Skoro instalacja jest 6 żyłowa, to dwa niezależne od reszty kabelki służą tylko do otwierania zamka. Innymi słowy gdy zewrzesz je ze sobą to zamek musi się otwierać. Te kabelki mają być podłączone pod SW1 i SW2. Kolejność dowolna. W starym unifonie były to brązowy i szary. Mostków w nowym nie zakładaj. Usuń też ten z gołego drutu, bo wprowadza tylko...
Czy można zewrzeć na stałe górny mikrowyłącznik zamka drzwi w kuchenkach mikrofalowych bo wyłamany jest górny zatrzask zamka drzwi? Taki pomysł wpadł mi do głowy, żeby zaoszczędzić na koszcie zatrzasku. Temat dotyczy wszystkich kuchenek.
O ile pamiętam tylko w wersji na rynek amerykański była rączka. Kolego najpierw bym zaczął od sprawdzenia przycisku od otwierania klapy. Demontaż blendy i sprawdzenie czy switch działa poprawnie. Jeśli działa poprawnie to niestety kolego zmartwię Cię, pozostaje demontaż tapicerki bagażnika. Ja dwukrotnie to przerabiałem i nie jest to fajne. Do bagażnika...
po zmostkowaniu zacisku "Z" z zaciskiem "~0" zaczep działa To się nie zgadza ze schematem podłączenia. Zwarcie w/w zacisków zwiera cewkę elektrozaczepu (zamka) i nie powinien on zadziałać. Z kolei jak zewrzesz zaciski Z i ~12 to wtedy powinien zadziałać zamek (przycisk lokalnego otwierania drzwi). Jakich używasz unifonów? Jeżeli takie jak na schemacie...
Pin 5 i 6 odpowiada za otwarcie zamka który daje "zwarcie styków" a spróbuj może te przewody brązowy i czarny zewrzeć na krótko czy otworzy się zamek ?
Tutaj kupisz http://north.pl/karta/triak-z0109-st,734... sprawdź jeszcze czy niema rezystorów szeregowo pomiędzy triakami a procesorem, mogą być uszkodzone.
Odnośnie otwierania zamka, to gdyby instalacja była 5 żyłowa, to należy brązowy zewrzeć do białego (masy). Odnośnie dzwonka, to czy wciskałeś w tym czasie "widełki" (niebieski przełącznik obwodów)?
temat zakończony...
A nie było to przypadkiem do blokowania klawiatury? Zresztą zawsze można rozebrać komputer, i te kabelki ręcznie zewrzeć lub rozewrzeć jak nie ma kluczyka, tam są tylko dwa przewody do płyty głównej.
Sprawdź czy krańcówki z mastera puszczają sygnał, może masz za bardzo wysunięty siłownik i przy zamykaniu nie może zewrzeć krańcowych.
Witam.Moze byc tak jak piszesz w obu przypadkach.Moze sie zdarzyc,ze wlasciciel ktoregos z tych samochodowmktore parkuja obok ciebie ma te same fale radiowe na pilocie co ty,aczkolwiek zdarza sie to bardzo zadko.Tak samo mozesz miec zwarcie na centralce zamka centralnego i dlatego otwieraja ci sie drzwi.sprawdz sobie centralke,czy nie ma w srodku wody...
Rezystancję cewek elektrozaworu należy oczywiście sprawdzić, ale też koniecznie trzeba sprawdzić hydrostat ( drożność przewodu gumowego i łączenie styków - miernik na konektory sygnałowe po zdjęciu przewodów i dmuchnąć w przewodzik powinno pstryknąć i zewrzeć styki ), zamek drzwi , całość odpływu łącznie z wężem spustowym, pompą i łącznikiem gumowym...
Witam Pytanie proste aż głupie. Ale siedzę nad tym drugi dzień. W starym berlingo ojca nie działa centralny bo cały czas wykrywa otwarte drzwi. Przeczyściłem styki w tylnych drzwiach ale to nic nie daje. Natomiast gdzie są czujniki drzwi przednich ? Normlanie powinny być w słupkach takie wystające krańcówki. "Krancowka otwartych drzwi jest zintegrowana...
No i co w związku z tym?
Mam problem moja Cytrynką C2 - ciągle widzi otwarte jakieś drzwi (które ?? nie wiadomo) odłączyłem wszystkie kostki przy drzwiach i bagażniku, potrzebuję informacji jak znieczulić (przerwa lub zwarcie) w układzie centralnego zamka. Chodzi mi o informację jaki kabelek wyciąć lub gdzieś zewrzeć, ewentualnie gdzie szukać dziury w wiązce
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Być może pomyliłeś się przy odłączaniu kabelków i jest jednak jakaś zamiana. Najprościej jest znaleźć żyłę słuchawkową, bo gdy ją właściwie określisz to musi być słychać "otoczenie". Zawsze zaczynam lokalizację nieznanej instalacji od odnalezienia tejże żyły i masy. Wywołanie zostawiam na sam koniec, bo na tamtej żyle nie ma nic i ją jakby najtrudniej...
Jest zwarcie w zamku przerabialem to w innym aucie Dodano po 40 Po wymianie zamka oraz wkładki problem znikl
4 piny to zapewne 2 do wysterowania zamka a kolejne dwa to krańcówka. Sprawdź miernikiem które są od krańcówki patrz zwarcie na zatrzaśniętym zamku.
Marzeno, zakładając że kupiłaś właściwy unifon, to prawidłowe podłączenie jest możliwe ale wymaga trochę cierpliwości. Pisząc właściwy unifon, mam na myśli unifon analogowy do systemów wielożyłowych. Mógł to być nawet inny, np. Wekta TK6 lub Urmet 1131 i inne im podobne. Masz w instalacji 6 żył i dwie z nich zapewne służą li tylko do otwierania zamka....
Zgodnie z obietnicą przesyłam informjacje o zworkach do centralnego zamka. 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy powinien odezwać się brzęczyk na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera. Powinno zadziałać. Te zworki są w...
Witam serdecznie. Potrzebuję wsparcia. Moja Honda to Anglik. Kupiłem sobie sterownik do centralnego zamka, żeby otwierać z pilota. Rozebrałem drzwi prawe, żeby dostać się do przewodów od siłownika. Plus na szybko wziąłem z sterownika siłownikami, który znajduje się w drzwiach, mała kostka z symbolami i zrobiłem zwarcie drzwi z kluczyka przestały się...
Oczywiście, że immo trzeba obejść, ale z tym nie ma wielkiego problemu. Wystarczy zrobić obejście na trzech przekaźnikach w immo i po problemie. Jak się puszkę otworzy, to odrazu widać które piny trzeba zewrzeć.
Jak masz instalacje 5 przewodową to otwieranie zamka jest wtedy jak zewrzesz masę z linią otwierania. W twoim przypadku jeśli jesteś pewien że masz podłączone jak u sąsiada i masz taki sam aparat to zrób jeszcze tak: odłącz ten przewód 6 i przewód 9 i je poprostu zewrzyj. Jeśli zamek ci nie otworzy to masz coś z instalacją albo linia otwierania nie...
Musisz mieć schemacik podłączeń ,na Twoim miejscu zacząłbym od odszukania dwóch przewodów do otwierania zamka ,poprostu jak je zewrzesz ,powinien zadziałać zamek ,pozostałe 4 przewody - 1 do słuchawki po wyłączniku 2 do słuchawki przed wyłącznikiem 3 do mikrofonu i 4 masa ,o ile pamiętam to gdy masz przed sobą unifon to na płytce pierwsze złącze od...
czy można jakoś w oplu omedze A 1989r. otworzyć zamek bez klucza może gdzie pod maską zewrzeć jakieś kable bo maske mam otwarte. z góry dziękuje za pomoc
Witam, zdjąłem boczek drzwi kierowcy żeby dostać się do kostki 6pin zamka i na pinach 3 i 5 pojawia się napięcie podczas wciskania przycisku na pilocie ale brak reakcji zamka, podłączyłem na chwilę zasilanie na piny 3 i 5 silniczka zamka bezpośrednio z aku ale brak reakcji zamka.. pewnie zamek uwalony, można jakoś zewrzeć piny w kostce żeby sprawdzić...
A czy w takim przypadku można wywalić krańcówki w zamku i po prostu zewrzeć je tak, żeby same motorki pracowały?? Analizował ktoś kiedyś szczegółowo konstrukcję tego zamka ??
Tak naprawdę OVC5000 jest tylko i wyłącznie modułem przekaźnikowym, cały program siedzi w interfejsie PUX. Ps. Musisz równocześnie podłączyć jakiś mały odbiornik np. żarówkę 20W za silnik blokady oraz w momencie jak się "zaświeci" zewrzeć detekcję zamknięcia (XR12). Na chwilę obecną nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dodano po 10 Aaaaaa F101 - Door...
Ja mam problem tego typu. Mam centralny zamek pneumatyczny w swojej ibizce. Nie reaguje on na zamykanie z kluczyka bo mam połamane oba języczki w obu drzwiach. Ktoś wykombinował jakieś sterowanie na pilota gdzie wystarczy zewrzeć dwa kable i zamek się otworzy i przy drugim zwarciu zamek się zamknie. Ale denerwujące jest noszenie i używanie dwóch pilotów....
Między pin 3 i 5 wiązki która idzie z zamka kierowcy podać napięcie różnej polaryzacji?? Myslisz calkiem niezle, ale w tym przypadku nie jest to takie proste. Jesli podanie napiecia na zlaczke BSI nic nie daje (nie odzywaja sie nawet otwarte drzwi kierowcy?), to byc moze, ze ktores z tych "zlaczy ekwipotencjalnych" ma kiepski styk i trzeba bedzie sie...
Tak, po zwarciu otwiera zamek
Podłączenie masz OK. Co się dzieje (na dole) gdy zewrzesz żyły brązowa z żółtą? Jeżeli nic, to najprawdopodobniej jesteś wyłączony w pionie technicznym, bo np. Twój unifon dawał stałe zwarcie na tych żyłach - to częsta usterka tego unifonu. Pozdrawiam
czyli mam czarny przewód raz zewrzeć z niebieskim a raz z zielonym dobrze rozumiem ?
Kilka tygodni temu był omawiany ten sam temat. Z tego co pamiętam to wystarczy zewrzeć obie żyły w celu otwarcia zamka. Proszę poszukać. Możliwe, że nie dotyczy to tego modelu domofonu cyfrowego.
Proszę jakiś schemacik.
OK, zrozumiałem całkowicie odwrotnie co mierzyłeś.
Wywolania nie uruchomilem niewiem czy w centrali cos nie tak czy co. W tym domofonie centralą jest panel wejściowy ten przy drzwiach wejściowych. Czasem jest tak, że w starych domofonach guzik dzwonienia jest po prostu zepsuty, albo łamie się drucik w zacisku i wyskakuje. Jeśli masz możliwośc to polecam odkręcić panel przy drzwiach i sprawdzić swój...
A może coś więcej na temat alarmu ?
unifon posiada pięć zacisków na "śróbkę" podłączonych,oraz trzy połączenia wsuwane na płytkę Te trzy wsuwane na płytkę to zapewne sznur mikrotelefonu. Tymi się nie zajmuj. Interesuje cię tylko przycisk otwierania. Do niego podłączasz równolegle wyjście radiolinii (styki zwierne przekaźnika). Gdybyś ustalił które dwie konkretnie żyły trzeba zewrzeć...
chodzi o to , że mam zwarcie w zamku ,poprzedni właściciel zmienił całe drzwi z zamkiem po podpięciu tylnego -wszystko jest ok. więc albo ten jest uszkodzony lub nie taki . od środka po zamknięciu nie da się otworzyć a przy tym brak w boczkach rygli , a z kluczyka tylko elektrycznie ........pozdr.
Witam, Trzeba zewrzeć, bądź rozewrzeć przewody podłączone do złącz C na płytce zamka. Pozdrawiam.
Oszukanie to miałem na myśli podłączenie zamka i przy otwartych drzwiach zatrzasnąć go na odstającym haczyku, i wtedy zamek się zamknie tak samo, jakby był zamontowany na froncie i domknięte drzwi, tylko obawiam się, oprócz upalonego złącza, może być uszkodzone w środku zamka połączenie, które daje sygnał do pralki, że drzwi są zamknięte. Dlatego potrzebuję...
Do otwierania zamka służą dwa niezależne kabelki. Zwarcie ich powoduje zadziałanie zamka. Do ich zwierania służy właśnie przycisk w unifonie. Możliwe, że zostałem rozłączony na dole (nie jestem pewien) Jeżeli już, to raczej na twojej kondygnacji a nie na dole.
Źle, przecież 30 i 87a są spoczynkowo zwarte. Plus na zamek wychodzi z 87. Jeżeli na stykach cewki jest dioda gasząca, to przy podawaniu napięć zwróć uwagę na jej ułożenie.
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Tak jak mówisz, chodzi mi o zamek, nie za każdym razem sie otwiera przy otworzeniu z kluczyka i szukam przyczyny Nie rozumiem. :cry: Przecież zamek bagażnika otwiera się z przycisku na klapie a nie z kluczyka. :!: Kluczyk daje zezwolenie na otwieranie bagażnika , natomiast samo otwarcie - wysterowanie silniczka rygla- jest realizowane przez naciśnięcie...
Sprawdziłem 20 razy. Zastanawia mnie tylko czemu układ nie reaguje na rozłączenie sw1. Spróbuję jeszcze ręcznie zewrzeć pin8 do masy. ps. Zapoznałem się z Twoją stroną. Nice!
Identyczne objawy miałem, kiedy padał mi akumulator, kontrolki się zapalały, gasły, wskaźnik paliwa też latał. Może w tym tkwi problem.
Masz ryglowanie więc zapomnij o otwarciu od wewnątrz z klameczki. Najrozsądniej i najtaniej to podłączyć prostownik pod plus na rozruszniku i naładować akumulator. Podłączasz się plusem pod górną śrubę na automacie, a masę dajesz do masy. Musisz zachować dużą ostrożność aby nie zewrzeć "startu".
Ponizej za listwą obok miejsca gdzie trzyma sie lewą stopę jest pulpit z kostkami jest tam przekaźnik to tam powinien być bezpiecznik sprawdź bo już nie pamiętam?
Załóż mostki jak do instalacji 4 żyłowej (czyli 4-5 i 2-6) lub inaczej mówiąc obydwa poziomo jak na rysunku. Wykorzystujesz jedynie zaciski 1, 2, 3 i 4. Podłącz je właściwie. Nie kombinuj z innymi możliwościami. Przykład poniżej: Jeśli podłączę zielony i niebieski do zacisków zamka, mogę otwierać drzwi W jakim celu taka próba? Na logikę jeśli już chciałeś...
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
A więc sytuacja wygląda tak po kilku próbach na starym domofonie podłączyłem nowy tak jak na rysunku: http://obrazki.elektroda.pl/9829654600_1... i działa mi wszystko oprócz otwierania drzwi, zamek zaczyna pracować gdy zewrę przewody zielony z czerwonym. Co zrobiłem nie tak ? Przeczytaj uważnie to co napisałeś. Przy takim podłączeniu...
Aby otworzyć zamek (w instalacji 4 żyłowej) trzeba zewrzeć przyciskiem dwie żyły a mianowicie żyłę masy i żyłę mikrofonową. Nie trzeba w tym celu podnosić słuchawki z "widełek". W czym zatem problem? Połącz styk przekaźnika z masą i żyłą mikrofonu i po sprawie. Jak przekaźnik zadziała to otworzy się zamek.
Akurat wczoraj podłączałem taki unifon i to nie mając żadnej instrukcji. Wykorzystałem cztery zaciski od lewej. Dwa z prawej pozostały wolne. Aby następowało otwieranie zamka należy zewrzeć żyłę mikrofonu z masą. Napisz na czym polega u ciebie to otwieranie, tzn. otwiera cały czas czy z chwilą podniesienia słuchawki? Ps. Odnośnie zworek, to ja nic nie...
Witam, Centralny zamek działa, problem polega na tym, że po zamknięciu drzwi od pasażera zamyka całe auto. Czy to wina zamka czy gdzieś jest zwarcie na zamku? Dziękuję za pomoc.
Też obstawiam że wiązka jest przetarta i robi się zwarcie.
właśnie na raz, ale jak daje + bezpośrednio z aku to musze 2 razy zewrzeć zeby otworzył, dziwne właśnie bo podłączam pod kabel z zamka.
Witam serdecznie. Posiadam pralkę Amica Optima 700. Wcześniej (około 2 tygodni temu) po włączeniu programu pokrętłem, zapalała się dioda koniec prania, blokowały drzwi i nic się nie działo, pralka nie reagowała na przycisk start/stop. Po przytrzymaniu tego przycisku nastąpił reset i wszystko działało jak należy. W dniu dzisiejszym przystąpiłem do demontażu...
Tym razem zacznę od końca, a mianowicie od otwierania zamka, które teraz przestało ci działać. Przy instalacji 6 żyłowej (a taką właśnie masz) otwieranie zamka realizowane jest na osobnych dwóch kabelkach (niezależne, przeznaczone tylko i wyłącznie do tego celu). Te właśnie dwa kabelki jak zewrzesz ze sobą powodują zadziałanie zamka, i to przez cały...
Pewnie bezpiecznik 8A na PZ. On będzie strzelał, gdy w niewłaściwy sposób zostaną zainicjowane mikrowłączniki drzwiowe ( a w tym przypadku normalne przy braku oddziaływania jednego rygla).
Rozbierz rygiel, zobaczysz zobaczysz czy słicze są ok, i sam silnik.
suworow napisał: No chyba że w pilocie mamy też przycisk " napad" lub taki możemy zdefiniować. Wtedy sabotaż zamka pod ten przycisk. no ale to nie rozwiązuje tematu otwarcia i w sumie nic nie wnosi do tematu A ja bym powiedział, że jest to próba rozwiązaniu bezprzewodowo kwestii sabotażu zamka szyfrowego No i podpiął bym kablem styk sabotażowy do centrali...
Witam, Dziękuję za pomocne odpowiedzi. Niestety ani stukanie ani podawanie napięcia nie pomogło- piny 1 i 2 są zwarte! Czyli zamek do śmieci, nie chciałem niszczyć połowy drzwi poskładałem do kupy... auto jeździ nadal z niesprawnymi drzwiami ;/
Mogło paść BSI - w tym przypadku albo naprawa, albo wymiana wchodzi w grę - generalnie musisz dopasować nowe BSI do samochodu - kodowanie, immo itd.
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Myślę że chyba zwarcie bo naciskając zamek tylnej klapy gdy jest otwarta to wycieraczka też się porusza
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
Podłączałem tez na drugi przycisk i rowniez brak rezultatów To nie miało sensu. Jak zewrzesz ze sobą czerwony i brązowy kabelek, to musi działać otwieranie. Podłącz zatem te kabelki prawidłowo (sprawdź czy na pewno stykają) do zacisków 5 i 6 nie zakładaj poziomo zworek. W starym widać, że mostek (jedyny) też był zerwany.
Jest na forum, uzyj wyszukiwarki. :> Zobacz pw.
Dostań się do tego mikrostyku (przycisku otwierania klapy) i zewrzyj kabelki i czy wtedy otworzy się zamek....
Witam, podłączę się do tematu. Posiadam Kia Carnival II, rocznik 2010, metoda ze zwieraniem pinów nr 12 i 16 nie działa. Metoda ze zwieraniem pinów odpada, ponieważ w moim złączu pin nr 17 jest pusty, w złączu są jedynie blaszki w pinach z numerami: 4, 5, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 18. Wspomniane złącze diagnostyczne znajduje się pod maską obok akumulatora....
mam podobny problem w AEG, zamek pyka ale wyskakuje błąd e40, dostałem sie do zamka i jest przypalona wtyczka przy zamku i pewnie ona robi jakieś zwarcie czyli zamek jest ok?? do mojego zamka idą 4 przewody.
Kolega znowu bajki pisze. Natomiast do autora: podnieś elementy z płytki, oczyść płytkę i posadź na nowo. Powinno zadziałać. Najczęstszą przyczyną uszkodzeń tych pilotów są upadki. W wyniku upadku odrywają się elementy elektroniki lub powstają pęknięcia lutów.
O ile się nie mylę jest to bezpiecznik 10A na pozycji 14 ale jest też bezpiecznik przeciążeniowy od szyb i centralnego zamka zaraz pod przekaźnikami pod deską rozdzielczą - łatwo go znaleźć bo jest metalowy i łepek pomalowany ma na zielono - spróbuj go zewrzeć chyba, że nie działa Ci sam panel sterowania szybami i lusterkami.
Czerwony +12V Czarny - masa Brązowe do kierunkowskazów. Sześć przewodów od prawej strony to sterowanie zamkiem. Przykładowe podłączenia na rysunku: https://obrazki.elektroda.pl/7960191500_... Pętla z czerwonego przewodu z prawej strony płytki służy do zmiany długości impulsu zamka. Zwarta to 0,5-0,8s, rozcięta 3,5-4,0s
Właśnie podłączyłem zamek 10V i nic,- napięcie na wyjściu trafa yt 50 wynosi 1,5V Bo to nie jest żadne trafo tylko zsilacz impulsowy. Czy ludzie zaczną kiedyś rozróżniać krzesło od stołu i od stołka - na każdym z tych przedmiotów można siedzieć. Zasilacz impulsowy ma swoje zwyczaje - to nie jest trafo które można bezkarnie zewrzeć. Bronek
Marka:Mercedes Model:W169 Rocznik:2005 Silnik:Diesel Pojemność 2.0 Cześć nie mogłem ostatnio otworzyć bagażnika, dostałem się do zamka do dźwigienki czerwonej i otworzyłem ręcznie od wewnątrz. Następnie wykręciłem zamek i podałem na niego 12v sprawdzić czy działa i działa Na 3 kablach co dochodzą do zamka jest napięcie pomiędzy pierwszym a ostatnim,...
Można próbować zdemontować kieszeń i otworzyć zamek od środka. Zamek można pozostawić otwarty, jeśli oprócz funkcji mechanicznej również pełni on funkcję elektroniczną (odcina zasilanie), to dwa przewody do niego idące można zewrzeć. Kieszeń będzie działać, jedynie nie będzie miała blokady uniemożliwiającej wyciągnięcie. Ewentualnie te kluczyki wyglądają...
Zwarta dioda A4?
o to chodzi że ja jego demontowalem na czas remontu Czy na czas remontu zaizolowałeś przewody, tak aby nie dawały zwarcia? Pozdrawiam
Zrobiłem tak, jak radziłeś. Rzeczywiście zwykły szyfrowy zamek działa w trybie zwarcia. Dzięki za podpowiedzi, kolego. Temat do zamknięcia.
W alarmie Frodo sygnał na zamykanie i otwieranie zamka centralnego wychodzi z układu scalonego ULN2003. Sygnał ten nie idzie bezpośrednio na złącze alarmu. Po drodze są rezystory 4,7Ω. Najczęściej one padają. Naprawa polega na ich wymianie lub zwarciu. Jeśli jesteś pewien, że instalacja samochodu jest OK, to możesz rezystor od otwierania śmiało...
teraz mi sie przypomniało że kiedys miałem taką sytuacje, że w lewej tylnej lampie zbierała mi sie woda, deszczówka(prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak ona tam sie mogła dostać) w każdym bądz razie nawierciłem malutka dziurkę w reflektorze i woda spłynęła, teraz mi sie nie zbiera ale możliwe ze to tez mogło by być przyczyną? Mogły by się jakieś styki...
Witam, tak jak w temacie- Centralny zamek robi zwarcie. Otóż jak na drzwiach zamkniętych i otwartych centalny zamek pobiera prąd z akumulatora. Gdzie moze byc przyczyna? Bezpiecznik jest ok, CZekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam Panów/Panie Mam problem z domofonem EURA RL-3203ID. Zainstalowałem ów domofon i nie jestem w stanie go zintegrować z ryglem elektromagnetycznym sterowanym przez centralkę domofonu. Problem można podsumować w następujący sposób. Domofon generuje mi sygnał 12V w celu otwarcia rygla elektromagnetycznego, aczkolwiek posiadam "dwa kabelki" z centralki...
Jak sprawdzić krańcówki? Są w zamkach, ale który przewód odpowiada za krańcówkę? I czy mogę go zewrzeć z masą auta? Chodzi o to aby na stałem pozbyć się problemu z tymi krańcówkami (ewentualnie założę sobie jakieś zwykłe).
6 to masa, skoro przód otwiera to raczej nie wina zamka kierowcy , często się łamie wiązka w tylnych drzwiach i robi zwarcie
tak podłączyłem, zworka przecięta, 6 i 10 zwarte, zamek się otwiera, slychać wszystko co dzieje się na dole, domofon dzowni, lecz bardzo słabo mnie słychać przez domofon, można powiedzieć że w ogóle, mikrofon mogę wykluczyć bo na próbę podłączyłem drugą słuchawkę z domofonu z drugiego mieszkania, do tego pojawiło się buczenie w słuchawce, pozdrawiam
Witam !!!! Mam takie pytanie czy zwarcie na kablach od silownika moze zniszczyc centralke zamka centralnego???
co to znaczy że pływa? da radę wd40 z zamkiem czy nowy ? no tak ale szyba od strony kierowcy w ogóle nie działa, otwierałem i wyciągałem, na kostce i wtykach nie ma śniedzi, czy można zewrzeć w kostce żeby sprawdzić czy to przełącznik ?, kostka ma 6 wtyków. thx, to forum wymiata :)
Zacisk nr 4 nie może być pusty, bo to zasilanie mikrofonu unifonu. Przycisk łączymy do zacisków 5 i 6 ale tylko w przypadku instalacji 6 żyłowej i nie może wtedy być założona żadna ze zworek. Napiszę inaczej, a mianowicie stary unifon jest Wekta i nowy też. Numery zacisków są identyczne, więc zamiana nie wymaga żadnej filozofii. W starym była dołożona...
Pewnie mikrostyk w klapce (klamce) uległ uszkodzeniu. Wyeksploatował się, nadgryziony zębem czasu. Rozbierz klapę i dostań się do wtyczki klamki, odepnij ją i sprawdź multimetrem na pinach klamki czy zwiera za każdym razem po naciśnięciu klapki. Jak nie, to jakimś drucikiem czy tam pęsetom, zewrzyj piny we wtyczce. Jak będzie reakcja zamka na każde...
Dzięki za odpowiedź. Czy jak przetne te kable to będę mial centalny zamek czy nie? Masz bez żadnego przecinania i odłączania od centrali zewrzeć razem te dwa przewody. Wtedy blokada zapłonu przestanie istnieć.
Według producenta 0,4A. Coś mi się wydaje, że kontaktron ma dawać SYGNAŁ rozwarcia i zwarcia (otwarcia i zamknięcia). Sprawdz miernikiem na przewodach gdzie masz rozwarcie przy przyłożeniu magnesu do siebie i zwarcie gdy go oddalisz. "WejścieIN2: Czujnik Otwarcia. Wejście służy do podłączenia czujnika otwarcia drzwi i jest typu NO Jeśli styk ten jest...
:)) bledy 01146 silownik centralnego zamka, zamkniecie drzwi pasażera i tylnych, zwarcie z masą, stały 01145 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi tylnych, zwarcie z biegunem dodatnim, stały 01144 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi kierowcy, zwarcie z biegunem dodatnim, stały
A przy samym BCM sprawdzałeś te przewody od zamków czy naprawdę mają zwarcie do masy? Tranzystory wykonawcze z pomiarem poboru prądu sprawdzałeś?
Uszkodzony zamek tak na 98%.
centralny zamek zewrzeć zewrzeć centralne zamek zewrzeć lodówka zewrzeć
sterujacy samsung elektryczna tylna klapa prąd bramki tyrystora
tomtom aktualizacji najlepszy router
Kolor zaworu ssącego: materiały i powłoki Jak wstawić nową linię w komórce Excel?