Przerywa go obwód elektronicznego układu czasowego zasilający cewkę przekaźnika.
Cewka do wymiany.
Cewka powoli dogorywa niestety
A jaki kod silnika miales ja ahl tam jest cewka
Temat rozwiązany! Padła cewka
To że czyste nic nie znaczy musisz sprawdzić czy masz przejście na kablu i nie ma oporu. Immo box sprawdzałeś? Czy nie jest wilgotny lub zalany? Zmierz jeszcze cewkę w pierścieniu
Możliwe iż cewka ociera w szczelinie (nowy lub regeneracja)
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
A4 b5 96+ gaz +cewka to prawdopodobnie 1.6 benzyna - zgaduję - ale za mało informacji aby pomóc. Sprawdzenie iskry w tym przypadku mocno wskazane. Prawie miesiąc nic nie robiłeś z samochodem?
Skoro są na wszystkich 6 swiecach to sprawa banalna. Zrób widoczny znacznik GMP 1 cylindra i lampą stroboskopową wyłów odpowiednią cewkę .
Zamykam temat padła cewka
Jesli swiece i przewody nowe to tylko cewka zostaje. Chyba ze na przewodach sterujacych cewka cos nie łaczy ale malo prawdopodobne.
Wymień cewkę
Wymiana aku nie ma nic do tego. Albo palisz niewłaściwym kluczem, uszkodziłeś albo zgubiłeś transponder z kluczyka, albo padła puszka lub cewka immo.
Najprędzej łożysko - rozleciało się i koło rozwaliło cewkę.
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Dzięki, ale rozrząd zmieniony. Podejrzewam cewkę. Czy może być cewka?
Do sprawdzenia kable WN , świece, kopułka, palec cewka
Przerabiałem ten sam temat. Nie dokupisz tego elementu nigdzie. Już zastanawiałem się nad licznikiem od Anglika. Na szczęście kolega mi ten element zregenerował, przewinął chyba bo to jakaś cewka
Jeżeli komputer nic nie wykazał tzn. że z niego impulsy wychodzą, trzeba sprawdzić ciągłość przewodów sterujących cewkę.
Jeśli trzęsie silnikiem od samego odpalenia to na benzynie także. Układ zapłonowy w jakim stanie? Świece, kable, cewka?
Cześć. Mam ten sam problem. Już 4 cewki spalone na drugim cylindrze. Audi A4 b6 1.8T z gazem. Bład na komputerze to zwarcie do plusa na drugim cylindrze. Mechanik zrobił obejscię do cewki i po przejechaniu 40km cewka spalona.
Tam na obudowie filtra powietrza niema żadnego modułu. Wykręć świece i oglądnij dokładnie stan izolatora, druga opcja to chińska cewka.
sprawdź szczelinę pomiędzy tarczą zabierakową a kołem pasowym jak szczelina dobra to pewnie tarcza zabierakowa albo cewka
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
Cewka do wymiany.
czy widzi obroty wału Widzi. Silnik odpala bezproblemowo i są momenty podczas jazdy szarpnie tak jakby przeskoczyło wysokie do masy. Podstawić kolejną cewkę?
No dobra sprawdź wypadanie zapłonu, częsty problem( czyli cewka albo cewki), nie będę zbyt dociekliwy,ale czy sprawdziłeś na jakimś kompie?
Odkręcasz dwie nakrętki na klucz 7mm i zdejmujesz czarną osłonę. Pod nią masz połączenia płytki z wiązką. Patrzysz czy wszystko dobrze polutowane. Interesują się piny trzeci i czwarty. Licząc od brzegu. Pierwszy i drugi to cewka, a piąty szósty i siódmy to czujnik położenia.
Niestety rurka od gazu się nie przetarł, gaz dochodzi do cylindra lecz go nie spala ;| Nie wiem czy to czasem nie wina cewki, ale wydać 300zł i ma się okazać że to nie cewka to ja dziękuje... jak można sprawdzić cewkę ?
Witam, mam problem z audi a mianowicie przy przyspieszaniu samochód przerywa takie cos uczucie jak by wypadał zapłon. Audi na benzynie i na gazie robi tak samo. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd czujnika halla przerwa lub zwarcie do plusa. Wymieniałem 2 takie czujniki i na wszystkich tak samo przerywa. Świece + przewody były wymienione. Zastanawiam...
Coś źle prawisz o ile cewka podłączona to nie powinno być 12V napięcia bo plus przechodzi przez cewkę chyba ze cewka uszkodzona lub przewody. A jak sprawdzasz z odłączona cewka to się nie dziw bo sterownik wykrył przerwę w obwodzie i błąd który raczej zablokuje sterowanie cewka.
Masz termostat elektromagnetyczny i nie działa jak trzeba ( charakterystyka termostatu sterowanego cewka elektromagnetyczna- przerwa w obwodzie) czyli termostat powinien zostać zmieniony. Jak wskazania temperatury?
witam to jest proste do sprawdzenia odłącz przepływkę i przejedz się i po jezdzie będzie wiadomo czy przepływka padnieta masz też 2 czujniki położenia wałka rozrządu i wału warto sprawdzić też układ zapłonowy czyli świece kable no i cewkę
są dwa wyjścia.albo klient pokręcił converange,lub naruszył pierścienie na cewkach odchylających(ostrożne czyszczenie :) )pozdrawiam
Miganie check engine light, przewaznie jest wywolywane przez misfire. Bardzo czesta usterka w tych silnikach, niesprawana cewka zaplonowa.
Mam mały problem z tym autkiem, silnik nie daje się uruchomić, tester diagnostyczny podaje błąd cewki 08969 p2309 ignition coil D przełożyłem cewkę z 4 na 1 i błąd wyskoczył ignition coil A czyli na pierwszym, cewka charakterystycznie śmierdzi jak spalona , czy jest możliwe aby silnik nie zapalał przez uszkodzona jedna cewkę ??
Cewka podwójna. Musisz jeszcze ustawić jaka dokładnie jest listwa wtryskiwaczy bo to jest ważne.
Sprawdzaliśmy iskra jest ,sprawdzaliśmy cewke i cewka jest ok
Ale że całą cewkę? Czy dokupi te same krótkie?
czizas, w innych autach działa to normalnie, ten dokladnie zestaw. Tylko dokładnie w moim aucie jest problem..
Znajdź puszkę od immo i zmień w niej kwarc 4 mega na nowy powinno być OK. Ewentualnie podmień cewkę przy stacyjce.
Przyczyn może być kilka: -słabej jakości transponder -transponder jeśli szklany ID13, to może być włożony w ten sposób, że cewkę ma dalej od pętli przy stacyjce. Musiał byś go wyjąć i zobaczyć, gdzie ma cewkę i ewentualnie obrócić.
Witam. mam audi A4 B5 2.8 V6, i układ zapłonowy na jednej głównej cewce, i przewodami zapłonowymi do świec. Chce przerobić układ na pojedyncze cewki z nowszych modeli, i na forum piszą żeby przewód zasilania do cewki użyć FLRY-B 2,5mm2, czy moge zamiast niego dać h05v-k 1x0,75mm2, czy ten przewodzik uciągnie cewkę zapłonową?
Czy takie będą odpowiednie? http://allegro.pl/oe-cewka-beru-zs016-au... Czy może są jakieś alternatywny BERU?
sprawdź cewkę immobilajzera może nie łączy
Cewka zaplonowa.
Na forum audi ludzie piszą że wszyscy mają w tych miejsca przebicia Sratatata audi to chyba jakaś nieuleczalna choroba. Cewka właśnie jak się rozgrzej to jest gorzej. Ale to trzeba zdiagnozować tą przyczyne szarpania żeby nie kupować na darmo. tzn auto w ogóle nie szarpie tylko podczas wykręcania np na parkingu, czasem podczas dojeżdzania do świateł...
Witam serdecznie.Nie podałeś dopuszczalnego obciążenia tego urządzenia.Jeżeli je przekroczyłeś to będą problemy.Znajdż przekażnik pompy paliwa i przetnij przewód prądowy od sterowania nim.Minusa nie ruszaj bo to działka dla sterownika.Wtedy Twoje urządzenie będzie obiążone jedynie prądem jaki pobiera cewka przekaznika.Pozdrawiam.
Znajac zycie, albo kiepskie swiece, albo ktoras cewka pada/nie laczy wtyczka.
A czy da się jakoś sprawdzić tą cewkę?? vagiem czy jakoś inaczej?
przypadkiem tam chyba jest jedna cewka na 4 wyjścia (cewka razem z modułem wzmocnienia)
Witam Posuwając się od cewki (po kabelku), która jest na stacyjce, dochodzimy do modułu immobilizera - tam są wtyczki i styki. Czyścimy je np. preparatem o nazwie Kontakt. Prawdą jest, że styki tam lubią korodować. Osobiście , przy takiej awarii (2x) musiałem wymienić cewkę na stacyjce. Jedną testowałem i po grzaniu suszarką, dostawała przerwę - (dużo...
Problem był złożony ale już rozwiązany. Okazało się że uszkodzony był sterownik i cewka. pozdrawiam i dziękuję Krzysztof
To spoko można naprawić. Z tego co pamiętam immo w tym roczniku było jeszcze w immoboxie (taka czarna skrzyneczka, dojdziesz po kablu). Rozbierz i dokładnie polutuj . Cewkę masz w porządku, zostaw ją w spokoju.
U mnie takie objawy dawała uszkodzona cewka zapłonowa. Miała przebicie na drugim cylindrze.
Problem z immo, sporadyczny pewnie, odpytaj na błędy 17, pewnie będzie "klucz zapłonowy-wartość sygnału za mała" bądź "cewka czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą"
Albo kropniętą inna cewkę i zapłony wypadają, nie dopala i śmierdzi...
Jest możliwość że to cewka również
siedzi tam na 100% 93c46 wrzucilem juz inny 100% wsad i wszystko jest ok czy moglby jednak podac ktos jaka opornosc powinna miec cewka ?? Pozdrawiam
Pewnie macie rację,że jeśli jest zwarcie do rdzenia to nie ma iskry, ale iskra niby jest tylko bardzo słaba .Może to zwarcie jest tylko częściowe i znacznie obniża iskrę. Podmieniałem świece i nic nie daje to, a odległośc cewki od koła magnesowego jest grubości złożonej kartki a4 o gramaturze 80g.
Prycha miga i telepie ? Jak check miga to pewnie wypadanie zapłonu. Nad czujnikiem powinna być cewka. Być może zruszona wtyczka na cewce ,kable ,albo po prostu miałeś pecha i akurat cewka się kończy. Co w tym dziwnego?
Poszła cewka zapłonowa :) Diagnoskop pokaże :D - pozdrawiam.
Do sprawdzenia połączenia komutatora z cewkami.
Jaki silnik? U mnie w A4 jak padła cewka, to na początku wypadanie zapłonu też było odczuwalne tylko na gazie, a potem zaczęło też na benzynie. Świece zmienione, jaki stan kabli? Co się dzieje w blokach wartości mierzonych? Zrób pełną diagnostykę.
Hmm...czy może się to wiązać z faktem podłączenia plusa po stacyjce pod cewkę zapłonową?
Podmieniałeś cewkę? Kontrolka zaświeca się koloru żółtego czy czerwonego?
Witam. Czy za brak napięcia w jednek cewce, (okresowo pali normalnie,jednak coraz częściej się to zdarza) ,może być odpowiedzialny czujnik ów na wale? Cewka oraz świece, są ok pozdrawiam.
Chciałem to zrobić jak najprościej, czyli naciskam przycisk brama rolety się otwiera do góry, naciskam drugi przycisk i się zamyka. Więc po co arduino ? Z tym zabezpieczeniem termicznym to miałoby działać na zasadzie, że przyklejam np. bezpiecznik bimetaliczny do obudowy silnika i łączę go z cewkami stycznika? Nie. Wyłącznik silnikowy (np GV2MExx)...
Witam. Padłą cewka zapłonowa motor 1,6 AHL. Czy kupić samą nową nową cewkę a moduł przełożyć czy też kupić używkę kompletną. Co sądzicie.
Witam Chyba trafilem w czym jest problem, a mianowicie cewka ma peknieta obudowe.
Mam wzmacniacz Alpine, więc o zasilanie tego się nie martwię, z tego co widzę to ma jedną cewkę.
Kolego pisałem że cewkę wymieniłem. Problem rozwiązany przyczyna przepustnica plus przepływka.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
A jak moge sprawdzic cewki ? Ale jak z cewka było by coś nie tak to powinien wyskoczyć błąd?
Zamiennik musi mieć taką samą cewkę w Ohm i wydajność dawki. Jeśli nie ma to nie pasuje z pudełka.
Cewka była już wymieniana 3 razy Nie bez przyczyny pada. Tysiące jezdzi/jezdziło takich i co każdemu pada cewka za cewką? Każda zmota to kłopoty w drodze. Rób na oryginał.
Przepraszam, że piszę dopiero teraz ale dopiero teraz znalazłem bezpośrednią przyczynę. Izolacja ebonitowa wokół cewki była popękana prawie jej nie było wskutek czego samochód bardziej "przerywał" w czasie deszczu ponieważ więcej prądu nie trafiało tam gdzie powinno. Generalnie po wymianie cewki wszystko jest tak jak być powinno. Za cewkę zapłaciłem...
A może ktoś jeszcze napisze gdzie znajdę sygnał obrotów do sterownika lpg żeby nie wpinać się w sygnał jednej z cewek?
Kolego , jakie są obciążenia wyjścia przerzutnika! Wysteruje cewkę przekażnika 100 mA?
Witam, przymierzam się do wymiany BCM2 w Audi A4 b9. Stary jest po zalaniu, a ten drugi nowy, używany. Teraz pytanko, czy mogę zostawić moje oryginalne dwa klucze, czy muszę zamawiać nowe z serwisu? Drugie pytanie, czy mogę sprawdzić w Odis, czy cewka od kluczy działa poprawnie (czyta kluczyk, pytam ponieważ każda procedura w tym aucie, którą robię...
Jaką masz cewkę zapłonowa, zmierz kompresje w silniku.
sorki grupa, że z dużym opóźnieniem, ale tak Prosta sprawa dość banalna .... Cewka do wymiany i przelutowany sterownik silnika Wpierw był przelutowany sterownik, co poprawiło pracę silnika o niebo, ale dalej było coś nie tak. Mniejsze szarpania, ale dalej przerywał, więc po raz kolejny wyciągałem świeczki i na jednej coś nie tak .... Więc wymiana świec...
Masz problem z immobiliserem i tyle. A jaki? Kto to wie, może cewka, może klucz, może sterownik silnika trzeba sparowac z immo?
Cewka immo i kluczyk dobrze wyczyść, wykasuj błąd, jeżdzić i na pewno będzie dobrze. Pozdrawiam
Sprawdź cewkę wysokiego napięcia lub moduł sterujący. Same elementy lub połączenia na stykach.
Zakupilem nowa oryginalną cewkę zobaczymy czy pomoże. Ta którą posiadam jest nowa ale tani zamiennik.
Ja winiłbym antenę (cewkę), ale skoro jest sprawna... Spróbuj ponownie zakodować klucz. I to że to a4 to trochę małe info o tym aucie
transponder w kluczyku, cewka na stacyjce, sterownik. Tyle wiem.
udało się zlokalizować usterkę, koniec końców była to uszkodzona cewka zapłonowa, choć na komputerze nie widać było żadnych błędów, auto odebrane od mechanika, cewka nowa oryginalna, pracuje równo i nie gaśnie, info dla tych co mają podobne problemy, zeszło ze mnie powietrze bo 4 miesiące się z tym męczyłem
Ta wiązka do rozcięcia na całej długosci pokrywy i izolacja lub wymina . Zobacz czy masz zasilanie na cewkach .
problem rozwiazany padly cewki
Witam. Posiadam audi a4 2002 r 1.6 b/g, kiedy silnik ostygnie do temp ok. 60-50 stopni C nie chce odpalić. Muszę poczekać aż spadnie poniżej 50 i wtedy nie ma większych problemów z jazdą. Co może być przyczyną? Wymieniłem czujnik położenia wału, a cewka zapłonowa raczej jest w dobrym stanie!
najłatwiej pewnie z podświetlenia jakiegoś przycisku do którego łatwo się dostać, najlepiej przez diodę półprzewodnikową się podpinać w stronę przekaźnika, żeby się nic nie wróciło, i cewkę przekaźnika też zabezpieczyć diodą równolegle ale przeciwnie skierowaną
Nie łączy kostka na cewce czytnika
Miałem podobny przypadek w audi a4 170 km oczywiście siemens , ktoś założył pompowtrysk od 140 zakręcając cewkę z numerem od 170. Czyli patrząc na pompowtyski wszystko sie zgadzało prócz charakterystyki pracy
Jak szarpie to zanika iskra na którymś cylindrze . Przyczyny szukaj w kablach , świecach, cewce.
Możesz. 15, 1 i 4a to oznaczenie w złączu na module. Plus idzie po stacyjce do pinu 3 , cewki itd.
Ja miałem identyczną sytuację że wróciłem z trasy audi A4 tez z silnikiem 1.8 20v zgasilem i za jakieś 10 min. Chciałem jechać a tu auto nie chciało zapalić tez kręciła i nie chciała zagadać po dwóch dniach kabinacji okazało się ze cewka padla
Problem z immo. Padło całkowicie lub transporder w kluczu a najprędzej cewka wokoło stacyjki. W audi normalka że cewka się uszkadza lub nie łączy w złączu elektrycznym jeden z pinów. Vag Ci podpowie bez diagnostyki nie wiele mozna mówić co i jak.
cewka cewka zapłonowa schemat cewka tesli cewka tesli cewka citroen xsara cewka
speed sensor skoda wyświetlacz bezpiecznik odblokowania bootloadera
wymiennik płytowy wymiennik płytowy
Whirlpool AWM 8103/3 – funkcje aktywne przy uszkodzonej blokadzie drzwi, kody FDL/F06 Błąd P0201 P0202 P0203 P0204 na gorącym silniku Opel Z18XE, VAG 1.8T, PSA – przyczyny i diagnostyka