Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Nie ma problemu, zwykłe 3,5kg siłowniki sie nadają.
Masa źle podpięta. Bierz z blachy.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Podpiołem wszystkie kable tak jak trzeba I kierunki działają ale nie ma impulsu do zamykania i otwierania drzwi. Ktoś wie co to może być i dlaczego tak jest?
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
spokojnie montuj uniwersalny, żadnych problemów
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Słabo szukałeś hehe np https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... ,
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
... jakich użyc rezystorów, bo to rozwiąznamie miałoby sens ... Na swoim rysunku nie widzę żadnego rezystora :!: A patrząc na Twój skan to podłączasz kierunkowskazy pod A2 i A3. Nie moge się doczytać ale nie jestem pewien czy ten alarm posiada funkcję sterowania centralnym zamkiem.
Namalowałem na szybko coś takiego
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Witam, uniwersalny tak jak najbardziej będzie pasował pod warunkiem że będą siłowniki 6KG, zwykłe nie zdadzą egzaminu. Proponowal bym zaopatrzyć się jeszcze w oryginalne łączniki drzwi przesównych oraz tylnich (nie są bardzo drogie więc nie ma co się bawić z tymi uniwersalnymi).
Temat do usunięcia - dodam go we właściwym dziale. Nie do usunięcia a do przeniesienia co niniejszym czynię.
Tam widziałem uniwersalne siłowniki,ale ponieważ są linki to były blaszki i druty montażowe.Fox coś takiego chyba miał.
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Dobrze myślisz. Dodam tylko, że w zależności gdzie podasz impuls masy, na wyjściu ma zmienić się biegunowość.
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
Witam serdecznie , mam wielką prośbę odnośnie podłączenia uniwersalnego centralnego zamka . Mam Agilę B z centralnym zamkiem bez sterowania zdalnego. Zakupiłem uniwersalny sterownik i teraz kwestia podłączenia. Nie mogę nigdzie znaleźć gdzie muszę się wpiąć ani schematu do Agili . Bardzo proszę o wskazanie lub schemat . Z góry dziękuję .
To jest dokładany uniwersalny centralny zamek. Kolorystyka standardowa: - zielony, niebieski - silnik - czarny - masa - biały, brązowy - impulsy otwórz/zamknij (naprzemienne podanie masy). Na początek sprawdzasz, czy centralka żyje - kierunkowskazy migają (jeśli podłączone), słychać z wnętrza klepanie przekaźników? Jeśli tak, to po ich odgłosie odszukujesz...
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
i włala :D
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
Spoko dzienki sprubuje pokombinować , chcialem u jakiegos mechanika ale tutaj to sprawa poważna🙃i nie zabardzo chcą się tego chwytać poraszka ... A takie pytanko jak by do starego modułu centralki tz. oryginalnego toyoty się podłączyłem da się .... Dodano po 48 Tak sprawdzam różne opcje 😎
Najlepiej dwustykowy osobne wyjscia na kierunkowskaz lewy i prawy sterowanie przekaznikiem to jedno wyjscie cewki podlaczasz do masy a drugie przez diody z przewodow zasilajacych silowniki
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Dla pewności pokaz instrukcję nowego sterownika i czy brązowy nie rozchodzi się na dwa brązowe? Dodano po 3 Na 99% musisz podłączyć kolor w kolor. Dodano po 49 Niebieski i zielony będą zbędne na 99%
Witam autko jak w temacie szykuje się montaż centralnego zamka uniwersalnego czy ktoś już robił może ma fotki może coś doradzić czy w ogóle da się zamontować, za odpowiedzi dziękuję z góry
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
mam jeszcze jedno pytanie do ekspertów z elektrody czy silowniki TESOR-6kg uniwersalne będą pasowały do vito(rok prod.98 ) ?
Witam.Uniwersalny oczywiście dopasujesz ale poszukaj oryginalnych siłowników do CC na giełdzie bo one pasują do oryginalnych otworów w drzwiach wiec nie trzeba nic kombinować.Pozdrawiam.
daruj sobie uniwersalne. ja mialem po zamontowaniu caly czas problem. poniewaz jest w sienie tylko jesno ciegno,czasami po otwarciu centr.zamka otwieraly sie tez drzwi. niby nic takiego ale jak ci sie otworza tylne po przeciwnej stronie i zaczniesz cofac to mozesz narobic sobie problemu. natomiast jak podciagniesz za duzo to problem jest znowu z otwieraniem...
Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
Mam pytanko, czemu podpiąć tylko jednego mastera?
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Witam Mam problem z centralnym zamkiem. Sprawa wygląda tak: założyłem uniwersalny centralny zamek do mojej skody felici, wszystko działa, otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Problem występuje gdy zamknę się w aucie i próbuje otworzyć drzwi ciągnąc rygiel do góry ręcznie. Rygla nie ruszy nawet Pudzianowski jest totalnie zablokowany. To samo jest z drzwiami...
Sprawdź zasilanie i masy, wygląda jak by coś nie łączyło.
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Tak, takie.
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
Czy ma któś jakiś sprawdzony patent na zamontowanie uniwersalnego centralnego zamka w fordzie mondeo 93.
Nie ma z tym problemu, fabia ma pod tapicerką blachę jak w golfie4. Przykręć blaszkę perforowaną do siłownika załóż pręt i umieść zestaw w linii z oryginalnym cięgnem (motor siłownika niech patrzy na zawias drzwi, wysokość montażu dobierz przy zawieszonej tapicerce, bo mało miejsca). Patent działa na 100%. Tylne drzwi: łatwiej, bo zamontuj na blaszce...
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
Hydrauliczne powiadasz, znaczy z kranikiem? ;) Tak a'propos Chińczyków, to jeszcze żadnemu nie udało się zrobić dziecka z prostymi oczami, ale podobno pracują nad tym intensywnie.
Wystarczy wpiąć się w przewody pomarańczowy i różowy konfigurując sterownik do sterowania siłownikiem, dobrze widzę? Tak, tylko oczywiście odłącz przedtem ten oryginalny sterownik.
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Witam. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi, jak podłączyć uniwersalny zamek centralny Modemix do BMW E46 2.0 d? https://obrazki.elektroda.pl/5256566700_...
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
czyli nie ma jakiegoś strasznie skomplikowanego wyginania tych ciengien od siłownika do zamka ? ponad to co byś polecił za cene max 150 zł aby działało jakiś czas na 4drzwi oraz aby były piloty xD
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
witam, posiada ktoś opis przewodów/styków od tego modułu, padł mi moduł i chcę się wpiąć w wiązkę uniwersalnym.
Da się założyć uniwersalne siłowniki, tylko po co niszczyć auto skoro za kilkanaście zł można kupić oryginalne zamki z fabrycznymi siłownikami. http://obrazki.elektroda.pl/5258226200_1...
spokojnie wstawisz uniwersalne
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
sterownik uniwersalnego centralnego zamka To to zostaw w spokoju teraz drzwi będziesz otwierał ręcznie z każdej strony.
opis w załączniku
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
jest podłączony pod krańcówki??
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto.
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
Diody są po to aby odseparować jeden kierunkowskaz od drugiego,w przeciwnym razie w przypadku włączenia kierunkowskazu będą migały obie strony. Co do diod,to wystarczą np.1N4007.
Troche inicjatywy kolego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76... lub http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f...
Są tam przekaźniki na 12 v
Jest na to patent. Musisz zdemontować kasetę zamka, odpowiednio wygiąć drut (cięgno) tak, aby przejść przez plastikową obudowę zamka i zaczepić się o dźwigienkę pod sprężynką. Potem jeszcze bardzo dokładnie musisz umocować siłownik (w połowie ruchu góra-dół). Jest z tym trochę kombinacji, dlatego od dawna nie montuję uniwersalnych centralnych do tego...
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
A jaki to samochód?
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
Ze dwa razy montowałem. Nie pamiętam żeby były problemy z przejściem. Były takie wersje brava s, bez wspomagania i elektryki.
Moduł UCH prawdopodobnie nad pedałami zaraz przy ścianie grodziowej . Tam jest wszystko . Masa. Zasilanie. sterownie masą z przycisku w kabinie i wyjścia prądowe na siłowniki drzwi . Prościej jest wpiąć się do instalacji na słupku lewym . Tam w instalacji tez są te przewody . Wszystko to mówię z pamięci . Ostatnią taka operację robiłem jakieś 18 lat...
Uniwersalny sterownik centralnego zamka. ML W163 3.2 R2000. Mam pytanie, czy da się podłączyć uniwersalny sterownik centralnego zamka pod przycisk na panelu środkowym, tak żeby go nie usypiało. Może ktoś już to robił i coś podpowie. AI: Jaki jest dokładny model lub typ uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Sterownik Modemix
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Prawdopodobnie dwa dolne to sterowanie silnikiem, trzy górne to sygnały sterujące. Sprawdzić kontrolką diodową.
Witam. Posiadam peugeota 306 98r po lifcie. Na początku centralny chodził ale trzeba było ''manewrować'' pilotem aby otworzyć lub zamknąć. Byłem u specjalisty z tym pilotem poradzić sie itp, zaproponowal caly nowy centralny i przyblizyl koszt ok 450 zł. Chcialbymm zamontowac uniwersalny centralny zamek kupiony z internetu tylko nie wiem czy to wszystko...
Po prawej stronie tego obrazka z linka, są niebieskie notatki z opisem. Tam należy szukać danych przewoów.
witam czy da rade zalozyc uniwersalny centralny zamek do punto 1 czy lepiej sie nie meczyc i kupic dedykowany
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
centralny zamek uniwersalny zamek centralny uniwersalny uniwersalny zamek centralny
workbench bramka zasilacz skwierczy czujnik skoda octavia
traktorek kupić integra zmierzch roleta
Vestel 17MB82S No Sound Issue: Audio Rail, Mute, Headphone Detect, Amplifier Faults Volkswagen T4 2.4D 1995 – lokalizacja przekaźnika rozrusznika, elektromagnes, CE2