Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Cewka zamierzona?
Wtyczkę na cewce sprawdź
Sprawdz cewki zapłonowe.
Po pierwsze zmierz cewkę w pilocie.
Jest w skrzynce UPC koło akumulatora, mniej więcej po środku modułu jest 3 pinowe złącze z grubszymi kablami, środkowy to "50" do cewki elektromagnesu
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
Masz rację. Dwie sekcje sterowane odrębnymi impulsami. 1 z 4 i 2 z 3 cylindrem.
Cewka do wymiany
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Czyli masz pewność, że to cewka.
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Czego to może być objaw? cewka
Zasilanie na cewkach masz?
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
No to wymień cewkę.
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
bo jeżeli dochodzi prąd to znaczy że cewka zapłonu jest walnięta. Bzdura. Może być cewka walnięta ale tak się tego nie sprawdza. Po pierwsze żarówką nie miernikiem, a po drugie trzeba sprawdzić czy jest "sterowanie " na pierwotnym. To znaczy na jednym kabelku ma świecić stale a na dwóch lekko migać. Jak miga a nie ma iskry to wtedy cewka szrot.
Wymieniłem cewkę Dziękuję
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
Cewka załącza
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
Cewka firmy Delphi. Dobierana po VIN w sklepie.
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Dzięki panowie za podpowiedź, przyczyną był ten przełącznik o którym pisaliście, nie wiedziałem że coś takiego w ogóle istnieje więc nigdy bym na to nie wpadł, po wciśnięciu tego przełącznika auto odpaliło na dotyk. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Szeregiwo ale cewki 6V. Z aut ma takie renault 1.6 K4M.
O ile pamiętam to przedlift był na rozdzielaczu zapłonu a polift na dwóch podwójnych cewkach.
A nie do końca, bo cewki cyl 1-4 i 2-3.połaczone są szeregowo-
mam Reno kango i mam problem z blokada imobilajzer jest odciecie i nie moge odpalic. Jest jakies obejscie tego. prosze pomocy
Cewki szukaj na znanym portallu pod nazwą cewka immo Renault.
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
a moze wam klapka w EGR klepie? dosyc czeste uszkodzenie w 2.3, niedlugo po tym supie sie turbo. ciekawe czy te bledy od wytryskow kolega mial od zle zakodowanych czy zuzytych cewek wtryskow ?
Nie odpinaj cewek tylko je unoś!
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
A jak z cewka zaplonowa - nie spalona?
Rozumiem że skrzynia zf. Przy wybieraku skrzyni jest wtyczka pierwsza od lewej cztery piny wypnij wtykę sprawdź żarówkom po zapłonie dwa plusy i dwa minusy. Przewody idom do kasety silnika i na wysokości kompresora się przerywają. Cewki w wybieraku.
No tak ja rozumiem tylko ze ja wskaznik jako taki mam tylko potrzebuje do niego uklad stworzyc np Lm 35 jako czuinik temperatory do tego uklad do wyskalowania tego nie wiem czy diobrze to wytlumaczylem jelzie bedzie potrzebna opornosc cewki na tym wskazniku to podam pozdro all
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Podłącz pod coś mondrzejszego a nie pod Commodore64, impulsy na moduł cewek idą czy brak.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
A zasilenie na cewki jest?
u mnie nigdzie nie pisze wiec wysle zdjecie i niech pan mi powe który to numer http://obrazki.elektroda.net/14_12318494...
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
Witam jestem nieszcęsliwym posiadaczem renault megane z 2002 roku 1.4 16V tuz po gwarancji padła jedna pózniej druga i trzecia cewka zapłonowa na świecy,koszt jednej to 250zeta. zrozpaczony pierwszą rozebrałem i okazało się że łatwo je naprawić . Uszkodazenie polega na zwęgleniu kawałka obudowy iskra przebija się zawsze w jednym miejscu .wywierciłem...
Pomierz miultimetrem i porównaj oporności cewek wtryskiwaczy?
Cewki WN ?.
Uszkodzona karta, możliwe uszkodzenie cewki immo, pewnie zimne luty bądź pęknięta. Trzeba ostrożnie rozciąć kartę i zobaczyć środek i stan cewki.
Cewki padły...
Czyli jednak cewka.
Ten kod jest do ustalenia po naklejce w pilocie, ale na podczerwień. Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera.
Witam.Czy ktoś wie jaką oporność powinny mieć cewki w renault megan??
Wielkie dzięki za sugestie, mam tylko pytanie, jak w prosty sposób sprawdzić samemu, która cewka padła?
Cewki sprawdzić
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
Proponuje zamienić mechanika na elektryka, bo mechanik tu nie da radu, widać brak zasilania z błędów a on przepustnice i cewki wymienia....
Temat rozwiązany.Uszkodzone cewki zapłonowe.
Plus masz bo przechodzi przez cewkę przekaźnika
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Owszem zmieniałem. Dzisiaj przyjechał do mnie dziadek który ma takie same clio jak moje i sprawdziłem podłączenie kabli i moje są tak samo. Sprawdzając iskrę zdjąłem kabel z cewki zapłonowej.
Dla tych, którzy by szukali w przyszłości, to pasuje cewka immo od Renault od 2002'. Oporność 56 Ω. dł. 11,28 mm; sze. 2,90 mm; wys. 2,37 mm.
Diagnozować tosterem. Albo żelazkiem. A tak na poważnie skoro masz byka obwodu wtryskiwacza to po co cewkę wymieniasz?
To pokaż to co sugieruje że 2 i 3 cewka są do wymiany.
Witam! Oczywiście można, a Denso są napewno lepsze! Pozdrawiam!
Możesz mieć też uszkodzone cewki zapłonowe.
A to szarpanie jakieś regularne, czy po prostu raz na jakiś czas szarpnie autem? Świece, cewki sprawdzone?
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
Nie da się sprawdzić bez rozcinania karty
Przerwa gdzie? Cewka, potencjometr?
jeśli włącza się wentylator a nie rusza sprężarka, sprawdź napięcie czy do sprężarki dochodzi, jeśli dochodzi to podejrzewam, to podejrzewam że padła cewka sprężarki.
Cewki sprawdź
Od czasu pojawienia sie tych aut zawsze odpinam wtryskiwacz aby sprawdzic która cewka padła..
Cabasse ma większą cewkę wizualnie
Przewody do cewek sprawdź
Odłączyłem z ecu podałem - , i + na drugi biegun cewki przekaźnika
To przy tych objawach nie gaśnie lampka na desce ,nie widzieliście tego? Pewnie cewka albo połączenie.
Masz LPG? Diagnozowałeś cewki zapłonowe?
czsem nic, czasem pada cewka, czasem sterownik.
sprawdz cewkę WN
Przejście z ecu na cewki jest?
Zamień cewki miejscami.
Bład df193 siedza 4 cewki wiec raczej to nie cewka [/quote]
Któraś cewka przebija do głowicy, jak masz jakąś produkcji Sagem, to możesz wymieniać w ciemno Jak sprawdzić, która cewka przebija?
U mnie takie objawy były jak padł czujnik temperatury powietrza umieszczony na kolektorze plastikowym (zasysanego powietrza) z przodu silnika. Wypadania zapłonów nie było - komp pokazał sprawne cewki.
czujnik położenia wału,albo cewka WN
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
jest cewka sprawdzana
Cewka oryginał czy zamiennik?
Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
Cewka pierwsza od rozrządu to cylinder 1 i 4 (dowolnie), druga to 2 i 3, również bez różnicy który gdzie.
A czy ewentualnie można być to też objaw cewki zapłonowej ??
Czasami przeczyszczenie wtyczek nie pomaga. Pasuje koleżanko żeby mechanicy na razie naprawili problem ładowania a później jak są pewni że kable i wtyczka ok pozostaje komp. Jak jest możliwość proszę podmiencie cewki jeszcze.
To padła nie jedna cewka zapłonowa.
cewka renault cewka karty renault cewka pilota renault
pulpit ikony sonda paliwa wyłączenie znaleźć termistor
zmywarka bosch schemat czujnik ciśnienia antara
Audi A3 1.6 2003 – stałe napięcie na silniku wycieraczek, brak reakcji, bezpiecznik F31 Vaillant auroSTEP VIH SN 250 i – instrukcja podłączenia, schematy, armatura, czujniki