Zacznij od sprawdzenia kabli,
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
może ktoś źle wygiął druty w siłownikach i nie radzą sobie z zamykaniem/otw... ale sprawdź czy dobrze są podpięte kable
Witam po 1 sprawdz zlacze na slupku po prawej stronie tam gdzie wchodza kable od drzwi(lubia przygnic zlacza,2 sciagnij tapicerke z drzwi tylnych prawych i zasteruj manualnie zamek oczywiscie po rozlaczeniu kostki.Pozdrawiam i milej zabawy
Próbówka między czarno-czerwony i czarno żółty/niebieski zależnie od zamknij/otwórz. Jak brak napięcia to masz połamane kable w przelotce.
Możliwe że uszkodzone kable między drzwiami lub klapą a nadwoziem.od tego zacznij.
Zobacz przelotkę drzwi prawy tył, często złamane kable.
W tylnych drzwiach wystarczy siłownik wykonawczy a nie master.Podepnij go do przewodów na których zanika masa a trzeci zostaw niepodłączony.Jeśli zamek będzie działał odwrotnie od pozostałych to zamień te dwa kable miejscami i po kłopocie.Pozdro.
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
W dwóch vektrach naprawiałem mikroprzełączniki,w trzeciej złamane kable
Czułym punktem każdej Vectry jest instalacja na progu pod osłoną plastikową z lewej i prawej strony, odkręć je i jak zobaczysz odrobine zielonego nalotu to ciągnij za kable pojedynczo...
No to zamień. Pamiętaj, że zamek w oplu sterowany jest masą.
na wtyku patrzyłem miernikiem i jest :przejęcie w kostce" pozostaje mi czy jest napięcie na zamek , ale jakie to kable(kolor) z kostki w drzwiach żeby nie rozbierać tapicerki ?
Kierunkowskazy to czarno-bialy i czarno-zielony zamek centralny to brazowo-bialy i brazowo-czerwony
nie jestem pewny czy nie jest tak że od strony pasożyta ma slave a od kierowcy nie ma siłownika tylko sam "czujnik" wyglądający jak siłownik. Taki myk stosowany był do końca produkcji kadetta E. A wystarczy wymienić "czujnik" na mastera i już latta (kable są dociągnięte)
Ja miałem ten sam problem w Oplu Astrze II był do wymiany zamek,myśle że padł sterownik lub siłownik. Dodano po 2 A moze byc tylko nie podłączony kabel.
problem tak banalny że aż szkoda pisać. Problem w kablach ACC i IGN. Mądremu styknie.
Jak wymontowany działa ok. to stawiam na kable. Są gdzieś ukruszone, izolacja jest ok a w środku raz zwiera raz nie. Poszarp kablami miedzy drzwiami a paką, sprawdź przy wtyczce.
Ale podłączyć mój sterownik pod mase kablem zamykania/otwierania?
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
zanim zaczniesz kolego bawic sie w otwieranie centralki sprawdz czy nie ma zimnych lutow na kablach sterujacych zamkiem, nie raz juz taki problem widzialem
Sterownika za nakładką po prawej stronie,jak zawiasy drzwi. Zsynchronizuj piloty-temat poruszany Sprawdź czy po wyłaczeniu zapłonu zdejmuje się napięcie na zacisku 15 modułu c.z. Kabel czarny.
Trzeba wyłączyć logikę zapłonu a nie ryć po kablach. To radio ma taką opcję.
Viki B a to możliwe. Niestety ja nie wiem jak się dobrać do tego zamka ani nie wiem jakie kolory kabli dochodzą do siłownika zamykania drzwi. Jeśli mogę cię prosić o jakąś wskazówkę jak rozkręcić i wyjąć z drzwi siłownik z zamkiem i kolory kabli a dokładnie co na każdym kablu jest. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
witam posiadam auto które rzekomo nie miało centralnego zamka no ale ma i pytanie chciał bym go przerobić żeby był z pilota otwierany wiem że trzeba nową centralke którą zakupiłem ale porzebuje rozpisu kabli ze starej(KIEKERT GM 90356128) z góry dziękuję
ktos zamiast sie wpiąc w kable(moze nie umiał ) dołozył siłownik do drzwi kierowcy -a on ma żle wyregulowane cięgno
Znaczy wiem jak zdjąć bo to na zatrzaskach i śrubkach z pośpiechu napisałem wszystko. Głownie to mi chodzi gdzie podłączyć elektrykę i jak zamontować w klapie siłownik na resztę nie trzeba odp:P A i jeszcze jedno jakie będą najlepsze kable mam zamiar kupić takie od 2.5mm do 5mm
Witam Mam problem z podlaczenie alarmu exus v3100 do vectry b a chodzi mi o centralny zamek dokladnie.Sa w dolnym lewym progu 3 wiazki przewodow podejrzewam ze ta srodkowa jest od centralki bo po odlaczeniu nie dzialal centralny no i jest tam duzo tych kabli do ktorych mam sie podpiac?
Miałem taki przypadek spalonych wszystkich siłowników i centralki. Najtańszy koszt to założyć siłowniki i centralkę uniwersalną, z wykorzystaniem oryginalnych kabli. Taki zestaw zaczyna się od 100zł.
Jeśli napęd i mechanika ok. To może poprostu styki pomocnicze w siłowniku są do niczego (jeśli to oczywiście master). najlepiej pozostawić pozłączone do siłownika tylko kable niebieski i zielony a reszte tymczasowo odpiąć i sprawdzić co się będzie działo. Miałem kiedyś taki przypadek właśnie.
Trzeba sprwdzić kable w przelotkach jak sa sprawne to zamki do wymiany ewentualnie naprawy.
przeczytaj co napisałem wyżej to jest 2 obwodowy wył. jak go wykrecisz to beda z niego wychodzic 2 kable jeden jest do swiatła a 2 do brzeczyka i do tego wlasnie przekaznika co podtrzymuje dzialanie szyb bez kluczyka w stacyjce
Witam. Najprawdopodobniej mam uszkodzony moduł od centralnego zamka. Czy po wymianie skrzynki zaprogramuje ją kablem op-com? Czy wymagany jest pin nowej skrzynki? Pozdrawiam
Witam, mam mały problem. Mój brat chciał dziś zaprogramować pilot centralnego zamka za pomocą interfejsu Opel Scanner w Opel Vectra B 2001 rok, ale nie dało rady. Zrobił natomiast bubel. Połączył się z modułem centralnego zamka za pomocą kabla i znalazł opcję Domykanie szyb - tylko Opel Vectra B (domyślna wartość była 0-dezaktywacja, a on to zmienił...
Sprawdzic czy w momencie dzialania zamka do lewych drzwi(tyl i przod)dochodzi zasilanie(masa i+).Sprawdz na kablach czarno/czerwony i czarno/zolty.Jezeli dochodzi to do wymiany zamki(silowniki zabudowane w zamku) lub dolozyc silowniki uniwersalne
tak ,jest jeden kabel bo są takie sterowniki,dwie diody i po sprawie najprościej w wiązke koło kierownicy
Witam --posprawdzaj przewody między drzwiami a karoserią z prawej strony kable będą (ukrychniete ) przerwane chodź izolacja może wyglądać na całą ,,,ale jeżeli otwierają się z kluczyka tylko drzwi kierowcy a pilot (jeżeli jest) nie działa trzeba posprawdzać bezpieczniki od centralnego zamka oraz wiązki elektryczne wszystkich drzwi
janusz kaczor do czego podłączyć ten przewód który steruje domykaniem co mu daje impuls z masy wg schematu ma to być kabel niebiesko-czarny z silnika zamka centralnego ale na nim czały czas jest masa.PROSZĘ O ODPOWIEDŹ dzisiaj cały dzień spędziłem na podłączeniu tego przewodu i nic.
W prądowe kable się wpinasz sterowaniem?? W tej vectrze ryglowanie jest mechaniczne w drzwiach kierowcy, klucz w położenie poziom, reszta jest ryglowana elektrycznie z centrali zamka. W vectrze b wszystkie drzwi ryglowane są elektrycznie.
chodzilo mi raczej o schemat kabli z opisanymi kolorami ale moze dam rade z tym w kazdym razie dzieki za pomoc a jesli ktos by mial doklaniej pokazane kable z opisem kolorystyki to bardzo bym prosil o pomoc
Sorki zapomniałem napisać że mierzyłem to na odpiętym sterowniku zamka centralnego... Ciągle pali bezpiecznik od centralnego zamka, jak włożę nowy i wcisnę przycisk na pilocie to tylko mrugną kierunki i bezpiecznik pali się a zamki ani drgną. Podłączałem sterownik zamka na stole, i wysterowałem pilotem działa poprawnie. Podłączyłem żarówkę pod kable...
juz tlumacze: byla mala kolizja, drzwi od strony pasazera wymienilem na drzwi z rocznika 93 (tak na szybach pisalo) i tam juz to bylo i odciete kable. ale pewnie do slupka szly(tym zlaczem)
Dopiero dzisiaj się przybrałem żeby pobawić się z zamkiem. A więc tak. Wykręciłem zamek i go rozebrałem. sprawdzałem miernikiem mikroprzełączniki i wydaje mi się że są dobre bo przewodzenie jest na pinach. Jak wciskam go to przewodzenie jest już na innych pinach. Podpinałem się pod kable i mam teraz takie pytanie. Czy na którymś kabelku nie powinno...
Szukaj w zamku drzwi kierowcy + kable obwodu wykonawczego CZ w drzwiach kierowcy.Nie zaszkodzi zajrzeć do modułu CZ i sprawdzić co zrobiła wilgoć
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Witam! Tak jak napisal norbert.s. kontrolke 12v podlacz do masy i sprawdzaj wiazke kabli ktore ida do drzwi od strony kierowcy.Tam znajdziesz kable ktore po zlaczeniu z masa powinny zamknac lub otworzyc drzwi te kable musisz podlaczyc do alarmu.
Witam.Mam vectrę 1.6 16v z 1998roku.W dzrzwach są lamki które nie są podłączone.Wymyśliłem że podłącze je w ten sposób że sterowanie złapię z włącznika oświetlenia wewnętrznego w słupku tj minus a plus złapię na kablu od siłownika centralnego zamka.Czy można tak podłączyć i czy nie uszkodzę centralnego zamka?Dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam.
Posiadam vectre z 91 r centralny zamek to kienker chyba tak sie to pisze 5490 a nowy to sterownik to czs01 tylko sęk w tym ze nie moge sie polapac w kablach nowy centralny na 6 przewodow 1 zasilanie 2 masa 3 wyjscie na sterowniki 4 wyjscie na sterowniki 5 wyjscie na syrene 6 wylacznik krancowy Prosze o jakakolwiek pomoc moze jakis schemat orginalnego...
Z praktyki zawodowej w tych modelach często nie mówię że zawsze , gdy występuje brak ładowania a lampka kontrolna na liczniku pracuje poprawnie to najczęściej alternator nie posiada poprawnej masy. w tych modelach masa jest doprowadzona przewodem od głowicy i często jej rezystancja wzrasta na tyle że lampka ładowania gaśnie ale napięcie jest zbyt niskie....
Witam :) jest to proste musisz podać jeszcze drugi sygnał (impuls masowy) na kablu do zamykania zamka centralnego tzn. 1impuls - zamyka zamek 2impuls- rygluje. jak dasz drugi długi sygnał masowy to zarygluje i domknie szyby jak masz orginalne. Pozdrawiam :)
Witam. Poszukuję opisu pinów do centralnego zamka KIEKERT 5430 GM 90 356 128 w samochodzie nie ma rozprowadzonych kabli także samemu muszę je podłączyć http://obrazki.elektroda.net/69_12820744... http://obrazki.elektroda.net/91_12820744...
Nic trudnego zależy jaki to alarm jesli oryginalny to wyjścia są w drzwiach jeśli dokładany to wystarczy znależć w centralce kabel z impulsem (5sek.) po włączeniu alarmu i podpiąć pod silnik podnoszenia szyb (przez przekaznik) impuls najlepiej (+).
Witam, chciałbym skonstruować układ który po przekroczeniu ustalonej prędkości (np. 15 km/h) automatycznie zamknie zamek centralny. Kable odpowiedzialne za sygnał prędkości oraz zamykanie zamka centralnego są proste do zlokalizowania. Jedyne z czym nie wiem jak sobie poradzić to "detektor" przekroczenia tej ustalonej prędkości. Ustaliłem że w kabelku...
Tylne drzwi wcale nie maja centralnego zamka i nigdy nie mialy-wiec tu nie ma problemu. Co do zamka to nie mam pewności czy jest oryginalny ale wydaje mi sie ze raczej tak. Centralny zamek dziala bo sprawdzalem go na krótko: -czyli tym trzecim kabelkiem który nie wiem gdzie podpiąć dotykalem do tych 2 kabli co idą do stycznika-i silowniki podnosza sie...
W książce sam naprawiam Opla Vectra wyczytałem , że centralka rozpoznaje uszkodzenie siłownika od centralnego zamka i po pięciu nieudanych próbach ignoruje go. Patrząc na schemat elektryczny z tej samej książki widzę że wszystkie siłowniki są podłączone do tych samych kabli . Więc jak to możliwe żeby nie uruchamieć któregoś ze siłowników skoro wszystke...
Niestety kolo mocowania wiatraka nie ma nic :/ Do wiatraka dochodzą tylko 2 kable + i - nic poza tym. O tym cygarze co piszesz to widziałem w Vectrze B że takie występuje i jest mocowane na obudowie wentylatora i do niego dochodzą 3 kable. W mojej VA instalacja jak i wentylator jest wszystko fabrycznie oryginalne, bez żadnych przeróbek. Jak to coś pomoże...
Nie radze montować alarmu w miejscach fabryczne przystosowanych ponieważ jego rozbrojenie to kwestja sekund.Wiem bo ja je montuje. Sterownik centralnego zamka i alarm znajduje się na przednim prawym słupku koło nogi pasażera.Zdecydowanie lepiej zamontować pod deską rozdzielczą a potrzebne Panu są tylko kable zasilające alarm i przewód krańcówek (najczęściej...
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
Mam dla ciebie rozwiązanie,kup stacyjkę,a do zamków załóż centralny zamek na pilota.Taki zamek na 5 drzwi to koszt około 150 za montaż około 100.Ja tak miałem przy oplu vectra teraz mam przynajmniej drzwi na pilota i alarm.A dodatkową rzeczą jest to aby wyprowadzić kable w ukrytym miejscu w razie jak zostawisz jakieś urządzenie włączone i rozładujesz...
Witam wszystkich!! Mam pytanko odnośnie Vectry B i montażu alarmu w niej... Sprawa błacha ale nie moge sobie z nią poradzić... Alarm (super forteca)założyłem i działa ok, ale nie działa mi domykanie szybek i ryglowanie drzwi :( Samochód posiada funkcje COMFORT (trzymając przekręcony w zamku kluczyk domykają się szyby) i oczywiście orginalny centralny...
zapewne zmieniles radio. odepnij zolty kabel podtrzymania na radiu w wtyczce iso i zmostkuj z czerwonym tak aby zasilanie bylo nawet przy wylaczonym zaplonie. mam viki i to ten problem. Oczywiscie zolty z kostki iso po stronie radia wyciagnij z kostki i zmostkuj z czerwonym z kostki po stronie radia. Dziwne to ale nie wiem czemu tak sie dzieje. mialem...
pierwszy lepszy sterownik z reguły ma wyjścia sterowane masa.wystarczy wpiąć się w kable do sterowania central zamkiem .kable znajdują się po prawej stronie pod tapicerką obok nóg pasażera /tam taż powinien być cały sterownik/ albo z lewej strony obok nóg kierowcy .kolory :brązowy z białym i brązowy z czerwonym.powodzenia
Co do pilota - może znajdź i odłącz na początek ten dodatkowy alarm (albo chociaż wychodzące z niego kabelki odpowiadające za sterowanie zamkami) i zobacz jaki będzie efekt. Wtedy powiem czego się domyślam (na razie nie piszę, bo nie mam pod ręką schematu do Vectry i dość dawno do niego nie zaglądałem, więc 100% pewien nie jestem, a wygłupić się żadna...
Źle mnie zrozumiałeś, mam centralny zamek ( auto bez wersji komfortu ) jak zamykam auto kluczykiem i przytrzymam w pozycji zamykania to szyby idą do góry - normalne w tych autach, ale na necie znalazłem taki patent że trzeba zlutować 2 kable ze sobą i teraz przy zamykaniu auta z pilota zamykają się też szyby czego wcześniej nie było. Teraz w podobny...
Jeśli tam jest/był sterownik centralnego zamka, to będzie to standardowy Kiekert. A jeśli ktos popełnił w tym aucie jakieś złącze dla modułu alarmowego, to sprawdzenie, który pin jest jakim sygnałem zajmie około 5 minut, jak się będziesz ociągał. A auto jest jednym z najprostszych do zakładania alarmu....
oki, dzieki już znalazłem,lecz mam jeszcze jedno pytanie ile tam u ciebie jest kabli bo u mnie znalazłem tylko zielono czarny i brazowo biały, a z tego co czytałem to powinny być dwa od kirunkowskazów i dwa od centralnego zamka,i czy jak pan założy może mi pan przekazaćtą informacje bo byłbym wdzięczny bo słyszałem że jakieś kable trzeba rozciąć czy...
Z Alarmu wychodzi mi jeden przewod. Niestety w koncu poddalem sie i mechanik w servisie zamontowal mi dodatkowy modul wpiety bezposrednio pod kabel zaplonu. Niestety nie dziala to super (czasami drzwi sie nie zamykaja) A czy mozesz mi podpowiedzic gdzi wedlug twojego schematu powinienem sie podpiac do instalacji z alarmu ?
Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale problem nadal występuje. Z pewnością ktoś już coś robił przy instalacji, bo wszystkie kable mam praktycznie nowe. W wielu miejscach są pookręcane taśmą izolacyjną, część tych plastikowych szyn na kable ma pourywane zaczepy, są 'trytytki' itp. Sprawdziłem takie rzeczy: -Skrzynka bezpieczników. Wykręciłem całkiem, obejrzałem....
Centralka zamka centralnego:czerwony-plus12v ,czarny -masa,biały i brązowy sterowanie masą . Weź próbówkę sprawdź czy jest zasilanie , potem próbówka do plusa i sprawdź na białym i brązowym na zmianę przy zamknięciu i otwarciu powinna się pojawiać masa,jeśli nie to siłownik w drzwiach kierowcy lub kable między drzwiami a centralą.
Jasne, a szybki też Tech'em da się zaprogramować? A cena tu mam za 90zł, nówkę sztukę centralkę(sterownik) dwa piloty i wyjścia na domykanie szybek, i osobny kanał tak się zastanawiam nad wyjściem na zamek bagażnika. A Techem ani tego nie zrobię, a cena też pewnie sporo wyższa. Chyba się jednak skusze na nową centralkę. Zna ktoś oznaczenia kabli do...
nie musisz być chemikiem Nawiązywałem do tego, że nie wiem jakie reakcje chemiczne mogą występować, by zmienić kabel w kondensator. Eenergia pochodziła z wszystkich kondensatorów zamontowanych w aucie i połączonych z plusem zasilania. Nie zaprzeczam, choć nie mogło być ich wiele. Jakieś stare radio + kondensator i cewka zapłonowa. nie wiem co tam jeszcze...
mam jeszcze jedno pytanko do pana skoro jest pan w temacie , otóż dziś vectra zaczęła mi gasnąć na benzynie jak i gazie , po wyjęciu kluczyka ze stacyjki usłyszałem dziwne chrobotanie dochodzące z prawej strony w nogach pasażera przy drzwiach , dokładnie tam gdzie jest sterownik centralnego zamka KIEKERT za nim wisiał na kablu przekażnik i to on wydawał...
Witam Problem dotyczy zamykania (a właściwie samoczynnego otwierania po zamknięciu) zamka w Vectrze A z centralnym zamkiem. Normalnie zamykają się wszystkie (poprawnie) z kluczyka od strony kierowcy. Zamknięcie od strony pasażera powoduje zamknięcie i natychmiastowe otwarcie wszystkich drzwi. Gdzie szukać przyczyny? Przetarte kable? Mikrostyk? Wydawało...
mam taki problem chciałem sobie zrobić radio żeby chodziło mi bez kluczyka w stacyjce gdyż po wyjęciu kluczyka radio mi się resetowało i wszystkie ustawienia sie kasowały . po podłączeniu kabli tak żeby chodziło radio bez kluczyka radio owszem działało ale przestal mi działac centralny zamek i po otworzeniu trzwi był ten ogdłos jak się otwiera drzwi...
Witam Ja mam taki sam problem, może przy okazji ktoś znający temat zechce się wypowiedzieć. Samochód Opel Vectra A 91r. Które przewody z centralki należy podłączyć do tych kabli co napisałem poniżej żeby działało sterowanie pilotem. W Oplu kable do centralnego wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy _ brązowo-czerwony zamykanie brązowo-biały otwieranie....
Bądź co bądź zdjąłem od strony kierowcy w miejscu otwierania maski taką plastikową osłonę... Znalazłem tylko coś takiego: oznaczenie TOP-73. Do czego może służyć ten przycisk? Szukałem podobnej elektroniki po oznaczeniu lecz nic nie znalazłem :/ Co do prądu na tym kablu sprawdzę to dopiero dzisiaj jak akumulator wróci z ładowania. EDIT Czarny przewód...
Bylem dzisiaj w aucie i bawilem sie probnikiem napiecia. Podpialem pod mase i sprawdzale po kolei kazdy przewod. Zamykaly sie drzwi pod opisanymi kolorami kabli (bazowo-bialy i brazowo-czerwony)i wszystkie oprocz drzwi kierowcy. Tak jakby byly niezalezne. Opisze dokladniej: - kiedy wcisne cypel drzwi kierowcy to po zwarciu pinu 6 na centr. z masa zamki...
Panowie założyłem sobie sterownik centralnego zamka otwieranego z pilota z mozliwoscia alarmu.I o to pytanie.Chce podłaczyc centralke pod czujniki otwarcia drzwi(zeby wylo jak sie otworzy drzwi).W instrukcji jest napisane ze podlaczam pod czujnik drzwi sterowany masa.Ja zas w mojej Vectrze mam tam dwa kabelki na jednym jest plus a na drugim minus.Sprawdzałem...
Wiec tak.. to jest Vectra B rocznik 95 grudzień. Komputera który wyświetla spalanie, średnie zużycie paliwa etc. nie ma. Ktoś podłaczał się i coś marudził że nie ma żadnych błędów, licznik nie przekecany<nie wiem jak on to sprawdził> silnik w średniej kondycji <cokolwiek to znaczy>. Szukałem na necie wczoraj programu i jakoś znależć nie...
Witam.Vectra C diesel 2.0 2003 rok.Przy próbie uruchomienia tyka tylko coś w rozruszniku i nie odpala.Akumulator w porządku raczej.Po podłączeniu do innego auta za pomocą kabli taki sam objaw.Po kilkunastu próbach uruchomienia zaczęły się dziać dziwne rzeczy: mrugają kontrolki,migają światła,przestał działać centralny zamek,nie zamyka także z klucza,...
Nie ukrywam, że to mój pierwszy kontakt z samochodem, a kupiłem go 2 dni temu i odkryłem, że: co do centralnego zamka z pilotem jest wszystko ok aczkolwiek gdy używam kluczyka to działa tylko zamek u drzwi kierowcy (czy to jak w innych przypadkach wina tych mikroprzełączników lub ułamanych kabli?) Stacyjke można przekręcić dowolnym kluczykiem i silnik...
1.Lampka z żarówką 12V, robię alarm, kolega zakłada głośniki, coś zaczyna "pachnieć" - patrzymy a lampka leży na kanapie - śliczna wypalona dziura. Kombinujemy, igła z nitką i szyjemy. Pokrowiec na szczęście był elastyczny dało się naciągnąć i prawie śladu nie było. 2. Volvo S 60 - zakładamy zestaw głośnomówiący, koniec roboty, sprawdzenie i świeci...
Witam Od razu przejdę do rzeczy. Zamontowałem już 4 centralki w różnych autach (audi a4, vectra a, vw caddy, escort mk5) i dopiero gdy wziąłem się za felicje napotkałem dość dziwny problem. Do drzwi idzie 5 przewodów. Ze schematu wynika że dwa grubsze są od siłownika a 3 pozostałe prowadzą do przełącznika (jeden wchodzi, dwa wychodzą jako otwórz/zamknij)...
Wiem że tematów pełno ale takiego nie znalazłem. Więc mam taki problem: Popsuł mi się centralny zamek tzn. otwierają mi się i zamykaja tylko drzwi od kierowcy i tylko z kluczyka reszta nic. Jak próbuje pilotem otworzyć to tylko mrugną kierunki i słychać takie tyknięcie w sterowniku i przekaźniku pod kierownicą. Jakpróbuje zamknąć pilotem to we wszystkich...
Zazwyczaj wystarczyło mi czytanie forum jednak teraz potrzebuję pomocy Waszej. Zaczynając od początku to tak: były 2 samochody vectra B anglik z 2001r z silnikiem Y20DTH (diesel) - wszystko działało auto na chodzie, natomiast drugie auto to Vectra B europejska wersja (niemiec) z 2000r z silnikiem X20DTH (diesel) - silnik miał ukręcony wał i przyjechała...
Witam dziś zakupiłem sterownik noxon T5 chciałbym go wpiąć zamiast starego sterownika centralnego zamka (niestety kostki są całkiem inne) czy ktoś może montował go już w taki sposób? wie jak to zrobić ? posiada rozpis pinów tych kości ? bądź wie który kabel do którego bardzo bym prosiło rozpiskę. wrzucę zdjęcia oryginalnej centralki kostki+ kabli oraz...
Witam. Z góry sorki za rozpoczęcie nowego tematu ale nie znalazłem nigdzie podobnego problemu/rady. Mam opla vectrę B z 1995 roku. nie działała mi centralka w obydwu tylnych drzwiach. Po radach forum doprowadziło mnie to do mikroprzełączników (kosztowało mnie to 2 zeta i 3h roboty) i pomogło. Natomiast tak. sedno w tym, ze centralkę tą mam na kluczyk...
ok pobawie sie ale eraz wpadl mi w rece taki ukladzik ma on posluzyc do domykania czyb a impulsem sterujacym bedzie podanie masy ktora przez czas okolo 1sekundy jest na kablu silownika zamka centralnego jednak z tym ukladem mam troche problemow kondensator dalem elektrolita 100uF / 16v " - " dalem na dole w okolicy polaczenia z rezystorem Z i po podlaczeniu...
Dzięki za radę, zaraz pójdę do auta i spróbuję przywrócić naturalny stan rzeczy;-) Lampkę w podsufitce mam na 3 żarówki - 2 po bokach z osobnymi włącznikami (w instrukcji od samochodu to się chyba zwie "indywidualne oświetlenie do czytania", czy jakoś tak...) i jedna na środku - ta która sie zapala kiedy otworzy się drzwi - u mnie właśnie ta jest odłączona....
No ja na schemacie z zafiry albo vectry b ma czerwony ze złącza x1. Czarnego kabla wogóle tam nie mam :)
Chodzi o Opla vectrę rocznik 1990, ale rozchodzi mi się gółnwnie o schemat jak podpiąć centralny zamek pod alarm lampart cr-06, wiem który kabel jest do otwierania, a który do zamykania przy centralnym, ale nie wiem pod co je podłączyć, aby działało
Może po to aby domykać okna. Na przykład w Vectrze jak domykasz centralny zamek to okna które nie zostały podniesione do samej góry poprostu się zamkną. Z tego by wynikało że jest to jakiś kabel sygnałowy pociągany od centralki zamka.
Kolego WLOC czy te kabeli to : 1 otwieranie a 2 zamykanie ???
Poszukaj gwarancji. Zamki w Vetrze są tylko fabryczne. Z opisu wynika, że alarm przestał reagować na sygnały z zamka centralnego więc albo kabeli, albo alarm albo Vectra się posypała. "Fabrycznie" montowano alarmy AmerVox, Quix (nie wiem czy to poprawny zapis) i jeszcze jakieś jedne.
Po kilku tygodniach kupna Vectry 1.8 Cd z 1997 miałem problemy z centralnym zamkiem. (poruszałem ten problem na forum). Kiedyś próbowałem otworzyć samochodu przez pilota i zero reakcji. Wiec otworzyłem go kluczykiem. Wtedy centralny zaczął szachtowa. Otwierał i zamykał wszystkie drzwi. Az musiałem odłączyć mu akumulator. Po podłączeniu, zero reakcji....
Witam wszystkich pisze do was z zapytaniem potrzebuje podłaczyć podświetlenie klamek w moim oplu vectra b mam lampki w drzwiach, ale jest problem, bo lampki są sterowane minusem tak wiec napiecie pojawia mi się dopiero po otwarciu drzwi a maja się zapalać po otwarciu auta z pilota centralnego zamka tak jak lampka w podsufitce i stopniowo gasnąć i teraz...
centralny zamek vectra vectra centralny zamek vectra zapłon centralny zamek
zakładanie nowych tematów ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora ekspres delonghi uszkodzony spieniacz
suszarka elektrolux philips az1830
Ferroli Zefiro Eco 11 E3 Error: Combustion Start-Up Failure, Ignition & Ionisation Faults SOFAR 3.3-12KTLX-G3 Logger – fabryczne hasło WiFi i panelu WWW admin/admin, 12345678