praktycznie to musisz zasymulować zamknięte drzwi i wtedy znajdziesz drugi kabelek który otwiera -dotychczas go nie znalazłeś bo zamek nie mógł sie zamknąć więc tez si ę nie otworzył (patrz na zamkniety zamek i krancówke która jest czesto w zamku i tez w niektórych autach wpływa na zamek -zamknięcie a raczej brak zamknięcia
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Nie będzie działać.To właśnie te przewody (plus i minus)poprzez przekaźniki w centralce są zwierane do przewodu sterującego.
Witam, poszukaj na słupku dzrzwiowym lewym przewodu białego i żółtego lub biało/czarny i żółto/czarny. To są przewody sterujące plusami centralny zamek. Pozdrowionka
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
..., ewentualnie możesz dorzucić sobie sterowanie radiowe. ... Masz wszystko co potrzebujesz, wg schematu , który zamieściłeś sterowanie pilotem jest w komplecie. (na początku myślałem, że instalujesz alarm i chcesz dodatkowo założyć centralny zamek)
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Trzeba jednocześnie przełożyć przewody sterujące oraz zamienić kable na siłownikach. (Można to zrobić przy centralce, żeby nie rozbierać ponownie wszystkich drzwi.
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Rozumiem że podłączasz się pod te przewody sterujące czerw-nieb i czerw-zielony ?
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Zostaw ten co jest dodaj tylko centralkę sterującą centralnym znajdz w w aucie przewód lub przewody sterujące wychodzące od lewego zamka, podłącz i po problemie.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Chce podpiąć sterownik pilota do istniejącego już zamku centralnego. Znalałem przewody sterujące zółto niebieski - zamykanie zółto zielony - otwieranie. Sterowanie masami. Ale pojawia się problem po uruchomieniu z pilota wiesza się się centralny. Jeśli podłączę samo otwieranie lub samo zamykanie to wszystko działą prawidłowo.
Jest to samo. Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK, i pozostałe działają po bezpośrednim podaniu masy. Wygląda zatem na usterkę sterownika zamka kierowcy, choć całość działa przy wciskaniu i wyciąganiu kołków... Dodam, że uszkodzony jest bęben zamka kierowcy, kluczyk nie daje się włolżyć, spróbuję go odpiąć od sterownika, to chyba właściwa droga. Dziekuję...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Jaka to jest bezpilotówka?A bagażnik podłączyłeś? Dodano po 3 Ja robiłem 2.0 z '03 i przewody do siłowników to z tego co pamiętam biały i niebieski to są przewody sterujące z drzwi a są na lewym słupku koło nogi kierowcy.Te przewody idą do drzwi kierowcy.
Jeżeli chodzi o sprawdzenie sterowania w aucie to być może znalazłeś przewody nie sterujące tylko wykonawcze z siłowników i na nich będzie się pojawiać "+" niezależnie od sposobu sterowania. Jeżeli to przewody sterujące a zamek centralny byłby rzeczywiście sterowany "+" to w chwili gdy podłączysz żabkę próbówki do stałego "+" (a nie masy jak poprzednio)...
Witam Poszukuję informacji jak podłączyć sterownik centralnego zamka zdalnie sterowanego do centralki zamka z kluczyka. Przewody sterujące centralnym ,kierunki,krańcówki drzwi. Auto to hyundai i20 2009r 1,2. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, jak ktoś podpowie będę wdzięczny.
Ja u siebie mam 2 przewody sterujące golf 3 centralny zamek pneumatyczny z funkcją domykania szyb COMFORT, 96 rok.
Nie to nie jest test.Odłącz przełączniki sterujące w drzwiach kierowcy' pasażera i w klapie bagażnika i włóż bezpiecznik.Jeżeli są te same objawy to masz uszkodzoną pompkę centralnego zamka.A i jeszcze należałoby odłączyć przewody sterujące zamkiem od alarmu. :idea:
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Umiesz czytać? "przewody sterujące centralnych zamków sterowanych masą" to nie to samo, co "przewody wykonawcze siłowników". Potrzebujesz jeszcze sterownika centralnego zamka.
popatrzylem na schemat i rzeczywiscie jest to niebieski i bialy podpinasz przewody z alarmu i po problemie
Zmień przewody sterujące centralnym zamkiem . ( zamień zamknięcie z otwarciem )
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Dokładnie napisz jaki typ alarmu tego bo jest ich wiele jedne posiadają sterowanie centralnym bezpośrednio do siłowników a niektóre mają tylko przewody sterujące centralnym i wtedy jest wymagana centralka zewnętrzna lub poprostu dwa przekażniki?
Więc sam widzisz, że trzy przewody nie wystarczą.
Przyciski na pilocie masz oznaczone "otwórz" i "zamknij"? Jeśli nie to zamień przewody sterujące.
Dzień dobry , gdzie w ML w163 2001 podłaczyć przewody sterujące centralnym zamkiem, Podłaczenie pod przełącznik odpada zw względu na zanik napiecia po uśpieniu.
Centralny przywrócilem do fabrycznego. Z centralki dwa przewody sterujące dołożonym siłownikiem biały i biało-czarny, który porusza switchem, pociągnąłem osobnymi przewodami aż do drzwi. Więc to sterowanie plusem.
Jest możliwość podpięcia do przewodów centralnego zamka tylko musisz zastosować przekaźniki zatrzaskowe reagujące na masę wtedy podpinasz pod przewody sterujące centralnym zamkiem (zakładając że są sterowane właśnie masą) napisz coś więcej o centralnym czy jest to fabryka czy dokładany i jakie to auto jak fabryka.
Oczywiście. Zamek montujesz jako centralny obsługiwany z kluczyka z uniwersalną centralką. A radiosterownik konfigurujesz do podawania impulsów masy na właściwe przewody sterujące.
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Odciąć przewody od zamka i wtedy podawać masę na przewody sterujące.
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Witam, Czyli rozumiem, że do zasilania 3x1mm2 wystarczy. Sterujący 5x0,75mm2 również. Zakładając, że rolety będą sterowane z centralnego punktu w domu, do każdej rolety prowadzę dwa przewody (zasilanie i sterujący) i wyprowadzam je na zewnątrz w górnym rogu każdego okna w którym będzie roleta, tak? Jeszcze jedno pytanie, czy nie wystarczył by jeden...
Nie będzie żadnego problemu, możesz użyć każdej innej centralki. Już napisałem, że fioletowy i brązowy to switch sterujący łączony naprzemiennie z czarnym przewodem, czyli masą, a czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka siłownika. To wszystko w temacie.
Witam Jak w temacie mam problem z podłaczeniem centralnego zamka do centralki alamowej. Proszę o sensowny schemat ja mam jakiś niemiecki i nie do końca jest jasny. Wiem gdzie są przewody sterujące centralnym zamkiem ale jak to podłaczyć do centralki?
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Możesz mieć problem z zamocowaniem go w podajniku. Proponuję uchwyt TOPS 140V (http://www.trafistel.pl/produkty_pdf/34... Uchwyt posiada jeden grubszy przewód - przewód prądowy, dwa cienkie - przewody sterujące, wężyk gazowy (jasna rurka, dość długa) oraz prowadnik drutu - umieszczony centralnie w mosiężnej końcówce. Przewód prądowy podłącz do...
może zobacz w centralce którą dzielnie wyprułeś z autka czy jest tam jakieś zasilanie (nie sugeruj sie bezpiecznikami (wbrew pozorom nawet to nie każdy umie sprawdzić -często na oko nie wystarczy lub sa też bezpieczniki gdzieś indziej ,odłącz też przewody sterujące od alarmu
Czy masz przycisk do centralnego zamka w samochodzie, zamknij/otwórz. Jeśli tak to do niego, są tam dwa przewody sterujące zamknij/otwórz, tylko trzeba określić typ sterownia czy plusem czy minusem, możesz to ustalić miernikiem lub żarówką, jak nie wiesz jak to napisze.
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
O matkoicórkoiwszyscyświęcicałaplejadogwia... W centralnym zamku, który masz założony w aucie masz takie przewody: biały, brązowy, czarny, zielony, niebieski. Tak? Tak. Z radiosterownika, który dołożyłeś, wychodzą przewody sterujące. Dwa. Tak? Tak. To teraz podłącz te przewody sterujące do przewodów białego i brązowego w centralnym zamku....
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
rozumiem ze mialbym przeciać przewody sterujące, tylko nie widzę u siebie tego sterownika
Sterowanie bezpośrednio siłownikiem w drzwiach kierowcy. Tniemy przewody idące z modułu sterującego do siłownika. Prawdopodobnie oba są biało/czerwone. Trzeba to sprawdzić próbnikiem zamykając i otwierając zamek kluczem. Moduł sterujący najczęściej znajduje się powyżej skrzynki bezpiecznikowej. W niektórych modelach znajdował się w drzwiach kierowcy....
Odłącz przewody alarmu sterujące centralnym zamkiem. Odszukaj fabryczny moduł centralnego zamka (na słuch po klikaniu przekaźnika), rozbierz go i sprawdź, czy "na oko" nie widać uszkodzeń. Sprawdź tranzystor sterujący cewką przekaźnika Otwieranie.
Taki prosty temat masz wywal to co było i kontrolką z masy dotykaj Wszystkich kabli od starego alarmu mają być dwa kable sterujące centralnym.
Konfigurujesz centralkę na sterowanie masą, przewody sterujące masz na przycisku obok popielniczki
Problem jak w temacie. Auto po naciśnięciu przycisku w pilocie na krótką chwilę otwiera się i zamyka. Rozebrałem drzwi kierowcy, pod tapicerką znajduje się jeszcze jedna plastikowa osłona z prowadnicą szyby. Na tej osłonie są gniazda na dwie wtyczki jedna na dwa piny (przewody czarny i niebieski) druga sześć pinów (sterowanie siłownikiem, przewody sterujące...
Witam. Musisz zamontować sterownik zamka centralnego. Można go kupić na znanym serwisie aukcyjnym w cenach 60~110 zł . Montaż nie jest trudny, wystarczy podpiąć się pod zasilanie , podłączyć 2 przewody sterujące otw./zamykaniem , przewód do "migaczy", + można jeszcze kupić sterownik z zamykaniem bagażnika, domykaniem szyb, itp. Ogólnie z pomocą internetu...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Z siłownik zamka od kierowcy urwany kabel sterujący centralnym zamkiem albo sam siłownik tam jest włącznik. Na początek sprawdź przewody w przelotce gumowej drzwi.
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
Witam . Czy masz siłowniki 5-cio przewodowe ,czy 2-wu przewodowe.Jeżeli 5-cio ,to czy masz podłączone przewody sterujące, czy tylko zielony i niebieski od silniczka siłownika.
Cały czas chodziło mi o drugą generację, o pierwszej generacji była mowa tylko odnośnie metody poszukiwań przewodów sterujących.
pdyzio jeśli nie chcesz uszkodzić BSI to daj sobie spokój i nie podłączaj do centralnego.
witam, dzis juz nawet bledy sie nie kasuja jak wczesniej i nie da sie odpalic wrzucam co wyszlo Pamięć zdarzeń 1: 09 - instalacja elektryczna samochodu 4H0907063BF BCM1 2.0 Kodowanie długi Numer partnera 02391 4H0907063F H12 0100 4G1955119 WWS57X 110621 Kodowanie 17911 Numer partnera ----- 4G8955119 H35 0051 8K0955559 RLS Kodowanie 151851 Numer partnera...
mam alarm Gepard + samochód ford fiesta mam problem w podłączeniu centralnego zamka do alarmu z alarmu wychodzą dwa przewody 1.wyjście do przekaźnika sterującego zamkiem centralnym [otwarcie-podaje masę przez czas 1 sekundy] 2.wyjście do przekaźnika sterującego zamkiem centralnym [zamknięcie-podaje masę przez czas 1 sekundy] Zamek centralny niema przekaźnika...
Sprawdź przewody sterujące przy masterach albo króryś z siłowników opada samoczynnie.
jak masz centralny to przewaznie jest też siłownik master 5 przewodów i centralka .zwierając na chwilę (1s) przewody sterujące -naprzemian bedzie zamykałi otwierał ( dotyczy zamka uniw. i niektórych fabrycznych ) a jak napiszesz w jakim aucie to będzie łatwiej cos powiedzieć
Zdemontuj boczek drzwi kierowcy. Żółty i żółto/czarny oraz czarny z dodatkowego sterownika podłącz do masy. Czerwony do stałego +12V, wtedy podczas pracy sterownika na białym i biało/czarnym pojawiają się impulsy sterujące masą - sprawdź czy tak jest zwykłą żarówką 12V. Te kable podłącz do kabli sterujących dochodzących w wiązce przewodów, bezpośrednio...
Centralka od zamka centralnego ma miedzy innymi dwa przewody sterujące (zamykający i otwierający) zazwyczaj jest tak, że sterujemy masą - w tej też. Jeżeli nie masz schematu alarmu to proponuje wziąść miernik i sprawdzić na którym z wyjść podczas załaczania alarmu pojawia się masa i odwrotnie przy wyłaczaniu alarmu także. Podpiąć jedno do drugiego i...
tak to napisałeś,że nie bardzo można zrozumieć,ale myślę,ze odwrotnie podpiąłeś przewody sterowania zamkiem i wtedy po wyłączeniu alarmu zamyka ci zamki a po załaczeniu otwiera,zamień przewody sterujące miejscami i powinno byc ok.
Ja kiedyś miałem takie Vito i po naprawie blacharskiej zaczął się tak zachowywać. Chodziło o boczne suwane drzwi. Przejście do drzwi na siłownik było zrobione na dwóch dwupolowych złączach. Okazało się, że przy składaniu drzwi złącze, na którym szły przewody sygnałowe było obrócone o 180°. Czyli sygnały sterujące szły niewłaściwie. Efekt, jak wyżej...
Kolego centralny jest sterowany 2 przewodami na masie. Bardzo prosto przejąc kontrolę nad tym układem.
Nie. Masz podać masę poprzez włókno żarówki na przewody sterujące zamkiem i sprawdzić czy będzie prawidłowa reakcja zamka.
nic nie pozostaje jak iść po nitce do kłębka.znajdż cienkie przewody brązowy z białym i brązowy z czerwonym wychodzą ze słupka prawych drzwi są to przewody sterujące i muszą iść do centrali o ile jest to fabryczny centralny zamek
Witam Podjąłem się montażu alarmu Mitsu i mam problem z podłączeniem się pod centralny zamek. Siłownik sterujący ma tylko 4 przewody, a nie jak normalnie 5. 1 z nich ma stała mase drugi po podaniu masy otwiera zamki, a pozostale 2 podaja zasilanie na silniki. Jak to podłączyć?
Wepnij się w przewody, a nie w skrzynkę. Centralny sterowany jest plusem. Z drzwi wychodzi 7 przewodów (9 jak masz głośnik w drzwiach). Interesują Cię tylko: czerwony - sterujący (+), czerwony/żółty - zamykanie, czarny/biały - otwieranie. W przypadku tego alarmu muszisz dokupić dodatkowy moduł sterujący centralnym bo inaczej spalisz wyjścia w centralce....
Jeśli jest sterowany kluczykiem z zamka / tak zrozumiałem / możesz zamknąć , a można zamknąć nawet innym kluczykiem to taki patent forda , a nie możesz otworzyć z kluczyka to masz uszkodzoną wkładkę , bo w takim przypadku nie uruchomisz CZ . Jeśli możesz otworzyć z kluczyka / mechanicznie z kluczyka / tylko drzwi kierowcy a cała reszta się nie otwiera...
Nie chodzi o bezpiecznik, mamy je dobre, a o te "czerwone gumki" od styczników sterujących centralką zamków. Pewnie twardnieją, u ciebie jakby jedna, bo czasem zamek reaguje, znaczy gumka jakoś odpuszcza ten włącznik pod gumką, i jak napisałeś Jednak czasami łapie otwieranie . Masz podane kolory przewodów. Znajdź takie najcieńsze w tej wiązce, i je...
Centralka gdzie ma przewody wpięte sterujące? Do zamka drzwi kierowcy czy do przełącznika na panelu sterowania szyb?
ZV z niemieckiego Zentral Verieglung czyli sterowanie od zamka centralnego zamykania, natomiast FAH to Fenster Autmiatische Hebere czyli na nasz podnośnik automatyczny szyb. Niestety muszę te dane potwierdzić. Co do krótkiego otwierania układ ten potrzebuje do poprawnego działania długiego sygnału sterującego i zwykłe 2-3 sek nie wystarczą. Pozdrawiam
proponuję sprawdzić siłownik zamka centralnego w drzwiach kierowcy -jeżeli jest to master to odpiąć od niego przewody sterujące a zostawić tylko prądowe i wtedy sprawdzić działanie z pilota alarmu- czy zamek będzie się zamykał i otwierał z pilota alarmu.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Fajny opis jakby komuś był potrzebny to jak znalazł. Ja u siebie zrezygnowałem ze sterowania kierowcy drzwiami pasażera bo nie mieściły mi się juz przewody przez otwory bo dodatkowo mam centralny załozony.
od poczatku centralny zamek otwiera i zamyka dzwi ale tylko z pilota ,tak dziala ale po odczepieniu przewodow bialego i brazowego od sterownika jednego silownika,zastanawia mnie sprawa ze z sterownika wychodza dwa przewody plusowe czy ich razem mam podlaczyc
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Jeżeli masz uniwersalny siłownik master ( ma 5 przewodów ) odepnij sterowanie ( przewody biały i brązowy ) i spróbój załączyć alarm. Jeżeli centralny zadziała znaczy że siłownik jest uszkodzony lub źle ustawiony ewentualnie gdzieś jest zwarcie na przewodach sterujących. Druga przyczyna to uszkodzone wyjście z alarmu.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
z racji tego że zamek podczas jazdy sam się sterował wina jak w każdym focusie jest w siłownikach sterujących które sa w obu przednich drzwiach a dokładnie w mikrostykach które podają impulsy na zamknij bądź otwórz ( tylko nie wiadomo które drzwi podaja fałszywe impulsy, może obydwa i zamek się zablokuje że niby brak centralnego) i dalej reszte roboty...
Jaki ten sterownik na pilota kupiłeś? Jeśli centralny jest dorabiany, to ma takie przewody: niebieski, zielony (prawe i lewe drzwi), biały, czarny, brązowy (tylko lewe drzwi), czerwony (centralka - zasilanie stałe). Ty musisz wpiąć się w przewody sterujące centralnym: biały i brązowy. Ze sterownika radiowego idą dwa przewody. Pojawia się na nich impuls...
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Koledze Michnowa dziękujemy adekwatna porada. A teraz weź przycisk na pulpicie od centralnego do góry tak żeby był dostęp do kostki i kontrolką podłączoną do masy sprawdź który przewód jest sterujący a jest tylko jeden. Potem podłączasz oby dwa przewody z centralki sterujące do tego przewodu. Sterowanie oczywiście masą!.
To proste, zamień przewody sterujące prawdopodobnie są to kolory brązowy i biały, zrobiłeś jakiś błąd przy podłączaniu centralki od pilota.
Mówisz o pinach sterujących? Czy o zasilaniu silnika? Bo jeszcze nie spotkałem siłownika master na dwa przewody.
Aby znaleźć przewody sterujące, powinieneś najpierw znaleźć sobie schemat jakiegoś centralnego zamka, a następnie na podstawie tego schematu znaleźć ideę działania takiego systemu. Bo teraz faktycznie robi sie już zagadkowo...
z tego co widzę to niepotrzebnie łączyłeś przez przekaznik jak z sterownika wychodzą minusy na sterowanie to podepnij bezpośrednio pod przewody sterujące siłownika biały i niebieski a tak przy okazji na jednym przekaźniku nie wysterujesz zamka
ale skoro odpiął przewody sterujące i pozostawił same wykonawcze i dalej nie gada to co mają z tym wspólnego switche?
witam, chciałbym podpiąć modul sterujący zamkiem (centralny fabryczny), wszystko działa ok, ale nie wiem gdzie znaleźć przewody odpowiadające za prace kierunkowskazów (gdzie należy się podpiąć aby kierunki sygnalizowały zamykanie/otwieranie drzwi). pozdrawiam
własnie mnie natchneło tym samym że mimo że kolory niby jak bmw ( a w różnych rocznikach były inne kabelki )to prawdopodobnie sa przewody wykonawcze a nie sterujące
Co wy z tą pompką? Podłącz się do przełącznika w zamku. Przecierz tam są przewody sterujące.
master centralny przewody centrale sterujące trafione sterujące
clarion przyciski regulator pilot prosty wzmacniacz mikrofonowy
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
Linka skali w radioodbiorniku Wola - naprawa i wymiana Błąd: Your client has issued a malformed or illegal request