Witam. Mam problem z astra h 1.6 benzyna 2005r. a mianowicie nie odpala. Samochód kupiony z zerwanym paskiem rozrządu. Głowica została zrobiona nowe uszczelki odpalamy wszystko gra. Zgasiłem samochód pozniej odpaliłem tak kilka razy w przeciagu 10-20min że względu na sprawdzanie połączeń i ewentualnych wycieków. Niestety przestał odpalać zakręcił raz...
Dziękuję za szybką odpowiedż. A może ktoś wie skąd wziąć lub czym zastąpić cewkę immobilajzera w kluczyku. Pozdrawiam
Zacznij od wymiany baterii, jeżeli to nic nie da trzeba sprawdzić cewkę w kluczyku. Często przy upadku kluczyka następuje przerwanie uzwojenia. Wtedy stacyjka nie reaguje na kluczyk, a drzwi się normalnie otwierają.
witam ponownie tak więc po tygodniu jazdy nie odpalił 1 raz, 4 próby pod rząd (mimo że przymocowałem mu cewkę bliżej kluczyka), i teraz już nie wiem czy procedura kodowania była nie prawidłowa (nie znalazłem w sieci nigdzie sprawdzonego, dokładnie opisanego postępowania) czy szwankuje kluczyk albo cewka ew. samo immo. ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
Witam. Potrzebuję cewki do kluczyka od auta jak w temacie. Czy ktoś zna parametry tej cewki? np. rezystancja. Lub namiary gdzie można ją kupić?
Witam wszystkich. Poszukuje informacji jaka powinna być cewka w kluczyku Jaguar 2.7xf 2009r. Cewka kluczyka uległa uszkodzeniu. W kluczyku jest transponder pcf 7953ATJ z tego co wiem to 434Mhz. Jaka powinna być cewka? Pozdrawiam wszystkich.
Witam! Stoję przed naprawą wymianą cewki Transpondera od kluczyka Astry J i mam pytanie odnośnie tego czy ma ktoś sprawdzonego sprzedawcę? Dodano po 3 jedynie co udało mi się odnaleźć to to ogłoszenie: niby mam tu 2.36 Mh ale niedaje mi to żadnej gwarancji prawidłowego zadziałania, a ze starej cewki nie zrobię nic, jest rozerwana :/ Usunąłem link Reg....
Nie mogę znaleźć chętnego co by pomógł, oczytałem się po forach ale konkretnie nie mam,czy odblokowanie kierownicy to cewka ok w kluczyku?Wydaje mi się że tak chodź dziwne jest iż z kluczyka otwarcie centralnego zamka powoduje to że i stacyjka działa.Poprzednio w takim samym E-Klasa wystarczyło przelutować rybkę i doładować aku ponoć aku musi mieć jakieś...
znlazłem stary temat ale zamknięty więc piszę nowy drut 0,1 pewnie da się kupić, ale mam też połamany rdzeń ferrytowy i nie mam pojęcia z czego wyciągnąc taki cienki albo gdzie kupić, może ktoś podpowie? pozdr
Szanowny Kolego! Musisz ustalić przyczynę. Zacznij od podłączenia cewki samej bez aparatu zapłonowego.Zostaw przewód zasilania cewki po przekręceniu kluczyka na cewkę ma przyjść 12v. Przewód od aparatu zapłonowego odłącz.zobacz czy na tym styku jest napięcie 12v. Jak nie masz przyrządu to podłącz żarówkę musi świecić.Jak będzie świecić to to znaczy...
Pin 71 ECU-> 1 cewki sterowanie Pin 78 ECU-> 3 cewki sterowanie Pin 2 cewki zasilanie po kluczyku Pin 4 cewki masa.
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem 3 wersje cewek: - indukcyjność 2,38 mH - indukcyjność 7,2 mH - rezystancja 33ohm Teraz pytanie do...
Witam Czy jest ktoś w stanie podać wartość rezystancji cewki z kluczyka zgodnie z załączonym zdjęciem płytki PCB? Oznaczenie na laminacie: TRW 101259-I Kluczyk pochodzi z Twingo pierwszej generacji. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Witam. Pacjent to Clio II Ph 1, 1999r. Silnik D7F bez klimy. Od pewnego czasu mam problem z immo. Mam 1 kluczyk który jest nieoryginalny i na nim działa zamykanie i otwieranie, oraz dwa oryginalne, ale na nich już nie działa. Kluczyk nieoryginalny to jedyny kluczyk na którym udało mi się znowu uruchomić oryginalnego pilota, bo oryginały nie chcą się...
Spróbuj drugim kluczykiem odpalić a ten obecny wymienić cewkę (w kluczyku).
Witam Mojemu znajomemu urwała się cewka smd z kluczyka. Potrzebowałbym zamówić taki tylko niestety nie znam parametrów takiej cewki. Wie ktoś może gdzie mogę znaleźć schemat takiego kluczyka lub jakiś inny sposób jak mogę się tego dowiedzieć?
Witam. Potrzebuje schematu dokąd idą przewody od cewki przy kluczyku w omedze, potrzebuję zmienić ecu z kluczami, wcześniej było ecu bez immo, simtec 56 rocznik 94
Witam. Potrzebuje schematu dokąd idą przewody od cewki przy kluczyku w omedze, potrzebuję zmienić ecu z kluczami, wcześniej było ecu bez immo, simtec 56 rocznik 94?
Witajcie, sprawdziłem ten czujnik, nie wiem jaki jest wzorzec ale sprawdzilem na dwóch takich autach i jest taki sam. Zauważyłem że gazownik montując rok temu gaz pobrał sygnał prędkości obrotowej do ecu lpg z jednego impulsu cewki, dodatkowo + po kluczyku wziął z zasilania cewki, moze w tym jest problem, ale rok było ok. Czy to może być problem? Myśle...
Ważne jest ułożenie transpondera wobec osi cewki czytnika.
Witam, potrzebuje cewki do kluczyka Pandy. Gdzie taką można zakupuć
Witam, nie dawno kupiłem Fiata Brava 1.4 12V 97r który okazał się kupą nieszcześć, najpierw padła skrzynia, potem sprzęgło i inne drobne rzeczy teraz mam problem z układem elektrycznym. Od dwóch tygodni zdarzało się że samochód gasł podczas jazdy a ostatnio zgasł na amen. Sprawdziłem poniższe rzeczy: - Brak iskry na świecach - Brak napięcia na kablu...
Prawdopodobnie znany temat uszkodzonej cewki w kluczyku, poszukaj tematów "naprawa pilot rybka mercedes" jest tego mnóstwo.
Panowie potrzebuje Waszej pomocy. Po powrocie z trasy i odstawieniu auta, po dłuższym czasie zaświeciła się belka ostrzegawcza (sam montowałem, podając zasilanie przez bezpiecznik z zabudowy - startuje z kluczykiem. Po otwarciu auta - choinka na licznikach (błąd funkcji silnika i kod kluczyka), włączony nawiew, tacho i inne. Na pierwszy ogień poszły...
Panowie co tak uparliście się tego modelu :-) Czy to ma jakieś znaczenie dla rozwiązania mojego problemu czy raczej dla zaspokojenia Waszej ciekawości. Dodaję tabelę. Modele, w których wykorzystywana jest (prawie) identyczna elektronika. Zrozumcie, temat dotyczy zabezpieczenia antykradzieżowego i nie chcę podawać tu niczego więcej co jest niezbędne...
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
Witam. Mam problem mianowicie moja Katana ostatnio zaczęła bardzo ciężko odpalać, ale gdy już odpali to normalnie jeździ, ma moc itp, v-max 90km/h bo cylinder 70cc itp. (nie jeżdżę tym z taką prędkością bo to zabójstwo:)). Kupiłem nowy (zamiennik) cewko-moduł i na nim odpala dosłownie na dotyk, na kopkę z jednego ząbka czy ciepły czy zimny ale... Kompletny...
Coś nie rozumiem z tej sytuacji. Po pierwsze samochód przeważnie ma dwa kluczyki. A więc co z drugim? Po drugie awaria sterownika w kluczyku trochę trudnowyobrażalna aczkolwiek możliwa. Po trzecie raczej podejrzewałbym bardziej połączenia cewki odczytującej kod. I wreszcie czy jest w porządku układ centarlnego zamka lub alarmu. Jako , że wszystko trafia...
Serwis, urządzenie skaner 11. właściciele x431 mogą się wypowiedzieć, czy urządzenie ma tą funkcję. Na marginesie stacyjka to urządzenie czysto elektryczno-mechaniczne ( przełącznik) . Synchronizuje się transponder kluczyka z centralką immo. W przypadku uszkodzenia stacyjki domowym sposobem naprawy jest ustawienie zapadek nowej stacyjki do starych kluczyków....
Chciałem podziękować za wszystkie porady. Dzisiaj dorobiłem nowy grot kluczyka. Jeśli chodzi o otwieranie drzwi i klapki wlewu paliwa to jest dużo lepiej. Natomiast stacyjka jest jednak wyrobiona i klucz pomógł tylko trochę. Pocieszające jest to, że mając oryginalny kluczyk koło cewki immo da się odpalić wsamochód tym dorobionym kluczykiem. Zawsze można...
Regenerowałem cewkę w Clio 2. Było tam 120 zw. DNE - średnicy nie pamiętam, mierzyłem razem z emalią za pomocą śruby mikrometrycznej. Nie eksperymentowałem z mniejszą ilością zwoi, ale po wlutowaniu regenerowanej cewki immo ruszyło.
Witam. mam problem z maluszkiem ,kupiłem starego w tragicznym stanie elektryki, wybrnołem prawie z wszystkiego i niemogę poradzić sobie z zapłonem , w trakcie uruchomienia silnik pracuje ale jak puszczę kluczyk to gaśnie ( znika gdzieś prad na cewkę ) niemam pojęcia co z tym zrobić . Podłączyłem na kródko prad z prostownika na cewkę ,silnik pracuje...
Ta cewka może doić baterie bo ma na pewno za mało zwoi.
Pestka w nowym może być za daleko od pętli immo (cewki odbiorczej). Szczególnie ze kluczyk jest z podwójnym frezem i zależy jak włożysz to może działać lub nie.
cewka o tym decyduje,spróbuj podmienić jak masz ,albo siedzi pucha immo Dodano po 2 Sprawdź lutowania na przekaźnikach w puszce immo, po lewej stronie licznika, koło wylotu powietrza ( trudny dostęp ale to powinno być przyczyną twojej usterki. gdzie tam masz przekazniki?
1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
Na początku miga immo szybciej i słychać tylko cykniecie Pozniej od razu kręci Immo nie może "dogadać się" z kluczykiem. Ale skoro masz tylko 1 kluczyk to decyzję co do samodzielnej w nim ingerencji pozostawiam Tobie! Gdyż ja w podobnej sytuacji najsampierw poprawiłem wszystkie punkty lutownicze w kluczyku (troszkę świeżej cyny z kalafonią / topnikiem)....
Rezystancja cewki?
Nic nie wiem o napięciu, o prądzie na jaki jest ten sygnalizator. Dajmy na to, że jest to na 12V. Na takie napięcie musisz kupić przekaźnik z dwoma parami styków. Może to być miniaturowy ze stykami na 1A lub nieco większy np. RM-2. Przekaźnik taki ma cewkę na 12V i dwie pary styków przełączających. Jedną para styków załączy syrenę a drugą parą styków...
Czujnik halla "da sygnał"gdy silnik zacznie się obracać. Pompa musi podjąć pracę wcześniej-po kluczyku. Jeśli nawet sterownik wykryje błąd (statyczny) czujnika to nie powinien wyłączyć pompy a jedynie wypluć błąd.
Kolega miał rację, obluzowała się cewka. Po drobnej poprawce klucz zaczął działać. Dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
Sprawdź wtyczkę przy cewce czytającej. Kod błędu 1176, czy 1177?
Tak bo jeden to napieciowy po kluczyku. a drugi to wziety sygnał obrotów z cewki zaplonowej. jesli ci pali bezpieczniki to prawqie napewno masz gdzies zwarcie od inst. gazowej.
Kilka razy sie z tym uszkodzeniem spotkałem właśnie w drugiej generacji Sprintera. Otóż winny był elektromagnes rozrusznika, a ścislej zwarcie miedzyzwojowe cewki. Powodowało to wzrost pobieranego prądu, stad większy spadek napięcia na przewodzie ze stacyjki i cewka nie miała siły żeby zalaczyc przy zwiększonym spadku napięcia. O ile mnie pamięć nie...
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Witam, czy dysponuje ktoś schematem zasilania cewki zapłonowej w Fordzie Windstar 3,8 V6? Do cewki nie dociera napięcie po kluczyku. Samochód nie odpala. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone.
mówisz plusy na cewkach. one powinny sie pokazac po przekręceniu kluczyka na zapłon czy podczas rozruchu?
Witam. Auto pali na 4 cylindry, sygnały sterujące są wszędzie, więc - cewka. Nie jest ani tania, ani łatwo dostępna, więc postanowiłem się pobawić - włożyłem do auta moją cewkę od V6, sądząc, że jest sterowana tak samo. Okazało się, że w silnikach V6 jest sterowanie plusem, a VR6 musi mieć masę... Potraktowałem to jako pewne małe wyzwanie (ok, wiem,...
Witam! Tak jak w temacie światła postojowe i licznika świecą na pierwszym położeniu kluczyka a nie powinny. Nie wiem czy tego winna jest moja przeróbka, ale raczej nie powinna na tym schemacie połączyłem sobie jeszcze dodatkowo kabelkiem pin nr. 57 ( chodzi o brązowy wychodzący z lampy tylnej) i nr. 19 (czerwony wychodzący z iskrownika od cewek świetlnych)...
Prosiłbym o wskazówkę jak sprawdzić cewkę zapłonową. Brak iskry na świecach. Sprawdzałem na każdej fajce. Do Cewki dochodzi 12V po przekręceniu kluczykiem.
Witam, kolego to niema być na wydaje się weź żarówkę samochodową jeden przewód do - akumulatora a drugim po kolei dojście do stacyjki, przejście przez stacyjkę, przewód łączący stacyjkę z cewką rozrusznika (sterujący), jeżeli wszystko sprawne (żarówka świeci) to uwalona cewka. Pozdrawiam.
Jeżeli Obie płytki są takie same, to oznacza, że został zgubiony jeden transponder. Może być też tak, że drugi pilot był dorabiany i ma cewkę transpondera na płytce. A te cewki łatwo uszkodzić np. przy niezręcznym zatrzaskiwaniu obudowy kluczyka. W takim przypadku wystarczy wymiana uszkodzonej cewki. W przypadku pilota z osobnym transponderem (PCF7936)...
Sprawdź przy okazji luty przy cewce, najlepiej zawczasu przygrzać bo lubią puszczać i nie idzie później odpalić, a często mechanicy wymieniali stacyjki z kluczykami za poważne kwoty ;/
Dwumas nie robi opilkow, ale zuzywajaca sie tarcza sprzegla juz tak. Jedyne co mogloby sie stac to calkowity rozpad dwumasy tak azeby zablokowala rozrusznik, ale to moze ze 2 razy w zyciu widzialem. Najprawdopodobniej padla Ci cewka rozrusznika, aby ja sprawdzic podajesz 12v bezposrednio na cewke (najcienszy punkt polaczeniowy na cewce). Jesli zakreci,...
Przecież odpala Ci na rozruszniku. Prąd na cewkę idzie w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem. Po puszczeniu kluczyka w pozycji zapłon musisz mieć ładowanie żeby było podtrzymanie przekaźnika. Proste sprawdzenie podłącz wszystko tak jak było i przytrzymaj chwilę dłużej na rozrusznika, a zobaczysz że silnik będzie pracował do momentu puszczenia kluczyka....
Chcę sprawdzić czy w gniazdku przekaźnika (po jego wyciągnięciu) pojawia się prąd, bo jeśli nie to znaczy, że jest coś ze stacyjką i co wtedy? Dodano po 9 Jak sprawdzić stacyjkę? Kompletna bzdura. Miałeś na początek zewrzeć obwód wykonawczy(30 /87) tzn. ten co "zapina" plusa na cewkę rozrusznika. Weź kawałek kabelka daj auto na luz i sprawdź czy rozrusznik...
Po otwarciu obudowy okazało się, że jest więcej uszkodzeń, m in. cewka z polem lutowniczym odleciała, uszkodzeniu uległa też jedna ze ścieżek. wszystko przez młotek, który sapdł na kluczyk. Czy ktoś zajmuje się tutaj naprawą takich kluczy? Pilot działa, jednak nie identyfikuje klucza.
Witam wszystkich, ja podpinam się do tematu - po wymianie stacyjki brak iskry. Po przekręceniu kluczyka brak przejścia prądu na przewodzie czarnym i biało/czarnym. O dziwo jest przejście, ale po wyłączeniu kluczyka/zapłonu. W starej, która szwankuje, są przejścia po przekręceniu kluczyka. Czy stacyjka jest uszkodzona? Dodam, że nowa ma wtyczkę z 3...
Immobilizer to nie tylko ta pomarańczowa cewka. W skład immobilizera wchodzi cewka, transponder czyli taki czarny układ elektroniczny, elementy elektroniczne, to nie jest jeden element. Jeżeli udało by Ci się kupić dokładnie taką samą płytkę to można by się pokusić o przelutowanie transpondera ale jaką masz wprawę w lutowaniu tak małych elementów? Zrób...
Witam mam nastepujacy problem : mam radio pionniera jakas podroba i niestety mialem przebicie czestotliwosci z alternatora zrobilem prosty przeciwzaklucacz 2 kondensatory i cewka. Gdy podlaczalem radio wywalil mi bezpiecznik z auta odpowiadajacy za radio i wyswietlacz zmienilem na taki sam wszystko dzialalo znowu podlaczylem radio tak jak mialo byc...
oto co ja miałem kiedyś w maluszku zrobione Jest zrobione na trzech przekaźnikach. Jeden podwójny - dwa razy styki normalnie otwarte (2xNO) do przerywania obwodu np. zapłonu, oraz druga para do samopodtrzymania, oraz na dwu przekażnikach typu normalnie zamkniętych (NC) - jeden z nich odwraca stan stacyjki, znaczy podaje plus jak stacyjka jest wyłączona,...
Orientujecie się koledzy jaka powinna być oporność cewki immo? Na forum chyba VW Passat znalazłem, że powinna mieścić się w przedziale 20 - 25 Ohm, na innym forum było napisane, że nie więcej jak 20 Ohm. U mnie wartość ta wynosi 23 Ohmy. Pytam, bo mam problem z immobilizerem. Często nie widzi kluczyka. Samochód to Audi Coupe b4 1994 r., 2.0 16V benzyna....
Witam. Moje auto Renault Megane 1998 1.6 8v. Przy próbie dostania się do stacyjki, przez przypadek zerwałem oba druty z cewki, która czyta immo z kluczyka. Jest to taki pierścień. Teraz nawinąłem ten kawałek drutu, który spadł. Zerwane druty zlutowałem i po sprawdzeniu na tym małym układziku, przez cewkę sygnał przechodzi. Zapomniałem dodać, że moje...
No widzisz dajesz do myślenia. Bo jeśli tranzystor zwarty to na cewce będzie 12v, 3 v , bo cienkie kable, a jak zwarta cewka to tak czy siak będzie 12-12v bo zwarcie. No i oczywiście podwatowany bezpiecznik. Ale zwarcie cewki to rzadkoścć. Kolego matizowaty usłysz czy ci pompka w baku buczy po przekręceniu kluczyka.
Łatwo sprawdzić. Włącz zapłon i zacznij kręcić rozrusznikiem poprzez zwarcie końcówki elektromagnesu do plusa - robi się to wkrętakiem. Sprawdź napięcie na cewce. Potem pomiń stacyjkę. Wyciągnij przewód WN z kopułki i przyłóż bezpośrednio do świecy. Świecę umocuj do masy silnika. Zapnij plus do cewki bezpośrednio z akumulatora (obwód zapłonu i tak nie...
Witam. Od 2 lat jestem w posiadaniu ciągnika rolniczego Massey Ferguson 3060 z 1994 r. Ciągnik nie odpala z kluczyka. Wczesniej wydemontowałem rozrusznik w celu jego naprawy ponieważ oderwał się kabel wychodzący z cewki do ślniczka od rozrusznika. Po zamontowaniu i podłączeniu wszystkich przewodów traktor przestał odpalać z kluczyka nawet na ciepłym...
Sumiennie sprawdzilem przewody i znalazlem przerwany przewód zasilajacy can naprawilem go i nic nie pomoglo ciągle po wlaczeniu zaplonu świeci sie kłódka z kluczykiem. Brak kontrolki silnika i swiec żarowych
(at)jayro dzięki za podpowiedź :) I masz rację, karta działa bez kondensatora. Pierwotnym problemem była oczywiście urwana cewka. Po jej przylutowaniu pomimo, że kondensatora nie ma karta działa prawidłowo. Brak kondensatora zauważyłem "przy okazji". (at)rnbbolii jasne, mogę wstawić, chociaż to chyba niewiele pomoże.
Spróbuj wymienić przerywacz do kierunkowskazów - możliwe że sklejają się styki w przekaźniku. BTW ciekawe, że akurat lewy kiedyś ktoś opisywał mi podobną usterkę i właśnie też chodziło o lewy kierunkowskaz. Tylko że w tamtym przypadku świecił cały czas nawet po wyłączeniu kluczyka.
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
przebicia nie ma , zastanawia mnie tylko to ze na nowym regulatorze dalej niepali sie kontrolka od ładowania po przekręceniu kluczyka.. wszystkie kostki wyglądają orginalnie .. Za co odpowiada niebieski kabelek wychodzący z tego regulatora o oznaczeniu symbol litera W w kółku?? pytam bo na jednej kostce ten kabel niema połaczenia, kable sa w innych...
No więc tak podsumowując, przy takiej ilości użytkowników nie ma problemu z "zarządzaniem" kartami, nawet jak ktoś zgubi to można skasować wszystkie i dokodować na nowo. Jeśli to ma służyć do tego żeby tylko otwierać bramę a nie jakieś tylne wejście do magazynu to spokojnie wystarczą jakieś czytniki systemu UNIQUE, jest duży wybór kart, breloczków,...
Spróbuj jeszcze odkręcić fajkę z przewodu i sam przewód przyłożyć w odległości kilku milimetrów do metalowej części silnika, może z fajką coś nie tak.. A sprawdzałeś, czy czasem nie zerwało ci klina na wale, gdzie osadzone jest magneto ? Musiałbyś odkręcić osłonę wentylatora z prawej strony silnika, odkręcić wentylator i najlepiej magneto wtedy na stożku...
Zaznacze ze temat juz poruszany na forum jednak nie znalazlem rozwiazania mnie satysfakcjonujacego. Kluczyk - scyzoryk przestal odpalac samochod -> Anti theft mode Zajrzalem do srodka i wszystko wyglada ok. Cewka cala (laminowana), nic nie wyglada na uszkodzone. Tymczasowo wyskrobalem caly transponder z 2 kluczyka i wsadzilem go do scyzoryka. W momencie...
Witam A może to tak ma być? Wyciągasz kluczyk, czyli wysiadasz z auta, wiec po co ma grać radio? I komu? A teraz do rzeczy: Czy radio po wyjęciu kluczyka jest całkiem bez napięcia, czy tylko przestaje grać? Bo jeśli tylko przestaje grać, to znajdź na schemacie podłączenia radia przewód który jest za to odpowiedzialny, wyciągnij go z kostki i zewrzyj...
witam mam taka prosbe moze ktos spotkał sie z takim problemem w aucie jak w temcie puchnie/rozsadza cewke zapłonowa po przekreceniu kluczyka zapłon lub po próbie rozruchu,za kazdym razem moze ktos sie spotkał z takim przypadkiem???? oczywiscie auto niepali,to co zauwazyłem to jak odepne kabel plusowy który idzie po zapłonie, przekrcenie kluczyka +12v...
Witam dziękuje za odpowiedzi, immo mam jak pisałem wyżej ponieważ cewka jest tylko to było dziwne ze nie ma puszki immo (znalazła się za włącznikami nawiewu gdzie nie powinna zresztą być) to znaczy że ktoś już w Niemczech przy tym grzebał i teraz mam problem bo mechanik chce 300 zł za kamień do czytnika i przeprogramowanie Oo trochę chyba przesadził....
Witam Was serdecznie, a więc znów potrzebuję Waszych rad. Przedmiotem naprawy jest Renault Thalia 1,4 8V 75KM z 2000r (cewka z elektronicznym modułem na pokrywie zaworów) Wymieniłem silnik, przed wymianą silnik odpalał i pracował poprawnie pomijając, że smarowany był mazią (woda, olej) przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Tak czy owak silnik wymieniony...
Przy tych samochodach z sterowaniem rozrusznika z jednostki sterującej konieczne ( a nie tylko wymagane ) jest odłączenie baterii przy wymianie . Odpalanie na krótko na dłuższą metę też jest ryzykowne do sterownika silnika . Błąd wskazuje na usterkę w podłączeniu bądź usterkę w rozruszniku . Upewnij się ,że sygnał wyjściowy z rozrusznika jest podłączony...
Witam, mam problem z Renault Master. Po przekręceniu kluczyka świeci kontrolka immo i auto nie odpala. Po sprawdzeniu przez specjaliste okazało się, że kluczyki są sprawne, cewki i pętla też jest ok. Po połączeniu z autem widać w pamięci kluczyki, jednak nie można dodać nowego transpondera. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Witam, Niestety nie znalazłem odp. na moje pytanie na elektrodzie i w googlach dlatego chciałem zapytać: 1. Kluczyk scyzoryk 2P jak ten w załączeniu. 759326 2. Na końcu znajduje się cewka? i tutaj pytanie czy jest ona do kuminikacji z IMMO, transponderem czy też do remote control? 3. Czy oprócz cewki jest transponder w kluczyku w obudowie (jeśli tak...
Witam Pacjent jak w temacie czyli passat B4 94 1,8 benzyna. Szukam dokładnego schematu podłączenia i sterowania układem zapłonowym i elementami powiązanymi. Nagle pojawił się nietypowy problem. Przejechałem jakieś 70 km, zatrzymałem się, zgasiłem auto i po 5 min nie chciał zapalić ponieważ nie było zasilania na cewce WN (teoretycznie typowy + po stacyjce...
Mój pierwszy post więc witam wszystkich ?. Mam problem ze swoim autkiem Renault Clio 2. Po tygodniu jeżdżenie na dostawie zapal/zgaś, jednego dnia już rano nie było zapal. Wymieniłem świece i przewody(był już i tak na nie czas) ale to nie to. Dodam, że w tym tygodniu poprzedzającym na zimnym przed zagrzaniem się silnika pracował nierówno na 2-3 cylindrach...
. ułamał mi się jedyny kluczyk jak widać na zdj Rozumiem że ułamał się grot a główka w której jest transponder pozostała jako "oddzielna część". Można załatwić problem tak jak w poniższym linku: Trzeba dorobić pudełko z cewką, umieścić główkę w cewce. Dorobioną cewkę podłączyć zamiast tej oryginalnej na stacyjce. Oczywiście trzeba będzie dorobić grot...
Witam mam pytanie odnośnie mojego fiata 126p 97r który palił na dotyk aż do dnia w ,którym chcąc odpalić maluszka rozrusznik kręcił jak by akumulator był rozładowany. Sprawdzając na innym w 100% sprawnym i naładowanym aku sytuacja była taka sama. Dodam że dzień przedtem palił od strzała. Na drugi dzień chcąc odpalić jeszcze raz, rozrusznik nawet się...
Witam mam problem bo po przękręceniu kluczyka silnik w koparce dalej pracuje z cewki gaszeniowej wychodzi jeden przewód i idzie w strone kabiny, najprawdopodobniej do cewki nie dochodzi napięcie . Dokąd dokładnie idzie ten kabel z cewki do kabiny żeby sprawdzić gdzie problem . Pozdrawiam
Poruszałem kiedys już temat jednak do dzisiaj nie wiem jak to jest z tymi renówkami??? Do dzisiaj rana jakoś udawało mi się jeździć (odpalać samochód) jednak nadszedł kres i czas na rozwiązanie problemu. Rozprogramował się kiedyś jeden klucz więc używałem drugiego jednak po pewnym czasie drugi też padł:( Objawy były takie, że jeden otwierał i zamykał...
Moze zgubiles transporder do immo sa 2 rodzaje na plytce jest cewka i wkladka plastikowa jak nie ma cewki to musisz miec wkladke jak jej nie masz to nici :( i czsem lubi sie jeszcze odlutowac ta ceweczka co jest na plytce i nie zapalisz za nic w swiecie
thx, sprawdziłem kluczyk -cewkę -przejście jest i nie wygląda na uszkodzoną. Nie przypominam sobie aby kluczyk spadł, ale gdyby nawet to zapasowy który trzymam w domu także nie działa ;((((( Hmm dziwne jest to, że blokada kierownicy nie zaskoczyła po wygaszeniu auta. Do blokady kierownicy dochodzą 4 kable, do stacyjki ze 20. Czy immobiliser załącza...
rozkodowały ci się kluczyki dobry specjalista robi to za 100 zł mój kolega miał tak samo pojechał na wczasy i kluczyki położył na telewizorze po 7 dniach auto nie odpala dopiero wysłałem mu pocztą 2 komplet i przyjechał spróbuj podgrzać lutownicą cewkę która jest w kluczyku nieraz to pomaga
Masz prawdopodobnie uszkodzoną cewkę i dla tego masz problemy z odpalaniem tym kluczem. Mogą też być problemy ze scalaczkiem jak pisałem wyżej (zresztą autor artykułu opisuje dokładnie ten problem). Dopóty nie będzie sprawny klucz wszelkie procedury mogą nie przynieść porządanego efektu. Udaj się do kogoś kto jest w stanie zweryfikować poprawność działania...
Stacyjkę rozbierałem, czyściłem bo wewnątrz było od groma kużu i oczko od podczerwieni było zabrudzone, przelutowałem też ścierzki do których był dostemp , faktycznie jest blokada mechaniczna zezwalająca na dalsze przekręcenie kluczyka (cewka odryglowująca blokadę) i na nią nie ma zasterowania (-) zasilanie dochodzi , podając (-) na cewkę mogę przekręcić...
Mozna, na pewno dedykowanym testerem Daewoo typu Scanner 11. Czy czymś innym można tego nie wiem, może jakieś Launche to łykają... Możesz też dorobić zapasowy kluczyk przez sklonowanie tego oryginalnego. Lub umieścicć na stałe transponder z kluczyka w cewce immo. W tym przypadku immo oczywiście nie będzie już spełniać swojej roli, ale z drugiej strony...
Jest to ponoć częsta przypadłość A4, z tego co kiedyś znalazłem to problem tkwi w połączeniu cewki od immo która łączy się z instalacją elektryczną samochodu za pomocą złącza, które lubi zaśniedzieć jego wyczyszczenie może pomóc, innym powodem może być mechaniczne uszkodzenie cewki. opis cewki, wygląd i umiejscowienie jest opisane w książce o A4 wydawnictwa...
Wypruj kostkę immo tą co masz z kluczyka, wklej na stałe koło cewki (odbiornika IMMO) i rozmnóż kluczyk tylko mechanicznie. Nie bój się, raczej mało pradopodobne żeby ci ktoś tą bumę chciał ukraść, a ktoś kto chce ukraść wie że tam jest immo i to immo go i tak nie powstrzyma ;)
Witam. Mam problem przestał mi działać kluczyk w moim mercu. Wyglądało to tak: 1. Od około 2 tygodni kluczyk raz działał raz nie. 2. Wymieniłem baterie na nowe. 3. Dałem kluczyk do elektronika który stwierdził że na cewce był zimny lut i poprawił go. 4. Kluczyk działał 3 dni bez zarzutu. 5. Czwartego dnia wsiadłem do auta włożyłem kluczyk do stacyjki,...
jakie prądy dochodzą . po kluczyku jesyt tylko plus a minus dostac powinien z ecu jak chcesz sprawdzic caly modul to po przekreceniu kluczyka podaj na czrno bialy kabelek w tej kostce co idzie ich osiem i powinna byc iskra .
po wielu staraniach co dopiero udało się odczytać błąd Odczyt Kluczyk w stacyje w pozycji włączone (wyświetlają się tylko km) 2. Wciskamy na zegarach oba przyciski (TRIP i RESET) i przekręcamy kluczyk w drugie włączenie (wyświetla sie wszystko) 3. Trzymamy przyciski TRIP RESET jeszcze przez 5 sekund 4. Puszczamy przyciski. 5.Przyciskamy i puszczamy...
Hej, Problemu z płytami nie będzie, bo kluczyk zagubiłem w terenie "dziewiczym". Co do działania wykrywacza, to moja wiedza wyglądała tak: Generator, wzmacniacz, cewka nadawcza - cewka odbiorcza, wzmacniacz, odczyt. Z tego, co mówisz, to pewnie myślisz o innym rodzaju wykrywacza. Dzięki za info. Pozdrawiam, Wiktor.
Witam Mam następujący problem z autem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce przegrzał się przewód zasilający od cewki. Wymieniłem przewód na nowy, ale delikatnie grubszy. Dla pewności odłączyłem też te bezpieczniki, które są zasilane ze stacyjki żeby je wykluczyć. Po podłączeniu wszystkiego przewód zrobił się delikatnie gorący ale zaczął się również...