Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Parę om, bodaj 13. Ale jest na nią świetny sposób-wsadzam coś innego.
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Rozwiązane. Cewka kluczyka
witam! moj kolejny problem z renia to chyba immobilise.Po przekreceniu kluczyka ikonka os stopu albo cala swieci sie na czerowno albo bardzo szybko miga-czy to oznacza ten sam problem?Nie wazne czy zmienie na drugi kluczyk jak juz jeden,,nie zadziala,, to wymiana na drugi nie przynosi skutkow.Gorsz sytuacja jest wtedy gdy ikonka STOP cala swieci sie...
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Prawdopodobnie PCF7941 i prawdopodobnie uszkodziłeś jego albo cewkę.
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Masz uszkodzony kluczyk a dokładnie transponder immo. W tym kluczyku jest rozwiązany elektronicznie (scalak i cewka). Wedle objawów kluczyk powinien dać się naprawić a sam kluczyk powinien spokojnie dorobić dobry kluczykarz za rozsądną cenę.
Czy na wierzchu iskra jest?
Na autozłomie.
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
U mnie jest mechanik co specjalizuje się w naprawie i kodowaniu kluczyków do mercedesa zadzwoń może ma to ci wyśle tel 500 087 025
Witam Mojemu znajomemu urwała się cewka smd z kluczyka. Potrzebowałbym zamówić taki tylko niestety nie znam parametrów takiej cewki. Wie ktoś może gdzie mogę znaleźć schemat takiego kluczyka lub jakiś inny sposób jak mogę się tego dowiedzieć? https://obrazki.elektroda.pl/6084291000_... https://obrazki.elektroda.pl/8580618700_...
Dokładnie tak.
Spróbuj drugim kluczykiem odpalić a ten obecny wymienić cewkę (w kluczyku).
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
Jednak to wina stacyjki. Losowo daje się odczytać przez OBD (za pomocą VVDI MB TOOL). Po włożeniu kluczyka (2 stare i jeden zrobiony nowy) stacyjka zaskakuje po czasie a czasem wcale. Cewka zasilająca kluczyk jest cała, klucze mają zasilanie zawsze. Nie ma widocznych uszkodzeń mechanicznych. Hasło wyciągnięte przez akwizycję danych przez IR. Co radzicie?
Wstaw cewkę o wartości około 100nH.
A widzisz do jakiego auta jest ta cewka? Więc gwarancji nie ma żadnej. Najpierw załóż temat może ktoś Ci zmierzy taką cewkę w swoim kluczyku. A tak spytam co to jest Mh?
Spróbuj drugim kluczykiem lub przelutuj tego i sprawdź cewkę transportera w kluczyku.
1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
hej możesz podrzucić gdzie kupiłeś tą cewkę?
Wita. Immo ma taką czarną cewkę przy stacyjce od strony kluczyka. Od niej idzie kabelek do centralki. Odłączenie nic nie da. Sprawdzić możesz Vagiem. Pozdrawiam.
Problem rozwiązany - jednak cewka :)
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
http://news.elektroda.pl/cewka-w-kluczyk... znlazłem stary temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... ale zamknięty więc piszę nowy drut 0,1 pewnie da się kupić, ale mam też połamany rdzeń ferrytowy i nie mam pojęcia z czego wyciągnąc taki cienki albo gdzie kupić, może ktoś podpowie? pozdr
Witam zainstalowałem zestaw startowy , nowy komputer + immo +cewka z kluczykiem . Auto odpaliło za pierwszym dotknięciem , jeszcze nię kończę tematu bo chcę sprawdzić wpięcie emu w stary komputer ale to za jakiś czas . Mam w planach trochę mechanicznej zabawy wymiana na nowe : wtrysków , świec, (kupione wcześniej) . Plan by auto trochę pojeździło omijając...
I pomogło? Mam podobny przypadek.
Immobiliser, może coś z cewka czytającą albo kluczykiem, sprawdź na drugim.
Zacznij od wymiany baterii, jeżeli to nic nie da trzeba sprawdzić cewkę w kluczyku. Często przy upadku kluczyka następuje przerwanie uzwojenia. Wtedy stacyjka nie reaguje na kluczyk, a drzwi się normalnie otwierają.
Podaj kod silnika i rocznik. Sprawdziłeś co napisałem? Wtyk przekaźnika. Ma być od strony sterowania zasilanie na cewkę po kluczyku i zasilanie stałe na pinie styków przekaźnika. Cewka przekaźnika sterowana jest masą podawaną przez sterownik. Podasz kod, podam Tobie z którego pinu sterownika. Możesz podać masę przez kontrolkę 12v 5W z żarówki i przekaźnik...
Wymień tą cewkę. Ona powinna mieć powyżej 30 Ohm, jak mnie pamięć nie myli to chyba coś ok 39.
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
Zależy od rocznika. W polifcie już będzie cewka która jest razem z pilotem na płytce.
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Dziś założyłem nową cewka i jest problem że po przekreceniu kluczyka cewka załącza się i po 3 sekundach odbija. Nawet jak ciagnik zapale szybko to go zgasi. W czym problem??
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Przelutuj kluczyk, sprawdź cewkę transportera.
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
Witam, udało mi się pozyskać cewkę z innego kluczyka. Pozdrawiam Adam
witam ponownie tak więc po tygodniu jazdy nie odpalił 1 raz, 4 próby pod rząd (mimo że przymocowałem mu cewkę bliżej kluczyka), i teraz już nie wiem czy procedura kodowania była nie prawidłowa (nie znalazłem w sieci nigdzie sprawdzonego, dokładnie opisanego postępowania) czy szwankuje kluczyk albo cewka ew. samo immo. ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
Idź do punktu dorabiania kluczy, niech ci skopiują na zwykły plastikowy transponder, wywal cewkę z kluczyka, włóż dorobiony transponder i po problemie.
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
Po pierwsze cewka na cefka, po drugie pytałem o bezpieczniki, po trzecie chcesz uszkodzić więcej niż jest zmieniając wartość bezpiecznika, po czwarte wymień cewkę.
Cewka to cewka, jeżeli pochodzi z takiego samego kluczyka to powinno działać.
Usterka to nie sprawna cewka w kluczyku często podobno tak się dzieje. nr.do fachowca 508 662 339 OLKUSZ. Myślisz, że "odkryłeś amerykę"...... I teraz każdy z Polski, ma jechać do Olkusza do tego gościa w sprawie kluczyków do "reno"....
Kolego to jest tak jak pisałeś cewka która bez układu nie będzie działać na filmie widać jak odłamał cewkę to już nie odczytał transpondera bez baterii będzie działać odpalanie auta ale musi być sprawna elektronika. pozdrawiam
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Witam Wyczyściłem nastawnik a silnik faluje przy odpaleniu kiedy jest niska temperatura. Jak się trochę zagrzeje to jest ok. Na piątym biegu delikatnie poszarpuje jak to ustawić. Na VAGU ustawiłem napięcie 0,74V i nadal to samo. Napięcie na cewkę podczas przekręcenia kluczyka 2,5V (chwilowe). Jak to zgrać aby silnik nie wariował. Widziałem, że podają...
Pada cewka w kluczyku auto nie kręci i nie pali zmierz cewkę Dodano po 9 Te klucze są felerne,bardzo czułe na upadki lub wstrząsy
Cewka immo i kluczyk dobrze wyczyść, wykasuj błąd, jeżdzić i na pewno będzie dobrze. Pozdrawiam
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Sprawdź rozrusznik w trakcie awarii podając na niego plus do cewki, oraz czy na cewkę ze stacyjki przychodzi plus kiedy kluczyk jest w położeniu rozrusznika. Jeśli plus jest, należy naprawić rozrusznik, jeśli go nie ma, należy sprawdzić przekaźnik rozrusznika, okablowanie, oraz autoalarm. P.S. Popraw temat, w fordach nie było silników tdi tylko TDDI...
Witam wszystkich i proszę o pomoc , Otóż mam problem z cewkami zapłonowymi po przekręceniu kluczyka pali mi pierwsza cewkę auto sprawdzałem z komputerem nie pokazuje błędów . Dodam jeszcze że nie odpala
Pewnie cewka w kluczyku czasami nie styka i nie rozpoznaje wtedy klucza Daj kluczyk elektronikowi żeby poprawił luty na płytce i obserwuj zachowanie auta po naprawie.
Tylko Ty potrzebujesz cewkę SMD, raczej taka nie zmieści się do tego kluczyka.
Ile masz kluczyków? Przypuszczam że 1 i to w nim problem, chyba będzie lepiej jeśli oddasz komuś co to ogarnia. Ewentualnie spróbuj przelutować cewkę w kluczyku
Mam problem z immo w kangoo 2000rok 1200cm w kluczyku ulegla zniszczeniu cewka czy zna moze ktos jej wartosc??? lub typ jaka powinna byc?
Przecież Wy wszyscy nie macie pojęcia o czym piszecie ,jaka cewka w kluczyku?,jak to immo rozbrajane centralnym zamkiem itd...... .Prosze odezwać się na PW.postaram się pomóc
może cewka odpadła ?
Przepraszam że post pod postem. Zmierzyłem tą cewkę z kluczyka pilota z pandy 2008 r. i ma 20,5 ohma. Te 0,5 ohma może jest istotne a może to jakaś tolerancja + - .
Zauważ Gerii, że tam część transmisji immo leci podczerwienią. Nie część - tylko całość. Wspomniana (obrywająca się) cewka w kluczyku w powiązaniu z cewką w stacyjce służy jedynie do zasilania immo kluczyka w energię.
Jak tam jest cewka ile ma kabli?
No to niestety ale ja nie jestem w stanie nic więcej doradzić. Możliwe że źle interpretuje te błędy ale wydaje mi się że "TP_ANTENNA_FAILURE" tyczy się anteny zabezpieczenie przeciwkradzieżowego czyli immo. Ale skoro Delphi ci pokazuje ze niby immo jest odbezpieczone no to cewka i kluczyki powinny być sprawne.
Wygląda, na problem w środku kluczyka, może cewka. Podjedz do elektronika na pewno będzie wiedział.
jeśli alek dobry to pozostaje: - kostka stacyjki - rozrusznik (cewka, szczotki) - klemy alka - zaśniedziałe styki (przy rozruszniku) - immo - alarm
Tak, cewka podłączona i kluczyk w stacyjce.
1996 140km, nie wiem czy przekaźnik ma zasilanie na cewkę po kluczyku, nie odpala bo mam wyjętą pompkę paliwa na wierzch, mam gaz.
Ale auto pali ? jeżeli tak, to wystarczy skasować błąd interfejsem, jeżeli nie pali to trzeba sprawdzić czy w immo są kluczyki dodane, albo cewka przy stacyjce nie "widzi" transpondera z kluczyka itd.
P1260 to złamanie zabezpieczeń antykradzieżowych Myślę, że uszkodzona jest cewka immo w kluczyku lub układ w stacyjce. ..albo samochód jest kradziony. Możesz spróbować wymienić baterie w kluczyku - tak na dobry początek lub użyć kluczyka zapasowego.
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Witam problem polaga na tym że coraz częściej nie łapie kodu z kluczyka, standardowa odległość to już dla niego za daleko. muszę rozbierać stacyjkę i przykładać cewkę do kluczyka żeby odpalił. czy ten problem się rozwiąże jak przeprogramuję kluczyk, czy będę musiał coś wymienić?
Citroen C3 2008r od czasu do czasu wyświetla błąd Elektroniczna blokada zapłonu ( auta nie można uruchomić ) dotyczy to kluczyka tzw " scyzoryk" ten otwierany , przy drugim kluczyku błąd ten nie występuje. Jak się dowiedziałem problem dotyczy transpondera immo . lecz po rozebraniu transpondera nie ma , lub jest zalany gdzieś w plastiku . Na innym forum...
Pin 71 ECU-> 1 cewki sterowanie Pin 78 ECU-> 3 cewki sterowanie Pin 2 cewki zasilanie po kluczyku Pin 4 cewki masa.
Zawieź kluczyk do punktu gdzie dorabiają kluczyki z immo. Poproś aby spróbowali dorobić sam transponder. Umieść dorobiony transponder w kluczyku, jest tam specjalne miejsce, odetnij lub rozlutuj cewkę na płytce w kluczyku, zmontuj kluczyk i gotowe. zrobiłem tak kilka razy.
transponder w kluczyku, cewka na stacyjce, sterownik. Tyle wiem.
Pod cewkę musi być po kluczyku.
Witam. Ostatnio trochę namieszałem w działającym kluczyku do auta (VW Passat B7 2014 r.). Kluczyk z dostępem Keyless. Tak go zepsułem, że przestał w ogóle działać. Nie nadaje sygnału, dioda na nim miga, ale żadnych fal nie wysyła. Bezkluczykowo również nie działa. Kupiłem używany, działający klucz, taki jak miałem, numer się zgadza, komponentowo patrząc...
Idź do zakładu napraw RTV, niech ci przelutuje cewkę na płytce kluczyka.
Z powodu awarii było przerabiane immo i cewka została usunięta z kluczyka i został włożony transponder
Jest to cewka, dławik. Zastąpić możesz tylko tym samym.
Przylutuj tą cewkę zaznaczoną na foto,jest duże prawdopodobieństwo że odpali. Pozdr.
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Witam Problem z urwanym trzpieniem... Niestety uszkodziłem cewkę imobilajzera, czy będę musiał ponownie programować kluczyk przy wymianie cewki?
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
jak w temacie sprinter. Więc tak jeśli sie zaświeci kontrolka od swiec odrazu po przekręceniu kluczyka to auto zapala a jeśli kontrolka się nie zaświeci odrazu tylko po około 5s. to auto niezapali i tak robi jak mu sie podoba myślałem o immo ale plus stały plus po kluczyku masa OK cewka 4om chyba ok czy ktoś miał coś takiego
Tak się to podłącza: http://obrazki.elektroda.pl/1409825100_1... ze strony autoprospect.ru Czarne mogą być ze sobą złączone, to zasilanie z kluczyka; Czerwono-czarny to do obrotomierza.
Aby obejść mechaniczną blokadę kierownicy trzeba dorobić w zakładzie ślusarskim tym się zajmującym kluczyk (bez immobilisera), obciąć główkę w ten sposób, aby wystawał ze stacyjki około 3÷4 mm, przekręcić kombinerkami w pozycje włączonego zapłonu i to wszystko. Ewentualnie jeszcze dorobić ładną osłonę zakrywającą stacyjkę (otwór w obudowie kierownicy)....
Zmierz oporność cewki jak jest nieskończoność to kup taki sam kluczyk i przelutuj cewkę.
Witam, W Audi: żółta kontrolka z kluczykiem gdy pulsuje to nie mozna uruchomic silnika, ponowne przekrecenie stacyjki uruchamia silnik. Cewka czytnika wyglada na dobrą. Kluczyk z szklanym chipem. Zdarza sie to raz na kilka uruchomień. Co może byc przyczyną tej sytuacji?
Kurczę kolego nie mówisz od czego jest ten kluczyk, na jakie napięcie ma cewka stycznika, jaki rodzaj AC i DC. A próbowałeś odłączyć cewkę stycznika i załączyć pompę ręcznie?
To chyba dość młode autko, musisz zdobyć schemat , bo przekaźnik chyba jest dość rozbudowany (ile ma nóżek) w prostych na cewkę+ po kluczyku , masa ze sterownika silnika w nim po drodze jeszcze gdzieś pewnie siedzi wyłącznik bezwładnościowy.
Przekaźnik pośredniczący R-15 3p + zwykły wyłącznik. Wyłącznik może być na kluczyk. Cewka przekaźnika na takie napięcie jak zawór.
prawdopodobnie rozkodował mi się kluczyk który został ułamany Dorobiłeś nowy? Teraz przytrzymaj ze starego to "czarne" do czarnego nowego kluczyka i odpal auto(cewka musi zczytać kod z pestki)
kluczyk cewka mercedes cewka kluczyk uszkodzić cewka kluczyk
amplituner potencjometr zasilanie cursor lumia wykrzyknik
pe1091 v28a001434b1 orginalny pilot
Zamienniki baterii do elektronarzędzi Nutool Podwyższone obroty biegu jałowego w Daewoo Lanos 1.4