Ciśnienia oleju.
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
Witam kupiłem auto pierwszy raz Renault Megane Scenic 1.6 16V 2000r. automat i miałem od samego początku problem z silnikiem. Małe obroty czasem wyższe od 500 do 2000 obrotów na postoju. Dzisiaj sprawdziłem Cewki wcześniej jak wyciagałem wtyczki od Cewek to na pierwszej i ostatniej auto gasło, a na drugiej i trzeciej chodził na niższych obrotach. Dzisiaj...
Cewka do komunikacji z immo https://tagra.pl/cewki/2071-car-cewka-re...
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
Witam, podobne mam objawy tylko w wersji 1.8 16v z 2003 i też kombi, u mnie bardziej jest jeszcze uzależnione od pogody im gorsza pogoda tym auto lepiej działa a im ładniejsza tym gorzej jak by nie lubił słońca. po przeczyszczeniu masy pod maską servis i poduszki rzadziej się zapalają. ale spadki mocy i tak mu zostały wraz z skakaniem obrotów i czasami...
Witam. Pacjent jak w opisie. W trakcie jazdy stracił moc, pojawił się check engine. Na jalowym dziwnie buja. By sprawdzić która cewka poszła zacząłem wyjmować po kolei kostki z cewek. Pierwsza i ostatnia jak wyjmuje powoduje gasniecie auta. Środkowe jak wyjmuje zmienia się dźwięk silnika, po włożeniu wraca do poprzedniego. Dziwne, może mi ktoś wytłumaczyć...
Któraś cewka przebija do głowicy, jak masz jakąś produkcji Sagem, to możesz wymieniać w ciemno Jak sprawdzić, która cewka przebija? No właśnie.To teraz powiedz jak je sprawdzałeś?To typowe wypadanie zapłonu. Na włączonym silniku odpinalem każda kostkę po kolei z każdej cewki. Odpialem pierwsza kostkę , silnik zaczął się bardziej trząść. Wpialem kostkę....
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Cewka zamierzona?
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Wtyczkę na cewce sprawdź
Cewka pierwsza od rozrządu to cylinder 1 i 4 (dowolnie), druga to 2 i 3, również bez różnicy który gdzie.
Witam, Problem występuje na wszystkich wtryskiwaczach, po podpięciu pokazuje coś takiego- "błąd połączenia badź przerwany chwilowo układ elektryczny zasilania wtryskiwaczy" Są to wtryski Bosch, nabyłem jeden w celu wymiany bo pierwsza diagnoza wskazywała na 5ty wtryskiwacz, sądziłem, że cewka jest uszkodzona. Niestety okazuje się, że błąd występuje...
Sprawdz cewki zapłonowe.
Witajcie niestety kolejny raz ;( Jestem zmuszony jeszcze raz w ciągu tego tygodnia prosić Was o pomoc no ale co uroki marki ;P Samochód był u kilku mechaników ale niestety usterka jest dosyć trudna do zdiagnozowania. Otóż silnik na wolnych obrotach wpada w wibracje i gaśnie. Dzieje się tak jednak po przejechaniu około 30-60km. I to jest problem bo przyjeżdżam...
Witam. Laguna II 2002r. benzyna 3.0 V6 z LPG. Skrzynia automatyczna. Taki problem nietypowy z immo. Czasami jest tak, że po włożeniu karty do końca wszystko działa prawidłowo a czasami nie załącza się immo, tzn. kontrolka czerwona świeci światłem ciągłym (nie gaśnie. Normalnie powinna po 2-3 sekundach zgasnąć). Wtedy auto nie odpala, tzn. nie ma żadnej...
Jest w skrzynce UPC koło akumulatora, mniej więcej po środku modułu jest 3 pinowe złącze z grubszymi kablami, środkowy to "50" do cewki elektromagnesu
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
Cewka do wymiany
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Masz rację. Dwie sekcje sterowane odrębnymi impulsami. 1 z 4 i 2 z 3 cylindrem.
Czyli masz pewność, że to cewka.
No to wymień cewkę.
Czego to może być objaw? cewka
Szeregiwo ale cewki 6V. Z aut ma takie renault 1.6 K4M.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Nie da się sprawdzić bez rozcinania karty
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Zasilanie na cewkach masz?
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
O ile pamiętam to przedlift był na rozdzielaczu zapłonu a polift na dwóch podwójnych cewkach.
Wymieniłem cewkę Dziękuję
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Nie odpinaj cewek tylko je unoś!
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
A jak z cewka zaplonowa - nie spalona?
Cewka załącza
Podłącz pod coś mondrzejszego a nie pod Commodore64, impulsy na moduł cewek idą czy brak.
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
Rozumiem że skrzynia zf. Przy wybieraku skrzyni jest wtyczka pierwsza od lewej cztery piny wypnij wtykę sprawdź żarówkom po zapłonie dwa plusy i dwa minusy. Przewody idom do kasety silnika i na wysokości kompresora się przerywają. Cewki w wybieraku.
Zdjęcie tej cewki wrzuć.
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
Cewki szukaj na znanym portallu pod nazwą cewka immo Renault.
Witam! Oczywiście można, a Denso są napewno lepsze! Pozdrawiam!
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Dzięki panowie za podpowiedź, przyczyną był ten przełącznik o którym pisaliście, nie wiedziałem że coś takiego w ogóle istnieje więc nigdy bym na to nie wpadł, po wciśnięciu tego przełącznika auto odpaliło na dotyk. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
A nie do końca, bo cewki cyl 1-4 i 2-3.połaczone są szeregowo-
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
a moze wam klapka w EGR klepie? dosyc czeste uszkodzenie w 2.3, niedlugo po tym supie sie turbo. ciekawe czy te bledy od wytryskow kolega mial od zle zakodowanych czy zuzytych cewek wtryskow ?
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Uszkodzona karta, możliwe uszkodzenie cewki immo, pewnie zimne luty bądź pęknięta. Trzeba ostrożnie rozciąć kartę i zobaczyć środek i stan cewki.
A zasilenie na cewki jest?
To pokaż to co sugieruje że 2 i 3 cewka są do wymiany.
Nic nie puści jak jest dobrze zrobione a te rozruszniki to bajeczka do roboty. Najlepiej cewki odkręcić i wyjąc ze stojana.
Wyciągasz kabel WN z kopułki jeśli masz centymetrową iskrę w powietrzu do masy to znaczy że albo kopułka albo palec....
No tak ja rozumiem tylko ze ja wskaznik jako taki mam tylko potrzebuje do niego uklad stworzyc np Lm 35 jako czuinik temperatory do tego uklad do wyskalowania tego nie wiem czy diobrze to wytlumaczylem jelzie bedzie potrzebna opornosc cewki na tym wskazniku to podam pozdro all
Czyli jednak cewka.
Witam, dorzucam zdjęcie z dokumentacji renault mam nadzieje że pomoże przepraszam trochę kiepskie ale nie wiedziałem jak z acrobata wyciągnąć strone
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Pomierz miultimetrem i porównaj oporności cewek wtryskiwaczy?
To o co ci chodzi, o zacisk ujemny cewki czy modułu
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Dla tych, którzy by szukali w przyszłości, to pasuje cewka immo od Renault od 2002'. Oporność 56 Ω. dł. 11,28 mm; sze. 2,90 mm; wys. 2,37 mm.
Cewki WN ?.
Cewki padły...
Witam.Czy ktoś wie jaką oporność powinny mieć cewki w renault megan??
Cewki Denso są bezawaryjne,chyba ,że ktoś przejedzie po nich walcem. Według producenta nie są dawane do silników 1.4 16V , choć bez żadnych skutków ubocznych mogą w nich pracować. Cewki Sagem są zamieniane przez producenta pojazdu na cewki Beru. Posiadaczom silników 16V z cewkami Sagem radzę mieć w zapasie 1szt. Jazda kilkadziesiąt km. z nawet jedną...
Renówki benzynowe cierpią na problem z cewkami zapłonowymi.
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
To jest uchwyt cewki i nic więcej. Ale bez niego cewka szybciej odpadnie, bo nie będzie odpowiednio zamocowana.
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Wielkie dzięki za sugestie, mam tylko pytanie, jak w prosty sposób sprawdzić samemu, która cewka padła?
Cabasse ma większą cewkę wizualnie
Cewki sprawdzić
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Ilu litrowy silnik?? Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID124 Regulator ciśnienia w układzie wydechowym FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą A mianowicie coś się dzieję z cewką sterującą hamulcem wydechowym.
Numeracja jest zgodna i na ECU i na wtyczce.
Zwarcie w instalacji.
Witam Mnie to wygląda na zimne luty w głowicy podobne cuda działy się w innych modelach bazujących na tych odbiornikach z 22DC.... Trzeba wylutować głowicę i przelutować głównie połączenia cewek w filtrach.
Cewka oryginał czy zamiennik?
Ten kod jest do ustalenia po naklejce w pilocie, ale na podczerwień. Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera.
Proponuje zamienić mechanika na elektryka, bo mechanik tu nie da radu, widać brak zasilania z błędów a on przepustnice i cewki wymienia....
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
czsem nic, czasem pada cewka, czasem sterownik.
Plus masz bo przechodzi przez cewkę przekaźnika
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Brak rezystora poniżej cewki odczytu karty i temu nie działa. Lewy dolny róg. 0 ohm lub zworka.
Tam masz dwa przewody - jeden wspólny dla wszystkich cewek a drugi sygnałowy. Nie rozpędzaj się tak bardzo z tymi kablami, to renia z cewkami parowanymi w szeregu po dwie.
Temat rozwiązany.Uszkodzone cewki zapłonowe.
To przy tych objawach nie gaśnie lampka na desce ,nie widzieliście tego? Pewnie cewka albo połączenie.
cewka renault renault cewka cewka karty renault
gramofon przydźwięk epson błąd hikvision oprogramować kamera
agregat prądotworczy pralko suszarka haier
Płyta główna do Maisto Ford Bronco Sasquatch: naprawa i zamienniki Uszkodzona karta sieciowa w Dell OptiPlex 7010 - diagnostyka i rozwiązania