Ciśnienia oleju.
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
Witam kupiłem auto pierwszy raz Renault Megane Scenic 1.6 16V 2000r. automat i miałem od samego początku problem z silnikiem. Małe obroty czasem wyższe od 500 do 2000 obrotów na postoju. Dzisiaj sprawdziłem Cewki wcześniej jak wyciagałem wtyczki od Cewek to na pierwszej i ostatniej auto gasło, a na drugiej i trzeciej chodził na niższych obrotach. Dzisiaj...
Cewka do komunikacji z immo https://tagra.pl/cewki/2071-car-cewka-re...
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
Witam, podobne mam objawy tylko w wersji 1.8 16v z 2003 i też kombi, u mnie bardziej jest jeszcze uzależnione od pogody im gorsza pogoda tym auto lepiej działa a im ładniejsza tym gorzej jak by nie lubił słońca. po przeczyszczeniu masy pod maską servis i poduszki rzadziej się zapalają. ale spadki mocy i tak mu zostały wraz z skakaniem obrotów i czasami...
Witam. Pacjent jak w opisie. W trakcie jazdy stracił moc, pojawił się check engine. Na jalowym dziwnie buja. By sprawdzić która cewka poszła zacząłem wyjmować po kolei kostki z cewek. Pierwsza i ostatnia jak wyjmuje powoduje gasniecie auta. Środkowe jak wyjmuje zmienia się dźwięk silnika, po włożeniu wraca do poprzedniego. Dziwne, może mi ktoś wytłumaczyć...
Któraś cewka przebija do głowicy, jak masz jakąś produkcji Sagem, to możesz wymieniać w ciemno Jak sprawdzić, która cewka przebija? No właśnie.To teraz powiedz jak je sprawdzałeś?To typowe wypadanie zapłonu. Na włączonym silniku odpinalem każda kostkę po kolei z każdej cewki. Odpialem pierwsza kostkę , silnik zaczął się bardziej trząść. Wpialem kostkę....
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Cewka zamierzona?
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Wtyczkę na cewce sprawdź
Cewka pierwsza od rozrządu to cylinder 1 i 4 (dowolnie), druga to 2 i 3, również bez różnicy który gdzie.
Witam, Problem występuje na wszystkich wtryskiwaczach, po podpięciu pokazuje coś takiego- "błąd połączenia badź przerwany chwilowo układ elektryczny zasilania wtryskiwaczy" Są to wtryski Bosch, nabyłem jeden w celu wymiany bo pierwsza diagnoza wskazywała na 5ty wtryskiwacz, sądziłem, że cewka jest uszkodzona. Niestety okazuje się, że błąd występuje...
Sprawdz cewki zapłonowe.
Witajcie niestety kolejny raz ;( Jestem zmuszony jeszcze raz w ciągu tego tygodnia prosić Was o pomoc no ale co uroki marki ;P Samochód był u kilku mechaników ale niestety usterka jest dosyć trudna do zdiagnozowania. Otóż silnik na wolnych obrotach wpada w wibracje i gaśnie. Dzieje się tak jednak po przejechaniu około 30-60km. I to jest problem bo przyjeżdżam...
Witam. Laguna II 2002r. benzyna 3.0 V6 z LPG. Skrzynia automatyczna. Taki problem nietypowy z immo. Czasami jest tak, że po włożeniu karty do końca wszystko działa prawidłowo a czasami nie załącza się immo, tzn. kontrolka czerwona świeci światłem ciągłym (nie gaśnie. Normalnie powinna po 2-3 sekundach zgasnąć). Wtedy auto nie odpala, tzn. nie ma żadnej...
Jest w skrzynce UPC koło akumulatora, mniej więcej po środku modułu jest 3 pinowe złącze z grubszymi kablami, środkowy to "50" do cewki elektromagnesu
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
Cewka do wymiany
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Masz rację. Dwie sekcje sterowane odrębnymi impulsami. 1 z 4 i 2 z 3 cylindrem.
Czyli masz pewność, że to cewka.
No to wymień cewkę.
Czego to może być objaw? cewka
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Szeregiwo ale cewki 6V. Z aut ma takie renault 1.6 K4M.
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Nie da się sprawdzić bez rozcinania karty
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
O ile pamiętam to przedlift był na rozdzielaczu zapłonu a polift na dwóch podwójnych cewkach.
Nie odpinaj cewek tylko je unoś!
Zasilanie na cewkach masz?
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Wymieniłem cewkę Dziękuję
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
A jak z cewka zaplonowa - nie spalona?
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
Cewka załącza
Podłącz pod coś mondrzejszego a nie pod Commodore64, impulsy na moduł cewek idą czy brak.
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
a moze wam klapka w EGR klepie? dosyc czeste uszkodzenie w 2.3, niedlugo po tym supie sie turbo. ciekawe czy te bledy od wytryskow kolega mial od zle zakodowanych czy zuzytych cewek wtryskow ?
Rozumiem że skrzynia zf. Przy wybieraku skrzyni jest wtyczka pierwsza od lewej cztery piny wypnij wtykę sprawdź żarówkom po zapłonie dwa plusy i dwa minusy. Przewody idom do kasety silnika i na wysokości kompresora się przerywają. Cewki w wybieraku.
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
cewka renault renault cewka cewka karty renault
składowa przemienna elpigaz instrukcja spalić bezpiecznik zasilacz
radio daewoo nissan agregat malarski
Piec kondensacyjny Vaillant, Viessmann – czy krótkie przerwy w pracy poprawiają sprawność i trwałość? Które koło nie rusza się podczas skrętu w lewo?