Podmień cewkę zapłonową.
A potrafisz sam sprawdzić porządnie cewkę?
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Nie masz źle auto ci pali, szukaj tego plusa na cewkę i sprawdź czy masz minus z ECU na cewkę tego przekaźnika
Wymieńcie cewkę
Tak o ile jeden i drugi silnik ma taką samą ilość zaworów. Czyli albo 8 (8V) zaworowy albo 16 (16V). Z silników 8 zaworowych nie pasują cewki do 16 zaworowych.
Egr,cewka w wiekszosci przypadkow
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Pytanie na ile spadały obroty bo jak mocno kulał to może przez to olej się zaświecił proponuję na początek podmienić cewkę i świece
mialem to samo modul zalonu to cos pod cewka bylo walniete
Nie padła Ci czasem cewka sprężarki?
Cewki za bardzo nie sprawdzisz, jedynie rezystancje uzwojenia piewotnego i wtórnego, ale na ogół może być w normie a cewka będzie świrowała.
Łap może pomoże. T1 to cewka , A52 to układ wzmacniający .
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Komputer mam umówiony na jutro, ale przy okazji wczoraj wyciągnąłem cewkę przedmuchałem, poprawiłem sprężynki i Asterka śmigała przez dzień jak nowa. Domyślam się, że to prawie na 100% cewka. Tak czy siak jutro wymienię świece bo już przyszedł na nie czas, no i na pewno też cewkę. Zauważyłem, że nie jest to oryginalna cewka, więc nic dziwnego, że już...
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Nie. Ta nowa nie jest w ogóle do Opla tylko do jakiegoś Daewoo.
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
Stawiam na cewkę.
Kluczowanie cewki pozostaje .
Pochwal się co było przyczyną problemu
wiesz co nie wem dokładnie......:-( Dodano po 53 jest cewka zapłonowa
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Czyli sprawdzić cewkę?
sprawdzić impuls z halla i na cewkę
zobaczyć czy jest cewka na stacyjce, albo metodą świstaka
Cewka w Astrze H jest bardzo delikatna i jeśłi nie pilnujesz świec to ją bardzo szybko zamordujesz. Pomaga zmniejszenie przerwy na świecy o ile cewka jest słaba. Kiedy wymieniałeś świece tylko szczerze?
a sprawdzałeś aparat zapłonowy ? cewkę?
Jeśli ten model ma aparat zapłonowy to sprawdź cewkę od czujnika magneto\indukcyjnego która to steruje modułem. Jest ona pod palcem rozdzielacza.
P0300 to właśnie losowe wypadanie zapłonów na wielu cylindrach , jeśli chcesz podmieniać części to pierwsze co , to podmień cewkę.
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
Cewka zapłonowa do sprawdzenia , na youtube zobacz jak ją sprawdzić .
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
Aparat czy cewka WN?
fajnie by było wiedzieć jaki silnik,jeżeli popularny C16NZ to pod cewkę zapłonową,zielony kabelek.
mialem kiedys to samo ale u mnie byl walniety "tranzystor" to cos pod cewka.
cewka z Astry F będzie pasować (na każdym większym złomie napewno będzie), ale nigdy nie spotkałem się żeby ta cewka umarła...
Masa i plus na cewce jest? Pompa podaje podczas kręcenia rozrusznikiem? wtryski się otwierają? Jeśli tak, to czujnik wału ok, jest on indukcyjny, nie Halla. Zrób kontrolkę z diody LED i sprawdź sygnał na cewkę.
Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
Sprawdź cewkę elektromagnesu kompresora klimatyzacji.
Skoro strzela z wydechu to może być też uszkodzona cewka zapłonowa.
Moze byc kocówka X16SZ bo były do 97 i pasowało by to bo kolega odczytywał kodami błędów. Ale sprawdził bym dokładnie iskre. (cewka)
Może i słabo ale przyciąga całą powierzchnią a nie szpic wkrętaka, lepiej by było zmierzyć pobór prądu przez cewkę.
Aparat zapłonowy "kręci" w Odróżniasz aparat zapłonowy od rozrusznika? Pasowało by sprawdzić jeszcze połączenia elektryczne , aparat-moduł-cewka.
Jeżeli to astra z silnikiem C16NZ to może to być moduł wewnątrz aparatu zapłonowego, miałem identyczny problem. Warto też przy okazji sprawdzić czujnik indukcyjny i połączenia przewodów( wewnątrz aparatu). W tym modelu mogą być zaśniedziałe
Była padnięta cewka zapłonowa. Po zmianie na nową wszystko ok.
Witam na 99 % cewka tez w swojej astrze g wymienialem.Sproboj przylozyc cos metalowego jak wlaczysz klime to elegtromagnes powinien przyciagnac .Jak chcesz to moge jutro zmierzyc opor tej cewki ale wydaje mi sie ze ona albo dziala albo nie.
11 pin sterownika świecami ---<|---- żółty z paskiem przekaźnika ładowania(cewka przekaźnika)
moduł, pod cewka
Obok halla najczęstszą przyczyną jest moduł. Dodano po 1 Chociaż zdarzało się że uszkodzona była cewka.
Jest to x16sz, ma cewkę dis.
2-masa 3- plus po zapł. 4-wejście sygnału ze sterownika 1- wyjście na cewkę WN.
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
Ale pewności nie ma to może być moduł też czy raczej na tą cewkę stawiać ?
A sama cewka.? To że jest iskra na świecy (bezpośrednio z cewki) to znaczy tyle co nic.Trzeba sprawdzić jak daleko "skacze" min 1 cm. Więc albo słaba cewka,paluch ,lub jakimś cudem nie obraca się aparat.
Odłącz wydech. Podmień cewkę zapłonową.
sprawdz cewkę zapłonową
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
Moduł ma wpływ i częściej pada jak sama cewka.
prawdopodobnie modul zaplonowy lub cewka
To sprawdź omomierzem cewkę na ciągłość.
Cewka, świece w jakiej kondycji?
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
Tak też ja kleiłem bo cała się ruszała i jest tam cewka:)
Kolego co do odpalania i gaśnięcia w mojej z tym problemem była cewka zapłonowa.
Jak dzieje się to na obu paliwach to wina leży w prądzie, przewody, cewka.
I jeszcze przekaźnik na prawym słupku, mogła się spalić cewka
Tylko jeden model 1,6 miał aparat-C16NZ. Tam był nadajnik magnetoindukcyjny ( cewka). Reszta astr 1,6 miała zapłon bezpośredni (EDIS). Halotron był tylko w astrze 1,4. a gdzie jest ten nadajnik magnetoindukcyjny? pod kopułką??
Data pierwszej rejestracji 2001 rok.Jest to Astra Classic one były robione do 2002 roku.Oznaczenia nie znam jest to 1.6 8v na jednopunktowym wtrysku.Nie ma rozdzielacza tylko cewkę dwubiegunową.
Cewka ok?
czujnik halla lub moduł zapłonowy pod cewką zapłonową lub sama cewka.
Problemów może być wiele, stacyjka, sterownik silnika, cewka, moduł
Witam prawdopodobnie przemiennik magnetyczny na wale korbowym lub cewka WN.
Ma ten model computerek czy tylko trnzystorowy uklad zaplonowy.To cos pod cewka zaplonowa.
Nie pomogło myślisz kolego ze to cewka jest do wymiany ?
1. zasilanie po kluczyku 2. B1, B2 sterownik 3. B4, B5 sterownik 4. B20, B21 sterownik 5. B17, B18 sterownik
Zmień wartość w polu "typ cewki" na "cewka na 2 cylindry" jeśli masz "dis" i więcej nie grzeb w ustawieniach.
Co tu pisać....wymień cewkę na nową....
Znajoma miała podobne objawy w astrze H, silnik klekotał jak diesel, wydech czasami jakby lekko strzelał (słyszalne tylko na zewnątrz auta), a winna okazała się cewka.
sprawdź cewkę zaplonową
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... podobny problem do twojego, ale ja stawiam na cewkę
Dziękuję za pomoc problem rozwiązany. Ceweczka nadaje się na śmieciowisko lub do regeneracji.. Pozdrawiam
Cewka jest inna, nie będzie pasowała.
świece ok cisnienie na listwie ok check zie zapala ale gdy zapochod zapali to gasnie. moze cewka ??
Cewka zapłonowa ?
Sterownik widzi uszkodzenie cewki- nie załączy napięcia. Napraw cewkę- zadziała. :)
Witam! Kolego ja mam silnik X14XE i miałem takie same objawy,uszkodzona była cewka zapłonowa.
Sprawdź oporność cewki. Jeśli jest prawidłowa to masz problem z regulacją sprzęgła. Jeśli brak oporności wymień cewkę.
Ten silnik ma wciskanego mapa bezposrednio w kolektor, tak, wszystko jest drozne, od mapa nie ma bledow. Tak samo nie ma kabli zaplonoych, jest odrazu cewka.
koleś kit: że tak spytam: ta cewka niema w sobie żadnej elektroniki? to po prostu 2 uzwojenia pierwotne tam są sterowane z kompa? to bym sobie taką założył do Astry F zamiast tej od boku z kablami które wiecznie przebijają ;)
Najprawdopodobniej cewka WN do wymiany,wyczyszczenie EGR i Silniczka nie zaszkodzi, jeśli nie pomoże to podmień cewkę WN.
Śmiało zamieniaj , nic się nie stanie. Jeżeli zacznie pracować na 2 a problem wystąpi na 3 to cewka do wymiany. Jak nie będzie poprawy to elektryka jest w porządku.
W astrze 1.6 pracował aż dwa dni, chyba z ryżu robiony.
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
Moduł uszkodzony , szukać przyczyny cewka może uszkodzić moduł.P
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
Jaki silnik ? Jaka pojemność ? Rocznik ? Uszkodzone mogą być przewody WN jeśli są bądź uszkodzona cewka zapłonowa.
aster cewka naprawa cewka aster aster cewka zapłonowy
płyta gazowa bezpiecznik samsung monitor matryca czujnik oleju vectra
Komunikat "Tego kanału nie ma w abonamencie" - co zrobić? Telefony w Orange dla przedłużających umowę 2021