Czego to może być objaw? cewka
Czyli masz pewność, że to cewka.
No to wymień cewkę.
Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Cewka zamierzona?
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Nieprawda. Jedno pierwotne i jedno wtórne. I to, że wtyczka jest 3 bolcowa i idą 3 kable to nic nie znaczy. Kable możesz zamieniać. To megana z dwoma cewkami. Sorry ale przekombinowałem myśląc o cewce z 4 wyjściami WN.
Cewka do wymiany
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
Czyli jednak cewka.
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Wymieniłem cewkę Dziękuję
A jakiego producenta polecacie kupić nową cewkę??
A jak z cewka zaplonowa - nie spalona?
Cewka załącza
Cewka odpływa od temperatury, podmień na inną
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
Cewki szukaj na znanym portallu pod nazwą cewka immo Renault.
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
Odlutowana cewka
Zwarcie w instalacji.
Pomyliłeś kable pomiędzy cylindrami, albo uszkodziła się cewka.
cewka
To pokaż to co sugieruje że 2 i 3 cewka są do wymiany.
to była cewka
została wymieniona cewka zapłonowa Tylko jedna cewka?
Tak zgadza sie to była cewka :))))))
Podaj jaki masz silnik może to być cewka
Która cewka sprawdzisz tylko odłączając wtryskiwacze po kolei. Brak reakcji na odpięcie wtryskiwacza = to ta cewka.
to najprawdopodobniej immo ma winę (cewka)
Jednak wtryski,na bank.Pożniej uszkadza się cewka.
Nie chcę straszyć, ale niedawno walczyłem z identycznymi objawami w tym silniku. Niestety głowica poszła w górę bo jeden zawór był przypalony, niedopilnowane luzy. Auto bez instalacji gazowej. Też na początku byłem prawie że pewien że to cewka.
Przy podłączaniu cewki "na krótko" trzeba uważać,żeby podłączać + do + i - do - ,bo można uszkodzić cewkę.
Cewka oryginał czy zamiennik?
No rozumiem, ale powiedz mi-czy mogę w jakiś sposób sprawdzić cewkę?
Renault Kangoo 1.4 szarpie na luzie i podczas jazdy wymienione filtr paliwa świece cewka z kablami przepustnica
Plus na cewkę pokaże się dopiero jak będziesz kręcił rozrusznikiem bo załączany jest przez przekażnik pompy -sprawdz czy jest ten plus przy kreceniu no i czy są 2 minusy z kompa na cewkę.
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
Ok, jutro taki kupię. Pytanie tylko czy podłączyć go tak jak myślałem w pierwszym poście, bo widzę oznaczenia nóżek takie same. Tak boczne piny to cewka
Dla tych, którzy by szukali w przyszłości, to pasuje cewka immo od Renault od 2002'. Oporność 56 Ω. dł. 11,28 mm; sze. 2,90 mm; wys. 2,37 mm.
To już sprawdzałem, cały czas chodzi wentylator, ktoś mi powiedział że ma na to wpływ cewka.
Szeregiwo ale cewki 6V. Z aut ma takie renault 1.6 K4M.
Wydaje mi się że się mylisz. Skoro do niczego to nie prowadzi tzn że jest tak jak piszę. Jeżeli karta jest sprawna i działa immo to pokusił bym się nawet o przyklejenie tego pada do płytki jakimś klejem żeby tylko cewka się nie ruszała.
To przy tych objawach nie gaśnie lampka na desce ,nie widzieliście tego? Pewnie cewka albo połączenie.
Nie da się sprawdzić bez rozcinania karty
Ten kod jest do ustalenia po naklejce w pilocie, ale na podczerwień. Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera.
Zamień miejscami cewki, jak nie będzie na 2 i 3 to kup nową cewkę
Wielkie dzięki za sugestie, mam tylko pytanie, jak w prosty sposób sprawdzić samemu, która cewka padła?
Cabasse ma większą cewkę wizualnie
Dziękuję bardzo za podpowiedzi, co do cewek faktycznie trochę szarpie silnikiem, a potem jak się troszkę zagrzeje to obroty wzrastają i szarpanie ustaje, więc to może być cewka?
Witam mam uszkodzona cewke w pilocie.Chce ja wymienic czy musi byc z takiego samego pilota,czy moze byc np. z renault master.Wyglada tak samo.Dzieki za odpowiedz.Tak przy okazij mam nadzieje ze nie zaginie kod od imobi. i centr. zamka? Dodano po 54 Clio to 2000 rok.pilot nie na podczerwien.
odepnij wtyczkę od cewki pod zasilanie cewki podepnij żarówkę i sprawdź czy w trakcie kręcenia silnikiem podaje ci napięcie na cewkę
w renault nigdy w trybie awaryjnym nie odcinało tych przekaźników. poszukaj czy masy są ok. a sirius 32 czasem padał ale nie było sterowania na dwie cewki, nie tam osobno było na cztery . sprawdź konfigyrację i błędy. pokazuje chyba obwód otwarty na cewkę.
czsem nic, czasem pada cewka, czasem sterownik.
Sprawdziłem przewody, wszystkie ok, napięcie na baterii też dobre. Powpinałem kable do kopułki i sprawdziłem miernikiem, na wszystkich kablach obwód się ładnie zamyka nawet na głównym. Zastanawiam się, czy to czasem nie cewka???
Plus masz bo przechodzi przez cewkę przekaźnika
Problem polega na tym nowe świece,przewody.kopułka, palec rozdzielczy wyregulowane zawory a raz pali raz nie na pierwszym cylindrze.Mechanik odsyła do gazownika a gazownik do mechanika Gaźnik jedna cewka
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
O ile pamiętam to przedlift był na rozdzielaczu zapłonu a polift na dwóch podwójnych cewkach.
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Tak cewka,około 0.2 oma. Podr.
jest cewka sprawdzana
Jeśli trzeba wyciągać kompresor to tak. Niektórzy spece potrafią wymienić cewkę na samochodzie
jeśli włącza się wentylator a nie rusza sprężarka, sprawdź napięcie czy do sprężarki dochodzi, jeśli dochodzi to podejrzewam, to podejrzewam że padła cewka sprężarki.
Na cewkę przekaźnika daj równolegle diode 1n4007 katodą do plusa.
Ja bym polecił odczyt kodów błędów i wtedy jak nic nie pokaże to zobaczymy co dalej. Zerknij też tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... Na początek sprawdź w nocy czy ci nie świecą kable zapłonowe i cewka.
Diagnozować tosterem. Albo żelazkiem. A tak na poważnie skoro masz byka obwodu wtryskiwacza to po co cewkę wymieniasz?
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
czujnik położenia wału,albo cewka WN
Cewka bez markowa.
bo jeżeli dochodzi prąd to znaczy że cewka zapłonu jest walnięta. Bzdura. Może być cewka walnięta ale tak się tego nie sprawdza. Po pierwsze żarówką nie miernikiem, a po drugie trzeba sprawdzić czy jest "sterowanie " na pierwotnym. To znaczy na jednym kabelku ma świecić stale a na dwóch lekko migać. Jak miga a nie ma iskry to wtedy cewka szrot.
Jak sprawdzić ten czujnik wału?
Bład df193 siedza 4 cewki wiec raczej to nie cewka [/quote]
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
Cewka jest ok?
filtr albo cewka zapłonowa
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
Któraś cewka przebija do głowicy, jak masz jakąś produkcji Sagem, to możesz wymieniać w ciemno Jak sprawdzić, która cewka przebija?
jak najprosciej moge sprawdzic czy cewka jest dobra?
W D4F była akurat cewka z przewodami.
sprawdz cewkę WN
To padła nie jedna cewka zapłonowa.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
Może któraś cewka wysokiego napięcia?.
Badany był obwód pierwotny 12V -+2 V, podłączony był dzielnik 20:1. Do badania wtórnego napięcia cewki używam sondy pico. Pech chciał ze cewka ( renault megane 1,6 16V) miała przebicie , no i poszło na igłę. Teraz jestem o tyle mądrzejszy i przed badaniem zapłonu sprawdzam przewodem od multimetru podłączonym do masy czy niewystępujące przebicie.
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
Jest to pierścień wokół stacyjki, zobaczysz jak rozbierzesz obudowę kolumny kierownicy. Przymocowany na zatrzaski, odpinany kosteczką. Szukaj jako cewka immo.
A jaki był powód wymiany uszczelki - mogą być uszkodzone zawory lub inny defekt. Nie wiem o co chodzi z obrotami i ta sądą indukcyjną. Może jest mozliwość zamiany cewek? Zobacz czy jest iskra na wszystkich cylindrach - przy pracującym silniku odłacz na chwilę przewód ze świecy - przy odsuwaniu od świecy powinno być słychać przeskok a po odłaczeniu całkowitym...
Cewka do silniczka siadła.
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Nie prościej kupić używany kluczyk i przelutować cewkę.
Po pierwsze zmierz cewkę w pilocie.
http://obrazki.elektroda.pl/4936318400_1... oto przykładowe zdjęcie mojej cewki. Cały pic polega na tym, że jeszcze nie posiadam wtyczki do niej. Obecnie mam odzielne cewki na każdy cylinder, tzw fajki http://obrazki.elektroda.pl/3629358500_1... ale z nich rezygnuję i muszę przejść na kable, stąd potrzebuję jakiś schemat...
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Cewka firmy Delphi. Dobierana po VIN w sklepie.
renault obwód cewka cewka zapłonowa renault cewka zapłonowy renault
wyciągnąć świetlówki skrzynie biegów skoda fabia mosfet bosch
układ scalony lm3905n zwarcie samochód
Wyprowadzenie anteny zewnętrznej w Audiocore AC910 Citroen Relay - Rozładowujący się akumulator po włączeniu biegu wstecznego