Jakiś dobry przełącznik do świateł , nie zapomnij o zabezpieczeniu bezpiecznikiem bo nawet w tak skąpej instalacji może nastąpić zwarcie .
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
zobaczyć czy jest cewka na stacyjce, albo metodą świstaka
Sprawdź połączenia masy ( moduł , kapa z cewkami ,impulsatorem, cewka WN stacyjka ,korpus silnika). Musi być dobra. W chińskich kablach nawet prąd się gubi( o złączach nie wspomnę)
po kolei-może narysój co chcesz podłączyć do stacyjki-czy na pewno jest to prądnica czy może alternator-- wyślij mail na priw. postaram się ci pomóc pozdrawiam.
Wita. Immo ma taką czarną cewkę przy stacyjce od strony kluczyka. Od niej idzie kabelek do centralki. Odłączenie nic nie da. Sprawdzić możesz Vagiem. Pozdrawiam.
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
na pewno cewka na stacyjce i paczka pod nia a samo immo siedzi w sterowniku silnika. tak po za tym to sie naprawia a nie usuwa. Jak masz drugi klucz spróbuj nim czasami pomaga
Sprawdź najpierw kable, wsuwki przy stacyjce, czy masa dobra jest. Spróbuj podłączyć światła prosto z cewki, jak będą to cewka dobra, jak nie to stacyjka.
Listwa - te dwa z lewej czerwone to plus plus po stacyjce i je należy rozłączyć. Cewka: czarny plus po stacyjce, brązowy masa, trzeci to impulsy sterujące.
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
Witam Posuwając się od cewki (po kabelku), która jest na stacyjce, dochodzimy do modułu immobilizera - tam są wtyczki i styki. Czyścimy je np. preparatem o nazwie Kontakt. Prawdą jest, że styki tam lubią korodować. Osobiście , przy takiej awarii (2x) musiałem wymienić cewkę na stacyjce. Jedną testowałem i po grzaniu suszarką, dostawała przerwę - (dużo...
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Sprawdź rozrusznik w trakcie awarii podając na niego plus do cewki, oraz czy na cewkę ze stacyjki przychodzi plus kiedy kluczyk jest w położeniu rozrusznika. Jeśli plus jest, należy naprawić rozrusznik, jeśli go nie ma, należy sprawdzić przekaźnik rozrusznika, okablowanie, oraz autoalarm. P.S. Popraw temat, w fordach nie było silników tdi tylko TDDI...
Można równolegle do styku stacyjki włączyć kondensator szeregowo połączony z cewkę przekaźnika. Po wyłączeniu stacyjki przekaźnik złapie na czas ładowania kondensatora. Myślę, że 2200uF/35V + przekaźnik 12 lub 24V. (Jak napięcie instalacji samochodu).
Plus na cewkę (przekaźnika) jest po stacyjce, a minus z ECU (sterujący)
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Tylko wymiana ,nic więcej jeśli chodzi o cewkę na stacyjce.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Tam za bardzo nie widać co jest gdzie lutowane, ale ogólnie musisz po prostu pominąć elektronikę w tym zaworze i podłączyć pod samą cewkę zaworu plus po stacyjce, czyli ten od starego zaworu.
Plus na cewkę to ma być +15 czyli po stacyjce. Jeśli cewka jest podłączona jak na twoim schemacie to śmiało możesz już kupować drugą. A jak cewka spalona to nie ma iskry.
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Usterki niektóre są wredne jak kolega wyżej szukałbym raczej w instalacji;Hall,cewka z modułem, stacyjka,przekażniki,wtyczka z gniazdem wielowtykowa na silniku. Powodzenia w poszukiwaniach.
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
jeśli alek dobry to pozostaje: - kostka stacyjki - rozrusznik (cewka, szczotki) - klemy alka - zaśniedziałe styki (przy rozruszniku) - immo - alarm
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Tak nie ma kontrolek. Cewka na stacyjce, czyli kostka stacyjki ? Czy to coś innego ?
Kolego sprawdź przy stacyjce cewkę czy jest i czy przewody od niej wychodzące nie są nigdzie uszkodzone. Jeśli dobrze pamiętam idą one do puszki nad bezpiecznikami. Jeśli są ok to wypnij wtyczke podegnij styki i użyj wd40 lub coś do elektryki. Miałem taki przypadek i pomogła taka operacja. pozdrawiam
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Nie poradzisz sobie sam z tym.
(at)rexman Hasło: Przekaźnik. Zasilanie po stacyjce na cewkę, styki robocze załączają stałe zasilanie na gniazdo. Lodówek i zasilaczy do laptopów nie podłącza się przez rozgałęziacze.
Otóż kabel biało-brązowy jest od zapłonu, czyli te podłączenie z tym 0 i 3. Pod te samo wejście trzeba podłączyj jeszcze przed stacyjką cewkę butelkową WN. Na krótko żeby tylko odpalił powinno to być tak: http://obrazki.elektroda.net/55_12572747...
Powiedz mi jak w tym aucie realizowane jest immo. Chodzi mi o to do czego podpięta jest cewka stacyjki?? Zakładam ze jakiś sterowniki nie ma zasilania, albo został uszkodzony przy wymianie aku.
cześć mam pytanie posiadam quada 110 i nie odpala cewkę zmieniłem stacyjka, się świeci lecz nie kreci prosze o odpowiedz będę wdzięczny :D
Czy podłączone właściwie i czy cewka stacyjki podłączona?
Cewka stacyjki do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
A ecu w ogóle ma zasilanie? Może jak kręcisz to stacyjka odłącza zasilanie na ECU. Daj rozrusznik bez stacyjki podaj własne +12V na cewkę rozrusznika.
Taką jawkę miałem przeszło 20 lat temu. Moim zdaniem masz źle kable. Z tego co pamiętam to z cewki impulsowej idzie prąd do cewki zapłonowej przecinany przez stacyjkę ( za lampą dwa czarne kabelki są połączone ) a powrót jest z cewki zapłonowej na przerywacz. Na zdjęciu widzę że przy silniku masz zielony kabelek zmostkowany z przerywaczem - źle. Z cewki...
Cewka na stacyjce standard w tym roczniku. Pasuje z sonaty nf i i30
Problem z immo. Padło całkowicie lub transporder w kluczu a najprędzej cewka wokoło stacyjki. W audi normalka że cewka się uszkadza lub nie łączy w złączu elektrycznym jeden z pinów. Vag Ci podpowie bez diagnostyki nie wiele mozna mówić co i jak.
Sprawdź prąd na bezpieczniku jak nie ma to podaj go oczywiście rób to kontrolką i wtedy spróbuj odpalić, trzeba by zajrzeć do schematu by znaleźć miejsce utraty prądu.
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Witam. Posiadam Yamahę YBR125 2016 rok. Motor nie ma iskry i nie mogę zlokalizować problemu. Wymienilem cewkę oraz stacyjkę, bo nie posiadał kluczyków. Prąd dochodzi do cewki, ale nie daje wysokiego napięcia. Z góry dziękuję za wszystkie informacje.
UCH przejrzane cewka stacyjki też po tych pracach auto odpala i na razie jest ok autko śmiga. za zainteresowanie i pomoc dziękuję .
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Da się odciąć immo , ale ja bym sobie dobrze popatrzył na cewkę stacyjki, przewód idący od niej do puszki immo. Gwarantuję,że problem leży właśnie tam :)
Co do immo to sprawdź cewkę na stacyjce i najlepiej przelutować całą płytkę.
w maluskszku nie ma przewodu od skrzyni do nadwozia,jest od silnika (plecionka na alt. )do nakrętek belki tylnej,ale fakt-koroduje znacznie.
Podłożenie i sprawdzenie modułu zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/1592618000_... Cewka jest sterowana masą a zasilanie cewki jest po stacyjce 12V. Jeśli nie ma iskry a sterowanie cewki jest nadaje się do wymiany.
Dorobienie tego przycisku sugeruje uszkodzoną cewkę stacyjki, zobacz jeszcze raz świece,czy ich nie spalił? Może automat ich nie wyłączył? Immo raczej będzie ok, zobacz tylko tą cewkę, czy jest dobrze na kostce zapięta. Przydała by się diagnoza komputerowa, czy nie ma błędów, jeśłi odpala po niecałej sekundzie to dobrze jest:)
Cewka stacyjki zostala wymieniona na nową, do tego mam nową parę kluczy. Auto pali ale po chwili gaśnie, tak jakby komputer nie był zsynchronizowany z resztą. Moze znacie sposoby zaprogramowania nowych kluczy?
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
bankowo immo. Warto sprawdzić cewkę naokoło stacyjki, nie spadł Ci kluczyk?
będzie moduł albo cewka. oraz stacyjka, przycisk gaszenia i czasem mikrowyłącznik w dzwigni sprzęgła. Dodano po 2 pomiar oporności cewki zapłonowej, Z tym bywa czasem klopot. Zdarzają się cewki z układem CDI wewnątrz. Pomiar tego multimetrem nic nie wniesie do sprawy.
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
kolego naprawdę jeszcze coś spaprasz, ale opiszę Tobie przewody ( do czego podłączyć) : -czarny -masa (akumulator) lub inny punkt masy -czerwony - +12 V po zapłonie (stacyjka, cewka WN) -brązowy- impulsy ( cewka WN) -niebieski - elektrozawór gazu , reduktor,wielozawór , przekaźnik - biały - wskaźnik gazu -żółty - w instalacji wtryskowej nie podłączasz...
58 - plus do podswietlenia 31 - masa 15 - pus po "stacyjce" 1 - do cewki (minus albo 1 zależy jak cewka opisana)
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Do immo stacyjka, cewka i klucz
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Na cewkę przekaźnika powinno iść 12V po stacyjce i masa podana z ECU (jest tylko przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu) - napisz jak to wygląda u Ciebie. Po południu podeśle schemat do G40.
sprawdzić cewkę na stacyjce
chyba ci wysiada czytnik kluczy (cewka na stacyjce )
Sprawdź czy podaje prąd na cewkę, może stacyjka padła.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Kostka stacyjki włączona na "rozruch" podaje 12V na cewkę automatu!!! Zwiera - zwarcie - zwieracz; kojarzysz?
Już je podoginałem, żadnej poprawy. Cewkę przy stacyjce tez sprawdzałem, ma jakieś 25 omów.
Dwa kluczyki jednocześnie nie padają, ale cewka w stacyjce - sprawdzę obwód.
Antenka to ta cewka naokoło stacyjki.
dzisiaj podpinałem clipa do meganki kolegi wyszło ze połączenie pierscień decoder -decoder pierscienńczyli co myślicie ze ta cewka przy stacyjce? Na razie wylączylem mu blokadę zapłonu.
Sprawdziłeś cewkę przy stacyjce?
Okazało się że patent z podklejaniem kluczyka pod cewkę stacyjki jest nieskuteczny. Tam gdzie jest miejsce pod stacyjką, tam sygnał z transpondera nie dociera do urządzenia, nie wykrywa go. Jak wygląda sprawa z przełożeniem transpondera do nowego kluczyka? Wyrobią mi na moje polecenie kluczyk z wolną przestrzenią w miejscu uchwytu? Czy transponder wykroić...
witam kolo stacyjki nie na zabnej cewki nie widac żadnych kabli po cewce jeżeli dobrze pamietam pasata to tam była cewka na stacyjce.
transponder w kluczyku, cewka na stacyjce, sterownik. Tyle wiem.
Na schemacie masz połączone na stałe do + cewkę przekaźnika, a drugi koniec jest przyłączany do masy. Stacyjka działa odwrotnie - podaje plus, dlatego należy jeden koniec cewki przekaźnika przyłączyć do masy, a drugi do stacyjki w miejsce, gdzie jest podawane napięcie po przekręceniu kluczyka. Styki przekaźnika pozostają bez zmian - jeden koniec przez...
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
Ale auto pali ? jeżeli tak, to wystarczy skasować błąd interfejsem, jeżeli nie pali to trzeba sprawdzić czy w immo są kluczyki dodane, albo cewka przy stacyjce nie "widzi" transpondera z kluczyka itd.
Cewka dostaje po stacyjce plus Gdzie taką WSK widziałeś?
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
cewka wokół stacyjki jest uszkodzona,czy dokupie ten element,lub czy jest prosty sposób na ominięcie tej cewki
A co z dozownikiem oleju? Moduł moim zdaniem nie jest drogi - 200 zł na znanym portalu aukcyjnym. Czy cewka zasilająca, impulsator, stacyjka, cewka WN i przewody zostały sprawdzone pod kątem "nie łączenia"?
Sprawdź przewód masy silnika...
Witam, problem polega na braku prądu na cewkę rozrusznika. Stacyjka wygląda w porządku. Proszę o sugestie. Pozdrawiam!!!
Cewka ma jakiś maksymalny prąd jaki nie spowoduje nasycenia lub przegrzania. Archaiczne cewki do układów z przerywaczem miały prąd ustalony rezystancją uzwojenia, na włączonej stacyjce ale zgaszonym silniku cewka mogła się grzać i musiała to wytrzymać. Współczesne cewki pracują z elektronicznymi układami zapłonowymi, mają małą rezystancję uzwojenia...
Sposoby są różne można odłączać wtryski. Jak jest rewizja pompy to jej odłączyć wtyczkę (nie ma ciśnienia nie ma wtrysku). Jak jest rozrusznik na wierzchu to można podać 12 V na cewkę bez stacyjki. Odłączyć czujnik wału. Zasilanie na ECU. Sposobów mnóstwo i zależy od marki/modelu/silnika co jest najprościej i spowoduje komplikacji potem.
Witam mam problem z moim citroenem silnik pracuje przez 5 min sam gaśnie nawet na postoju i nie chce puzniej zapalic mruga kluczyk ,stacyjka i cewka w stacyjce sprawdzona ,dalej to samo , ostygne ok 1 godzina zapala wszystkie kontrolki gasną mija 4-5 min gaśnie silnik nie mozna zapalić.Prosze o pomoc ,gdzie szukać -wymienić czujnik poł.wału, jakiś przekażnik
Witam daj prąd bezpośrednio na cewkę rozrusznika. Jak nie zakręci to do sprawdzenia masa lub rozrusznik do naprawy, a jak zakręci to do sprawdzenia cienki przewód od cewki , przekaznik lub kostka stacyjki.
Witam! mam problem, auto odpala i gaśnie( typowe w uszkodzeniu immobilizera), w kluczyku brak elementu elektronicznego, auto bylo kupione miesiąc wceśniej paliło bez problemów, znalazłem wyjęta z zegarów kontrolkę kluczyka, teraz się swieci, cewka stacyjki ok. czy jest możliwe czy nie(może dzieciaki rozebrały kluczyk?), aby immobilizer był odłaczony...
-stacyjka -moduł -osławony kabel łączący aparat z modułem -cewka nadajnika impulsów ( w aparacie)
Wspomaganie raczej nie ma nic wspólnego że nie odpala, a cewka przy stacyjce podpięta, transponder nieodebrany, wypinałeś przecież. Co do samego wspomagania to trzeba kalibracji układu , czujnika skrętu.
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
uszkodzona cewka stacyjce styki stacyjce napiecie stacyjce
25pt4423 dławik pacifica czujnik świece moment
behringer europower proste uklady elektroniki
Jak zrobić różdżkę do szukania wody? Ile oleju do skrzyni Ursus C-330?