Złączanie nóżek naładowanego kondensatora chyba mu zaszkodzi? Nie jest to zbyt zdrowe dla kondensatora, ale kilka kondensatorów można poświęcić na takie eksperymenty :)
Cewka od ładowania indukcyjnego zamontowana?
W zależności od wersji, rocznika cewka świateł i cewka ładowania mogą mieć moc 35/55W lub 55/35W. Jedna uzwojenie jest nawinięte na dwóch rdzeniach, a drugie uzwojenie na trzech rdzeniach. Cewka ładowania jest "bezmasowa" - przewody szary i niebieski, jeden z nich trzeba połączyć z masą. W oryginalnym rozwiązaniu Piaggio przewód niebieski jest podłączony...
żółty przewód jest związany z układem zapłonowym Ten żółty ma dochodzić tylko do stacyjki, tak jak na schemacie. Styka się z zaciskiem po przeciwnej stronie stacyjki, po wyjęciu kluczyka. Tam gdzie czarny przewód, od przerywacza zapłonu. Żarówka pozycyjnych przednich - sprawdziłem dokładnie w dokumentacji, ma być podłączona pod zacisk 54, dokładnie...
Czy to możlowe żeby problem leżał w tym że mam cewkę masową? Tak to jest problem. Cewka ładowania/stopu nie ma mieć połączenia z masą!!! Do masy łączy się "minus" prostownika".
Dolożyć cewkę do ładowania indukcyjnego a odpowiedna sekwencja sygnałów z ładowarki powodowałaby wzbudzenie urządzenia.
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
W simsonie akku 6 v reszta tzn stop i światła pozycyjne i mijania 12V .Nie wolno połączyć równolegle 2 cewek tzn ładowania i świateł bo wtedy dają ok 22v obciązone i palą nawet 100W halogeny 12V ! Bo ładowanie jest poprzez 1 diode a cewka daje 12v i w sumie 6v na akkumulator idzie. A cewka ładowania jest taka sama jak świateł.
Niewiele masz tam do sprawdzania. Zakładając, że cewka ładowania sprawna radzę bez zastanowienia wymienić mostek prostowniczy na współczesny (kilka PLZ). Z racji, że nie ma tam żadnego regulatora warto będzie dokonać pomiaru prądu ładowania . Oczekiwałbym wartości 0,5 A i więcej.
Witam Przezwajał ktoś cewkę ładowania do WSK 125 6V? Jaka grubość drutu i ile zwojów?
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Nie wiadomo co jeszcze zostało pozmieniane. Simson S51/1 miał fabrycznie instalację elektryczną 12V. Tańsze wersje z zapłonem na przerywaczu, a droższe elektronik z halogenem HS1. Cewka ładowania 12V jest bezmasowa, więc jeden z przewodów musiałby zostać połączony z masą. Chyba że ktoś włożył cewkę 6V, albo cały zapłon jest przełożony na 6V. EWR ma...
Tak, da się to zrobić. Najlepiej wyprowadzić sobie oba kable z cewki butelkowej do schowka, dać jej kostkę na normalne konektory. Do tego kabel od kondensatora do którego będzie przy zwykłym zapłonie podpięta cewka zapłonowa. Teraz zaznaczasz sobie to jakimiś kolorami i możesz szybko zmienić instalację z bateryjnego na normalny zapłon. Pozostaje jeszcze...
"Coil Diameter: 38mm Coil Height: 2mm" "Transmitter coil: copper wire diameter φ0.6mm outer coil diameter 40mm, around the 20 turn" Czyli na walcu 38mm ustawiasz w odległości 2 mm pierścienie i nawijasz 20 zwojów drutem 0.6 mm.
Witam, mam taki problem. Wymieniałem ostatnio cewkę ładowania w Simsonie skuterze sr50 instalacji 6V. I mam taki problem, obydwa przewody z tej cewki są podłączone do mostka prostowniczego (greca) i wychodzą 2 kable plus i minus na akumulator. Jak sprawdzam miernikiem już prąd stały, który wychodzi z tego mostka prostowniczego na akumulator to wykazuje...
Dawno nie miałem do czynienia z tym pojazdem. Jednak wydaje mi się, że cewka ładowania jest połączona do konstrukcji jednym końcem. Przypominam sobie wychodzące z korpusu trzy przewody światła, ładowanie zapłon. A to oznacza, że mostka nie wolno stosować. czyli prostowanie jednopołówkowe-dioda. Jeśli jednak mylę się (zasilanie prostownika dwoma przewodami)...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
cewka ładowania/stop ma być tzw. "bezmasowa", czyli nie może mieć połączenia z masą. Nieprawda, nawet na schemacie widać że cewka ładowania/Stopu jest tzw. "masowa". O ile autor ma dokładnie ten typ instalacji jak na schemacie..
Nie posiadam co prawda szczoteczki elektrycznej Philipsa ale wymieniałem akumulatorki w szczoteczce Brauna i wydaję mi się że zamknięcie obudowy jest takie same. Wygląda to tak za pomocą ładowarki należy przekręcić dolną część obudowy szczoteczki w lewo o około 90 stopni i wtedy pierścień odskoczy i pozwoli na wysunięcie całego mechanizmu wraz akumulatorkami...
Czyli kolego jak dobrze rozumiem to pod te 2 piny na mostku podłączasz jeden cewkę ładowania drugi do masz?
Cewkę "ładujesz" prądem a nie napięciem.
Witam Generalnie wersje S53 to są już na iskrowniku przeznaczonym do wersji zapłonu elektronicznego, więc trochę mnie dziwi że masz "platynki". Jedyne co mogę Ci podpowiedzieć to rozpoznanie cewek po ilości wyprowadzeń. Ze schematu wynika że jedna cewka musi być połączona do kondensatora i na zacisk "młoteczka" wiec to musi być cewka iskrowa.I wyprowadzenie...
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Z tymi zakłóceniami łatwo się pożegnać wpinając rezystor 1k-10k lub małą żaróweczkę między wejścia pomiarowe miernika cyfrowego. Wariowanie miernika świadczy też o złej masie lub braku opornika w fajce. Masa dla ELBA jest kluczowa. Nowa ELBA mogła się uszkodzić gdy robiłeś próby. NIE wolno zasilać ją cewką BEZ podłączenia aku. Jej konstrukcja jest taka,...
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Udało mi się zmierzyć napięcie ładowania w innym simsonie, wynosiło od 20-30V prądu przemiennego. Mierzyłem tym samym miernikiem co wcześniej wniosek jest jeden cewka ładowania w moim simsonie albo ma gdzieś zwarcie delikatne albo jest do wymiany. Dziękuję za podpowiedzi, zamykam temat.
sprawdzić tor wejścia ładowania - bezpiecznik , dioda zabezpieczająca , cewka.
Każda cewka (zapłonowa) to pewna stała indukcyjność, która ogranicza przez pewien czas wzrost prądu od minimalnego/zerowego w chwili dołączenia do żródła zasilającego do maksymalnego prądu po czasie tego przyslowiowego "ładowania". Póżniej następuje przerwanie tego maksymalnego prądu i z chwilą przerwania jest iskra po stronie wysokonapięciowej. Zrozumiałem,...
masz nie umasowaną cewkę ładowania - na obwodzie "żólty - żółty".
Regulator z 2 przewodami co chwile jest spalony i podaje za duze napiecie na akumulator i instalacje. Regulatory kupuje rozne ostatni byl cargo przedostatni orginał . Cewka ładowania 1 przewodowa.
Jak mam zrobić jeżeli w przedniej lampie mam tylko bezpiecznik.Co zrobić aby cewka ładowania ładowała akumulator?
1. Schemat jest OK, był zamieszczony pierwszy raz kilkadziesiąt lat temu w aplikacjach "Laminy" dla tyrystorów polskiej produkcji. 2. Ładowanie prądem 20A wymaga zmiany: transformatora sieciowego (wyjście 2x10A), diod, tyrystora, cewki. 3. Cewka ogranicza stromość impulsu w momencie załączania tyrystora. Przy braku cewki może nastąpić uszkodzenie tyrystora...
Sprawdziłem i cewka ładowania nie ma połaczenia z masą.Nie wiem co było powodem uszkodzenia starego regulatora,nawet nie wiem do konca czy jestm on niesprawny :). Regulator Brigsa jest na około 20Amper Panowie jestem zielony z układów ładowania,co sprawdzić żeby wiedzieć co jest uszkodzone ,czy cewka ładowania jest napewno dobra jezeli jest na 2 zóltych...
Napisz do czego służy ci ta " cewka ładowania " , bo dla stabilizatora istotne jest nie tylko napięcie ale też prąd ładowania. A kupić to dziś można wszystko . :D
Cewki reflektora są połączone równolegle: każda do wspólnego wyjścia na lampę, oraz każda indywidualnie do masy. Cewka ładowania też przed zmianą jest podpięta z jednej strony do pojazdu (wyjście ładowania) i z drugiej do masy. PO ZMIANIE cewki reflektora pracują bez zmian, natomiast cewka ładowania jest podłączona szeregowo z cekami reflektora. Takie...
W wsk mamy 2 cewki od swiateł i 3 to cewka ładowania więc nie piszcie głupot ze takowej nie ma. W oryginale cewka ładowania biegnie przez prostownik selenowy i dalej do akumulatora
Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
Albo niewłaściwy opis albo jakieś przeróbki były dokonywane. Motocykle WFM wczesnej produkcji nie miały cewki ładowania akumulatora bowiem nie było też akumulatora. Pod koniec produkcji iskrownik co do działania taki sam jak WSK. Czyli cewka ładowania akumulatora to taki nieduży klocek z jednym nabiegunnikiem. I z tej cewki przez prostownik na akumulator...
iPhone miał uszkodzoną tylną szybkę, po wymianie ujawniły się kolejne uszkodzenia tj. Uszkodzony port ładowania oraz brak płatności NFC lub zupełny brak komunikacji po NFC, częściowo nie działały przyciski od głośności. Wymieniłem port ładowania i cewkę ładowania bezprzewodowego bo ona w teorii pracuje także jako antena od NFC. Port ładowania i przyciski...
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Z pamięci piszę, czarny na światła, zwiera do masy przez cewkę w magnecie. Czerwony to ładowanie. Pomiary robisz z akumulatorem!
Problem rozwiązany. Nowe połączenia i wtyczki. Sama instalacja była dobrze podłączona, w dwóch wtyczkach robiło się zwarcie. Podczas naprawy podłączyłem akumulator zamiast cewki świetlnej. Rozwiązanie chcę zostawić, tylko. Podłączyłem w miejsce cewki świateł akumulator, odłączyłem też ten przewód od regulatora. Na regulator napięcia idzie tylko cewka...
Witam Czy ktos wie jakie napięcia ma cewka ładowania przy instalacji 12v na zacisku 59a i 59b bo to co czytalem wcześniej na forum jakoś mi się nie zgadza ze schematem a nie chce spalić regulatora napięcia bo troche kosztuje (oczywiscie mowa o regulatorze 8107.10) i ewentualnie które napięcie idzie do którego zacisku regulatora.
Przyjrzyj się zapłonowi od WSKi Masz tam cewkę wysokiego napięcia dwie cewki świetlne i mała cewkę ładowania. Więc raczej nie masz nic przerobionego.
liczba cewek się zgadza, moduł mam. Kwestia z elbą była taka, że nie wiedziałem co było nie sprawne a okazała się cewka ładowania. Więc mogę wykorzystać ELBĘ, reg do świateł. Nie wiesz może jaką moc generuje ten zapłon? Jak wrócę ze szkoły narysuje schemat jak myślę podłączyć sprawdzając czy cewka ładowania jest bez masowa czy nie
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Układy ładowania w motocyklach są jedno połówkowe i dwu połówkowe.Jedno połówkowe to takie gdzie cewka ładowania ma jeden przewód zgrzany do metalowego rdzenia iskrownika a drugi koniec poprzez diodę lub prostownik selenowy ładuje akumulator np WSK125 Układ dwu połówkowy występuje wtedy gdy obydwa przewody z cewki ładowania wychodzą z cewki i są wpięte...
W przypadku magneto masz koło magnesowe i cewki - jedną od ładowania i jedną od zapłonu i może jedną od świateł. Skupiasz na się na cewce od ładowania. Nawinięta grubszym drutem. Pomiar omomierzem powinien wykazać jakiś tam opór typowy dla danego motocykla. Można przyłączyć do cewki żarówkę 5-10 W i sprawdzić czy świeci po uruchomieniu silnika. Jeżeli...
Skoro reklama mogłaby świecić tylko w pozycjach "brama w pełni otwarta" i "brama zamknięta", to może najlepiej użyć jednej cewki ładowania bezprzewodowego (nadajnika) na słupku nieruchomym i dwóch cewek odbiorczych, każda na końcu bramy. Chodzi o taki system, by w sytuacji, gdy brama jest w pełni otwarta, cewka nadawcza była blisko cewki odbiorczej...
W instalacji 6V jest problem z ładowaniem. Przy włączonych światłach z akumulatora pobierany jest prąd do zasilania tylniej lampy i oświetlenia licznika. Cewka ładowania nie jest w stanie dostarczyć tyle prądu i akumulator jest wyładowywany. Akumulator jest ładowany jedynie przy zgaszonych światłach i jeżdzie na średnich obrotach silnika.
Sprawdź w kolejności gniazdo ładowania, bezpiecznik F100, warystor R101, cewkę L100 potem stoi chaps (źródło serwisówka)
Hym... W sumie pomysł z zrobieniem trójfazowego alternatora, nie jest taki zły. ;) Ponieważ fabrycznie 5 cewek to cewki "świetlno/ładowania", które u mnie są tylko do ładowania akumulatora. I dlatego też myślę że te 100W było by do uzyskania, z racji że aktualnie jest to ok. 70W i spora szansa na to, że mój regulator ma budowę podobną jak ten wyżej....
Bo ktoś zapomniał dorysować "ziemi". Cewka ładowania bezmasowa 6V występowała tylko w DUO.
Simson S51 jest tak prosty, że zmieniasz cewkę ładowania, akumulator i masz 12V. Żadna przetwornica się nie nada.
Za dużo kombinacji. Są hybrydowe cewki CDI zawierające w sobie wszystko (mikroprocesor,kondensator, tyrystor, cewke WN )i zasilane z tej samej, co sterująca cewki. Posiadają dwa piny. Wystarczy wyjąć starą cewke z magneta, założyć nową do takiego CDI, cewkę ogyginalną ładowania także wywalić, dać w to miejsce oryginalną WSK oświetleniową - bedą trzy...
Moduł DC CDI padł wraz z cewka WN. Nowy moduł, nowa cewka i nowy regulator - zabezpieczenie zasilania modułu zmienione z 15A na 5A, kolejna próba z delikatnym gazowaniem.. niestety to samo lecz moduł padł przy 15V - zabezpieczenie nie pomogło. To wszystko przez te wstrętne bezpieczniki... Trzeba na coś zwalić, nie? W sumie to nie wiadomo co kupiłeś...
A cewka ładowania daje prawidłowe napięcie?
jeśli udało Ci się bezproblemowo zgrać krzywkę wału z przerywaczem i da się ustawić odpowiedni dla silnika 023 kąt wyprzedzenia zapłonu, to z rozwiązaniem ładowania chyba nie powinno być problemu, na Twoim miejscu nie wyrzucałbym żadnych cewek, jedną wykorzystałbym do ładowania akumulatora, podlączając mostek prostowniczy i najwyżej jakiś uklad ładowania,...
Witam, proszę o pomoc w znalezieniu wzmacniacza napięcia do WSK i 125. Problem polega na tym, że cewka ładowania podaje zbyt niskie napięcie (?) około 5 V AC i tyle jest również na wyjściu z mostka diodowego (5 V DC). Z tego, co się orientuję, aby naładować akumulator, potrzebne jest napięcie wyższe niż 6 V (akumulator 6 V), czyli gdzieś koło 7 V. I...
Witam Jest to ELEKTRONIK. Schematy były na ELCE. Sprawdź diodę,cewkę ładowania-i czy koleś nie zamienił kabelków?.
Owszem kondensator na upartego by się dało wymienić , z pozostałą resztą tych kondensatorków by się może jeszcze udało. Lecz w moim przypadku cewki są padnięte. Po pierwsze nie da się tego przewinąć bo drut jest cieniuteńki jak włos , a po drugie żeby taką cewkę przewinąć to trzeba znać rezystancje itp. & A tak wg. to muszę was zaskoczyć bo zamontowałem...
Najprawdopodobniej masz walnięty regulator , lub cewkę ładowania i dla tego masz za duży prąd i skutkiem tego jest przeładowanie akumulatora.
Cewka ładowania aku jest nawinięta i obliczona na napięcie 6V więc jest nawinięta nieco grubszym drutem niż cewka ładująca akumulator 12V przy próbie zamontowania akumulatora 12V przy cewkach z układem ładowania 6V praktycznie nie będziesz miał ładowania aku 12V
Cewka ładowania niech zostanie w spokoju. Była tam jeszcze jedna cewka do świateł i dawała radę z żarówką 12V 45/40W.
no ale te 2 cewki idą na światła nie przez akum. a do tego jeszcze dochodzi cewka ładowania.... To co naprawdę nie wystarczy? pozostaje przewijanie cewek? .....
Z dwojga złego już lepsza jest cewka. Złego z tego powodu, że będą występowały gigantyczne straty. Jeśli dostarczysz do cewki 1 KW mocy to może z drugiej cewki odbierzesz 50W. Nie opłacalne.
Wymieniliśmy cewkę na razie jest ok włączy się tylko "chek" ale z gazu nie wyrzuca. Wydaje mi się że wystarczy tylko usunąć błąd. Zobaczymy jak w trasie.
Zawory regulowałem między 0,10-0,15 tez 0,15-0,20 ale tak jak kolega stwierdził ze powinien chociaż zagadać Kompresje szczerze mówiąc sprawdzałem na oko zatem jeszcze tylko to zostało do poprawnego sprawdzenia Zauważyłem tez ze jest zdemontowana cewka ładowania czy to może mieć jakiś wpływ ?
Witam Ciekawi mnie co to za kwadratowa płytka znajdująca się nad ogniwem z dwoma przewodami. Cewka do ładowania indukcyjnego, czy to coś innego?
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Najprawdopodobniej jest to WPM3012. Możesz spróbować zdjąć go z płyty, zmostkować pady 2-3 pod tym układem i sprawdzić czy nadal będzie problem z ładowaniem.
Tu jest amatorska prądnica gdzie autor osiągnął 5W, oparta na popularnym amatorskim rozwiązaniu zwanym amerykanka https://hackaday.io/project/163674-conta... Widać że wytworzenie 5W nie jest takie łatwe, byle jakie magnesy na szprychach i byle jaka pojedyncza cewka nie dadzą nawet 1/10 potrzebnej mocy.
Nie jest, poza efektownymi pokazami cewka Tesli służy do wykrywania nieszczelności w zbiornikach, które wymagają szczelności http://randombytes.net/leak_checking.htm...
Jeżeli tak się dzieje, to musi być zwarcie cewki ładowania do masy. Obwód zmiennoprądowy nie może wykazywać oporności do masy. Omomierz przy wył. motorze nie musi tego wykazać, należy mierzyć napięcie przemienne względem masy (każde końce oddzielnie). Oczywiście, jeżeli cewka nie ma zwarcia nie powinno nic wskazywać.
Musi być. Kosztuje grosze Bez niego Elba może być uszkodzona. Nie koniecznie zależy jaką ma cewkę ładowania: dwa przewody wtedy mostek, jeden przewód wtedy bez mostka wprost do Elby
ma ładowanie akumulatora 12,32V Akumulator jest rozładowany, nie ma co mierzyć napięcia ładowania. Podłączałem zwykłą żarówkę 12V 21W bezpośrednio do kabla idącego od cewki ładowania i do masy, żarówka świeciła. Fabrycznie cewka ładowania 12V jest bezmasowa. Skoro występuje na przewodach cewki napięcie względem masy, to albo cewka ma uszkodzoną izolację,...
Witam tutaj zgromadzonych, ostatnio stałem się nabywcą Romet Mińsk 125 400A i miałem problem z ładowaniem modułu. Padło na cewki zasilające. Jest jakiś sposób, żeby je przewinąć: grubość drutu i ilość, i jakiś specjalny sposób? Pomożecie, jestem trochę świeży w tym temacie.
Tam nie ma regulatora napięcia. Cewka ładowania dołączona do elektromagnesu rozrusznika. Oczywiście przez diode i bezpieczniki, patrz schemat.
Też tak sądziłem ale, ta druga cewka ładowania, to możliwa opcja i nie w każdym silniku jest montowana. Chciałbyś zasilać z jednej cewki ładowanie i CDI, tak?
B+ to plus z akumulatora D+ podlącz dokontrolki ładowania
Silnik ma cewkę ładowania, mam podłączony regulator napięcia a na pokładzie akumulatorek.... z zasilaniem problema nie ma...
Zastanawiam się, czy czasem ten mechanik nie podłączył modułu pod akumulator lub cewkę ładowania/świateł.
A może cewka ładowania - ta co zasila też stop jest nie dokręcona do podstawy statora :?: - ja tak miałem
Witam wszystkich, Mam pewien problem i nie mogę sobie poradzić. Posiadam samochód Peugeot 307 1.6 16V 2003r. Mam problem z czasem ładowania cewek. Wg programu PP2000 czas powinien być od 2-4ms u mnie 15.75ms .Cewka zapłonowa BERU. Podmieniałem kolegi oryginalną cewkę Sagema ,czas ładowania był 15ms.Ładowanie akumulatora 14,3V .Na załączonym zdjęciu...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Mam uszkodzoną cewkę ładowania od motoru WSK. Cewka ma poprzerywany drut nawojowy więc chce go wymienić. Problem w tym, że nie mam drutu nawojowego o takiej samej średnicy jak w oryginale. :?: Jak mogę obliczyć ilość zwojów jeśli daną mam średnice drutu i pożądane napięcie ładowania 6V. :?:
Te zaznaczone elementy to: Dioda, kondensator i cewka, wszystkie trzy są umieszczone w torze ładowania. Bez diody i kondensatora telefon będzie ładował, ale bez cewki już nie będzie ładował (brak reakcji na ładowarkę).
Jedna cewka z pewnością służyła do ładowania akumulatora, ale do tego był jeszcze prostownik selenowy lub krzemowy. Cewka do ładowania akumulatora jest nawinięta grubszym drutem niż cewka do świateł (jeśli jest oddzielna) lub cewka zapłonowa (ta jest bardzo charakterystyczna gdyż jest zaizolowana, a pozostałe mają uzwojenia na wierzchu).
Kupiłem cewkę na 12v
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
Witam! Cewkę ładowania mam bezmasową 12V i chcę ją zmasować, tylko teraz rodzi się pytanie jak mam sprawdzić który z kabli mam przykręcić do masy?
Nie musisz jeździć na pełnym gazie prądnica już przy około 1000 obrotów powinna dawać odpowiednie napięcie, oraz prąd ładowania. Jeśli tak nie jest to coś jest uszkodzone (cewka ładowania pod magnetem, regulator, lub problem z instalacją)
To najczęstsza usterka tego modelu, nie pozostaje nic innego jak włożyć zamiast niej np cewkę ładowania z innego iskrownika lub obecną cewkę zasilającą przewinąć odpowiednim drutem i zrobić zasilanie modułu przez transformator sieciowy.
- cewka ładowania ma oba bieguny wyprowadzone Nie, wyprowadzenia są dwa ale to nie jest początek i koniec tylko odczep
W tych opryskiwaczach padają cewki i niestety nie idzie już ich nigdzie dostać ale idzie go uratować montujesz cewkę ładowania od simsona platynki ona ma takie blaszki odpilowujesz je ona wtedy taka waska jest jeden otwór w tej tarczce wiercisz nowy i pasuje i podlaczasz ja pod przerywacz kondensator dajesz od malucha z tym kabelkiem dajesz go na zewnątrz...
Mam dziwną cewkę ładowania w simsonie: cewka była przewijana przez kogoś. Niestety zamiast ok. 8V na niskich obrotach jest 12V a na wysokich 25V przez co spaliłem regulator. Moje pytanie jest takie: czy można zrobić jakiś stabilizator napięcia na 14.4V?
właśnie się przymierzam do podobnej operacji. Buduję synkowi samochodzik z silnikiem gx160 właśnie. Mam zamówione koło z wieńcem zębatym, cewkę do ładowania aku oraz rozrusznik. Proszę o podpowiedź jakie diody będę potrzebował i ile? Czy potrzebuje również prostownik? układ greca? Nie mogę się rozeznać na schemacie. Będę wdzięczny za pomoc
Idę w kierunku tego cylindra ponieważ rozstaw szpilek się zgadza a to ułatwia po części zadanie. Skok tłoka w silniku rowerowym to 40mm w mbk 39,2mm ta różnica nie powinna mieć większego znaczenia ale oddam cylinder do portingu przy okazji zostaną dopasowane kanały pod skok tłoka realna moc jaką powinien uzyskać to około 10 koni wydech rezonansowy oryginalny...
instalacja cewka ładowania cewka ładowania briggs cewka ładowania simson
uniwersalne sterowniki karty graficznej uchwyty drzwiczek gniazdo przyczepki podłączenie
pomiar rezystancji grzałki piekarnika pralka haier opinie
Podkaszarka odpala, ale nie wchodzi na wyższe obroty Zigbee 3.0 CO₂, Humidity & Temperature Monitors: Titan TPZRCO2HT-Z3, Heiman, Tuya, ALab Models