http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
Cewka zapłonowa.
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Nie elektromagnes tylko cewka zapłonowa...
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
U mnie także cewka dawała iskrę na wszystkie świece, wszystkie wtryski lały, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i nic to nie dało. Dopiero, jak zakupiłem nową cewkę, zaczęła chodzić normalnie. 2 miesiące główkowałem, co może być, a wystarczyło wymienić cewkę zapłonową.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Tak.........
Nie ma różnicy. PS. Sorki ze tak bez polskich znakow ale moja klawiatura nie posiada Pozdrawiam! Klikasz guziczek Pisownia i potem prawym myszy i da rade poprawić...
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
cewka zapłonowa też była wymieniana .
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
panowie temat uważam za zamknięty przyczyną była cewka zapłonowa dziękuje za odpowiedzi .
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Witam Jestem po raz pierwszy na forum a na samochodach nie znam się za dobrze:-)) Proszę o wyrozumiałość i pomoc:-) Zakupiłam w promocyjnej cenie cewkę zapłonową do samochodu skoda felicia 1,3 Kolega próbował ją dzisiaj wymienić. Okazuje się jednak, że wtyczka zakupionej cewki jest inna niż starej(ma wtyczkę na zatrzask). Na nowej podany jest nr 467905104...
To wypadają mu zapłony dziwne że program tego nie chwycił jako błąd. A świece i cewka zapłonowa w jakim są stanie
Pomyłka: Wymieniłem cewkę zapłnową a nie aparat zapłonowy.
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Tam jest chyba "widelec" a nie cewka i kable!!! Może źle wpięty gaz?
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Witam, Czy cewka zapłonowa w Skodzie Octavi 1.6, może brzęczeć na zimnym silniku? Inne objawy to przerywanie, szarpanie i czasami widać iskrę pod fajką. Pozdrawiam.
Skoda Favorit 135 LS. W aparacie zapłonowym jest cewka do wyzwalania sterownika zapłonu, jaka jest jej oporność .średnica drutu. ilość zwoi.
Chodzi mi dokładnie o kolejność przewodów do cewki zapłonowej tej skody nie ma tam wtyczki a przewody zarobione na wsuwki żeńskie,sprawdziłem po zapłonie dochodzi +12V czerwony,masa brązowy i 2 cienkie ze sterownika (impulsy są).Wtyczka jest prostokątna,cewka jak na zdjęciu.
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
Problem rozwiązany. To była spalona cewka.
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
sprawdzalem obwod jest sprawny (cewka nie jest uszkodzona)
piotrekwoj1 to co nakladasz na świece To jak już to zespolona CEWKA zapłonowa. Odpowiedz na pytania kolegi Pawła.
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Tak jak napisałem wcześniej w poprzednim samochodzie błędy były sygnalizowane przez ECU samochodu - zapalenie lampki MIL i odpowiedni błąd, teraz po odpięciu cewki czy wtryskiwacza nie zapala się lampka i nie ma błędu.
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Mechanik powinien wiedzieć. Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową.
Miałem na myśli że aparat zapłonowy jest ok Pomyliłem słowa
A więc tak, pompa paliwa działa, niestety iskry na świecy nie ma (sprawdziłem wsadzając gwoździa i dotykając do masy). Przed chwilą założyłem na chwile pożyczoną cewkę zapłonową, iskra była ale dalej nie odpala.
Zobacz numery...
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
No przecież masz cewka czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą\klucz zapłonowy-za mała wartość sygnału. Te fejsy są jednak za tanie
Jest to problem dotyczący zapłonu świece i cewka zapłonowa a jak nie to coś nie tak z rozrządem trzeba sprawdzić
Szukaj intake manifold pressure. Ciśnienie paliwa manualnie manometrem musisz sprawdzić. Dodano po 16 ...oraz wypadanie zapłonów na 1 i 3 cylindrze... A czy tak przypadkiem nie padło któreś uzwojenie na cewce zapłonowej?
Wypadanie zapłonów. Czyli albo wina samego układu zapłonowego - świeca, przewód, cewka, albo mechaniki - niedostateczne sprężanie, nagar w komorze.
Przyczyn może być wiele m.in układ zapłonowy , świece , aparat czy cewka WN tego VAG nie wykryje , zasysane lewe powietrze
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Witam. Jak śmierdzi paliwem to raczej przyczyny szukaj w świecach i kompresji. Możliwe że jest coś z tym modułem zapłonowym w którym jest zatopiona cewka , że się nagrzewa albo coś ??
E tam, wcale nie bezpieczniej, uwierz mi napodłączałem się już obrotomierzy. Tamten stary aparat zapłonowy, który masz, jest z przerywaczem mechanicznym? Nie potrzebna Ci wogóle cewka dodatkowa.
Zacznij od układu zapłonowego, gaz jest bardzo czuły na to. Jeśli chcesz zobaczyć czy przewodu masz do wymiany to rozrób sobie wode z solą, wlej do jakiegoś psikacza i psikaj po kablach a zapewne zobaczysz dyskoteke :) Tylko najlepiej jak będziesz to robił wieczorem jak będzie ciemno ;]
Wysiada mi któraś z trzech cewek zapłonowych, najgorsze jest to, że nie wiem która, bo jej nieprawidłowa praca objawia się dopiero przy dużej prędkości samochodu (kuleje na jednym garze). Jak sprawdzić w domowych warunkach która to? Nie stać mnie na kupno trzech cewek i wymiany wszystkich, chciałbym też przekonać się, czy faktycznie to cewka, żeby nie...
Masz sterownik Simos , cewka podwójna , bez kopułki rozdzielacza zapłonu? Czy sterownik Magneti - Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu?
Witam. Najprawdopodobnie stało sie cos z układem zapłonowym. Jak jest w niej jakis komputer to moze sie rozkodował.Bo pewnie odłaczałes akumulator??
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
Thomasch tam jest moduł zapłonowy w jednej obudowie z cewką. Najprostsza diagnoza to podłączasz kontrolkę DIODOWĄ między czany(+) i zielony(k) przewód i po kręceniu rozrusznikiem dioda ci miga.
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
Jeszcze cewka zapłonowa została. Ściągaj po kolei kable i czyść gniazda w które wchodzą kable. Na pewno któreś gniazdo zaśniedziało.
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
Według schematu W Vectrze A z silnikiem 1.6i C16NZ sygnał do sterowania obrotomierzem wychodzi bezposrednio z komputera. W Kadecie z tym silnikiem sterowanie było brane z cewki zapłonowej. Ignacy
Gdyby to kogoś interesowało moment {bezpieczny} na śrubach wychodzi w granicach 7-8 kgm {70-80 Nm} , nie polecam ciągnąc na upartego zwłaszcza tej śruby najkrótszej . Oporność cewki aparatu zapłonowego ok 3,5-3,7 kOhm , tak się składa że nie miałem iskry zaraz po złożeniu i padnięta okazała się cewka aparatu ..
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
W jaki sposób objawia si to szarpanie? silnik pracuje na 3 cylindry? czy jak dodajesz gazu to nierówno pracuje? Rozdzielacz, kopułka, palec w jakim stanie? Proszę mnie poprawić jeśli ktoś mi inne zdanie. W takim razie poprawiam Cie bo w tym aucie nie ma rozdzielacza zapłonu - tu jest jedna cewka która zakłada się jednocześnie na 4 świece. Brak przewodów...
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Najpierw sprawdź czy cewka i reszta jest w porządku. Jeśli masz 100% pewności gdzie ma być przewód z przerywacza to do drugiego zacisku cewki podaj "+" prosto z akumulatora i spróbuj uruchomic silnik. Jesli zapali to ok, jesli nie to masz problem z cewka lub z przerywaczem, chyba że aparat zapłonowy jest szrot. To bezpośrednie podłączenie możesz zrobic...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Problem rozwiązany, komputer nie wykazał błędu sondy lambda. Na 2 świecach nie było iskry przez uszkodzoną cewkę zapłonową, paliwo docierało do katalizatora gdzie wybuchało i rozgrzewało go do czerwoności co spowodowało zapalenie się samochodu od spodu.
Rozgrzej auto pod domem i sprawdź cewkę zapłonową jak juz auto zgaśnie, na uzwojeniu pierwotnym powinna mieć kilka omów, a na wtórnym (od strony kabli zapłonowych) ok 10kΩ ±2kΩ. Podaj wyniki pomiarów.
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Cześć. Jest to mój pierwszy post na tym forum . Jest to listwa od skody felicii 1.3 mpi . Główne moje zapytanie to. Czy da się naprawić tą listwę co niżej na obrazku.Wiem ze jedna cewka jest spalona . i czy by mi ktoś doradził jak wymienić tą cewkę . Dlaczego wiem ze jest cewka spalona ? bo przekładałem taką samą listwę od kolegi . skoda chodziła bardzo...
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
Dzień Dobry, Mam problem z samochodem Skoda Rapid 1.2 TSI 105 km. Silnik szarpie na biegu jałowym oraz przy mocnym dodaniu gazu od 1 - 2 tys obrotów. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymienione zostały w ostatnim czasie: świece, przewody, cewka zapłonowa wszystko z firmy NGK. Dodatkowo wymieniony regulator napięcia oraz filtr paliwa. Została przeczyszczona...
skrzynkę zbadam jutro. Mogę obrać trochę izolacji i zrobić mostek ? bez ucinania przewodów. Ciśnienie wygląda na słabe ale jak podlałem benzyną bezpośrednio to nie było nawet jednego wybuchu mieszanki. Może aparat zapłonowy? paluch może się przestawić ? Jak można zmierzyć cewkę ? wyczytałem gdzieś ze lubią się psuć w tych samochodach.
Witam, mam problem z moja skoda felicja 1.3 rocznik 95, zaczęło się od tego, że gdy jechałem felcia nagle gasła, ale zaraz odpaliła, później za kilka dni gdy mi zgasła podczas jazdy, męczyłem się z 20 minut pod maską, ale odpaliła, a znów już za kilka dni, gdy zgasła nie odpala do dziś, co może być przyczyną, rozrusznik kręci, wymieniłem palec w kopułce,...
Odpowiednie do tego silnika, ja zawsze wybieram NGK i zmieniam po 20kkm nie ze względu na to, że auto źle jedzie a na to, że szkoda przebić cewkę/cewki WN. Zawsze też zmniejszam szczelinę o 0,2 od tego co zaleca producent gdyż na LPG jest wyższe napięcie międzyelektrodowe. Każdy robi jak uważa, mnie się sprawdza.
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Nowa cewka 4226 jest chyba niedostępna,w każdym razie nie widzę jej w ofercie Zelmotu http://www.zelmot-electric.pl/ Więc pozostaje ta z Biazetu,jednak nowa to koszt ponad 45zł.Więc nie pozostaje nic innego,jak udac się na złom,i butelkę "zupki chmielowej" wycyganić jakąś cewkę od poloneza elektronika-powinna mieć oznaczenie 4226,oraz nalepkę z napisem...
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
u mnie takie dziwne głupoty w Astrze działy się przez prawie nową (miała z rok) CHIŃSKĄ cewkę zapłonową, założyłem orginalną 20 paro letnią i po problemie, a na benzynie też było ok, a na gazie czasem odcinało po prostu jak by wyłączyć zapłon, w życiu bym nie przypuszczał, wymieniałem i wtryski i kompa lpg i robiłem autokalibracje i nic nie pomagało,...
Przy rozrządzie było coś robione ? Rozrząd był wymieniany przy zakupie ok pół roku temu. Dodano po 12 Witam zrób jakąś diagnostykę na początek tester -Sprawdzić czujnik temperatury -Sprawdzić błędy -Sprawdzić ciśnienie paliwa Jeśli auto jest wyposażone w Lpg warto spróbować zrobic reset Ecu silnika. czy po za odpalaniem są inne problemy ? Diagnostykę...
Na której cewce? Zapłonowej?
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
Jawa ma chyba zewnętrzną cewkę zapłonową więc wydaje mi się,że impuls bez problemu można złapać z zacisku cewki zapłonowej tego do którego dołączony jest przewód idący od silnika. Tak byłoby łatwiej podłączyć i nie trzeba dekla zdejmować. Jeśli źle myślę to poprawcie
Czasami auto gasło, a po chwili z powrotem odpalało. Ostatnio też tak się stało. Po dwóch minutach zgasło, ale już nie odpaliło. Nie wiem co jest przyczyną. Czy komputer, czy cewka z modułem zapłonowym, a może coś innego? Wymieniłem cewkę na używaną, ale dalej nie działa. Ale może jest popsuta. Czy może coś innego jest odpowiedzialne za brak iskry....
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
Problem rozwiązany tym razem doszedłem co było przyczyną. Objezdzilem kilku elektryków każdy stawiał na cewkę zapłonową ale zamiast wymieniać podstawiłem drugą sprawną lecz problem nie ustąpił. Zabrałem się za rozkrecanie całego dolotu oraz zaplonu. Jak wyjmowalem wąż podcisnieniowy z przepustnicy rozlecial mi się w ręce a na pierwszy rzut oka nie było...
Witam mam dziwny problem z skodą felicją 1.6 mianowicie jak jest troszke słabszy akumulator to wtedy kręci a nie odpala,wystarczy na kablach podpiąc drugi aku i pali od szczała,na popych pali z miejscza,przełozyłem nowy aku i wystarczy troche pojezdzić i za jakiś czas będzie kręcił a nie odpali,wystarczy pnąc i złapie,wymieniona cewka,aparat zapłonowy,sprawdzone...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
Witam, Mam problem ze Skodą Octavią 2 z 2005 roku, silnik 1.6 MPI BGU. Wszystko było w porządku do momentu wymiany skrzyni biegów i sprzęgła. Po tej operacji pojawiły się następujące objawy: Na 1., 2. i 3. biegu auto nie ma mocy, ledwo przyspiesza, Jeśli jednak przytrzymam sprzęgło, dodam dużo gazu i gwałtownie je puszczę, to silnik wkręca się od ok....
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody WN -kopułka,palec aparatu - cewka zapłonowa -moduł...
Wymieniłem cewkę zapłonową na nową, bo auto nie paliło na jeden cylinder, stara cewka dawała za słabą iskrę, na dwie świece. Po wymianie poprawiło się że, po zdjęciu kabla tylko na jednym jest słaba iskra i na nim nie pali. Gdzie i jak szukać przyczyny.
cewka zapłonowy skoda fabia skoda fabia cewka zapłonowy cewka zapłonowy skoda octavia
makro kolor komórki głośniki przenośne ładowanie uszkodzi drzwi pralka
radio internetowe zacięcie papieru drukarce samsung
Renault Clio IV – tylna wycieraczka nie działa, przelotka klapy, silnik, UCH, diagnostyka Barton Ranger Classic 50 – lokalizacja blokad prędkości, CDI, wydech, gaźnik