Między pin 3 i 5 wiązki która idzie z zamka kierowcy podać napięcie różnej polaryzacji?? Myslisz calkiem niezle, ale w tym przypadku nie jest to takie proste. Jesli podanie napiecia na zlaczke BSI nic nie daje (nie odzywaja sie nawet otwarte drzwi kierowcy?), to byc moze, ze ktores z tych "zlaczy ekwipotencjalnych" ma kiepski styk i trzeba bedzie sie...
Witam Pytanie proste aż głupie. Ale siedzę nad tym drugi dzień. W starym berlingo ojca nie działa centralny bo cały czas wykrywa otwarte drzwi. Przeczyściłem styki w tylnych drzwiach ale to nic nie daje. Natomiast gdzie są czujniki drzwi przednich ? Normlanie powinny być w słupkach takie wystające krańcówki. "Krancowka otwartych drzwi jest zintegrowana...
Ok, to sprawdziłem następujące. https://obrazki.elektroda.pl/2873473900_... https://obrazki.elektroda.pl/5929631900_... Czyli wyjąłem przekaźnik 644 i dokonałem pomiarów przy włączonym zapłonie: https://obrazki.elektroda.pl/5268115800_... https://obrazki.elektroda.pl/4953477600_...
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Masz ryglowanie więc zapomnij o otwarciu od wewnątrz z klameczki. Najrozsądniej i najtaniej to podłączyć prostownik pod plus na rozruszniku i naładować akumulator. Podłączasz się plusem pod górną śrubę na automacie, a masę dajesz do masy. Musisz zachować dużą ostrożność aby nie zewrzeć "startu".
Mam od pół roku T4 i poprzedni właściciel nieźle nakombinował w instalacji. Potrzebuję kompletu schematów elektrycznych dotyczących wyposażenia. Instalacja zapłonowa i reszta związana z silnikiem jest Ok. Kiedy wszystko działało to nawet nie zaglądałem do niej. Ale teraz ciągle coś nawala. Nawiew raz działa raz nie, teraz wysiadł. Jak zewrzeć na krótko,...
minimum wiedzy z zakresu elektroniki i umiejętności w zakresie lutowania takie minimum posiadam:D może nawet trochę więcej. Podłącz moduł i zasteruj centralny, jeśli zworki przekaźników się ruszają a centralny nie działa to przekaźniki do wymiany Właśnie o to chodzi że się nie ruszają, nawet jak ręcznie próbuje je zewrzeć to nic nie reaguje. powinne...
A czy w takim przypadku można wywalić krańcówki w zamku i po prostu zewrzeć je tak, żeby same motorki pracowały?? Analizował ktoś kiedyś szczegółowo konstrukcję tego zamka ??
Sprawdź czy krańcówki z mastera puszczają sygnał, może masz za bardzo wysunięty siłownik i przy zamykaniu nie może zewrzeć krańcowych.
czyli mam czarny przewód raz zewrzeć z niebieskim a raz z zielonym dobrze rozumiem ?
czy można jakoś w oplu omedze A 1989r. otworzyć zamek bez klucza może gdzie pod maską zewrzeć jakieś kable bo maske mam otwarte. z góry dziękuje za pomoc
mój problem to nielogiczne napięcie 5v na wyjściu do włącznika nawet bez stacyjki - logicznie powinno być po włączeniu. Tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... masz ten poważniejszy schemat z wtyczką obok, i pytanie kiedy jest zasilany i działa IC1 w dolnym lewym rogu. Odpalanie AL-700. Wyłączyć kluczyk , wcisnąć przycisk centralki...
Witam. Jestem posiadaczem Peugota 406 2.0HDi 2001r. Mój problem wygląda tak: jest fabrycznie w aucie centralny z pilota ale nie ma pilota :). Tzn, poprzedni właściciel go zgubił. Zakupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego i mam problem gdzie się z nim wpiąć? Ktoś ma jakiś pomysł? Zaznaczam, że mój puzio to D9 gdzie ponoć funkcje sterownika zamka...
A może coś więcej na temat alarmu ?
co to znaczy że pływa? da radę wd40 z zamkiem czy nowy ? no tak ale szyba od strony kierowcy w ogóle nie działa, otwierałem i wyciągałem, na kostce i wtykach nie ma śniedzi, czy można zewrzeć w kostce żeby sprawdzić czy to przełącznik ?, kostka ma 6 wtyków. thx, to forum wymiata :)
Ja mam problem tego typu. Mam centralny zamek pneumatyczny w swojej ibizce. Nie reaguje on na zamykanie z kluczyka bo mam połamane oba języczki w obu drzwiach. Ktoś wykombinował jakieś sterowanie na pilota gdzie wystarczy zewrzeć dwa kable i zamek się otworzy i przy drugim zwarciu zamek się zamknie. Ale denerwujące jest noszenie i używanie dwóch pilotów....
kupilem sobie taki CZ do mojego TICO: http://allegro.pl/item147662586_centraln... posiada on wiązke kabli z wyjsciem na kierunkowskazy, sprzedawca radzi podpiąć ją pod włącznik świateł awaryjnych i tu pytanie pod co podpiąć , bo włącznik awaryjnych działa w ten sposób, że zwiera obwody prawych i lewych kierunków...
Słuchajcie, mógłby ktoś wytłumaczyć tutaj jak działają te sterowniki ? tzn co się dzieje w odpowiednim momencie, lub dać linka do jakiegoś artykułu na ten temat. W innych tematach wyczytałem, żeby sprawdzić czy sterownik jest ok czy nie, można "na krótko" zewrzeć masę z odpowiednimi stykami, więc dzisiaj tak spróbowałem ale nic się nie dzieje, w końcu...
Witam Mam następujacy problem. Po zamontowaniu nowego nieseryjnego radia Clarion DXZ378 w vectrze b po wyłączeniu zapłonu nie mogę zamknąć centralnego zamka z pilota i nie moge włączyć zabezpieczenia przed kradzieżą przez około 2 minuty. Moge zamknąc centralny kluczykiem ale włączenie zabezpieczenia przed kradzieżą kluczykiem też nie działa około 2óch...
Witam. 1. Zdjąć pokrywę centralki. 2. Zewrzeć złącze znajdujące się w pobliżu mikroprocesora (można wykorzystać np. zworkę służącą do programowania przewodu różowego). 3. Nacisnąć jeden raz dowolny przycisk każdego pilota. 4. Wyjąć zworkę, założyć ją na swoje miejsce. Opis programowania pilotów.
Witam Zakupiłem właśnie sterownik zamka centralnego CARPROTECT BX 70s. W astrze mam już centralny zamek(zamyka wszystkie drzwi jeśli się przekręci zamek od strony pasażera lub kierowcy) tylko,że nie na pilota.Chcę więc wymienić ten elementy by można było za pomocą pilota zamykać i otwierać. Chciałbym się jednak dopytać zawczasu niż potem zrobić coś...
Znalazłem wyłącznik, był "wcisnięty", teraz nie wiem w jakiej jest pozycji ale zostawiłem go w takiej jakiej słychać pompke, sciagnałem cały dolot powietrza, i odpiałem wężyk ktorym idzie paliwo, i po kilku przekręceniach kluczykiem paliwo tam dociera, takze pompka jest sprawna i działa bo tam paliwo nawet się wylalo przy odpięciu węzyka, mimo to samochód...
Raczej można go rozebrać ale z drugiej strony używane zamki nie są drogie.
A teraz SPOKOJNIE przemyśl! Styki NC, normalnie zwarte są połączone z masą, czyli w stanie spoczynku na wyjściach COM (brązowe u ciebie) jest masa. Styli NO, normalnie otwarte są połączone z zasilaniem. I teraz w czasie zamykania jeden przekaźnik zwiera na chwilę do NO, czyli do plusa i na jednym wyjściu pojawia się plus zasilania. W czasie otwierania...
OK, zrozumiałem całkowicie odwrotnie co mierzyłeś.
Masz już popalone ścieżki. Teraz oddaj do elektronika, naprawi i zapewne nie będzie potrzebna wymiana.
Nastąpiło zwarcie zamka tylnej klapy przez wodę i nie działa centralny zamek.
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
centralny ma zwarcie do masy czytaj brak zasilania.bezpieczniki sprawdz.
Ciebie interesuje bezpiecznik w kabinie nr 49 i50 .Dodatkowo pod kierownicą jakiś też jest ale wtedy szyby by nie działały . https://autobezpieczniki.pl/seat-toledo-... Co do kontrolek to zasilanie zginęło na chwile i dlatego choinka na desce . Może jak kawałem przejedziesz to znikną , jak nie to na kompa i zrobić kalibrację...
Zawsze pozostaje opcja podlaczenia sie bezposrednio do silownika centralnego zamka. Zrob to tak by silownik byl podlaczony przez przekazniki sterownika (NC normalnie zwarty) i zeby odcinal instalacje auta tylko w momencie zamkniecia/otwarcia zamka. pozdro
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
posaidam alarm z centralnym hps 619 zrobiło się zwarcie na siłowniku w drzwiach kierowcy i przestał działać centralny sam alarm działa tylko że bez centralnego zamka ktoś wie jak to naprawić?? alarm nie posiada dodatkowego wyjścia pod zamek (wg instrukcji brązowy kabel, pin 13) ale w moim przypadku pin ten jest pusty. pozdrawiam
Albo masz zwarcie w kluczyku, albo bateria padła. Obstawiam na drugą opcję.
Powodem jest przepływ za dużego prądu co w efekcie przepala bezpiecznik. Przyczyną jest zwarcie przewodu do karoserii.Zacznij poszukiwania uszkodzonego przewodu w miejscach ruchomych, jak przelotki drzwi.
Wymieniłem ponownie numer 14 bezpiecznik od oświetlenia i tak. Pilot zamykanie działa na otwieranie nie. Numer 14, to chyba również centralny zamek. Prawdopodobnie występuje gdzieś zwarcie w instalacji. Bez diagnostyki, oględzin i pomiarów w newralgicznych miejscach instalacji, dalsze podpowiadanie zdaje się wróżeniem i strzelaniem na oślep.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
Niby te same piny, ale z ciekawości porównam dzisiaj. Dodano po 4 Kupiłem do tego modelu od 2000-2008, ale na starych zamkach te same błędy. Czy jest możliwość, że kabel plusowy gdzieś dostaje się na karoserię? Od strony centralnej elektryki, bo nagle dwa zamki mają zwarcie do masy.
Witam, tak jak w temacie- Centralny zamek robi zwarcie. Otóż jak na drzwiach zamkniętych i otwartych centalny zamek pobiera prąd z akumulatora. Gdzie moze byc przyczyna? Bezpiecznik jest ok, CZekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam --jeżeli siedzenia się nie ogrzewają to sprawdź bezpieczniki i wiązki pod siedzeniami (może mata któraś w siedzeniu się przetarła i powoduje zwarcie i przepala bezpiecznik)---co do zamka to psiknij w niego WD od strony wejścia skobla
Buz 90 to koszt ok 5 zł ,będzie w każdym sklepie elektronicznym . W tym module znajduje się także sterownik centralnego zamka więc trzeba tam zajrzeć . Możliwe że te zwarcie uszkodziło centralny . Choć gdy mi się to przydarzyło nie miałem takich problemów.Znalazłem oznaczenie tego uszkodzonego tranzystora to był u mnie R 4383 .
Spróbuj zaprogramować pilota do modułu. Pilot orginał?
Zwarcia kolega nie zrobił? Może jakiś bezpiecznik wyzionął.... sprawdź bezpieczniki.
Nie mialem schematu bezpiecznikow Internet masz więc w czym problem? Schemat znalazłem bez problemu. Zwarcie coś uszkodziło. znalazłeś schemat instalacji? Zamek fabryczny czy dokładany?
Zrobiłem zwarcie na zapalnice ,wymieniłem bezpiecznik nr.21 o wartości 15A . A centralny zamek (pneumatyczny ) nie działa . Otwieram i otwierałem auto tylko z kluczyka . Co mogę sprawdzić i naprawić . Proszę o porady . Vw golf 3 kombi
Witam, Centralny zamek działa, problem polega na tym, że po zamknięciu drzwi od pasażera zamyka całe auto. Czy to wina zamka czy gdzieś jest zwarcie na zamku? Dziękuję za pomoc.
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Do puki nie usuniesz usterki związanej z zapaloną lampką otwartych drzwi to centralny nie zadziała poprawnie. Posprawdzaj czujniki drzwiowe, okablowanie (zwarcie do masy)
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
centralny zewrzeć zewrzeć zamek zewrzeć zamek bagażnik
kotły gazowe kondensacyjne wyłączenie alarmu satel odkleić ekran samsung
podwójny schodowy schemat sterownik schodowy
Daewoo GDA 1400i – opinie, parametry, wady i zalety agregatu inwerterowego 1 kW Migające czerwone diody w urządzeniach Tefal - przyczyny i rozwiązania