W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
a moze pilot dziala ale gdzies sie rozlaczyly przewody sterujace do zamka badz centralka sie popsuła
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
na 100 % mikrowyłącznik w zamku
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Odłącz aku i zapnij spowrotem.
Zakodowałeś piloty?
centalka w pod plastikiem w nogach pasazera
samymi rękoma nie da rady zrobić..
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Wywal to, co masz i wstaw w zasadzie dowolny radiosterownik centralnego zamka.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Centralka montowana fabrycznie czy ktoś założył swoją ?
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
Sprawdź instalacje elektryczną, tam będzie problem.
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Kolego na śrutach jest tego pełno po co kupować no a co do numerów to pewnie różnią sie jak masz na pilota czy nie
WItam Niedawno kupiłem opelka i mam w pilocie centralny i allarm ale właściciel powiedział że odłączył allarm i teraz nie mam alarmu i nie działa centralny z pilota tylko jak przekręce kluczykiem.. czy ktoś wie w którym miejscu może być rozłączony????
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
Ktoś dołożył w drzwiach sterowanie centralnym, ciekawe.
Może widzi otwarte drzwi kierownika i nie zamknie centralny ????
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Właśnie chyba tam muszę szukać... tylko nie wiem gdzie jest u mnie centralka al. i c z :(
Jeżeli świeci się dioda wczasie włączania to wystarczy przypisać kluczyk do centralki, 1 kluczyk w stacyjkę i przekręcasz na II, następnie zamykasz z pilota central i to wszwstko
centralka(ew.cos nie laczy),a czy recznie dziala centralny?
Dobra i mądra jest ta Porada. Ma jedynie taką wadę, że mam trzy siłowniki typu master, każdy jednakowy i totalnie brakuje im jakiejkolwiek regulacji. Mikrostyk jest wewnątrz, obudowa jest hermetycznie wykonanana na wtryskarce. Też poczatkowo kombinowałem dostać się do środka, ale będzie to bezcelowe zniszczenie siłownika. Podłączę go jako SLAVE, ale...
W tylnych drzwiach wystarczy siłownik wykonawczy a nie master.Podepnij go do przewodów na których zanika masa a trzeci zostaw niepodłączony.Jeśli zamek będzie działał odwrotnie od pozostałych to zamień te dwa kable miejscami i po kłopocie.Pozdro.
jeśli jest to oryginalny pilot i przestał działać to otwierasz auto zamykasz drzwi wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na zapłon i szybko wciskasz zamknij w pilocie i zamek powinien się zamknąć wtedy pilot jest wprogramowany....
prawdopodobnie urwał się kabelek zasilający siłowniki
Właśnie tak był programowany: zamknięte drzwi,włączony zapłon(nie silnik) ,po 30 sek. został naciśnięty przycisk pilota - zamknięcie przez 4 sek i nic nie pomogło . Wszystko milczy. Na pilota nie reaguje zamek. Dziwna sprawa!! :evil:
Spróbuj wyjąć baterię z pilota i lekko przeczyścić styki i ponownie włożyć (aby pobudzić)- powinno pomóc, jeśli nie to sprawdź jeszcze bezpiecznik odpowiadający za zamek centralny(pod kolumną kierownicy). Pzdr
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
Tam typowa usterka jest mikroprzelacznik.Kolega tez mial problem z tym.
Witam, jak się rozładował to wypadałoby naładować. Jeśli naładowałeś i zamykając kluczykiem zamek sam się otwiera, to możesz akumulator odłączyć.
A, jeszcze jedna sprawa - kiedyś, kiedyś z 3-4 lata temu pierwsze usterki c.z w Vectrze spowodowane były przez zalewanie woda centralki. Po prostu woda wciekała do wewnątrz pojazdu i zbierała się w samej centralce. Samochody te były wtedy na gwarancji - jak sobie dilerzy ASO radzili z usterką - obejrzyjcie fotkę... Woda oczywiście czyniła wielkie szkody...
Witam serdecznie. Chciałbym zamknąc temat dot. usterki w mojej Viki a dokładniej usterki centralnego zamka. W mojim przypadku usterka była dość poważna a mianowicie doszło do spalenia wszytskich silniczków w zamkach łacznie z klapka od paliwa. Prawdopodobnie przyczyną tego był przekaźnik w centralce który miał tendencje przy rozłaczaniu do "klejenia"...
Rozwiazales problem? Mam ten sam problem zamkne z pilota lecz juz nie otworze.
Zerknij na forum Vectra Unlimited lub Vectra Klub Polska - jest mnóstwo porad w kwestii zamka...zazwyczaj jest to problem włączników krańcowych w zamku.
vectra centralny zamek zamek centralny vectra vectra zamek centralny
podłączyć alpha globetrotter hsdpa medion czesci
Wymiana pompy paliwa w Ford Puma 1.7 2000 Opel Zafira: Ubytek płynu chłodniczego i wzrost oleju