Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Jak nie ma iskry to może być cewka WN, moduł cewki WN, czujnik Halla i w ostateczności komputer. Sprawdź czy przychodzi na cewkę napięcie, sprawdź tą wskazówkę o której wcześniej pisałem jeśli się nie podniesie to czujnik Halla.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
I jeszcze jedno, raczej nie czekałbym z tym zmniejszeniem przerwy, aż znowu cewka padnie, jak w poprzednim moim poście napisałem.
Przebicie na uzwojeniu wtórnym CZ.Cewka do wymiany.
Do elektryka i tak podjadę w tygodniu, tylko pomyślałem że to może jednak jakaś pierdoła? Dodam tylko że w 3 'myślniku' jak wyłączę i włączę światła (bez kluczyka w stacyjce) to słychać dokładnie taki sam dźwięk jakby załączała się cewka stycznika w rozdzielni stąd pomysł o np jakimś przekaźniku. Ten dźwięk jest tylko wtedy jak kontrolki nie gasną "na...
Zrobię jak mówisz i zobaczę. Zauważyłem też ze cewka jest cała w rdzy i ma przebarwienia na obudowie, czy to coś niepokojącego ?
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
na 70% cewka rozrusznika ("automat")
A czy wie ktos moze na jakim pinie jest linia diagnostyczna, bo to by mnie najbardziej interesowalo, z tym modulem to ciezko bo on jest wbudowany razem z cewka w aparacie
przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
moze po prostu cewka siadla to normalka w hondach
to byla wina cewki zaplonowej ...wszystko jasne... Czyli musisz zacząć jakby od początku czyli sprawdzić: - podłączyć pod komputer, - świece, - kable, - cewka ( już wymieniłeś), - filtry, - wtryski. - pomiar ciśnienia (no akurat już robiłeś), to taki początek, myślę że koledzy tu z forum jeszcze Ci więcej podpowiedzą co jeszcze.
Jest to przekaźnik pompy paliwa,wyjmujesz, przelutowujesz, w 99% pomaga. Ewentualnie cewka
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy można jakimś prostym sposobem, bez odstawienia samochodu do mechanika, sprawdzić czy cewka jest dobra, czy siadła? Ponieważ auto mi nie pali i albo poszła cewka, albo cała kopułka. Chciałbym sprawdzić, bo cewkę samemu dałbym radę wymienić i nie musiałbym tracić kasy specjalnie na mechanika. Czekam na jakąkolwiek...
Znalazłem problem i padła cewka zapłonowa :)
Witam No niestety w hondzie uszkodzony był sam wskaźnik w desce rozdzielczej, przewód sygnałowy i sam czujnik z pływakiem jak najbardziej OK..... więc rozebrałem deskę i wyjąłem cały licznik a następnie rozkręciłem go i wyjąłem wskaźnik paliwa i zacząłem go sprawdzać a zbudowany on jest z dwóch rezystorków i dwóch cewek nawiniętych na korpus w którym...
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Temat zamykam, rozwiązanie znalazło się w warsztacie elektryka. Uszkodzona cewka zapłonu.
Nie ma instalacji gazowej. Przewody sprawdzone są ok. Ostanio troszke szukalem w necie i znalazlem podobny problem przy cieplym silniku. Podobno winna tego problemu jest cewka zapłonowa. Czy to mozliwe? Jak najprosciej sprawdzic sprawnośc tej cewki?
Ileż to roboty sprawdzić, czy do modułu dochodzą impulsy wyzwalające? Czy cewka jest kluczowana? Cewki miernikiem nie sprawdzi. Którym kołem wjechał w dziurę, lewym?
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Szarpania na stałym obciążeniu to z reguły przebicie na zapłonie.Została ci kopułka i palec.Ew. cewka w aparacie
Cewka WN jest jedna.To auto ma normalną kopułkę rozdzielacza+palec.Cewka jest dobra.
cewka sprawdzona?
Dławienie i przerywanie już rozwiązane - cewka miała przebicie na uzwojeniach. Auto idzie jak burza. Chyba, że ma ktoś jakieś uwagi co do mapy. Pozdr.
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
Co ma ciśnienie do szarpań, napiszesz? Zazwyczaj padała cewka zapłonowa (jest w aparacie), dostawała ulotów.
cewka wymieniona i problem rozwiązany. dziękuję wszystkim za porady, pozdrawiam.
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
A ja podmieniłbym na Twoim miejscu moduł (ten w aparacie zapł.) ponieważ w tych hondach to było częstą usterką (sama cewka też). Jak sprawdzić pisał nie będę bo jest o tym na forum. A sprawdzałeś stacyjkę czy podaje prąd do aparatu w momencie kręcenia rozrusznikiem? To też kilka razy robiłem (wypalona kostka stacyjki). Więcej na razie do głowy mi nie...
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
witam ostatnio moja honda bardzo Ciezko odpalala gdy byla zimna gdy zaczolem ja sprawdzac okazalo sie z enei ma iskry badalem aparat zaplonowy czujniki pozlozenia walka maja taki sam opor cewka tez zdaje sie byc sprawna lecz gdy zostawilem auto na zaplonie zauwazylem ze co jakies 5-7 s cewka sie laduje do 5,5v (mierzone przy wejsciu do cewki) i jest...
Witam posiadam Honde Civic 1.5 V-Tec. Dziś brat przełożył kable od świec do swojego samochodu ode mnie chciał sprawdzić czy jego są sprawne czy nie. Po założeniu z powrotem przewodów do mnie odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale...
u mnie też cewka jest w środku, którą dziś wymieniłem i już autko śmiga ;)
Wg mnie problem z cewka jak był tak był, ale tego się nie naprawia tylko wymienia, nowy to koszt około 30zł z filtrem.
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Zasilanie Pompy paliwa jest z tego samego miejsca co wtrysku,wiec wynika z tego że albo masz uszkodzony prekażnik,lub wiązkę lub sam komputer.Ważny jest też sygnał z rozrusznika a dokładnie ze stacyjki do przekażnika pompy i wtrysku bo on bocznikuje na czas kręcenia ten przekażnik.Sumując sprawdz czy masz napięcie 12v na wtryskach(także podczas pracy...
Skoro tak to może być wszystko: 1.Cewka 2.Moduł 3.Impulsator 4.Palec 5.Kopułka Musiał byś wszystko po kolei sprawdzić.
Wymieniłem przewody - nowe Bosh również wywołują malutkie, nie kopiące mnie iskierki między sobą i masą kiedy je zwilżę wodą ze spryskiwacza... Owinąłem stare przewody kilkoma warstwami taśmy izolacyjnej i odsunąłem od siebie - iskier nnie ma, ale jak je zbliżam do siebie czy do masy to są. Już nie wiem o co chodzi z nimi :/ Nie są to iskry które "kopią"....
Cewka - też bym szedł w tym kierunku, lub może sprawdź czy nie ma przebicia na kopułce, wymieniać to raczej na nowe wg mnie.
też tak słyszałem, że w silnikach 1.3 93r nie stosowano czujnika halla. Mam rozumieć, że jak padł tak nie odpaliłeś? Co masz z tego schematu co podesłałem? I gdzie masz napięcia? sprawdź tak jak to ktoś opisał: - włącznik bezwładnościowy ok? - rozrusznik kręci ? - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi ? - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu...
Miałem podobny przypadek w Skodzie , też osobna cewka na każdy cylinder , zmniejszenie przerwy na elektrodach świec usunęło podobne objawy. W tym przypadku sprawdziłbym na oscyloskopie jeszcze sygnał z czujnika wału.
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
no dobra, piszesz że sprawdzasz na gazie i że szarpie, a jak auto jeździ na benzynie? bo jeśli na pb też te same objawy to może sonda, cewka jak się nagrzeje to rozłącza, no i ten rozrząd coś nie tak ustawiony.
A skąd tam ma się wziąć woda? Wydaje mi się, że coś jest nie tak jak tam ma się zbierać woda ;-|, przede wszystkim wmontuj tam głośniki z membrana PCV lub innego tworzywa sztucznego ;-) będą trwalsze, nie wiem jak cewka sie na to odezwie ;-) itp.
akurat ten konkretny od obr/min jest jeden. a powodem usterki jest to, że jeździłem bez jednego kabla WN i iskra latała po aparacie dodatkowo uziemienie silnika było odpięte (po regulacji zaworów) chciałbym, żeby to nie był ECU uszkodzony ale na mierniku cewka o której mowa zachowuje się normalnie
no a akurat tydzień temu miałem audi na warsztacie i właśnie wten sam sposób była walnięta cewka iskra była niby niebieska a jednak zasłaba to poważnie może namieszać z zlokalizowaniem usterki niby dobre a jednak popsute, dlatego o tym niepisałem wcześniej bo wydało mi się oczywiste iskra jest to powinno chodzić a korciło mnie napisać o cewce ale nić...
cewka honda civic honda civic uszkodzona cewka cewka zapłonowa honda civic
ogrzewanie zawor zwrotny cewki piszcz makita klucz udarowy
problemy diagbox zmywarka favorit
Błąd 133 w piecu De Dietrich - przyczyny i rozwiązania Instrukcja obsługi traktorka Yard King – modele, PDF, serwis, części