Tu podsyłam Ci tematy dotyczące takiej cewki w 2.0E prześledź dobrze schematy, bo w wydaje mi się, że w jednym jest coś na odwrót ;/ http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... + 3 min szukania...
Masz pękniętą cewkę
Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN.
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
Zmień cewkę zapłonową i świece .
sprawdź cewkę!!
Kabelek na rozruszniku jest?(ten cieńszy) Jak będzie startował rozrusznik to reszta w "cudowny" sposób wróci do normy :D W skodzie masa przekaźnika odciążającego jest podawana poprzez cewkę automatu rozrusznika.
Cewka,wiązka, ECU.Miernik i do dzieła.
Wtryskiwacze do sprawdzenia świeca i cewka .
co to znaczy CAN?? Jak to leczyć?? Bo na innych forach piszą że to może być cewka.
Problem rozwiązany. To była spalona cewka.
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
Spróbuj jeszcze zmienić świece na nowe. Jeśli nie pomoże, to wtedy na 100% cewka.
Jak cewka sprężarki ?
Czujnik halla i dobrej firmy cewka.
Kontrolka miga cały czas w liczniku są dwa błędy kluczyk i cewka
Cewka zapłonowa.
U mnie jest to samo ale dopiero jak silnik osiągnie temperaturę czy może być ten sam problem czyli cewka
witam miałem podobny przypadek sprawdzić wtryski gazowe a jeżeli ok to może być cewka wysokiego napięcia u mnie była cewka
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Kilka dni wcześniej wymieniałem świece i na cylindrze 3 świeca była aż czarna to mi sie wydaje,że to jednak może byc ta cewka??
Proszę wymienić gumowe osłonki świec na szynie cewek zapłonowych.Koszt nowych oryginalnych kilka PLN za sztukę i skończy się strzelanie.
Panowie, ja mam podobny problem. W lecie padła mi cewka, poza jej wymianą splanowalem glowice, wymienilem uszczelki, wyczyscilem wtryski, wymienilem rozrzad. Teraz strzela coraz bardziej i to tylko na gazie. Znowu cewka?
Też ostatnio mi to chodzi po głowie, że to może cewka. Samą cewkę jestem w stanie wymienić, gorzej z kablami i świecami w razie czego. Nie ma za bardzo do nich dojścia. Jest jakiś sposób bez wykręcania cewki aby ją sprawdzić. W vagu jakiś blok pomiarowy sprawdzić? Nie chciałbym też wymieniać na nową jeśli ta byłaby sprawna. Nie jest tania taka cewka.
Tam jest 0,05,nawiń do wypełnienia karkasu cewki
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Jeżeli jesteś pewny,że z obudowy tylko wymiana cewki.
Czy może mi ktoś powiedzieć do jakiego silnika jest komputer o numerach 036906034BK. Jest on do fabi 1.4 16V benzyna ale czy do silnika z jedną cewką na wszystkie cylindry, czy do silnika co ma na każdy cylinder osobną cewkę?.
Nie elektromagnes tylko cewka zapłonowa...
Witam Prośba o pomoc w temacie jakie powinno być napięcie na wtyczkach od cewek w skodzie Octavi 1.8T z silnikiem AGU. Problem jest taki że silnik nie równo pracuje, na pierwszej cewce po odpięciu nie ma zmiany w pracy silnika. Zmierzylem napięcie i na pierwszej wtyczce od strony rozrzadu na pinach 1 z 3 jest 10V, na 2 z 3 jest 13V. Natomiast na pozostałych...
Jak już sam napisałeś winna cewka lub świeca na 4 cylindrze. Jeśli szarpie silnikiem jazda nie wskazana.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny. Ręce opadają.... Na mojego nosa przeciek powietrza,ale to temat nie na te forum,.
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
A ja bym jeszcze cewkę obstawiał
Izolacja może wyglądać jak nowa a w środku przewody utlenione. Mniejsza z tym, szukaj uszkodzenia nie w samym przekaźniku tylko w przewodach do niego. Sprawdź czy jest napięcie zasilające cewkę przekaźnika.
Przecież napisane co go boli. Przerwany przewód, odpięta wtyczka lub uszkodzona cewka zaworu.
Została jeszcze cewka.
Jaki kod silnika CAYA CAYB CAYC ma to DPF? W układzie dolotowym jest olej??? Czy dolot jest szczelny??? Sprawdź wtryskiwacze na stole, koszt to z reguły 25 PLN sztuka, więc żaden wydatek. Niestety jest tam układ zasilania paliwem z wtryskiwaczami Continentala. Być może przelewają, a jak masz DPF to nie zobaczysz czarnej chmury, tylko właśnie taki białawy...
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Komputer nic nie pokazał, a w tym samochodzie nie ma kopułki tylko cewka na świecach
Prawdopodobnie masz uszkodzenie w cewkach WN. Podstaw na próbę inne cewki. Pozdrawiam.
E tam, wcale nie bezpieczniej, uwierz mi napodłączałem się już obrotomierzy. Tamten stary aparat zapłonowy, który masz, jest z przerywaczem mechanicznym? Nie potrzebna Ci wogóle cewka dodatkowa.
Cewka i palec rozdzielacza?
Okazało się że nowa cewka / moduł po 1000 km jazdy padła .
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
Filtr paliwa, filtr oleju, olej, przeciwpyłkowy jakieś 1000km temu, te świece i ta 1 cewka tydzień temu
A więc ogłaszam że padła cewka. Temat zamykam.
Gdyby to kogoś interesowało moment {bezpieczny} na śrubach wychodzi w granicach 7-8 kgm {70-80 Nm} , nie polecam ciągnąc na upartego zwłaszcza tej śruby najkrótszej . Oporność cewki aparatu zapłonowego ok 3,5-3,7 kOhm , tak się składa że nie miałem iskry zaraz po złożeniu i padnięta okazała się cewka aparatu ..
Tak.........
Czy taka może być ANTENA SUNKER CB1 77 cm SZKLANA CEWKA * 400W +4dBić .
Pewnie to wypadanie zapłonu. Teraz trzeba sprawdzić czy to brak kompresji czy wadliwa świeca czy wadliwa cewka. Może to też byś nieprawidłowy skład mieszanki.
witam dziekuje wszystkom za pomoc zamieniałem cewki miejscami i okazało sie ze to nie one powodem usterki była przerwa w przewodzie który zasila cewkę temat zamykam
U mnie także cewka dawała iskrę na wszystkie świece, wszystkie wtryski lały, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i nic to nie dało. Dopiero, jak zakupiłem nową cewkę, zaczęła chodzić normalnie. 2 miesiące główkowałem, co może być, a wystarczyło wymienić cewkę zapłonową.
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Jaki silnik-na wtrysku pojedynczym czy wielopunktowym? Bo są różnice.
ok, a jak chcę uzyskać wyładowania pomiędzy 2 przewodami tak jak pisałem odległość no powiedzmy 0,5 cm to wtedy muszę od uziemionego rdzenia poprowadzić przewód uziemiający do plusa WN na tą odległość 5mm? Wyprowadzasz 2 przewody - od obu końców cewki, dodatkowo koniec o gorszej izolacji (blizszy rdzenia) łączysz z masą. Nie jestem elektronikiem ale...
Można zrobić mostek. Trzeba sprawdzić po kolei wszystko, rozrząd, zasilania, impulsy na cewkę i wtrysk.
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Sprawdzić przeskok iskry na świecach, przewodach z jedną świecą. Sprawdzić rozdzielacz, cewkę, itd.
Prawdopodobnie cewka do wymiany.
cewka , przecież już wszystko wiesz
Zobacz czy cewka ma zasilanie oraz bezpieczniki.
mieszacie producentów? 3 cewki jednej firmy, a jedna drugiej?
Musisz się zdecydować czy automat nie wybija (to słychać) czy wybija a rozrusznik nie kręci. Ale pewnie masz problem z masą i cewka nie ciagnie.
witam wszystkich mam problem ze skoda felicjka mianowicie padl mi rozrusznik wirnik zrobil zwarcie do masy i skopcila sie troche instalacja tzn kabel od elektromagnesu przy rtozruszniku rozebralem instalacje poizolowalem kable zalozylem nowy rozrusznik ikreci ale nie pali doszedlem do wniosku ze cewka padla zalozylem druga i idpalil ale po przejechaniu...
To się sprawdza rozrusznik jak jest na wierzchu, sprawdza sie czy dochodzi napięcie na cewkę. Temat zamykam.
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
Filtry i cewka założone nowe po podłączeniu komputera wyskakuje i znika co jakiś czas błąd "zbyt niskie ciśnienie gazu" Dodano po 3 Styki też przeczyściłem Ciśnienie gazu na komputerze to 1,24 bar a MAP 0,31 Dodano po 40 Poprzednia cewka gubiła prąd
Witam wszystkich, wczoraj wymieniałem cewkę w Skodzie Fabii 1 1.4 MPI i po wymianie cewki, gdy dodaję gazu, wyskakuje błąd ECP i brakuje mocy, ledwo jeździ. Po poruszeniu listwą i ponownym odpaleniu samochodu błąd znika i jest wszystko ok, ale po przełączeniu na gaz i dodaniu gazu czasami znowu to samo. Czy to jest możliwe, że cewka może być za słabo...
Wskazuję na cewki zaspolone,niestety na nowe co masz na myśli ja mam Fabie i objaw mam podobny. U mnie jest cewka nałożona na świece.
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
Witam serdecznie. Kupiłem skoda Octavia 2.0 benz bez gazu. Silnik odpala normalnie i po chwili zaczyna "kuleć" nie zawsze ale przewaznie. Swieci kontrka silnika. W czasie jazdy szarpie przy oduszczaniu i dodawaniu gazu poniewaz przerywa slychac ze nie chodzi na wszystkie cylindry ale podczas plynnej jazdy nie czuc szarpania jadac 130km/h plynnie. Prosze...
Zasilanie na przekaźnik jest ok? Sprawdziłeś? Ciągłość przewodu też i jego zwarcie do masy lub plusa? Dodano po 57 Sam przekaźnik też warto sprawdzić, zwłaszcza cewkę, oporność.
Witam Kolego Jeżeli w tym silniku masz metalową cewkę przykręcaną do silnika to mogłeś od razu zacząć od sprawdzenia i wymiany cewki .
cewka zapłonowa też była wymieniana .
Ja wiem , jest zepsuty. Po co mechanik wymieniał cewke , należało wczesniej sprawdzic czy jest impusl sterowania na cewkę na pinie 1 i 3 , kostki sterowania cewek.
Moja Skoda Octawia szarpie po rozgrzaniu na lpg, nowa cewka, przewody i swiece i regulacja u gazownika.
Czyli masz poczwórną cewkę , na którym ci pada cylindrze?
panowie temat uważam za zamknięty przyczyną była cewka zapłonowa dziękuje za odpowiedzi .
za duży kąt właczenia prądu cewki, ale trzeba sprawdzić czy grzeje się sama cewka, czy tez moduł podcewkowy.
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
sprawdzalem obwod jest sprawny (cewka nie jest uszkodzona)
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Kondensator około 1nF a cewka im większa indukcyjność tym lepsza byle bez przesady. Kilkanaście zwojów na rdzeniu ferrytowym spokojnie wystarczy, elementy nie są krytyczne a schemat trywialny. SławeK
Skoro masz po dwa bezpieczniki w kązdej lampie to ktoś poprawiał światłą. Zrobił to pewnie tak że pociągnął do lamp nowy kabel pewnie prosto z akumulatora i zastosował przekaźniki do żarówki mijania i drogowej. Zasilanie na przekażniki jest cały czas, a sygnał sterujący (na cewkę przekażnika) idzie z włącznika świateł przez manetke mijania / drogowe)....
Tam jest chyba "widelec" a nie cewka i kable!!! Może źle wpięty gaz?
to jest 1.3 kat felicja z 2000 roku, ma strasznie niske obroty w granicach 600, może to ta cewka która jest zamiast przewodów??
cewka jest ok.. Podejrzewam, że to może być cewka Zdecyduj się, bo podajesz sprzeczne informacje, jak ci odpowiedzieć ???
Tak jak napisałem wcześniej w poprzednim samochodzie błędy były sygnalizowane przez ECU samochodu - zapalenie lampki MIL i odpowiedni błąd, teraz po odpięciu cewki czy wtryskiwacza nie zapala się lampka i nie ma błędu.
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
a kolega sprawdził świece bo w mojej świece były winne a na dodatek był to champion cewka mało prawdopodobne ale sprawdź
Witam Jestem po raz pierwszy na forum a na samochodach nie znam się za dobrze:-)) Proszę o wyrozumiałość i pomoc:-) Zakupiłam w promocyjnej cenie cewkę zapłonową do samochodu skoda felicia 1,3 Kolega próbował ją dzisiaj wymienić. Okazuje się jednak, że wtyczka zakupionej cewki jest inna niż starej(ma wtyczkę na zatrzask). Na nowej podany jest nr 467905104...
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
skoda cewka cewka zapłonowy skoda skoda favorit cewka
klapa zmywarki schemat instalacji zafira ogrzewanie hydronic
klimatyzator galanzu klimatyzator galanzu
Dyskryminator FM – brak reakcji na rdzeń, duże zniekształcenia dźwięku, naprawa i diagnostyka Alfa Romeo 156 1.8 TS – utrata mocy, wariator, MAF, zapłon, diagnostyka