Ustrój pomiarowy przyrządu uniwersalnego, analogowego może mieć różne oporności w zależności od tzw. czułości. Czułość (w tym przypadku) to wartość prądu, która wychyla sam ustrój (płynąc przez jego cewkę) na maksymalne wychylenie (koniec podziałki). Najbardziej czułe ustroje są 25-cio uA (mikroamperowe). "Przyzwoity" przyrząd ma czułość 100 uA. Myślę...
To nie chodzi o rezystancję (oporność) a tylko impedancję cewki. Swoją drogą to ... jakoś sporo Ci miernik pokazał - sprawdź dokładność pomiaru na jakimś małej wartości rezystorze.
Sprawdzona cewka jest ok
Parę om, bodaj 13. Ale jest na nią świetny sposób-wsadzam coś innego.
Weź multimetr i sprawdź cewkę na oporność. Porównaj z sąsiednimi. Jak to samo to pewnie wiązka. Jaki silnik i jego kod? Znowu nie podane dane auta,czy wy robicie to specjalnie?
Brakujące elementy będzie trudno odtworzyć bez ściągi . Może warto sprawdzić jak zachwuje się stycznik bez tych elementów , podłączając stycznik bez obciążenia , sprawdzić pewność działania i temperaturę cewki . Być może elektronika ograniczała prąd płynący przez cewkę po załączeniu .
Tachogenerator 68,70 Ω ±7%.
Witam wszystkich padła mi klima i obstawiam że wina leży po stronie spręzarki. Napięcie dochodzi do niej ale sprzęgiełko się nie załancza. Jak sprawdzić w najprostrzy sposób cewke? Jakią oporność powinna mieć dobra cewka?
Za głęboko brniesz. Cewka oporność oczywiście trzyma ? Za pomocą hot aira acetonu i przykładowo zmywacza do przepustnic (ja go używam) rozpuścić i wydrapać klej i organoleptycznie sprawdzić. Tam cudów nie ma.
Trzeba sprawdzić oporność cewki na zespole gazowym. Tylko tam na cewkę założony jest bezpośrednio automat palnikowy. Trzeba byłoby zdjąć automat. Ale zanim to zrobisz sprawdź czy masz gaz. Masz kuchenkę gazową? Działa?
Cewka i magnes znajduje się z tylu silnika a wyjście cewki tacho w listwie przy silniku i tam można zmierzyć oporność cewki i czy pojawia się napięcie podczas obracania bębnem. Jeśli cewka ma oporność a brak napięcia podczas obracania to masz problem z magnesem od tacho i wtedy trzeba tam zajrzeć by zobaczyć co się z magnesem stało. Jeśli motorek ok...
Z lektury wynika, że coś napewno jest niedobre. jeszcze nie wiadomo czy elementy czy twoje pomiary. Jeśli cewka ma oporność 55 ohm to bardzo dużo jak na układ zabezpieczajacy prąd dla celów oświetlenia itp. Tak samo nie pasuje mi aby inne cewki miały oporność 110 lub 440 ohm. A jeszcze do tego uzyskiwane napięcie 6 V. Kompletny brak konsekwencji. Obawiam...
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Nie wiem gdzie ta antena jest, więc rozebrałam licznik i cewkę. Sprawdziłam oporność cewki i wychodzi 23,5 Ohma, więc chyba ok... Przemierzyłam kable do zielonej wtyczki (rozebrałam wtyczkę) i tez jest git. Dalej, to już za wysokie progi, bo nie chcę rozbierać licznika na części pierwsze ...
Tak, pomogło. Wymieniłem całą odmę na nową. Zwarcie w instalacji zniknęło. Cewka miała oporność 7 ohm. Wymiana załatwiła problem. Polecam sprawdzić.
Ta moc 0,65W dotyczy tego przekaźnika Takamisawa i napięcia 24V. Przekaźnik znajdujący się we wzmacniaczu autora jest trochę inny tak więc może on mieć cewkę o innej oporności, należałoby więc go zmierzyć i przeprowadzić obliczenia do rzeczywistej oporności tego przekaźnika aby się przekonać czy ta moc będzie w tym przypadku mniejsza, większa czy też...
Tacho też jest sprawdzone. Cewka ma oporność 223 om (czyli tyle ile w specyfikacji). Płytka sterownika też nie wygląda podejrzanie
Niestety średnicy przewodu nie mam jak sprawdzić bo cewka jest w elektrozaworze metalowym i trudno rozbieralnym , praktycznie nie możliwe . Rozbiórka równa się uszkodzeniu a niestety nie mam dodatkowych .
A bez rezystora? Cewka ma oporność.
zwykle takie cewki maja kilkadziesiąt om
1) Sprawdzić czy przrywacz podaje napięcie na cewkę 2) sprawdzić oporność cewki (ale niewiem ile powinien wynosić, ale podam Ci wartości rezystancji z Fiata 125 obwód pierwotny (od przerywacza) ok 3Ω, a obwód wtórny 6,5 do 9KΩ (zależy od typu cewki i producenta) Pozdrawiam
Na stykach 1-1 brak rezystancji. Podam mu 12V na 1-1 Punkty 1-1 to jest styk, nie cewka. Miałeś sprawdzić oporność na pinach cewki, nie styku. Tam powyżej jest dokładny rysunek jak identyfikowac piny w tym przekaźniku. Dodano po 4 zmierz co pokazuje na 2-2 i 3-3
Kondensatora nie wymieniłem jeszcze, bo nie wiem w końcu jaki czy 10 nF czy 100 nF. Cewka ma oporność ok 150 Ω trzeba ją rozebrać żeby sprawdzić wizualnie? Generuje napięcie, ale tylko zwykłym multimetr mierzyłem. Pierwszy raz naprawiam taką usterkę. Proszę o poradę co oprócz wymiany kondensatora jeszcze zrobić w tym momencie? Dzięki z góry za pomoc
Z wymiarów oblicz sobie powierzchnie prekroju "okna" cewki, w tej powierzchni musisz nawinąć swoje uzwojenie zachowując odpowiednio współczynnik dokładności wypełnienia (nawinięcia) 0.6-0.8 to zalezy od Twej staranności. Nie zapomnij o uwzglednieniu grubości emali izolującej. Z moich pobieżnych obliczeń jesteś tam w stanie nawinąć 5950 do 7440 drutu...
Tej cewki nie sprawdzisz omomierzem, wewnątrz jest elektronika. Aby sprawdzić cewkę zamieniasz ją miejscami z inną cewką. Dalej chyba nie muszę pisać co i jak.
Zmierzyłem jeszcze raz oporność, ale na 2k, to pokazało coś ponad 200. Czyli wydaje się ok, ale jak ustawię przerwę na 0.3 czy 0.4 to iskry brak, jest tylko gdy koło szoruje o cewkę. Gdy dostałem piłę tak już było ustawione, i pracowała tak przez jakiś czas, możliwe żeby się przez to zepsuła? Można jakoś sprawdzić cewkę inaczej? Objawy pilarki są takie,...
Tam jest 0,05,nawiń do wypełnienia karkasu cewki
Witam. To jest chyba chassis z dwoma przekaźnikami. Proszę wylutować przekaźniki i podłączając zasilanie 5V na cewkę przekażnika sprawdzić oporność styków. Miałem w jednym z nich nadpalone styki . Pozdrawiam.
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
Obstawiam wyklekotane wtryski i ECU wysterowuje pierwszy wtrysk ponad normę i dlatego masz błąd wypadanie zapłonu. Ewentualnie cewkę miernikiem na oporność sprawdź na pozostałych wytryskach jaka jest i jaka na pierwszym jeśli taka sama na wszystkich....cóż wtryski do regeneracji.
przy tej sprezarce mozesz sprawdzic. sprawdzic czy masz +12V na kostce od cewki sprzegla, oraz opornosc tejze cewki. kostka z lewej ta blizej kola pasowego
to cewka ma oporność 3,1 KOhma, czy to w czymś przeszkadza?? Nieee, tylko ciekaw byłem natężenia prądu przepływającego przez tą diodę świecącą, teraz widzę, że to ok 20mA. Nie tragicznie, ale dioda zwrotna na elektromagnesie przekaźnika, tak czy owak niezbędna.
Witam. Mam dość nietypowe głośniki wysokotonowe w kolumnach i w wyniku drastycznego potraktowanie przez UPS w transporcie odpadły z nich magnesy. Jeden głośnik nieznacznie odżył po włożeniu magnesu drugi nie. 1. Ten co nie gra ma uszkodzoną cewkę - sprawdzona oporność miernikiem 2. Ten co gra cewka ma 8Ohm, natomiast gra tak cicho że praktycznie jest...
Sprawdź oporność poszczególnych cewek. Oporność powinna być w granicach 4 do 5 omów.
Około 200-220 omów.
Najpewniej uszkodzeniu uległa cewka. Dla pewności odłącz od głośnika przewody i zmierz miernikiem przejście, ew oporność cewki. Jeśli będzie ok to przyczyny należy szukać w zwrotnicy. Jeśli tweeter jest zabezpieczony żarówką, to sprawdź czy jest dobra. Cewkę kupisz w elmuzie: http://www.elmuz.com.pl/pdf/pdf.htm Przy odrobinie zdolności manualnych i...
Mam wrażenie takie że nie płynie gaz do palnika. Pomimo kilkukrotnego wyzwalania iskrownika (i tym samym ponoć otwarcie elektrozaworu prze moduł) nie czuć gazu w duszach palnika. Dla pewności sprawdź odczyt na gazomierzu, powinny zmienić się ostatnie cyfry. Jaką oporność ma cewka "serwozaworu"?
Da się ale muszą mieć cewkę o oporności 1200 Ohm/ 24V/20mA
Dobrze by było też sprawdzić czy głośniki nie są np. częściowo zwarte, lub mają rozsypane cewki... Zmierz oporność każdego z nich (po odłączeniu radia) i sprawdź naciskając delikatnie membranę każdego czy nie słuchać ocierania cewki o nabiegunnik magnesu. Sprawdź też w jaki sposób są podłączone do radia - czy są zgodnie ze schematem.
Z tym BMW to nikt mi nie doradził jak dzwoniłem ale i tak widzę, że taki zawór byłby bardzo drogi. Cewka została sprawdzona na oporność i wynosiła niecałego Ohma a z tego co się dowiedziałem powinna być wartość w okolicach 10.
oryginalna cewka ma 7,5 ohm, a nowa na membranie ma 6,5 ohm, Jak masz dwa takie głośniki, to najlepiej jak by oba miały podobną rezystancję. Jak masz jeden taki głośnik, to najlepiej znaleźć jego parametr Re i zastosować cewkę najbliższą tej wielkości. Jak nie znajdziesz jego parametrów, to najlepiej zastosuj oryginalną cewkę - pod warunkiem, że jest...
Witam! Zanim zdejmiesz cewki odchylania, zmierz oporności. Przeważnie oporność cewek H pasuje, a V można dobrać, przełączając z połączenia szeregowego na równoległe lub odwrotnie. Dobrze jest zmierzyć też indukcyjności. Cześć!
Witam Może być zawieszony,zatarty itp,lecz sprawdź miernikiem czy cewka ma przejście i jaką oporność .
Cewka przekażnika której oporność wskazuje miernik w megaomach jest uszkodzona i prawdopodobnie ma przerwę na uzwojeniu.
Teoria (czyli uogólnienie wynikajace z wielokrotnie powtarzanej praktyki) jest taka: - miedź (a takim drutem jest nawinięta cewka przyrządu) ma wspołczynnik temperaturowy oporności +0,4% na 1 stopień Celsjusza, zatem - zakładając zakres temperatur pracy przyrządu 10 stopni - uchyb wprowadzany przez zmianę temperatury spowoduje, że przyrząd nie będzie...
Rezystancja cewek w zwrotnicach powinna być możliwie mała, aby zmniejszyć straty (wydzielanie ciepła) na oporności czynnej. Równoległe dodanie rezystora do dławika zmniejsza sumaryczną reaktancję gałęzi, a więc pogarsza sytuację, gdyż rezystor praktycznie jednakowo przewodzi prądy o różnych częstotliwościach (w zakresie akustycznym) i zwrotnica zmniejsza...
Parę dni wstecz przy odpalaniu Tico rozrusznik musiał dłużej się kręcić aby nastąpiło uruchomienie się silnika. Wczoraj po zakończonej jeździe jakieś parę godzin później przy próbie odpalenia Tico - 0 szans na uruchomienie rozrusznik kręci się ale nie odpala Tico. Wziąłem sprawdziłem cewkę i oporność wynosiła 12,1K - czyli tak jak pisze w książce Trzeciaka...
Wykorzystaj wejścia: magnetofon, gramofon piezo. Cewkę zmierz omomierzem - powinna mieć ok.15-20% oporność mniejszą od deklarowanej impedancji głośnika. Problem będzie przy mierzeniu tanimi multimetrami - tam zwarte sondy wykazują ok 1-2 om zamiast 0. Cewka może być w pełni sprawna, mieć zwarte zwoje lub przerwę i przy użyciu omomierza jesteś w stanie...
Tak na szybko - kulka za daleko od cewki - za duża oporność cewki przy zbyt niskim napięciu (czyli za cienki drut) - czy nie nawinąłeś przypadkiem cewki bifilarnie ? Czy kondensatory rozładowują się po zamknięciu obwodu ? Czy masz do dyspozycji miernik uniwersalny ?
W jaki sposób się on uszkadza? Pali cię cewka? Uszkadza sie w ten sposób że następuje zwarcie międzyzwojowe w jego cewce, jej oporność robi się 2 ohm zamiast 8-10 (Tyle miały sprawne zawory, które montowałem). Słaniałbym się przy uszkodzeniu mechanicznym - jak nie pali tranzystora to następne słabe ogniwo.
Tak. czeszę(tubę)oraz grzybek pozostaw tylko cewkę z amortyzatorem Oporności zawsze sprawdzam przed zakupem Za min zdemontujesz czaszę sprawdź oporności będziesz mógł ewentualnie reklamować
pytanie czy to, że element się spalił to była wina jego samego czy może jakiegoś innego wadliwego elementu? Zmierz oporność za cewką , od strony +3VALWP> będzie jasne_ czy? i potem gdzie masz KZ (kr. zwarcie) *te napięcie co nieco zasila na tej płycie. Ponadto sam tranzystor ? Bez tej cewki (wylut na czas próby ) możesz sprawdzić czy działa IC stby...
Po pierwsze zmierz jeszcze raz oporność cewki w sprawnej zwrotnicy. Po wtóre zewrzyj na zakresie 200 Ohm sondy i sprawdź czy faktycznie pokaże się "0". Po następne kup dwie cewki 0,5 mH 1 Ohm i wymień w obydwu zwrotnicach. Po ostatnie sprawdź czy będzie dobrze. Pozdrawiam.
Witam. Cewki sprawdzasz omomierzem. Powinny mieć ok. 70/75Ω. Nie wiem dlaczego są tam 3 końce. W każdym razie tam gdzie będzie oporność około 70/75Ω podłącz zasilacz, akumulator 12V, do cewki włóż (nie głęboko) np. wiertło, podłącz napięcie - wiertło powinno zostać wciągnięte do środka.
Było to na Elektrodzie słabo szukałeś, zobacz wątek Toroidy -wzory obliczeń ?? w twoim przypadku musisz uwzględnić założenie (uzwojenie jednowarstwowe ) mam nadzieję że rdzeń nie jest zwijany z taśmy bo to zniekształci nieco obliczenia
nie mam pojęcia dlaczego nie sprawdziłem wcześniej ale czujnik(cewka) ma oporność 40 Ω a powinna mieć 800 Ω czyli ma całkiem inne parametry musze gdzies upolowac taka od poloneza i wtedy bede sprawdzal.
Chińska pilarka Castorama, brak iskry. Sprawdziłem cewkę -konektor przewodu gaszenia zwarty do rdzenia, postawiłem na uszkodzony moduł zapłonowy. Zamówiłem cewkę, przed założeniem sprawdziłem i ta też ma zwarcie do masy (oporność 4Ω). Czy taki opór to normalne? Być może nowa uszkodzona? Nie chcę na razie montować, bo mogę ją oddać. Prośba o pomoc.
Te przekaźniki są kompletne. Jak się naciska kotwicę, to zestyki się ruszają. Przekaźnik z jedną cewką ma oporność 3 kiloomy, dwucewkowe 300 i 400 omów oraz 400 i 400 omów.
Wykręć cewkę ,powkładaj w nią świece, połóż na głowicy tak aby dotykały masy i zakręć rozrusznikiem. Na wszystkich ma być iskra. W tym aucie jeśli sterownik nie wykryje zapłonu to w celu ochrony katalizatora odłącza wtryskiwacz. Jeśli na którymś nie będzie iskry oscyloskop w celu kontroli wysterowania cewki przez ECU. Jeśli sprawdziłeś wiązkę, oporność...
jeden gdwt gra drugi nie. A ten drugi nadal ma jakąś oporność? W ogóle nie gra, czy ledwo-ledwo? Jak to drugie to sprawdź czy cewka ma luz w szczelinie po jej montażu w korpusie (ale przed przykręceniem szyldzika). Czasem podczas dokręcania potrafi się przesunąć i blokuje się w szczelinie. Jak w ogóle nie gra, a ma oporność, sprawdź połączenie ze zwrotnicą...
Jak jest cewka to i oporność.... w zrozumieniu :D . kol autoas .
Do czego służy przełącznik w pionie pomiędzy R 412 a R 413. Jego płozenie ( 3 pozycje mozliwe) nie wnosi zadnych zmian. Jest to centrowanie w pionie. Dopóki będzie tylko kreska to zmiana połozenia jego powinna przesuwać kreskę w górę lub w dół. Sprawdź czy przypadkiem drugi przełącznik S601 opisany jako SERVICE SW nie jest w pozycji S bo powinien byc...
prawdopodobnie cewka tacho przy silniku sprawdź jej oporność oraz styki
Jaka jest wartość cewki tacho w tym silniki Na przyszłość zapamiętaj, że nieważna jest oporność cewki tacho. Sterownik i tak to sobie policzy, bo jest "zerojedynkowy" z dość dużą tolerancją. Prądnica na silniku pralkowym póki co, jest analogowa. Zwyczajnie ma wytworzyć jakieś napięcie na zaciskach prądnicy. Cewka nie może mieć zwarcia, ani przerwy....
do słuchawki dochodzi prąd. Na oba styki? Jeśłi tak to bardzo możliwe, że: a/ Odkleił się magnes i trwale zablokował cewkę (oporność jej wówczas może być prawidłowa). b/ kabel gdzieś się przetarł (izolacja z lakieru na przewodach) i robi się zwarcie (to również należy sprawdzić miernikiem). W pierwszym wypadku w grę wchodzi jedynie kupno nowych słuchawek...
OK, cewkę sprawdź omomierzem, czy ma jakąś oporność.
Cewka pierwsza oporność 1,44k prąd cewki to 18mA. Masz uszkodzone wyjście 18 21 albo źle podłączasz. właśnie obawiam się , że centralka cos nie daje właściwego napięcia. Jak mierzę napięcie w trakcie otwierania bramy to wskazania mam pływające. Powoli wzrasta i staje na 24V. Ale wystarczy obciążyć czymkolwiek i napięcie spada do 6V. Sprawdziłem z żarówką...
To sprawdzanie wykrywa zwarcie, a masz opór 160Ω - może kilka, nawet kilkanaście omów miernik uzna za zwarcie, ale tyle, to już nie.
Witam! Cewka w aparacie zapłonowym do sprawdzenia. Oporność i porządne przylutowanie końcówek uzwojenia. Cześć!
Siema Rozwiązałeś problem? Mam podobny problem. Router grande 50 4t 2013r skuter stał rok na dworze, lekko przyjęty. O dziwo iskra była więc zmieniłem paliwo, wyczyściłem gaźnik. Wymieniłem olej w silniku. Po tych rzeczach, skuter odpalił, ale miał tylko wolne obroty. Po dodaniu gazu, gasł. Winą było brak masy z silnika do ramy. Obroty pełne wróciły....
Witam chyba masz system EDC MS6,1 SPN 0833 Czujnik drogi regulacji – rejestracja drogi regulacji Strategia monitoringu Kontrola prawidłowości Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza pulsuje na czerwono • Symbol STOP • Lampka kontrolna czerwona • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 0 Nieokreślony błąd Wskazanie na wyświetlaczu...
Tak cewka cdi
Sprawdz oporność tacho po skończeniu programu ,u mnie zimna cewka miała prawidłową oporność po krótkim programie miała 0 Ω.
Średnio 50÷70Ω. Na module jest triak. Też mogło go "załatwić".
Zauważ że oporność dla składowej stałej (czyli prądu spoczynkowego kolektora) w samym obwodzie kolektora masz bardzo małą (może ułamek oma). Bo jest tam cewka i oporność 6,2k nic praktycznie nie zmienia. Nie nadaje się też do obliczeń. Za to prąd kolektora łatwo jest wyznaczyć z prądu emitera, który jak wiadomo jest "prawie" równy prądowi kolektora....
To układ jego wyprowadzeń. Możesz zmierzyć oporność cewki. Powinna mieć 180Ω. Mierzysz na końcówkach 2 i 5. Pozostałe trzy końcówki to styki przełączające. Jak widać na obrazku 1 łączy się z 4, czyli musisz mieć przejście w stanie spoczynku. Po podaniu napięcia na cewkę styki się przełączą i 1 powinna mieć przejście z 3. Trudno mi powiedzieć czy...
Generalnie z tymi rezystorami to jest tak: Służą one do podniesienia oporności niskoomowej cewki zapłonowej podczas normalnej pracy silnika. To rozwiązanie stosuje się w celu ograniczenia prądu płynącego przez uzwojenie pierwotne cewki i przerywacz. Jeśli mamy niskoomową cewkę i zasilimy ją bezpośrednio - z pominięciem rezystorów - duży prąd będzie...
Auto. https://obrazki.elektroda.pl/4154897300_... W dzisiejszych czasach, to pojęcie dosyć względne. Po wpisaniu takowej frazy w wyszukiwarkę widać to co powyżej. A, że tak zapytam. Twoje posiada markę, model, nr? A o oznaczeniach elementów interesujących forumowiczów już nawet nie wspomnę. Itp, itp
dokładnie tak jak napisał cirrostrato . Z opornościami cewek transformatorów sieciowych w skrócie jest tak że cewka która ma większą oporność z reguły ma być podłączona do sieci - w przypadku kiedy trafo ma obniżyć napięcie.
Ja tam widzę (na foto) układ opisany jako PU3503 - jak pisał kol. wytwarza +1.8VS_AON potrzebne do ... zasilania karty grafiki https://obrazki.elektroda.pl/6261800100_... Power Sequence https://obrazki.elektroda.pl/2589826300_... Po sprawdzeniu , najlepiej na ohmy (po wylutowaniu cewki pl3503 ) oporności od strony +1.8VS_aon...
No i po wymianie cewki prądniczki tachometrycznej na numer jak na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/6233569100_... pralka przestała świrować, program który ileś razy wspominałem sie nie zatrzymuje, bez problemu przechodzi o płukania, wypompowuje wodę, napełnia nową itd. 2 prania przeszły bez problemu. Dodam, że moja "zużyta" cewka...
Cewka powinna mieć określoną oporność. Nie masz miernika aby to sprawdzić? I spróbuj ją dobrze wysuszyć.
multimetrem cyfrowym Multimetrem, jedynie możesz zmierzyć ciągłość uzwojenia cewki, jego oporność i przebicie cewki do obudowy! Dlatego pytam, skąd - mV?
Masz taką cewkę pewnie w pilocie podlutuj elementy sprawdź oporność cewki jeżeli nie pomoże to tylko podpiąć clipa i zobaczyć co z tym mógł się wysypać ten jeden pilot.
Sprawdź kompresje na cylindrach zanim zaczniesz coś wymieniać. Chociaż objawy wskazywałyby na cewkę. Cewkę zapłonową da się sprawdzić, więc jej wymiana na chybił trafił nie jest do końca dobrym pomysłem. Samo odczytanie informacji z testera diagnostycznego, na przykład o wypadaniu zapłonu na którymś z cylindrów nie mówi nic o kondycji poszczególnych...
Moim zdaniem z jakiegoś powodu grzeje Ci się cewka. Miernik do łapy i sprawdź oporność głośnika. Pozdr.
Kto to wie? * zalezy od czego zaczeła się awaria laptopa. -zalany, upadł, zły zasilacz podłączono ( typu uniwersalny), sam z siebie,... :idea: pomierz oporności na cewkach, opornośc na +B w chargerze - jakie masz napiecia , - masz 3V na przycisku
Jeżeli masz jakieś cewki z innego telewizora o kineskopie A54... lub A51... i takiej samej średnicy szyjki to spróbuj je podstawić. Zobacz jakie gabaryty ma obraz , ewentualnie dokonaj korekcji , sprawdź następnie czy nie przegrzewa się tranzystor odchylania poziomego i TDA3653B . W wyszukiwarkę wpisałem hasło "wymiana cewek" i znalazłem m.in. to :...
Cewka nastawnika poniżej jednego oma, czujnik temperatury zależy od temperatury, powiedzmy w warunkach pokojowych od 3 do półtora kilooma, maleje wraz ze wzrostem temperatury. Oporność cewek pomiarowych 5 do 6 omów, między skrajnymi końcami dwukrotność. Nastawnik był czyszczony, sprawdź czy luty nie puściły, oryginalnie jest to zgrzewane.
Oporność ok. 30 om a napięcie jest gdzieś na elektrodzie, poszukaj.
Zasilanie na przekaźnik jest ok? Sprawdziłeś? Ciągłość przewodu też i jego zwarcie do masy lub plusa? Dodano po 57 Sam przekaźnik też warto sprawdzić, zwłaszcza cewkę, oporność.
Kupiłem przewody bo stare jeden ma ok 3kΩ teraz a drugi nieskonczoność na 20MΩ. Myślę, że jakąś oporność te przewody mają. Może jutro zdobędę nanoplex więc zrobię próbę. Zmienię przewody ponieważ cewka ma oporność po 1 i po 2 stronie ale na świecach nie widać iskry. Sprawdziłem mam 126 elx. Po prostu x było odłamane ale w dokumentach jest...
Cewka zapłonowa w silniku raket (paralotnia) Brak Iskry cewka ma oporności 1 OHm i 5 kOHm odległość cewki od magnesu jest 0,25mm. Swieca jest nowa ale nie ma na niej iskry ani na starej. Czy może mi ktoś wskazać gdzie może być przyczyna a może te oporności są niewłaściwe.
Proszę multimetrem sprawdzić oporność cewek.
....Co może być przyczyną namiętnie palącej się cewki ?... Szybkość narastania prądu w uzwojeniu pierwotnym oraz wartość tegoż prądu. W klasycznych układach zapłonowych oporność uzwojenia pierwotnego cewki wynosi 3,17÷3,43 Ω. W cewkach przeznaczonych do zapłonów elektronicznych oporność uzwojenia pierwotnego wynosi ≈ 0,8Ω lub nawet...
Czyli nawijam 100 obrotow i mierze, powinna wyjsc wartosc ok 100tysiecy (niewiem czy miernik ma tyle zer :) ) dziele to przez 320 i wychodzi 312,5 czyli prawie dobrze. O to chodzi? Sorry źle się wyraziłem wcześniej, to chyba przez zmęczenie. Nawijasz 100 razy drut nawojowy 0,1mm przecinasz go mierzysz jego rezystancje (wyjdzie kilkanaście om ), zmień...
Zmierz omomierzem opór cewki. Powinien wynosić ok. 20 ohm. Możesz to zrobić bez odlutowywania przewodów, gdy będzie uszkodzona cewka słuchawki, oporność będzie dużo większa.
Jest w obudowie qfn-20 wydaje mi się że to przetwornica od 5 V na cewce która zasila jest 5 V ale na tej samej cewce jest oporność rzędu 150 ohm. Przetwornica była podlana i rzeźbiona wcześniej przez jakiegoś magika bo miała zwarte dwa piny.
też tak słyszałem, że w silnikach 1.3 93r nie stosowano czujnika halla. Mam rozumieć, że jak padł tak nie odpaliłeś? Co masz z tego schematu co podesłałem? I gdzie masz napięcia? sprawdź tak jak to ktoś opisał: - włącznik bezwładnościowy ok? - rozrusznik kręci ? - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi ? - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu...
cewka sprawdzić oporność zapłonowa cewka sprawdzić oporność zapłonowy cewka oporność
hyundai wentylator chłodnicy membrany słuchawek roboty zelmer
stacja klimatyzacji płyta stacja klimatyzacji
Pralka Siemens WN14N208PL nie uruchamia się, ikona kłódki Jak sprawdzić elektrozawór pralki Bosch Max WFL 1200?