Bobina= Cewka
Miałem też w 1.1 podobne błędy wtryskiwaczy i uszkodzona była cewka.
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
To niestety w Francji normalnie. Zakup na zapas kolejną cewkę bo jeszcze dwie padną.
Patrząc na zdjęcie na allegro to nie przerywacz. CEWKA 070708 TRANSVAL PEUGEOT .
A mogą to być świece lub cewka?
Peugeot 307 1,6 https://obrazki.elektroda.pl/3339272000_... 16v gdzie szukać przyczyny, cewka?
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Jak cewka sagema to nawet nie ma co się zastanawiać(choć fakt ze po 200tys zrobiły więc nie mało). Miałem z 3 takie przypadki(z tymi silnikami) i za kazdym razem cewka ja montowałem cewki meyle w miarę dobrej cenie i solidne najtanszych nie kupuj bo same problemy.
Mogli cwaniaki ukryć w cewce zapłonowej.? Nie wiem może podmień cewkę?
Tzn jak zdiagnozuje czy to na pewno cewka?
A wtryskiwacz sprawdzony(cewka)??
Ile to sprawdzić cewkę i sprawdzić, czy jest sterowana?
Zamień miejscami cewki. Może cewka siadać.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Jeśli to v-ka to chyba środkowa maskownica , patrząc na silnik od góry - podłużny plastyk do góry , pod nim cewka, z tego co pamiętam trzy czy cztery śruby . Odkręcasz śruby , odpinasz kostkę elektr. od cewki . Cewkę wyciągasz do góry i widzisz świece zapłonowe . Klucz 16 przdłużona nasadka do świec. Cewka wychodzić może z lekkim oporem. Montaż procedura...
Jezeli cewka ok to problem w mechanice.
Tak, to już wiem, tylko gdzie jest koniec przewodów (gdzie dochodzą) żeby przemierzyć miernikiem Ps. znalazłem teraz rysunek ale taki z opisem co jest co. Teraz już wiem, ze czujnik temperatury zMAP to B29 a T17 do którego idzie masa wtryskiwaczy to cewka zapłonowa.
Witam, Wyglada na to, ze masz rozrusznik do wymiany (zbyt duzy pobor pradu przez wylacznik). Zkladam, ze masz na mysli bezpiecznik F8 na PSF1. Pozdrawiam, Georges
Podmień cewkę.
To masz rozwarty, to zwykła cewka.
swiece/cewka
Jasne, od tego powinienem zaczac. Kod bledu P0352 czyli "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B". Czy moze mi ktos pomoc o co chodzi z ta cewka?
Miałem ten sam problem uszkodzona była cewka.
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Uszkodzony wtrysk, uszkodzony czujnik map,uszkodzona świeca zapłonowa, uszkodzona cewka.
Wymieniać w ciemno cewke? Ktoś miał podobny przypadek? Wystarczy sprawdzić zasilanie i sygnał ze sterownika i będzie wiadomo czy to cewka.
Podstaw inną cewkę.
Zależy od rocznika. W polifcie już będzie cewka która jest razem z pilotem na płytce.
Wiec problemu zasilania cewki szukaj miedzy przekaznikiem podwojnym i sama cewka.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Powodem jednak okazała się cewka.
Do wymiany świece i cewka. Ewentualnie może są dostępne same gumy na cewkę to zacznij od ich wymiany, a jak nie pomoże to cała cewka.
Jutro będę mierzyć ciśnienie na cylindrach bo już dzisiaj przeprałem chyba wszystko. Zostało ciśnienie cylindrów, i wiązka zasilająca listwę oraz cewka.
Kolego sprawdź zasilanie na czujniki i cewkę
Dziwne... Nie jestem mechanikiem i malo z tym mam do czynienia, ale wydawalo mi sie, ze prad moze jedynie malec w takich sytuacjach ... Chyba ze cos blokuje rozruszinik.. Wtedy bedzie sie zachowywal odrobine jak cewka
Dzięki. Myślę zrobić mu diagnostykę, bo raczej zmieniać po kolei nie ma sensu, choć postawiłbym jeszcze na cewkę.
Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
na 90% cewka a jak to sprawdzic to chyba trzeba miec schemat polaczen w tej cewce... ale jeśli na jedneje jest to upewnij sie czy swiece ok i czy polaczenie miedzy cewka a swiecami jest ok jesli tak to bedzie cewka
Wypadołoby się przyjrzeć cewce.
Witam serdecznie, sprawdzałem napięcie na cewce,nie dochodzi +12v , na podwójnym przekazniku na pinie nr 5 tez nie ma napięcia,podobno z niego idzie napięcie na cewkę.
Przepustnica jest wymieniona. Nowa cewka, nowe świece.
Uszkodzona okazała się cewka zapłonowa
Witam Niestety gdyby to było takie proste Panie - LightOfWinter - połowy tych postów związanych z "Depollution system faulty" nigdy by tutaj nie zawitał. W moim przypadku pierwszą rzeczą jaką wymieniłem po sprawdzeniu kodów błędów, które wskazywały na wypadaniu zapłonu na 3 cylindrze były najpierw świece zapłonowe, a następnie cewka. Niestety nic się...
dzieki panowie za pomoc...cewka padla
Miałem podobne objawy w Peugeocie 307 1.6. Przyczyną była uszkodzona "cewka zapłonowa".
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
cewka zapłonowa
Świece dopiero co założone, cewka ok 3 lat ma
Może cewka jakaś lipna.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
P1327 wyrażnie wskazuje na problem z układem zapłonowym cewka -świece .
Cewka oryginał ?
czujnik GMP napewno ok - a i tak go tutaj nie podejrzewam. 15-styk jednak zapina i cewkę i pompę!!! Rano dorwe coś z takim przekaźnikiem. Bać się tych trzech mas na cewce? I o co by w tym mogło chodzić? Bo nie rozumiem - trzy masy na cewkę?
do wymiany listwa ( cewka zapłonowa)
Jeśli chodzi o immo to by był sterownik wysłany do osób które się tym zajmują. A jeśli chodzi o szukanie usterki to znajaomy powymieniał połowę części a ja sprawdziłem inastalację i cewkę to wszystko jest niby dobrze.. mi się wydaje, że to jedank sterownik nie daje sygnału na cewkę..
Czasem przyczyną może być wadliwa (przegrzana) cewka zapłonowa.
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
Nie napisałeś jaki kod silnika i rok auta. Dodano po 1 Wtryski, cewka, EVAP, podgrzewacz kolektora ssącego, dwie grzałki sond lambda i EGR są zasilane z tego samego bezpiecznika F10 30A. Sprawdź czy wszystko ok w zasilaniu. Dziwne że wywala tylko obwód cewki B, powinno wywalać oba odwody A i B jak nie będzie zasilania cewki na pinie nr 4. Może masz...
Witam. Ostatnio borykałem się z problemem falujących obrotów i błędem Anti polution fault. Pomogło wymiana jednej cewki zapłonowej oraz świec. Przez tydzień spokój. W międzyczasie wymieniłem czujnik temperatury (wyskoczył błąd zbyt wysoka temperatura silnika) od wymiany spokój. Dzisiaj pojawiły się kolejne problemy. Auto w losowych momentach trzyma...
Cewka firmy L'electricfil. Napis jak na foto.
Problem rozwiązałem jakieś dwa tygodnie temu. Nie mam w ogóle czasu siedzieć na takich dużych forach jak elektroda.pl... Sposób opisałem na innym forum. Tymczasem mam już kolejnego Peugeota w naprawie, tym razem z jakimś modułem TCI od samochodu. Cewka nie powinna uszkodzić Ci modułu.
Nie patrz komputerem tylko kontrolką prądy, skoro już zasilanie + - i impulsy są to albo są za słabe albo cewka uszkodzona.
Cewka jedna zespolona, wyjmij ją, wsadź w gumki 4 świece i sprawdź iskrę.
A jakieś błędy w sterowniku przy tym się pojawiają? I druga sprawa w jakim stanie masz przewody WN, te "paluchy" na cewce?
Druga cewka jest na reduktorze. I ona może być powodem, ale to może być trudne do wykrycia. U mnie ona była przyczyną, ale złośliwość rzeczy martwych, przy jej sprawdzaniu omomierzem zawsze miała poprawne parametry. Po wyjęciu trzpienia z elektrozaworu silnik na gazie zaczął pracować normalnie. Po założeniu trzpienia i nowej cewki nie było już problemów,...
Kontrola się swieci od 2 dni. Przez pierwsze dni nic się nie świeciło teraz się swieci po odczytaniu błędów jedyny błąd to jest ze za bogata mieszanka paliwowa. Pan mechanik mówił ze to będzie sonda lecz po sprawdzeniu sondy i skasowaniu 100€ oznajmił ze wszystko jest w porządku i nie wie co to może być bo auto ma moc. To jest taki problem ze...
Spróbuj drugim kluczykiem lub przelutuj tego i sprawdź cewkę transportera w kluczyku.
No nie powiedziałbym ,że podróbka w tym akurat przypadku ma znaczenie. Założyłem dużo takich cewek i o wiele więcej wytrzymywały niż oryginał. Świece przy okazji zmieniałeś? Powiedz jeszcze czy cewkę (nową) masz z przewodami WN czy samą wymieniałeś?
To jest cewka zespolona – chodzi o oscylogram sygnału sterującego?
Drugi pin, cewka jest jedna?!
Czy naciskam ns gaz czy nie niema odzewu jak wyjme cewke i wsadze swiece to iskra jest ino taka mizerna a czy paliwo podaje to nie wiem pompka chodzi wiazki sprawdzone tylko czemu te cewki w innych chodza a tu nie chce palic a na uszkodzonych pali. Co musi miec wybrane cewki
Witam Dzisiaj z rana była mocna mgła, odpaliłem i po przejechaniu 2 kilometrów znów ten sam problem. Dojechałem do pracy i się uspokoiło ale jak się zatrzymałem i wbiłem na luz to obroty zaczęły falować przez około 30 sekund. Po chwili unormowało się i było ok. Dodano po 11 Problem się nasilił i już nie pomaga albo pomaga na chwilę wyjęcie i włożenie...
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
witam, mam identyczny problem i chcialbym sie dowiedziec jak zakonczyl sie w Twoim przypadku.
Części do prawie Porsche nie są tanie ,zregenerować tego się nie da,za póżno wymieniane świece.
Sprawdzić podstawy: cewka, świece, kable..
I coś trzeba tłumaczyć?
Świece mają jakieś 40/50 tys km przebiegu. Nie wiem ile producent przewidział ich żywotności Jak na LPG wymieniasz świece co 50tyś to nie dziw się, że cewka pada...
Pewnie cewka do wymiany.
Auto ogarnięte i jak na teraz jeździ. 1. Wtyk cewki udało się dobrać coś prawie identycznego - pasuje idealnie. 2. Auto ożyło po wymianie PCMa - klon z uszkodzonego PCM do używanego. Ostatecznie po przeszukaniu auta winowajcą był chyba nie podłączony przewód masy z tyłu za silnikiem - pod przepustnicą. Wygląda że ktoś uszczelniał pokrywę zaworów i .......
Odświeżę nieco, z kolei u mnie ten błąd oznaczał przepaloną cewkę, przez co nie paliły wszystkie cylindry
Problem rozwiązany, był to sterownik, który za słabe napięcie na cewkę podawał i iskra była za słaba.
W Peugeot 307 cc, benzyna 2.0 nie pali na jeden cylinder, szarpie, Po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna szarpać. Zapala się kontrolka kontroli spalin i wyskakują komunikaty "antipollution fault" oraz "catalityc converter fault" Auto nie ciągnie, nie ma mocy. Świecę wymienione. Według mechanika cewka sprawna. Jakaś porada?
Jeśli nie jest to wina silnika krokowego ,trzeba sprawdzic komputerem jakie są wskazania czujnika temperatury cieczy chłodzącej ,jesli ok. to stawiam na uszkodzoną cewkę zapłonową
Sprawdź to , co pisze Motronic. Tam jest OC. Maja być pewne styki na sterowaniu masą i plusie , a dodatkowo włóż diodę na cewkę przekaźnika.
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Siema, mam problem z Peugeot Satelis 125 2008 r. Mam nową stacyjkę, moduł, antenę, świecę, fajkę, kabel WSN, cewkę i nadal nie ma iskry. Gdzie szukać dalej?
Cewki nie sprawdzisz. Najlepiej ją podmienić na inną sprawną.
Cewka zaplonowa ma jakiekolwiek zasilanie?
Witam, Krótko. Cewka zapłonowa przykręcona do głowicy bezpośrednio na świecach (peugeot 2.0 ew10j4) Czym zalać ubytek w masie zalewowej takiej cewki? Z tego co przeczytałem w sieci nadaję się do tego żywica epoksydowa np. Epidian 53. Ma doskonałe właściwości dielektryczne, ale jak z wytrzymałością temperaturową? Jak wspomniałem cewka przykręcona jest...
Próbuj ściągnąć serwisówkę. Powinno być tam podane jakie parametry mają cewka WN, impulastor (o ile jest typowy jak w wiekszości skuterów), cewka zasilająca.
wszystko sie udalo to jednak byla cewka jej wymiana pomogla dzieki POZDRAWIAM
Sprawdź zasilanie na cewkę oraz czujnik wałku korbowego (360-460Ohm 1.5V ≈). Wiązka pod aku. ok?
Sprawdź czy cewka zapłonowa jest sterowana.
Nie baw się tak, cewka niskorezystancyjna.
Jest 10,8V Jest też druga kostka chyba od zaworu na tej sprężarce i tam jest ok 12,7V więc ok Jakiego zaworu? Zdecyduj się albo jest elektrozawór w sprężarce albo cewka. Czy Ty wiesz o czym piszesz?
Tak jak mówi kolega pepe150, przekaźnik jest zasilany bezpośrednio z akumulatora, sterownik podaje masę na to wychodzi. Problem w tym, że kiedy mam dzień wolny i czas żeby grzebać to auto odpala bez poblemu, kiedyś na szybko zmierzyłem i miałem coś ponad 9v na pompie. Odrazu wyprzedzam pytanie, przekaźnik podwójny został podmieniony na sprawny z innego...
Prawdopodobnie do wymiany cewka, lub wypalony któryś delongator. No, albo kończy się driver cewki.
cewka zapłonowa peugeot peugeot gaśnie cewka cewka klimatyzacja peugeot
konstrukcja fotowoltaiki nawadniać ogród laserowy czujnik pomiaru
rower elektryczny schemat sterownik roweru elektrycznego
Wpływ zamiennika czujnika NTC na temperaturę kawy w Krups EA89** Jak wymontować moduł Wi-Fi z TV Samsung UE22B5610AW?