przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
Czerwony kluczyk jest do dopisania kluczyków. Kontrolka mówi o nie wyłączonym imo. Fakt źle skojarzyłem moduł i cewkę.
Jest to przekaźnik pompy paliwa,wyjmujesz, przelutowujesz, w 99% pomaga. Ewentualnie cewka
tyle to i ja wiem Dodano po 5 Jak sprawdzic czy jest walnieta cewka??
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Sprecyzuj dokładniej co się stało, czy rozrusznik kręci, czy kontrolki świecą? W hondach lubią cewki wysokiego napięcia sie psuć dlatego sprawdź iskrę. Jeśli nie ma to raczej na pewno cewka.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy można jakimś prostym sposobem, bez odstawienia samochodu do mechanika, sprawdzić czy cewka jest dobra, czy siadła? Ponieważ auto mi nie pali i albo poszła cewka, albo cała kopułka. Chciałbym sprawdzić, bo cewkę samemu dałbym radę wymienić i nie musiałbym tracić kasy specjalnie na mechanika. Czekam na jakąkolwiek...
Znalazłem problem i padła cewka zapłonowa :)
Podmień cewkę zapłonową.
Temat zamykam, rozwiązanie znalazło się w warsztacie elektryka. Uszkodzona cewka zapłonu.
na 70% cewka rozrusznika ("automat")
Wyczyść palec i styki przerywacza, sprawdź cewkę zapłonową. Pozdrawiam
A czy wie ktos moze na jakim pinie jest linia diagnostyczna, bo to by mnie najbardziej interesowalo, z tym modulem to ciezko bo on jest wbudowany razem z cewka w aparacie
Spinacz , wiesz jak tam realizowane jest sterowanie modułu zapłonu? Do tematu ; co z tą żarówką , nie masz zasilania na cewkę WN? czy nią sprawdzasz kluczowanie cewki?
Jak nie ma iskry to może być cewka WN, moduł cewki WN, czujnik Halla i w ostateczności komputer. Sprawdź czy przychodzi na cewkę napięcie, sprawdź tą wskazówkę o której wcześniej pisałem jeśli się nie podniesie to czujnik Halla.
Szarpania na stałym obciążeniu to z reguły przebicie na zapłonie.Została ci kopułka i palec.Ew. cewka w aparacie
I jeszcze jedno, raczej nie czekałbym z tym zmniejszeniem przerwy, aż znowu cewka padnie, jak w poprzednim moim poście napisałem.
wygląda to na cewkę - jeśli nie podstawisz drugiej to na 100% się nie dowiesz w jaki sposób mierzyłeś napięcie po stronie wtórnej? może kabel cewka-kopułka jest uszkodzony?
Daj plus bezpośrednio z aku na modół i cewkę i wtedy spróbuj.
Nie ma instalacji gazowej. Przewody sprawdzone są ok. Ostanio troszke szukalem w necie i znalazlem podobny problem przy cieplym silniku. Podobno winna tego problemu jest cewka zapłonowa. Czy to mozliwe? Jak najprosciej sprawdzic sprawnośc tej cewki?
moze po prostu cewka siadla to normalka w hondach
jeśli uważasz ,że elektronika jest dobra to sprawdź czy podłaczenie pod sygnał obrotów pod cewkę zaplonową nie jest uszkodzone. bo jak nie czyta komp obrotow to nie przełączy na gaz.
cewka sprawdzona?
Wymienił to co na rysunku jest opisywane jako zapłonnik, a potem jeszcze cewkę umieszczoną w aparacie.
A jaka rezyzystacje powinna mieć cewka zapłonowa bo mi pokazuje 1,5
Cewka WN jest jedna.To auto ma normalną kopułkę rozdzielacza+palec.Cewka jest dobra.
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Co ma ciśnienie do szarpań, napiszesz? Zazwyczaj padała cewka zapłonowa (jest w aparacie), dostawała ulotów.
Zrobię jak mówisz i zobaczę. Zauważyłem też ze cewka jest cała w rdzy i ma przebarwienia na obudowie, czy to coś niepokojącego ?
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
Sprawdź czujnik położenia wału, a później cewki.
cewka wymieniona i problem rozwiązany. dziękuję wszystkim za porady, pozdrawiam.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
no wlasnie przy civicach jest taki problem ze jak sie nagrzeje to pozniej palic nie chce, slyszalem ze to wina cewki.
Spróbuję zrobić wg Twojej rady. Zresztą poszukam, może od kogoś pożyczę i podmienię ten przełącznik. Jeśli chodzi o ten elektrozawór, to czy to jest to co na zdjęciu poniżej ? Sorki za zdjęcie kiepskiej jakości ale akurat na kompie znalazłem to. Znajduje się on u mnie w pobliżu gaźnika i jest umieszczony prawdopodobnie na przewodzie paliwowym. Dochodzi...
Benzyniak stal doslownie kilka godzin na dworze . silnik 1.5
u mnie też cewka jest w środku, którą dziś wymieniłem i już autko śmiga ;)
Wg mnie czasem nie otwiera ci zaworka i tyle. I do puki się to nie stanie to nie zdebagujesz co jest przyczyną. Dokładnie taka była moja pierwsza myśl. Bo skoro zaworek się zaciął, to nie dochodził jeszcze płynny gaz do reduktora, a zatem komputer pomyślał, że nie ma gazu i nihuja nie przełączy bo "nie ma gazu". Czy jak teraz to się stanie to pierwsze...
Do elektryka i tak podjadę w tygodniu, tylko pomyślałem że to może jednak jakaś pierdoła? Dodam tylko że w 3 'myślniku' jak wyłączę i włączę światła (bez kluczyka w stacyjce) to słychać dokładnie taki sam dźwięk jakby załączała się cewka stycznika w rozdzielni stąd pomysł o np jakimś przekaźniku. Ten dźwięk jest tylko wtedy jak kontrolki nie gasną "na...
czujnik o którym mówisz a ja myślę to w hondzie nie występuje a w fiatach wystarczy pod cewkę bezpośrednio podłączyć dobrą świece z masą i przy kręceniu silnikiem sprawdzić czy iskrę daje z czujnikiem halla to wyższy stopień majsterkowicza miernikiem można spalić czujnik najlepiej sprawdzić oscyloskopem www.fanscars.pl Występuje występuje. Też z nim...
Witam Mam problem z Hondą Civic VIII 1.4. Kiedy podłączę się komputerem wyskakuje mi błąd ,że immobilizer nie chce się odblokować , czy na przykład przez to może nie być prądu na cewkach ???
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
Honda civic v gen 93 rok.Cewka owinieta jest wokół igły. Może zbyt ambitnie podchodze do tematu.
A skąd tam ma się wziąć woda? Wydaje mi się, że coś jest nie tak jak tam ma się zbierać woda ;-|, przede wszystkim wmontuj tam głośniki z membrana PCV lub innego tworzywa sztucznego ;-) będą trwalsze, nie wiem jak cewka sie na to odezwie ;-) itp.
Czy trzeba akumulator żeby była iskra czy wykorzystuje prąd z prądnicy? Jeśli z prądnicy to ja zastosowałem układ z simsona 12v moduł 50 zł i cewka i smigało aż miło.
Dzieje się tak kiedy jest żle podpięta cewka-zaciski uzwojenie pierwotnego,no chyba że Twój oscyloskpo ma funkcję odwracania obrazu.
Auto nie ma modułu zapłonowego. Jest cewka, sterownik ECU oraz czujnik wału. Bez podpięcia pod komputer nic nie wskórasz. No chyba że masz dodatkowy alaram.
no dobra, piszesz że sprawdzasz na gazie i że szarpie, a jak auto jeździ na benzynie? bo jeśli na pb też te same objawy to może sonda, cewka jak się nagrzeje to rozłącza, no i ten rozrząd coś nie tak ustawiony.
Dławienie i przerywanie już rozwiązane - cewka miała przebicie na uzwojeniach. Auto idzie jak burza. Chyba, że ma ktoś jakieś uwagi co do mapy. Pozdr.
Cewka - też bym szedł w tym kierunku, lub może sprawdź czy nie ma przebicia na kopułce, wymieniać to raczej na nowe wg mnie.
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Ech za niewiedze słono sie placi :( Poleciała cewka, koleś w stacji diagnostycznej za zdiagnzowanie (10 minu) i wymiane (kolejne 10 minut) skasował okrągła stówke :( Pozdrawiam
Do sprawdzenia układ zapłonowy, wysterowanie cewki i moduł.
akurat ten konkretny od obr/min jest jeden. a powodem usterki jest to, że jeździłem bez jednego kabla WN i iskra latała po aparacie dodatkowo uziemienie silnika było odpięte (po regulacji zaworów) chciałbym, żeby to nie był ECU uszkodzony ale na mierniku cewka o której mowa zachowuje się normalnie
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
honda to wszystko ma w aparacie zalonowym cewkę i hallotron zamiast czujnika wału tak miałem w silniku 2.2 16v w accordzie a wtyczki szukaj pod nogami pasazera
Miałem podobny przypadek w Skodzie , też osobna cewka na każdy cylinder , zmniejszenie przerwy na elektrodach świec usunęło podobne objawy. W tym przypadku sprawdziłbym na oscyloskopie jeszcze sygnał z czujnika wału.
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
Tak ci powiem że w zasadzie układ zapłonowy jest dość łatwy w diagnozie sterownik -moduł-cewka. Zmień mechanika bo oba silniki jakie występowały są dość proste sprawdzasz czy jest paliwo na wtryskach, iskra ,musi działać. Ciekawe gdzie dokładnie mieszkasz .
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Witam Problem pewnie jest w aparacie ,jest w nim cewka,moduł i czujniki halla.Cewka raczej dobra,raczej stawiam na moduł lub czujniki.Elementy osobno nie do zdobycia,zwłaszcza czujniki.Radzę kupić regenerowany aparat z gwarancją.Miałem taki przypadek wysiadły czujniki.
nie wiem gdzie ten czujnik jest na walku ,nic nie widac ,cewka i modul jest w srodku aparatu zaplonowego jest to typ silnika D14A4,przegladam cale forum i nie moge znalezc modelu z tym silnikiem ,moze podpowiesz gdzie mam szukac tej czujnik .
Czy ktoś orientuje się jaka różnica jest w czujnikach ABS Lewy i Prawy?! Mam problem z Honda Civic 2008, gdzie wymieniając całą tylną belkę zawieszenia musiałem wymienić lewy tylny sensor/czujnik ABS, bo nie dał się zdemontować. Po wymianie wyskakuje błąd "obwód otwarty" na tym czujniku. No i zaczęło się!!! Wszelkie testy, nawet sprawdzenie oporu na...
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
Pasek rozrządu i napinacz wymieniony, bez zmian - tyle że silnik jakoś lepiej i ciszej chodzi, stary rzeczywiście miał duży luz. Przy okazji mechanicy obejrzeli wałek rozrządu, tak jak myślałem jest ok. Posłuchali silnika, ich i moim zdaniem niczego niepokojącego nie słychać. Wygląda, że to nie jest problem mechaniczny :/ Środek STP do wtrysków nic...
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
A ja podmieniłbym na Twoim miejscu moduł (ten w aparacie zapł.) ponieważ w tych hondach to było częstą usterką (sama cewka też). Jak sprawdzić pisał nie będę bo jest o tym na forum. A sprawdzałeś stacyjkę czy podaje prąd do aparatu w momencie kręcenia rozrusznikiem? To też kilka razy robiłem (wypalona kostka stacyjki). Więcej na razie do głowy mi nie...
no a akurat tydzień temu miałem audi na warsztacie i właśnie wten sam sposób była walnięta cewka iskra była niby niebieska a jednak zasłaba to poważnie może namieszać z zlokalizowaniem usterki niby dobre a jednak popsute, dlatego o tym niepisałem wcześniej bo wydało mi się oczywiste iskra jest to powinno chodzić a korciło mnie napisać o cewce ale nić...
Kolega oglądną sobie filmik ? To by wiedział co to (zdjęcie masz w swoim poście źle dodane), przerywacz jest w aparacie zapłonowym. 810989 Jak chcesz to ogarnąć to musisz wiedzieć co jest co i zrobić tam porządek bo jak dobrze widzę to tam pod cewką masz jakiś stary kondensator podłączony do tego rezystora. Sprawdź dokładnie gdzie idzie każdy przewód...
Nieszczęsny dolot przepustnica uszkodzona cewka. Glowne przyczyny takiego zachowania ale i nie tylko. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza i przepływomierz również dają podobne objawy. Ba nawet uszkodzony czujnik walka lub wału może tak się objawiać. Komputer i miernik w ręce i szukamy przyczyny. Przydało by się błędy zczytac. Będziemy mogli zawęZić...
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
Witam Honda Civic Areodec 1,8 kombi dohc instalacja gazowa. Jeździłem cały dzień bez zarzutu. Dojeżdżając do domu (na gazie) nagle straciła moc i silnik zgasł. Miałem kiedyś identyczne objawy kiedy przepaliła się cewka. Tym razem to nie cewka. Wymieniłem ja na nową, ale problem pozostał. Jest iskra auto nie pali. Dodatkowo doszedł dziwny problem przy...
Jakim cudem udaje Ci się uruchomić auto po odpięciu puszki z immo? Przecież bez immo sterownik nie dostaje "pozowlenia" na start. no właśnie to jest dziwne ale czy immo odpięte czy podpięte samochód odpala tak samo. Cewka immo u mnie też ma ok. 14 Ohm wiec jest prawdopodobne ze u mnie i u Ciebie jest dobra. Dodam jeszcze raz że nie mogę zdiagnozować...
z tego roku hondki lubią rdzewieć na tylnych błotnikach, więc to normalne jak ta to ma bo zdjęcie lipne i nic nie widać, aparat zapłonowy , cewka - to rzeczy wrażliwe w civikach więc jak ciężko go odpalić to uważaj, sprawdż czy właściciel dbał- kiedy rozrząd wymienił, w jakim stanie filtry , zawieszenie najlepiej poproś o jazde na dziurach. możesz odwiedzić...
Na przewodzie żólto-zielonym masz impulsy sterujące? Na przewodzie niebieskim coś się pojawia, jakieś impulsy? Czujnik sprawdzisz na niebiesko-zielonym i niebiesko-żółtym. Po tym wszystko powinno być jasne. Pewnie masz uwalony stopień końcowy lub cewkę. Oddaj komuś kto Ci ogarnie, sam się zamotasz. Możliwe, że siadł sam sterownik silnika. Dość częste...
Ktoś w ogóle sprawdził czy "aparat zapłonowy" jak i cewka ma zasilnie oraz czy jest ciągłość przewodów pomiędzy aparatem a ECU. Czy sprawdzany był sygnał jaki dostaje ECU z aparatu? Czy jest kluczowanie wtrysku? Wydaje mi się że taka informacja jak pojemność silnika ma tutaj znaczenie.
Witam No niestety w hondzie uszkodzony był sam wskaźnik w desce rozdzielczej, przewód sygnałowy i sam czujnik z pływakiem jak najbardziej OK..... więc rozebrałem deskę i wyjąłem cały licznik a następnie rozkręciłem go i wyjąłem wskaźnik paliwa i zacząłem go sprawdzać a zbudowany on jest z dwóch rezystorków i dwóch cewek nawiniętych na korpus w którym...
Miałem Meganke 97 , pierwsze opinie - wsadzisz gaz , to będą dopiero problemy. A prawde mowiac auto mialem 5 lat przez ten czas zrobiłem 130 tysiecy na gazie, ........ Zero jakich kolwiek napraw, jak pojechałem na wymianę filtrów od gazu to gazownik za głowe się łapał, że reduktor i wstryski tak dobrze pracują To przebiję to. Mam megankę z 99 r. z...
Zasilanie Pompy paliwa jest z tego samego miejsca co wtrysku,wiec wynika z tego że albo masz uszkodzony prekażnik,lub wiązkę lub sam komputer.Ważny jest też sygnał z rozrusznika a dokładnie ze stacyjki do przekażnika pompy i wtrysku bo on bocznikuje na czas kręcenia ten przekażnik.Sumując sprawdz czy masz napięcie 12v na wtryskach(także podczas pracy...
Pewnie tak zrobie, ale pobawie sie jeszcze tym głosnikiem zeby nabrac doswiadczenia w rozkładaniu lepieniu i wogóle regeneracji.... czasami sie to przydaje. Jak nie będzie zainteresowania tematem to napisze co z tego wyszło i zamknę go, zeby nie śmiecic na forum. Odciąłem cewkę od membrany na karkasie zaznaczyłem połozenie przy którym głosnik gral najgłosniej...
Odpaliłem auto na "popych" i zaraz po tym zgasiłem go i z kluczyka od razu palił z pierwszego. Podjechałem do znajomego mechanika, zmierzył akumulator - jest w porządku. Kazał jutro z rana, jeżeli auto nie odpali odłączyć czujnik temperatury i jeżeli zapali po odłączeniu - będzie do wymiany. Wujek miał podobny problem z hondą civic - kręcił ale nie...
tzn ja mam teraz golfa i nie narzekam mam go juz dobre 1.5 roku i do tej pory tylko raz cewka zaplonowa mi strzelila ale miala prawo bo ma tyle lat co samochod 93' ale kupilem golfa bo nie stac mnie bylo na taka wlasnie honde .. teraz jak bede zmienial o tylko i wylacznie na 1.6 vti.. najlepiej w sedania
Witam, mam problem ze swoja Honda Civic 1.4 97r. Problem polega na tym ze pewnego razu jechalem i w pewnym momencie silnik sam stanol podczas jazdy ok 130 km/h, mialem problemy z jego odpaleniem na nowo, rozrusznik krecil ale nic nie szlo, po jakims czasie udalo sie zapalic, problem ten zaczol sie powtarzac coraz czesciej, czasami niechce wogole odpalic...
Witam, otóż mam problem. Civic VI angielka 1.4 z 1996. Wszystko jeździło, działało a gdy po 2 tygodniach nieobecności próbowałem uruchomić auto... nastąpił brak zapłonu. Zacząłem sprawdzać najpierw iskrę i już. Na żadnym kablu nie było iskry, cewka w miarę nowa.. Po dalszych poszukiwaniach myślałem, że to immo, ponieważ po przekręceniu kluczyka nie...
Witam wszystkich znawców samochodowych . Mój problem wygląda tak . Rano trzeba długo kręcić żeby zapaliło ( ale zawsze pali ) , jak już się zagrzeje to pali od razu nie trzeba kręcić. Ale też jak się zagrzeje to strasznie zrywa nie może wejść na obroty ( tak jakby chodził na 2,3 tłoki ) - tak od 1-4 tys obrotów jest problem z jazdą ALE powyżej 4tys...
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
Witam, dzisiaj przy włączonym zapłonie wyjąłem kostkę (prawdopodobnie jakaś cewka- zdj poniżej) w celu sprawdzenia jakie tam są napięcia. Wpiąłem ją ponownie tak jak była wcześniej i tu pojawia się problem, dioda Check Engine na pulpicie tylko mrugnie może na jakąś 1 sekundę i gaśnie przez co nie mogę odpalić samochodu. Odpinałem już akumulator w celu...
Nierówne obroty to zawsze taka kolejność : 1. Diagnostyka komputerowa a następnie takie możliwości zazwyczaj : czujnik temp świece kable (przebicie) cewka (nie daje iskry np. na jeden gar) przepływka czyszczenie przepustnicy i następnie poważniejsze usterki ... sprawdzić najlepiej czy nie pali na któryś gar to : odpalić autko i jakimiś szczypcami wyciągać...
na przewodach nie widać przeskakujących iskierek więc chyba kable będą ok - chodź oczywiście mogę mieć przebicia w środku i nie będzie tego widać palec - wygląda dobrze jeszcze przeczysciłem go papierem ściernym kopułka - myślałem o uszczelce która tam jest wymieniłem ją a na dodatek tego dałem jescze silikonu dla pewności świece - są nowe cewka - miała...
wiecie moze gdzie mozna kupc silniczek krokowy do hondy bo zamontowalem gaz i potrzebuje mocnejszy jak mam obecnie a posiadam honde 1.4 95r licze na pomoc.... jest jeszcze jedna rzecz kupilem nowe swiece i kable wszytsko zmienilem odpalilem, ladnie odpalil ale po jakiejs min zgasl i nie ma juz iskry na swiecy.... i gdzie sie moze znajdowac cewka bo...
Wydaje mi się że to nie jest wina gazu. Tylko jakiejś części wspólnej dla LPG i benzyny. Nie chce cię straszyć, bo ciężko diagnozować takie problemy przez fora(najlepiej jest coś takiego zobaczyć usłyszeć itp.) ale moim zdaniem może to być kwestia ustawienia zapłonu, może to być czujnik położenia wału, może cewka, kopułka itp. Ale tak jak mówię ciężko...
Trzeba zrobić diagnostykę ECM i test przekaźnika wentylatora i cewki sprężarki, wskazany też podgląd ciśnienia odczytywany przez sterownik klimy
Witam, miałem podobny problem z concerto 1,5.Najpierw auto mi zgasło i było nie do odpalenia,wymieniona została cewka,kopułka oraz palec rozdzielacza oraz poprawione zostały luty na przekaźniku pompy paliwa.Auto odebrałem od mechanika po czym okazało sie że silnik mocno szarpał pomiedzy obrotami 1500-2500 obr. Sprawdziłem przewody zapłonowe i okazało...
Witam, jest mały problem. Honda civic V HB z roku 93. Silnik to d15b7 czyli 1,5 na wielopukncie. Problem objawia się bardzo cięzkim zapalaniem zazwyczaj gdy autko dłużej postoi. Czyli np. rano lub pod wieczór. W momencie kręcenia załapie na chwilke i pusci. Następne kręcenie zapali chodzi chwileczke i zgaśnie. Kolejne również zapali ale dołożenie gazu...
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
honda civic cewka honda civic cewka zapłonowa honda civic uszkodzona cewka
prowadnica piła stołowy naprawa kosiarki pralka blokada polar
Kod serwisowy Viessmann Trimatic - jak uzyskać dostęp? Port do nabijania klimatyzacji w Oplu Zafira Tourer 2012