Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Cewka sprawna? jest zasilanie?
Sorry nie napisałem to jest elektronik iskrownik oryginał a cewka ducati energia i nie wiem jak to połączyć a wcześniej chodził simek na tym. Rozebral kto inny a ja składam simka.
Co prawda nie zamontowalem jeszcze zapłonu ale zadałem w zwiazku z moim problemem pytanie, pomocy JackMotors gdzie zakupiłem zapłon. Otrzymalem prawie natychmiastową odpowiedź, którą cytuję: "Czasami na modułach wtyczka odpowiadająca za gaszenie silnika również opisana jest jako "VERGE" - jest to skrajny konektor i jego należy potraktować jako "STOP"....
Piszę o systemie Ducati. Magnesy trwałe i cewka, bądź cewki. Tu masz jak wygląda dwu i trzy przewodowy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
liczba cewek się zgadza, moduł mam. Kwestia z elbą była taka, że nie wiedziałem co było nie sprawne a okazała się cewka ładowania. Więc mogę wykorzystać ELBĘ, reg do świateł. Nie wiesz może jaką moc generuje ten zapłon? Jak wrócę ze szkoły narysuje schemat jak myślę podłączyć sprawdzając czy cewka ładowania jest bez masowa czy nie
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
Panowie! Mam problem z obrotomierzam w motorowerze. Zacznę od tego ze jest tam silnik minarelli am6 z zapłonem ducati energia wcześniej był ten dwunasto cewkowy(leonelli?). Roznią sie przedewszystkim tym ze w ducati jest cewki moduł natomiast przedtem była oddzielnie cewka I moduł. Z obrotomierza wychodzi jeden kabel, który był podłączony pod moduł,...
Ale zaznaczyłem, że zapłon to lfk. Żółty kabel ze statora to cewka świateł oraz ładowania za razem. I tylko ten mam do dyspozycji, jeżeli chodzi o ładowanie i światła, reszta przewodów ze statora jest dla cewkomodułu.
Albo łożyska na wale.
Zmierz rezystancję pomiędzy każdym przewodem a masą statora (obudową). Cewki WN sprawdzisz podłączając na próbę do innego układu zapłonowego typu CDI. Tylko nie pod moduł TCI i nie pod akumulator, bo się cewka spali. Moduł zapłonowy ma jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu sterowany mikroprocesorem... Ciężka sprawa.
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Dokładniej są trzy cewki w S51: 1. Zasilająca moduł zapłonowy 2. Cewka ładowania akumulatora bezmasowa 3. Cewka świetlna zasilająca przednią lampę. 4. Cewka wyzwalającą iskrę Jeżeli na wolnym "kopaniu" masz iskrę, to winny może być impulsator bądź nawet sam moduł. Jeśli moduł to wyrób z Chin mogą być różne przygody. Dodano po 3 -cewka impulsatora(określa...
Niestety nie jestem pewien co do modelu silnika. Nie ma juz na nim zadnych naklejek wiec nie wiem jak sprawdzic model. Jestem tylko pewny , ze to tecumseh dwusuwowy. Jest identyczny jak w tym watku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Co do ustawienia przerwy to wiadomo, bez problemu. Okolo 3mm przed GMP tez jest oczywiste (bo znalazlem...
Prądnica ducati energia, tego typu jak na obrazku. https://obrazki.elektroda.pl/1321979500_... Ona nie ma cewek ładowania. Ma tylko cewkę zasilającą CDI, impuls, i jedna cewkę zasilającą instalację. Spokojnie naładuje akumulator i zasili światła.
http://obrazki.elektroda.pl/9773670900_1... Pod zapłon z jawy 50, delikatnie go mam zamiar przerobić, u mnie wygląda to tak, że są 3 cewki, 2 świetlne połączone szeregowo i jedna zapłonowa(tylko cewka butelkowa). Nie da się pominąć tego pinu, z modułu i po prostu podpiąć go tak, aby miał za zadanie ładować tylko akumulator? Bo rozumiem,...
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Jeśli posiadasz oryginalny (uszkodzony) regulator, to radziłbym go rozebrać i naprawić we własnym zakresie niż próbować robić jakieś przeróbki z innymi regulatorami. Widzę że może tu być problem ze względu na jakieś udziwnienia w konstrukcji uzwojeń alternatora. Proszę powiedzieć czy się nie mylę: 2 żółte - uzwojenie ładowania (cewka bezmasowa) biały...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Na pinie 59 w oryginale masz podłączoną cewkę świetlna. Z tego pinu napięcie ma wychodzic na: - położenie stacyjki I - pin 86 - położenie stacyjki II - pin 56 Możesz wykonać prosty test. Odłącz przewód z pinu 59, podłącz plus z akumulatora i sprawdź czy się światło z przodu zapali na drugiej pozycji.
Oto schemat Ducati Energia: http://www.bikepics.com/pictures/1635384... Obrotomierz działa: impuls podłączyłem pod zielony kabel(zasilanie CDI). Ogólnie działa nie za bardzo, wstawiłem kondensator C4 251nF wg tych danych na 14kRPM(cyferblat zrobiony na 14krpm) (440nF-max 8000rpm, 352nF-max 10000rpm, 293nF-max 12000rpm,251nF-max 14000rpm,220nF-max 16000rpm...
Myślę, że z mojej przeróbki (jakbym zrobił wszystko łącznie z magnetem) wyciągnę znacznie więcej. Oryginalna jedna cewka świetlna ma 42W (światło przednie + pozycja z tyłu + podświetlenie licznika). Czyli daję 3 oryginalne cewki przy oryginalnym magnecie i mam 126W. Myślę, że po przewinięciu i zamontowaniu mocniejszego magneta dało by radę uzyskać ze...
Gdzie Ty tam widzisz na schemacie połączenie cewek z L1?
Już wszystko jasne. Masz rozwiązanie podobne jak w skuterach Suzuki Adres - zapłon "bezimpulsatorowy" który wytwarza dwie iskry na obrót wału. Niegdyś miałem do naprawy mofę Puch, stator był taki: http://www.motelek.net/andere/iskra/12v5... a przyczyną braku iskry uszkodzona cewka zasilająca (nie można było dostać). Musisz się zaopatrzyć w...
Witam, odbiornik "Dana" występował w kilku wersjach różniących się rozwiązaniami układowymi torów wejściowych AM/głowicy FM, topografią rozmieszczenia elementów w/w układów na płytce, napędem strojenia. Było to związane ze stosowaniem przez producenta różnych typów kondensatorów strojeniowych. Pierwsze wersje posiadały małogabarytowe kondensatory f-my...
Witam mam problem w mojej maszynie otóż w mojej instalacji nie było żadnego modułu, platynek czy impulsatora o to co wygrzebałem ze starej instalacji. Jsstem zielony w elektryce więc jesli czegoś brakuje to mówcie. w motocyklu jest zapłon bezstykowy bodajże Lub schemat samego zapłonu tak żeby odpalić tylko, z reszta jakoś się uporam Motocykl jeździł...
Witam Poszukuję jakiegoś sprawdzonego rozwiązania regulatora napięcia cewek bezmasowych do zapłonu Ducati Energia. Nie mogę zastosować oryginalnego, ponieważ zawyża on napięcie ładowania oraz nie wytrzymuje prądu ładowania jaki wymagam. Jako, że zasilam żarówkę h4 prosto z akumulatora prąd przepływający przez regulator może dochodzić do 7-8A przy wszystkich...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Od jakiej wersji, rocznika ten schemat? Widzę tam zapłon Ducati. Ta Yamaha ma fabrycznie zapłon DC-CDI firmy Moric i schemat jest zupełnie inny. Kto to wszystko sprawdzał, że stwierdził że wszystko dobre? Po pierwsze musisz mieć oryginalny alternator - czyli taki z zewnętrznym impulsatorem i znacznikiem na obwodzie koła magnesowego. Ile tam cewek czy...
Odłącz przewód od gaszenia (czarno-biały). Sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN. Musi mieć długość min. 7 mm. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI, powinna wynosić 760 - 840Ω. Statory Ducati Energia są w nich dość awaryjne, nowy oryginał kosztuje 360 zł.
Nie rozumiem sensu wpięcia pickup coli pomiędzy dwie bramki tyrystorów, w tym układzie co ma robić TR2 ? W starym Fanticu 300 z zapłonem Ducati Energia była bardzo specyficzna PC, miała dwa rdzenie, dwie cewki, dodatkowo były w niej diody, wszystko to było zrobione pod specyficzne nabiegunniki w kole magnesowym (wszystkie cewki były wewnątrz), tylko...
MVT Millenium, LFK lub VAPE jest tylko ciut mocniejszy od Ducati Energia ten co dołączylem na zdjęciu ma ok 55-60w a mvt ma ok 75 i dwie niezalezne cewki jedna wn a druga ładowania
Oświetlenie i ładowanie jest oparte na jednej cewce na statorze. Pytanie, jakiej firmy posiadasz zapłon (Leonelli czy Ducati) oraz jaki rodzaj regulatora napięcia. Ogólnie ta część instalacji działa w ten sposób: http://www.motelek.net/schema/spannung/f...
Witam Otóż kupiłem cewko moduł i stator to mojego AM6, po podłączeniu brak iskry Silnik AM6 Iskrownik DUCATI ENERGIA Cewko moduł Magneto na rozrusznik proszę o pomoc w ustawieniu tego wszystkiego tak żeby pojawiła się iskra, na zdjęciach poniżej przedstawiam mój zestaw, proszę o pomoc http://obrazki.elektroda.pl/2378285400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3331908200_1...
panowie kolejne pytanie czy zapłon od gpr ( ducati energia) bedzie pasował do bi3 ?? niby na rozmiary ok ale na pewno musiałbym kupic od razu do tego cewko moduł żeby nie było problemów ze zgraniem
No więc znalazłem trochę czasu i weny na ogarnięcie tematu. Więc w sprawie modułu. Jak można by było go ulepszyć? O co chodzi z tym filtrem? Jak miałby spełniać swoje zadanie? Co on robi z sygnałem wyzwalającym? Dodano po 1 Filtr to układ rezystora z kondensatorem, w zasadzie filtr górnoprzepustowy który eliminuje zakłócenia o wolnym narastaniu napięcia...
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Moduły samochodowe ograniczą Ci obroty do marnych 6000. Zastosuj lepiej zapłon od jakiejś chińskiej podróbki marudera, lub innego virago 125 (koniecznie V2). albo powróć do rozwiązania fabrycznego. Co to za motocykl z silnikiem 90st, cx, motogutek,...
v-max 90km/h - mało prawdopodobne, licznik ma bardzo dobry humor, realne 70 km/h na najszybszym przełożeniu montowanym fabrycznie w tych silnikach. cylinder 70cc - w tych silnikach max 65 cm³ (mały skok wału wynoszący 37.4 mm). Gaźnik oryginał Keihin czy tuning Amal? Jakiej produkcji moduł zamiennik? Zakładałem ostatnio WMMotor w żółtej obudowie...
Hm cre 80 To jest jakiś krosowy piździk czy zarejestrowany motorower? Tego nie wiem ciężko znaleźć schemat z instalacją gdzie było montowany zapłon Ducati energia. I w oryginale nie było akumulatora czy był? Jedyny schemat znalazłem taki do tego Moto tylko że tu już wychodzą 4 kable No to wygląda że zacząć trzeba od ustalenia co to za dwa przewody...
https://obrazki.elektroda.pl/2026610600_... Przestrajam MOT728 Dana, wersja z agregatem Ducati. Zmieniłem kondensatory na filtrze wejściowym, oraz zdjąłem po 2 uzwojenia z heterodyny i cewki wzmacniacza w.cz. Po tych zabiegach mogę dostroić stacje od 88 do 103 Mhz. Próbować zmiany któregoś kondensatora ? Czy może spróbować zmniejszyć...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Witam wie może ktoś jak sprawdzić masę wewnątrz instalacji? na silniku chyba jest tylko na mierniku wyświetla mi jakieś duże liczby rzędu 160-250... Skuter działa mi tylko na oryginalnych częściach tzn. Na zamienniku regulatora napięcia nie ma ładowania światła przygasają na wysokich obrotach... Na oryginalnym jest wszystko w największym porządku. Tak...
Witam ! jak w latach 70 tych i 80 tych chodziłem do postawówki to w każdej klasie stał odbiornik radiowy ale najlepsze wrażenie zrobił na mnie Trubadur. Fantastyczny sprzęt ! Ja bardzo lubiłem słuchać Radio Luxemburg ale na danie ani na klasycznych odbiornikach nie dało się tego słuchać. Ten gwizd ! Rany boskie ile ja się nakombinowałem żeby to odfiltrować...
Około rok temu czytałem o podobnym rozwiązaniu.. wymyślił je i opatentował pewien Polak.. także duże koncerny samochodowe pracują już nad tym bo z tego co tam było napisane to zainteresował się tym wynalazkiem sam GM. Nie ukrywam że bardzo mnie to zainteresowało i także planowałem to wsadzić do silnika od malucha bo to chyba jest najtańszy czterosuw...
Witam Z góry pisze że od 2 tygodni przeczesuje google całą elektrodę i nic niema ludzie inni też szukają i nikt nie odpowiada na temat tego schematu Atala posiada silnik morini franco motori jest z rocznika 1996 oczywiście skuter bo rocznika silnika nie znam ale wygląda jak by od nowego był w skuterze instalacja elektryczna to 4 cewkowy stator bez impulsatora...
Witam, potrzebuje opisu jak zrobic ładowanie na tym schemacie. mam 2 wolne cewki te czerwone na tym schemacie ;d [url=https://drive.google.com/file/d/0B_... oraz ten regulator ducati energia [url=http://obrazki.elektroda.pl/4179432... Wie ktoś jak zrobić ładowanie? Piszcie jeśli czegoś brakuje
Witam Wszystkich. Czy ktoś ze zgromadzonych może mi pomóc ogarnąć sprawę ładowania aku w motorze ? Motocykl z 2004 Honda Hornet. Problem w tym ze powyżej 3 tys obr nie ładuje..A oto opis sytuacji: Napięcie akumulatora 12.6 V. Załączam zapłon (świecą światła) prąd mierzony na + dodatnim przewodzie z aku (-) 5.8 A Odpalam silnik.. 1500 obr/min - Napięcie...
sterownik ducati ducati regulator sterowniki ducati
master tempomat peugeot wymiana akumulatora protokół odbioru urządzenia
Schemat podłączenia sterownika Tech K1 do pieca na ekogroszek Schemat podłączenia czujnika temperatury spalin Tech K1