czasami padała cewka kompresora..
Ja mialem taki problem I winna okazala sie cewka elektrozaworu.
"F" przy rezystorze oznacza,iż jest on rezystorem bezpiecznikowym(FUZZ). L804 jest to cewka.
Do kopułki zajrzyj, zobacz jak wygląda palec oraz cewka impulsatora.
Przecież napisałem , że cewka dobra. W czym sprawdzałeś masę - czujnik halla coś steruje , nie bezpośrednio cewkę zapłonową.
Trzeba wylutować tą cewkę i sumiennie to naprawić, poleczyć. Dobrze też przyjrzeć sie wyprowadzeniom tej cewki.
Dławik ma wartość 160uH- dotyczy CP 850, ale może w CP 830 jest taki sam. Oba TV są 100Hz.
dwie możliwości moduł lub cewka
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Od tico aparat ani cewka nie pasuje!
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
jak do wymiany jak kupiłem nowy i jest wymieniony poza tym wymieniono przewody wys.napięcia, komputer ,immo oraz cewkę
Auto po odpaleniu przejeżdża około 150 - 200 m. po czy gaśnie i nie można go odpalić przez około 20 min. po tym czasie odpala i znowu można pokonać taki sam dystans i tak cały czas. W czasie kiedy nie można go odpalić brak jest iskry. Czy problem tkwi w aparacie zapłonowy czy może cewka.
Zakręć rozrusznikiem i zobacz czy wychodzi ci iskra z cewki zapłonowej, możesz też wyjąć aparat i przy włączonym zapłonie zakręcić nim. Jak iskra wychodzi z cewki to masz do wymiany palec ! a jak nie to cewka.
Nie. Ta nowa nie jest w ogóle do Opla tylko do jakiegoś Daewoo.
Cewka aby sprawna? Dodano po 25 Wiązka do aparatu sprawdzona?
posłuchaj kolegi KmiecikSe i sprawdź kopułkę...
Czy w tym czasie cewka dostaje napięcie?
Sprawdź lub podmień cewkę zapłonową
Jeżeli już test był robiony taką metodą to lepiej zdejmować fajkę ze świecy na nie z cewki. Wystarczy świece wykręcić i wiadomo czy pali na tym cylindrze czy nie
Dokładnie tak jak piszesz do cewki tam gdzie przechodzą impulsy.
Witam Problem z urwanym trzpieniem... Niestety uszkodziłem cewkę imobilajzera, czy będę musiał ponownie programować kluczyk przy wymianie cewki?
Podtwierdzam cewka do wymiany.
Witam :) Czy w warunkach domowych (miernik uniwersalny) można jakość sprawdzić cewkę zapłonową? Pozdr. miszaa
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-daewoo... Tam jest taka cewka , a gdzie szukać w samochodzie tego modułu
A sprawdziłeś czy cewka ma przejście??
Wymieniłem jeszcze ten kondensator w kolektrorze na nowy jednak dalej bez efektów. Sprawdze jeszcze ten 1-10uf. Co do trafopowielacza to w tym modelu chodzi z innego obwodu. Na tym tranzystorze wisi tylko cewka H.
Witam Samochód Matiz Daewoo z 2003 roku. Cykanie dobiegające z wnętrza pojazdu przy uruchomionym silniku. Kiedyś nie było tego słychać, w momencie wymiany cewki wysokiego napięcia to cykanie się pojawiło, zmiana miejsca cewki w inne miejsce cykanie znikło. Samochód był na warsztacie i cewkę przełożyli w miejsce docelowe i ponownie zaczęło cykać. Ponownie...
W najgorszym wypadku przerób na układ czasowy. Załączony przekaźnik wyłącza cewkę: http://obrazki.elektroda.net/89_12102427... Pozdrowienia.
Michanio91 - ja dodam że antenka powinna być zamocowana w najwyższym punkcie auta... A w Lanosie niestety antenka z radia jest nie dość ze z boku i dość nisko to w dodatku pod kontem i jeszcze na jajowatym otworze... Zdjęcie za przyrzeczone z internetu: http://daewoo.resmoto.com/opisy/lanos/te... Sam się z tym troszkę...
Przyczyną okazała się cewka zapłonowa.Po jej wymianie oraz po ustawieniu obrotów silnika samochód odpalił i jeździ prawidłowo. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Jak najbardziej do odzyskania. Musisz tylko kupić (w najgorszym przypadku) jak najtaniej drugi taki sam komputer. W tych autach jest układ z tzw traconą iskrą. Cewka (1 i 4) oraz cewka (2 i 3) kluczowane są naprzemiennie przez elementy elektroniczne (tranzystory, tyrystory lub dość proste układy scalone). Idąc od wyjścia komputera musisz znaleźć ten...
Witaj masz do wymiany cewkę zapłonową.a kody źle odczytujesz
Rzeczywiecie drobna kwota......:D a nie dało rady wymienic samego elektrozaworu???? a moze cewka była padnieta....?
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: 1. Iskra na wszystkich cylindrach 2. Przewody WN 3. Cewka 4. Kompresja
Może wiecie w jaki sposób sprawdzić czy kupiłem bubla no jak to jak ? czy wychodzi z niego sterowanie na cewkę trzeba sprawdzić :D
Witam. Mam taki problem, że nie mam iskry. Wymieniłem: cewkę, kopułkę i palec na nowe.
A może po prostu odłączyłeś akumulator? to wystarczy żeby nexia nie odpaliła wtedy trzeba znaleźć przycisk serwisowy Proponował bym też tak jak wyżej cewka kopułka palec
A na cewkę przychodzą impulsy z ecu ?
Jak na tych dwóch srodkowych cylindrach nie ma iskry, to zapewne cewka (one pracują w jednej grupie, na jednym uzwojeniu cewki). Na 100% będziesz pewny jak sprawdzisz, czy są oba sygnały kluczowania we wtyczce cewki.
Moim zdaniem moduł w aparacie zapłonowym pada, lub cewka czujnika obrotów wałka
jakbys mi w myslach czytal... opcje mam taka ze nie dziala mi 2 i 3 cylinder bo nie dostaje iskry, kable sprawdzilem i z cewki nie wychodzi WN. Ale najciekawsze jest to ze 2 razy odpalil mi normalnie ale po krotkiej przejazdzce znowu iskra zanikla... stad chce sie upewnic ze to cewka a nie np komputer wariuje... :?:
Cewka zapłonowa i moduł zapłonowy.
witam po przerwie. Nie było to za łatwe ale wreszcie dostałem TDA7056. Po wlutwaniu oraz wymianie głośnika ( niestety przegrzało cewkę) głos odzyskany. Dzięki za wsparcie, pozdrawiam, krisb1
Aparat i cewka w końcu kupiłem nowe.Temat zamykam.
Cewka zapłonowa w matizie ma przebicie,,,Czy może być to przyczyną że nie odpala...???Szczególnie gdy jest deszczowo lub mgliście...
Jedyne co mogę ci jeszcze podpowiedzieć to , że to zwarcie jest tam dlatego , bo na wejściu głowicy jest cewka do masy i że nie wszystkie głowice mają zwarcie. Niektóre mają wejście przez kondensator. Prosta i najbardziej pewna to podstawienie drugiej. Pomiary jednak trzeba zrobić.
Usterka zlokalizowana. Przyczyną okazała się cewka zapłonowa. Dziekuję i pozdrawiam.
Witam wszystkich może będzie ktoś potrafił mi pomóc. Ostatnio jechałem moim matizem zatrzymałem się na światłach a gdy próbowałem ruszyć samochód mi zgasł i już nie odpalił , sprawdzałem : bezpieczniki , napięcie na kostce przed cewką jest ok , cewka i przewody są ok były sprawdzane u kolegi na innym matizie. Cewka nie daje iskry na aparat zapłonowy...
Wymień cewkę zapłonową. Kiedyś miałem taki problem.
Zużyte elektrody świec , zmniejsz ich odległość do 0,6 albo cewka WN szmelc (podróba). Masz tam pewnie gazownie!
pomiar , ktory chce kolega wykonac jest jednym z podstawowych pomiarow ktore powinny byc wykonywane w kazdym warsztacie elektromechaniki pojazdowej .jak zycie pokazuje 98% z nich niestety nie ma czym i... zgaduje czy cewka jest ok , czy nie. Przyrzad do tego celu skonstruowany powinien posiadac mozliwosc pomiaru conajmniej 4 cylindrow na raz . czy bedzie...
Napięcie zasilania pionu ok.26V, C311 i opór w szeregu z nim i z cewkami ok.1R, C308.
witam potrzebuje cewki do daewoo model DMQ2147TXT NUMER CEWKI TO YS58820
Witam, czy nie ma ktoś z szanownych kolegów cewek do w/w TV , po wymianie pionu TDA8351 , grzeje się cholernie i słychać trzaski właśnie w cewkach.
A jaki producent cewki ?
Pomiar wykonany poprzez wlwłożenie końcówek multimetru do wtyczki przyprzy cewce
Rozbierz to, w środku jest przekaźnik, sprawdź luty albo cewkę, styki. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Jeżeli podłączysz do właściwego wtyku kolejność jest bez znaczenia, w cewce płynie prąd zmienny więc biegunowość nie jest wymagana.
Mialem podobny problem z HCM-435 rozwiazalem go zmieniajac kondensator 3,3nF/1600V na 5,2 nF /1600V w obwodzie cewek H i tranzystora kluczujacego gdyz nie bylo cewki regulowanej .W twoim przypadku moze byc cewka do regulacji , " zimny lut "kondensatora lub niewlasciwy kondensator zakladajac ze wszystkie regulatory sa w porzadku lacznie z przetwornikami...
Sygnał prostokątny, częstotliwość 100Hz przy 3000 obrotów, ~30Hz ja jałowym.
Niestety nic to nie pomoglo. Chyba cos nie tak z cewkami.
Witam. Cewka zapłonowa to jest.
cewka sprawna ale zauważyłem żę nie świeci mi kontrolka od immobilaizera
Brak pionu też. (znaczy stałe na cewkach)
Witam ! Daj sobie spokój z cewkami , powiedz gdzie mierzyłeś 300v . Jeżeli mierzyłeś na wtórnej stronie przetwornicy to wymień elka na pierwotnej , odłącz kolektor Hota podłącz żarówkę 60 W jak będzie świecić wtedy zmierz napięcie +B jak będzie ok. 120 v wtedy zabieraj się za pion . Pozdrawiam .
Nie można takiego pod cewkę. I fajnie to wygląda Lanosa marki Daewoo
Witam Najprawdopodobniej koncowka mocy jest nadpalona... zamien kolumny miejscami i podlacz na odwrot, co wykluczy uszkodzenia glosnikow, bo moze sie okazac ze cewka ociera o magnes
Dokładnie, to obrotomierz autogauge http://obrazki.elektroda.net/93_12568910... Jest taki problem, że obrotomierz nie wskazuje rzeczywistych obrotów.... tj bardzo zamula. Doszliśmy do wniosku, że cewka dis(daewoo lanos ) daje za słaby sygnał i trzeba go zwiększyć, tylko jak? Doczytałem, że potrzeba właśnie zrobić sumator diodowy i układ zwiększający...
prawdopodobnie cewka tacho przy silniku sprawdź jej oporność oraz styki
Wita mam też tico i ten sam problem. Też opisałem problem pt."(Tico)Gaśnie i nie zapala. Mechanik poradził mi zmiane gaźnika ale samochód zachowuje się tak samo. Gaźnik nie pomógł- to nie to. szukam dalej............ Problem może lezeć w aparacie zapłonowym- kopółce -palcu -jes tam jeszcze jakaś cewka nie jestem pewny!!!!!!!!
Znalazłem ! Okazało się że wystarczyło zmienić filtr paliwa, a w żadnym zakładzie nikt tego nie sugerował, tylko wymieniałem wszystko po kolei, cewkę, przewody, aparat zapłonowy i świece.
Sprawdz cewki
Prawdopodobnie masz zimny lut na cewkach. Czyli albo do wymiany kineskop, albo umiejętne przelutowanie cewek.
Nie działa ukf, przerywa lub słaba czułość - winne są zimne luty w głowicy ukf przy cewkach.
Zapomniałem dodać że na gazie chodzi równo i przyśpiesza bardzo dobrze. Świecę, przewody wymieniłem na nowe NWG. Cewkę palec i kopułkę też mam nową.
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Masz gdzieś w obwodzie cewek odchyl. H przerwę mogą to być zimne lutowania albo utrata pojemności sprzęgających w okolicach 200-470nF sprawdź też gniazdo i wtyk cewek odchyl. Pozdrawiam
Kolego wymień te cewki.
Sprawdzałem w ten sposób. I nadal to samo. to napewno nie cewka bo problem jest w momencie gdy przekręcam kluczyk na start. podejrzewam rozrusznik lub cewkę rozrusznika. tylko żeby się tam dostać trzeba mieć rączki jak niemowlak lub wyciągnąć silnik na wierzch:-(
Może cewki
Witam wymieniłem wszystkie uszczelki przewody cewka główkę na aparat zapłonowy iskra jest co jeszcze może być
Napięcia są ok,prawdopodobnie uszkodzone cewki
Zasilanie cewki w/n , cewka indukcyjna ,moduł zapłonowy ,o bezpiecznikach nawet nie wspomnę ,no bo już sprawdziłeś......prawda?
Kondesatory w C --Q401 Jakie napięcie B+ Sterowanie H drive ?? Cewki
zamówiłem nową cewkę jak przyjdzie to dam znać dziękuję za podpowiedź
Wszyscy Ci radzą to samo a Ty nadal wątpisz,zamiast rozebrać głowicę i poprawić luty cewek.
Bez przesady z tym wylutowywaniem, przelutuj pola lutownicze a szczególnie dokładnie wszystkie cewki.
Jeżeli dzwięk nie wydobywa się z głośników to napewno jakis element ferrytowy cewka dławik idzie to weliminować z praktyki wiem ,że takie objawy wykazuja najczęsciej cewki odchylające tak było w OTVC Philips i Grundig.Trzeba je delikatnie zciągnąc z szyjki kineskopu przed wcześniejszym odkręceniem śruby zabezpieczajacej i zanurzeniu całego zespołu cewek...
Cewka jest sterowana dwoma minusowymi sygnałami bezpośrednio ze sterownika silnika.
Niestety jest to specyficzny przypadek - cewki te są nawijane segmentowo. Zastosowanie innych cewek nawet o takich samych parametrach elektrycznych powoduje powstawanie zniekształceń poduszkowych niemożliwych do usunięcia. Oryginalne cewki udało się uratować. Temat zamknięty.
Witam prosiłbym o rad jaka może byc przyczyna uszkodznia cewki zapłonowej w nubirze. a co gorsza po przejechaniu 100 km nowa cewka też padła. Co: "daewoo nubira 1.6 16v"? Regulamin pkt 11 z podpunktami i podpowiedź po lewej stronie okna wpisywania tematu. Uzupełnij dane! <Błażej> przyczyną często jest brak złącz masowych w miejscu połączenia...
Procesor nie dostaje sygnału oscylatora z glowicy. Jak pisał h jaworski - zimne luty w głowicy UKF -bardzo typowa usterka w RS Daewoo. Musisz wymontować głowicę UKF i poprawić lutowania (szczególnie przy cewkach).
A jaki masz pasek? Głowica była już planowana? Tym małym przesunięciem, to bym się nie przejmował, ja testowałem na ząbek, 2 w tą i tamtą na wałkach, to normalnie chodził na przestawionym o 1 ząbek, no ale czujnika wałka nie było. Przestawiałem, bo na ustawionym działał jak traktor, z przestawionym zaś cichutko, jak powinien. To jakiś stary patent......
Witam, czy ktoś z szanownych kolegów ma sposób naprawy lub otworzenia i dostania się do cewki zapłonowej w Daewoo, chodzi mi o tą zalewe jak ja usunąć by dostać się do elektroniki? Padła mi już druga cewka a koszt nie jest taki tani, myślę że może to wina elektroniki. Dziękuję
Dzięki za odzew ! :D:D:D:D W moim przypadku byłoby łatwiej, bo mam już przerobioną instalację ( wywalone immo) i moduł/cewkę od Daewoo Tico. Problemem chyba jest stały i niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu w module Tico... można by zmienić sam moduł na taki z regulacją może ? Co do silników, to mój 100ccm 2T jest bliźniaczą jednostką dla 50ccm, a 125/150...
Trzeba sprawdzić czy w momencie startowania nie zdejmuje się napięcie na cewce.
Sugeruję sprawdzić cewkę (najlepiej podmienić od kogoś). Miałem podobne objawy jak cewka się kończyła, samochód chodził tylko jak był na wysokich obrotach, na niskich gasł.
Witam - jeeli jest to zwykły układ zapłonowy(cewka i rozdzielacz) to do cewki przychodzi przewód z napięciem po właczeniu stacyjki a drugi jest impulsowy. Sprawdz czy mas po włczeniu zapłonu napięcie na jednym z przewodów podłączonych do cewki . jak nie ma to podłącz na krótko plusem od akumulatora i zobacz czy ci sie uruchomi silnik.
Wskaźniki są zasilane standartowo z akumulatora, stabilizacje zapewnia ich budowa. Są to wskaźniki dwu cewkowe, mają wspólne połączenie cewek do plusa, a mase jedna cewka ma stałą, a druga przez czujnik.
cewka zapłonowa daewoo cewka zapłonowy daewoo daewoo cewka zapłonowa
passat przeróbka połączenie zostać zresetować alternator błąd poduszki
endoskop kamera inspekcyjna częstotliwości tetra
Telewizor włącza się, ale ekran gaśnie - co robić? Podłączenie gramofonu Marantz TT-420 do wzmacniacza Pioneer A-107