Między pin 3 i 5 wiązki która idzie z zamka kierowcy podać napięcie różnej polaryzacji?? Myslisz calkiem niezle, ale w tym przypadku nie jest to takie proste. Jesli podanie napiecia na zlaczke BSI nic nie daje (nie odzywaja sie nawet otwarte drzwi kierowcy?), to byc moze, ze ktores z tych "zlaczy ekwipotencjalnych" ma kiepski styk i trzeba bedzie sie...
Witam Pytanie proste aż głupie. Ale siedzę nad tym drugi dzień. W starym berlingo ojca nie działa centralny bo cały czas wykrywa otwarte drzwi. Przeczyściłem styki w tylnych drzwiach ale to nic nie daje. Natomiast gdzie są czujniki drzwi przednich ? Normlanie powinny być w słupkach takie wystające krańcówki. "Krancowka otwartych drzwi jest zintegrowana...
Ok, to sprawdziłem następujące. https://obrazki.elektroda.pl/2873473900_... https://obrazki.elektroda.pl/5929631900_... Czyli wyjąłem przekaźnik 644 i dokonałem pomiarów przy włączonym zapłonie: https://obrazki.elektroda.pl/5268115800_... https://obrazki.elektroda.pl/4953477600_...
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Masz ryglowanie więc zapomnij o otwarciu od wewnątrz z klameczki. Najrozsądniej i najtaniej to podłączyć prostownik pod plus na rozruszniku i naładować akumulator. Podłączasz się plusem pod górną śrubę na automacie, a masę dajesz do masy. Musisz zachować dużą ostrożność aby nie zewrzeć "startu".
Mam od pół roku T4 i poprzedni właściciel nieźle nakombinował w instalacji. Potrzebuję kompletu schematów elektrycznych dotyczących wyposażenia. Instalacja zapłonowa i reszta związana z silnikiem jest Ok. Kiedy wszystko działało to nawet nie zaglądałem do niej. Ale teraz ciągle coś nawala. Nawiew raz działa raz nie, teraz wysiadł. Jak zewrzeć na krótko,...
minimum wiedzy z zakresu elektroniki i umiejętności w zakresie lutowania takie minimum posiadam:D może nawet trochę więcej. Podłącz moduł i zasteruj centralny, jeśli zworki przekaźników się ruszają a centralny nie działa to przekaźniki do wymiany Właśnie o to chodzi że się nie ruszają, nawet jak ręcznie próbuje je zewrzeć to nic nie reaguje. powinne...
A czy w takim przypadku można wywalić krańcówki w zamku i po prostu zewrzeć je tak, żeby same motorki pracowały?? Analizował ktoś kiedyś szczegółowo konstrukcję tego zamka ??
Sprawdź czy krańcówki z mastera puszczają sygnał, może masz za bardzo wysunięty siłownik i przy zamykaniu nie może zewrzeć krańcowych.
czyli mam czarny przewód raz zewrzeć z niebieskim a raz z zielonym dobrze rozumiem ?
czy można jakoś w oplu omedze A 1989r. otworzyć zamek bez klucza może gdzie pod maską zewrzeć jakieś kable bo maske mam otwarte. z góry dziękuje za pomoc
mój problem to nielogiczne napięcie 5v na wyjściu do włącznika nawet bez stacyjki - logicznie powinno być po włączeniu. Tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... masz ten poważniejszy schemat z wtyczką obok, i pytanie kiedy jest zasilany i działa IC1 w dolnym lewym rogu. Odpalanie AL-700. Wyłączyć kluczyk , wcisnąć przycisk centralki...
Witam. Jestem posiadaczem Peugota 406 2.0HDi 2001r. Mój problem wygląda tak: jest fabrycznie w aucie centralny z pilota ale nie ma pilota :). Tzn, poprzedni właściciel go zgubił. Zakupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego i mam problem gdzie się z nim wpiąć? Ktoś ma jakiś pomysł? Zaznaczam, że mój puzio to D9 gdzie ponoć funkcje sterownika zamka...
A może coś więcej na temat alarmu ?
co to znaczy że pływa? da radę wd40 z zamkiem czy nowy ? no tak ale szyba od strony kierowcy w ogóle nie działa, otwierałem i wyciągałem, na kostce i wtykach nie ma śniedzi, czy można zewrzeć w kostce żeby sprawdzić czy to przełącznik ?, kostka ma 6 wtyków. thx, to forum wymiata :)
Ja mam problem tego typu. Mam centralny zamek pneumatyczny w swojej ibizce. Nie reaguje on na zamykanie z kluczyka bo mam połamane oba języczki w obu drzwiach. Ktoś wykombinował jakieś sterowanie na pilota gdzie wystarczy zewrzeć dwa kable i zamek się otworzy i przy drugim zwarciu zamek się zamknie. Ale denerwujące jest noszenie i używanie dwóch pilotów....
kupilem sobie taki CZ do mojego TICO: http://allegro.pl/item147662586_centraln... posiada on wiązke kabli z wyjsciem na kierunkowskazy, sprzedawca radzi podpiąć ją pod włącznik świateł awaryjnych i tu pytanie pod co podpiąć , bo włącznik awaryjnych działa w ten sposób, że zwiera obwody prawych i lewych kierunków...
Słuchajcie, mógłby ktoś wytłumaczyć tutaj jak działają te sterowniki ? tzn co się dzieje w odpowiednim momencie, lub dać linka do jakiegoś artykułu na ten temat. W innych tematach wyczytałem, żeby sprawdzić czy sterownik jest ok czy nie, można "na krótko" zewrzeć masę z odpowiednimi stykami, więc dzisiaj tak spróbowałem ale nic się nie dzieje, w końcu...
Witam Mam następujacy problem. Po zamontowaniu nowego nieseryjnego radia Clarion DXZ378 w vectrze b po wyłączeniu zapłonu nie mogę zamknąć centralnego zamka z pilota i nie moge włączyć zabezpieczenia przed kradzieżą przez około 2 minuty. Moge zamknąc centralny kluczykiem ale włączenie zabezpieczenia przed kradzieżą kluczykiem też nie działa około 2óch...
Witam. 1. Zdjąć pokrywę centralki. 2. Zewrzeć złącze znajdujące się w pobliżu mikroprocesora (można wykorzystać np. zworkę służącą do programowania przewodu różowego). 3. Nacisnąć jeden raz dowolny przycisk każdego pilota. 4. Wyjąć zworkę, założyć ją na swoje miejsce. Opis programowania pilotów.
Witam Zakupiłem właśnie sterownik zamka centralnego CARPROTECT BX 70s. W astrze mam już centralny zamek(zamyka wszystkie drzwi jeśli się przekręci zamek od strony pasażera lub kierowcy) tylko,że nie na pilota.Chcę więc wymienić ten elementy by można było za pomocą pilota zamykać i otwierać. Chciałbym się jednak dopytać zawczasu niż potem zrobić coś...
Raczej można go rozebrać ale z drugiej strony używane zamki nie są drogie.
Znalazłem wyłącznik, był "wcisnięty", teraz nie wiem w jakiej jest pozycji ale zostawiłem go w takiej jakiej słychać pompke, sciagnałem cały dolot powietrza, i odpiałem wężyk ktorym idzie paliwo, i po kilku przekręceniach kluczykiem paliwo tam dociera, takze pompka jest sprawna i działa bo tam paliwo nawet się wylalo przy odpięciu węzyka, mimo to samochód...
A teraz SPOKOJNIE przemyśl! Styki NC, normalnie zwarte są połączone z masą, czyli w stanie spoczynku na wyjściach COM (brązowe u ciebie) jest masa. Styli NO, normalnie otwarte są połączone z zasilaniem. I teraz w czasie zamykania jeden przekaźnik zwiera na chwilę do NO, czyli do plusa i na jednym wyjściu pojawia się plus zasilania. W czasie otwierania...
OK, zrozumiałem całkowicie odwrotnie co mierzyłeś.
Masz już popalone ścieżki. Teraz oddaj do elektronika, naprawi i zapewne nie będzie potrzebna wymiana.
Nastąpiło zwarcie zamka tylnej klapy przez wodę i nie działa centralny zamek.
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Ciebie interesuje bezpiecznik w kabinie nr 49 i50 .Dodatkowo pod kierownicą jakiś też jest ale wtedy szyby by nie działały . https://autobezpieczniki.pl/seat-toledo-... Co do kontrolek to zasilanie zginęło na chwile i dlatego choinka na desce . Może jak kawałem przejedziesz to znikną , jak nie to na kompa i zrobić kalibrację...
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
Zawsze pozostaje opcja podlaczenia sie bezposrednio do silownika centralnego zamka. Zrob to tak by silownik byl podlaczony przez przekazniki sterownika (NC normalnie zwarty) i zeby odcinal instalacje auta tylko w momencie zamkniecia/otwarcia zamka. pozdro
centralny ma zwarcie do masy czytaj brak zasilania.bezpieczniki sprawdz.
posaidam alarm z centralnym hps 619 zrobiło się zwarcie na siłowniku w drzwiach kierowcy i przestał działać centralny sam alarm działa tylko że bez centralnego zamka ktoś wie jak to naprawić?? alarm nie posiada dodatkowego wyjścia pod zamek (wg instrukcji brązowy kabel, pin 13) ale w moim przypadku pin ten jest pusty. pozdrawiam
Albo masz zwarcie w kluczyku, albo bateria padła. Obstawiam na drugą opcję.
Powodem jest przepływ za dużego prądu co w efekcie przepala bezpiecznik. Przyczyną jest zwarcie przewodu do karoserii.Zacznij poszukiwania uszkodzonego przewodu w miejscach ruchomych, jak przelotki drzwi.
Wymieniłem ponownie numer 14 bezpiecznik od oświetlenia i tak. Pilot zamykanie działa na otwieranie nie. Numer 14, to chyba również centralny zamek. Prawdopodobnie występuje gdzieś zwarcie w instalacji. Bez diagnostyki, oględzin i pomiarów w newralgicznych miejscach instalacji, dalsze podpowiadanie zdaje się wróżeniem i strzelaniem na oślep.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
Niby te same piny, ale z ciekawości porównam dzisiaj. Dodano po 4 Kupiłem do tego modelu od 2000-2008, ale na starych zamkach te same błędy. Czy jest możliwość, że kabel plusowy gdzieś dostaje się na karoserię? Od strony centralnej elektryki, bo nagle dwa zamki mają zwarcie do masy.
Witam, tak jak w temacie- Centralny zamek robi zwarcie. Otóż jak na drzwiach zamkniętych i otwartych centalny zamek pobiera prąd z akumulatora. Gdzie moze byc przyczyna? Bezpiecznik jest ok, CZekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam --jeżeli siedzenia się nie ogrzewają to sprawdź bezpieczniki i wiązki pod siedzeniami (może mata któraś w siedzeniu się przetarła i powoduje zwarcie i przepala bezpiecznik)---co do zamka to psiknij w niego WD od strony wejścia skobla
Buz 90 to koszt ok 5 zł ,będzie w każdym sklepie elektronicznym . W tym module znajduje się także sterownik centralnego zamka więc trzeba tam zajrzeć . Możliwe że te zwarcie uszkodziło centralny . Choć gdy mi się to przydarzyło nie miałem takich problemów.Znalazłem oznaczenie tego uszkodzonego tranzystora to był u mnie R 4383 .
Zwarcia kolega nie zrobił? Może jakiś bezpiecznik wyzionął.... sprawdź bezpieczniki.
Spróbuj zaprogramować pilota do modułu. Pilot orginał?
Nie mialem schematu bezpiecznikow Internet masz więc w czym problem? Schemat znalazłem bez problemu. Zwarcie coś uszkodziło. znalazłeś schemat instalacji? Zamek fabryczny czy dokładany?
Witam, Centralny zamek działa, problem polega na tym, że po zamknięciu drzwi od pasażera zamyka całe auto. Czy to wina zamka czy gdzieś jest zwarcie na zamku? Dziękuję za pomoc.
Zrobiłem zwarcie na zapalnice ,wymieniłem bezpiecznik nr.21 o wartości 15A . A centralny zamek (pneumatyczny ) nie działa . Otwieram i otwierałem auto tylko z kluczyka . Co mogę sprawdzić i naprawić . Proszę o porady . Vw golf 3 kombi
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Do puki nie usuniesz usterki związanej z zapaloną lampką otwartych drzwi to centralny nie zadziała poprawnie. Posprawdzaj czujniki drzwiowe, okablowanie (zwarcie do masy)
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Witam kolegów.Mam problem z golfem 4 99r.(benzyna).Nie działa centralny zamek.VAG pokazuje błąd:siłownik tylnej klapy zwarcie do plusa.Nie da sie tego błedu skasowac.Rozebrałem klape i wszystko jest ok,przewody wchodzące do klapy tez sprawdziłem.Spotkał sie ktos z taką usterką?Czy moze to byc uszkodzenie modółu?Dodam ze samochód nie posiada elektrycznych...
Witam, mam problem z Peugeot 206 SW 1.6, po podłączeniu do gniazda zapalniczki nawigacji, zrobiło się zwarcie. I silnik nie reaguje na przekręcenie stacyjki , zero reakcji. Sprawdzałem bezpieczniki w aucie i w komorze silnika i wszystkie są ok. Radio gra i działa centralny zamek. Dzięki za odpowiedź pozdrawiam.
Udało mi się znaleźć papiery do alarmu i z nich wiem, że jest to Langeford HP110. Na szybko sprawdziłem wyjścia sterujące centralnym w centralce alarmowej i przy uzbrajaniu/rozbrajaniu podaje sygnał, więc chyba muszę sprawdzić centralkę sterującą CZ. Jakieś inne opcje?
Drzwi rozbiera się w trzy minuty, ale wydaje mi się, że masz gdzieś przywarty jeden z przewodów siłownika do masy - pojawia się na nich na przemian plus i masa, dlatego problem jest tylko przy zamykaniu, bo wtedy na tym konkretnym przewodzie pojawia się plus. W przypadku zwartego siłownika bezpiecznik odparowywałby w obu cyklach.
w slupku sa trzy przewody:brazowy,czarno czerwony,zielono niebieski.sprawdzajac napiecia podalem na ten trzeci przewod mase i spalil sie bezpiecznik 10A.gdzies cos trzaslo bo ciagle pali bezpiecznik i central nie dziala.potrzebuje pomocy
Sprawdź dobrze czy czujniki zamknięcia drzwi dobrze spełniają swoje funkcje. Może centralka ma informacje o otwarciu drzwi więc nie realizuje zamknięcia. Mogą występować zwarcia (wilgoć lub uszkodzenia diod).
ale gniazdo 7 DINOWE. To jak Koledze udało się zrobić zwarcie? Wszak 7-pinowe nie ma stałego plusa... No ale to drobiazg. Pozostaje odnaleźć sterownik, bezpiecznik na jego przewodzie i sprawdzić czy jeszcze pudełko to "żyje".
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek?? Zwarcie?
Sprawdź ciągłość w tylnej przelotce drzwi krańcówki do centralnego wychodzą z zamka jeśli masz oryginalny centralny i muszą być zwarte aby zamek widział zamknięte .
Co to może być w Toyota celica vti 1.8 kierunkowskazy levy prawy po włączeniu świeca 4 jak avaryjne?? Gdzie szukać usterki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna objawu „po włączeniu lewego lub prawego migają wszystkie cztery jak awaryjne” w Celice 1.8 (VVT‑i) to: - uszkodzony/przywarty wewnętrznie włącznik świateł awaryjnych...
są tam dwa tranzystory sterujace przekanikmi - "zewrzyj" "na krótko" kolektor z emiterem jednego powinien zadziałac przekaznik który tak "ochoczo" wymieniłes :) i zamknac/otworzyc się zamek, potem zrób tak samo z drugim tranzystorem i napisz co uzyskałes.
jaki rocznik ? silnik ? jest to bolączka wielu francuzów też tak mam berlingo 2009 b9.. podejrzewam centralny zamek ale nie mam pewności ,lub jakiś kabel pęknięty i wali zwarcie;) , najgorsze że wszystko sterowane z bsi
zmierz sobie rezystancję między kablami dla silnika będzie ok 1 do 10 om. Dla styku będzie poniżej 1 oma na pewno. Tylko sprawdź ile masz na zwarciu kabli i skompensuj. Dodano po 49 a polaryzację to sobie ustalisz
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
Pewnie styk krańcowy w którymś siłowniku się zwarł .
Citroen C3 III 2017 1,2 VTI 68KM vin VF7SXHMP6HT600996 Dodano po 1 uszkodzenie samoistne bez innych przyczyn Dodano po 8 wykonałem reset BSI, nadal sytuacja taka sama, nadal błąd silników nastawczych centralnego zamka zwarcie do masy. Z diagnostyki z ODB2 : zamykanie centralnego zamka - też centralny zamek nie działa. W BSI przy poleceniu zamknij słychać...
Witam. Pewnie wszyscy zaraz będą mi pisać, że trzeba poszukać na forum ale szukałem już i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Mam parę pytań odnośnie mojego samochodu. 1. Czy centralny zamek może robić zwarcie do kompletnego rozładowania akumulatora? 2. Jak odłączyć centralny zamek? 3. Co zrobić gdy brak ładowania a wszystkie połączenia kabli...
No to szukaj uszkodzenia w wiązce. Odłącz wszystkie zamki i sterownik, zacznij mierzyć przewody na zwarcia.
Najczesciej padaly przewody dochodzace do klapy poszukaj bo masz zwarcie
Witam u mnie przyczyną był zamek tylnej klapy,on robił choinke w aucie i zwarcia,problem rozwiazany
Też obstawiam że wiązka jest przetarta i robi się zwarcie.
Dokladnie sprawdz wszystkie zlacza , poza tym sprawdz czy zostal podlaczony brazowy przewod do ACC .
Centralny zamek chevrolet lacetti sedan 1.4 z 2008 r. Jak dezaktywować centralny zamek, jest jakiś bezpiecznik.? Problem w tym że centralny mi szaleje potrafi sam zamknąć drzwi albo któreś z nich otworzyć, jest gdzieś jakieś zwarcie albo padł sterownik. Nie chcę aby na parkingu w nocy któreś z drzwi same się otwarły albo żeby np zatrzasnęło mi kluczyki...
Witam, jeśli działa centralny zamek (tzn. przy otwieraniu drzwi po przekręceniu kluczyka otwierają się drzwi lub po wciśnieciu bolca blokującego zamykają) to ściągnij maskownice z przednich drzwi od str. kierowcy znajdz "automat" zam/otw. drzwi, z niego wychodzą kable chyba 4, trzeba sprawdzić próbówką lub multimetrem bo 2 z nich w stanie zwarcia zamykają...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Zewrzyj zworkę K2 na płytce centralki i wciskaj przyciski na pilotach
oswietleniem w tym roczniku steruje centralny komputer .komputer nie poda pradu badz masy jak gdzies bedzie zwarcie lub woda .majac na mysli zwarcie nie chodzi mi wcale o zwarcie w oswietleniu.mozesz miec na przyklad uszkodzone radio.musial bys sie zastanowic co jeszcze w aucie nie dziala prawidlowo jakis zamek,szyba,jakas diodka w podswietleniu przycisku.temat...
Witam , przerabiałem kiedys podobny temat, przyczyna uszkodzenia modułu było zwarcie i przerwane przewody miedzy karoseria a klapą bagaznika (przelotka gumowa ), sprawdz to polaczenie a reszt to tak jak kolega wyzej pisze , trzeba troszke kabelkami pomieszac i kompa przeprogramowac .
Witam, zrobiłem zwarcie w lampce na suficie, bezpieczniki sprawdzałem, ale nadal brak prądu i padło radio, centralny zamek no i oświetlenie wnętrza. Co robić?
Do sterowania zamkiem wykorzystaj niebieski i zielony, na nich będzie się pojawiać „+” bez ryzyka zwarcia, oczywiście po przecięciu ścieżek w zaznaczonym miejscu. Jak się mylę to proszę mnie poprawić. http://obrazki.elektroda.pl/8487393100_1...
:)) bledy 01146 silownik centralnego zamka, zamkniecie drzwi pasażera i tylnych, zwarcie z masą, stały 01145 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi tylnych, zwarcie z biegunem dodatnim, stały 01144 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi kierowcy, zwarcie z biegunem dodatnim, stały
sprawdź przewody które wchodzą do drzwi mogły po pękać i robią zwarcie
Centralny zamek jest elektryczny, sterowany dwoma plusami. A otwieranie szyb chyba jest spowodowane zwarciem na przewodach prowadzących do drzwi. Napewno są połamane.
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
czy musisz mieć dwa mastery i pilota czy jak w jednym masterze pozostawisz tylko ziel i nieb to z drugiego zasterujesz i na odwrót?,może któryś master jest zły daje wciąż zwarcie
jeszcze prosze napisz ile tam tych przewodów powinno wychodzić samochód 5 drzwi i czy normalnie plus mam tam podłączyć przez żarówke w razie pomyłki żeby zwarcia nie zrobić?
ALbo ci siadł któryś zamek albo masz zwarcie plusa po stacyjce w przelotce drzwi.
Skoro oryginalny zamek centralny działa to nie możesz dodatkowej centralki podłączyć pod siłowniki, a musisz podłączyć ją pod sterowanie oryginalnym zamkiem. Normalnym jest, że oba przewody od siłownika podłączone są do masy i sterownik zamka w zależności czy otwierasz czy zamykasz na jeden z dwóch przewodów podaje zamiast masy plus. Jeżeli podłączysz...
Kolego użyj przecinków, doprecyzuj myśli, bo teraz to jeden wielki bełkot. Nie piszesz, czy centralne wogóle działają, nie piszesz jaki alarm chcesz dołożyć... Jak i na czym zrobiłeś zwarcie, ta informacja też może pomóc.
Popraw wszystkie punkty masy oraz plusy muszą być nie zaśniedziałe dobrze wyczyszczone podokręcane styki przy rozruszniku oraz masa musi być przykręcona i wolna od korozji zaśniedziałe styki konektorowe powodują wsponiane przygaszanie świateł ;zła masa także .Sprawdź połączenia zaraz za akumulatorem połączenie konektorowe plusy przewody jak wspomniał...
Witam. Przyczyna zwarcia okazal sie zle zaizolowany przekaznik zamek centralny->alarm. Po poprawieniu na razie jest w porzadku. Pozdrawiam
To suszenie miało powód? Do środka zaglądałeś? Mój centralny kiedyś sobie zaśniedział od wilgoci i pojawiło się zwarcie na wejściach sterujących, przez noc rozładował akumulator, otwierając i zamykając zamki. Może Tobie po podobnym zamoczeniu, stoi na "otwarte"?
Doszłem że moduł komforu hyba steruje zamkiem czyli powinien podawać + na styki zamków które aktualnie sa zwarte ale tego nie robi. No i w dalszym ciągu nie wiem co jest grane.
Witam, najpierw musisz sprawdzić, który włącznik dzrwiowy lub pokrywy bagażnika lub silnika powodują palenie się kontrolki otwartych drzwi. Moduł centralnego zamka musi widzieć wszystkie drzwi i pokrywy zamknięte. kontrolka ta pali się , bo któryś z właczników drzwiowych jest zwarty , lub zwarcie jest między przewodami i masą pojazdu. jak to wy- eliminujesz...
Naprawiłem centralny zamek nie ruszając mikrowyłączników. Okazało się, że zwarcie, które powodowało samowolne otwarcie, znajdowało sie prawdopodobnie w kostce w lewych przednich drzwiach. Wyciągnełem ją i psiknęłem preparatem do styków. Hula jak złoto.
przycisku do programowania pilotów nie ma Na PCB jest wolne miejsce. Zewrzyj pady na płytce i zaprogramuj piloty od nowa
witam. zapewne centralny robi zwarcie odłącz go całkowicie przejdź do bagażnika przez fotele odkręć boczek i jest tam linka do otworzenia zamka :)
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to że masz wcisnięty przycisk ewentualnie jakieś zwarcie w pilocie . Ale żeby jednoczesnie w obu ???
zewrzeć zamek zewrzeć zamek bagażnik zewrzeć centralne zamek
ekspres bosch wyczyść zaparzacz antena e5785 dodatkowy głośnik bezprzewodowy
electrolux ew7w361sp electrolux ew7w361sp
Fabryczne ustawienia gaźnika piły NAC CTS 45-40-01 Jak sprawdzić układ scalony UA739? Testy i procedury