W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
A jaki to samochód?
Najlepiej zostaw niepodłączone. Jedynie zaizoluj aby się z niczym nie zwierały bo zamek będzie wariował.
spokojnie montuj uniwersalny, żadnych problemów
To sterownik Maxicar 686 http://obrazki.elektroda.pl/8851098700_1...
Czy domykanie szyb nie zatrzyma się mimo podawania stałej masy? Jeśli nie znajdziesz sterownika, który ma wszystkie potrzebne sygnały, to można dorobić sygnał domykania szyb na jakimś prostym układzie czasowym, który będziesz sterował z sygnału "zamknij" CZ. Da się to zrobić np na... przekaźniku opóźnionego wyłączania oświetlenia kabiny, np z poloneza...
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Nie ma problemu, zwykłe 3,5kg siłowniki sie nadają.
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
W zamku jest dźwigienka do oryginalnego siłownika zagieta pod katem prostym, musisz ja wyprostować i wywiercic w niej otwór przez który przewlecz pręt siłownika i zagnij go. Ten zam sposób stosuje w sprinterze i VW LT.
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
Mam dla Ciebie przykrą wiadomość-do Fiata Palio i Siena pasują tylko oryginalne siłowniki.Wygladają jak prostokątne kostki i są przykręcane do zamków(po wczesniejszym wykręceniu ich z drzwi).Innym problemem jest przełożenie kabli pomiędzy drzwiami a nadwoziem(trzeba rozwiercić wielopinowe złącze).A w drzwiach pasażera z przodu piłuje się taką małą a...
Zrobione ,faktycznie bez kłopotu-dzięki Carrier za pomoc. Zamykam.
tu masz rozpiskę
Masa źle podpięta. Bierz z blachy.
Namalowałem na szybko coś takiego
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
Moduł ma wtyczkę?
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Bez najmniejszego problemu dasz radę na uniwersalnych siłownikach. Podobnie jak w T4.
I jeszcze jedna ważna rzecz w mojej szkodzie, zamek z klczyka nie działa jak wsadzam to zamek się przekręca otwieranie działa tylko z przyciska. Ma to jakieś znaczenie przy instalacji ?
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Czy montował ktoś centralny zamek uniwersalny w tym aucie? Jak posadzić siłowniki?
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
Witam. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi, jak podłączyć uniwersalny zamek centralny Modemix do BMW E46 2.0 d? https://obrazki.elektroda.pl/5256566700_...
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Temat do usunięcia - dodam go we właściwym dziale. Nie do usunięcia a do przeniesienia co niniejszym czynię.
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Dobrze myślisz. Dodam tylko, że w zależności gdzie podasz impuls masy, na wyjściu ma zmienić się biegunowość.
nie otwiera zamek centralny Najpierw musisz naprawić instalację zamka a później montować uniwersalny sterownik. https://obrazki.elektroda.pl/5667918900_... Aby zamknąć - podajesz masę na pin 27, aby otworzyć - "rozcinasz" obwód.
Kierunkowskazów nie trzeba podpinać wystarczy wysterować centralny zamek zewnętrznym uniwersalnym sterownikiem
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Podpiołem wszystkie kable tak jak trzeba I kierunki działają ale nie ma impulsu do zamykania i otwierania drzwi. Ktoś wie co to może być i dlaczego tak jest?
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
i włala :D
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
No i problem rozwiązany. Problemem był moduł komfortu (oczywiście ten z różową) naklejką. Wymiana modułu za 14 zł rozwiązała problem.
Dla pewności pokaz instrukcję nowego sterownika i czy brązowy nie rozchodzi się na dwa brązowe? Dodano po 3 Na 99% musisz podłączyć kolor w kolor. Dodano po 49 Niebieski i zielony będą zbędne na 99%
Witam autko jak w temacie szykuje się montaż centralnego zamka uniwersalnego czy ktoś już robił może ma fotki może coś doradzić czy w ogóle da się zamontować, za odpowiedzi dziękuję z góry
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Uniwersalny sterownik centralnego zamka. ML W163 3.2 R2000. Mam pytanie, czy da się podłączyć uniwersalny sterownik centralnego zamka pod przycisk na panelu środkowym, tak żeby go nie usypiało. Może ktoś już to robił i coś podpowie. AI: Jaki jest dokładny model lub typ uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Sterownik Modemix
Sprawdź zasilanie i masy, wygląda jak by coś nie łączyło.
Moduł UCH prawdopodobnie nad pedałami zaraz przy ścianie grodziowej . Tam jest wszystko . Masa. Zasilanie. sterownie masą z przycisku w kabinie i wyjścia prądowe na siłowniki drzwi . Prościej jest wpiąć się do instalacji na słupku lewym . Tam w instalacji tez są te przewody . Wszystko to mówię z pamięci . Ostatnią taka operację robiłem jakieś 18 lat...
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
Witam proszę o schemat lub radę jak podlączyć się do centralnego zamka (uniwersalny sterownik zamka centralnego) do citroena c3
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
Witam Mam w samochodzie centrlany zamek uniwersalny (taki jak mozna na allegro kupic za 50 zł) z modułem. Centralny działa na kluczyk. Chciałem jednak zrobic żeby była mozłiwość zamykania centralnego przez przycisk w kabinie. Próbowałem podawać mase na siłownik master po kolei na wszystkie kable. Jednak siłownik tylko drgnie ale nie wykonuje pełnego...
Tak, takie.
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Wystarczą same silowniki do montażu bez dodatkowego sterownika.Siłowniki centralnego zamka moga być uniwersalne,co do rozpiski okablowania sterownika wewnątrz poszukaj na forum,nie ma sensu powielać tematów.
Witam. Wymyśliłem sobie ze zamontuje w Omedze B FL sedan uniwersalny sterownik CZ, ale zachowując wszystkie opcje oryginalnego podłączyłem go pod stary no i tu są schody, ponieważ nie mogę wysterować otwarcia bagażnika tzn. robi mi zwarcie i leci bezpiecznik oraz nie mogę znaleźć gdzie pod mrugnięcie kierunków się podłączyć. Korzystałem z rozpiski pinów...
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
... jakich użyc rezystorów, bo to rozwiąznamie miałoby sens ... Na swoim rysunku nie widzę żadnego rezystora :!: A patrząc na Twój skan to podłączasz kierunkowskazy pod A2 i A3. Nie moge się doczytać ale nie jestem pewien czy ten alarm posiada funkcję sterowania centralnym zamkiem.
Witam Auto jak w temacie, czy zakładał ktoś w nim zamki centralne? Pasują uniwersalne czy trzeba specjalizowane?
Koledzy Mam vw up Chce założyć centralny zamek na przód. Z tego co wiem nie da się założyć uniwersalnych siłowników. Należy wymienić kasety w drzwiach z zamkami nie ma z tym problemu bo są hinczyki po 100 zł. Ale czy ktoś się orientuje czy da się wysterowac centralny uniwersalnym sterownikiem ? A może są inne sposoby ?
witam czy wie ktos moze czy da sie zalozyc centralny uniwersalny do tego peugeota bo jak rozebralem tapicere to zabardzo nie ma do czego przymocowac ciegna chyba trzeba wyciagac caly zamek
Słabo szukałeś hehe np https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... ,
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
(at)Bojko83 Najprościej do wyłącznika dwypozycyjnego w drzwiach kierowcy. Tego własnie od centralnego zamka.
Mógł by mnie ktoś nakierować jak podłączyć uniwersalny zamek centralny do samochodu Opel astra f
Mam pytanie czy do Cinquecento można założyć normalny (uniwersalny) centralny zamek, czy trzeba jakiś specjalny lub coś w tym rodzaju?
Montowałem. Da się włożyć zamek uniwersalny, instalacja 12V.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Alarm ma wyjście do sterowania centralnym zamkiem, 2 przewody na których pojawia sie masa. Jeżeli kupisz centralny zamek uniwersalny to możesz ten alarm podłączyć z tym centralnym bez żadnych dodatkowych modułów. co do montażu siłowników to nie ma większych problemów.
To popularny NOXON, kup sobie do niego piloty i nie kombinuj, na alledrożyźnie są po 19zeta :D
Są tam przekaźniki na 12 v
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Witam, proszę o podpowiedź, poradę - montuję w Seat Ibiza Centralny zamek uniwersalny - sterowanie jest masą na jednym przewodzie - żółto-niebieskim. Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka. Moje pytanie jaki rezystor kupić jakich parametrów, wat ??
Ze dwa razy montowałem. Nie pamiętam żeby były problemy z przejściem. Były takie wersje brava s, bez wspomagania i elektryki.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Witam, uniwersalny tak jak najbardziej będzie pasował pod warunkiem że będą siłowniki 6KG, zwykłe nie zdadzą egzaminu. Proponowal bym zaopatrzyć się jeszcze w oryginalne łączniki drzwi przesównych oraz tylnich (nie są bardzo drogie więc nie ma co się bawić z tymi uniwersalnymi).
Witam Zakupiłem na allegro centralne uniwersalne zamki aby zamontować je do vw LT 28 ( to samo co sprinter). Jednak nawet te najmocniejsze (8 kg) nie dają rady podnieść zapadki do góry. Proszę o pomoc tych którzy takie zamki założyli w takim samochodzie. Jeśli dają one radę to jak i do czego je podpiąć. Ewentualnie jakie kupić? Może pneumatyczne? Z...
opis w załączniku
uniwersalny centralny zamek zamek centralny uniwersalny uniwersalny zamek centralny
czyszczenie mechanizmu lasera ustawić aplikacja domyślny wyświetlacz brother
przerywacz schemat keysight 34465a
Danfoss Link CC – brak możliwości resetu, usterka resetu, diagnostyka, firmware, zasilanie FreeRTOS STM32: rola przerwania xPortPendSVHandler w przełączaniu kontekstu