Sugerowałem, żeby sprawdzić na fabrycznym CDR 500 czy reaguje na stacyjkę. Jeśli nie reaguje, to prawdopodobne uszkodzenie w obwodzie plusa po stacyjce (bezpiecznik np. 5A jeśli jest lub styki stacyjki).
Witam.Warto po jeździe sprawdzić czy się nagrzewają styki stacyjki abo połączenia w skrzynce bezpiecznikowej itp.Ma pewno coś się przypala i wkrótce przepali się całkiem,więc zapobiegaj.
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Z pomocą np. multimetru (lub układu z żarówką) rozszyfrujesz styki stacyjki. Środkowy (grubszy), to plusowy z akumulatora, I pozycja może być np. tylko radio, II zapłon a III i ostatnia pozycja "sprężynująca", to uruchamianie rozrusznika.
Masz problem z połączeniami przewodów do stacyjki ,od stacyjki do włącznika (z dźwignią). Gdzieś jest przypalone połączenie. Styki w stacyjce, też mogą być przypalone. Pozdrawiam
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
Możliwe, że wypaliło styki w stacyjce.
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Jeśli w momencie przekręcenia klucza w stacyjce nie słychać efektu załączenia włącznika elektromagnetycznego przy rozruszniku(stuknięcie) to najprawdopodobniej szwankują styki stacyjki odpowiadające za załączanie tego włącznika. Kostka stacyjki do wymiany.
Ale objaw z radiem całkowicie prawidłowy...radio włączone, zapłon nie i napięcie jest ok. odpalasz napięcie siada do 8V, i radio się wyłącza aby nie uszkodzić...przestajesz kręcić napięcie wraca do normy i radio startuje dalej....tak ma być bo sam tak mam w opelku swoim....a jak stacyjka działa to nie ruszaj bo nieodpalisz. Pozdrawiam
Miałem coś takiego w Toyocie Camry. Wystarczyło wymienić sprzęg i było po kłopocie. Pęknięta zewnętrzna część zębnika i trzeba się dokładnie przypatrzyć żeby to znaleźć. Same zęby całe i wszystkie. Rozebrałem wcześniej i wiedziałem co jest a jak pod sklepem sprawdzałem na rozłożonym rozruszniku czy taki sam to patrzyli na mnie jak na wariata. Do zdemontowania...
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
a nie mam gaszenia w sensie silnik odpala bez kluczyka i trzeba gasić go z fajki w silniku Jeżeli kluczyk i stacyjka to oryginały z WSK-i, oraz wszystko podłączone zgodnie ze schematem to radził bym sprawdzić stacyjkę. Dokładnie to sprawdzić te dwie blaszki/styki w stacyjce, które po włożeniu/wyjęciu kluczyka się zwierają/rozwierają.
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
http://forum.vw-passat.pl/threads/68180-...
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Kostka stacyjki dla wersji bez automatycznej skrzyni biegów ma tylko wykorzystane piny 1,2,3,5 załączam schemat (S149 styki stacyjki dla wersji bez automatu) .. Częstym problemem są styki stacyjki(kostka) lub wyrobiony wkład stacyjki ( nie przełącza poprawnie ) ... Tak to mniej więcej wygląda u ciebie - po prostu ktoś poszedł na łatwiznę i nie wymienił...
Czy to może mieć ze sobą coś wspólnego? Tak. Do sprawdzenia: -bezpieczniki -masa silnika i obudowy -sterownik(komputer) silnika -immo jeśli jest Oraz wszystkie styki w stacyjce. Poza tym podczas hamowania trzeszczy głośnik. Czy ktoś grzebał przy elektryce?
Dzięki zamieszczonemu tu zdjęciu udało się i mnie wymienić starą, uszkodzoną stacyjkę na nową. Dziękuję i pozdrawiam. Marta
Prawdopodobnie problem jest z fabrycznym immobilizerem, sprawdź pętle immo na stacyjce (styki, kalość kabla itd..), sprawdź czy usterka występuje też przy kluczyku zapasowym.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Nie ma.Po prostu poszły z dymem styki w kostce pod stacyjką.
Moim zdaniem, projektanci tych aut producenci tych aut miejscami mają nie po kolei w głowie. Chociażby to, że "wyjęcie" kluczyka nie rozłącza obwodów głównych zasilania. Zastanów się, co piszesz... po pierwsze tam nie ma kluczyka, a nawet gdyby był to styki stacyjki, nie przeniosą takiego prądu. Po drugie, jak miałoby wyglądać ładowanie baterii? Tam...
Do sprawdzenia ciągłość przewodów,styki,stacyjka kombinować dociskać kluczyk,pokazuje obroty wału,odpalasz na wciśniętym sprzęgle czy nie,stop działa,masa silnika,szukać zieleniny.
Jeśli chodzi o alternatory to stare T-25 miały alternator 6-cio diodowy a wszystkie nowsze 9-cio diodowy. Różnica była w wyprowadzeniach przewodów. Sześcio-diodowy miał wyprowadzeń 6. Trzy z nich to wyprowadzenia fazowe, jedno odbiór prądu ładowania, jedno masowe i jedno sterowanie z regulatora napięcia. Regulator napięcia był na zewnątrz pod zestawem...
Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
Jakie światła działają, wszystkie, czy tylko postojowe? Jeżeli tylko postojowe to prawdopodobnie samą stacyjkę szlag trafił, ew. jej przewody zasilające, bądź styki
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
Może styki stacyjki ??? , miernik w dłoń i podstawowe pomiary wszystko wyjaśnią ..
Sprawdź czy dochodzi napięcie na przekaźnik odciążający styki stacyjki /18/, według dokumentacji jest to przekaźnik w drugim rzędzie nad bezpiecznikami nr 13,14.
Witam. Skoro na rozruch zasilanie jest podawane więc na dojściu do stacyjki jest OK Złe rozumowanie - wcale nie koniecznie, to są inne styki. W pierwszej kolejności pomiar na stacyjce.
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Dziękuję za odpowiedź, wymienię przekaźnik pompy i będę obserwował. Dziwi mnie, że po uderzeniu w kierownicę odpalił. Chyba że to przypadek, albo jakieś styki w stacyjce.
Witam sprawa się rozwiązala przy okazji przeczyscilem wszystkie styki i podladowalem Aku ale przechodząc do sedna okazały się nieszczęsne styki w kostce stacyjki dziękuję za pomoc problem rozwiązany :))) Dodano po 1 Zabrudzone styki stacyjki
O i teraz podchodzisz do sprawy właściwie. ja bym teraz poszukał tego 1304 i tam posprawdzał, albo pooglądał (żarówką) kable i styki od stacyjki.
A przetwornicę czym załączać ? jak stacyjką to przepalę styki stacyjki raz dwa podczas ładowania kondensatorów. Pozdr
Komunikacja z większością modułów w aucie odbywa się poprzez zegary stąd problemy z komunikacją. Sprawdź bezpieczniki 10, 34, 43 czy nie są spalone. Sprawdź miernikiem czy na tych bezpiecznikach jest napięcie, na bezpieczniku 10 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 1-szą pozycję, na bezpieczniku 34 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 2-gą...
Coś się zużywa albo się nadpaliło. U mnie dziwne objawy skończyły się blokadą stacyjki co z kolei spaliło rozrusznik. Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki...
Chodzi ci o styki stacyjki? Jeśli tak to wystarczy mały śrubokręt albo ampuł (nie pamiętam) Ściągasz kostkę przyłączeniową i pojawią ci się dwa wkręty odkręcasz je i schodzą styki.
Witaj! Nic nie wiemy o twoim samochodzie,od kiedy tak to się dzieje,czy ktoś grzebał itp. Moje podpowiedzenie to bym sprawdził połączenia z masą nadwozia akumulator silnik,bezpieczniki czy nie mają śniedzi na stykach oraz stacyjkę i połączenia w koło.Może tam są luźne przewody. Jak piszesz radio gra bez pracy silnika a po uruchomieniu przestaje. Stacyjka...
Normalne, BMW i Skoda masę od przekaźnika odciążającego styki stacyjki podłącza do styku 50 na rozruszniku. Powoduje to, że w chwili gdy zalączymy rozrusznik przekaźnik rozwiera styki i nie ma prądu na układach nie potrzebnych do rozruchu silnika.
Obstawiam kostkę stacyjki, spróbuj zrobić tak: 1. namierz przekaźnik rozrusznika i go rozbierz tak byś mógł ręką ścisnąć jego styki 2. przekręć stacyjkę w pozycje zapłonu - zapalone kontrolki 3. ściśnij ręką styki przekaźnika rozrusznika 4. jak odpali znaczy że do wymiany kostka stacyjki na 100%
Grzanie grzaniem a może stacyjka (klamka) się wypaliły styki wewnątrz. Chyba że stacyjka z kluczykiem padła. To też, a może styki załączające rozrusznik w tym elektromagnesie/bendiksie (jak niektórzy nazywają) nie załączają napięcia na rozrusznik skoro słychać "pyknięcie" a nie rusza rozrusznik. Dodano po 2 Ale chyba ten włącznik rozrusznika jest sprawny...
Wątek kwalifikuje się do kosza. Nie dość że żaden Leon nie miał silnika o oznaczeniu "AFN", bo to nie ta epoka, to jeszcze obecność/nieobecność prądu nic się nie ma do "odbijania kluczyka" w całkowicie mechanicznej stacyjce. Po nieudanej próbie odpalenia auta podłączyłem z powrotem 2 oczkowe konektory na swoje miejsce. Od tego momentu mam tak że bez...
Pod pinem 10 niepotrzebnie będzie obciążał styki stacyjki - a jeśli jeszcze da obciążenie 90W ??
Wymontuj stacyjkę i sprawdź czy wszystkie styki i przewody są ok bo z tego co piszesz wyraźnie widać że coś nie łączy w stacyjce może przewód się obluzował albo coś upaliło. lub kabel ze starości zaśniedziały itp...
Bo nie wolno zwierać - można z jednego plusa stałego /który jest cały czas/ podać na 2 styki a drugi po stacyjce zostawić wolny Są do tego w sprzedaży takie redukcje ISO na ISO ;) bo nieelegancko ciąć instalacje
podładuj akumulator do gęstości elektrolitu 1.28 g/cm lub wypalone styki e elektromagnesie przy rozruszniku lub zaśniedziałe styki na kostkach , stacyjce
Ok dzięki koledzy to mi trochę rozjasnilo sytuację jutro zacznę sprawdzać bo wydaje mi się że w niektórych przypadkach pomyliłem styki stacyjki.
Witam Posuwając się od cewki (po kabelku), która jest na stacyjce, dochodzimy do modułu immobilizera - tam są wtyczki i styki. Czyścimy je np. preparatem o nazwie Kontakt. Prawdą jest, że styki tam lubią korodować. Osobiście , przy takiej awarii (2x) musiałem wymienić cewkę na stacyjce. Jedną testowałem i po grzaniu suszarką, dostawała przerwę - (dużo...
Radzilbym poprostu , przeczyscic styki stacyjki .
Stawiam na styki stacyjki. Wziąłbym również na przegląd pompkę paliwową.
Więc tak winy będzie sterownik który dostał trochę wody czy raczej kostka stacyjki? Tak że już stacyjkę też możesz wykluczyć. Sprawdź wszystkie styki przy rozruszniku, w szczególności te plusowe, dobrze je przeczyść.
Zasil te lampy, dla testu, bezpośrednio kablem z aku czy rozrusznika (i masa nie przez blachę maski) i będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Wszystkie styki po drodze, łącznie ze stacyjką, pracują w warunkach nie jak w kabinie samochodu, tylko w pyle na polu itd. Jeśli nie wyglądają jak nowe, to są do wymiany. Miej to na uwadze.
Ten jeden gruby kabel idzie do akumulatora a nie na stacyjkę chociaż ktoś mógł zrobić usprawnienia. Drugim przewodem jest masa (obudowa rozrusznika). Do sprawdzenia czy nie połączone na krótko styki rozrusznika.
Co to mogła być za przyczyna takiego objawu ? Sam napisałeś: nie do końca przekręciłem kluczyk wyjmując go i w efekcie akumulator się rozładował. Styki w stacyjce w końcu wróciły do swojej pozycji, co nie znaczy, że nie trzeba wymienić stacyjki aby nie było możliwości wyjęcia kluczyka w innej pozycji niż właściwa?
Nie wiem, czy stacyjka odcina tylko przewód ACC sterownika, czy główne zasilanie na sterownik. Nie mierzyłem tego. Głupio byłoby, gdyby odcinali całe napięcie na sterownik - smażyłoby to styki stacyjki, ponieważ przy załączaniu ESC ładujesz duże kondensatory wewnątrz ESC. Jest spory strzał prądu. Natomiast sam przewód ACC to prąd liczony w mA lub nawet...
Udało się częściowo, auto odpalało ze stacyjki, były światła, ale z resztą już zabrakło czasu i cierpliwości. Dość długo sprawdzałem miernikiem, co od czego jest i jak działają styki w stacyjce. Auto zostało sprzedane, więc temat do zamknięcia. Reg. 3.1.2-3.1.3. Rejestracja/korzystanie z więcej niż jednego loginu. W przypadku stwierdzenia naruszenia...
stykiem stacyjki i obudową, a po dociśnięciu rdzenia przejście jest pomiędzy obudową, stykiem długim (tym od akumulatora), stykiem stacyjki i stykiem krótkim. czyli teraz wyglada dobrze. Przy pomiarach weź pod uwagę istnienie dwóch uzwojeń w elektromagnesie - głowne i podtrzymujące.
Aby rozszyfrować styki stacyjki nie potrzebny schemat instalacji, wystarczy omomierz kartka papieru i ołówek. W ten sposób rozrysowałem stacyjkę Octavii 1. https://obrazki.elektroda.pl/2685107700_... Trzeba włożyć kluczyk w stacyjkę i pomierzyć omomierzem które styki łączą w każdej pozycji. To samo przy wyjętym i włożonym kluczyku.
Czas zadziałania wyłącznika elektromagnetycznego wciągającego sworzeń jest tak szybki i do tego bezwładność bezpiecznika nie są w stanie jego uszkodzić przy braku uszkodzenia uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego.W bardzo wielu obwodach maszyn rolniczych i samochodów cewka wyłącznika elektromechanicznego nie jest zabezpieczona bezpiecznikiem.i może...
Po pierwsze nie piszesz w jakim to ma byc aucie poza tym najlepiej to zrobic stosujac dodatkowy przekaznik gdyz zarowki pobieraja troche pradu wiec styk w stacyjce moglby tego nie wytrzymac!!! a najprosciej to znalezc w stacyjce przewod na ktorym pojawia sie 12 V w momencie przekrecenia stacyjki i znika na czas wlaczenia rozrusznika styki przekaznika...
(at)rexman Hasło: Przekaźnik. Zasilanie po stacyjce na cewkę, styki robocze załączają stałe zasilanie na gniazdo. Lodówek i zasilaczy do laptopów nie podłącza się przez rozgałęziacze.
Zasilanie +12V cewki podepnij przez styki stacyjki, które gdy stacyjka jest wyłączona są rozwarte a gdy jest włączona są zamknięte.
Kluczyk..., kluczyk..., jaki by nie był, jest to wielka nie wygoda w eksploatacji samochodu. Warto pomyśleć o przycisku "start-stop". Odpada noszenie tej bambuły w kieszeni (bo z reguły jeszcze coś tam doczepione), stałe miętolenie w ręku i obawa że można zgubić albo ukradną. Polecam to rozwiązanie do samodzielnej budowy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Nie powinno. Nie ma przekaźnika, bezpieczniki i styki stacyjki są różne. Czy na bezpiecznikach 4, 7 i 14 jest napięcie?
Oba przedstawione radia mają inaczej umiejscowione styki od zasilania stałego i zasilania po stacyjce. Przełącz przewód żółty do czerwonego, a czerwony do żółtego - będzie działać. Swoją drogą, to czystej maści głupota, by coś tak standardowego jak kostka ISO każdy producent radia okablowywał po swojemu...
Bardziej prawdopodobna stacyjka. Albo styki w stacyjce albo kostka wtykowa. Okolice dymienia by się zgadzały.
Problem rozwiązany winowajczynią okazała się stacyjka. Nie łączyły w niej styki, po wymianie stacyjki problem się rozwiązał.
wyjąc kostkę z obudowy i śrubokrętem obrócić styki
Może trochę inne auto bo Focus 2 ale w moim przypadku musiałem wymienić włącznik ( styki ) stacyjki. Nie podawała zasilania ma moduły i po przekręceniu kluczyka radio, zegary, szyby załączała się po kilku sekundach. Brak odpowiedzi po can do gema.
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Przekaznik odciaza styki kostki stacyjki
Sprawa jest prosta, gdy stacyjka jest wyłączona, dwa styki są zwarte, jeden idzie do cdi, drugi do masy (gaszenie). Natomiast gdy przekręcisz kluczyk wspomniane styki są rozwarte, a druga para zwarta, ona z kolei jest podłączona do plusa akumulatora i odbiorników (klakson, kierunkowskazy, stop)
Toż tam masz tylko trzy przewody, jeden to stały plus. Zostają da, jeden to zapłon(zapala kontrolki) a trzeci rozrusznik. Podłączasz do stacyjki od motoru, czy jakiejś innej, plus i przewód od zapłonu. Do przewodu od zapłonu dołączasz jeszcze jeden, i ten podłączasz pod przycisk rozrusznika, a drugi zacisk przycisku do przewodu rozrusznika. Takie połączenie...
Witam podejrzewam że Twoja usterka wiąże sie z wymianą kostki stacyjki , przy niższych temperaturach styki które mogą być zużyte w jakimś stopniu kontaktują po chwili,może to być zawilgocenie wewnątrz kostki powoduje i zamrożenie co powoduje brak styku.Pozdrawiam.
Naprawiłem styki w stacyjce.
po pierwsze żeby mieć gaszenie podłączasz masę osobnym kablem do styku stacyjki nr 27; a żeby mieć światła masa osobnym kablem musi być podłączona do przełącznika świateł krótkie-długie do styku po prawej stronie tego dolnego
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Nie wiem, ile w tym prawdy, ale bardzo wiele lat temu (w kontekście Fiat 126p) słyszałem, że jest to ważne, żeby włączać i wyłączać stacyjkę przy wyłączonych odbiornikach. Argument za tym był taki, że w wyłącznikach świateł i odbiorników są mocniejsze styki i przekaźniki niż w stacyjce. Przy odłączaniu dużego obciążenia (np. włączone światła drogowe,...
ale przyfajczona kostka stacyjki może być skutkiem usterki rozrusznika bo są tam dwa obwody elektromagnesu jeden z nich działa tylko do momentu gdy rdzeń zewrze styki w przypadku zatarcia rdzenia styki stacyjki są znacznie przeciążone.
Amperomierz (±30A) powinien być wpięty w przewód nr. 30 pomiędzy stacyjką a rozrusznikiem (akumulatorem), pod warunkiem że przewód ładowania od alternatora będzie podpięty tak jak w układzie z prądnicą - do drugiego zacisku 30 stacyjki. Jednakże oryginalna instalacja C330 posiada wadę w postaci podgrzewaczy o dużej mocy (2×25A = 50A) których prąd...
Skoro zrobiło się to teraz, nagle, a wcześniej wszystko działało dobrze, to moim zdaniem problem leży w stacyjce. Być może masz w niej nadpalone styki, albo mechanizm stacyjki nabrał już luzów i po przekręceniu kluczyka jest problem ze stykiem.
http://obrazki.elektroda.pl/6332319600_1... to jest symbol włącznika który naciskasz ręcznie, a jesli chcesz zrobić styki od stacyjki lub przekaźnika to rysuje sie sam styk bez tego patyczka po boku. Normalnie zwarte to robisz np. wyłączniki awaryjne. Polecam zapoznać sie z lista symboli uzywanych w elektronice ; http://www.redinpe.com/attachments/artic...
Musisz wyciągnąc rozrusznik i wymienić elektromagnes, bo najwyraźniej skleiły się styki.
Witam! Cieszę się że znalazłeś rozwiązanie. Sprawdź jakość przewodu/stacyjka cewka elektromagnesu/, jak będzie dobry przewód to wstaw tylko końcówkę i koniec naprawy chyba, że masz wypalone styki stacyjki. Sprawdzić możesz łącząc przewód od elektromagnesu z zasilaniem. Przy dotknięciu musi kręcić. Pozdrawiam Miro.Nasz
Ja wnioskuję, że stacyjka jest sprawna z tego względu, że jej przełącznik robi przerwę w obwodzie po zgaszeniu zapłonu kluczykiem. Po wyłączeniu zapłonu stacyjką kontrolki na desce rozdzielczej delikatnie przygasają, co świadczy o tym, że obwód zapłonu na stacyjce został otwarty, a zamyka się gdzieś przez zwarcie w instalacji o większym oporze niż mają...
Przypuszczam, ze przeciązone zostały styki stacyjki, może wystąpiło uszkodzenie w kasecie bezpiecznikowej, proponuję schemat z działu download i miernik w rękę... Widzę, że nie masz punktów na ściąganie...Proszę bardzo...
Mogą być uwalone styki w stacyjce. Zepnij tymczasowo żółty z czerwonym, sprawdż masę jw. i zamelduj co się dzieje.
wyczyściłem starą kostkę od stacyjki , styki w niej , auto działa prawidłowo profilaktycznie zamontowałem nowa kostkę do stacyjki
Niekoniecznie kostka, częstokroć winien jest bebenek-skrzywiona płetwa. Manipulowanie płetwa kończy się jej urwaniem. Jeżeli ktoś zakłada nową kostke, to od razu polecam wstawic przekaźnik odciążający styk 50, styki stacyjki się wypalają poprzez przeindukowanie z elektromagnesu.
to że musi mieć odbiór to wiem. No ok Skoro mówisz że nic mu się nie stanie to ok dzięki pytam bo w moim ursusie styki stacyjki są tak delikatne że jak dotkniesz kluczyk lub zatrzęsie pożądnie co często się zdarza to właśnie odłącza się wzdudzenie dzięki za odp
Zgadza się ona wzbudza alternator. Ale gdy nie ma włożonego przekaźnika pompy gdy jest to siada na niej napięcie i przygasa. Wydaje mi się ze pompa działa na stykach 30-87A zasilana prze te styki ze stacyjki ST gdy jest rozruch. Gdy pojawi się napięcie na D+ alternator ładuje to cewka powinna załączyć styki 30 -87 i wtedy jest zasilana ze stacyjki ze...
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
Jak w temacie. Akumulator w porządku, diody delikatnie przygasają (bendiks) Rozrusznik został wymontowany i sprawdzony, w porządku. Masa silnika sprawdzona. Obstawiam albo kostkę stacyjki - ale bendiks działa, chyba że prąd rozrusznika jest podawany przez dodatkowy przekaźnik (gdzie on by się znajdował?), to wtedy może winne są faktycznie odpowiednie...
może po prostu słabo odbija kluczyk z rozruchu i delikatnie trzeba cofnąć kluczyk ręką i załapie, w unie tak miałem, oczywiście winą tego są wypalone na końcach styki kostki stacyjki, ewentualnie sprężyna stacyjki nie odbija do końca
Ta kostka pod stacyjką bardzo łatwo się naprawia.Przeczyść dokładnie styki wewnątrz.
styki stacyjce volvo styki stacyjce corsa cewka stacyjce
uszkodzony czujnik obrotów wirnika iphone blokada apple wyjście głośnikowe
piekarnik simens walkman toshibs
King Craft ładowarka - świecą diody czerwona i zielona Montaż mostka listwy zaciskowej w indukcji AEG