Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Zakupiona nowa cewka,wolnych obrotów
Bmw 1100 po dodaniu gazu dławi się wolne obroty ładnie chodzi ,cewka sprawdzona tps ustawiony, synchronizcja zrobiona cisnienie na pompie ponad 3 bara
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Witam ponownie poprzednie wiadomości mi się zablokowały jak sprawdzić czy cewka źle podaje prąd na wolnych obrotach
Jezeli cewka ok to problem w mechanice.
Ło jutro sprawdze rozstaw bo mam te alternatory na stanie. Po drugie załóż mechaniczny od poloneza od najlepiej sie spisuje na wolnych obrotach, po trzecie z przodu jest cewka zamiast szczotek.
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Wymiana uszkodzonej cewki zapłonowej na oryginalną cewkę. Zamienniki nie działają. Przy zamienniku kosa pracuje tylko na wolnych obrotach . Po dodaniu gazu Kosa gaśnie.
Cewka sprawna? jest zasilanie?
mialem kiedys to samo ale u mnie byl walniety "tranzystor" to cos pod cewka.
Któraś cewka, albo "fajka" na niej ma przebicie, odpal po ciemku ze zdjętą osłoną
Była padnięta cewka zapłonowa. Po zmianie na nową wszystko ok.
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
cewka WN
Ja bym bardziej obstawiał to za przypadek jako zwarcie do masy. Ja u siebie kombinowałem,nawet łączyłem cewke wraz z prądnicą w piaście i jedyne co się działo to żarówki migiem się przepalały. Miałem także przekaźnik podłączony pod cewkę żeby przełączał światła śilnik/prądnica rowerowa i jedyne co się działo to światła były słabe i gasł na wolnych obrotach...
Myślę że raczej nie. Bo niby czym on miałby tu sterować? Gaźnikiem i zapewne instalacją gazową I lub II generacji. Ja bym kolego szukał w układzie zapłonowym ( cewka ) jakiejś usterki i profilaktycznie zmierzyłbym ciśnienie na garach.
Może smok-filtr paliwa w zbiorniku jest zanieczyszczony, czy tak samo się dzieje, gdy zbiornik paliwa jest pełny. Na próbę daj większe wolne obroty. Dodatkowo sprawdź w jakiej odległości jest cewka WN od koła magnesowego, w razie potrzeby zmniejsz odległość do ok. 0,3 mm. Koło magnesowe nie może ocierać o cewkę.
Miałem podobne objawy w pile spalinowej. Problemem okazał się moduł/cewka zapłonowa. Przy wolnych obrotach ginęła iskra. Przy szarpaniu z wykręconą świecą niby była ale słaba. Żeby odpalić trzeba było bardzo silnie szarpnąć. Po wymianie modułu odpala jeszcze zanim pomyślę że jest potrzebna :)
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
nie chce pracować na wolnych obrotach ma iskre świece wymienione cewka też słabnie gaśnie czy ktoś to przerabiał
Cewka zapłonowa?
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Problemy z iskrą na jednym cylindrze, mogą być powodem złej pracy na wolnych obrotach. W tym silniku jest jedna cewka, dla obu cylindrów, więc tylko uszkodzenie świecy może powodować kłopoty z iskrą na jednym cylindrze.
Ale kolega pisał coś o nowym gaźniku. W każdym razie należy szukać w układzie zasilania a nie w układzie zapłonowym, cewka zapłonowa "nie ma pojęcia" że właśnie "silnik pracuje na wolnych obrotach i szybko da mu się gaz do końca" .
Dziwne że nie ma błędów, pod jaki sprzęt podpinałeś auto ? Ja obstawiałbym cewkę i wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów.
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Wykręć i obejrzyj świece, świeca cylindra na którym wypada zapłon powinna być ciemniejsza niż pozostałe. Zamień miejscami z inną, po przejechaniu nie mniej niż 20 km znów daj popracować silnikowi na jałowym biegu, później wykręć i obejrzyj świece, jeśli okopcenie powędrowało ze świecą- winna świeca, jeśli pozostało na tym samym cylindrze- podejrzana...
Zmierzyłem jeszcze raz i z czerwono-białego kabla po odpaleniu na wolnych obrotach jest między 6V - 6.8V. Dlaczego więc jak podpinam żarówkę nie chce się ona świecić? Dodano po 14 Czyli uważacie że cewka od światła przedniego jest uszkodzona pomimo tego że ma ponad 6V na wolnych obrotach? Cewka od stopu jak się nie mylę jest ta sama co od lampy tył...
Na silniku od magnetofonu było napisane i jaki ma opór, i jaki jest ten współczynnik. Pomiar optyczny (transoptor, lub LED+fototranzystor - nie fotodioda - fotodiody są do zastosowań wymagających dużej szybkości, np. przy megahercach, i dają mały prąd) też jest całkiem sensowny; jeszcze jedna możliwość, to magnesik przymocowany do osi silnika i cewka...
Simson bardzo ciężko odpala gdy się za grzeje to wogóle gdy go odpale ma dużo mocy lecz nie ma wolnych obrotów. Platynki nowe cewka nowa przewód i fajka też iskra jest to czemu nie odpala gażnik regulowałem a kompresje ma bardzo dużą
Witam . Koleżanko na mój gust to mechanik chce Cię naciągnąć na wymianie rozrządu , nie wiem dlaczego taka diagnoza , ja stawiałbym , na silniczek krokowy , ale za mało danych , napisz czy auto utrzymuje wolne obroty , czy falują , przyczyn gaśnięcia może być wiele , pompa paliwa ,cewka zapłonowa, świece ,przewody zapłonowe ,przewody paliwowe, moduł...
Witam wszystkich, mam ten sam problem z Peugeot 207 1,6 vti 2008 zimny ok jak osiągnie 90 stopni i na wolnych obrotach wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, świeca, cewka, wtrysk wymieniony, nawet jeden znawca sterownik mi zamienił, ciśnienie 10,8. Kupiłem auto dla żony i od miesiąca wycieczki po mechanikach . Mam prośbę do kolegi grochu27350 o kontakt...
wymieniłem świece a także filtr powietrza , faktem jest że teraz chodzi lecz nie ma znów wolnych obrotów i na niskich lubi gasnąć ....
Pod cewkę musi być po kluczyku.
jak wypadają zapłony sprawdź kable WN i świece napisz czy masz cewkę DIS czy aparat zapłonowy
Witam Czy świece, kable Wn i cewka spprawdzone. A jak na wolnych obrotach i na zimnym silniku.?
Jeśli ma dwa przewody,to jest to zawór elektromagnetyczny otwiera się tylko na wolnych obrotach... Zwykła cewka po podłączeniu napięcia 12V ma działać...
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
- pod warunkiem, że do Twojej prądnicy doprowadzisz MOC MECHANICZNĄ >2,2kW (wiertarka nie wystarczy!), i że tak obciążoną da się kręcić z prędkością 300obr/min (wolne obroty = duży moment). To akurat jest oczywiste,puki co obciążamy jedną cewkę testową aby zorientować się w osiągach prądnicy i tu wiertarka wystarczy. A czym Kolega potem będzie napędzać...
Przy odpaleniu silnik pracuje dość równo , po rozgrzaniu się zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder , próbuje wejść na wyższe obroty czasami ale nie daje rady(wolne obroty) Moim zdaniem jest chyba cewka do wymiany i teraz się zastanawiam czy kupić w ciemno tą cewkę i sprawdzić..
Sprawdź filtr powietrza i sprawdź czy przypadkiem cewka nie ma przebicia możesz również zrobić pomiary sondy lambda , czy auto nie zaczęło palić więcej od czasu wystąpienia tych usterek które opisujesz ?
A tak dla jaj, zmniejsz przerwę na świecach o połowę, jak odpali i nie będzie gasł po zdjęciu nogi z gazu to prawdopodobnie albo za niskie napięcie jest podawane na cewkę zapłonową w czasie kręcenia rozrusznikiem i na wolnych obrotach, albo cewka ma feler. Jakie napięcie jest w sieci (instalacji), ile obrotów ma silnik jak odpalasz na pych i jakie napięcie...
Myślę, że problem leży w układzie zapłonowym (cewka, przewody, świece).
Witam. Czy tojest SPI, czy już MPI ? Przyczyn może być kilka. 1. Zatkany filtr paliwa i brak wystarczającej ilości na wyższych obrotach. 2. Zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane zacierającą się pompą paliwa ( dość częsty przypadek w tych samochodach, zwłaszcza kiedy się jeździ na głębokiej rezerwie :) . 3. Poległ regulator ciśnienia paliwa. 4. Jest...
Jednak wtryski,na bank.Pożniej uszkadza się cewka.
Miałem ostatnio taką, potrafiła zgasnąć na wolnych obrotach. Problemem była cewka. Świece czyste. W sterowniku zero błędów.
Witam kolegów Jerzyk mam pytanie czy udało ci się znaleźć przyczynę usterki. Ja mam identyczny problem z silnikiem 1,4. Dokładnie takie same objawy. A zczytane ecu nic nie wskazuje a używam profesjonalnego sprzętu do diagnozy :). Serwis wymienił cewkę ale nic nie dało.
Kamyl1612 samochód który jest u mnie to samochód klienta, napisałem że wyregulowany gaz więc jest to benzyna, wymiana silnika to jak leczenie syfa za pomocą pudru więc nie dla mnie. Kolego damdam silnik jak złapie wolne obroty pracuje równo, cewka została podmieniona z samochodu który pracuje normalnie bez efektu, podmieniałem ponieważ świece były w...
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
Cewka lub moduł zapłonowy
Witam wszystkich. Mam problem z GT 250 na gaźnikach podciśnieniowych mikuni BDS26, na wolnych obrotach wypada zapłon na tylnym cylindrze (silnik V2). Podmienialem świece, cewkę z przedniego na tył i bez zmian. Na wolnych obrotach wypada zapłon a przy 9tys obr/min zaczyna przerywać jak by tracił iskrę na jednym cylindrze. Poniżej 9tys obr jest ok. Kolor...
Witam. ABD? AEX? Cewka nie może aż tak wpływać na brak wolnych obrotów. No chyba że kable, kompresja i nie równo pracuje silnik. Sprawdź dolot i czy lewego luftu nie ciągnie. Bo rozumiemy się że nie jest problem z rozruchem. Warto też wymienić czujnik temperatury cieczy. Ten obok bloku.
Okazało się że jakiś kowal a nie mechanik rozwalił cewkę od regulatora wolnych obrotów. Więc będę 100 w plecy za używkę.Ma ktoś zdjęcie tego lub nr katalogowy? :lol: :lol: :lol: Zostało mi jeszcze odpalić poduchy i rozkodować radio. W związku z tym pytanie: Potrzebne info czym uruchomić poduchy. Bo kontrolka się świeci a poduszki som nie podłączone...
Miałem ten sam problem. Przytargali Focusa do kolegi na sznurku z innego warsztatu. Już ktoś podmienił cewkę na zamiennik. Uszkodzony był sterownik, tranzystory sterujące cewką. Inny sterownik załatwił sprawę, ale cewkę musiałem zamienić na oryginalną bo kulał na wolnych obrotach. Dodano po 13 Miałem ten sam problem. Przytargali Focusa do kolegi na...
Witam, cewka tachometra zmierzona?ma prawidłową oporność,jeżeli wiruje gdy ma mieć wolne obroty rewersyjne,uszkodzenie w obwodzie tacho,zakładając że silnik prawidłowo podłączony, pozdrawiam
Tak świeca jest nowa i było sprawdzane na innej, w następnym tygodniu kupie jeszcze jedna cewkę zapłonowa i zobaczymy.
Wysoce prawdopodobne jest zacięcie lub uszkodzenie zaworu sterującego przepływem powietrza przykręconego przy kolektorze ssącym (cewka pod kątem 90° do zaworu). Odpowiada on za wolne obroty. Jego wadliwe działanie to albo za wysokie wolne obroty, lub bardzo powolne schodzenie z obrotów, albo gaśnięcie na wolnych obrotach. W serwisie zawór kosztuje ok...
Co do przebiegów napięciowych sondy to już dawno sprawdzałem i jest okej pracuje równo nie ma zakłóceń w swych przebiegach na wolnych obrotach.
Samochód jak w temacie silnik 1,2 16V rocznik 04. W aucie wymieniony kompletny rozrząd ( po zerwaniu paska ) głowica po remoncie . Złożone odpalone i . Po kilku minutach pracy zaczynają spadać wolne obroty. Komputer wskazuje na cewkę zapłonową ( wymieniona ) . Wymienione także świece zapłonowe . Szczelność kolektora ssącego sprawdzona na Samostart....
Była w serwisie bo padła cewka chodziła na wolnych obrotach a jak dałeś gazu gasła. Po serwisie chodziła dobrze wypaliła parę zbiorników. Ale ostatnio daje gaz a ona tak jakby się zalewała jak się mocno zagrzeje jest lepiej ale to nie to przedtem po naciśnięciu gazu od razu się rozpędzała. Co do tej mieszanki to specjalnie patrzyłem w instrukcje i jest...
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
Ogólnie gaśnie i nie chce zapalić po podmianie świecy nadal to samo, sprawdzę cewkę Dodano po 52 Cewka wydaje się być ok
Podmieniłem cewkę na inną, używaną, oryginalną i efekty: - silnik pracuje na niej prawie normalnie - przejechałem dopiero 20 km, ale błędów zero - wróciły wysokie wolne obroty: najpierw ok. 2000, za chwilę spadają na 1500, po chwili już na 800-900 i tak trzymają - w czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu dla zwolnienia czuję, że silnik "pcha" na podwyższonych...
Witam wiem że ten temat był poruszany na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Berlingo 1,6 16v 2006r faluje na wolnych obrotach .Wymienione cewka , przepustnica , czujnik ciśnienia kolektora był błąd pracy czujnika ,czujnik położenia pedału sprzęgła był błąd .Odma nowa wszystkie przewody szczelne .Po przytkaniu przepustnicy gaśnie od razu .zrobiona adaptacja...
Podłączyłem światła pod cewkę świateł, spoko 6V na wolnych obrotach do 15 V na wysokich. Jednak gdy podepnę cewki ładowania do regulatora napięcia, napięcie na światłach spada do 3V. Dziwne uszkodzony ten regulator chyba jest ?
A który masz silnik, bo były 2. ABT i ABK. Posprawdzałeś szczelność dolotu? Może być coś nie tak z układem zapłonowym, jaki jest stan świec, przewodów, kopułki i palca u ciebie. Czujnik Halla i cewka to kolejne kroki w sprawdzaniu.
dziekuje za odpowiedz czy ktos orjentuje sie ile kosztuje cewka zaplonowa ???
Ja bym proponował, obejrzeć - podmienić na próbę zespoloną cewkę WN. Pozdrawiam.
Widzioł ty kiedy silnik w lagunie 2? A to jest potrzebne .... Cewka wysokiego napięcia ma warsę i nie ma znaczenia czy to drut czy dysza na świeca
Witam. Mam problem z bmw jak w temacie. Komputer pokazuje dwa błędy 274E - Identyfikacja wypadania zapłonu, błąd ogólnej liczby przypadków 2742 - Wypadanie zapłonu - cylinder 1 Sprawdziłem wszystko(chyba), sprawdziłem ciśnienie(10 bar na każdym), kupiłem nową cewkę, wymieniłem świece, przełożyłem wtrysk, sprawdziłem iskrę(na wolnych i wysokich obrotach)....
Nie widziałem alternatora 6 V nigdy, a co da się wstawić to patrz na następne modele wyposażone w 12 V alternator. Do wymiany kilka żarówek, cewka WN i akumulator. Nie wiem czy tam nie podejdzie alternator z Jawy. Ale to musisz sam sprawdzić, ja naprawiałem to około 27 lat temu więc średnio pamiętam :D
Witam. jestem coraz mniej szczęśliwym posiadaczem oldtimera kadett 1,3s .. ostatnio bylem zmuszony przewijać cewkę elektrozaworu wolnych obrotów (gaźnik WEBER 32TL)..wystapiło w nim też kilka innych usterek których tu nie bede opisywal. Na szrocie znalazłem niestety tylko auto z gaźnikiem Varjet2 - jest bardzo podobny - nie ma jednak elektrozaworu który...
Citroen C3 2003 r., silnik 1.1, nierówna praca silnika na biegu jałowym. Jedna świeca czarna. Kolektor, świece, cewka, przewody sprawdzone, katalizatora brak, silniczek krokowy nowy, luz zaworowy ustawiony, wtryski sprawdzone, sprawne. Nadal nierówno pracuje na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny? Sterownik silnika?
trzydziestki dwójki nie idą bez emu. Tzn są wsady czyściochy, ale jak go zapakujesz to silnik albo ma nierówne wolne obroty, albo nie ma mocy, albo nie włączy się sprężarka klimy.
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Obrotomierz jest podłączony pod cewkę żółty przewód na schemacie.
Bardzo możliwe że to cewka zapłonowa muszę jeszcze ją sprawdzić, ale czy nie szwankowałaby też na wolnych obrotach?
Pewnie cewka leży-standard. Podepnij jakiś diagnoskop bo pewnie coś ma do powiedzenia
A nie ma tak, że jak cewka pada to pada, a nie tylko wypadanie zapłonu, ponieważ normalnie można jeździć, objawy w postaci nierównej pracy czuję się tylko na wolnych obrotach.
Za szarpanie rowniez opdowiedzialny jest wredny uklad EGR, ktory ma nacelu dopalanie spalin. Jezeli membrama tego ukladu ulega uszkodzeniu do kolektora dolotowego dostaja sie spaliny duszac silnik. Najlepsze rozwiazanie tego problemu to zaslepienie rurki biegnacej od kolektora dolotowego. Jezeli natomiast chodzi o szarpanie na LPG i to przy wolnych...
Polega na tym że mieszanka w silniku nie wybucha za każdym razem przez co silnik chodzi nie równo. Przyczyną może być np. w układzie zapłonowym (cewka, świeca itp.)
zostaje cewka wysokiego napięcia. Jedna śruba na parowniku do wolnych obrotów a regulacja wysokich na wężu do miksera. Jest albo register albo aktuator.
Nie mierzyłem czujnikiem bo nie ma jeszcze takiej potrzeby, z kompem też nie da rady się połączyć, teoretycznie silnik pracuję poprawnie , nie dymi , odpala , osiągi przyzwoite, tylko ta strasznie twarda praca, próbowałem opóźniać zapłon, na ciepłym chodził całkiem przyzwoicie, ale zimny nie chciał palić, dziś próbowałem odłączać n108 i jak odłączę...
Cewka i wtryski zasilane są z drugiego bezpiecznika 25A.
Witam. Od razu zaznaczę że nie znam tego silnika. Ale objawy wyskakując raczej na kończący się któryś z czujników Halla. Czujnik położenia wału albo wałków/wałka rozrządu. Choć nie wykluczone że świeca albo cewka WN Pozdrawiam.
Takie wyniki rezystancji zastępczych (kombinacja połączeń szeregowo-równoległych) otrzymałem, przyjmując: układ dohlander'a dwubiegowy np. http://www.spamel.com.pl//pliki/Do_pobra... strona 73 przy założeniu, że pojedyncza cewka ma 15,334 Ω (dokładność excela); Wyniki: 12,77Ω 20,44Ω 23,00Ω a więc bardzo...
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Błąd wskazuję na nieprawidłową mieszankę spalin. Uszkodzenie: świecy, cewki zapłonowej, sondy lub samego katalizatora. Czy silnik pracuje równo na wolnych obrotach ? Jeżeli jest to świeca lub cewka zapłonowa to po wymianie sam zgasi kontrolę.
4 b to zdecydowanie za mało. Pierścienie do wymiany, chyba nierówna praca, stąd wynika do sprawdzenia cewka. Czy pomoże płukanka i ceratek plus motodoktora nie wiadomo.
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym, że po dodaniu gazu Opel Meriva 1.6 16V gaśnie, czy na zimnym, czy na ciepłym silniku, bez różnicy, na wolnych obrotach. Może chodzić nawet i cały dzień, po dodaniu gazu samochód gaśnie. Wymieniony filtr paliwa, powietrza, pompa paliwa, podmienione świece i cewka, katalizatora. Brak, skończyły mi się już pomysły....
Witam, mam Ogar 205 dwubiegowego polskiego. Ustawiłem platynki na grubość żyletki, a świecę na "paznokieć". wymieniłem kondensator i cewkę świetlną i gdy włączam światła by chodziła wolnych obrotach to gaśnie... Co jest przyczyną? Proszę o pomoc. :)
zbyt mało danych być może są to niezależne uzwojenia podobnie jak w pralkach automatycznych 36 żłobków obroty 2800/min cewka 3 stopniowa 12 żłobków wolnych 400/min cewka 1stopniowa 2 żł wolne w przypadku uzwojenia jednowarstwowego pokaż foto uzwojenia tabliczki zasilającej
Tylko nie wkładaj tam przypadkiem przewodów janmora co cewka pujdzie tam gdzie nie trzeba.
pali na dotyk gdy sie rozgrzeje faluje na obrotach czasami gasnie..a w autonacie to jest problem...wymieniona cewka zaplonowa ..swiece i kable co mu moze dolegac?
Może trochę dokładniej,rozrusznik na linkę czy z elektromagnesem,prądnica czy alternator,jaka cewka,aparat zapłonowy z palcem czy bez,dysza wolnych obrotów elektroniczna czy zwykła i na koniec czujnik położenia wału.
Witam mam focus 1.8 16v przejechane 120000 km. i mam problem z przyspieszeniem a mianowicie pewnego razu zaczął palić na 3 cylindry co okazało się ze cewka nie podaje na jeden cylinder wymieniłem cewkę i na wolnych obrotach chodził normalnie lecz w czasie jazdy zaczął szarpać wymieniłem świece i przewody lecz nie było żadnej poprawy dalej szarpie po...
może zerknąć na You Tube jest tam kilka filmików na ten temat, choć moim zdaniem to może jakaś cewka na świecy? pozdr.
Witam Odswierzam temat bo sprawa nie zalatwiona Okazało sie ze uszkodzony jest sterownik Wyglada on tak Szukam pomocy bo nie moge sobie poradzic z sterownikiem wózka widlowego linde Sterownik steruje przepustnica ( zwykła cewka) na podstawie 2 sygnalów tj z halla (wolne obroty) i z potencjometru spadku cisnienia oleju ( wysokie obroty) Najpierw przestal...
W WSK było tak - akumulator był ładowany z jednej cewki z prostownikiem (z początku selenowym, później krzemowym). Napięcie 6V służyło do ładowania akumulatora, zasilania świateł postojowych i stop. Akumulator stabilizował napięcie. Światło główne miało swoją cewkę i ono przygasało na wolnych obrotach ale pozycyjne nie. W tej chwili proponowana przetwornica...
wolne obrót cordoba wolne obrót wysoki obrót wolne obrót suzuki wolne obrót
napięcie baterii histereza czujnik temperatura mostek cewka czarny kabel
Brak oświetlenia drzwi i bagażnika w Golf 6 2009 Brak prądu na świecach żarowych: diagnostyka i przyczyny