Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
Cewka sprawna? jest zasilanie?
Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Sorry nie napisałem to jest elektronik iskrownik oryginał a cewka ducati energia i nie wiem jak to połączyć a wcześniej chodził simek na tym. Rozebral kto inny a ja składam simka.
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
liczba cewek się zgadza, moduł mam. Kwestia z elbą była taka, że nie wiedziałem co było nie sprawne a okazała się cewka ładowania. Więc mogę wykorzystać ELBĘ, reg do świateł. Nie wiesz może jaką moc generuje ten zapłon? Jak wrócę ze szkoły narysuje schemat jak myślę podłączyć sprawdzając czy cewka ładowania jest bez masowa czy nie
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Panowie! Mam problem z obrotomierzam w motorowerze. Zacznę od tego ze jest tam silnik minarelli am6 z zapłonem ducati energia wcześniej był ten dwunasto cewkowy(leonelli?). Roznią sie przedewszystkim tym ze w ducati jest cewki moduł natomiast przedtem była oddzielnie cewka I moduł. Z obrotomierza wychodzi jeden kabel, który był podłączony pod moduł,...
http://obrazki.elektroda.pl/9773670900_1... Pod zapłon z jawy 50, delikatnie go mam zamiar przerobić, u mnie wygląda to tak, że są 3 cewki, 2 świetlne połączone szeregowo i jedna zapłonowa(tylko cewka butelkowa). Nie da się pominąć tego pinu, z modułu i po prostu podpiąć go tak, aby miał za zadanie ładować tylko akumulator? Bo rozumiem,...
Dokładniej są trzy cewki w S51: 1. Zasilająca moduł zapłonowy 2. Cewka ładowania akumulatora bezmasowa 3. Cewka świetlna zasilająca przednią lampę. 4. Cewka wyzwalającą iskrę Jeżeli na wolnym "kopaniu" masz iskrę, to winny może być impulsator bądź nawet sam moduł. Jeśli moduł to wyrób z Chin mogą być różne przygody. Dodano po 3 -cewka impulsatora(określa...
Ale zaznaczyłem, że zapłon to lfk. Żółty kabel ze statora to cewka świateł oraz ładowania za razem. I tylko ten mam do dyspozycji, jeżeli chodzi o ładowanie i światła, reszta przewodów ze statora jest dla cewkomodułu.
Myślę, że z mojej przeróbki (jakbym zrobił wszystko łącznie z magnetem) wyciągnę znacznie więcej. Oryginalna jedna cewka świetlna ma 42W (światło przednie + pozycja z tyłu + podświetlenie licznika). Czyli daję 3 oryginalne cewki przy oryginalnym magnecie i mam 126W. Myślę, że po przewinięciu i zamontowaniu mocniejszego magneta dało by radę uzyskać ze...
Już wszystko jasne. Masz rozwiązanie podobne jak w skuterach Suzuki Adres - zapłon "bezimpulsatorowy" który wytwarza dwie iskry na obrót wału. Niegdyś miałem do naprawy mofę Puch, stator był taki: http://www.motelek.net/andere/iskra/12v5... a przyczyną braku iskry uszkodzona cewka zasilająca (nie można było dostać). Musisz się zaopatrzyć w...
Co prawda nie zamontowalem jeszcze zapłonu ale zadałem w zwiazku z moim problemem pytanie, pomocy JackMotors gdzie zakupiłem zapłon. Otrzymalem prawie natychmiastową odpowiedź, którą cytuję: "Czasami na modułach wtyczka odpowiadająca za gaszenie silnika również opisana jest jako "VERGE" - jest to skrajny konektor i jego należy potraktować jako "STOP"....
Moduł Ducati energia jest przystosowany do zasilania z cewki wysokonapięciowej, ty masz stator bez tej cewki zasilającej. Do działania zapłonu z tym statorem jest potrzebny moduł DC-CDI i prostownik/regulator napięcia
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
Albo łożyska na wale.
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Piszę o systemie Ducati. Magnesy trwałe i cewka, bądź cewki. Tu masz jak wygląda dwu i trzy przewodowy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
MVT Millenium, LFK lub VAPE jest tylko ciut mocniejszy od Ducati Energia ten co dołączylem na zdjęciu ma ok 55-60w a mvt ma ok 75 i dwie niezalezne cewki jedna wn a druga ładowania
Gdzie Ty tam widzisz na schemacie połączenie cewek z L1?
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Odłącz przewód od gaszenia (czarno-biały). Sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN. Musi mieć długość min. 7 mm. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI, powinna wynosić 760 - 840Ω. Statory Ducati Energia są w nich dość awaryjne, nowy oryginał kosztuje 360 zł.
Witam Poszukuję jakiegoś sprawdzonego rozwiązania regulatora napięcia cewek bezmasowych do zapłonu Ducati Energia. Nie mogę zastosować oryginalnego, ponieważ zawyża on napięcie ładowania oraz nie wytrzymuje prądu ładowania jaki wymagam. Jako, że zasilam żarówkę h4 prosto z akumulatora prąd przepływający przez regulator może dochodzić do 7-8A przy wszystkich...
Zmierz rezystancję pomiędzy każdym przewodem a masą statora (obudową). Cewki WN sprawdzisz podłączając na próbę do innego układu zapłonowego typu CDI. Tylko nie pod moduł TCI i nie pod akumulator, bo się cewka spali. Moduł zapłonowy ma jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu sterowany mikroprocesorem... Ciężka sprawa.
Nie rozumiem sensu wpięcia pickup coli pomiędzy dwie bramki tyrystorów, w tym układzie co ma robić TR2 ? W starym Fanticu 300 z zapłonem Ducati Energia była bardzo specyficzna PC, miała dwa rdzenie, dwie cewki, dodatkowo były w niej diody, wszystko to było zrobione pod specyficzne nabiegunniki w kole magnesowym (wszystkie cewki były wewnątrz), tylko...
Oświetlenie i ładowanie jest oparte na jednej cewce na statorze. Pytanie, jakiej firmy posiadasz zapłon (Leonelli czy Ducati) oraz jaki rodzaj regulatora napięcia. Ogólnie ta część instalacji działa w ten sposób: http://www.motelek.net/schema/spannung/f...
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Cześć, Przerabiam motorower yamaha TZR 50 z zapłonem ducati energia. Jest tam 6 cewkowy stator z 4 kablami, biały, czerwony, zielony, żółty. Chciałbym przerobić go tak by można było zainstalować tylne światło led. Czytałem że można od lutować drut od pakietu cewek do światła i przylutować go do kabla. Wtedy mamy dwa kable z cewki i to podpinam pod nowy...
panowie kolejne pytanie czy zapłon od gpr ( ducati energia) bedzie pasował do bi3 ?? niby na rozmiary ok ale na pewno musiałbym kupic od razu do tego cewko moduł żeby nie było problemów ze zgraniem
Prądnica ducati energia, tego typu jak na obrazku. https://obrazki.elektroda.pl/1321979500_... Ona nie ma cewek ładowania. Ma tylko cewkę zasilającą CDI, impuls, i jedna cewkę zasilającą instalację. Spokojnie naładuje akumulator i zasili światła.
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
Jeśli posiadasz oryginalny (uszkodzony) regulator, to radziłbym go rozebrać i naprawić we własnym zakresie niż próbować robić jakieś przeróbki z innymi regulatorami. Widzę że może tu być problem ze względu na jakieś udziwnienia w konstrukcji uzwojeń alternatora. Proszę powiedzieć czy się nie mylę: 2 żółte - uzwojenie ładowania (cewka bezmasowa) biały...
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Moduły samochodowe ograniczą Ci obroty do marnych 6000. Zastosuj lepiej zapłon od jakiejś chińskiej podróbki marudera, lub innego virago 125 (koniecznie V2). albo powróć do rozwiązania fabrycznego. Co to za motocykl z silnikiem 90st, cx, motogutek,...
v-max 90km/h - mało prawdopodobne, licznik ma bardzo dobry humor, realne 70 km/h na najszybszym przełożeniu montowanym fabrycznie w tych silnikach. cylinder 70cc - w tych silnikach max 65 cm³ (mały skok wału wynoszący 37.4 mm). Gaźnik oryginał Keihin czy tuning Amal? Jakiej produkcji moduł zamiennik? Zakładałem ostatnio WMMotor w żółtej obudowie...
Jaki zapłon? Leonelli, Ducati czy Kokusan? Zacząłbym od odłączenia gaszenia od modułu, w zależności od rodzaju zapłonu inaczej jest rozwiązane. Bardzo możliwe że zalało stacyjkę, wyłącznik zapłonu lub instalację i powstające przebicie odcina iskrę. W przeciwnym wypadku mogło wystąpić uszkodzenie cewki zasilającej na statorze (zwarcie międzyzwojowe),...
Nie potrafiłem znaleźć odpowiedniego działu więc zaryzykuję tutaj. Ile może to być warte (o ile sprawne więc drugie pytanie gdzie lub jak sprawdzić czy są to lampy do użytku czy pozostałości po wymianie). Lampy, dwie (?) cewki/elementy wzmacniacza lampowego? Oprócz tego co widać mam jeszcze kilka lamp Telam w oryginalnych pudełkach. Drugie pytanie związane...
https://obrazki.elektroda.pl/2026610600_... Przestrajam MOT728 Dana, wersja z agregatem Ducati. Zmieniłem kondensatory na filtrze wejściowym, oraz zdjąłem po 2 uzwojenia z heterodyny i cewki wzmacniacza w.cz. Po tych zabiegach mogę dostroić stacje od 88 do 103 Mhz. Próbować zmiany któregoś kondensatora ? Czy może spróbować zmniejszyć...
Witam Otóż kupiłem cewko moduł i stator to mojego AM6, po podłączeniu brak iskry Silnik AM6 Iskrownik DUCATI ENERGIA Cewko moduł Magneto na rozrusznik proszę o pomoc w ustawieniu tego wszystkiego tak żeby pojawiła się iskra, na zdjęciach poniżej przedstawiam mój zestaw, proszę o pomoc http://obrazki.elektroda.pl/2378285400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3331908200_1...
Na pinie 59 w oryginale masz podłączoną cewkę świetlna. Z tego pinu napięcie ma wychodzic na: - położenie stacyjki I - pin 86 - położenie stacyjki II - pin 56 Możesz wykonać prosty test. Odłącz przewód z pinu 59, podłącz plus z akumulatora i sprawdź czy się światło z przodu zapali na drugiej pozycji.
Hm cre 80 To jest jakiś krosowy piździk czy zarejestrowany motorower? Tego nie wiem ciężko znaleźć schemat z instalacją gdzie było montowany zapłon Ducati energia. I w oryginale nie było akumulatora czy był? Jedyny schemat znalazłem taki do tego Moto tylko że tu już wychodzą 4 kable No to wygląda że zacząć trzeba od ustalenia co to za dwa przewody...
Niestety nie jestem pewien co do modelu silnika. Nie ma juz na nim zadnych naklejek wiec nie wiem jak sprawdzic model. Jestem tylko pewny , ze to tecumseh dwusuwowy. Jest identyczny jak w tym watku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Co do ustawienia przerwy to wiadomo, bez problemu. Okolo 3mm przed GMP tez jest oczywiste (bo znalazlem...
Oto schemat Ducati Energia: http://www.bikepics.com/pictures/1635384... Obrotomierz działa: impuls podłączyłem pod zielony kabel(zasilanie CDI). Ogólnie działa nie za bardzo, wstawiłem kondensator C4 251nF wg tych danych na 14kRPM(cyferblat zrobiony na 14krpm) (440nF-max 8000rpm, 352nF-max 10000rpm, 293nF-max 12000rpm,251nF-max 14000rpm,220nF-max 16000rpm...
Od jakiej wersji, rocznika ten schemat? Widzę tam zapłon Ducati. Ta Yamaha ma fabrycznie zapłon DC-CDI firmy Moric i schemat jest zupełnie inny. Kto to wszystko sprawdzał, że stwierdził że wszystko dobre? Po pierwsze musisz mieć oryginalny alternator - czyli taki z zewnętrznym impulsatorem i znacznikiem na obwodzie koła magnesowego. Ile tam cewek czy...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Witam, odbiornik "Dana" występował w kilku wersjach różniących się rozwiązaniami układowymi torów wejściowych AM/głowicy FM, topografią rozmieszczenia elementów w/w układów na płytce, napędem strojenia. Było to związane ze stosowaniem przez producenta różnych typów kondensatorów strojeniowych. Pierwsze wersje posiadały małogabarytowe kondensatory f-my...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Witam Z góry pisze że od 2 tygodni przeczesuje google całą elektrodę i nic niema ludzie inni też szukają i nikt nie odpowiada na temat tego schematu Atala posiada silnik morini franco motori jest z rocznika 1996 oczywiście skuter bo rocznika silnika nie znam ale wygląda jak by od nowego był w skuterze instalacja elektryczna to 4 cewkowy stator bez impulsatora...
sterownik ducati ducati regulator ducati energia
wtrysk common klucz pralka electrolux regulacja klimatyzacji
radio internetowe suszarka electrolux
Jak działa piecyk gazowy przepływowy Eurostar? Lokalizacja modułu sterującego Seat Ibiza 1.4 TDI