Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Kolego w silniku centralnego drzwi jest 7 przewodów. Masa pin5 +/-12V w zależności od zamknij otwórz pin3 i przeciwna polaryzacja pin2 pin1 i 4 określa położenie siłownika czy zamknął czy otworzył. Jeśli tam centralny działa podobnie do Picasso to zamknij centralny zamek i przerwanie przewodu z pinu 4 lub 1 powinno spowodować otwarcie zamka. To ten...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Posiada moduł a le są moduły z obsługą pilotów i bez. Sterowanie jednoprzwodowe jest bardzo proste. Z Twojego dokupionego modułu wychodzą 2 przewody do sterownia zamkiem. Na jeden przewód dajesz opornik 800 Ohm i łączysz go z drugim. Miejsce łączenia podłączasz pod panel szyb - pin 2, przewód żółty. Przewód ten zamyka/otwiera auto po naciśnięciu guzika...
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Najprościej będzie jak zastosujesz przelotkę: ISO - ISO. Wszelkich przepięcc kokonasz w niej. Ad. 1. Jeśli chcesz aby radio grało niezależnie od kluczyka, to podepnij przewód oznaczony jako Ignition w to samo miejsce gdzie jest przewód b. up/permanent (stałe +12 V). Ad. 2. W samochodowym ISO w miejscu kabelka REMOTE wychodzą dwa przewody. Jeden słuzy...
Witam, w peugeocie 206 z 2000 roku mam centralny zamek na kluczyk, postanowiłem podjąć się montażu uniwersalnego sterownika centralnego zamka. Razem z nim otrzymałem schemat podłączenia i tu pojawił się problem. Wg wszelkich przesłanek w tym roczniku powinienem (wg sprzedawcy) mieć sterowanie zamkiem za pomocą masy. Już przy sprawdzaniu, który przewód...
Witam, mam problem z podłączeniem bezprzewodowej centralki do centralnego zamka w VW Polo 9N. Centralka to i chciałem ją podłączyć pod instalację. Podłączyłem już napięcie i kierunkowskazy, ale mam problem ze sterowaniem. Podłączyłem przewody z centralki: biały i szary do niebiesko-białego w samochodzie, ale po wciśnięciu przycisku nic nie reaguje....
No w takim razie czujnika deszczu nie ma w samochodzie bo podczas opadów wycieraczki nie załączają się same. .. Okej tak też zrobię a czy nie wywali mi komputer po tym jakiegoś błędu którego będę musiał po tej operacji skasować z poziomu komputera w warsztacie jak już odpalę silnik bez tego bezpiecznika ? Druga rzecz , która jeszcze mnie zastanawia...
Alarm samochodowy PNI OV-288 Montaż w samochodzie Polo 6n2 2001 HB 1.4b Samochód bez zamka centralnego -- Nie potrafię poprawnie rozszyfrować manuala. https://obrazki.elektroda.pl/1509526800_... Pierwsza sprawa: Na schemacie widać przewód idący od centralki do stacyjki (PIN3 od lewej w złączu 13P). Kolor przewodu ŻÓŁTO/ZIELONY. Wędruje...
W module komfortu po prawej stronie kolumny kierowniczej(u góry) w więkrzej kostce.Przewód żółto niebieski to sterowanie c.z. podłącz przewód zamykania a przewód otwierania poprzez opornik 180 om do tego samego przewodu. Chodzi mi o orginalny centralny zamek. P.s. w prawym słupku znajdziesz przewód niebiesko zielony- na nim też wysterujesz.
Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia Nie rozumiem, czy Ty chcesz otrzymać informację o zamknięciu/otwarciu fabrycznego centralnego zamka do sterowania analogowym alarmem bezpilotowym ? Czy też chcesz wysterować fabryczny centralny zamek z uniwersalnej centralki z pilotami ? Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na...
Przewód niebiesko-żółty w drzwiach kierowcy, masa/masa+180ohm. Zresztą tak samo, jak w poprzednim modelu. Zamykam temat.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie. W jaki sposób szyby mam rozwiązane? Napisałem tylko, że podawałem na szybko napięcie na czerwono-biały przewód idący do drzwi kierowcy i ruszyło sterowania...
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Nie tak prosto panowie! W E36 jest sterowanie plusem ale podanie plusa na zamykanie to normalna sprawa. Problem jest z otwieraniem bo na przewód już teraz dobrze nie pamiętam ale chyba biało zielony lub biało czarny należy rozciąć i wstawić przekażnik tak aby w trakcie otwierania i podawania plusa na ten kabel przekażnik odcinał napięcie idące w kierunku...
Jeżeli chodzi o jedne z niedziałających drzwi (najprawdopodobniej drzwi kierowcy) to osoba zakładająca sterownik na pilota po prostu w tym miejscu odcięła przewód od drzwi i podłączyła do sterownika z pilotem. Jak by sobie zadał trochę trudu, to jest możliwe podłączenie sterownika bez wyłaczenia funkcji zamykania z kluczyka. Jeżeli chodzi o drugie drzwi...
Nr nadwoziaWAUZZZFY0J2090672 modelAudi Q5 qu. 2.0 TDI AQ5 Data produkcji10.11.2017 Rok modelowy2018 typ handlowyFYBBFY Kod silnikaDETA Kod przekładniSUX numer napedu osiowego7A WyposazenieEI kolor dachuH1 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruH1 / X7L Wersja specjalnaE0ANie wersja do akcji Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
Dzień dobry, w Renault Master II 2001r. przed liftingiem (pilot oryginalny z jednym przyciskiem) chciałbym podłączyć sterownik centralnego zamka Proxima SI tak aby jednym przyciskiem zamykał CZ a drugim otwierał. Problem polega na tym, że sterowanie zamkiem centralnym w przycisku, w podsufitce jest jednoprzewodowe (kolor pomarańczowy może bardziej brązowy)...
Jak przez próbnik podam masę na jeden z przewodów w kostce to centralny zamek zamyka drzwi a jak na drugi obok to otwiera je. Rozumiem że te sygnały idą dalej do modułu który podaje do siłownika odpowiednio plus na właściwy przewód aby silniczek obracał się w lewo albo w prawo. W instrukcji napisano wyraźnie iż mam znaleźć sygnał zamykania 12V. Czy...
Witam, proszę o podpowiedź, poradę - montuję w Seat Ibiza Centralny zamek uniwersalny - sterowanie jest masą na jednym przewodzie - żółto-niebieskim. Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka. Moje pytanie jaki rezystor kupić jakich parametrów, wat ??
Sprawa ma się następująco: - z centrali na zamykanie drzwi dostaję sygnał 1s masę. Podpięty jestem pod żółto-niebieski przewód przy słupku - podłączając miernik pod ten przewód i sterując centralny zamek ręcznie przez bolec (góra, dół) potwierdziłem, że ewidentnie jest na tym kabla podawana masa ze styków w drzwiach Podpinanie tego przewodu (żółto-niebieskiego)...
A skąd wiesz że przewód padł?Być może zwarło z masą i spaliło bezp.?Sprawdź go.Bez zasilania modułu będzie ciężko bo sterowanie silnika zamka raczej idzie do niego.Rozumiem że nie ma wkładki klucza z prawej?
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Witam. Ostatnio zakupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem. Posiadam fabryczny zamek centralny w Seicento i chciałem dołożyć sterowanie z pilota. Wszytko podpiąłem zgodnie ze schematem i działa bardzo dobrze. W sterowniku mam jednak jeszcze jeden kabel odpowiedzialny za domykanie szyb. Moje pytanie, czy aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje...
ja podłączałem się pod tą instalacje. zasilanie tam jest na grubym czerwonym przewodzie po włożeniu bezpiecznika bodajże w 20 pole a mase poprostu dokręcasz. później podłączałem przewody od siłownika do czarno czerwonego i czarno niebieskiego przewodu od oryginalnego centralaa jeśli chodzi o sterowanie to przy tych dwóch kostkach podlączałem czerwono...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
albo źle podłączono alarm z oryginalnym centralnym zamkiem!!!!! na przewodach sterowania zamkiem napięcie będzie utrzymywać się cały czas i nic nie zmienisz!!!!! podłącz alarm do centralnego przez przekaźniki i alarm nie bedzie dostawał żadnego napięcia jak piszesz!!!!!!!!! a jeśli chodzi o lampke to mogę się domyślić że chcesz podłączyć dodatkowy modół...
Witam . Mam problem z montażem alarmu proxima can w vw golf mk5 2004 . Chodzi o sterowanie centralnym zamkiem . W drzwiach znalazłem przewód który wysterowany masą zamyka centralny zamek lecz nie mogę ustalić przewodu otwierającego . Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o pomoc . Auto jest wyposażone w fabryczny pilot lecz on nie działa i chciałbym...
Precyzuj dokładniej pytania. Rozumiem, że samochodzik posiada fabryczny zamek centralny sterowany kluczem. W takim wypadku w wiązce prowadzącej z drzwi kierowcy należy odszukać przewód sterujacy zamek cenralny - tj. brązowy. W tym samochodzie sterowanie odbywa się minus/"powietrze".
Witam, mam taki problem, jeżeli centralny zamek posiada siłowniki - dokładnie 4 (na 4 drzwi), i trzy są z 2 kabelkami (chyba wykonawcze), a jeden z pięcioma(sterujący), to oznacza to, że tylko siłownik sterujący posiada funkcję otworzenia wszystkich drzwi w samochodzie, czy wykonawczy również może otworzyć wszystkie drzwi? Jaka jest różnica pomiędzy...
jesli wychodza z centrali alarmowej to z regoly jest to sterowanie centralnego zamka i pojawia sie masa przy zamk-otworz a w oplach sterowanie centralnego jest realizowane podaniem masy na zamk-otworz a ktory rok tego opla
Z tego co kumam to całe sterowanie na jeden przewód łącznie z tym komfortem?
Mam problem ze wogole klapa od bagaznika nie otwiera sie... bo może przewód do siłownika bagażnika spadł z mocowania, a siłownik był w pozycji "na zamknij" Ale nieweim czemu centralny zamek działa przy zamykaniu... dlatego sprawdź czy jest sterowanie z wkładki zamka, chodzi mi o ciągłość przewodów elektrycznych, od wkładki zamka do pompy. Pozdrawiam.
Jeżeli centralny zamek jest dokładany - to raczej na 100% masz sterowanie minusem(-) - podajesz mase na przewód biały lub brązowy(otwieranie ,zamykanie). Jeżeli jest to oryginalny centralny - sterowanie plusem(+) - kolorów nie pamiętam, ale znajdziesz w słupku drzwiowym.
Sterowanie centralnym zamkiem: sterowanie minusem zamykanie - przewód szaro-czarny PIN12 otwieranie - przewód niebiesko-czerwony PIN13 Przewody w 26PIN zielonym złączu w sterowniku centralnego zamka
Nie wiem co masz za model silicona ale z opisu usterki wnioskuję że masz albo uwalone wyjście sterowania "zamknij" w alarmie albo coś nie halo w przewodzie "zamknij" między centralą alarmu a instalacją auta. Trzeba się dobrać do centrali alarmu, sterowanie zamkiem masą. Przewód żółto-czarny lub zielono-czarny.
itam. Koledzy moje audi 80 94r. posiada fabryczny alarm uruchamiany z kluczyka,postanowiłem zamontować centralny zamek sterowany z pilota,przecinając i wpinając się w przewód wychodzący ze słupka kierowcy (niebiesko-zielony),centralny zamek działa poprawnie zamyka i otwiera z pilota.Problem tkwi w tym że nie uzbraja on fabrycznego alarmu.Po zamknięciu...
Siłownik centralnego w drzwiach kierowcy to tzw "master" czyli sterujący resztą systemu. Różni sie od pozostałych tym, że wychodzą z niego 4 kabelki, nie 2 jak w innych drzwiach. Wnioskiem z opisanej przez Ciebie usterki jest, że przy przekręcaniu kluczyka 2 przewody odpowiadające za sterowanie centralką DZIAŁAJĄ - bo centralka sama zamyka pozostałe...
Witam, Montuję uniwersalny sterownik centralnego zamka w Skodzie Fabii 1.4 60 KM (2001). https://obrazki.elektroda.pl/7576273400_... Podłączyłem wg powyższego schematu. Sterowanie masami Połączone żółty i żółto/czarny do masy. Pomarańczowe ucięte a biały i biało/czarny służy do sterowania. Niestety centralny chyba był dokładany. Są...
Łatwiej się wpiąć w siłownik master... w drzwiach lub przy słupku. Przewody z siłownika idą do pompy, po co więc ciągnąć tyle przewodów? Nada się dowolny autoalarm alarm z opcją sterowania centralnym zamkiem, najlepiej taki, który ma już zintegrowane 2 przekaźniki (czyli 6 przewodów sterujących do zamka), bo niektóe mają tylko wyjście 2 przewodowe....
http://obrazki.elektroda.pl/9829953800_1... Czyli coś takiego jak na zdjęciu Dodano po 17 http://obrazki.elektroda.pl/9829953800_1... Czyli coś takiego jak na zdjęciu na dwóch poniższych przekażnikach, górnego przekażnika brak. ? Sterowanie masą czyli z kostki alarmu przewód żółto/czarny i żółty masa, biało/czarny -...
Można kupić gotowe moduły do sterowania oryginalnymi centralnymi. Można nii dwuprzewodowe sterowanie - z alarmu przesterować na wszystkie kombinacje: na 2 przewody +, na 2 przewody + i - i na 1 przewód - i + naprzemiennie. Koszt 25 zł.Można nim sterować elektryki i pneumatyki.
centralny zamek sterować przewód sterowanie zamek centralny astra zdalne sterowanie centralny zamek
podłączyć antenę dachu odkamieniacz junkers jakie głowice termostatyczne
tester wtryskiwaczy tester wtryskiwaczy
Nissan Note zgasł, brak kontrolek, pilot uszkodzony Moment obrotowy silnika 24V 2000W przy 250 obr/min