieje na przewodach centralki orginalnei podczas zamykania i otwierania lub rozebrać drzwi kierowcy i odnaleść przewody sterujące zobaczyć w jaki sposób odbywa się sterowanie i wtedy odpowiednio dostosować sterownik na pilota
Sprawdź przewody czy niema zwarcia i po demontażu przyjrzy się siłownikowi ( siłownikom Master) w drzwiach kierowcy czy styki sterujące nie są zwarte lub czy w ogóle łączą.
Centralny przywrócilem do fabrycznego. Z centralki dwa przewody sterujące dołożonym siłownikiem biały i biało-czarny, który porusza switchem, pociągnąłem osobnymi przewodami aż do drzwi. Więc to sterowanie plusem.
wiec tak poszukaj przewody sterujące zamkiem i słupku kierowcy przy nogach (w golfie3 jest to szary i zielony ale niejako że twoj to też VW to może bedzie podobnie) i sprawdz poprawność podłączenia tych przewodów
Ja u siebie mam 2 przewody sterujące golf 3 centralny zamek pneumatyczny z funkcją domykania szyb COMFORT, 96 rok.
Centralka od zamka centralnego ma miedzy innymi dwa przewody sterujące (zamykający i otwierający) zazwyczaj jest tak, że sterujemy masą - w tej też. Jeżeli nie masz schematu alarmu to proponuje wziąść miernik i sprawdzić na którym z wyjść podczas załaczania alarmu pojawia się masa i odwrotnie przy wyłaczaniu alarmu także. Podpiąć jedno do drugiego i...
cos jest chyba nie tak podczepilem sie po przewody jednego silownika bialy i zielony ale z grugiego musialem odczepic te przewody a druga sprawa dziala centralny ale tylko z pilota czy cos zle podlaczylem pomozcie prosze jeszcze jedno zostaly jeszcze koble koloru zoltego , niebieskiego i czarny
jak masz centralny to przewaznie jest też siłownik master 5 przewodów i centralka .zwierając na chwilę (1s) przewody sterujące -naprzemian bedzie zamykałi otwierał ( dotyczy zamka uniw. i niektórych fabrycznych ) a jak napiszesz w jakim aucie to będzie łatwiej cos powiedzieć
Padł któryś z przednich zamków najlepiej zdjąć tapicerki i po kolejno sprawdzić raz z jednej raz z drugiej do przecięcia przewody idące do zamka jako krańcówki sterujące czarno pomarańczowy i czarno zielony lub niebieski nie pamiętam teraz powinien odpuścić/jest zwarty któryś i trzyma do masy/ i zacząć działać z pilota .Zwróć jeszcze uwagę czy gaśnie...
Problem jak w temacie. Auto po naciśnięciu przycisku w pilocie na krótką chwilę otwiera się i zamyka. Rozebrałem drzwi kierowcy, pod tapicerką znajduje się jeszcze jedna plastikowa osłona z prowadnicą szyby. Na tej osłonie są gniazda na dwie wtyczki jedna na dwa piny (przewody czarny i niebieski) druga sześć pinów (sterowanie siłownikiem, przewody sterujące...
może zobacz w centralce którą dzielnie wyprułeś z autka czy jest tam jakieś zasilanie (nie sugeruj sie bezpiecznikami (wbrew pozorom nawet to nie każdy umie sprawdzić -często na oko nie wystarczy lub sa też bezpieczniki gdzieś indziej ,odłącz też przewody sterujące od alarmu
Sprawdź przewody sterujące przy masterach albo króryś z siłowników opada samoczynnie.
Siłownik centralnego w drzwiach kierowcy to tzw "master" czyli sterujący resztą systemu. Różni sie od pozostałych tym, że wychodzą z niego 4 kabelki, nie 2 jak w innych drzwiach. Wnioskiem z opisanej przez Ciebie usterki jest, że przy przekręcaniu kluczyka 2 przewody odpowiadające za sterowanie centralką DZIAŁAJĄ - bo centralka sama zamyka pozostałe...
tak to napisałeś,że nie bardzo można zrozumieć,ale myślę,ze odwrotnie podpiąłeś przewody sterowania zamkiem i wtedy po wyłączeniu alarmu zamyka ci zamki a po załaczeniu otwiera,zamień przewody sterujące miejscami i powinno byc ok.
To proste, zamień przewody sterujące prawdopodobnie są to kolory brązowy i biały, zrobiłeś jakiś błąd przy podłączaniu centralki od pilota.
Nie to nie jest test.Odłącz przełączniki sterujące w drzwiach kierowcy' pasażera i w klapie bagażnika i włóż bezpiecznik.Jeżeli są te same objawy to masz uszkodzoną pompkę centralnego zamka.A i jeszcze należałoby odłączyć przewody sterujące zamkiem od alarmu. :idea:
nic nie pozostaje jak iść po nitce do kłębka.znajdż cienkie przewody brązowy z białym i brązowy z czerwonym wychodzą ze słupka prawych drzwi są to przewody sterujące i muszą iść do centrali o ile jest to fabryczny centralny zamek
Jeśli jest sterowany kluczykiem z zamka / tak zrozumiałem / możesz zamknąć , a można zamknąć nawet innym kluczykiem to taki patent forda , a nie możesz otworzyć z kluczyka to masz uszkodzoną wkładkę , bo w takim przypadku nie uruchomisz CZ . Jeśli możesz otworzyć z kluczyka / mechanicznie z kluczyka / tylko drzwi kierowcy a cała reszta się nie otwiera...
master centralny przewody centrale sterujące trafione sterujące
tulei wachacza włącznik rozrusznika stolica radio
samsung ue40c8000 samsung ue40c8000
Zmywarka Kernau błąd F5 - przyczyny i rozwiązania Samsung QE55Q67A – rodzaje gniazd antenowych, IEC i F, podłączenie DVB-T2/C/S2