Parę om, bodaj 13. Ale jest na nią świetny sposób-wsadzam coś innego.
Czy na wierzchu iskra jest?
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Rozwiązane. Cewka kluczyka
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Masz uszkodzony kluczyk a dokładnie transponder immo. W tym kluczyku jest rozwiązany elektronicznie (scalak i cewka). Wedle objawów kluczyk powinien dać się naprawić a sam kluczyk powinien spokojnie dorobić dobry kluczykarz za rozsądną cenę.
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Prawdopodobnie PCF7941 i prawdopodobnie uszkodziłeś jego albo cewkę.
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Wymień tą cewkę. Ona powinna mieć powyżej 30 Ohm, jak mnie pamięć nie myli to chyba coś ok 39.
Dziś założyłem nową cewka i jest problem że po przekreceniu kluczyka cewka załącza się i po 3 sekundach odbija. Nawet jak ciagnik zapale szybko to go zgasi. W czym problem??
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
Przelutuj kluczyk, sprawdź cewkę transportera.
Witam ,czy ktoś jest w stanie zmierzyć, zna parametry cewki immobilajzera w kluczyku (rybce) do saaba? Niesforny psiak z nudów pogryzł kluczyk i uszkodził cewkę, reszta wygląda na sprawną. Pierwsze zdjęcie to sprawny pilot (z internetu), drugie po zabawie z psem
Sławek_Slavol cewka nie ma nic wspólnego z torem radiowym który obsługuje z.c a,że nie reaguje z.c na naciśniecie pilota to inny problem
Spróbuj drugim kluczykiem odpalić a ten obecny wymienić cewkę (w kluczyku).
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
transponder w kluczyku, cewka na stacyjce, sterownik. Tyle wiem.
Dokładnie tak.
Dzień dobry Mam problem z cewką zapłonową do motocykla Yamaha SR125, rok 1996. Udało mi się kupić cewkę zapłonową ale jak się okazało do modelu z roku 1997. Oryginalna cewka z 1996 ma dwa przewody wychodzące z niej. W instalacji motocykla z wiązki wychodzi wtyczka z dwoma pinami. Po wpięciu miernika pomiędzy masę a pin 1 i pin 2 pokazuje się napięcie...
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Witam Mojemu znajomemu urwała się cewka smd z kluczyka. Potrzebowałbym zamówić taki tylko niestety nie znam parametrów takiej cewki. Wie ktoś może gdzie mogę znaleźć schemat takiego kluczyka lub jakiś inny sposób jak mogę się tego dowiedzieć? https://obrazki.elektroda.pl/6084291000_... https://obrazki.elektroda.pl/8580618700_...
Wygląda na to że nie widzi kluczyka. Cewka? Licznik? Gdzie szukać problemu? Rozkopalem wokół stacyjki poruszałem przewód idący od cewki do licznika nic się nie dzieje licznik wyciaglem i włożyłem też bez zmian. Sciaglem klemę i zostawiłem na noc. Macie jakieś pomysły aby mi pomóc? Pozdrawiam Szymon u wróżki skoro sam nie sprawdzisz np.cewki
na allegro kupisz cały kluczyk za 70zł
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku Cewka jest przylutowana i na pewno prawidłowo bo sprawdziłem na przejście końcówki cewki do płytki. Oba końce cewki nie mają ze sobą przejścia - sprawdzane omomierzem. Czy to jest prawidłowy pomiar? Jeśli tak to wychodzi na to że cewka jest uszkodzona. No chyba że taka cewkę mierzy się w inny sposób....
Przekaźnik pośredniczący R-15 3p + zwykły wyłącznik. Wyłącznik może być na kluczyk. Cewka przekaźnika na takie napięcie jak zawór.
Na autozłomie.
Wstaw cewkę o wartości około 100nH.
Auto zapala? Bo ten kod dotyczy obwodu immobilizera (transponder w kluczyku, cewka przy stacyjce, okablowanie itd)
Spróbuj drugim kluczykiem lub przelutuj tego i sprawdź cewkę transportera w kluczyku.
1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
thx, sprawdziłem kluczyk -cewkę -przejście jest i nie wygląda na uszkodzoną. Nie przypominam sobie aby kluczyk spadł, ale gdyby nawet to zapasowy który trzymam w domu także nie działa ;((((( Hmm dziwne jest to, że blokada kierownicy nie zaskoczyła po wygaszeniu auta. Do blokady kierownicy dochodzą 4 kable, do stacyjki ze 20. Czy immobiliser załącza...
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
witam! moj kolejny problem z renia to chyba immobilise.Po przekreceniu kluczyka ikonka os stopu albo cala swieci sie na czerowno albo bardzo szybko miga-czy to oznacza ten sam problem?Nie wazne czy zmienie na drugi kluczyk jak juz jeden,,nie zadziala,, to wymiana na drugi nie przynosi skutkow.Gorsz sytuacja jest wtedy gdy ikonka STOP cala swieci sie...
Aby obejść mechaniczną blokadę kierownicy trzeba dorobić w zakładzie ślusarskim tym się zajmującym kluczyk (bez immobilisera), obciąć główkę w ten sposób, aby wystawał ze stacyjki około 3÷4 mm, przekręcić kombinerkami w pozycje włączonego zapłonu i to wszystko. Ewentualnie jeszcze dorobić ładną osłonę zakrywającą stacyjkę (otwór w obudowie kierownicy)....
Wygląda, na problem w środku kluczyka, może cewka. Podjedz do elektronika na pewno będzie wiedział.
Zależy od rocznika. W polifcie już będzie cewka która jest razem z pilotem na płytce.
Citroen C3 2008r od czasu do czasu wyświetla błąd Elektroniczna blokada zapłonu ( auta nie można uruchomić ) dotyczy to kluczyka tzw " scyzoryk" ten otwierany , przy drugim kluczyku błąd ten nie występuje. Jak się dowiedziałem problem dotyczy transpondera immo . lecz po rozebraniu transpondera nie ma , lub jest zalany gdzieś w plastiku . Na innym forum...
Jednak to wina stacyjki. Losowo daje się odczytać przez OBD (za pomocą VVDI MB TOOL). Po włożeniu kluczyka (2 stare i jeden zrobiony nowy) stacyjka zaskakuje po czasie a czasem wcale. Cewka zasilająca kluczyk jest cała, klucze mają zasilanie zawsze. Nie ma widocznych uszkodzeń mechanicznych. Hasło wyciągnięte przez akwizycję danych przez IR. Co radzicie?
A widzisz do jakiego auta jest ta cewka? Więc gwarancji nie ma żadnej. Najpierw załóż temat może ktoś Ci zmierzy taką cewkę w swoim kluczyku. A tak spytam co to jest Mh?
Wita. Immo ma taką czarną cewkę przy stacyjce od strony kluczyka. Od niej idzie kabelek do centralki. Odłączenie nic nie da. Sprawdzić możesz Vagiem. Pozdrawiam.
Dzięki za informację. Mam taki problem z immo że w kluczyku cewka dostała przerwę i przestał odpalać, kupiłem drugi kluczyk ale podobny nie taki sam, mój ma baterie osobno a ten który kupiłem ma mniejszą baterię zamontowaną na płytce. Cewka transondera w moim była gabarytowo większa, zamontowałem cewkę z pilot który nabyłem od clio, ma 37Ω, niestety...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
jak w temacie sprinter. Więc tak jeśli sie zaświeci kontrolka od swiec odrazu po przekręceniu kluczyka to auto zapala a jeśli kontrolka się nie zaświeci odrazu tylko po około 5s. to auto niezapali i tak robi jak mu sie podoba myślałem o immo ale plus stały plus po kluczyku masa OK cewka 4om chyba ok czy ktoś miał coś takiego
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
Mam problem z immo w kangoo 2000rok 1200cm w kluczyku ulegla zniszczeniu cewka czy zna moze ktos jej wartosc??? lub typ jaka powinna byc?
witam ponownie tak więc po tygodniu jazdy nie odpalił 1 raz, 4 próby pod rząd (mimo że przymocowałem mu cewkę bliżej kluczyka), i teraz już nie wiem czy procedura kodowania była nie prawidłowa (nie znalazłem w sieci nigdzie sprawdzonego, dokładnie opisanego postępowania) czy szwankuje kluczyk albo cewka ew. samo immo. ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
Kontrolka miga cały czas w liczniku są dwa błędy kluczyk i cewka
Witam wszystkich i proszę o pomoc , Otóż mam problem z cewkami zapłonowymi po przekręceniu kluczyka pali mi pierwsza cewkę auto sprawdzałem z komputerem nie pokazuje błędów . Dodam jeszcze że nie odpala
Ale auto pali ? jeżeli tak, to wystarczy skasować błąd interfejsem, jeżeli nie pali to trzeba sprawdzić czy w immo są kluczyki dodane, albo cewka przy stacyjce nie "widzi" transpondera z kluczyka itd.
I pomogło? Mam podobny przypadek.
Bez diagnozy tej usterki to cos jak szukanie wiatru w polu, mozna naprawiac tak ale wtedy trzeba miec duzo szczescia Moze byc kluczyk cewka, puszko, immob, sterownik, utrata synchronizacji i kable no chyba juz wszystko. dodam tylko ze nie kombinuj za bardzo z sterownikami silnika gdyz mozesz usadzic wrazie czego inne auto.
Kolego to jest tak jak pisałeś cewka która bez układu nie będzie działać na filmie widać jak odłamał cewkę to już nie odczytał transpondera bez baterii będzie działać odpalanie auta ale musi być sprawna elektronika. pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.net/66_12589669... Należy zrobić cewkę podobną jak na tym rysunku, w której będzie umieszczony kluczyk. Cewkę umieszcza się w dogodnym, ukrytym miejscu, tak jednak, aby kluczyk można było łatwo wyjąć i włożyć (w razie potrzeby). Cewkę podłącza się za pomocą dodatkowych przewodów i odpowiednio dobranej wtyczki zamiast oryginalnej...
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Po pierwsze cewka na cefka, po drugie pytałem o bezpieczniki, po trzecie chcesz uszkodzić więcej niż jest zmieniając wartość bezpiecznika, po czwarte wymień cewkę.
Nie prościej kupić używany kluczyk i przelutować cewkę.
Immobiliser, może coś z cewka czytającą albo kluczykiem, sprawdź na drugim.
Witam. Mój problem polega na tym że zostawiłem auto wieczorem na parkingu. Rano odpaliłem i okazało się nie chodzi na wszystkie tłoki. Okazało się że jakiś zwierzak pogryzł mi przewody wysokiego napięcia i iskra tańczyła po całym silniku aż w końcu auto zgasło. I teraz nie rozrusznik nie reaguje na kluczyk. Przewody cewka świece wymienione i nic. Bezpieczniki...
Zmierz oporność cewki jak jest nieskończoność to kup taki sam kluczyk i przelutuj cewkę.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Wymieniłem wkład stacyjki z immobilizerem. Samochód nie odpala. Jak można to naprawić ale bez programowania kluczyka? Ktoś wecześniej napisał , że trzeba "ściągnąć cewke immo ze stacyjki, włóżyć stary kluczyk w cewkę zawinąć taśmą i po sprawie" Czy to dobry pomysł? Gdzie znajduje się ta cewka?
Witaj! Lampy do jazdy dziennej podłączył bym w bardzo prosty sposób a mianowicie: Zamontował bym lampy diodowe bo bardzo mało pobierają prądu, gdyby w samochodzie nie było dodatkowych lamp. W lampach zamontowanych na stałe zmienił bym tylko żarówki na diodowe.Zasilanie tych lamp odłączył bym i podłączył tak jak opisuję. Podłączenie lamp dodatkowych.Zastosował...
Stacyjkę rozbierałem, czyściłem bo wewnątrz było od groma kużu i oczko od podczerwieni było zabrudzone, przelutowałem też ścierzki do których był dostemp , faktycznie jest blokada mechaniczna zezwalająca na dalsze przekręcenie kluczyka (cewka odryglowująca blokadę) i na nią nie ma zasterowania (-) zasilanie dochodzi , podając (-) na cewkę mogę przekręcić...
Witam temat trudny dla mnie bo imo kontaktuje się z komputerem . Jak w temacie auto nie odpala , raczej immo bo kontrolka pali się ciągle w momęcie rozruchu . Auto po kapitalnym remoncie silnika , normalnie pracowało jakiś czas . Sprawdzone wszystkie bezpieczniki , te pod maską i te pod kierownicą . Sprawdzona cewka przy kluczyku . W momencie startu...
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Cewka to cewka, jeżeli pochodzi z takiego samego kluczyka to powinno działać.
Zewrzyj obie grube śruby na rozruszniku. Uważaj może być duży "błysk", dlatego zwieranie tych śrub musi być szybkie i stanowcze. Rozrusznik powinien chodzić bez wyrzutu. Jeżeli obraca to teraz spróbuj z kluczyka. Jak nie kręci z kluczyka to cewka na rozruszniku do wymiany.
Podaj kod silnika i rocznik. Sprawdziłeś co napisałem? Wtyk przekaźnika. Ma być od strony sterowania zasilanie na cewkę po kluczyku i zasilanie stałe na pinie styków przekaźnika. Cewka przekaźnika sterowana jest masą podawaną przez sterownik. Podasz kod, podam Tobie z którego pinu sterownika. Możesz podać masę przez kontrolkę 12v 5W z żarówki i przekaźnik...
Po przekręceniu kluczyka wyje i cewka się grzeje.
Witam Jak to jest w grupie PSA. Jeden kluczyk (scyzoryk) otwiera i zamyka centralny zamek ale nie można nim uruchomić silnika. Nie dezaktywuje immo. Drugi kluczyk działa normalnie. Niby wszystko jasne ale.. Na płytce jest pętla indukcyjna http://obrazki.elektroda.pl/5317711000_1... ale już w w drugim działającym kluczyku jest transponder...
Witam. Skuter stał 3 miesiące w garażu i zginęła iskra oraz światła. Światła działały gdy się przekręciło kluczyk. Skuter Jonway. Cewka działa, prądownica wytwarza prąd, kiedy przytrzyma się starter. Pytanie, kabel który wychodzi od magneto biało/niebieski to minus czy plus? i dlaczego brak iskry.
Jak już pisałem, posiadam dwa komplety tj. kluczyk z kodem, cewka, imobilaizer, komputer. Przez pomyłkę wymieszałem. Jak teraz zdiagnozować domowym sposobem i skompletować jeden właściwy, sprawny zestaw. Zaznaczam, że w/w zestawy były kompletne, a jeden z nich był sprawny. Jak zdiagnozuje jeden to drugi na pewno będzie nie sprawny i oto mi chodzi. Czekam...
Do NC styków przekażnika podłącz +LED i zasilanie po kluczyku ,a cewkę przekażnika steruj napięciem z pozycyjnych ,czyli jak włączysz pozycyjne to przekażnik zadziała i odłączy ci zasilanie na LED.
I nie zapali. Najprosciej to ściągnij cewke immo ze stacyjki, włóż stary kluczyk w cewkę zawiń taśmą i po sprawie.Oczywiście jeśli nie chcesz płacić za kodowanie kluczyków.
chyba tez to mnie czeka.. A mam takie pytanie czy przy przekręconym kluczyku "grzeją sie cewki/cewka" ? Czy może dopiero zostają włączone po zadziałaniu rozrusznika?
Tak się to podłącza: http://obrazki.elektroda.pl/1409825100_1... ze strony autoprospect.ru Czarne mogą być ze sobą złączone, to zasilanie z kluczyka; Czerwono-czarny to do obrotomierza.
99 zasilanie 12V po zapłonie Nie prawda, 99 to 50 z rozrusznika. 95 to plus po kluczyku, 90 stały plus. W opisie Digifanta tak samo masz błąd, pin nr 1 to rozruch a nie plus po kluczyku. 3F a NZ nie tylko cewkę, moduł ale i cały aparat zapłonowy mają inny.
Jak tam jest cewka ile ma kabli?
Renault Clio IV po włożeniu karty pojawiał się błąd "Nie wykryto karty". Wczoraj wieczorem normalnie wszystko grało dziś z rana wkładam kartę no i korona wirus. Po rozebraniu kluczyka okazało się że odpadła cewka po podlutowaniu okazało się że teraz wcale nie reaguje na pilota. Moim zdaniem trzeba przypisać kluczyk bo bateria była wyjęta na dłuższy...
prawdopodobnie rozkodował mi się kluczyk który został ułamany Dorobiłeś nowy? Teraz przytrzymaj ze starego to "czarne" do czarnego nowego kluczyka i odpal auto(cewka musi zczytać kod z pestki)
Tylko Ty potrzebujesz cewkę SMD, raczej taka nie zmieści się do tego kluczyka.
A jak w takiej lagunie j/w transponder z kluczyka przykleić do pętli,po za tym wiele aut nie ma osobnego transpondera w kluczyku ,jest tylko cewka na płycie pilota . - transponder z kluczyka przylepiony do anteny immo i tyle - gotowe.
jeśli alek dobry to pozostaje: - kostka stacyjki - rozrusznik (cewka, szczotki) - klemy alka - zaśniedziałe styki (przy rozruszniku) - immo - alarm
Mam taki klucz na stole, ale wewnątrz jest inna cewka(kształt, grubość drutu i lokalizacja). Jakiś mistrz zmieniał baterie w tym kluczu? Poszukaj innego klucza i przelutuj tylko tę cewkę. A reanimacja oryginalnej nie jest jeszcze możliwa? Pozdrawiam
Wymiana aku nie ma nic do tego. Albo palisz niewłaściwym kluczem, uszkodziłeś albo zgubiłeś transponder z kluczyka, albo padła puszka lub cewka immo.
Witam dziękuje za odpowiedzi, immo mam jak pisałem wyżej ponieważ cewka jest tylko to było dziwne ze nie ma puszki immo (znalazła się za włącznikami nawiewu gdzie nie powinna zresztą być) to znaczy że ktoś już w Niemczech przy tym grzebał i teraz mam problem bo mechanik chce 300 zł za kamień do czytnika i przeprogramowanie Oo trochę chyba przesadził....
Pin 71 ECU-> 1 cewki sterowanie Pin 78 ECU-> 3 cewki sterowanie Pin 2 cewki zasilanie po kluczyku Pin 4 cewki masa.
Kurczę kolego nie mówisz od czego jest ten kluczyk, na jakie napięcie ma cewka stycznika, jaki rodzaj AC i DC. A próbowałeś odłączyć cewkę stycznika i załączyć pompę ręcznie?
Witam, Temat rozwiązany, kupiłem na szrocie kluczyk z renówki, przelutowałem cewkę i wszystko działa jak należy. pzdr.
Zacznij od wymiany baterii, jeżeli to nic nie da trzeba sprawdzić cewkę w kluczyku. Często przy upadku kluczyka następuje przerwanie uzwojenia. Wtedy stacyjka nie reaguje na kluczyk, a drzwi się normalnie otwierają.
Witam. Ostatnio trochę namieszałem w działającym kluczyku do auta (VW Passat B7 2014 r.). Kluczyk z dostępem Keyless. Tak go zepsułem, że przestał w ogóle działać. Nie nadaje sygnału, dioda na nim miga, ale żadnych fal nie wysyła. Bezkluczykowo również nie działa. Kupiłem używany, działający klucz, taki jak miałem, numer się zgadza, komponentowo patrząc...
cewka kluczyk mercedes cewka kluczyk uszkodzić cewka kluczyk
smart sterownik boiler elektryczny smród paliwo
n46b20 szarpanie instrukcja obsługi
Moment dokręcania panewek wału korbowego BMW N63B44 Robot sprzątający Vileda A3 - przyczyny awarii i rozwiązania