Czego to może być objaw? cewka
Czyli masz pewność, że to cewka.
No to wymień cewkę.
Cewka do komunikacji z immo https://tagra.pl/cewki/2071-car-cewka-re...
Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Cewka zamierzona?
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Nieprawda. Jedno pierwotne i jedno wtórne. I to, że wtyczka jest 3 bolcowa i idą 3 kable to nic nie znaczy. Kable możesz zamieniać. To megana z dwoma cewkami. Sorry ale przekombinowałem myśląc o cewce z 4 wyjściami WN.
Cewka do wymiany
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
Nie da się sprawdzić bez rozcinania karty
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Czyli jednak cewka.
Wymieniłem cewkę Dziękuję
A jakiego producenta polecacie kupić nową cewkę??
A jak z cewka zaplonowa - nie spalona?
Cewka załącza
Cewka odpływa od temperatury, podmień na inną
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
Cewki szukaj na znanym portallu pod nazwą cewka immo Renault.
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
Zwarcie w instalacji.
Odlutowana cewka
Pomyliłeś kable pomiędzy cylindrami, albo uszkodziła się cewka.
cewka
to była cewka
została wymieniona cewka zapłonowa Tylko jedna cewka?
Tak zgadza sie to była cewka :))))))
Podaj jaki masz silnik może to być cewka
Która cewka sprawdzisz tylko odłączając wtryskiwacze po kolei. Brak reakcji na odpięcie wtryskiwacza = to ta cewka.
To pokaż to co sugieruje że 2 i 3 cewka są do wymiany.
to najprawdopodobniej immo ma winę (cewka)
Jednak wtryski,na bank.Pożniej uszkadza się cewka.
Nie chcę straszyć, ale niedawno walczyłem z identycznymi objawami w tym silniku. Niestety głowica poszła w górę bo jeden zawór był przypalony, niedopilnowane luzy. Auto bez instalacji gazowej. Też na początku byłem prawie że pewien że to cewka.
Przy podłączaniu cewki "na krótko" trzeba uważać,żeby podłączać + do + i - do - ,bo można uszkodzić cewkę.
No rozumiem, ale powiedz mi-czy mogę w jakiś sposób sprawdzić cewkę?
Plus na cewkę pokaże się dopiero jak będziesz kręcił rozrusznikiem bo załączany jest przez przekażnik pompy -sprawdz czy jest ten plus przy kreceniu no i czy są 2 minusy z kompa na cewkę.
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
Ok, jutro taki kupię. Pytanie tylko czy podłączyć go tak jak myślałem w pierwszym poście, bo widzę oznaczenia nóżek takie same. Tak boczne piny to cewka
Cewka oryginał czy zamiennik?
Zapytam jeszcze - tam są indywidualne cewki WN. Masz może inne od kogoś pożyczyć? Tam fabrycznie były chyba Sagemy (czy jakoś tak) Skoro pluje błędami cewek a jest LPG to słabe świece mogły uszkodzić cewki.
To już sprawdzałem, cały czas chodzi wentylator, ktoś mi powiedział że ma na to wpływ cewka.
Renault Kangoo 1.4 szarpie na luzie i podczas jazdy wymienione filtr paliwa świece cewka z kablami przepustnica
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
Wydaje mi się że się mylisz. Skoro do niczego to nie prowadzi tzn że jest tak jak piszę. Jeżeli karta jest sprawna i działa immo to pokusił bym się nawet o przyklejenie tego pada do płytki jakimś klejem żeby tylko cewka się nie ruszała.
Dla tych, którzy by szukali w przyszłości, to pasuje cewka immo od Renault od 2002'. Oporność 56 Ω. dł. 11,28 mm; sze. 2,90 mm; wys. 2,37 mm.
Szeregiwo ale cewki 6V. Z aut ma takie renault 1.6 K4M.
Zamień miejscami cewki, jak nie będzie na 2 i 3 to kup nową cewkę
To przy tych objawach nie gaśnie lampka na desce ,nie widzieliście tego? Pewnie cewka albo połączenie.
Ten kod jest do ustalenia po naklejce w pilocie, ale na podczerwień. Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera.
Wielkie dzięki za sugestie, mam tylko pytanie, jak w prosty sposób sprawdzić samemu, która cewka padła?
O ile pamiętam to przedlift był na rozdzielaczu zapłonu a polift na dwóch podwójnych cewkach.
Dziękuję bardzo za podpowiedzi, co do cewek faktycznie trochę szarpie silnikiem, a potem jak się troszkę zagrzeje to obroty wzrastają i szarpanie ustaje, więc to może być cewka?
Witam mam uszkodzona cewke w pilocie.Chce ja wymienic czy musi byc z takiego samego pilota,czy moze byc np. z renault master.Wyglada tak samo.Dzieki za odpowiedz.Tak przy okazij mam nadzieje ze nie zaginie kod od imobi. i centr. zamka? Dodano po 54 Clio to 2000 rok.pilot nie na podczerwien.
Ciśnienia oleju.
odepnij wtyczkę od cewki pod zasilanie cewki podepnij żarówkę i sprawdź czy w trakcie kręcenia silnikiem podaje ci napięcie na cewkę
Cabasse ma większą cewkę wizualnie
w renault nigdy w trybie awaryjnym nie odcinało tych przekaźników. poszukaj czy masy są ok. a sirius 32 czasem padał ale nie było sterowania na dwie cewki, nie tam osobno było na cztery . sprawdź konfigyrację i błędy. pokazuje chyba obwód otwarty na cewkę.
czsem nic, czasem pada cewka, czasem sterownik.
Sprawdziłem przewody, wszystkie ok, napięcie na baterii też dobre. Powpinałem kable do kopułki i sprawdziłem miernikiem, na wszystkich kablach obwód się ładnie zamyka nawet na głównym. Zastanawiam się, czy to czasem nie cewka???
Problem polega na tym nowe świece,przewody.kopułka, palec rozdzielczy wyregulowane zawory a raz pali raz nie na pierwszym cylindrze.Mechanik odsyła do gazownika a gazownik do mechanika Gaźnik jedna cewka
Plus masz bo przechodzi przez cewkę przekaźnika
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Tak cewka,około 0.2 oma. Podr.
jest cewka sprawdzana
Jeśli trzeba wyciągać kompresor to tak. Niektórzy spece potrafią wymienić cewkę na samochodzie
Na cewkę przekaźnika daj równolegle diode 1n4007 katodą do plusa.
Ja bym polecił odczyt kodów błędów i wtedy jak nic nie pokaże to zobaczymy co dalej. Zerknij też tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... Na początek sprawdź w nocy czy ci nie świecą kable zapłonowe i cewka.
jeśli włącza się wentylator a nie rusza sprężarka, sprawdź napięcie czy do sprężarki dochodzi, jeśli dochodzi to podejrzewam, to podejrzewam że padła cewka sprężarki.
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
czujnik położenia wału,albo cewka WN
Diagnozować tosterem. Albo żelazkiem. A tak na poważnie skoro masz byka obwodu wtryskiwacza to po co cewkę wymieniasz?
Cewka bez markowa.
Jak sprawdzić ten czujnik wału?
Bład df193 siedza 4 cewki wiec raczej to nie cewka [/quote]
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
filtr albo cewka zapłonowa
Cewka jest ok?
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
jak najprosciej moge sprawdzic czy cewka jest dobra?
bo jeżeli dochodzi prąd to znaczy że cewka zapłonu jest walnięta. Bzdura. Może być cewka walnięta ale tak się tego nie sprawdza. Po pierwsze żarówką nie miernikiem, a po drugie trzeba sprawdzić czy jest "sterowanie " na pierwotnym. To znaczy na jednym kabelku ma świecić stale a na dwóch lekko migać. Jak miga a nie ma iskry to wtedy cewka szrot.
sprawdz cewkę WN
To padła nie jedna cewka zapłonowa.
W D4F była akurat cewka z przewodami.
Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
Któraś cewka przebija do głowicy, jak masz jakąś produkcji Sagem, to możesz wymieniać w ciemno Jak sprawdzić, która cewka przebija?
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Może któraś cewka wysokiego napięcia?.
Badany był obwód pierwotny 12V -+2 V, podłączony był dzielnik 20:1. Do badania wtórnego napięcia cewki używam sondy pico. Pech chciał ze cewka ( renault megane 1,6 16V) miała przebicie , no i poszło na igłę. Teraz jestem o tyle mądrzejszy i przed badaniem zapłonu sprawdzam przewodem od multimetru podłączonym do masy czy niewystępujące przebicie.
Jest to pierścień wokół stacyjki, zobaczysz jak rozbierzesz obudowę kolumny kierownicy. Przymocowany na zatrzaski, odpinany kosteczką. Szukaj jako cewka immo.
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
A jaki był powód wymiany uszczelki - mogą być uszkodzone zawory lub inny defekt. Nie wiem o co chodzi z obrotami i ta sądą indukcyjną. Może jest mozliwość zamiany cewek? Zobacz czy jest iskra na wszystkich cylindrach - przy pracującym silniku odłacz na chwilę przewód ze świecy - przy odsuwaniu od świecy powinno być słychać przeskok a po odłaczeniu całkowitym...
Cewka do silniczka siadła.
Nie prościej kupić używany kluczyk i przelutować cewkę.
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Po pierwsze zmierz cewkę w pilocie.
renault cewka cewka karty renault cewka pilota renault
czujnik pompa diesel wzbudza alarm pomiar prąd rozrusznik
harmonogram dahua harmonogram dahua
Naprawa triaka – wymiana, dobór zamiennika, testy | ST, Littelfuse, NXP, Krups EA Electrolux EWW1697MDW – wyłącza się podczas prania, typowe usterki i diagnostyka