Podaj jaką masz wartość napięcia ładowania bo określenie "słabe" nic mi nie mówi Może być uszkodzony prostownik, albo cewka
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Pozostaje założyć moduł DC-CDI i cewkę
Nie ma znaczenia. Stator tutaj służy wyłącznie do ładowania akumulatora. Tyle że uzwojenie nieciekawie wygląda, ślady przegrzania, prawdopodobnie jest uszkodzone.
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Problem rozwiązany
Przyszedł mi dzisiaj stator i cewka innej firmy, po jeździe jest wszystko OK, tak, że temat rozwiązany.
Witam, ,, : Brak Iskry Kymco kxr 250 Świeca,cewka,stator, moduł,wyłącznik zapłonu na kierownicy, moduł biegów.'" iskra jest na 15-30 minut Cewki niekiedy tak mają, jak się rozgrzeje, to nie ma iskry.
Sprawdź sobie najpierw cewką wyzwalającą statora (czarna, jedyna w obudowie) czy nie jest uszkodzona (czy ma przebicie), a później moduł i instalacja. Kilka lat temu miałem podobne uszkodzenia w Charcie - dodatkowo w 2 nowych statorach ww. cewki były uszkodzone. Były to jeszcze części oryginalne, polskie. W końcu do sklepu poszedłem z miernikiem i wybrałem...
Mam pytanie. Skuter przepala cewkę w statorze tą od cewki wysokiego napięcia. Co może być przyczyną ? Wymieniłem już drugi stator i po 15 min. jak i na pierwszym statorze przepalona zostaje cewka.
Spalona jedna cewka statora. Czy mozna wypalić lakier nie uszkadzając stojana. Czy są inne metody usunięcia uzwojenia z możliwością policzenia zwoji i sprawdzenia połączeń.
Cewki są nawinięte drutem 3 razy 0,7 mm 150 zwoi na cewkę . Stator grubość 20 mm . Magnesy50x25x12mm. 32 magnesy na jednej tarczy i na drugiej tyle samo. Chciałbym do tej amerykanki zastosować hamulec który byłby używany jako serwisowy np w czasie dłuższej nieobecności ew podczas nawałnicy . Szukam jakiegoś prostego i niezawodnego rozwiązania.
Witam, mam pytanie. Mam motorower Zipp ZV50 przerobiony na siedem dwa. Wszystko było w miarę dobrze, tylko nie ładował akumulatora. Od pewnego czasu pali mi w statorze cewkę zasilającą moduł. Założyłem dwa statory nowe i też to samo potopiło, aż zwoje się pokazały. Wszystko sprawdziłem i nic nie jest popalone. Nie mam pojęcia, co mu odwaliło. Stator...
Najpierw sprawdź czy cewka zapłonowa dobrze masuje do ramy i sprawdź wszystkie styki instalacji. Kabel w/n masz dobry nie łapie przebicia gdzieś?
Witam posiadam skuter bajaj i mam takie pytanie uszkodzony iskrownik-cewka na statorze da się przerobić na impulsator,bez tej cewki bo jej nie idzie kupić pozdrawiam
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
To co Ty nazywasz impulsatorem nie ma nic wspólnego z zapłonem (przy dzwonie jest ogranicznik prędkości nie ma nic wspólnego z iskrą). Jeżeli "czarna" cewka w statorze i cewka zapłonowa jest sprawna i podłączyłeś dobrze moduł to iskra musi być (chyba, że stacyjka lub któryś z czujników przy nóżce zwiera). Zdjęcia na których nic nie widać i żądasz konkretów....
Cewka zapłonowa ma 0,8om. 80 ma ta cewka w statorze
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
Mogłeś zacząć od podstawienia innej cewki WN. Druga sprawa, jak masz uzwojenie CDI na dwóch rdzeniach statora, to drugie uzwojenie musi być nawijane w przeciwnym kierunku (druga cewka pracuje z przeciwnym biegunem magnetycznym na kole magnesowym). To więc dziwne że uzyskujesz napięcie po takim przewinięciu, masz cewki nawinięte niesymetrycznie albo...
Czyli stator i cewka są w porządku? Nie wiadomo. Faktycznie na schemacie jest kabel czarno-czerwony a nie brązowo czerwony. Moja pomyłka. Cały czas robisz błedy w pomiarach. Czy nie warto było by się skupic na tym co ktoś napisał i próbować zrozumieć? Jak coś jest nie jasne to lepiej zapytać a nie pisać po raz kolejny bzdur o pomiarach na złączonym...
Nie słuchaj kolegi, jak będzie za mała wydajność statora to: 1. manetki nie będą grzały 2. światła nie będą świeciły 3.obciążona cewka statora będzie się grzała,aż w końcu się spali. ps. to nawet chyba nie ma świateł, zapomnij o tych manetkach i zainwestuj w ciepłe rękawiczki.
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Witam,prośba o dobór modułu cdi do chińskiego skutera 50cc 2t,kod silnika to H1E41QMB bez impulsatora. Skuter posiada stator 4 cewki,bez impulsatora ,z statora wchodzą 3 przewody,na wyjściu z statora zasilanie cdi około 50v. Moduł cdi orginalny posiadała 4 przewody,zasilanie z statora,masa,cewka wn i blokada obrotów na dzwonie sprzęgła. Jaki moduł bedzie...
Powinien tam być cewkomoduł SEM TM 14-04 a on ma przewód gaszenia pomarańczowy. Napisałeś , że wymieniłeś cewkomoduł i cewkę. Jaką cewkę? Stator (cewki pod kołem magnesowym zalane tworzywem) ?.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
https://allegro.pl/oferta/instalacja-ele... taką kupiłem
Proszę Pana a cewkę/stator/iskrownik (różne nazewnictwo) podmień i sprawdź czy to rozwiąże problem zamiast pruć elektryke i szukać dziury w całym. Moja praktyka pokazała, że to najczęściej daje o sobie znać.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Czy da się polutować? TO zależy gdzie ci pękł i jak gruby jest to drucik. Bo jak ci pękł typowo na cewce, na zwoju to raczej nie ma szans (a raczej byłoby to rzeźbienie z guana), więc prościej, pewniej i taniej po prostu przewinąć cewkę. Czy inne druty? Druty nie - izolacja drutu, już prędzej. Pytanie po prostu ile temperatury wytrzyma lakier na cewce....
Zamówiłem moduł dc z wej/wyj 2x masa (1 z pulsatora i 2 z najbliższej masy) wejście na pulsator, wyj na cewkę, wejście na sygnał pulsatora. Zostaje mi jedynie zasilanie 12v i tu nie wiem czy z akumulatora, czy po przekręceniu kluczyka, oraz kill switch (prawdopodobnie utrata iskry poprzez zwarcie do masy) to nie wiem czy mam w starym module w innym...
Pierwszy raz na forum. Moja amerykanka na bazie piasty rowerowej - średnica 11 cm, magnesy 2x12 neodymów 25x12,5x5, 3 fazy 3x140 zwojów fi 0,6 na cewkę. Stator połączony w gwiazdę po wyprostowaniu 6 diodami ze starego alternatora daje przy około 260 obrotach 14V. Na wszystkich oglądanych schematach statory połączone w gwiazdę są prostowane mostkami...
Aha czyli cewki nie mogą mieć przejścia na masę . - Cewka to + , masa to - , Żarówka sprawdza czy działa cewka. Musimy podłączyć żarówkę do przewodu cewki i masy statora, albo przewodu masowego statora. Ok , ale jak sprawdzić cewki owomierzem , Rozumiem że jedna sondę do cewki a druga do czego ? Dodano po 11 Czyli cewka to nawinięty przewód miedziany...
Z silnika raczej zrezygnuję . a co do tej amerykanki : Robił ktoś ją z cewkami zamiast magnesów. Ponawiam pytania: Ile zwój mam nawinąć na cewkę statora, oraz o jakim kształcie by otrzymać 230v 500w 50 herc? cewek będzie chyba 9. ile zwój mam nawinąć na cewkę rotora zamiast magnesu stałego, jakim drutem o jakim kształcie, ile cewek . jeśli zasilanie...
To nie jest cewka zapłonowa wysokiego napięcia z której wychodzi bezpośrednio przewód zapłonowy WN , taka jak np , WSK 125 lub Komar , Romet Ale co ty mi tłumaczysz? Po co? Może popatrz sobie na dowolny stator od CDI i zobaczysz, że cewka zasilająca moduł jest nawinięta cieńszym drutem. Powody podałem wyżej.
Wygląda na to że cewka jest raczej ok. Chińskie cewki lubią nie trzymać się stałych norm ;) . Skąd wiesz że stator jest ok? Dokładniej, sam impulsator (ta taka inna, mniejsza i zwykle czarna cewka na boku). Daj zdjęcie jak wyglądają kostki statora, jak wygląda moduł zapłonowy. Spróbujemy na krótko odciąć "gaszenie" :P .
Przestawienie zapłonu nie usunęłoby iskry. Po prostu by ci nie odpalił, odpalił i pracował bardzo słabo albo by ci mocno stukał. Zostaje ci cewka WN i impulsator w statorze.
Witam wszystkich, zakupiłem wszystko co jest potrzebne do złożenia zapłonu CDI który chce zastosować w mojej wsk 175 . Jedynym problemem jest stator gdyż z tego co wiem oryginaly zapłon CDI posiadał kiepskie ładowanie i trzeba przerobić lub przelutować odpowiednio cewki. Instalacja ma generować 12-14,8V - 150 czy 180 wat/ ładowanie trójfazowe. Prosiłbym...
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Co z masą modułu. Musi byc! Jak masz to połączone. Naszkicuj schemat Jaki napięcie AC daje cewka w statora bez obciążenia , nie podłączona, przy kopaniu?
Przewody do regulatora napięcia wyprowadzone są w czerwonych izolacjach i dalej idą do kostki, tu musiało być coś innego ..
Regulator na moim zdjęciu nie nadaje się. Właściwie pełni on funkcję ogranicznika napięcia podawanego na żarówki, nie posiada on regulatora ładowania - jak widzisz z końca uzwojenia prąd ładowania płynie tylko przez diodę. Generalnie w Aprili RS 50 lub RX 50 jest podobnie, różnica polega na tym że stator ma cewkę "masową" bez odczepu. Regulator napięcia...
Przecież to klasyczny układ CDI z cewkomodułem (tak lubią włosi). Więc vwpassat nie jest prawdą, to co piszesz, że cewka na statorze jest cewką zapłonową. Z tego co widzę, jest to układ z jedną cewką, bo nie widać cewki wyzwalającej.
Witam, mam problem z KTM SX 125. Pojazd jest kolegi i ma go od kilku lat, dotychczas nie było z nim problemów. Podczas jazdy zgasł, spaliła się cewka ładująca CDI na statorze. Część wymieniona na nowy zamiennik chodził może 10 minut i to samo. Zamówiony nowy stator oryginalny KTM chodził do pierwszego dodania gazu i dym z magneta. Próba przewinięcia...
Tak jak koledzy piszą , musi być sprawny mechanizm rozruchowy , czy to nożny czy elektryczny a dopiero możesz sprawdzać , natomiast co do cewki przytartej , jaki masz stator , bo jak masz stator z cewka zasilającą moduł CDI AC i akurat tą cewką uszkodziłeś to wymiana statora lub przewinięcie cewki
Jesteś pewny dobrego podłączenia elektryki? Jest dużo schematów, śmiało można je wyguglować. W tych chińczykach nie ma filozofii. Stator, moduł, cewka i musi działać, reszta to dodatki. Jeśli iskrę masz i jest ona w odpowiednim momencie, to najprościej zapodaj w gaźnik (po zdjęciu filtra) samostartu lub plaka. Jak zagada, to masz problem z paliwem i...
Witam. Otóż mam pewien problem ze skuterem, a mianowicie w ostatnim czasie paliło mi żarówkę od krótkich świateł, kupiłem nową i niestety nic to nie pomogło. Po poradzie u mechanika stwierdziłem iż to regulator napięć, ale nie miałem jak go kupić więc założyłem żarówkę 45W/12V - poprzednia 35W. Lecz na drugi dzień i ta również odmówiła posłuszeństwa....
Doskonale rozumiem.... Nie spotkałem się z zapłonem iskrownikowym o rozdzielonych cewkach.... co to takiego.... oświeć mnie ...... Na statorze pod kołem magnesowym są trzy cewki wytwarzające prąd zmienny : jedna zasila cewkę WN, druga ładuje akumulator , trzecia zasila żarówkę 25W reflektora przedniego..... jest przerywacz zapłonu i kondesator.........
Mam dość duży problem z przepalającą się cewką iskrownika w Ligierze silnik 2t 50cmm. Po przejechaniu 10km cewka jest spalona. Przerobiłem więc układ w taki sposób żeby odciążyć cewkę, czyli zamiast wysterowywać bezpośrednio cewkę zapłonową, zastosowałem moduł z Poloneza, który dostaje impulsy z nieszczęsnej cewki i dopiero zasila cewkę zapłonową. Będąc...
Musisz pokombinować z przerywaczem i kondensatorem. Styki powinny się rozwierać w odpowiednim miejscu (położenie biegunów koła magnesowego względem rdzenia cewki zapłonowej). Kondensator, jeśli chcesz mieć porządny to kup w elektronicznym MKP 0.22µF/630V, te co można kupić w sklepach motoryzacyjnych są często niskiej jakości. Cewka zapłonowa jest...
Witam wszystkich. Mam problem z quadem 150 z silnikiem GY6. Otóż wymieniłem w quadzie instalację, cały stator z impulsatorem, cewkę iskrową, świecę i nie ma iskry. A na instalacji prąd jest wszędzie. Gdy wsadziłem stator do skutera, oprócz magneta, a magneto dałem z skutera, to iskra jest i skuter pali. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. AI: Jaki jest...
Witam Stator z 8 cewkami , 2 odizolowane. Oznaczenie przewodów żółty i biały w jednej wtyczce, osobno czarno-czerwony do 2 cewek izolowanych. Proszę o informację jak one są podłączone? te 2 izolowane mają jeden koniec do masy /obudowy / i drugi koniec czarno-czerwony kabelek. Natomiast pozostałe cewki pomiar żółty i biały kabel mają przejście ,ale...
bartosz789 cewki statora, a dokładniej zaindukowane w nich napięcie. Wieczorem poszukam schematu.
Witam mam pytanie skuter Benzer Barnet 4 t nie ma wogóle iskry, wymieniłem stator, cewkę oraz świece. Skuter nie odpalał na rozrusznik elektryczny, tylko nożny rozrusznik. Wymieniłem teraz przekaźnik, i znikła iskra, spróbuję jeszcze wymienić moduł. Pomocy.
Skoro stator pomierzony i cewka zapłonowa oraz impulsator mają właściwe rezystancje. Okablowanie od statora do modułu i od modułu do cewki WN właściwie podłączone oraz ma ciągłość. Sprawdzony kabel WN, fajka oraz świeca. Wszystkie masy podłączone. A na tym module od samego początku nie ma iskry to czy na pewno on jest sprawny?
https://obrazki.elektroda.pl/8217485900_... Dodano po 1 A na tym schemacie ta cewka do ladowania nie ma polączenia do masy
Ale zaznaczyłem, że zapłon to lfk. Żółty kabel ze statora to cewka świateł oraz ładowania za razem. I tylko ten mam do dyspozycji, jeżeli chodzi o ładowanie i światła, reszta przewodów ze statora jest dla cewkomodułu.
Możesz poszukać telefonu gościa z Dukli nazywa się Misiołek i on jest w stanie przewinąć taką cewkę ( mi nawijał cewki do statora drucikiem 0.08mm :D )
Witam ! Mam problem ze skuterem Piaggio Nrg nie mam iskry i nie wiem o co chodzi sprawdzałem cewko moduł stator, i nie wiem co mogło sie stac Prosze o pomoc
Tak nagrzewa się tylko cewka zasilania zapłonu. Są 4 magnesy, jak sprawdzić czy odpowiadają stojanowi?. Instalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora,
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Widocznie podczas lutowania naprężenia spowodowały minimalne odsunięcie łącznika od rdzenia, stąd brak przebicia ale uruchomienie silnika spowodowało ponowne zwarcie. Niestety regulator będzie obecnie spalony. Ja bym się cieszył że jest dostępny nowy oryginał za 300 zł, bo do nietypowych motocykli potrafi ponad 1000 zł kosztować. Próbuj coś zrobić z...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
https://obrazki.elektroda.pl/3181246700_... https://ep.com.pl/kursy/notatnik-konstru... Możesz zapiąć oscyloskop 3 kanałowy na 3 grube kable i zobaczyć czy sterownik w ogóle próbuje zakręcić silnikiem. Jak nie masz 3 kanałów to dwu lub jedno też coś zobaczysz choćby po jednej fazie sprawdzać....
Super instrukcja , bradzo przydatna . Myłem silnik w swojej Vespie i najprawdopodobnie dostała się woda na stator i padła cewka ta zalana plastikiem , napiecie na wtyczcie do modułu CDI mam jakieś 30V , kilka razy pojawiło sie prawie 90V i wtedy była iskra , ale po chwil znów zanik , wyciagłem cały stojan z cewkami i ta zalana plastikiem nie ma żadnej...
Ale to nie jest cewka... To jest impulsator ze skutera, który jeżeli minie go ta blaszka to jest iskra. Cewka jest na statorze i ona daje napięcie.... Potrzebuję elementu, który będzie współpracował ze znacznikiem. Małego elementu :)
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Chyba do statora czyli zapłon i ładowanie. Cewki statora są mocowane jako jeden zespół do bloku.
Myślę przewinąć, ale takim samym drutem, tylko że jeszcze nie rozebrałem cewki. Na stronie PVL'a jest informacja, że cewka simona stator nr 1071 powinna mieć 1850 zwojów drutem 0,18 z tym że, jest jedna rozbieżność, bo w sprawdzaniu zapłonu jest podane, że cewka powinna mieć 50R, a nie 500R. http://www.pvl-zuendungen.de/cms-en/inde...
zastanawia mnie jedna sprawa . w mojej poprzedniej podwójnej amerykance (rotor , stator, rotor , stator , rotor ) cewki w obu statorach ustawione były tak samo czyli na przeciwko siebie i prądnica ta w zakresie ładowania 5-10 amper buczała , robiła to tylko w tym zakresie , była na 48V , nie miał znaczenia obroty , jak jeden stator odłączyłem to kręciła...
Jeszcze dodam ze iskra jest dosyc slaba i ucieka na boki Usterka świecy. Kondensator w układzie jest tak naprawdę po to żeby nie iskrzyło na platynkach. Nie tak do końca. Kup sobie próbnik iskry lub chociaż taką fajkę, która błyska w rytm zapłonu. Zobaczysz, czy to faktycznie jest wina układu zapłonowego. Cewka w statorze sprawna? Sprawdzona?
Cewka od 125 do 650? jakoś to wszystko zbyt piękne żeby było prawdziwe :) wymieniłem ten tranzystor na ten co kolega wyżej pisał, cewka nowa JMP ale iskry brak.. Możliwe że iskrownik przy statorze padł? Kręci jak szalony, do cewki dochodzi prąd, ale nawet z samego kabla jak fajkę zdjąłem to iskry nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/5861335900_...
Sprawdź czy nie masz pod statorem nigdzie zwarcia cewka-karter.
Stawiam na podróbę cewki zapłonowej (na statorze). Może pod wpływem temperatury dostawać zwarcia międzyzwojowego. Cewka butelkowa, szczególnie podróba taka za 15 zł także może być przyczyną, aczkolwiek zazwyczaj przepala się po kilku minutach. Podobne zachowanie może sprawiać kilka innych elementów, kondensator, przerywacz, przewody...
Witam, mam problem z ładowaniem w Simson sr50, przerobiony na elektronik, mianowicie plus akumulatora zetknął się z masą i od tego czasu nie ma ładowania, podejrzewam mostek prostowniczy "elbe", i cewkę ładująca z statora, może ktoś miał kiedyś taki problem?
Witam mam problem z iskra w 110.Cewka z fajka nowa,Stator cewka nowa,świeca dobra,regulator napięcia nowy.Iskra pojawia się tylko wtedy jak odepnę szary kabelek od modułu który idzie na przekaźnik rozrusznika i chyba na wl przekaźnika.Quad wtedy odpala ale na wysokich obrotach i nie zgasi go tylko przez zdjęcie fajki.po zetknięciu szarego kabelka z...
Cewka była podmieniana ze sprawnego skutera I też iskry nie było. A macie może pomysł na sprawdzenie prądu z cewki ze statora? Chodzi mi jakie napięcie powinno być na kablu wychodzącym za statora z cewki na moduł zapłonowy.
I lecimy od początku, najpierw czy wychodzi jakiekolwiek napięcie ze statora jeżeli tak to podłączenie do modułu jak jest ok a cewka jest nowa to znaczy że moduł kaput. Ja stawiam na źle podpiętą wiązkę.
Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
Właśnie miałem napisać czy któraś cewka pod magnetem jest odpowiedzialna za zapłon ;) W tym typie da się wymienić pojedyncza cewkę czy trzeba cały stator?
Jak chcesz jeździć już, to kup nowy stator, moduł cewkę zapłonową i impulsator. Nie zapomnij o kole magnesowym. A może to ono wybiera nam pisanki? Wszystko o czym pisałem prowadzi do celu! Problem polega na tym, że nie jesteśmy wróżkami i mając wiele dróg nie wiemy którą wybrać. Po prostu trzeba sprawdzać po kolei! Dobrze by było mieć możliwość podmianki...
nie w każdym iskrowniku simsona jest tylko jedno napięcie, zależy jaki masz ten iskrownik-prądnicę-zapłon różnie to zwią, w jednym jest całkowite 12v w innym 6v a jeszcze w innych są mieszane np zapłon 12v a ładowanie i akumulator 6v i masa jeszcze innych mieszanek , fabryka takie wypuszczała no i ok , a co jak ktoś sam jeszcze zmieniał którąś cewkę...
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
Zrobiłem tak jak napisałeś. Motor gaśnie OK. Co do czytania Twojego postu to przeleciałem go szybko i po 4 godzinie nad ranem po pracy;) Myślę że nie powinno nic się wydarzyć z cewką bo w platynkowym statorze cewka jest zwierana na ostro do masy a tu tylko jednopołówkowo. Teraz mam jeszcze pytanie odnośnie kąta zapłonu. W 50ccm wynosi on 1,8mm przed...
Witam Przypadkowo uszkodziłem uzwojenie w cewce do zapłonu. Jako, że uszkodzenie było powierzchowne, odwinąłem około 10 metrów uszkodzonego drutu. Zmierzyłem omomierzem i cewka ma teraz 426 Ohm. Chciałem zapytać, jaką wartość powinna mieć ta cewka i czy jest potrzeba, aby dosztukować nowy drut i dowinąć? Jakie napięcie powinna dawać cewka WN w statorze...
Na pierwszy rzut to podmienił bym moduł zaplonu , nawet od kolegi jak masz możliwość . Jak to nie przyniesie pozytywnych skutków sprawdź ciągłość przewodów oraz napięcia z cewek statora . Można też sprawdzić ich rezystancje . Cewka wyższego napięcia zasilającego moduł to około 300V . Impulsator do 50V . :| Dodano po 2 Ztego co widzę na oko to moduł...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Witam mam problem z odpaleniem motocykla XR400 96r. Jest to singiel 4T dwa układy zasilania AC i DC osobno. W motocyklu nie ma rozrusznika i akumulatora jedynie kopniak. Udało mi sie zrobić pomiary i nieco odbiegają od wartości z serwisówki. Wszystko wskazuje ze uszkodzony stator ale nie mam doświadczenia i prosiłbym o interpretację moich pomiarów....
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Witam Ostatnio stalem sie nabywca Motocyklu Cagiva SX 350 z 1981 roku. Motocykl nie miał wogóle iskry a wiec zabrałem sie za naprawe co sie okazało, ktos juz tutaj cos kombinował.Poniewał był załozony moduł z jakiegos Chińczyka wraz z cewka , stator z magnetem chyba oryginalny. Moje pytania: -Czy ktos ma pomysł jak to uruchomić ? -Jak sprawdzic stator...
Napisałem ładująca , bo o nią mi chodzi:D.Cewka która jest w statorze. Cewka zapłonowa/butelkowa jest ok. Generalnie mógłbym kupić i nowy moduł i cewkę , ale w grę wchodzą znowu koszta (50- 100pln) , i czas.Stary moduł będę i tak naprawiał więc pomyślałem o zmianie elementów.Czy części które są w schemacie powyżej , są dostępne na napięcie powiedzmy...
Hej, mam quada atv z silnikiem 125cm3 i tak jak w temacie problem z iskrą. Dotychczas wymieniłem cewkę, moduł, instalacje, stator (2 cewki). Po tym wszystkim moduł nadal nie dostaje napięcia od cewki zapłonowej, mierzyłem miernikiem przewód czarno-czerwony - 330kΩ oraz napięcie, które wynosiło 1-0V, to samo z przewodem biało-niebieskim - 130Ω...
Po prostu - zamów w TME łódź nowy wentylator i wymień! Możesz mieć usterkę obwodu halla który determinuje moment włączenia kolejnych cewek statora. Termiczne usterki takich elementów to sprawa dość powszechna w chińskiej taniźnie.
Ja to widzę tak: przewód L idzie do pierwszej cewki statora, od pierwszej cewki statora do szczotki 1, przez wirnik do szczotki 2 i do drugiej cewki statora (szergowe połączenie) i do przewodu N. Jeżeli teraz zamienisz szczotke 2 z 1 przy czym ich połączenia do cewek statora się nie zmieniają to prąd w wirniku będzie płynął w "drugą" stronę (niż w pierwszym...
Witajcie, Otóż stałem się szczęśliwym posiadaczem w/w gramofonu. Jednakże mam z nim pewien problem. Mianowicie, Adam ma stator silnika składający się z trzech cewek i czujnika (całość jest “ponoć” nienaprawialna). Ale przecież nie takie rzeczy się robiło…. A popsuty jest właśnie ten czujnik. Popsuty to mało powiedziane. Jakiś “geniusz”...
Mam problem z moim quadem 125., Brak iskry. Myslalem ze to stacyjka wiec zwarlem kable (czerwony z czarnym) i dalej nie bylo. Na statorze 145Ω a cewka jak inna zalozylem to dalej nie bylo. Wypialem kabel od gaszenia z modulu i zapalil , lecz nie mozna go zgasic. Co moze byc problemem AI: Jaka jest dokładna marka i model Twojego quada 125? bommbardiier...
Witam Sprawa rozwiązana a mianowicie tak jak kolega wcześniej zasugerował że niektóre moduły mogą nie pracować przy niższych napięciach. Stator okazał się wadliwy a mianowicie cewka zasilająca moduł, pow dłuższej przerwie 2-3 dni i wykręceniu jej ze skutera (stator) i dokonaniu pomiarów opór cewki zasilającej to bagatela 1 kΩ z kawałkiem. Po włożeniu...
stator cewka cewka stator suzuki cewka stator piaggio
zawór czterodrożny pompa ciepła master tempomat lenovo throttling
irf3205 zamiennik irf3205 zamiennik
Volvo B150B64 – błąd MSW Exception VECU FH4, czujnik deszczu RLS, interpretacja kodu MAN 0226 – ustawienie rozrządu, znaki na zębatkach, regulacja wtrysku, wartości luzów