centralny zamek zamykać wszystek drzwi

Znaleziono około 1448 wyników dla: centralny zamek zamykać wszystek drzwi
  • Daewoo Leganza nie działa centralny zamek

    Witam mam problem z centralnym zamkiem w leganzie pilot jest ok bateria ok sprawdzana dioda w pilocie świeci a nie zamyka ani nie otwiera co to mrze być kluczykiem się zamykają i otwierają wszystkie drzwi

    Samochody Początkujący   21 Sie 2013 20:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1524
  • ford focus 2006 tdci 85kw centralny zamek usterka zamykania

    Witam mam auto z usterką, forda focusa z 2006 roku tdci 85kw. Problem polega na tym że po próbie zamknięcia pojazdu z pilota czy też manualnie kluczykiem, auto automatycznie się zamyka i natychmiast otwiera. Po podłączeniu się urządzenia diagnostycznego (mega macs 66) brak błędów oraz sterownik widzi...

    Samochody Początkujący   10 Cze 2014 21:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1908
  • Golf IV 99r Nie działa sterowanie prawego lusterka i centralny zamek

    Witam jak w temacie w nowo zakupionym aucie nie działa centralny zamek.Po przekręceniu kluczyka nie reaguje. Nie działa też sterowanie prawego lusterka. Dodam, że od wewnątrz z panelu kierowcy centralny działa nie zamyka tylko prawych drzwi. Panel zdejmowałem wszystkie kostki są podłączone. Bezpieczniki...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Sty 2014 17:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1614
  • VW TOURAN - 2006/7 1,9 TDI 90KM BXF Nie działa centralny zamek z pilota

    Witam, Stałem się posiadaczem następującego problemu:) mianowicie: W Touranie zapaliła się inspekcja serwisowa, jako że posiadam tester diagnostyczny VAG (foxwell NT500) podłączyłem urządzenie i skasowałem inspekcję. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to że po tym zabiegu przestał działać centralny...

    Samochody Początkujący   11 Wrz 2015 20:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2373
  • Nissan Almera [N16] Nie odpala, wcale nie kręci,włącz sie centralny zamek

    Witam Almerka 1,5 B+G,2004r w zimie paliła bez problemu z "pierwszego" aż nagle odmówiła posłuszeństwa. Problem wygląda następująco : po przejechaniu 200km odstawiłem na parking.Następnego dnia próbuję odpalić i nic, nawet nie przekręci.Lampki nie przygasają,inne podzespoły(np. radio, szyby,światła)...

    Samochody Początkujący   07 Lut 2016 15:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2379
  • Peugeot Partner - 2000r. centralny zamek

    Witam. Od jakiegoś czasu centralka przestała reagować na pilot (na pilocie nie mam diodki sygnalizującej więc ciężko powiedzieć czy wina pilota czy nie) Zanim kupiłem nową baterię otwierałem i zamykałem auto przy pomocy kluczyka. Wszystkie drzwi się otwierają i zamykają ( podejrzewam że z centralką...

    Samochody Zabezpieczenia   18 Lut 2016 19:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1470
  • Centralny zamek (diesel, citroen, saxo 2001, który to sterownik)

    Po prawej zamek i on jest polaczony z immobilajzerm ? A to niby w którym miejscu? Co do CZ to wszystko zależy od jego instalacji. Czy siłowniki oryginalne czy dokładane uniwersalne, ale za zwyczaj zamykanie drzwi kluczykiem powinno spowodować zamknięcie wszystkich drzwi /przy sprawnym układzie/....

    Samochody Początkujący   20 Lis 2016 12:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1533
  • Fiat Bravo - Centralny zamek nie otwiera

    Mam dolozone silowniki modul na pilota to rematronic SE2 zamyka drzwi z pilota i z kluczyka nie otwiera z pilota z kluczyka juz otwiera Nie napisałeś wszystkiego o swoim samochodzie. Sterownik RTX SE2 NIE pozwala na sterowanie siłownikami z "kluczyka" - tylko pilot. Musisz mieć jeszcze...

    Samochody Początkujący   27 Lis 2018 08:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 921
  • Golf Mk2 - Pneumatyczny centralny zamek na pilota - nieprawidłowe działanie

    Dzięki za linki. Ogólnie wyszło, że z tej mąki chleba nie będzie. Potrzebny jest siłownik elektryczny do drzwi kierowcy - tak się złożyło, że sąsiad miał na zbyciu :) Całą instalacje odpiąłem i będę robił ponowny montaż w drzwiach kierowcy, nie zaś w bagażniku, już po innym schemacie, który obejmuje...

    Samochody Początkujący   09 Kwi 2018 00:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1437
  • Mercedes A klasa 2001 - Centralny zamek nie działa z kluczyka

    Mnie tam ostatnio pękł przewód "otwierający" od tego stycznika, przez chwilę otwierałem z kluczyka wszystkie drzwi - na zamkniętych drzwiach jeszcze łączył wzorowo, ale po czasie doszedł dodatkowy impuls otwierania zamków w jakiejś pozycji 2/3 do pełnego otwarcia drzwi - naderwany już przewód znowu stykał...

    Samochody Początkujący   20 Maj 2018 07:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3702
  • Passat b5 - Centralny zamek

    Witam Mam problem z centralnym zamkiem a mianowicie z pilota sie wszystko otwiera...ale gdy zamykam samochod to lewe tylne drzwi juz sie nie zamkna...zauwazylem tez ze podczas jazdy albo nawet gdy wlacze zaplon to centralka w tych drzwiach zaczyna zyc wlasnym zyciem ale nie dokonca poniewaz rygel nie...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Wrz 2018 11:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 294
  • LEGENDFORD F-14 - - - WARIUJĄCY CENTRALNY ZAMEK

    Witam wszystkich . Mam problem tego typu ,iż dzisiaj popołudniu gdy drugi raz wsiadałem do swojego auta (wczesniej raniutko) centralny zamek odmówił mi posłuszeństwa. Do tej pory było wszystko działało tak jak należy i stało się to nagle więc nie ma mowy o jakiejś mojej ingerencji w awarie c. zamka. Centralny...

    Samochody Zabezpieczenia   16 Paź 2005 12:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5297
  • centralny zamek silownik

    Zależy o jakim aucie mówicie. Mam Temprę z fabryczną elektroniką i tam wszystko jest zabudowane wewnątrz zamka. Jest tam siłownik i dwa mikrostyki. Jeden mikrostyk kontroluje położenie siłownika i jest odpowiedzialny m.innymi za zamykanie i otwieranie kluczykiem oraz "dzyndzelkiemi", zaś drugi mikrostyk...

    Samochody Zabezpieczenia   08 Wrz 2005 21:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1125
  • E36 Cabrio oryginalny centralny zamek, z nowyn alarmem

    witam mam nieziemski problem z centralnym zamkiem, przeczytałem już chyba wszystkie posty tu zawarte na ten temat i dalej się motam. Prosze o pomoc!!!! BeMka jest z 95 roku. nad nogami pasażera mam kostki niebieską, białą i czarną(wszystkie chyba 14pinowe), oraz kilka mniejszych między innymi zieloną...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Mar 2006 21:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1374
  • Jaki alarm i centralny zamek do 2-drzwiowej Toyoty?

    Witam. Właśnie zakupiłem taki sam pojazd (Starlet) juz z zamontowanym zamkiem i alarmem. Niestety osoba od której kupiłem auto niezbyt o to dbała. Efektem jest to, że centralny zamek po prostu nie działa - tzn, nie zamykają sie drzwi, choć alarm działa (światła migają jak trza, syrena wyłączona bo...

    Samochody Zabezpieczenia   08 Maj 2007 00:00 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4513
  • HONDA CIVIC 98r Centralny zamek>>>

    Witam . Honda Civic 98r 5D i jest zamek centralny tylko z kluczyka i zamyka wszystko tylko od strony kierowcy. Zeby zrobić na pilota to muszę kupić centralkę z siłownikiem?? Niech mnie ktoś pokieruje jak to zrobić bo niedługo nie zamknę drzwi bo juz zamek odmawia posłuszeństwa :D Dzięki >>

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Lut 2009 19:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3399
  • Centralny zamek Corsa C-nie otwiera z pilota.

    Koledzy a ja mam inny kłopot otórz w moim combo C rok 2002 coraz częściej nie chce mi zamykać drzwi pasazera. Rygielek delikatnie się schowa ale nie do końca dopuki nie poprawię mu drugi raz wciskając pilot, wtedy siłownik domknie zamek. Wyciągałęm już go i rozbierałem z myślą, że w środku znajdę tak...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Mar 2010 02:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10882
  • centralny zamek - mazda premacy 2004 - pilot - kod

    1.otworzyć drzwi kierowcy; 2.wlożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić 3 razy na zapłon i z powrotem bez wyjęcia kluczyka; 3.nacisnąc 3 razy czujnik włączenia i wyłączenia świateł wewnątrz auta; 4.w tym momencie centralny zamek zadziała zamykając i otwierając wszystkie zamki; 5.na koniec należy wcisnąć...

    Samochody Zabezpieczenia   07 Lut 2011 09:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9482
  • VW golf IV Przestał działać centralny zamek z pilota.

    Witam od około roku mam popsuty mikrostyk w zamku od kierowcy. Ci co się znają wiedzą jakie są wtedy objawy. Central działał z pilota normalnie, z kluczyka też. Chodzi mi o to że zamykały i otwierały się wszystkie drzwi. Problem polega na tym że przestał mi działać centralny zamek z pilota. Baterię wymieniłem...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Cze 2011 20:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5000
  • [LAGUNA II] Nie zamykające się drzwi

    Witam zanim wyśle samochód do warsztatu wole się zapytać forumowiczów, bo może problem jest na tyle trywialny, że samochodu do warsztatu nie trzeba wysyłać. Mianowicie podczas mrozów przy próbie zamknięcia drzwi kierowcy oraz czasem pasażera mechanizm zamykający (nie centralny zamek, tylko ten mechanizm...

    Samochody Początkujący   17 Sty 2012 08:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3717
  • Centralny zamek

    Witam wszystkich. Prosze o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Mam Seata ibiza 1.9tdi 1997r. i problem z c-zamkiem. Mianowicie po włożeniu kluczyka do zamka wszystko działa czyli zamyka i otwiera drzwi natomiast z pilota 0 reakcji nadmienię że diody świecą baterie mają około 5,5V razem bo są dwie....

    Samochody Zabezpieczenia   29 Cze 2005 12:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1266
  • GOLF IIIGT centralny zamek blokuje zapłon i zapalenie silnik

    tak jest dioda. zaraz po zamknięciu drzwi kluczykiem dioda miga wolno pali się sekunde i robi przerwe też na sekunde ale po około minucie dwóch zaczyna migać szybko tak jakby zmieniła system czuwania za gotowy uzbrojony zamek. jeszcze jedno- gdy zamykam zamek to słychać wszystkie siłowniki od centralnego.zrozumiałe...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Paź 2005 15:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3768
  • Mercedes W202 źle działający centralny zamek

    Proszę o podpowiedź co zrobić z następującym fantem.Z pilota otwierają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy. Nie zamyka się ani nie otwiera klapka od zbiornika paliwa oraz bagażnik. Co będzi tańsze - naprawa czy zakup używanej pompki(jeśli tak to gdzie). A może to tylko sprawa zaprogramowania...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Lis 2005 07:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7389
  • Centralny nie zamyka zamków

    Mam problem z CZ w fiacie siena Problem polega na tym, że gdy zamykam zamki z pilota alarm się uruchamia, ale drzwi pozostają otwarte. CZ otwiera wszystkie drzwi z pilota. Po dalszych oględzinach wyszło,że: - przy zamykaniu z kluczyka drzwi kierowcy, zamykają sie tylko te drzwi a nie jak powinny...

    Samochody Zabezpieczenia   01 Gru 2005 20:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2483
  • A4 centralny zamek - pojawiam sie i znikam, a czasem chowam

    witam. przewody sa cale, ale cos mi sie wydaje ze szwankuja mastery w drzwiach, po otwarciu drzwi od kierowcy nie zawsze zapala sie lampka, czasem sie nie zgasi... zalozylem elektryczne rygle, poki co wszystko sobie pracuje. Ale zeby bylo jeszcze smiesniej, to sciaglem kostke z mastera kierowcy,...

    Samochody Zabezpieczenia   11 Kwi 2006 00:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1719
  • centralny zamek bmw e-36 blokuje sie

    witam facet ma sterowanie z pilota dokladane jak sie nacisnie zamknij to zamyka ale zaraz otwiera trzeba wtedy jeszcze raz nacisnac zamknij i wtedy juz zamknie z otwieraniem nie ma problemow otwiera za pierwszym razem , rozebralem drzwi i auto jest po crashu przy klamce powinny byc trzy kostki...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Sty 2006 16:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1395
  • problem centralny zamek BMW

    Podejrzewam ze za drugim razem kiedy próbujesz zamknac zamek to zamyka sie on normalnie.Sprawdź także czy wszystkie siłowniki Ci dzialaja - to znacyz sprawdź czy wszystkie drzwi sie zamykaja oraz klapka paliwa i bagażnik

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Mar 2006 13:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1314
  • vw passat 1.6 96r-centralny zamek sterowany drogą radiową

    według mojej dokumentacji szukaj w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy: - popielaty (zamykanie) - zielony (otwieranie) na przewody podajesz plus na zmiane do wysterowania pamiętaj aby wszystko podłączyć tak aby dany przewód w chwili podawania napięcia był odłączony od drzwi i po...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Wrz 2006 17:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2015
  • OpelCalibra centralny zamek

    na poczatku chcialbym wszystkich przywitac!! widze ze temat by juz no wiec nie bede zakladał nowego topica a wiec mam problem : montowalem elek.szybki i wymienialem cała wiązke drzwiach i wiązke przechodzacą przez siedzenia..i problem jest nastepujacy: kiedy jestem w samochodzie i naciskam w klamce...

    Samochody Szukam   16 Kwi 2009 16:18 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3835
  • centralny zamek-rover 416 si '99

    Nie wiem czy mi sie uda dostać do słupka ponieważ osłona jest przyciśnięta z jednej strony właśnie tymi drzwiami chociaż od strony przednich drzwi wchodzi do słupka jakaś wiązka może tam są kabelki do siłownika. Sprawdzę i dam znać. Problem opanowany. Nie była to usterka elektryczna lecz mechaniczna....

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Paź 2006 17:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1916
  • Centralny zamek w BMW e36 318 1995r - nie do zrobienia ??!!

    Witam, potrzebuje pilnej pomocy i myśle, że ktoś mi pomoże co się może dziać z centralnym zamkiem w BMW 318, objawy są takie zamek zamyka się kluczykiem na dwa razy, po pierwszym przekręceniu zamyka wszystkie drzwi, a po chwili je otwiera, a po drugim zamknięciu jest ok! I tak jest za każdym razem! Co...

    Samochody Zabezpieczenia   29 Lip 2007 17:23 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 24171
  • TICO-oryginalny centralny zamek i sterowanie z pilota

    Nie wiem czy w TICO były siłowniki w drzwiach kierowcy, jeśli nie to wystarczy zwykły siłownik SLAVE i radiowy sterownik zamka centralnego. Jesli Po wciśnięciu cyngla w drzwiach kierowcy wszystkie drzwi się zamykają( a nie tylko z klucza) to wystarczy sam radiowy sterownik zamka centralnego. Niestety...

    Samochody Zabezpieczenia   30 Mar 2011 09:54 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8338
  • peugeot 307 centralny zamek

    Sprawdzić mogę to dopiero jutro, ale moge powiedzieć teraz że jak naduszę ten przycisk z kluczem w aucie to drzwi sie zamykają jak również jak normalnie zamkne auto kluczem to i drzwi sie zamkną i światła mrugają i ten przycisk kluczyk w aucie tez mruga. Wszystko wydaje się ok tylko przyciski na pilocie...

    Samochody Zabezpieczenia   11 Lis 2019 18:19 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 34934
  • centralny zamek nie chce otwierać drzwi

    wszystko jest zamontowane w aucie Centralka działała dość długo ale pewnego pięknego dnia przestała i pozostała tylko opcja zamykania. mam 2 mastery i za pomocą jednego i drugiego jestem w stanie tylko zamykać drzwi. a otwierać nie. siłowniki sprawdzałem chodzą. Ale zaobserwowałem inne ciekawe...

    Początkujący Serwisanci   28 Kwi 2007 08:22 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3205
  • Uniwersalny centralny zamek problem z kluczykiem

    Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : Mam jeszcze pytanie poniewaz...

    Samochody Zabezpieczenia   12 Maj 2007 16:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1986
  • prestige_aps_250s - nie działa centralny zamek

    Witam wszystkich Mam taki problem alarm dziala tak jak powinien wszystko jest ok tylko nie zamyka drzwi. Jakby był przecięty (nie łączył) kabel w drzwiach czy moglo by się tak dziac, czy alarm by wył? Co się tam mogło popsuć - jakiś przekaźnik :)?

    Samochody Zabezpieczenia   02 Lip 2007 19:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1635
  • passat b5 "97 - nie działa centralny zamek

    witam. w moim passacie b5 z 97roku przestal dzialac centralny zamek z pilota(pilot w kluczyku).dioda zapala sie na pilocie po wcisnieciu, ale nic niedziala pozatym, i przestalo dzialac zamykanie z drzwi kierowcy wszystkich. tylko od pasażera moge zamjnąć wszystko naraz..jeśli ktos może mi poóc, proszę...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Mar 2008 18:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3811
  • Centralny zamek - ZAMSTER - problem z działaniem

    zgodze sie ze STOMAT ale ja mam juz centralny z kluczka i taki tutaj rozpatrujemy. Poza tym podpinam wszystko zgodnie z rysunkiem nr3 czyli ten co jest na samym dole. 1. Funkcja domykania zamków w tej centralne jest to funkcja która zamyka zamki po np przypadkowym otworzeniu samochodu zaraz...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Maj 2008 19:30 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6012
  • Ford mondeo 2001r centralny zamek ?

    Witam ! Mam taki problem z centralnym zamkiem ! Gdy zamykam czy otwieram z kluczyka to wszystko jest ok , a gdy chcę zamknąc z pilota to zamknie i otworzy drzwi, z pilota można tylko otworzyc ! Pilot i centralny fabryczny ! Pilot w kluczyku. Co sprawdzic :|

    Samochody Zabezpieczenia   20 Lip 2008 08:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2789
  • Matiz, centralny nie zamyka

    Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.

    Samochody Mechanika   10 Sie 2008 07:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2730
  • Nie działający centralny zamek BMW.

    Witam, mam takie pytanie mam bmw e36 zakupiłem centralkę sterowana pilotem i podłączyłem wszystko jak pisaliście na forum i nie zamyka żadnych drzwi z pilota. centralka działa prawidłowo tzn( na dwóch przewodach które podłączyłem w centralkę oryginalna nad nogami pasażera w piny 4-otwórz i 17 zamknij(kość...

    Samochody Początkujący   26 Wrz 2009 16:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3084
  • centralny zamek w nubirze I

    Witam. Mam pewien problem, mianowicie jak zamykam/otwieram nubire z pilota to zamykają sie/otwierają sie wszystkie dzwi oprócz drzwi kierowcy(no i oczywiscie włącza/wyłącza sie alarm). Co moze byc tego przyczyną. Mozna to jakos samemu naprawic ? No bo troche to denerwuje, niby centrala, a trzeba z kluczyka...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Paź 2009 13:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1013
  • almera n16, zamek centralny, otwiera zamyka w nocy mróz

    Witam, Mam problem z zamkiem centralnym w almerze n16. Sam otwiera mi samochod i zamyka. Dzieje sie to w nocy (aktualnie na tych silnym mrozach) po wychłodzeniu samochodu. Co to może być. Jak diagnozować przy ktorych drzwiach moze byc to problem? Widocznie któryś z zamków drzwi nie domyka...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Sty 2010 15:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1836
  • Centralny zamek, Mazda Demio 99r.

    Witam. Mam Następujący problem z moim samochodzikiem. W moim Demio jest problem z centralnym zamkiem gdyż po włożeniu kluczyka do drzwi od strony kierowcy i przekręceniu rygle się zamkną i natychmiast odskakują.Co może być tego przyczyną. Po wyciągnięciu bezpiecznika od centralnego zamka zamek się zamyka...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Lut 2010 10:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1230
  • Nawala Centralny zamek Mazda Demio.

    Witam. Mam Następujący problem z moim samochodzikiem. W moim Demio jest problem z centralnym zamkiem gdyż po włożeniu kluczyka do drzwi od strony kierowcy i przekręceniu rygle się zamkną i natychmiast odskakują.Co może być tego przyczyną. Po wyciągnięciu bezpiecznika od centralnego zamka zamek się zamyka...

    Samochody Początkujący   26 Lut 2010 16:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1313
  • Centralny zamek Fiat Marea - gdzie jest centralka?

    Może trochę odświeże temat. Dzisiaj podłączałem sterownik na pilota do marei. Fabryczny sterownik jest pod tylnym siedzeniem. jest to ta puszka z trzema wtyczkami. Jedna mała z jednej strony na środku a dwie większe po drugiej stronie. Patrząc z góry na ten sterownik to lewa wtyczka (ta od przodu samochodu)...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Sty 2011 16:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4717
  • Centralny zamek z pilotów nie działa w VW Passat B5

    Witajcie! Ja tez mam problem z centralnym. Grzebie przy nim juz od 2 tygodni bez zadnego efektu. Nigdzie nie znalazlem odpowiedzi ani zadnego sensownego rozwiazania. Wszystkie mozliwosci sprawdzilem i nic. Passat '97 1.9tdi AFN 110kW Kombi. Jezeli auto reaguje na klucz to sprawa wyglada nastepujaco....

    Samochody Początkujący   22 Lis 2011 18:41 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 82129
  • E46 sedan 2000 centralny zamek tylnej klapy

    Witam! Moglby mi ktos przyblizyc dzialanie zamka tylnej klapy w E46 sedan?? Problem jest taki ze nie idzie otworzyc bagaznika za pomoca przycisku na tylnej klapie. Sprawa wyglada tak: mam dwa kluczyki z 3 przyciskami. Okraglym przyciskiem ze znaczkiem BMW zamykam auto i wszystkie drzwi sie zamykaja....

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Cze 2011 13:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8985
  • Centralny zamek mondeo II przeróbka z mkI

    kolego siłownik pracuję tylko jest tak że jak podłącze pod niego kostkę to cały czas pracuję zamyka i otwiera wszystkie drzwi . Bez najmniejszej przerwy .Próbowałem dać diody ale lipa nie skutkują . Jutro spróbuję dać dwa przekażniki na otwieranie i zamknięcie po jednym i zobaczymy . Jedno jest pewne...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Mar 2012 07:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1767
  • Centralny zamek Scenic I nie działa prawa strona przód i tył

    Witam mam problem z centralnym zamkiem w mojej reni po nacisnieciu pilota zamyka sie tylko lewa strona samochodu przód i tył,a prawa milczy tz nie słychac zeby pracowały w drzwiach siłowniki sprawdzałem wszystkie bezpieczniki itp wszystko jest ok moze ktoś pomoze i podpowie co moze byc nie tak z góry...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Lip 2011 16:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2180
  • Laguna II centralny zamek, zapalniczka i światła przeciwmgielne

    Witam Zauważyłem dzisiaj, że w mojej Lagunie II 1.9 dCi 2001 r. nie zamykają się tylne drzwi po stronie pasażera. Zarówno z karty jak i przyciskiem wewnątrz, koło świateł awaryjnych. Wszystkie inne zamykają się i otwierają poprawnie. Co może być nie tak ? Szukałem po forach jednak jest wiele różnych...

    Samochody Początkujący   25 Lut 2012 14:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5724
  • Peugeot boxer 3 centralny zamek

    Witam. Mam problem, centralny zamek otwiera i zamyka wszystko oprócz lewych drzwi (kierowcy). i nie wiem co z tym mam zrobic ani od czego zaczac. dzieki bardzo wszystkim za pomoc

    Samochody Początkujący   28 Mar 2012 15:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2630
  • VW Golf II 89' KR - Centralny zamek, drzwi kierowcy

    Witam Trochę wygląda to na zbieg okoliczności,posprawdzaj czy się coś nie odłączyło.Czy z alarmu zamyka wszystkie drzwi?.

    Samochody Początkujący   18 Lis 2012 11:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2307
  • centralny zamek seat toledo II

    Witam, chciał bym podpiąć się do tematu. Kupiłem Seata Toledo z takimi usterkami. Pilot nie działa próby kodowania nie powiodły się. Po przekręceniu kluczyka w zamku kierowcy zamykają się tylko drzwi kierowcy. W środku w pojeździe mogę zamknąć przyciskiem wszystkie drzwi ale przednie od razu ponownie...

    Samochody Początkujący   12 Gru 2014 23:36 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 24966
  • [OPEL ASTRA II] Centralny zamek reaguje tylko na jeden z 2 pilotów

    Może podpowiecie świeżemu kierowcy opla astra II? Posiadam 2 kluczyki do samochodu, 1-kluczyk działa, otwiera i zamyka drzwi odpala silnik i wszystko niby ok, ale dioda w kluczyku nie świeci. 2-kluczyk, dioda świeci ale nie otwiera drzwi i nie zamyka zamka, tzw z kluczyka drzwi można otworzyć i zamknąć,...

    Samochody Eksploatacja   24 Lip 2013 13:59 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2964
  • Centralny zamek nie działa w golfie

    Pompka jest ok, bo jak siedzac w srodku wcisne w drzwiaj ten rygiel to pompka działa i zamyka wszystkie drzwi. Cos tak jakby sygnału z pilota nie chciało odbierac albo cos takiego mi sie wydaje

    Samochody Początkujący   17 Sty 2014 08:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1707
  • Opel Omega B - Nie działa centralny zamek z pilota, ani z kluczyka

    Panowie, nadal nie poradziłem sobie z problemem... Z braku czasu, pojechałem na szrot, gdzie miałem okazję sprawdzić 3 centralki (o takim samym oznaczeniu jak moja), niestety na żadnej z nich centralny nie działa. Totalny brak reakcji, zarówno na pilota, jak i na zamknięcie z kluczyka. Dodam, że...

    Samochody Początkujący   24 Sty 2015 20:52 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3444
  • Toyota Avensis - Nie działa centralny zamek

    Witam, moja ciocia posiada Toyotę Avensis z 1998r. kombi, 2.0 Diesel. W samochodzie jest centralny zamek, lecz nie z pilota, a tylko z kluczyka. Nagle centralny przestał kluczyć wszystkie drzwi. Z początku było słychać jak centralny ''chodzi'', lecz teraz nie daje żadnego znaku. Każde drzwi trzeba osobno...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Gru 2018 20:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5613
  • nie dziala centralny zamek - astra classic 1999

    Słychać, z kluczyka zamykają się wszystkie drzwi. Tylko z pilota , zamyka, słychać jak walczy , ale znów sie otwierają. Ale sam alarm jako alarm działa. Może to być nadal alarm?

    Samochody Zabezpieczenia   15 Mar 2015 08:55 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1731
  • Punto II - wyciek paliwa / uszkodzony centralny zamek

    Witam Kupiłem punto II i zatankowałem do ok 3/4 baku i pojawił się wyciek paliwa (sączy). Wyciek znajduje się w tylnim kole od strony pasażera. Jest tam taki plastik i wąż połączony opaską i w tym miejscu paliwo cieknie. Od czego ten wąż jest i jak to naprawić? Jeszcze nie działa centralny zamek...

    Samochody Początkujący   22 Wrz 2015 22:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2412
  • Audi a3 8p - Centralny zamek Audi a3 8p

    Wczoraj u mechanika chcieliśmy założyć wzmacniacz z subwoferem marki Peying. Po wyjęciu radia , panel dotknął obudowy poszedł dym i radio sie spaliło. Mechanik wziął wine na siebie i stwierdził , że odkupi orginalne Audi concert 2. Jednak dziś zorientowałem się , że nie zamyka sie centralny zamek. Po...

    Samochody Początkujący   18 Gru 2015 16:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1542
  • Audi a4 b5 - centralny zamek

    Witam. opisuje problem. Audi nie otwiera sie z pilota, ale z zamykaniem nie ma juz prolemu... aby otworzyc auto musze otworzyc z kluczyka drzwi kierowcy... otwieraja sie wtedy tylko te jedne drzwi a nastepnie pociagnac za klamke pasazera i dopiero wtedy otwiera sie reszta samochodu. dlugo juz sie z...

    Samochody Początkujący   13 Lut 2016 12:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 804
  • Opel insignia - Centralny zamek

    Witam i kolejny problem z moim autkiem tym razem centralny nie działa. Gdy naciskam zamykanie lub otwieranie to kierunki zapalają się tylko nie chodzi fizycznie zamkniecie i otwarcie. W środku w kabinie tez brak reakcji na przycisk od centralnego. Jedynie klapa tylna jak zrobię na zamkniecie to nie daje...

    Samochody Początkujący   29 Sty 2020 12:47 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4494
  • Megane I '98r. - centralny zamek zablokował drzwi

    Temat zamykam, siłowniki wymienione na nowe, wszystko gra jak należy.

    Samochody Początkujący   09 Mar 2017 20:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1059
  • Skoda Felicia 1.3 - Centralny zamek nie działa

    Witam Ostatnio przestał mi działać centralny zamek od strony kierowcy po prostu po przekręceniu kluczyka nie reaguje i nie zamyka żadnych drzwi , natomiast od strony pasażera jest wszystko w porządku . Gdzie szukać przyczyny problemu .

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Cze 2017 15:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 780
  • VW Sharan 1.9TDI 2005r - nie działa centralny zamek

    Witam, Zwracam się do Was bo mi już pomysłów brakło :-? Zmagam się z centralnym zamkiem w Sharanie i z tego co do tej pory udało mi się ustalić to to, że działają jedynie drzwi kierowcy oraz klapka wlewu paliwa, zarówno z wkładki jak i z pilota (są na jednym obwodzie także nie dziwne :) ) , pozostałe...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Mar 2018 18:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8157
  • VW PASSAT B5 - Przestał otwierać się centralny zamek z pilota i kluczyka

    Przyciskiem zamykania. Bez problemu zamykam i otwieram wszystkie drzwi

    Samochody Początkujący   31 Gru 2017 13:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1152
  • Mercedes-Benz ML 270 W163 centralny zamek

    Witam, pacjent ML 270 W163 2000r, centralny zamek działa tylko z przycisku na konsoli, z kluczyka da się zamknąć tylko drzwi kierowcy, otworzyć da się wszystkie, przyciski w pilocie nie reaguje czy na otwieranie czy na zamykanie, sprawdzane bezpieczniki, przekaźniki, nowe baterie w pilocie, próbowałem...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Sie 2020 20:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 135
  • Autoalarm Anakonda Ar7-1z/S2 i centralny zamek

    Witam Myślę że problem nie tkwi w alarmie lecz w zamku a raczej siłowniku czas sterowania a Anakondzie to 1.5 sek i nie ma możliwości aby spróbować go oszukać trzema sekundami, Rozbierz drzwi kierowcy wyczyść zamek sprawdź czy niema żadnych oporów przy zamykaniu zlikwiduj je jeśli są jeśli to wszystko...

    Samochody Zabezpieczenia   23 Lis 2010 21:54 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7587
  • VW SHARAN 1.9 TDI 1999 r centralny zamek

    VW SHARAN 1.9 TDI 99r mam problem z centralnym zamkiem z nadmuchem i gniazdem diagnostycznym, w moi sharanie zamek centralny nie działa prawidłowo, kiedy pilotem zamykam drzwi to zamykają się wszystkie oprócz drzwi kierowcy potem otwieram to drzwi kierowcy się zamykają a reszta otwiera, a podczas pracy...

    Samochody Zabezpieczenia   09 Kwi 2011 21:21 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9514
  • Centralny zamek w Fiacie Panda

    Witam, Mam problem z centralnym zamkiem w Pandzie. Zamek przestał działać, przy przekręcaniu kluczyka zamykają się tylko jedne drzwi. Posprawdzałem bezpieczniki i wszystko wydaje się być ok. Co powinienem sprawdzić w dalszej kolejności? Z góry dziękuje za pomoc:)

    Samochody Zabezpieczenia   26 Kwi 2011 18:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4854
  • Avensis 2003r centralny nie zamyka z pilota

    Rozebrałem drzwi kierowcy i wszystko ok nawet jak wyczepiam wtyczkę z klamki dalej to samo brak zamykania z pilota wydaje mi się że coś w module centralnego zamka wysiadło gdyż impuls jest na zamykaniu i na niebieskim z białym paskiem przewodzie który wychodzi z modułu centralnego przy zamykaniu pojawia...

    Samochody Początkujący   23 Lis 2012 21:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1888
  • VW golf4 98rok - Brak oświetlenia wnetrza psujący się centralny zamek

    Witam usteraka związana jest instalacją wnętrza oświetlenia dokładnie lampki podsufitki oraz Centralnego zamka charakteryzuje się to tym że zamyka się tylko jedna strona czasem wszystkie siłowniki . Czy może mieć to związek z modułem Komfortu Gdzie szukać tego strownika umiejscowienie Bo nie działają...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lip 2012 14:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1985
  • Niedziałajacy Centralny zamek Mazda Premacy 1999r.

    Ja mam Mazdę Premacy z 2004 r. (1991ccm). Próbując na siłę zamknąć się od wewnątrz centralnym zamkiem (ręcznie...) coś uszkodziłem. Od tego momentu z pilota zamykały się i otwierały wszystkie drzwi, oprócz kierowcy(tylko brzęczało...coś w zamku),z kolei kluczykiem dały się zamknąć i otworzyć. Nie znam...

    Samochody Początkujący   19 Maj 2016 22:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1971
  • Renault laguna II 2001r 1.9 DC - Kapryśny centralny zamek

    Witam. Mój problem polega na tym, że zamki w drzwiach, jak i w klapie bagażnika otwierane i zamykane z karty, działają kiedy chcą. Próbując teraz- 0 reakcji, próbując za godzinę wszystko działa.... Proszę o pomoc i z góry dziękuję:) Edit: zamek działa w 100% otwierany z przycisku w środku auta.

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Kwi 2018 12:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 366
  • Centralny zamek BMW 7

    czeco do 7 to auto informuje ciebie ze jakis zamek sie nie zamknął, bagażnik, wlew paliwa albo któreś drzwi. Jeżeli wszystko sie zamyka uszkodzony może być któryś z siłowników centralnego (nie wysyła sygnału o zamknięciu) lub też po prostu przerwany przewód w wiązce. :!:

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Sie 2004 11:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1292
  • centralny zamek uszkodzony vectra b 96r 1.7 td

    Mam podobny problem jak u siebie to rozwiązałeś. U mnie nie otwierają się drzwi od kierowcy i bagażnik a reszta dział, ale jak przekręcam kluczykiem w zamku to wszystko się zamyka oprócz bagażnika.

    Samochody Zabezpieczenia   29 Kwi 2007 19:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4569
  • centralny zamek Corsa C 2004r

    Z twojego zdjęcia wynika że podczas zamykania blokuje się łączówka przy tym białym cycku. A jak masz zamknięte drzwi to ogranicznik może blokować. Może jakbyś zostawił dłuższe cięgno, wygiete równo z orginalnym i łączówke dał w połowie wysokości tego orginalnego , to by wszystko śmigało. Tapicerka...

    Samochody Zabezpieczenia   31 Paź 2010 10:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10157
  • Centralny zamek Opel Omega B

    Juz znalazlem. Za to pojawil sie inny klopot. Alarm podlaczony, wszystko chodzi cacy, zlozylem, zamykam - ok, rygluje - alarm wyje. Koles musial jechac i narazie tylko zamykanie zostalo, ale w nastepnym tygodniu trzeba bedzie poprawic. Spotkal sie juz ktos z tym? Jak sie tylko zamyka auto alarmem to...

    Samochody Zabezpieczenia   22 Kwi 2007 17:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 13555
  • Jak złożyć centralny zamek, sterownik czs01

    Mam problem ze złożeniem centralnego zamka. mam siłowniki 1 master pięcioprzwodowy (czarny, biały, brązowy, niebieski, zielony) i 3 slawe dwuprzewodowe (zielony, niebieski). Mam sterownik na pilota czs01 taki jak tu: Czy to wszystko czy coś brakuje? Może jeszcze jakiegoś przekaźnika, bo jak próbuje...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Sie 2007 22:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3796
  • centralny zamek seat cordoba '94

    Mam problem z centralnym zamkiem seata cordoby '94. Przy otwieraniu otwiera tylko jedne drzwi (z kluczykiem), reszte muszę otwierać i zamykać ręcznie. Po otwarciu przez kilkanaście sekund działa pompka w bagażniku po prawej stronie i syczy z pod kierownicy gdzie są wszystkie bezpieczniki i przekaźniki....

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Sie 2012 08:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3196
  • Pneumatyczny Centralny Zamek Golf 3

    Podepne sie .... U mnie jest taki problem: Centralny otwiera ale nie zamyka sprawdzałem na pompce mostek z zielonym otwiera natomiast mostek z szarym słychać jakby pyknięcie w drzwiach lub gdzies w aucie ale nie w pompce i niestety to wszystko zamek nie zamyka dodam że nie mam żadnego alarmu i...

    Samochody Mechanika   22 Maj 2009 21:41 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 23285
  • Ford Fiesta 2008 1,4 tdci centralny zamek

    Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do...

    Samochody Zabezpieczenia   15 Lut 2010 21:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3804
  • Golfa 4 3, czy posiada centralny zamek?

    mam problem z siłownikiem w tylnej klapie mianowicie nie dochodzi do niego zasilanie, wszystkie drzwi zamykają się i otwierają a w klapie bagażnika cisza.. gdzie jest sterownik centraknego zamka w golfie 4 z 97 bo podejrzewam ze ktoś go po prostu wypiął ze sterownika, sam siłownik jest w idealnym stanie...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Lis 2009 08:47 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 7696
  • Centralny zamek Renault 21, wymiana lub dorobienie pilota

    Zwykłym multimetrem chyba będzie łatwiej, łapię masę z auta i szukam pinów na których jest napięcie. Centralka jest na suficie przy lusterku. Jeszcze jedna opcja, mam blokadę drzwi, siedząc w aucie klikam i zamykają się wszystkie drzwi. Komplikuje to jakoś sprawę?

    Samochody Zabezpieczenia   07 Sty 2010 23:05 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 4308
  • centralny zamek nie działa Golf 4 rok 1997

    Cześć koledzy :D Mam pytanko w moim golfie z 1997r 1,9TDI 110KM mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Chciałbym to rozebrać i naprawić ale boję się że coś zrobię nie tak i uszkodzę rownież działające szyby elektryczne. Ja niemogę zamknąć samochodu od strony kierowcy za pomocą kluczyka...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Gru 2010 08:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2733
  • Land Rover Freelander problem centralny zamek.

    witam. mam pewien problem z moim freelanderem,a dokładnie z centralnym zamkiem. od jakiegoś czasu nie działa mi centralny zamek tz. zamykając auto pilotem wszystko jest ok drzwi wszystkie sie zamykają lecz gdy chce otworzyć po podwójnym naciśnięciu pilota centralny otwiera tylko bagażnik a w pozostałych...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Gru 2016 21:18 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 17419
  • Renault Laguna kombi centralny zamek

    Przy każdych drzwiach jest złączka przewodów z kabiną,odłączaj po kolei wszystkie drzwi próbuj zamykać wtedy dojdziesz w których drzwiach jest usterka.

    Samochody Początkujący   27 Cze 2011 19:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4781
  • Centralny zamek Volvo s40

    Witam. Mam Volvo s40 z 2000 roku i mam taki problem: mam dwa przyciski na pilocie lock i un lock i niezależnie który nacisnę zamki zawsze się zamykają a nie chcą się otworzyć, z kluczyka mogę drzwi otworzyć ale tylko te gdzie kluczyk był przekręcony, wszystkie na raz się nie otwierają, siłowniki działają...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Sie 2011 15:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3253
  • Polo 4fl 2007r.Centralny zamek

    Witam. Mam polo 4fl 2007r. Wersja bieda i chciałem podłączyć sobie sterownik centralnego zamka na plota. Problem jest tego typu że po podaniu masy na przewód niebiesko-biały zamyka poprawnie po ponownym podaniu masy otwiera tylko drzwi kierowcy. Zauważyłem że po wciśnięciu przycisku zamknij w drzwiach...

    Samochody Początkujący   20 Lis 2011 07:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1797
  • seat ibiza 2000 - nie działa centralny zamek

    Witam Dziś sam borykałem się z problemem c.z. do Ibizy IIFL. Mianowicie kupiłem samochód ale pilot nie działał (tylko jeden kluczyk z pilotem otrzymałem). Początkowo myślałem że to wina baterii (miały łącznie 2V), ale po wymianie na nowe 2xCR2016 nawet led nie zaświecił w pilocie po naduszaniu przycisku....

    Samochody Początkujący   10 Lip 2016 17:47 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 26414
  • VW POLO-6N centralny zamek

    Witam,kupiłem cała wiązkę od centralki do zamków, bo były popekane w drzwiach, wymiana na nowe , i jest ok.Zapłaciłem za nie 40 zł, a nie bawiłem sie z lutowaniem i izolowaniem przewodów , dzieki za wszystko pozdrawiam.Temat zamykam.

    Samochody Zabezpieczenia   02 Mar 2012 14:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5095
  • BMW E36 - centralny zamek nie działa poprawnie.

    mam ten sam problem w swoim bmw z3 z ta tylko roznica ze nie dziala mi strona pasazera. jak recznie wcisne rygiel to dziala centralny i moge takze otworzyc recznie i wszystkie zamki sie otwieraja (czyli dziala czujnik w sterowniku zamka) natomiast jak zamykam drzwi z kluczyka (od strony kierowcy badz...

    Samochody Początkujący   26 Mar 2013 14:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 11174
  • Golf 4 - otwieranie szyb- centralny zamek

    Nic tu komputerem nie zdziałasz. Te sterowanie jest proste jak budowa cepa! Odepnij cały ten wynalazek, wsiądź do auta, zamknij wszystkie drzwi i podawaj naprzemiennie chwilową masę na przewód niebieski i zielony, jak będzie się zamykał i otwierał bez szyb to znaczy, że uwalony masz ten sterownik. No,...

    Samochody Zabezpieczenia   18 Paź 2012 14:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6303
  • Seat cordoba 99r - Sterownik, centralny zamek

    Dzięki wielkie:) później sprawdze co i jak. Bo problem mam z tym że mam pilota w kluczyku są na nim 2 przyciski. A problem w tym że nie działa centralny z pilota. Jak zamykam kluczykiem w drzwiach to wszystko ok. A z pilota nie reaguje nic próbowałem zakodować wszystkimi sposobami które wyczytalem. Ale...

    Samochody Początkujący   02 Lis 2012 12:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4641
  • Ford Focus -centralny zamek

    zajrzyj do mydułu GEM sa tam jak dobrze pamiętam trzy przekaźniki, jeden otwiera drzwi kierowcy drugi reszte drzwi a trzeci zamyka wszystkie cztery. sa sterowane masą ( przez kontrolke wystarczy)i łatwo je zdiagnozować i cos wyczarować .

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Mar 2014 15:54 Odpowiedzi: 65    Wyświetleń: 79733
  • Octavia 1 - Szyby przednie lusterka i centralny zamek zle dzialaja - długie

    Tez o przekladce pomyslalem, sprawdze po vin. Moduł patrzyłem, jest suchy, nic w nim nie jest uszkodzone wizualnie. Po naprawie wiazek w drzwiach wszystkie szyby wlacznie z prawa przednia przy otwieraniu centralnym zamkiem z kluczyka opuszczaja sie i zamykaja przy zamykaniu.

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Cze 2013 13:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2541
  • Kia picanto - centralny zamek

    Proszę o pomoc w naprawie centralnego zamka. Czasami zamyka/otwiera tylko 1 drzwi a czasami wszystkie a innym razem w ogóle nie zamyka. Nie ma znaczenia czy pilotem zamykam/otwieram czy kluczykiem. Niewiem czy to ma związek ale czasami też mam problem z zapłonem i niedopala mi 1 świeca do czasu gdy...

    Samochody Początkujący   17 Mar 2014 12:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3474
  • Golf IV - Centralny zamek golf

    Witam Mam podobny problem. Golf 4 3D 2002r. Wymieniłem moduł komfortu gdyż nie można było otwierać centralnego z pilota oraz czasem przestawały działać elektryczne szyby. Reszta chodziła bez uwag. Po wymianie modułu 1C0 959 799B z VW Bora centralny działa z pilotów jednak nie zamyka i nie otwiera tylnej...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Maj 2014 15:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5076
  • Skoda Felicja 1.3 centralny zamek brak napięcia

    mam całkiem podobny problem,może ktoś podpowie? centralny zamek zamyka i otwiera z kluczyka w drzwiach kierowcy, czyli jest OK,ale nie otwiera z pilota,jedynie zamyka. Znalazłem w centralce alarmu kostkę z przewodami od sterowania centralnym zamkiem i podając masę na czerwony zamyka,ale niestety podajac...

    Samochody Początkujący   28 Lut 2015 13:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10171