Jeżeli masz układ połączony według ostatniego schematu, to po prostu twój generator nie jest zasilany. Musisz połączyć punkt, w którym łączą się wszystkie rezystory z zasilaniem. Na rysunku niżej połączenie, o którym mówię, zaznaczyłem kolorem czerwonym. http://obrazki.elektroda.net/36_12019975...
witam, mam identyczny problem i chcialbym sie dowiedziec jak zakonczyl sie w Twoim przypadku.
Faktycznie, tyrystor, bo to 6V. Tak, jeżeli jest uszkodzony - podaje napięcie na cewkę.
Przeważnie cewka do wymiany. Upalony styk WN przy okazji.
Wyłącznik 3 fazowy. Cewka pewnie na 400v, za słabo przylegające styki iskrzyły i grzały się...
Zauważyłem że można zaobserwować jakieś zwarcie w środku głośnika. Zaczyna być słychać niskie tony jak go wypycham od góry. Cewka iskrzy?
To musisz albo dobrać mocny przełącznik albo przełącznik malutki ale zastosować przekaźnik . Wtedy przełącznikiem włącza cewkę przekaźnika a przekaźnik włącza wzmacniacze.
podłączyć tą cewkę aby iskrzyła cały czas ? Zrobić sobie przerywacz z byle przekaźnika, na wzór dzwonka elektromagnetycznego DC. Dawnymi laty zwało się to cewką brzęczykową :D
O źle zaprojektowanych układach zasilania i odklocania w mt35e, te same objawy zaczynają się objawiać w seriach Exx, ja zawsze zaczynałem od świec, Ori ASO lub beru z rezystorem odkłócającym, potem cewka, w ostateczności rozrusznik. Iskrzenie komutatora potrafi także skutecznie zawiesić ECU. Te sterowniki szczególnie nie lubią rozruszników AS (choć...
W tym zaworze gazowym, szeregowo z cewką jest podpięty mikrołącznik, którym modulator wyłącza cewkę. Sprawdź czy Ci styki nie iskrzą w tym mikrołączniku. Może trzeba go wymienić na na niekoniecznie nowy...
Można wymienić całą listę konstrukcji z takim kompletem filtrów. Głównie to jednak maszyny robocze, ciężarówki i motocykle pracujące ciężko. W silnikach aut osobowych są całkowicie zbędne o ile dbasz o olej i nie lejesz dziadostwa. Powód stosowania wirówek dzisiaj to niskie obroty, samochodów osobowych to nie dotyczy. Zawartość ołowiu w naszym paliwie...
Dzięki za dotychczasową podpowiedź, ale nie przyniosła spodziewanego efektu. Nadal brak iskry na 4 cylindrach. Masy sprawdzane. Kostki rozpięte i oczyszczone jakimś sprayem do styków. Moduł zapłonowy dostaje zasilanie na wszystkich wejsciach i jest masa,a cewka iskrzy tylko na jednej parze. Są jeszcze jakieś pomysły czy padł moduł?
Witam Mam taki problem że cewka po 15 sekundach jest gorąca A na platynkach się iskrzy. I nie odpala. Co może być przyczyną?
Prawdę mówiąc, spotkałem się z iskrzeniem styków przy obciążeniach o wiele większych niż 2x40W, ale w tym przypadku, jeżeli żarówki są normalne, nie żadne elektroniczne cuda z Taiwanu, i układ jest zrobiony poprawnie to nie powinno być problemów. Jedyna przyczyna jaka mi przychodzi do głowy to przełączniki kiepskiej jakości, lub przewód połączeniowy...
Momentalnie brak obrazu podczas ogladania. Iskrzy cewka L604. Co moze byc powodem takiego zachowania i czy zna ktos parametry tej cewki??
Mam to samo w aucie u sąsiada zgasł w czasie jazdy, pompa reaguje na na obroty ale iskry brak. Cewka iskrzy na krótko. Jak pisał "gość" pewnie koniec mocy uwalony, wiadomo do wymiany moduł. Mam tylko pytanie czy zmieniać cewkę na nową? Bo wydaje mi się że to ona mogła sie zestarzeć i obciążać końcówkę. Ktoś tam pisał że cewki palą moduły. Pozdrawiam!
O problemie z komputerem pisałem wcześniej, po nie wykryciu w nim usterki, mechanik sprawdził ponownie i zmienił zdanie na moduł w aparacie zapłonowym. Sama cewka iskrzy wiec wyglada, ze jest ok. Czy można jakos naprawić ten moduł ? Jest to moduł J955 w aparacie T6T57171. Wyglada mi to na optyke. Nie bardzo widzę możliwość zdemontowania układu ( tego...
Żarnikowi nic nie grozi. KINESKOP ZOSTAW W SPOKOJU! Szukaj tego kabelka! Nie ma go - a powinien być! Powinien iść od pola lutowniczego przy potencjometrze R241 w rogu płytki do potencjometru ze słoneczkiem (jaskrawość) na panelu, do skrajnej nóżki. Cewka iskrzy - ta od Veli czy od Blaupunkta? Jak od Blaupunkta, to wróć do oryginalnej. Jak od Veli -...
Ale to czujnik ma włączać przekaźnik. Jest potrzebny Nie przyszło mi do głowy, że ten skrót myślowy ktoś potraktuje dosłownie. Czujnik załącza cewkę, dodatkowe styki przekaźnika podłączamy zamiast czujnika do sterownika tam, gdzie teraz jest czujnik. Dioda jest potrzebna, przepięcia na cewce mogą powodować iskrzenie styków czujnika i obniżą jego trwałość.
Skopiowałem tą: https://m.youtube.com/watch?v=Dyam4Xz95O... Warto wziąść ją pod uwagę, w sieci wszystko jest na jej temat napisane. Oto moja https://obrazki.elektroda.pl/9321353700_...
Tak, że karolark ma rację dopytując się co to za cewka. Autor już napisał co i kiedy się dzieje po przyłożeniu kabla jest ok, ale jak odejmuję kabel to jest mocne iskrzenie.
Nie wiem on jest w takim żółtym czymś nie wiem czy jest wylany czy to tak ma być:/ Określ to ze zdjęć jak możesz. Kable idą tak jak mówię miusi plus na rozrusznik i plus na cewkę i są ok. To czemu się pali cewka i iskrzą mi styki na akumulatorku?
W roku 85 nie było jeszcze cewek dwubiegunowych tylko rozdzielacz zapłonu. A najprawdopodobniej cewka dwubiegunowa potrzebowała kabla oporowego (do łatwiejszego rozruchu). Czy przerywacz iskrzy podczas pracy? Na wysokich obrotach może powstawać łuk na przerywaczu, który będzie bardzo brużdzil w punkcie zapłonu. Powiedziałeś, źe masz dwa aparaty zapłonowe....
Czyli 8 świetlówek. Niestety to nie jest obciążenie rezystancyjne. Zobacz na zwykłych wyłącznikach jak tam iskrzy przy załączaniu i wyłączaniu świetlówek. Po prostu te przekaźniki nie wytrzymują takich prądów udarowych i będą się sklejały.
Styki czyste. Hermetyczne. To nowe przekaźniki RM85 inrush 16A 250VAC. Cewka 12VDC. Tranzystor BC547. Iskrzy aż obudowa świeci od środka. Zmiana tranzystora czy avr nic nie daje. Przy włączaniu przekaźnika nic nie iskrzy, przy pracy też nie. Siła docisku jest więc ok. Dopiero przy wyłączaniu jest efekt jakbym cewkę wyłączał a nie grzałkę. W fabrycznym...
A czy przez tą blaszkę powinno płynąc prąd ? Bo jak dam bezpośrednio kabel od cewki do sie iskrzy i cewka nie daje prądu ? A jak odłożę kabel od tej blaszki to wtedy prąd płynie kablem. Co jest źle zrobione ?
Udało mi się programem sprawdzić. Wypada mi zapłon na cylindrze nr 3. Zamienilem świece miejscami usunąłem błąd i nadal cylinder 3. Psiakiem cewkę woda z rozpylacza nie iskrzy jak sprawdzić czy to cewka na sto procent?
Chyba padł czujnik położenia wałka rozrządu bo po odłączeniu wtyczki od tegoż czujnika nastała cisza - obrotomierz nie skacze, cewka nie iskrzy. Po podłączeniu wtyczki do czujnika wszystko świruje jak wcześniej. => Czujnik wymieniony na nowy kupiony za 20 zł na portalu aukcyjnym i Astra znowu chodzi jak dawniej. Dzięki wszystkim za pomoc.
Nadpalona cewka stojana od strony szczotki.
Iskra przy cewce może powstawać z kilku powodów 1. Najbardziej prawdopodobny- luźny styk po stronie niskiej- iskrzenie powoduje przepięcia na tej stronie i stąd przeskoki iskier( cewka po strone niskonapięciowej tez ma przecież indukcyjność ) 2. Stan przewodów wysokiego napiecia ( od cewek do świec ) jak są kiepskie to tam też mogą przeskakiwać. Oba...
nie , do tego jeszcze kolumny na wysokie tony x2 , a dzięki za info , ale już troche za późno , bo już je miałem pare razy w mostku (raczej nic niepokojącego się nie działo) . Co do tego czy wzmacniacz da sobie rade , to tak . Miałem podłączony pod niego głośnik 80W (moc nominalna) i przy mocnym basie zaczynała się cewka iskrzyć .
Zagadka rozwiazana. Kosztowalo mnie to w sumie 4 kondensatory, czas i nerwy.. Poniekad sam sobie zasluzylem ale po kolei.. Kondensatory ktore wymienialem byly dedykowane do WSK 125 (ostatni do Malucha ale tak samo wykonany). Roznia sie od tego do WSK 175 tym, ze maja przewod wyprowadzony z przeciwnej strony, przez co zeby mocowanie pasowalo musialem...
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
Dziekuje za wskazówki,swoją drogą liczyłem na szybką twoją odpowiedź,i nie zawiodłem się,na ciebie naprawdę można liczyc.Mój cały zapłon miał inne zachowanie,a mianowicie wizualnie czerwony przewód,od cewki nie iskrzył a kopa miał strasznego po depnięciu starterem zrobiłem to dla Damiana i trzymałen ten przewód reką.Nie iskrzył po dotknieciu do masy...
Sprwadzałeś czy iskrzy przewód bezpośrednio z cewki??? NIe sugeruj siętym, że vag wypisuje błąd halla bo gdy silnik jest nie odpalony to zawsze pokazuje ten błąd. Jeżeli bezpośrednio z cewki też nie iskrzy to odłącz cewkę od komputera i sprzwdz ją na sucho jeżeli zaiskrzy to chyba zostanie podejrzewać komputer lub zasilanie komputera. Pozdr.
Zauważ, że układ różnicowy chcę zaspawać a nie zablokować jedną z półosi, taka jakby szpera, dzieki temu obroty nie zwiększą się, układ róznicowy nie będzie obciążony i spokojnie będę mógł wykorzystać jedną półoś do napedu, zaś zastosowanie mostu od Żuka za półosią zredukuje mi prędkość maxymalną (i bardzo dobrze). Koniecznie chcę użyć silnika od mojego...
najbliżej rozwiązania problemu jest thalex nieuszkodzony zawór (cewka) nie powinien sie palić niezależnie czy jest załączony na stałe czy pracuje impulsami do wniosków thalexa dodam słaby styk sterujący cewką (iskrzenie;zaolejone kontakty itp)
Odpaliłem Matiza w ciemnościach i zajrzałem pod maskę a tam dyskoteka. Przede wszystkim iskry od cewki i po przewodzie cewka-kopułka. Czy to coś oznacza np, że problemem jest cewka czy to nic nie oznacza czyli iskrzy przy cewce, a winien jest aparat? Czy też bardzo prawdopodobne jest to, że i cewka i aparat są do wymiany?
Po prostu kabel ma przebicie - może gdzieś się załamał lub naderwał. Sprawdź to. ,,Lecz gdy kabelkiem który idzie do masy cewki i iskrzy gdy go przytykam do cewka masy która jest połączona z masa pojazdu '' - i tak w ogóle używaj słownika i pisz po polsku bo się zrozumieć nie da. Pozdrawiam.
Kolega wyżej dobrze napisał, ale jak mocno ogniem wali na jednej szczotce to jedna cewka stojana może mieć zwarcie.
Odpal tego mikrusa w nocy i otwórz maskę.W ciemności przy pracującym silniku widać wszystkie uloty wysokiego napięcia.Mogą one występować również w pobliżu wejścia kabli wysokiego napięcia w cewkę
Bo to jest wzmacniacz B21 5 D, tak? Jeśli tak - przegrzana i zwarta jest cewka L1 przy wzmacniaczu D na płytce wzmacniaczy.
Szczotki właśnie są nowe. Pomiar stojana: jedna cewka 2.8Ohm druga 3.3Ohm.
Ale fan-klub się uzbierał całkiem elitarny. Rzeczywiście jeśli chlopak pisze że styki iskrzą to pierwotna część cewki lub zwarty kondensator coś "ciągną".Sprawdź czy po odłączeniu kabelka kondensatora, nadal iskrzą styki przerywacza?Jeśli tak to cewka prąd pobiera.Powinna wtedy dawać iskrę na wyjściu WN. Jeśli nie daje nawet słabej to padła.Kondensator...
autko naprawiłem okazało się że cewka pękła i iskrzyła dało sie to zauważyc przy pomocy drugiej osoby :) zakleiłem wszystko poxipolem i zapalił ,kilka dni pojeżdze do puki nie kupie cewki z góry dzięki za podpowiedzi
Wg mojej skromnej wiedzy to ten pionowy pasek na ekranie to kłopot z odchylaniem. Tak, masz rację ale w tym przypadku to nie wina lamp. Tr. wn.? Jeżeli to cewka anodowa. Zobacz po ciemku czy nie widać iskrzeń wewnątrz cewki lub w okolicach wyprowadzeń. Sprawdź połączenia na odcinku transformator wn. - cewki odchylania oraz elementy na tym odcinku.
Witam ! Do sprawdzenia C 209 , 210 , 44 , 43 , 90 , 69 , zimne luty , cewki , trafo .
Cewka świece kable to na początek, czy nie ma przebicia i czy dobrze iskrzy.
Witam, założyłem nowy kondensator i... brak iskry. Przejrzałem całą instalację, wymieniłem wszystkie podpadające złączki. Sprawdziłem przejście każdego przewodu, gnąc i ciągnąć go przy okazji aby wyeliminować ewentualne uszkodzenie. Załamany całą sytuacją postanowiłem sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Odłączyłem od platyn cewkę zapłonową (N/N) i podłączyłem...
A więc od pczątku - dysza jak dysza nic nie modyfikowane ale dla pewności wkręcę inną , przybliż mi temat luzu na przepustnicy bo nie łapie czy na boki czy góra dół bo sprężyna jest dociskająca przepustnicę jest sprawna , silnik po remoncie ale bez szlify tylko łożyska i zimeringi i weryfikacja części, paliwo ze stat oil z olejem chuswarna - świeże...
to coś nawalone w cewce, - cewka jest prostym elementem że jedynym miejscem gdzie może wystąpić jakikolwiek problem jest połączenie uzwojenia cewki z kołkiem mocującym do druku. Wylutuj tę cewkę i sprawdź.
Ubiłeś je tym iskrzeniem do końca, radio to nie cewka zapłonowa, nie ma iskrzyć a ma być poprawnie podłączone. Teraz poszukaj sobie schematu, poczytaj go i z miernikiem w ręce może znajdziesz usterkę. W święta możesz powróżyć z ości karpia, ponoć do daje dobre efekty przy takich usterkach. SławeK
Jest dana dioda w kostce przekaźnika pomiędzy 86 a 85. Czyli 85 do masy w takim razie? I dlaczego dioda odgrywa takie znaczenie? Dioda niweluje przepięcia na cewce kiedy wyłączane jest napięcie zasilające cewkę przekaźnika. Zabezpiecza to tranzystory sterujące przed przepięciami. Zatem diody w przekaźniku stosuje się tam gdzie cewka przekaźnika kluczowana...
Witam Na początek sprawdż stan izolacji cewek rozmagnesowujących. Popraw izolację, odsuń cewkę od anody lampy. Sprawdż masy. :wink:
Kupiłem MZ- odpalała, chodziła na luzie na obrotach ok 3000 ( powinna na luzie miec do 2000), po przejechaniu ok 200 m zgasła, teraz odpala na chwile i gasnie, pozatym po przyłozeniu swiecy w fajce do masy (np do cylindra) i przekreceniu kluczyka swieca zaczyna lekko iskrzyc a cewka piszczy, swieca nowka, nie ruszajac kopajki- tylko po przekreceniu...
Witam! Kineskop do wymiany, niestety dostał powietrza, być może pod cewkami.
Zobacz czy przerywacz w aparacie nie iskrzy silnie podczas kręcenia, to by świadczyło o uszkodzeniu kondensatora. Cewka ma jedno, czy dwa wyjścia wysokiego napięcia ?
Do modułu dochodzi czerwono-czarny kabel z silnika(ze statora), odepnij go z modułu i przyłóż gdzieś do masy(silnik) nie stykając, włącz zapłon i kręć rozrusznikiem, w tym momencie powinno się iskrzyć. Jeśli nie będzie się iskrzyć prawdopodobnie "poszła" cewka zasilająca cały układ zapłonowy.
Kontaktron jest bardzo trwałym i niezawodnym elementem gdy przestrzega się zasadę aby styki kontaktronu nie włączały bezpośrednio elementów biernych, a więc cewkę, bo będzie iskrzenie (sklejanie) styków pomimo diody zabezpieczającej, oraz kondensatora o dużej pojemności, np. filtrującego zasilanie jakiegoś układziku, bo wtedy przez styki kontaktronu...
Wstaw 2 diody, jedną na przekaźnik i jedną na cewkę. Jak są dwie cewki i dwa przekaźniki to w sumie będzie 4 sztuki, diody 1N4007. Włączamy równolegle do cewek na elektrozaworach i równolegle do cewek w przekaźnikach. Diody włączamy TYLKO stroną z kreską do plusa. Diody włączone w cewkę przekaźnika działają jak amortyzator na resor, przyśpieszają zanik...
Tak się nie robi. Totalna amatorszczyzna. Zawsze należy najpierw znaleźć przyczynę. W Twoim przypadku masz chyba popaloną cewkę tacho (zalana wodą)
Wymieniono cewkę od innej indukcji (różnica 30 mH), indukcja działa bez żadnych różnic. Brak dźwięków "iskrzenia".
Witam, Przekaźnika nie da się otworzyć, wersja szczelna zalana. Wiesz, przekaźnik zgodnie z wszelkimi opisami sugeruje napięcie zmienne na cewkę. Nie zauważyłem iskrzenia, przekaźnik pracuje w podstawce. Przekaźnik zasilany wprost z gniazd ka. Filozofi tu nie ma. Ma po prostu działać.
Tak wiem temat poruszany wielokrotnie, lecz czytając posty nie mogłem trafić w prawidłowy dla mnie a więc... Mam opelka który przez jakiś czas jeździ później znów są problemy z odpaleniem i tak na okrągło aż w końcu już drugi dzień stoi, cewka wgl nie iskrzy ale tutaj nie ma problemu ponieważ na drugiej jest to samo, dokładnie wyczyszczona żeby była...
Sprawa jest prosta. Zwarcie w obwodzie przerywacza. Prąd w cewce i jej temperatura świadczy o tym, że przerywacz jest zwarty/uszkodzony/zużyty - np. starty popychać, który się ślizga po krzywce. Sprawdź czy przerywacz ma prawidłową przerwę, tj. około 0,6 mm i czy przy obracaniu wałem i załączonym zapłonie na przerywaczu się nieco iskrzy. Może też mieć...
Sprawdź jeszcze cewkę rozmagnesującą kineskop. Odłącz ją.
Witam Pralka trafiła do mnie z objawem szarpania. Po transporcie na warsztat okazało się, że wszystko jest w porządku, więc rozpocząłem opukiwanie. Po puknięciu (oczywiście izolowanym trzonkiem wkrętaka) w radiator widać było iskrę na module. Uszkodził sie rezystor R99 33R w obwodzie tacho. Cewka tacho ma rezystancję 15R. Silnik zamienny, produkcji...
W chwili kiedy powinien nastąpić zapłon - czyli kiedy słyszysz iskrzenie, stuknij lekko trzonkiem śrubokręta w cewkę zaworu gazowego. Może „zalapie”. Tylko nie wal mocno. Drobne szybkie stuknięcia. Jeżeli „zalapie” to może kilka miesięcy podziałać. Ale generalnie możesz szykować się do zmiany armatury gazowej na nową. Częsta...
Witam, od miesiąca mecze się z iskrownikiem w wsce i tak na wolnych obrotach chodzi normalnie po dodaniu gazu nie wkręca się i „buczy". Na platynkach nie iskrzy, kondensator i cewkę sprawdzałem na innej wsce, połączenia przy płatynce też sprawdzane miernikiem,wymieniałem kabel Wn, świecę fajke, platynke i jej podstawę, magneto podłączałem też...
się znaczy nie zwarcie tylko cewka WN dostała przebicia i należy ją wymienić
Czyli platynki rozwierają ci się jak tłok dochodzi do górnego położenia tak?Zobacz czy cewka daje iskre ,i czy czasem na platynkach nie iskrzy - wtedy kondensator do wymiany.
Witam Niedawno wziąłem się za remont jawki, części wymienione, rama malowana proszkowo, nowa instalacja elektryczna założona jak kazał schemat. Jak w temacie nie ma iskry, iskrownik zmieniony na nowy, cewka butelkowa sprawdzona, iskrę daje tylko przy połączeniu kablem złącza od przerywacza do cewki świetlnej ( prawa górna, przy złączu do świateł), ale...
Te wkręty jak rozumiem nie stykają się z blaszkami cewek, i iskrzy między wkrętami a tymi blaszkami? Jakiej długości były iskry? Silnik z tym iskrzeniem palił? Może film albo zdjęcie tych iskier coś wyjaśnią, choć uruchamianie z takim objawem może być ryzykowne dla elektryki.
Jest mała, żeby w ogóle coś przeskoczyło, muszę praktycznie dotykać masy. Czasem większą widać na platynach niż na kablu. Wymień cewkę WN; może mieć 'przebicie' do pierwotnego uzwojenia, dlatego obserwuje się 'przeskoki 'iskry na układzie dźwigni z platynkami . Z tego też powodu brak dostatecznej energii dla iskry na świecy. e marcus
Witam wszystkich forumowiczów.Mam taki problemik ze mi silnik kuleje z powodu elektryki. A minowicie przeskakują mi iskry na cewce zaplonowej od plusa ( + ) do kabla wyskiego napięcia, a konkretnie pod gumową oslone na koncu kabla. co to ma byc. czy to uszkodzenie kabla wys. nap. czy moze cewka kuleje w ten sposób.czy istnieje takia możliwośc zeby zepsuła...
Cewka OK? Jaką ma rezystancję między 1 a 15?
Sąsiad sprawdził miernikiem napięcie do cewki zapłonowej dochodzi ja włączałem zapłon, natomiast z cewki już nie wychodzi ( włączałem zapłon a sąsiad kablem dotykał do masy i nie iskrzyło.) Przepiołem cewkę do sprawnego auta i zapalił a od niego włożyłem cewkę do swojego i nic. Już mi rece opadają. Dodam że od miesiąca mam z tym problemy: a to szarpie...
Faktycznie ta jedna para pinów jest nie używana. Mierzyłem indukcyjność, miernik pokazał 0,5mH. Obudowa jest pęknięta, luty na płytce były popękane i musiało nieźle iskrzyć. Możliwe że po wlutowaniu na nowo będzie działo. Ale i tak bym to wymienił.
Witam. Prawdopodobie poluzowany przewód był przyczyną uszkodzenia sprężarki (iskrzenie). Można spróbować wymienić bezpiecznik nadprądowy lub cewkę ale nie wróżę nic dobrego.
Ka pe wu :D czyli przez to ze cewka ma mniejsza oporność przyjmie więcej prądu do czego nie jest przystosowana i umrze Sama albo razem z przerywaczem. Dając cewkę np. Z harleya 3ohm czy 5ohm opornik nie potrzebny bo cewki przyjmą mniej prądu, przerywacz nie będzie tak iskrzył i wszyscy szczęśliwi ?
Witam, padło mi dziś oświetlenie w akwarium firmy Luxima. Wylutowałem cewkę która podczas podłączenia iskrzyła i automatycznie odcinała napięcie - jednak mam problem gdzie można dostać zamiennik? http://obrazki.elektroda.pl/2570787900_1...
W sumie jak masz cewkę od konwencjonalnego układu zapłonowego to powinno być wszystko OK. Kwestia może innej indukcyjności uzwojenia pierwotnego cewki - i tu od razu przydał by się kondensator (jego wartość jest uzależniona od tego). Bo wtedy platynki będą iskrzyć i szybko się zużyją. Konektorki - to wszelkie połączenia rozłączne (tzw. kostki) - ja...
Witam. Cewka tacho - sprawdzona. Szczotki ¾ długości. Nie iskrzą specjalnie na komutatorze. Okablowanie (silnik - moduł) sprawdzone. Efekt jest dziwny, bo wygląda tak, jakby przy próbie rozłożenia wsadu przed wirowaniem, silnik chciał wejść natychmiast na maksymalne obroty. To prawidłowe? Błąd wsadu pamięci? Zakłócenia od strony zasilania? Trochę...
Kolego (at)Alpha nie wiem tylko po co ta dioda? Hmm i powiedz mi jakie są argumenty za tym, by sterować "-" a nie "+"? Dioda stłumi ewentualne przepięcia generowane przez cewkę elektrozamka. Gdy jej nie będzie, na stykach przekaźnika mogłoby pojawić się szkodliwe iskrzenie. W zestawie z domofonem/wideodomofonem często dołączane są te diody lub warystory...
Nie wiem czy akurat moja wypowiedź wniesie coś nowego do tematu ale w mojej vectrze występowały podobne objawy, z tym że kiedy już udało się odpalić samochód to chodził (w miare) normalnie. Winna okazała się cewka zapłonowa. Podczas kręcenia rozrusznikiem widać było skaczącą iskrę przy cewce, po odpaleniu iskrzenie ustępowało.
Może być kilka możliwości.Ja stawiam na cewkę lub złe ustawienie platynek. Sprawdź szczelinę na platynkach, przy rozwarciu powinno być ok 0.4mm.Sprzwdz czy ci platyny nie iskrzą, jeśli tak jest to podmień kondensator.Napisz co zrobiłeś i jaki był efekt.
Witam dziś pomierzyłem dławik lepszym sprzętem i niestety jest on padnięty. Rezystancja między cewka 1 a obudową wynosi 7mohm a między 2 a obudową 2 mohm.
Przecież masz opis pinów cewek. A1 -B1 to jedna cewka z A2- B2 to druga cewka. Rezystancja całkiem zasadna.
tak tylko nie może być zbyt duże. Jeżeli iskrzenie jest duże to uszkodzony jest kondensator lub założona nieodpowiednia cewka
Najczęściej dymi z tej białej cewki(górnej-WN),jeśli po obejrzeniu stwierdzisz,że to z niej "strasznie iskrzy", tylko ją wymieniamy-oszczędność 60%. Jako podzespół tak jak Rysiek49 napisał,a sama cewka to :cewka wn at110(cewka at110).
po podaniu napięcia 12V na sprężarke w dalszym ciągu cisza nic nie iskrzy Teraz trzeba użyć miernika i sprawdzić cewkę.
Zimne lutowanie , iskrzenie w obwodzie cewek odchylania H spowodowało chyba zwarcie tranzystora S2000 , sprawdzić złącze wtyk gniazdo połączenia cewek odchylania H.
cewkomoduł wyzwalany napięciem +12V, Czyli mógłbym np taki moduł podpiąć bezpośrednio pod akumulator i wtedy sprawdzić czy jest iskra na wszystkich kablach? Jakby nie było to cewka do wymiany (o ile kable dobre), a jeśli wszystko by iskrzyło to znaczy, że albo ECU albo wiązka? Dobrze myślę? Dziękuję.
Należałoby napisać troszkę więcej, jaki to jest rodzaj klimatyzacji, ew. marka pojazdu. Zwykła klima brutalnie ręcznie włączana - ? załączamy cewkę w kompresorze i tyle, może jakiś styk nie łączy i iskrzy. a jeżeli "klimatronik" pełna automatyka - tu elektronika może coś generuje.
I co pomogło? Przypuszczam, że nie pomogło. Ja zamiast tych wszystkich kombinacji sprawdziłbym po prostu czy jest podawane (dochodzi) napięcie na cewkę elektrozaworu w tym czasie jak ma na niej być i w zależności od tego podjął odpowiednie działania. W czasie awarii napięcie dochodzi. W I gen elektromagnesy w butli i parwoniku podłączone są po jednym...
Silnik jest po remoncie cylek przebieg 200 km wał 1000 km rozrząd i zawory ustawione prawidłowo świeca zmieniana kable przeglądałem i wszystko jest dobrze pomiary też robiłem ale gdy odepnę kabel od cewki co z zapłonu wychodzi to po dostawieniu do ramy iskrzy czyli iskrownik jest sprawny
Sprawa załatwiona. Winna okazała się cewka. Dziękuje za pomoc przem27 Dwie świece nie iskrzyły. Pozdrawiam
Pojawił się niwy problem bo motor zaczął chodzić ale problem jest w tym ze z akumulatora z minusa idzie kabel do bezpiecznika a z bezpiecznika do masy i iskrzy i raz na jakiś czas pali bezpiecznik
jest to dziwna konstrukcja . Cewka stojana jest tylko jedna ( tak mi się wydaje ) , ponieważ jest po jednej stronie wirnika . Na karkasie cewki są trzy wyprowadzenia ale nie zauważyłem tego w trakcie demontażu spalenizny . Ponieważ rozciąłem uzwojenie i wyciągnąłem w całości . Drut spalony , bez lakieru , 0.18 mm . Nawinąłem jedną cewkę - działa ale...
Nie ma być żadnych błysków Wiedziałem że JanMorowskie przewody są liche ale żeby aż tak Cewkę zostaw Co do uszkodzenia przewodów przez świecę, nie ma takiej opcji
iskrzy cewka cewka iskrzy akumulator rozrusznik iskrzy
klejenie zderzaka hasło wygasa amica śmierdzi
kosiarka parkside magazyn energii
Układ scalony MDA2020 - schemat i zastosowanie Stabilizator SWEN VR-F1000: Ochrona pieca gazowego