A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Centralny zamek sterowany jednym przewodem, przewód zielono/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy(najpierw + potem -), kierunki czarno biały i czarno zielony w wiązce pod kolumną kierownicy.
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
odłącz przewód A7 od odbiornika radiowego i podawaj mu mase powinien sterować siłownikami ,jeżeli nie to uszkodzony jest moduł centralnego
Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia Nie rozumiem, czy Ty chcesz otrzymać informację o zamknięciu/otwarciu fabrycznego centralnego zamka do sterowania analogowym alarmem bezpilotowym ? Czy też chcesz wysterować fabryczny centralny zamek z uniwersalnej centralki z pilotami ? Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na...
pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
Witam, centralny zamek naprawiłem w następujący sposób: sprawdzając instalację elektryczną po koleji zobaczyłem uszkodzony/przerwany/ przewód.Lutownicą zlutowałem i założyłem koszulkę termoizolacyjną.Uszkodzony przewód sterowanie+.
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Do sterowania centralnego zamka/; przewód szaro-czarny(otwieranie), szaro-czerwony(zamykanie). Wychodzą z drzwi kierowcy. Centralny zamek sterowany plusem.
Staruszek RXA nie posiada typowego wyjścia sterującego cent. zamkiem. Należy wykorzystać przewód pomarańczowo-czarny( masa po uzbrojeniu) i przez interface np. ST 11 sterować centralnym. Jednocześnie ten sam przewód steruje przekaźnikiem blokady silnika.
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Kolego w silniku centralnego drzwi jest 7 przewodów. Masa pin5 +/-12V w zależności od zamknij otwórz pin3 i przeciwna polaryzacja pin2 pin1 i 4 określa położenie siłownika czy zamknął czy otworzył. Jeśli tam centralny działa podobnie do Picasso to zamknij centralny zamek i przerwanie przewodu z pinu 4 lub 1 powinno spowodować otwarcie zamka. To ten...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Do pomarańczowych ( obu) podłączasz +12V do żółtych (obu) podłączasz masę do białego przewód 3 do białego z czarnym przewód 4 Jak sterowanie działa na odwrót to zamień 3 z 4
Wszystko jasne. Łączysz według sterowania z plusem. Przewód brązowy oraz żółty podłączasz pod pin 1 oraz 3 pompki zamka. Długość impulsu 3.5 sekundy.
Interesuje Cię tylko sterowanie zamkiem, czyli przekaźnik + rezystor 1kOhm wpięty w przewód fioletowo-czerwony: http://obrazki.elektroda.pl/6786713300_1...
Wiązka fabrycznego przycisku zamknij/otwórz. Błękitne 12-pinowe złącze, pin 3, brązowy przewód. Otwieranie i Zamykanie na tym samym przewodzie. Sterowanie impulsami masy.
Znajdź wiązkę z drzwi,centralny wchodzi do BSI. Jak pomierzysz te sygnały to będzie wiadomo.
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Zamek sterowany masą, przewód niebieski z przycisku konsoli zamyka, a przewód szary-pin 27 w 40-to pinowym białym złączu przy BSI otwiera. Drzwi: piny 27, 5, 34, 33 też w białym konektorze przy BSI. Bagażnik: pin 16-ty w szarym 40-to pinowym konektorze przy BSI. Drzwi i bagażnik podają masę, potrzebne diodowanie po dwie diody na krańcówkę. Kierunki...
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Witam, proszę o podpowiedź, poradę - montuję w Seat Ibiza Centralny zamek uniwersalny - sterowanie jest masą na jednym przewodzie - żółto-niebieskim. Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka. Moje pytanie jaki rezystor kupić jakich parametrów, wat ??
Precyzuj dokładniej pytania. Rozumiem, że samochodzik posiada fabryczny zamek centralny sterowany kluczem. W takim wypadku w wiązce prowadzącej z drzwi kierowcy należy odszukać przewód sterujacy zamek cenralny - tj. brązowy. W tym samochodzie sterowanie odbywa się minus/"powietrze".
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
krańcówki masz faktycznie przy module pod schowkiem,osobno przednie drzwi na brązowych z kreskami a tylne drzwi razem na brązowo-czarnym,zamek centralny dwa plusy ale musisz zlokalizować przewód zielono-czerwony,po przecięciu którego nie działa sterowanie z drzwi pasażera[uwaga są dwa takie przewody ale tylko jeden tak reaguje],przewody sterowania zamkiem...
Witam, w samocodziku mam orginalny cent. zamek. Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek. Dysponuje schematem z Fabii 1 i tam podpinało się pod żółto niebieski przewód w dzwiach kierowcy. Znalazłem taki w Fabii 2, ale na nim jest cały czas masa więc to nie on. Prosze o podpowiedź pod który przewód podpiąc się w Fabii 2 i czy jest sterowane...
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
czy on steruje zamkami Nie, to jest czujnik ruchu w kabinie. Do czujnika który znalazłeś, są podłączone dwie wtyczki (biała i czarna) z czujników i przewód , który łączy się z centralką - której szukasz. Szukaj dalej.
jesli wychodza z centrali alarmowej to z regoly jest to sterowanie centralnego zamka i pojawia sie masa przy zamk-otworz a w oplach sterowanie centralnego jest realizowane podaniem masy na zamk-otworz a ktory rok tego opla
W module komfortu po prawej stronie kolumny kierowniczej(u góry) w więkrzej kostce.Przewód żółto niebieski to sterowanie c.z. podłącz przewód zamykania a przewód otwierania poprzez opornik 180 om do tego samego przewodu. Chodzi mi o orginalny centralny zamek. P.s. w prawym słupku znajdziesz przewód niebiesko zielony- na nim też wysterujesz.
w trójkach na czas trwania impulsu z alarmu trzeba przeciąć-puścić przez przekażnik- przewód czerwono-zielony stałe +12,ale uwaga w wiązce sa dwa takie przewody,po przecięciu przwidłowego tracisz sterowanie z prawej wkładki. Dodano po 6 A po co? Pozdrawiam. - po to,żeby działało jak w książkach piszą.
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
Posiada moduł a le są moduły z obsługą pilotów i bez. Sterowanie jednoprzwodowe jest bardzo proste. Z Twojego dokupionego modułu wychodzą 2 przewody do sterownia zamkiem. Na jeden przewód dajesz opornik 800 Ohm i łączysz go z drugim. Miejsce łączenia podłączasz pod panel szyb - pin 2, przewód żółty. Przewód ten zamyka/otwiera auto po naciśnięciu guzika...
Jeżeli centralny zamek jest dokładany - to raczej na 100% masz sterowanie minusem(-) - podajesz mase na przewód biały lub brązowy(otwieranie ,zamykanie). Jeżeli jest to oryginalny centralny - sterowanie plusem(+) - kolorów nie pamiętam, ale znajdziesz w słupku drzwiowym.
albo źle podłączono alarm z oryginalnym centralnym zamkiem!!!!! na przewodach sterowania zamkiem napięcie będzie utrzymywać się cały czas i nic nie zmienisz!!!!! podłącz alarm do centralnego przez przekaźniki i alarm nie bedzie dostawał żadnego napięcia jak piszesz!!!!!!!!! a jeśli chodzi o lampke to mogę się domyślić że chcesz podłączyć dodatkowy modół...
Z tego co kumam to całe sterowanie na jeden przewód łącznie z tym komfortem?
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Sterownik top-33 firmy amt. Można sterować centralny zamek z przewodu na którym po uzbrojeniu pojawia sie masa a po rozbrojeniu zanika, czylinp przewód od zasilania czujników dodatkowych. Cena ok 25 zł.
który rok tej almery? Dodano po 26 robiłem kiedyś almęrę ten poprzedni model i da się wysterować bez siłownika,sterowanie jest na jednym przewodzie-chyba żółto/czerwony i odbywa się na zasadzie chwilowego przerwania przewodu i powrotu do stanu poprzedniego-zamknięcie,podanie masy na przewód-otwarcie,można to zrealizować przy pomocy jednego przekażnika.
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
A to masz zapewne Alarm Masters Firmy WIK z Gdańska. Schematu nie posiadam ale moge Ci podpowiedzieć z kąd wychodzą kable z centralki od centralnego. Z alarmu wychodzi złacze 10 pinowe i obok tego złacza jest małe złacze 3 pinowe. W tym złaczu 3 pinowym wychodzą dwa przewody , jeden jest koloru czarnego a drugi czarno czerwonego. alarm jest sterowany...
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Był niedawno podobny temat gdzie elektromagnes zamka drzwi powodował dość duży pobór prądu. No tak, ale te siłowniki są zasilane/sterowane przez inne złącze (nie to o którym autor pisze w#23) Wiem którą wtyczkę gdy odpinam to pobór spada - ale nie jestem do końca przekonany jak to działa - prawdopodobnie jest od czujników drzwi itp Może tak być, tylko...
Jeżeli chodzi o sprawdzenie sterowania w aucie to być może znalazłeś przewody nie sterujące tylko wykonawcze z siłowników i na nich będzie się pojawiać "+" niezależnie od sposobu sterowania. Jeżeli to przewody sterujące a zamek centralny byłby rzeczywiście sterowany "+" to w chwili gdy podłączysz żabkę próbówki do stałego "+" (a nie masy jak poprzednio)...
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
Wszystkie cytryny mają sterowanie masą. Z przycisku na kokpicie jeden przewód steruje zamykaniem jak i otwieraniem.
Tak będzie się objawiać , gdy wyciągnie się alarm , którego sterowanie jest wpięte w przecięty przewód sterowania pneumatyki z przełącznika wkładki drzwi kierowcy.
to powiem jeszcze tak że mój samochód to Honda Civic a centralny zamek wygląda tak, więc może ktoś mi jeszcze pomoże gdzie podłączyć te dwa przewody??? ja myślałem że w miejsce A5 i A4 ?? http://obrazki.elektroda.net/86_12830262... w instrukcji od alarmu jest napisane CENTRALNY ZAMEK STEROWANY MASĄ. W tym układzie przewód czerwony daje impuls masy...
Najprościej będzie jak zastosujesz przelotkę: ISO - ISO. Wszelkich przepięcc kokonasz w niej. Ad. 1. Jeśli chcesz aby radio grało niezależnie od kluczyka, to podepnij przewód oznaczony jako Ignition w to samo miejsce gdzie jest przewód b. up/permanent (stałe +12 V). Ad. 2. W samochodowym ISO w miejscu kabelka REMOTE wychodzą dwa przewody. Jeden słuzy...
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Witam, mam ten sam problem z panelem od strony kierowcy, brak sterowania lusterek, szyb przednich, zamka centralnego, składnia lusterek, tylko tylne szyby działają. Rozumie że to najprawdopodobniej przewód w wiązce łączącej drzwi i słupek, pytanie jak się to cudo demontuje żeby nie uszkodzić ? Jest jakaś instrukcja do tego ?
jesli zamek jest sterowany dwoma masami , to sprawdz który przewód na siłowniku to stała masa i zdubluj go (od wnętrza auta)
zamek na pewno chodzi na przewodzie biało- zielonym z wyłącznika na konsoli masa/masa+200ohm,przewód możesz zlokalizować w wiązce idącej z konsoli w dół,wiem,że były też okulary ze sterowaniem dwoma masami przy pompie{chyba czarny i niebieski}-jest tradycyjnie pod siedzeniem,nie wiem jak szyby,bo nigdy ich nie robiłem i nawet nie wiem czy tam jest komfort...
itam. Koledzy moje audi 80 94r. posiada fabryczny alarm uruchamiany z kluczyka,postanowiłem zamontować centralny zamek sterowany z pilota,przecinając i wpinając się w przewód wychodzący ze słupka kierowcy (niebiesko-zielony),centralny zamek działa poprawnie zamyka i otwiera z pilota.Problem tkwi w tym że nie uzbraja on fabrycznego alarmu.Po zamknięciu...
Witam, w peugeocie 206 z 2000 roku mam centralny zamek na kluczyk, postanowiłem podjąć się montażu uniwersalnego sterownika centralnego zamka. Razem z nim otrzymałem schemat podłączenia i tu pojawił się problem. Wg wszelkich przesłanek w tym roczniku powinienem (wg sprzedawcy) mieć sterowanie zamkiem za pomocą masy. Już przy sprawdzaniu, który przewód...
Witam, Potrzebuje zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota. Nie działa wkładka w drzwiach jest uszkodzona i trochę to utrudnia mi dojście jak to działa. Znalazłem przewód fioletowy ale tylko zamyka przy podaniu masy. Proszę o pomoc.
Ale to sterowanie modułu centralnego zamka nie jest nigdzie teraz podłączone. Tam dochodziły dwa przewodu z centralki autoalarmu. Przewód czerwony -> masa po uzbrojeniu, +12V po wyłączeniu Przewód zielony -> +12V po uzbrojeniu, masa po wyłączeniu
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
Centralny zamek sterowany plusem. podłączenia dokonać do przewodu popielatego(Zamykanie)przewód zielony (Otwieranie)te przewody znajdują sie w okablowaniu wychodzącym z drzwi kierowcy Blokada silnika:rozłączyć przewód czerwono/czarny2,5mm znajdujący się w czerwonym 10-cio polowym złączu konektorowym w skrzynca bezpiecznikowej. Ponadto musisz przejść...
Ja miałem instrukcję w centralce która kupiłem (kosz 88zł z wysyłką) i tak podłączyłem tylko podpiołem 2 przewód pod gem
nie wiem jak zidentyfikować dwa kable w wiązce do sterownika, które odpowiadają za otwieranie i zamykanie. Kontrolka z żarówką 12V. Jeden przewód do masy auta, drugim znajdziesz właściwy przewód we wiązce drzwi. Jeżeli instalacja fabrycznego systemu centralnego zamka jest sprawna, to możesz sterować dodatkową centralką - bezpośrednio mikrosilnikami...
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
Jeśli możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka (zamykasz i otwierasz wszystkie zamki) to znaczy, że zamek w drzwiach kierowcy (tak samo zamek w drzwiach pasażera) prawidłowo podaje sygnały zamykania i otwierania. Podłącz próbnik z jednej strony do plusa, i sprawdź co się dzieje na przewodach, do których podłączone są: biały i biało/czarny przewód...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Sterowanie impulsami masy. 8-pinowe, białe złącze wiązki przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy. Zamykanie - niebieski przewód, pin-6. Otwieranie - niebiesko/pomarańczowy przewód, pin-7.
Fioletowy przewód wychodzący z drzwi kierowcy. Sterowanie masą i przez rezystor 220 Om
Jeśli dobrze prześledziłem temat nikt nie wyjaśnił dlaczego nie można się podłączyć klasycznie do przewodów z siłownika 6212 i 622A(H) i sterować masą. Do czego służy w siłowniku styk od którego odchodzi przewód 6214.
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
w citroenach centralne zamki sterowane były jednym przewodem. Po podaniu masy na ten przewód centralny się zamykał a po rozwarciu z masą zamek się otwierał. Żeby starować CZ z alarmu dodawano przekaźnik, który przerywał odwód starujący,żeby odłączyć masę z zamka. W Twoim przypadku musisz poszukać przewodów rozwieranych przez przekaźnik i je połączyć...
Nie wiem co masz za model silicona ale z opisu usterki wnioskuję że masz albo uwalone wyjście sterowania "zamknij" w alarmie albo coś nie halo w przewodzie "zamknij" między centralą alarmu a instalacją auta. Trzeba się dobrać do centrali alarmu, sterowanie zamkiem masą. Przewód żółto-czarny lub zielono-czarny.
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
Sterowanie centralnym zamkiem: sterowanie minusem zamykanie - przewód szaro-czarny PIN12 otwieranie - przewód niebiesko-czerwony PIN13 Przewody w 26PIN zielonym złączu w sterowniku centralnego zamka
Witam Czy mógłbym prosić o onformacje, który przewód z tego centralnego steruje otwieraniem a który zamykaniem... Pozdrawiam
Napisz konkretnie jaki masz sterownik do zamontowania,podaj kolory.Jeśli w Twoim samochodzie jest sterowanie jednoprzewodowe to trzeba tak skonfigurować sterownik żeby podawał masę lub masę przez rezystor na przewód sterujący w wiązce pojazdu.
W drzwiach kierowcy przewód brązowo - żółty i czerwono fioletowy. Sterowanie masą. Sprawdź , który jest do Z , a który do O.
Zostaw ten co jest dodaj tylko centralkę sterującą centralnym znajdz w w aucie przewód lub przewody sterujące wychodzące od lewego zamka, podłącz i po problemie.
ściągnąłem już tapicerkę z drzwi kierowcy i nie wiem co dalej Zamieść zdjęcie, to wskażę gdzie szukać ... Jeżeli masz elektryczne szyby, to w drzwiach lewych lub prawych, pod tapicerką (boczkiem drzwi) zdejmij izolację z wiązki przewodów wchodzącej w przepust gumowy do zamka. Weź próbnik z żarówką, jedna końcówka próbnika do masy a drugą nakłuwaj izolację...
Sprawdź dokładnie przewody miedzy drzwiami a kabina a co do centralki to niema takiej w scanii Siłowniki podają masę na odpowiedni przewód i sterują drugimi drzwiami.
Przetnij przewód i sprawdź czy zamek działa, jak nie to sprawdź oporność na zanknij /otwórz, jak działa to nie ten przewód.
Citroen C2 wtyki , kostka nr 2 to ta czarna z tyłu . Do niej podpinasz kierunkowskazy. Kostka nr 3 zasilanie alarmu +12v stałe niezależne. Masa podpięta pod karoserię . Kostka nr 1 sterowania centralnym zamkiem. Przecinasz przewód nr 13 i nr 15 i łączysz jak pisałem .
Zamek centralny sterowany plusem przewody brązowo/popielaty [zamykanie] i brązowo/zielony [otwieranie] wychodzą z słupka drzwi kierowcy.
Można kupić gotowe moduły do sterowania oryginalnymi centralnymi. Można nii dwuprzewodowe sterowanie - z alarmu przesterować na wszystkie kombinacje: na 2 przewody +, na 2 przewody + i - i na 1 przewód - i + naprzemiennie. Koszt 25 zł.Można nim sterować elektryki i pneumatyki.
centralny zamek sterować przewód sterowanie zamek centralny astra zdalne sterowanie centralny zamek
oporniki radia fiata punto kontrolka poduszki uszkodzony sensor
diagbox akumulator diagbox akumulator
Schemat zasilacza BN44-00497B do telewizorów Samsung Lista kanałów TV w Polsce - skąd pobrać?