Cewka w aparacie zapłonowym.
Nie ma takiej potrzeby, moduł pracuje jako wykonawczy. Wymieniasz moduł i spaloną cewkę, auto powinno chodzić.
Zakładasz chińczyka i dziwisz się że nie chodzi. Przewaliłem trochę poldków i nie padnięta cewka to naprawdę rzadkość.Jak chcesz się zabezpieczyć to kup se moduł na ,,zapas" bo one lubią padać , a cewki te oryginalne to przeżyją jeszcze tego poldka.
Zamień cewki i zobacz czy przestanie palić 1 lub 4 cylinder jak tak to cewka
0221503407 60558152 60809606 76487970 134386 60558152 Tak ciężko poszukać koledze cewki? Typowa cewka dis
Czyli trzeba kupić całą cewkę zapłonową?
przerabialem to - u mnie byla cewka
Takie problemy może powodować równierz moduł zapłonowy lub cewka wysokiego napieńcia
Cewka na 100 procent sprawna?? u mnie były identyczne objawy przez właśnie cewkę i nie było iskry na 4 tej świecy d przodu. Auto ledwo jechało więc pojechałem do serwisu do Mrągowa gdzie powiedzieli mi że trzeba silnik wymieniać że poszedł pierścień puźniej że poszła Panewka... strasznie mnie wkur.... tą głupotą bo przez telefon mówili że nie ma problemy....
-po pierwsze układ zapłonowy. Nie tylko świece i kable, ale też rozdzielacz, moduł (zawilgocony lub inaczej uszkodzony), wszelkie styki - generalnie wszystko co może spowodować słabszą iskrę. Moduł ? Rozdzielacz ?! Poldek GSI to nie Opel - Zapłon sterowany ECU. Kolega powie czy na benzynie jest ok. Jeśli już jesteśmy przy zapłonie to warto sprawdzić...
Dzięki za rady, jutro będę działał bo stara cewka wyciągła kopyta
Ja bym proponował, obejrzeć - podmienić na próbę zespoloną cewkę WN. Pozdrawiam.
Czy przypadkiem nie wysmarowałeś tam czegoś smarem? Tam ma chodzić na sucho.
Faktycznie okazało się że to cewka w aparacie DZIĘKI :D
Skoro wtrysk podaje to trzeba wymontować kolejno świece zapłonowe i sprawdzać czy jest iskra na nich. Nie zaszkodziło by wymienić. Mało prawdopodobne by padły dwie cewki na raz. Jęśli padła to jedna a silnik na dwa baniaki powinien choć próbowac się odezwać. Dlatego sugeruje spradzać czy jest iskra na świecach (wszyskich). Widziałem kiedyś taki dziwny...
To, że cewka sprawna nie oznacza, że jest iskra na świecy.
A nie doczytałem, jakoś widziałem, że nie ma wogóle iskry wszędzie. Jeżeli na jednym to definitywne cewka. Nie trzeba kupować celowo do fiata, ta sama cewka jest w polonezie caro na wtrysku Boscha. Ciekawostką jest to, że ta cewka w serwisie fiata kosztowała około 400zł zaś w serwisie daewoo 180zł (do poloneza). Teraz oczywiście sa tańsze.
Układ "Wysokiego Napięcia"(cewka, przeewody i świece).
Jeżeli zielenizna była w cewce to weź to najpierw dobrze oczyść, ma być metaliczne połączenie. Przewody możesz zamieniać 1 z 4 oraz 2 z 3 . To są dwie podwójne cewki.
Witam. Posiadam Poloneza Caro 1.6 GLE 94 rok. Ostatnio stracił iskrę i stwierdziłem, że cewka. Więc chciałem ją wymienić, przy wymianie nie zaznaczyłem kabli, tak wiem straszny błąd ale każdemu się zdaża. Mógł by ktoś podać jakiś schemat lub zobaczyć jak ma u siebie? O ile pamiętam, są tam: niebieski, czarny, zielony, brązowy, biało brązowy, czerwony...
Cewka i spalanie 😉
Tam niby była hydraulika, ale regulować trzeba było. Jezeli to caro plus to na monomotronicu w takim razie. Często padała cewka; trzeba ją oglądnąć czy nie pęknięta.
Kabel jest nowy a cewka w aparacie sprawna.
Podobne objawy powodowało kiedyś mi zanieczyszczenie koła "koronowego" i czujnik położenia wału nie sczytywał sygnału prawidłowo (strzelał) przeczyszczenie pomogło. Ale tu podmienione i drugi silnik i nie ma zmiany. Czy wszystkie połączenia/ciągłość na lini czujnik położenia wału - sterownik - cewka sprawdzone ?
Powinna mieć coś około 30 ohm
Witam Nie znam dobrze poloneza. Sam jeżdżę Toyotą Starlet, ale z tego co mi przychodzi do głowy to zajął bym się - na "dzień dobry" - generatorem Halla. No i naturalnie dokładnie wyczyścił aparat zapłonowy. Proponuję zajrzeć tutaj: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=3... pozdrawiam ps. Proponuję wymienić cewkę zapłonową.
A jaki tam masz układ zapłonowy może cewka na ciepło niedomaga. Może któryś przekaźnik.
Masz zły odbiór WN z cewki,stąd resetuje się monomotronic. Ten typ tak ma. Uwierz. Możliwa przyczyna to świece.Mają być rezystancyje. No albo za duża odległośc pomiędzy elektrodami. Pomierz jeszcze cewkę,czy nie jest rozwarta na wtórnym. W każdym razie trzymaj się uporczywie góry układu zapłonowego
To prosty silnik i cudów tam nie ma. Cewka podchodzi nawet z poloneza caro plus, też jest na boschu. A wałki leciały, czy to w bravo/brava 1,4, siena.... Zazwyczaj na czwartym cylindrze.
Sprawedzałeś czy to nie cewka zapłonowa (dostaje zwarcia jak się nagrzeje) ?
Z tego co wiem to w tym modelu silnika jest cewka w aparacie. Tak jak w polonezie Caro.
Jeśli wtryski pracują to cewka winna.
Panowie,jedyne co im dolega to zły odbiór WN z cewki zapłonowej. Resetuje się sterownik. Więc trzeba dokładnie sprawdzić czy -nie jest "zazieleniałe" któreś z gniazd cewki w których są osadzone kable WN -czy kable są ciągłe -czy cewka nie jest rozwarta
Zdobyłem taki sam model cewki , podmieniłem w samochodzie i nadal obrotomierz nie działa, moje pytanie brzmi " jak sprawdzić czy cewka jest sprawna " bo nie wiem od czego zacząć?
Witam. Ja mam podobny problem. Prawdopodobnie masz spaloną cewkę, sprawdź też palec pod kopułką.
Posiadam poloneza z1995 +gaz i miałem również podobną sytuację,sprawdż cewkę i okablowanie,zasilanie do elekyrozaworu Dodano po 2 Myślę że to nic nie ma wspólnego z alternatorem ponieważ silnik może pracować bez alternatora a prąd na cewkę pobiera z akumulatora
Nawet jak wolno kręci to powinien zapalić. Do przyczyn dodałbym jeszcze kable WN oraz cewki.
Z tego co napisałeś to samochód jest z gaźnikiem tak to zrozumiałem. Zasilanie cewki zapłonowej nie jest zabezpieczone żadnym bezpiecznikiem. Idzie z alternatora (zacisk 30 ) do stacyjki (zacisk 30 ) i wychodzi ze stacyjki przez zacisk 15/54 na cewkę zapłonową. Dokładnie sprawdź ten obwód
A foto podeślij bo niepamiętaniem jak to wygląda( komory silnika), ale z powodzeniem wykręć świece jak nie masz luzem w kabel i na obudowę do masy i kręcimy :) rozrusznikiem jak jest iskra fioletowo czerwona jest ok , brak sprawdź zasilanie i masę na cewkę , zasilanie ok to albo czujnik wału albo cewka .
Kiedyś miałem podobny przypadek , okazało się że gazownik tak się podłączył z gazem że instalacja gazowa uwalała moduł pod cewkami . Ale jest też wariant , że uszkodzony jest sterownik silnika który nie podaje impulsu na moduł ten pod cewkami .
Na ogol takie gwaltowne staniecie auta nie wiaze sie z duzymi kosztami, na ogol to zwykly przekaznik,cewka albo czujnik polozenia. Pisze na ogol!!!
Takie cos to strata kasy. Tani zestaw SW to minimum. SW pisal o nowym pomysle na 30/300 z 12 mm cewka i to by bylo juz cos. Z alpharda na audio mega to jak poloneza caro na poloneza caro plus. 2*100 to moze drivery ew nadstawki napedzac. Sam zbieram na DAP 900 lub najslabczy ADS i Tobie tez polecam ktoregos z nich. I tutaj odrazu pytanie do wtajemniczonych...
jak to ustawiles zaplon ?? czym w gli ?? 8O 8O heh u jakim cudem skoro cewka 1 modułu podaje iskre na 1 i 4 cylinder a druga cewka na 2 i 3 Zakladam ze to jest GLI abimexa
nio mozna tez wlaczyc (poprzez immo)rownolegle 2 diody prostownicze ok3A na sygnal do cewki z sterownika i cewka sie nie odezwie iskra!!!rozne rozniste sposoby..........................
Witam Mam mały problem a mianowicie przekladałem silnik z poloneza (1990r przejsciowka) o poloneza caro (1993). Po przełozeniu silnika nie chce zapalic. Rozrusznik kreci ale mozna tak krecic do rozladowania akumulatora. Uklad zaplonowy cewka,regulator został z caro. Co to moze byc za usterka ? Czy ma to jakis zwiazek z regulatorem napiecia, cewka ?
Jesli mozecie to napiszcie mi co konkretnie musze zrobic jesli bym chciał załozyc zwykly aparat zaplonowy,wiaza sie z tym powazniejsze przerobki? czy poprostu cewka zaplonowa i aparat nowy?
Moduł zapłonowy może ,... Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
Witam! Cewka w aparacie zapłonowym do sprawdzenia. Oporność i porządne przylutowanie końcówek uzwojenia. Cześć!
Silniki takie same? Bo sa różnice pomiędzy caro a cari plus.
Wszystko już chodzi jak należy. Dzięki za pomoc. Przyczyna jednak tkwiła w cewce. Jest to silnik z modułem, a cewka była od silnika bez modułu. Inna rezystancja cewki, mimo że wyglądają tak samo.
pod fajke mówisz hhhhmmm, jak masz szczęście to go nie spaliłeś, + - z aku musi iść a sygnał z cewki, ale od strony sterowania cewką
jeżeli jest uszkodzona skrzynia to temperatura silnika jest bez znaczenia domyślam że to może być cewka zapłonowa lub sonda ale chodzi mi opotwierdzenie żeby w ciemno nie kupować częśći
Może mu migac cokolwiek, bo jaki niby ma związek z podmianą cewki zapłonowej?
Cewka zapłonowa jest O.K. Wyciągnołem z jeżdżącego drugiego mojego mobila i nic. Zasilanie jest. Palec się obraca .
na moje to czerwone swiatelko swieci sie jak przekrecasz kluczykiem i pobor masz pradu bez ładnowania, czyli teraz nie ma poboru, zobacz czy kable zapłonowe i cewka są w porządku. lub jak koledzy podłączenie do zasilania sterownika.
A zasilanie elektrozaworów przypadkiem nie jest podpięte pod cewkę zapłonowa - (nieraz to robi psikusy) jeżeli tak jest to lepiej poszukać innego miejsca .
To instalacja 2 generacji,sonda lambda wymieniona,Silnik lekko trzęsie na wolnych obrotach,przy przyspieszaniu, jak by chwile przygasał,taki dołek i rusza dalej ,na wysokich obrotach idzie normalnie ,zamówiłem cewkę zapłonową podobno są awaryjne ,jak wymienię to napisze .
Po wymianie tulejek i szczotek w rozruszniku na nowe, wystepują objawy niezazębiania bendiksu z wieńcem. Rozrusznik przy pierwszej próbie uruchomienia pracuje na luzie bez zazębienia. Za drugim razem następuje prawidłowy rozruch. Ten objaw pojawia się co 3-4 uruchomienie silnika. PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM PS. Mój poldek to Polonez Caro GLI z 1996r.
Jutro wieczorem napiszę. Też jestem ciekaw czy to będzie działać. forte39 Dzięki za pomoc Pozdrawiam Dodano po 14 Jeszcze jedno nie ma nic do tego to, że iskra podawana jest przez cewkę w/n, a nie przez akumulator?
Wystarczy, że wymienię sam modół czy czałość razem z cewkami?
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
Wypadanie zapłonu można stwierdzić organoleptycznie. Na zimnym silniku zapach benzyny z rury wydechowej + nierówna praca. Jak sie rozgrzeje zaczyna lepiej pracować. Bardziej zaawansowany test: odkręcić kolektor wydechowy i uruchomić zimny silnik. Tam gdzie będzie wydmuchiwać po ściankach kanału głowicy benzyne jest źle. Tam gdzie będzie wylatywać ogień...
Miałem podobny, a może nawet identyczny problem, zaczęło się od zaświecania kontrolki CE, później pojawiły się falowania obrotów 500-1500obr na min. Problem występował tylko na gazie, pojawiły się strzały w dolot podczas dodawania gazu, później wszystko przeniosło się na benzynę Usterka: Cewka WN Polonez C+ sterownik bosch jednopunkt
Cewka ,przewody,świece sprawdzone?Palisz na gazie czy benzynie?Nie jesteśmy wróżkami,opisz coś więcej,co sam zrobiłeś,zauważyłeś albo oddaj do fachowca.
Impulsy z alternatora albo czujnika położenia wału przychodzą na zegary, Z alternatora w dieslu, w benzynie impuls sterujący do cewki zapłonowej.
Dobra, sam już znalazłem - w TPS czerwony, w cewce pomarańczowo-czarny.
Okazał się moduł , Po podstawieniu drugiego taki sam objaw cewka uszkodzona i uwaliła moduł ,Skończyło się na wymianie modułu i obu cewek, komplet udało się zakupić za jedyne 200zł . dzięki troszkę się przy okazji doszkoliłem . Zamykam temat
Abimexa i tak nie ogarniesz a w gażnikowcu na jednej śrubce ma być po włączeniu zapłonu +12V a na drugiej tyle samo.
Ja zjeździłem już 5 Poldków z czego 3 gaźnikowe ale w żadnym gaźnikowcu z modułem nie miałem problemów. Czasami pada cewka w aparacie zapłonowym i przy niskim napięciu nie będzie iskry . Dodano po 4 Jak cewka w aparacie ma przebicie między zwojowe to zmniejsza się jej rezystancja ja bym przejrzał aparat zapłonowy
Odkręć świece, sprawdź spalanie. Może być cewka lub przestawiony zapłon. Zdemontuj filtr powietrza i sprawdź czy jest to samo. Zastanów się za nim pukniesz w klawiaturę i napiszesz bzdury
witam, mam podobny problem, nie ma wogóle iskry jak kręcę rozrusznikiem (oczywiście na żadnej świecy), rozrząd ok, mogę jedynie dodać że jak wypiąłem kabelek dochodzący do cewki to przekręceniu zapłonu to na jednym z czterech przewodów (skrajnym) jest cały czas napięcie, po zakręceniu rozrusznikiem nic się nie zmienia na tym samym skrajnym napięcie,...
Sprawdź sobie świece zapłonowe i cewkę. W przypadku gdy jeden cylinder nie spala mieszanki ta mieszanka spala się w kolektorze, czasem nawet moze dojść do tłumika stąd ten "wybuch".
Sorki za wprowadzenie w błąd,ale mechanik twierdził że tam są układy Boscha,teraz gdy przeglądam książeczkę samochodu to widze że są w nim podzespoły inej firmy,podam to co znalazłem w książeczce: -urządzenie wtryskowe TBI 700 f-my AC ROCHESTER -komputer sterujący ECM f-my DELCO ELEKTRONICS -cewka zapłonowa f-my DELCO REMY Jest to Polonez Caro 1,6GLI...
jak sprawdzić czujnik położenia wału korbowego i cewkę zapłonową- jest to wtrysk BOSCH'a bo jest całkowity brak iskry
Witam.Padł mi rozrusznik w moim Poldku.Problemem okazały się zużyte tuleje łożysk oraz szczotki.Po wymianie wszystko jest niby OK,rozrusznik ślicznie kręci,ale nie mogę poradzić sobie z poskładaniem włącznika elektromagnetycznego, a konkretnie jak trzpień który napędza bendiks współpracuje ze sprężyną powrotną (o ile w ogóle powinna tam być).Bez sprężyny...
K_Robert Daj znać jakie efekty bo mam podobny problem, i nie chce mi się wyciągać rozrusznika. Jedno uszkodzenie mozna wykluczyć napewno, nie jest to żaden przekaźnik. Przekażnik podaje prąd na cewkę elektromagnesu zwierajacego styki silnika rozrusznika Jeśli rozrusznik ciężko obraca to już dawno elektromagnes załączył jego silnik
Witaj.Nie napisales ktory rok tego Poldusia.Ale przypuscmy ze nie jest to model Plus tylko zwykly na wtrysku.Od strony pasazera pod pulka jest komputer.Obok komputera sa 4 bezpieczniki z ktorych 3 tez sa zasilane bezposrednio z akumulatora.Jest to wtryskiwacz,cewka zaplonowa,styk 30 przekaznika pompki paliwa,pozatym jest tez zasilany z nich komputer...
a bardzo przygasają kontrolki jeśli tak to będą brudne klemy przy akumulatorze lub nienaładowany bądź zepsuty rozrusznik jeśli jednak kontrolki nie przygasają to moze byc to wina zanieczyszczonej cewki rozrusznika(włącznika)
obroty zaczęły lekko falować, ale nie pod 2tyś jak niektórym jak czytam na forum. waha się między ok. 800 do 1100. Przyszedł mi do głowy czujnik położenia wału gdyż jak naprężałem pasek...rurką naciągałem alternator, i oparłem ją o blok w okolicach przewodu z czujnika! i nie wiem jak go sprawdzić czy nic nie przerwałem. Może to cewka uszkodzona? Zastanawiające...
pisior1987 ja tu widze problem z iskrą i stąd problemy z obrotomierzem robiłem wczoraj taki przypadek. Przed tym jak trafiło to do mnie wymienili wszystko łącznie z modułem tylko jakoś cewkę pominęli, po wymianie cewek problemu nie ma (ale jak wiadomo w życiu różnie bywa i każdy przypadek też inny)
Abimex, to świece, przewody i moduł. Dodano po 1 Witam - łada 95 układ wtryskowy bosch - wymiana cewki , kabli ws , świec , sondy a w końcu wtrysku , filtra paliwa - ładna pogoda było dobrze - mgła deszcz - szarpał dusił się - problem zniknął po wymianie korka wlewu paliwa - układ odsysania oparów musi być szczelny - samochód chodzi na gazie , odpalany...
koledzy przeczytałem wszystkie posty próbowałem różnych kondensatorów filtrów z telewizorów i zasilaczy komputerowych ale na zakłócenia wchodzące do radyjka przez antenę wytwarzane przez pompę paliwa zasilającą wtrysk pomogły mi dwie cewki nawinięte na prętach ferrytowych długości 70 mm i grubości 8-9 mm wyciągniętych ze starych radioodbiorników zwykłego...
Ten Polonez ma zainstalowany modół zapłonowy pod cewkami wysokiego napięcia spróbój go na chwilę podmienić z drugiego samochodu.
Witam, Podczas jazdy mój polonez nagle zaczął tracić moc aż w końcu stanął na dobre. Zacząłem szukać przyczyny po kolei. Sprawdziłem pompkę paliwa bezpieczniki. wszystko sprawne się okazało. Potem sprawdziłem świece, cewki, kable i wymieniłem czujnik położenia wału. Rzeczy sprawdzałem na drugim polonezie wiec są na pewno sprawne. Teraz niepokoi mnie...
Witam. Ja mam Caro+ ale miałem podobny objaw, obroty skakały jak szalone i okazało się że padła cewka wysokiego napięcia. Po podmianie wszystko jest o.k. Może Ci to coś pomoże. Pożycz cewkę od jakiegoś kumpla i sprawdź.
Czy istnieje jakaś elektryczna alternatywa dla mechanicznej pompy paliwa w Polonezie Caro 1,6 GLE '95 (MR'93) ? Po dłuższym postoju (10-15 godzin) z pompy paliwa schodzi wacha, zaworki nie trzymają (bakelitowe byleco). Na początku myślałem, że układ zapłonowy, ale nie ... moduł działa, cewka działa, świece nowe, statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiony...
Cewka(moduł) - napewno sprawny? Jest iskra na świecach? Zmniejsz może przerwę na świecach (na próbę) do 0,5-0,6 mm. Ustawienie zapłonu możesz sprawdzić lampą stroboskopową - po wykręceniu świec żeby lekko chodził na rozruszniku.
Samochód zgasł podczas jazdy i już nie odpalił.Musiałem go holować z 2km i oczywiście probowałem odpalić go na biegu - bezskutecznie.Na miejscu okazało sie brak iskry na każdej świecy..Wymieniłem moduł na używany ale sprawny( sprawdzany w innym poldku palił jak marzenie) nadal Brak iskry..czujnik obrotu wału czysty..paliwo i lpg jest..pompka paliwowa...
W nocy zapal i rozgrzej samochód i spryskiwaczem z wodą pryskaj po silniku z umiarem, po kablach, cewka, aparat zapłonowym i szukaj przebicia jeśli nic nie zobaczysz i auto nie zgaśnie to zrób analizę spalin na stacje diagnostycznej nie drogie badanie ok. 10zł Który rok auta i jaki przebieg.
Jak dobrze pamietam pod cewkami jest modul zaplonowy i on jest tego przyczyną.
Dużo rzeczy trzeba by było sprawdzić jedna po drugiej i tak na odległość - szczerze mówiąc nie da się od razu stwierdzić co jest nie tak. Na szczęście silnik w poldku jest prosty i powinieneś sobie poradzić. W pierwszej kolejności - standardowo - zapłon czyli sprawdzić świece, kable i cewkę z całą resztą. Później paliwo czyli dawkę na ssaniu bo może...
Sprawdź czy pompka podaje paliwo i czy jest iskra na świecach, to podstawa. Przypomniało mi się jak kolo z serwisu włożył mi do środka cewkę z ...fiata uno bodajże - było to niespełna 3 lata temu. Zobaczę czy jest iskra ale jestem zmuszony poprosić o instrukcję jak się bada pompkę paliwa. Dzięki.
Witam, mam problem z podłączeniem cewki w poldku. Nie mam pojęcia jak to zrobić, poldzio jest z 1992 roku 1.5 Caro. Jeśli ktoś posiada taki pojazd albo wie jak to zrobić to prosiłbym o fotki lub dokładny opis.
WITAM Jeżdżę POLONEZEM CARO PLUS 1.6 gli (1-punkt BOSH) z instalacją gazową RENZO LANDI (typ reduktora SE 81 VITON) Zapalam go zawsze na benzynie na gaz przełączam gdy silnik osiągnie temperaturę 50-70st. Tankuję tylko na BP i tylko na 2-3 stacjach w Krakowie, do baku leję zawsze Pb98. Nedawno wymienione: -filtr powietrza 500km -świece i kable 6000km...
mam poloneza 1.5 caro, strasznie szarpie na obrotach i to zarówno na paliwie jak i na gazie, wydaje mi sie ze jesli na jednym by szrpal to gaznik ale jesli na obydwoch rodzajach paliwa to chyba cos innego PROSZE O POMOC z gory dzieki (tylko podczas jazdy miedzy 2000-4000 obrotów) gaźnikowiec Moduł wymieniony, Zielony kabel od modulu do cewki wymieniony...
witam :) mam problem z moim polonezem, sprawa wygląda tak, podczas jazdy nagle obroty gwałtownie spadły do zera i juz sie nie chcial uruchomic, silnik działa bez zarzutu, iskry na świecach są, ciśnienie na tłokach jest w porządku, gaźnik jest czysty, akumulator sprawny, cewka nowa, moduł nowy, kable nowe, a jak go próbuję zapalić (niezależnie czy na...
o hamulcach już myślałem ale autko ładni się toczy a co do zapłonu może przyczyną jest sama cewka może daje zbyt niskie napięcie i iskra się dusi co myślicie może byćtaka przyczyna zaraz skocze zobacze jak wyglądają świece Dodano po 40 świece suche ale bardzo okopcone pewnie przez zabujczą mieszanke dziwne tylko że na wolnych obrotach jest wszystko...
Witam serdecznie drogich forumowiczy. mam problem z moim oczkiem w głowie. Polonez 1.4 16V z silnikiem Rovera z 1996 roku Benzyna z gazem. 122tyś przebiegu. 2 dni temu, podczas normalnej jazdy, przy wchodzeniu w zakręt samochód zgasł i nie dał się odpalić. Podczas próby BARDZO DŁUGIEGO KRĘCENIA samochód raz po raz załapywał na 1 góra dwa cylindry. Po...
Ten czarny przekaźnik ma styki NO (normalnie otwarte) i jest używany do załączania świateł. Ten żółty styki NZ (normalnie zamknięte) w moim poldku (przed caro) nie przypominam sobie aby był stosowany. Jak wiem - piszę, że wiem; jak mi się wydaje - zaznaczam to w poście... Czarny typ 541 zwierny przy podaniu napięcia, zastosowanie do włączania dużych...
Układ ostatecznie został wykonany połowicznie. Działał na dwóch testowanych silnikach samochodowych (Polonez Caro i Golf II). Jednak na silniku do którego był przeznaczony już nie chciał działać poprawnie. Jako że nie miałem go pod ręką, dałem sobie spokój z układem. Wydaje mi się że pomiar obrotów poprzez cewkę nawiniętą na przewód WN to przedsięwzięcie...
cewka polonez cewka polonez sprawdzenie cewka zapłonowa polonez
kyocera m2035 sterować klapek dmuchawa styki wtyczki
mikrokomputer cobra1 wiertarka celma wirnik
Buderus Logamax: Kod błędu 4C - Przyczyny i Rozwiązania ftd2xx.dll, FTDI, pakiety 64B – zastosowanie i optymalizacja transferu USB Full-Speed