Witam! Prawdopodobnie nie tylko cewka wisi na tym bezpieczniku i przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.Co jeszcze nie działa po spaleniu bezpiecznika? Być może gdzieś przewód zsunął się ze styku i wisi luźno(w starym sprzęcie konektory tracą sprężystość). Gdy ruszysz ciągnikiem przewód dotknie masy i pali bezpiecznik.
Musiałbyś wymienić lub przezwoić silnik na 230V, przewinąć cewkę załączającą paliwo i zamiast świecy żarowej dać iskrownik.Chyba taniej i prościej jest zastosować transformator.
Uszkodzona cewka WN, kosa nie pali. Gaśnie na wysokich obrotach, brak paliwa. Gaznik do naprawy.
Sprawdż/podmień cewkę zapłonową. A dodatkowo możesz sprawdzić układ wydechowy, ciśnienie paliwa (3.5bar ma być, może filtr do wymiany - paliwa oczywiście), a może samo paliwo kiepskie. Stawiam na cewkę - pozdrawiam.
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Czego brakuje do uruchomienia silnika ? - Iskra (świece, kopułka, palec, przerywacz, cewka, ...) ? - Paliwo (pompka, filtry, wtrysk, ...) ? - Kompresja, zawory, rozrząd, ... ? - Immobilizer ?
Siema, mam problem, skuter 2T nie pali, iskra jest (nowy moduł, cewka), kompresja dobra, paliwo dochodzi. Czy ktoś wie, w czym tkwi problem? Skuter to Chuanl Desire 50.
Pompa DSA1191 Potrzebuje do tej pompy cewkę odcinająca paliwo o numerze 1599 05 gdzie mogę to dostać? w sklepach rozkładają mi ręce. Jak coś to mogę rzucić foto tej cewki. Bo ta pompa posiada cztery takie same cewki ale o różnych kolorach kabelków. A na trzech mam 33om a na tej jednej 1om stąd wniosek że spalona. Może ktoś ma jakieś schematy do tych...
Zasilanie na cewkę jest , paliwo też jest /oczywiście z chwilą wystąpienia usterki/?
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Poluzować nakrętki wtrysków, sprawdzić czy idzie paliwo. Jeśli brak można zabrać się za cewkę do gaszenia.Pompa LUCAS jak widzę.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
Kolego w tym silniku czujnik halla i poł. wału to ten sam czujnik, znajduje on sięw aparacie ;) a teraz do właściciela autka jak nie będzie iskry to sprawdź czy podaje paliwo, ściagnij dolot z jednopunkta i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy na przepustnicę leje się paliwo w jakiej kolwiek ilości, jeżeli się leje to na 100% do wymiany cewka...
Czyli jeszcze raz iskra jest?ale czy dobra spróbowałeś z innymi świecami,może cewka nie domaga,przewód fajka.
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Lewe powietrze,iskra,paliwo, Lewe powietrze (uszczelniacze wału,uszczelka pod cylindrem, króciec gaźnika itp) Iskra(świeca,cewka,kable) Paliwo( odpowietrznik zbiornika paliwa,przewody paliwowe, gaźnik) Jak zdechnie to. Sprawdź iskrę. Zobacz czy świeca mokra/sucha. Podlej paliwa przez świece czy bezpośrednio w gaźnik taka zakrętkę od wódki:)
iskry nie sprawdzałem - nie bardzo miałem jak , podmieniałem cewkę -czuć paliwo jak się kręci także paliwo raczej dostaje , co jeszcze na komputerze nie ma błędów ale jak chcę podglądnąć obroty silnika cały czas jest zero mimo kręcenia rozrusznikiem
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
A co to ta "cewka paliwowa"? Cewka paliwowa to spirala wykonana z tworzywa sztucznego przez które płynie paliwo. Są też cewki gazowe (tuż przed parownikiem) wykonane z miedzianych rurek przez które płynie gaz. Ciekawe co ludzie jeszcze znajdą w samochodzie.
ja mialem to samo jechalem sobie i momentalnie sdamochod zgasl :).. zobacz czy jest iskra na siwecy moze to byc cewka rozruchowa albo modol:) a podejrzewam ze jezeli paliwo by nie dochodzilo to by zaczal szarpac pierw zobacz iskre na swiecy
Witam zmagam się z problem który wygląda tak : padła płyta sterująca w myjce cieplowodnej i jest niedostępna. Mam problem jak bez niej połączyć stycznik sterowanie 24, wyłącznik, cewkę otwierająca paliwo 24v, transformator iskrowy 380, silnik dmuchawy 230, transformator 24, termostat, Miro wyłącznik, relay czasowy żeby to ruszyło bo samemu ciężko mi...
Sprawdź świecę i filtr powietrza. Paliwo świeże? Ja miałem taki objaw jak świeca miała zbyt małą przerwę.
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
iskra,pompa,paliwo,cewka o.k tylko jak sprawdzić czujnik na wale.pozdrawiam
Czyjnik wału i wałka rozrządu nowe,cewka sprawdzona paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem jest.Nie sprawdzałem napięcia na wtryskach.A ma to coś wspólnego z brakiem iskry
Witam, ostatnio zakupiłem audi 100 2.3E 136km w automacie na mechanicznym wtrysku, po paru dniach podczas jazdy 20km/h zgasło i nie pali na obu paliwach, przewody WN i świece zmienione, cewka również. Paliwo podaje, iskra jest, rozrząd nie przestawiony. Co jeszcze można sprawdzić? Myślałem nad czujnikiem Halla, ale przeciez gdyby był uszkodzony to by...
Rycho świece zmieniałem, prędzej stawiam na klin lub jak piszesz na paliwo Cewka, może coś takiego robić?
Witam i jak udało się Panu opanować ten problem bo u mnie to samo się dzieje syn jeździ sobie a tu nagle sam quad gaśnie tak jakby paliwa nie było ale o dziwo zaraz go odpalam i jeździ chwilę i znowu. Paliwo jest gaźnik nowy membrana nowa cewka nowa wężyk wymieniony paliwowy na nowy nie zagięty brak mi pomysłów zawalony tłumik?
Jak wtedy z kompresją. Sznurek stawia taki sam opór. Drugi podejrzany stan uszczelniaczy na wale. to stan uszczelniaczy na wale. Odległość cewka magneto jak ustawiona (ma być jak najmniejsza byle nie obcierało magneto , w praktyce około 0.4 - 0,7 mm) PS Rozumiem że regulacja gaźnikiem na ciepłym nic nie daje.
Ja szczerze mówiąc to bym nie odcinał cewki zapłonowej.. Dlaczego? Wyobraźcie sobie sytuacje, że: Auto osiąga obroty max. Zostaje odcięta cewka. paliwo ciągle wpływa... co się stanie gdy obroty delikatnie spadną? cewka zacznie pracować i... Nastąpi eksplodowanie benzyny lub LPG które znajduje się w kolektorze i tłumiku. Jest to bardzo niebezpieczne....
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Co zostało sprawdzone; 1. Pompka paliwa - OK (podaje paliwo) 2. Cewka - OK ( jest iskra) 3. Czujnik położenia wału korbowego Czyli tak naprawdę to nic nie sprawdzone. Mam pytanie jakie napięcie powinno być na listwie wtryskowej ? U mnie jest po przekręceniu zapłonu 3V a przy rozruchu 6V. A powinno być 12V, kluczowanie masą. Jak sprawdzić sterownik...
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Poziom paliwa w komorze pływaka. Cewka WN. Przewód WN. Fajka świecy. Świeca - nowa nie gwarantuje niczego. Jak dostarczasz paliwo do gaźnika?
Kicha, czyli strzela w tłumik lub gaźnik, czy jeszcze coś innego? Sprawdź świecę i ustaw cewkę w odległości 0,3 mm od koła zamachowego.
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w temperaturze poniżej zera, jak jest na plusie zapala tylko po naciśnięcu pedału gazu. W momencie rozruchu silnik jakby załapywał, ale nie odpala. Immobilaiser rozłącza, kontrolka gaśnie, iskra na świecach też jest. Wymieniłem już kopułkę, palec,świece, cewkę, paliwo podaje, podmieniany był czujnik położenia...
Ja też popieram baterie i paliwo.
Podejrzyj rozwiązanie grzania w myjkach ciśnieniowych z ogrzewaniem wody, tam elektrody praktycznie cały czas pracują razem z wentylatorem, w momencie kiedy termostat wykrywa zbyt małą temperaturę załącza cewkę elektrozaworu który kieruje paliwo na dyszę, rozpylone paliwo dostaje zapłonu i następuje grzanie. Jeśli zadana temperatura zostanie osiągnięta...
Witaj! Zdejmij kabel z świecy 1 cylindra przybliż do masy,zakręć rozrusznikiem i zobacz czy jest iskra. Następne sprawdzenie czy jest paliwo. Jak to sprawdzisz to opisz co robiłeś. Pozdrawiam Miro.Nasz
Problem rozwiązany, komputer nie wykazał błędu sondy lambda. Na 2 świecach nie było iskry przez uszkodzoną cewkę zapłonową, paliwo docierało do katalizatora gdzie wybuchało i rozgrzewało go do czerwoności co spowodowało zapalenie się samochodu od spodu.
Witam wymieniłem cylinder Jest ustawiony poprawy rozrzą Są wyregulowane zawory I skuter nic nie odpala nie raz pyrknke i to wszystko Iskra jest Paliwo jest Cewka instalacji jest dobra Kręci mie raz pyrknke i to wszystko Może ktoś coś wie??
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Przede wszystki niech autor postu określi jaki silnik oraz jakim paliwem zasilanie. Ja miałem bardzo podobną sytuacje. Najpierw wymieniono świece, poźniej cewkę a na końcu wymiana listwy gazu. I problem znikł
Pod ECU, taki podwójny.
Teoretycznie jeśli nie palił na 1 cyl to sonda odczytywała bzdury i cały układ źle pracował i mogło przelać paliwem i świece zrobiły się czarne.
Witam Może i mnie uda się rozwiązać moją zagwozdkę. Posiadam nagrzewnice MAster BV 80 G. W zeszłym sezonie były z nią problemy , bo lubiła zgasnąć i zakopcić ale pracowała. W tym nawet nie raczy podjąć pracy, Filtry przeczyszczone, paliwo podaje -ino cewka jakoś późno się załącza, ale nawet jak dam cewke na krótko pod 230V to po zapaleniu mieszanki...
Witam, Mam problem z corsa C 2003 rok, silnik 1.2 16v na łańcuchu. Auto nie odpala pomimo że jest iskra, cewka działa bez zarzuty (podmieniona z innego auta). Paliwo podaje. Ciśnienie na każdym cylindrze powyżej 10bar. Podmieniłem również przepustnicę z innego auta, również brak rezultatów. Silnik kręci, ale za chiny nie chce odpalić. Podpięty komputer,...
Witam mam problem z kompresorem powietrza xas 36. Mianowicie po zapaleniu wchodzi na bardzo duże obroty nie można go wyłączyć trzeba odcinać paliwo. Cewka gaszenia działa, pali z przycisku ale już nie można zgasić. Silnik w nim to yanmar 3tne68-ac. Stała listwa na pompie wtryskowej. Oczyściłem posiadałem zapalił ale nie mogę zgasić. Do cewki gaszenia...
1 cylinder mialem ma mysli od drugiej strony, świece zmianialem i przejechalem sie, na 10 15 min bylo lepiej a znowu powrocilo, świeca cala w oleju, cewke podmienilem od innego auta tego samego modelu i nadal to samo. Pod kompa podpinalem i wskazalo cewka,swiece, paliwo, czujnik polozenia wału.
cewka daje iskrę, paliwo dochodzi, gaźnik wyczyszczony, z nim jest tak że jak ostygnie znów odpala normalnie i do nagrzania się normalnie chodzi, a jak się nagrzeje znów gaśnie.
Sprawdź poziom oleju. mogą to być uszczelniacze zaworowe, cewka(nie spalone paliwo),map sensor, ITD. diagnostyka przede wszystkim. żadnych danych diagnostycznych
Drogie =/= dobre, ani sprawne. W tej chwili wszystkie nowe podzespoły trzeba traktować dość podejrzliwie. Musisz próbować. W te chwili masz rozregulowany zapłon i paliwo. Co najmniej jedno należy doprowadzić do stanu poprawności, by eliminować usterki. Na raz będzie ciężko.
Chłopaki sprawdziłem cewkę no omomierza pokazuje https://obrazki.elektroda.pl/9750565400_... pokazuje 21 ,9 Oma to znaczy że jest dobra??? Chyba tak bo odpowietrzylem pompę i podaje paliwo na kocioł. Teraz drugi problem świece nie zapalają ropy. Na fajkach jest prąd sprawdziłem probówka. Wykręciłem świece zbliżyłem na jakieś 4 cm odpaliłem...
Do sprawdzenie jak zgaśnie cewka (iskra), zasilanie silnika paliwem. Na samostarcie łapie?
Pod tą cewką na listwie jest zamontowany stabilizator ciśnienia (taki grzybek) , tam często puszcza paliwo przez oring. Chyba że jesteś pewien , że to cewka.
sprawdzałem cewkę i świece a paliwo mam. Dodano po 1 Przeczyściłem też gaźnik i nadal to samo, gaźnik paliwo dostaje, więc nie wiem co to.
Witam. Mam problem. Moja Vitara po krótkiej jeździe (2-3 km) nagle szarpie dusi się i gaśnie. Czasem dodanie gazu po wysprzęgleniu pomaga i samochód mi gaśnie, po zgaśnięciu ciężko odpala. Dodam, że kable WN ok, cewka też, paliwo dochodzi do gaźnika, na wolnych obrotach pracuje normalnie.
To pewnie strasznie zalany jest silnik tym paliwem odkręć rurę wydechową wyjmij świece z kapturka odepnij zasilanie na cewkę zapłonową i wypompuj to paliwo ze środka jak masz rozrusznik a jak nie to kopanie pozostaje i zakręć kranik tak żeby paliwo nie leciało do środka cylindra z powrotem.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
Tak więc, sprawdziłem wszystko w samochodzie. czy pompa podaje czy paliwo dociera do silnika czy cewka daje iskrę. Wlałem paliwo do gaźnika i bez problemu odpala ale wtrysk który jest nie podaje. Jak mogę naprawić wtrysk albo gdzie kupić zastępczy wtrysk,kopułkę tudzież grzybka z kabelkami, niech każdy nazywa jak lubi. Gdzie to dostać albo jak to naprawić?.
Witam Was, oraz proszę o podpowiedź.Problem polega na tym iż jak odpalę te moje wymarzone 6cylindrów, gaśnie jak tylko dojdzie temperatura do 80 gaśnie. Jak spadnie do 40 stopni odpala od kopa. Sprawdzone były : cewka, czujniki, paliwo podaje na wtryski , cewka się nie grzeje. Dodam iż auto stało od listopada ( uszkodzona była pompa wody, a mnie w kraju...
Witaj Wyjmij listwę tak żebyś widział rozpylane paliwo, odłącz cewkę, żeby pozbyć się iskry. próbuj odpalić i obserwuj czy wszystkie wtryski rozpylają tak samo paliwo. Pozdr
Tak na szybko: Świeca Cewka Klin na kole magnesowania Paliwo(regulacja, czyszczenie gaźnika) Od tego bym zaczął.
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
Sterownik nigdy nie podaje napięcia ani na pompę paliwa ani na cewkę. Robi to przez przekaźnik a na cewka jest zasilana z instalacji tak dla jasności. Choć czujnik wały może być uszkodzony, tylko wiemy tyle co nic. Nawet nie wiadomo jaki silnik i czy sam przekaźnik pompy jest załączany.
No tak ale pozostaniesz nadal przy IAW59 - małym żelowym sterownikiem który może również ulec awarii w przyszłości. Z tego co wiem to jedni piszą że usterce ulegają cienkie druciki wewnątrz sterownika, inni podają że uszkodzeniu ulega obwód kontroli wtrysku i wyłącza cewkę zapłonową (ekologia unijna? by niespalone paliwo nie uszkodziło katalizatora...
dokładnie tak jak na obrazku ,akurat mam troche gorszy problem bo u mnie niemozna wykonac diagnozy ecu nieodpowiada i niechodzi na 1i4 a iskra jest i wtryskiwacze daja paliwo cewka nowa ,pranie mózgu
Paliwo dochodzi. 92-96 pod komputer?
Back tutaj schematy? Odcinasz sterowanie cewką zapłonową, paliwo przelatuje przez tłumik a na końcu zapala się od świecy zapłonowej w końcówce tłumika. Trzeba dać jakiś przekaźnik który po załączeniu odetnie cewkę zapłonową silnika a uruchomi tą co steruje świecą w tłumiku. Możesz wykorzystać cewkę że skutera i salon CDI na który podasz sygnału z NE555....
A spróbuj w stronę układu wyskokiego napiecia. cewka cewki (nie wiem co tam siedzi) Mozliwe nieprawidłowa iskra i sterownik odłącza wtryski. miałem tak w jakimś fiacie problem z iskrą a odcinał paliwo .
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Jak zgaśnie to odpala odrazu na 1-ego kopa mam go od zawsze, remontowałem go całego (rozebrałem na części pomalowałem ramę odnowiłem siedzenie, silnika nie otwierałem). Kranik był czyszczony i jak zgaśnie to nadal jest paliwo. Cewka jest oryginalna.
Instalacja zrobiona jest calkowicie na krotko, iskrownik 3kable modul cewka wv swieca.
Jeżeli jest kompresja, rozrząd jest ustawiony to wyklucza uszkodzenie mechaniczne (np. wykrzywione zawory). Zostaje tylko iskra i paliwo. Cewka jest wspólna i pracuje dwójkami. Więc jak jest iskra, to wszystko powinno być ok. Szybki rekonesans w sieci wskazał na ECU który może dawać objawy zarówno na gazie jak i benzynie.
Jak iskra jest na wszystkich świecach,a tak napisałeś,to nie cewka. Szukać reszty-zasilanie w paliwo i kompresja.
Turbinka nie była zablokowana jakimś kawałkiem rdzy, kamieniem itp? Widać że turbinka jest brudna i ma w kilku miejscach pogięte łopatki. Myślę że przy kondensatorze 2 µF zamiast 3 µF powinien silnik pracować. Widać lekki opór na wirniku, ale nie chciałbym Ci proponować demontażu pompki paliwa gdyż nie jestem pewien czy demontuje się w całości czy w...
Czy wie ktoś jak sprawdzić czy cewka jest sprawna? Pierwszy filmik zupelnie nieczytelny, na drugim iskra jest prawidłowa.
Cewka zamiennik? Tzn wtryski podają paliwo (sprawdzane? ) i iskra również jest?
witam!! ostatnio moja vitara 2,0 td (silnik mazdy) zaczęła ciężko palić. gdy włączam zapłon zamyka się klapka do gaszenia( ta w kolektorze dolotowym) i odcina paliwo któraś cewka. proszę o pomoc.. co może być przyczyną? dodam że wymiguje mi kod 12
U mnie zrobiłem tak: Wymieniłem komplet świec, uszkodzoną cewkę i spokój. 1400 km przejechane i brak błędu. Czyżby to było powodem awarii? Dodam iż wcześniej autko paliło na wszystkich cylindrach a mimo to błąd się pojawiał. W ostatnim czasie padła cewka, wymieniłem ją i do tego wszystkie świece i jak na razie cisza. U mnie oprócz wyskakującego checka...
Troszke musisz popatrzec sam, -iskra jest ? jezeli brak to cewka i modul do sprawdzenia , -jest popatrz na uklad zasilania paliwem,moze byc ,ze gaznik jak sie zagrzeje za mocno odparowuje benzyna i dostajesz do gaznika opary zamiast paliwa,uszczelka miedzy kolektorem -sprawdz sprajem czy nie ma lewego powietrza,oryginalnie jest tam calkiem dluga gumowa...
Kolego sprecyzuj pytanie. Masz instalację zapłonową, akumulator, cewka kondensator, przerywacz i zasilanie paliwem? Co ci nie działa?
Jeśli wtryski dają paliwo to sterownik nie jest zablokowany przez immo. Co tam jest 1 cewka czy 4? Nic o niej nie piszesz.
Witam potrzebuje pomocy mam astre 1.6 8 zaworów i nie zawsze odpala, rozrusznik kręci iskara jest, paliwo podaje, cewka podkładana druga i to samo, świece nowe, przewody nowe, pompka paliwa nowa i raz odpala raz nie, podejde za 5 min i odpali od strzała, kazdy mechanik rozkłada ręce. Pomocy.
Miałem takiego z padniętą końcówką mocy w sterowniku, chyba Motronic 3., wymiana poezja BU941ZP siada tam idealnie. Sprawdź, czy nie masz benzyny w oleju, bo cewka nie chodzi a paliwo się leje.
Najprościej dodać miniprzekaźniki (np RSL2-12v) z pamięcią stanu jedna cewka jest sterowana z kontraktonu druga zastosowana do resetu sterują diodami ,stany poziomu będą zapamiętane do podania napięcia na cewki resetujące .
Witam cewka wymieniona czujniki świece paliwo dochodzi przepustnica czysta i nadal poprawy nie ma albo wcale nie zapala albo zapala od strzału i po krótim czasie kicha prycha przerywa jakby iskra zanikala nie mam pojęcia co dalej może to wina sterownika proszę o podpowiedź ewentualnie jakie to są koszta czy można wymienić sam sterownik silnika?
Panowie Jest tak. Golfik stoi u majstra. Sprawdzone iskra jest świece ok paliwo dochodzi cewka ok jest rozrząd ok a golf nadal nie odpala , jeszcze do sprawdzenia została listwa wtryskowa bo majster i ja zgłupieliśmy co jest. Miał ktoś takie objawy ?
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
Nie,no chyba że nie ma impulsów z układu zapłonowego.
Możliwe przyczyny Cylinder 2 Cewka zapłonu Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpał się paliwo Zawór odpowietrzający kanału EVAP Układ emisji par Niska kompresja Uszkodzony moduł
Czy ma ten gaźnik elektryczną dyszkę odcinającą paliwo - posprawdzaj ją, cewka tej dyszki jak sią nagrzeje dostaje zwarcia.
Jak sika paliwem do gardzieli to cewka, jak nie sika to czujnik
Witam Peżocik ma następujący problem: Uruchamia się, jeździ bdb, automatyczne ssanie się wyłącza, trzyma wolne obroty ale po pewnym czasie obroty zaczynają słabnąć aż w końcu zgaśnie. Po przegazowaniu wchodzi na obroty ale obroty zaczynają spadać. Paliwo dochodzi, ciśnienie niby to samo. Po odpaleniu na nowo dalej chodzi, po chwili gaśnie. Tak jakby...
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
"...bulgotanie paliwa i wysoki pisk "śpiewającej cewki"" Może silnik oddaje paliwo do zbiornika a nie pobiera? 😁😁 Jaką cewkę masz na myśli? Pisk cewki to przebicie. Przebij sobie cewkę, wtedy będziesz piszczeć. 😁😁
A przewód z ecu do sterownika jest ok? Sprawdzałeś ta cewkę od gaszenia czy otwiera paliwo na listwę?Mechanicy grzebiąc nie zamienili czasem na niej przewodów?
Mogą być te o których piszesz. Są to bliźniacze wtryski do Regów tylko produkowane przez Valteka. Co do tego że i benzynę było czuć to możliwe, że nie dopala i idzie paliwo w wydech. A cewkę sprawdzałeś?
cewka paliwo scania cewka pompka paliwo cewka pompa paliwo
samsung ue42f5000aw zakodować kanał honda civic sterownik schemat
zlecę lutowanie amplituner yamaha
Odcięcie zapłonu w Mazdzie CX-3: przyczyny i diagnostyka Philips F6112/00 - Klawisze nie działają poprawnie