Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
brązowy - PIN 1 Cewka hamująca - czerwony - PIN 2 Cewka hamująca + żółty - PIN 3 Cewka napędowa + pomarańczowy - PIN 4 Cewka napędowa - http://obrazki.elektroda.net/33_12888919...
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Moduł bezpieczników , bezpiecznik F3 , 25A , opisany jako start - stop , sygnał na rozrusznik /cewkę/ pin nr.3.
Witam. Kotwica jest magnetycznie miękka i w każdej sytuacji zostanie przyciągnięta przez elektromagnes. W zwykłych przekaźnikach zwraca się uwagę na polaryzację tylko, gdy ma on wbudowaną diodę zwrotną, równoległą do cewki. Ten typ nie ma takiej diody i jeśli jest sterowany tranzystorem, to należy zamontować ją jako element zewnętrzny (dodatkowy) katodą...
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Ok to może teraz weź podłącz zasilanie to tej swojej płytki i sprawdź czy wychodzą napięcia w torze uP->pin wyjściowy-> tranzystor-> cewka przekaźnika. Jak tak cały czas robię w poprzednich postach przyciskam przycisk ster ręcznego (SR) i sprawdzam sygnał na pinach uC - podłączenia zasilania, pin-cewka1=0V pin-cewka2=0V - wcisk SR, pin-cewka1=5V pin-cewka2=0V...
Po coś to gniazdo zrobili, Tak, dla użycia specjalizowanego testera, którego nie masz i który na pewno nie pokazałby gdzie iskra się podziała. Na takich złączach dostępne było zasilanie, sygnał ZZ pierwszego cylindra, sygnał obrotów i to chyba tyle. To czasy przed OBD. Skoro nie ma iskry to czujnik Halla-> moduł wzmocnienia-> cewka.
Zasil napięciem stałym 12 V (a nawet z baterii 9V) cewkę pin 1,2 i sprawdź omomierzem czy zamyka się styk 3 i 5.
Witam. Te dwa równoległe do siebie piny sprawdź miernikiem na zakresie 200 om.Powinien pokazać kilkadziesiąt om. Jeśli nic nie pokaże, to cewka niestety na straty. Ten trzeci pin to ochronny. Przy napięciu 12V raczej niepotrzebny.Pozdrawiam.
Jeżeli to jest ta co widzę to jest cewka fal długich. Jeden koniec - przelącznik styk 8a pin 2 oraz kond. C65, cewka śr. - 013 drugi - przelącznik styk 8a pin 1 oraz C22, C1, R14, koniec cewki 8. Popatrz na schemat. W które dokladnie miejsce w/w polaczeń byl wpiety ten koniec? Dodano po 41 Jest jeszcze to: Ale schematu montażowego nie ma.
Wszystko wskazuje na to ze tam wlasnie sa konce uzowjenia WN i tak je traktuj.
Witam jak zakończenie sprawy z WOMem ? mam bardzo podobny problem sprawdzone już wszystko co się dało jest jakiś problem w elektryce, ze sterownika nie chce wyjść zasilanie na cewkę pinem 03 przy wpięciu się miernikiem w kabel 528 lub w sterownik pin 31 zasilanie wychodzi do cewki i wałek chodzi
Wyjście X3 15/7 otwarty obwód lub cewka nr 2 na pinie X3 15/7 ma przerwany obwód.
Do pinu nr. 10 są dołączone katody diod tłumiących, gaszących przepięcia na obciążeniu indukcyjnym (np. cewka przekaźnika). Pin ten należy dołączyć do linii zasilania, z której są zasilane obciążenia. http://obrazki.elektroda.pl/7614464000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2941130100_1...
https://obrazki.elektroda.pl/6921472000_... Nie udało mi się znaleźć noty katalogowej i nie wiem za bardzo jak on powinien działać. Pin 2 oraz 3 po podłączeniu 12V słychać cykanie więc jest to cewka. Pin 1 łączy się z pinem 5 oraz pin 4 łączy się z pinem 6 nie zależnie czy cewka jest załączona czy nie.
Weź omomierz i podaj tutaj ewartości rezystankcj pomiedzy wszystlimi kombinacjami pinów. cewka powinna miec wiekszą rezyst. niż styk N.C który powinien mieć ją bliską 0 omów. Styki N.O. jak sama nazwa wskazuje muszą mieć nieskończoność.
Ale tu naprawdę niema co więcej patrzeć, nawet po zdjęciach idzie dojść gdzie jest wyjście na głośnik, pin 12 -> cewka -> kondensator -> pole lutownicze, to jest + do głośnika a - pod masę.
To teraz sprawdzisz obwód sterowania przekaźnikiem, jak i obwód zasilający jego cewkę i pin główny 30. Wiesz o co loto czy nie?
Pin 71 ECU-> 1 cewki sterowanie Pin 78 ECU-> 3 cewki sterowanie Pin 2 cewki zasilanie po kluczyku Pin 4 cewki masa.
Cewka pin 1,2 zwarcie miernikiem test diody piszczy Po wylutowaniu z płyty?
----------------------------------------... __ Zawór Honeywell VR 4601C A1075 2 ----------------------------------------... I - 6,3 mm gniazdo zaciskowe AMP dla zaworu V1 / 2-PIN CEWKA V1 - 1,48 K DUZA ----------------- H – 4,3 mm gniazdo zaciskowe AMP dla zaworu V2 / 3-PIN CEWKA...
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Masz tak jak ma być a na schemacie jest błąd. I nie ma tam żadnej masy. Jest jeden wspólny plus i 3 razy sterowanie na każdą cewkę.
Witam Potrzebuję pomocy w weryfikacji prawidłowości podłączenia sterownika w moim nadciśnieniowcu. Podłączenia są wykonane w następujący sposób: Pin-1 wolny Pin-2 klapa wentylatora Pin-3 silnik Pin-4 cewka zapłonowa Pin-5 2 elektrozawory/ powietrze ,olej 8W + 10W/ Pin 6-7 } 2 grzałki 250W i 100W, oraz termostat Pin-8 wolny /w poprzednim poście błąd/...
Cóż to Panowie za element Cewka? 3 pin https://obrazki.elektroda.pl/5384418900_...
Witam serdecznie. Mam pytanie do autora. Jak usunąłeś żel którym zalana jest płytka? Mam podobny problem tyle że ze sterowaniem cewka WN. Pin 12 był zasiedziały, wręcz czarny i chciałbym zerknąć do środka.
Brak przejścia między czerwonym a czerwonym pinem.
witam niemam rozpiski do SIRIUS 34 ale posiadam do sirius 32M moze ci to cos pomoze ;pin 32 cewka zaplonowa cylindra 1 i 4 (brązowy) ,pozdrawiam.
nie ma co podłączać nie znając parametrów. Parametry znajdziesz tu: http://www.hinkel-elektronik.com/pdf_nod...
(at)zaz13 zasilanie 12v na cewkę jest a sygnał jak mogę sprawdzić? To jest ten środkowy pin, cewkę miernikiem sprawdzałem to 1 i 3 pin jest zwarty
Jako że wykazałeś w końcu własną inicjatywę to napisałem program, nie gwarantuję że zadziała. Będziesz mógł go łatwo przerobić na mikrokrok, zmianę kierunku, szybkości itp bajery. To co napisałeś było źle. Co chwilę dawałeś waitms. Waitms powinien być dopiero po ustawieniu wszystkich 4 pinów procesora dla konkretnego kroku. Bo dla każdego 1 kroku jest...
Źle mnie zrozumiałeś , nie interesuje mnie pin 23 na wtyczce czy na gnieździe sterownika , lecz pin kluczowania masą cewkę na GNIEŹDZIE przekaźnika , czy tam nie ma z innego przewodu masy! Nie podejrzewam ,że zmieniłeś sterownik na uwalony.
Jeżeli znalazłeś czujnik położenia wałka, to możesz sprawdzić czy będą obroty kabel biało czerwony, pin nr 8 w kompie benzynowym, lub cewka piny nr 1 i 28 w komputerze benzynowym, lub kable żółto niebieski i żółto biały. Wszystkie te kable wg schematu są ekranowane, czyli jedyna możliwość podłączenia się jest przy kostce od cewki lub czujnika, lub przy...
Cewki przetwornica nie posiada? Tej dołączonej zwykle do pina CONT? Ze zdjęcia wynika, że cewka dołączona jest do pin 5. Piny CONT i GND pozwolą zidentyfikować, jaki układ można wlutować bez przeróbek. Oczywiście idealną sytuacją byłoby mieć taki działający układ i zmierzyć napięcia przy On i Off.
Dwa przekazniki nie zaszkodzą, przewód zasilający pin 30 najlepiej jak najbliżej akumulatora pamiętając o bezpieczniku. Cewkę przekaznika możesz podłączyć tak jak wcześniej pisałem pod pin nr 6 albo po stacyjce wpinając dodatkowy przełącznik
Do 6 pina czerwono żółty kabelek podpinasz diodę. do słupka wn mocujesz kabel wn na końcu którego mocujesz zmasowaną świecę. do pinu wejściowego cewki od strony wzmacniacza zakładasz kolejną diodę ( na nim występuje sygnał masy) Kręcisz rozrusznikiem . obie diody mrugają a iskry niema uszkodzona cewka. Mruga tylko ta pa pinie 6 uszkodzony wzmacniacz.
Cewka pin 3 zasilanie 15,moduł pin 5 zasilanie p oprzekaznikach to samo co na wtryskiwaczach po wlaczeniu zaplonu.Daj bypassy i zobacz czy zapali
Można łatwo sprawdzić czy cewka jest dobra, wystarczy tylko posiadać miernik i ustawić na pomiar oporu oraz podpiąć odpowiednio czerwony kabelek do + a czarny lub niebieski do -. Jeżeli miernik pokazuje opór 0,5-0,6Ω to oznacza że cewka jest dobra. Na cewce masz dwa piny. Większy pin to "+'' Mniejszy pin to "-"
Razem z obwodem rezonansowym dołączonym do pinów 7 i 9 tworzą przesuwnik fazowy 90 stopni. W UL1200 zamiast kondensatorów jest cewka 18uH pomiędzy pinami 8 i 9.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Puszczasz gruby kabel plusowy z bezpiecznikiem od akumulatora (w peszlu aby się gdzieś nie przetarł i nie dotknął do masy samochodu). Kupujesz cztery zwykłe przekaźniki samochodowe. Montujesz po dwa (przekażniki) na jeden reflektor. Podłączasz cewkę przekaźnika pod masę a drugi jej biegun pod plus żarówki tak, aby po włączeniu świateł zasilał cewkę....
Nie możliwe równolegle do uzwojenia 4,6oma? Jakie przewody wychodzą z silnika- kolor? Na które przewody podłączony jest kondensator - opisz dokładnie gdzie są podłączone poszczególne nogi ? Kolory przewodów mogą się powtarzać nic mi więc , to nie mówi? Rozrysuj najlepiej schemat połączeń lub też zrób dokładne zdjęcie poglądowe obejmujące całość połączeń...
Kolego, zobacz wpierw czy na środkowym pinie wtyczki cewki jest 12V
Cewka to element 14?? Mógłbyś mi pokazać ktory to pin tej cewki na schemacie? To sobie dojdę a masa to wiadomo.
ma zasilanie + po zapłonie na pinie 86(cewka przekaźnika) a nie ma minusa sterującego na pinie 85 (cewka przekaźnika) który przychodzi ze sterownika silnika.
Co niektóre modele TV, na wejściu głowicy mają cewkę pomiędzy pinem wejściowym a masą.
Zafira 1.8 16v, silnik x18xe1, 99r, benzyna. Błąd P0351-00, awaria zapłonu. Wymienione świece i cewka. Wtyczka 5 pinów, cztery idą do ECU i tylko na 3 jest zasilanie. Czy możliwe, że ECU padł?
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
Witam. Część przekaźnika po lewej to cewka. Zakładając, że napięcie 12V podawane od dołu jest dostępne cały czas, to jeśli podłączymy 12V do cewki (jej górny pin), to żarówka zacznie świecić. Zakładam, że małym prądem o napięciu 12V chcesz sterować żarówką o większym poborze prądu. W tym wypadku połączenie jest poprawne.
To zasilane leci z linii 15 .Na jednym bezpieczniku jest cewka i zasilanie ECU pin A51.To chyba bezpiecznik ok bo ECU by nie wstawało.Nie jest to na pewno problem z ECU.Coś ugniło po drodze.MOżesz też podłożyć zasilanie na próbę. Dodano po 3 Patrzyłem na Z12Xe żeby nie było. Dodano po 4 A w Z12XEP na tym bezpiczniku jest jeszcze MAF i pin B51 ECU.
1.Uszkodzony przekaźnik. 2.Przekaźnik na 24V(lub wyższe) 3.Cewka przekaźnika nie dostaje zasilania- sprawdzić podając 12V bezpośrednio na cewkę.
Jeśli cewka jest na 400 V to nic nie wymyślisz. Najwłaściwsze rozwiązanie, to zakup takiego z cewką na 230 V
Oczywiście pod cewkę pod pin od strony przerywacza a nie zasilania cewki :D
X3-1 przez złącze kablowe pin3 na cewkę stycznika w źródle (prad spawania) X3-2 na cewkę zaworu gaz. (drugie wyjście cewki łączy się z zasilaniem 42V X2-2 i pin 4 złącza kabl. z źródła)
Pin 13 - Nie ma zwarcia do masy na tym pinie? sprawdź cewkę L1467. Pin 14 - Sprawdź rezystancję do masy na tym pinie jeżeli brak zwarcia to sprawdź stabilizator z którego pochodzi te napięcie. Pin 20 - Powinno być ujemne napięcie.
Dzięki. Jaki opornik? Do których pinów podłączyć? Multimetrem nie sprawdzę? A w necie wyczytałem że sterowane są napięciem. Pin pierwszy +12v Pin drugi wolny. Pin trzeci sterowanie cewką. Pin czwarty masa. Cewka NTY ECZ-TY-002
Witam,akurat sie wku....m z TM 175... - P34--wyłącznik wom na błotniku(na zewnatrz)uszkodzony,zwarty lub przerwa w obwodzieJesli nie ma zamontowanego uszkodzenie wiążki(jest zawsze wyprowadzona)lub ew brak połączenia na wtyczce pod kabiną (taka z mnóstwem pinów) -P40--cewka przekaznika włączania wom przerwa lub zwarcie jesli elektrozawór sterowany bezposrednio...
Cewka zawory to pin 1 oraz 5 w gnieździe zaworu EGR. 1 to plus po bezpieczniku a 5 to sterowanie masą z ECU.
4 pin cewka przekaźnika drugi koniec cewki do masy. Osobny kabel 12v najlepiej po bezpieczniku do przekaźnika 30 i wyjście 87 na wentylatory. Bezpiecznik w granicach 10A-20A
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Stacyjka: brązowy plus z aku, niebieski,czarny zapłon/kontrolki,światła itd. na cewkę jej pin 15,pin 1 cewki na aparat zapłonowy,czerwony rozrusznik.
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
Pożyczyłem miernik i jest wszystko okej, napięcia są stabilne, znalazłem usterkę. L8. cewka jest przerwana przy pinie. Da się to jakoś naprawić.
Na pierwszym zdjęciu jest raczej nowa cewka 97 . Spróbuj podpiąć tylko jeden PIN tam gdzie występuje napięcie , a cewkę do masy . :|
silnik to 1.8 benzyna 96rok, 1781 cm, 66 kw, początkowe numery wvwzzz1h. Czy to wystarczy. Nie bardzo wiem co podać? jesli chodzi o sterownik pompy to podłączyłem na krótko i pompa działa, ale cewka nie. Jak podłączyłem cewkę pin 15 do plusa akumulatora to pykał sterownik wydawało mi sie że gdzieś po stronie pasażera.
Witam, proszę o pomoc, czy winny jest przekaźnik czy coś z instalacją. Chodzi o przekaźnik pompy paliwa w Mercedes w126, 3.8litra, 1982rok. Cewka ma siedem pinów. 31/15/87/87k 50/TD/30 Na stałe jest prąd w 87. Po przekręceniu stacyjki na zapłon pojawia się także na 15 i TD. Po zmostkowaniu 87 i 30 pompa paliwa działa. Czy oznacza to , że padł przekaźnik?...
W skrzynce bezpieczników pod maską znajdź pin wtyk A pin 7. To on podaje prąd na cewkę kompresora. Jeśli prąd masz to wina w cewce jeśli nie to będziesz musiał podpiąć pod lexię i zobaczyć czego brakuje kiedy klima nie działa.
Wpadłem na taki pomysł... Może zastosować 2 zwykle przekaźniki 5 pionowe.. Jeden pod długie światła drugi pod krótkie. Pod pin 87a podłączyć światła fabryczne w masce a pod pin 87 światła dołożone przeze mnie.. Przy braku napięcia na cewkę prąd z zasilania pójdzie pinem 87a na lampy w masce a po podaniu napięcia na cewkę przekaźnika pójdzie na pin 87...
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
Z ECU wychodzi prąd, który wędruje prze włącznik ciśnienia podwójny i czujnik temp. na podszybiu (dwa piny, chyba niebieski) to ma trafić na pin t1 lub t4, kolor zielony lub zielono/czerwony. Z pin MK masz wyjście na cewkę sprężarki.
3 pinowa to cewka na 3 pinie zasilanie po stacyjce
Raczej może być nieciekawie z dalszą naprawą jak w obudowie powstałą (dziurka") tego dual N-ch. polowego Q559 [url=http://www.onsemi.com/pub/Collatera... Zwłaszcza jak przebiło górny klucz na wyj.TPS. W płytach Scala... to napięcie 1.5V jest wykorzystywane dalej do zasilania PCH, cpu i ... czasem grafiki. Sygnał KBC3_PWRON jako EN...
W zasadzie już sam fakt że głośnik nie daje oznak sprawności zasilony z kanału z którego zasilony inny głośnik działa oraz z innego wzmacniacza, jest wystarczającą wskazówką na to że jest uszkodzona cewka głośnika, ew połączenie pinów jego terminala z cewką. Pozdrawiam.
Po to są oporniki (~50Ω/2W), żeby z zasilania 12V cewka przekaźnika dostała 5V. A połączenie pinów 1 i 5 (numeracja według #36)... wymaga korekty: nie pin 1, a druga strona opornika ma być połączona z pinem 5. Wciśnięcie przycisku poda zasilanie na żarówkę i na cewkę przekaźnika poprzez opornik, po czym poda je także przekaźnik, więc pozostanie...
Sorry , skoro masz inny układ w PFC > L4981AD to trzeba poszukać uszkodzenia gdzie indziej. - zacznij od oporników w pin.13-14 -obejrzyj cewka "dławik - ważna rola pin.12 - od poczytania http://obrazki.elektroda.pl/7039575100_1... p.s W tym na UCC2xxxx C809.. to małe 10nF/160V podłaczone pod pin. UCC.
Zwarcie na wiążce elektrozaworów podnośnika(ew spalona cewka).Na pinie 35(wspólna masa elektrozaworów.) za duży prąd.Możliwe zwarcie między pinem 19 i 35 lub 55 i35
Coś na pewno pogorszy, bo to filtr wejściowy (pasmowy) całego odbiornika. Bez niego do wejścia odbiornika pakujesz prawie wszystko co dociera do anteny. Możesz zastosować z jakiegoś dawcy podobny filtr. W każdym radiu taki filtr jest. Znalazłem tak na szybko aparaturę do zdalnego sterowania 27MHz i tam jest opisane jak nawinąć taki filtr i musisz go...
Drugi pin, cewka jest jedna?!
Przez próbówkę podaj masę na środkowy pin w hallu i zobacz czy dostaniesz iskrę, jeśli nie, to cewka/moduł.
ociz A drugi kabel to będzie zasilanie centralki z gazu? Bo w wiązke cewki są dwa wlutowane. grala1 Sprawdziłem przejście kabla ECU pin 24 a cewka pin 2 i przejście jest. Chciałbym jeszcze spytać czy cewka z 1.6 będzie pasować (867905104a)? Oryginalna jaką miałem w samochodzie to 6n0905104. Druga sprawa do śruby mocującej cewke miałem skręcony kabel...
Ja wiem , jest zepsuty. Po co mechanik wymieniał cewke , należało wczesniej sprawdzic czy jest impusl sterowania na cewkę na pinie 1 i 3 , kostki sterowania cewek.
Witam, Chcę przerobić lekko lampę pozycji/kierunku w samochodzie, tzn. w jednej lampie są dwie żarówki (w5w i p21w), lampa to tzw. clear (przeźroczysty klosz). w5w świeci na biało, p21w na pomarańczowo, w lampie nie ma żadnej przegrody (obie żarówki mają wspólny odbłyśnik) i przy mruganiu kierunku słabo to wygląda dlatego też chcę to poprawić, potrzebuję...
Cewka mikrofonu nie ma masy! Ma 2 odczepy, które idą do pinów 2 (+) i 3 (-). Cewka mikrofonu nie ma odczepów - dowiedz się co to są odczepy. Jeśli według Ciebie wykorzystywane są odczepy, to gdzie podłączony jest początek i koniec uzwojenia? Cewka mikrofonu ma początek i koniec uzwojenia, podłączony zazwyczaj do pinów 2 i 3. Pin 1 złącza XLR podłączony...
To ma być przekaźnik na 230V, cewka jego zasilana z pin 20/21.
Podaj kod silnika i rocznik. Sprawdziłeś co napisałem? Wtyk przekaźnika. Ma być od strony sterowania zasilanie na cewkę po kluczyku i zasilanie stałe na pinie styków przekaźnika. Cewka przekaźnika sterowana jest masą podawaną przez sterownik. Podasz kod, podam Tobie z którego pinu sterownika. Możesz podać masę przez kontrolkę 12v 5W z żarówki i przekaźnik...
Ten zaznaczony element to cewka w ukł. ISL Zobacz pod który pin jest podł. jednym końcem - będziesz znał czy to na wyj. do ukł. ładowania Aku - czy pomiędzy kluczami na wej. To z Dell https://obrazki.elektroda.pl/9732910000_... https://obrazki.elektroda.pl/9624160800_... przykład z Dell PRB01 na wej PLB01 na wyj. do...
a korym pinie ??? Na wtryskiwaczach....
w 3876 i 3886 wejście przez opornik i kondensator ( najczęściej) na pin 10 , wyjście z pinu 3, często przez cewkę nawiniętą na oporniku ~10ohm i /lub z układem rc zwierającym wysokoczęstotliwościowe śmieci do masy. czytaj pdf'y . tam naprawdę jest wszystko:-)
Nie wiem jakiego schematu uzywasz ale tego co ja umiescilem wynika ze pin 2 i 4 sa polaczone cewka na ferrycie . Pin 2 to lokalny oscylator a pin 4 to RF wzmacniacz i mixer . Napiecie o ktorym piszesz z Twojego schematu to pin 1 - 9,4V Jakie napiecie masz na kolektorze T5 BC548? sprawdz T6 w wyciszaniu BC546 .
AVE... Dobre 10+ lat temu widziałem projekt emulatora tagu RFID na mikrokontrolerze PIC, który to układ zawierał tylko cewkę nadawczo-odbiorczą, rzeczony mikrokontroler i kondensator między pinami VDD i GND. Cewka była podłączona do dwóch pinów IO, z czego jeden to było wejście CLKIN zegara...
Prościutko.Wyciagasz wtyczkę z aparatu zapłonowego,i cyklicznie zwierasz środkowy pin z masa.Jeżeli słyszysz cykanie wtryskiwaczy a nie słyszysz przeskoku iskry w kopułce to uwalony cewkomoduł.Możesz jeszcze sprawdzić czy do cewkomodułu dochodzą impulsy zpłonowe,tez na srodkowy pin wtyczki.
ile pin ma cewka?
W tym co podalem masz 7 pinów ponieważ cewka jest podpięta z jednej strony pod pin 2, musisz lekko zmodyfikować instalacje w strugarce.
Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
Cześć Darek, kupe lat :), masz zasilacz serwisowy aby podać pobór prądu przez płytę, oraz aby do PL6 przyłożyć 3V z ograniczeniem prądowym do ok 1,5A? Jesli się cewka PL6 grzeje to na lini 3,3V jest przeciążenie, próba zwarciowa może wykazać co padło - w HP po podpięciu złego zasilacza jest to najczęściej mikrokontroler.
cewka pinów peugeot hyundai pinów prostowanie pinów
zasilanie blaupunkt łopaty wiatraka enkodery myszki
prostownik tyrystor neotec magnus
Wyjścia liniowe w magnetofonie Aria 2411 - lokalizacja i podłączenie Tryb serwisowy Thomson Chassis MT51 - jak wejść?