Bmw 1100 po dodaniu gazu dławi się wolne obroty ładnie chodzi ,cewka sprawdzona tps ustawiony, synchronizcja zrobiona cisnienie na pompie ponad 3 bara
Oczywiście, że się stanie... pomyśl trochę. No chyba, że przepniesz też sterowanie cewkami. Nie ma natomiast znaczenia kolejność przewodów na jednej cewce, czy 1 i 4 czy 4 i 1.
Źle złożyłeś.Dodam od siebie że często przepala się termistor na cewce silnika,no ale wtedy w ogóle nie chodzi.Poza tym tylko wolne obroty mogą świadczyć o przepaleniu odczepu cewki lub wyłącznika.
Czy zrobienie 36 biegunów przy 36 zlobkach i po 12 cewek na fazę ma sens? Chodzi mi o jak najwolniejsze obroty żeby prądnica dawała coś sensownego zamontowana do wiatraka
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Mierzyłem napięcie między jednym i drugim kablem bezpośrednio z cewek i oto wyniki: - Wolne obroty: 24V AC - Przegazowanie: 40V AC Pomiary te są z wpiętym regulatorem czy bez?
Witam mam problem.z błędem hyundai I 30 1.4 Czasami wyskakuje kontrolka silnika i pracuje źle na wolnych obrotach - ale normalnie jeździ P2187 -wymienione świece - sprawdzono kolektory sący - sprawdzono cewki Proszę o pomoc
Z tych filmików rozumiem, że inne podłączenie cewek daje większe obroty lub większy moment.
Witam. Chciałbym wymienić świece w asterce. Czy ktoś mógłby doradzić na jakie? Silnik 1.4 16V 2000. Czysta benzyna. Czasami szarpie na wolniejszych obrotach więc może to coś pomoże a poza tym nie wiem czy poprzedni właściciel coś robił w tym temacie? W tym samochodzie są przewody WN czy cewki na każdej świecy? Świece to pikuś, gorzej jak okaże się,...
Chodzi o sterowanie takim silnikiem (napięciem bezpiecznym 12v przez styczniki?) oraz zabezpieczeniu przed naciśnięciem dwóch przycisków naraz odpowiedzialnych za obroty lewe prawe. Przecież to jest najprostszy z najprostszych układów sterowania, cztery styczniki, dwa do zmiany obrotów i dwa do przełączania szybko/wolno. Zabezpieczenie przed włączeniem...
Nie odnajduje się na tym schemacie To masz problem, bo umiejętność czytania schematów jest niezbędna do prawidłowego wykonania podstawowych pomiarów. było by mi łatwiej jakby ktoś podał jakie powinny być napięcia w pkt w których ja mierzyłem napięcia (na moim schemacie). Mierzyłeś napięcia nie wiedząc do końca co mierzysz (w jakim punkcie)? Poza tym...
Jak mogę sprawdzić stojan i wirnik. Dysponuję miernikiem uniwersalnym. Miernikiem uniwersalnym możesz porównać rezystancję cewek stojana natomiast wirnik - obejrzeć dokładnie komutator ( czy nie ma nadpaleń, uszkodzonych-przebarwionych wycinków). Z wirnikiem najlepiej przejść do serwisu zajmującego się naprawą elektronarzędzi i tam Ci go sprawdzą.
Witam. Mam Piaggio x9 500. Kiedyś przyjechałem z pracy, zgasiłem motor a przy próbie ponownego odpalenia miał tylko wolne obroty. Po wymianie wtrysku, przepustnicy, cewki, świecy, czujnika wałka rozrządu i podłączenia pod komputer, który nic nie pokazał dalej ma wolne obroty. Czy jest ktoś w stanie mi pomódz, lub coś doradzić?
Możesz ją sprawdzic bez demontażu silnika pod warunkiem że masz multimetr i jakieś wkrętaki. Odlacz pralkę od sieci. Unieś pokrywę wraz z modulem Na prawej krawędzi modułu znajdź wtyczkę z sześcioma szarymi kabelkami, odłącz ją od modułu po odbezpieczeniu blokady ,która ją zabezpiecza przed przypadkowym wysunięciem z modułu. Ustaw miernik na zakresie...
Silniczek krokowy sterowany dwoma przewodami? Unipolarny czy bipolarny? W jaki sposób jest sterowany bo ja nie znam sposobu sterowania silnika krokowego z jedną cewką?
mialem kiedys to samo ale u mnie byl walniety "tranzystor" to cos pod cewka.
cewka WN
Ja mialem w focusie dziure wypalona w tloku od niesprawnej cewki na 3 cylindrze,nierowne wolne obroty mial , i slaby byl
Wojtek32 , zastosowałem jedną tarczę z magnesami , która wiruje między dwiema tarczami z cewkami. magnesów jest osiem[33*30 mm] cewek po 9 szt w jednej tarczy [170 zw.drut 1mm].odległość magn.od cewki to 3mm. Najwolniejsze obroty wiertarki i: 2,1 V z jednej cewki a 4,3 V z dwóch przeciwległych połączonych szeregowo. Pomyślałem po co naklejać magnesy...
Witam . Koleżanko na mój gust to mechanik chce Cię naciągnąć na wymianie rozrządu , nie wiem dlaczego taka diagnoza , ja stawiałbym , na silniczek krokowy , ale za mało danych , napisz czy auto utrzymuje wolne obroty , czy falują , przyczyn gaśnięcia może być wiele , pompa paliwa ,cewka zapłonowa, świece ,przewody zapłonowe ,przewody paliwowe, moduł...
lamer1 ! Jak to wyliczyłeś? kindlar ! Dlaczego chcesz bardziej wolnobieżną prądnicę, jeśli niższe obroty to niższa moc? A przy tych samych cewkach 2 razy wyższe obroty to 48V zamiast 24V - i masz 2x wyższą moc, albo mniej zwojów, grubszy drut, większy prąd i wyższa moc! Im wolniejsza prądnica, tym gorsze wykorzystanie materiału, prądnica o zerowych...
Sprawdź rezystancję każdej fazy do masy silnika (ma być nieskończoność) i rezystancję pomiędzy fazami (ma być równo i poniżej 1Ω) Napięcie bez regulatora ok 3x20VAC wolne obroty i ok 3x50-70VAC na obrotach
Podmieniłem cewkę na inną, używaną, oryginalną i efekty: - silnik pracuje na niej prawie normalnie - przejechałem dopiero 20 km, ale błędów zero - wróciły wysokie wolne obroty: najpierw ok. 2000, za chwilę spadają na 1500, po chwili już na 800-900 i tak trzymają - w czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu dla zwolnienia czuję, że silnik "pcha" na podwyższonych...
Wygląda to jak dodatkowe wyzwolenie iskry ,jak jest na drugiej połowie cewki.
Nie umiem powiedzieć jak były orygialnie ułożone cewki. Nie były to uzwojenia dwuwarstwowe. Natomiast fi to 0,5 i ilośc zwoi 86. Nawinelismy 3x4 cewki po 90 zwoi fi 0,5. Poskok 9,11,13,15 Połączenie cewek w gwiazdę. Silnik na każdej fazie pracuje tak samo i kierunek obrotów jest ten sam. Tak samo jest przy połączeniu cewek w gwiazdę. Obroty są wolne...
Ja mam podobne objawy ale niestety nie tylko wolne obroty źle chodzą a cały silnik jak traktor chodzi na wolnych obrotach. Tak jakby nie chodził na jedną świece. Co ciekawe powyzęj 2000 obrotów już jest wszystko ok i ma niby normalną moc. Jednak poniżej 2000 nawet na wyższym biegu to traktor. Czy wymiana cewki coś da?
nie jak już to silniczek krokowy on odpowiada za wolne obroty
jak wypadają zapłony sprawdź kable WN i świece napisz czy masz cewkę DIS czy aparat zapłonowy
Witam ponownie. Oczywiście ustawienie zaworów a dokładnie szczeliny miedzy dzwigienką a trzonkiem zaworu ma wpływ na obroty a zwłaszcza na pracę silnika. Dokładniej .: zwiększając lub zmniejszając szczeline oczywiści nieznacznie (nominalna przerwa to około {0,2 ; 0,3 mm muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić} w zależności od zaworu ssący lub wydechowy)...
Raczej nie. Prąd jest na granicy wytrzymałości sterownika więc sterownik raczej długo nie pociągnie. Prędzej coś takiego. Unipolarny Model: 42HS34-0404 Liczba kroków: 200 Napięcie znamionowe: 12V Pobór prądu na cewkę: 0,4A Rezystancja cewki: 30Ohm Tytuł aukcji "Silnik krokowy 200kroków/obr 12V 0.26Nm" Do GoPro pewnie ten najtańszy który mówiłem wcześniej...
zmierz opornosc cewki i kabli
Autko skażone gazem? Zakup sobie 4 nowe oryginalne cewki (w moich okolicach to koszt ok 170zl/szt) a te "drgania" ustaną. Jeśli masz tam jeszcze jakąś nieszczelność to beda troche falowaly wolne obroty ale nie będzie to az tak uciążliwe jak to drganie. Twoje cewki działaja ale sa już zuzyte. Często klienci twierdzą że podczas jazdy nie zauważaja nic...
Patrzyłeś kluczowanie poszczególnych cewek?, może to wina sterownika.
Co takimi obrotami chcesz ładować... wolne obroty GY to ok. 1200, a na filmie widać max 250. Trójfazowe alternatory do GY mają dosyć dobre ładowanie, w moim bez problemu świeci 2x35W i jeszcze ładowania mam kilka amperów. Cała instalacja zasilana z akumulatora, na wolnych obrotach 13.5V na średnich 14.5V
Ok. Silnik jest na 24 V - nie powinien " dostawać " większego napięcia niż 24 V, ale może być mniejsze napięcie. Cewka pompki będzie działać już przy 18 V Silnik dmuchawy po rozruchu też przy takim napięciu będzie kręcił. Przy rozruchu ogrzewania powinno być te 24 V aby obroty były duże i turbinka będzie dobrze rozpylała paliwo . Po nagrzaniu można...
Witam. Ostatnio zakupiłem silnik na 230-380V i chciałbym go podłączyć na 230v ale nie posiadam do niego cewki i nie wiem jak dobrać aby dobrze działał. Silnik ma moc 1,1 kW tyle wiem bo tabliczka znamionowa jest starta (naklejką była) - obroty ok 1400. Kolega elektronik dał mi cewkę od pralki którą podłączyłem miała watrość 7,5 mikro farrada ale silnik...
Może smok-filtr paliwa w zbiorniku jest zanieczyszczony, czy tak samo się dzieje, gdy zbiornik paliwa jest pełny. Na próbę daj większe wolne obroty. Dodatkowo sprawdź w jakiej odległości jest cewka WN od koła magnesowego, w razie potrzeby zmniejsz odległość do ok. 0,3 mm. Koło magnesowe nie może ocierać o cewkę.
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
A przecież to dysza wolnych obrotów odpowiada za wolne obroty silnika. Powinna być podłączona do zasilania cewki zapłonowej lub przed zasilanie przewodu oporowego, jeśli jest. A jeśli jest niepodłączona i zamknięta, to pewnie wolne obroty są uzyskane na jakiś dziwnych ustawieniach gaźnika i po otwarciu przepustnicy silnik się zalewa. Zresztą pełna dokumentacja...
Mam mały problem jednak nie daje mi on spokoju od dłuższego czasu... Posiadam traktorek kosiarkę Craftsman gt 3000 z silnikiem kohlera 22hp v twin. Kupiłem go jakiś rok temu. Wszystko ok oprócz ładowania. Na regulatorze pokazuje mi tyle ile ma akumulator tj około 13,5 v. Po kilku godzinach pracy akumulator pada i po zabawie. Kupiłem drugi regulator...
Przy odpaleniu silnik pracuje dość równo , po rozgrzaniu się zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder , próbuje wejść na wyższe obroty czasami ale nie daje rady(wolne obroty) Moim zdaniem jest chyba cewka do wymiany i teraz się zastanawiam czy kupić w ciemno tą cewkę i sprawdzić..
Witam wszystkich. Chcę zrobić prądnicę ze starego silnika 3 fazowego 7kW. Stojan ma 36 żłobków, średnica wewnętrzna 152mm i długość 93mm. Wirnik ma 151mm srednicy, 95mm długości, 26 przerw. Silnik był uzwojony drutem 1,2mm po 55 zwoi na cewkę (myślę że 60 też by spokojnie weszło). Chciałbym żeby wyszła mi z tego prądnica 3 fazowa około 230v na fazę....
regulacja regulatora polega na odpowiednim naciąganiu sprężyn oczywiście nezbędny jest do tego miernik napięcia o ile pamiętam na jednej cewce ustawia się dolne napięcie( ok 13V wolne obroty) przy którym ma być odłączana prądnica a na drugiej górne napięcie ( 14,4)
Ale pierdoły opowiadasz,w aparacie jest hallotron. Moduł w c14nz jest na zewnątrz,pod cewką
Witam Pralka jak w temacie pierze ale brak szybkich obrotów na wirowaniu. Obraca szybciej bębnem niż na praniu ale to jest dużo za wolno. :( Co zauważyłem, że przy wyciąganiu wtyczki z jednej strony (znaczy pod skosem) od silnika (w trakcie działania) zaczyna wirować. Czy to jest cewka od regulacji obrotów??
Jak dobrze pamietam pod cewkami jest modul zaplonowy i on jest tego przyczyną.
Witam, cewka tachometra zmierzona?ma prawidłową oporność,jeżeli wiruje gdy ma mieć wolne obroty rewersyjne,uszkodzenie w obwodzie tacho,zakładając że silnik prawidłowo podłączony, pozdrawiam
Przebieg 35 tys. Dotychczas bezawaryjny, oprócz 3 cewek. Po wymianie tej trzeciej tydzień spokoju i objawy podobne, ale nie identyczne.Spadek mocy, ciągnie powyżej 3500-4000 obr . Z rury wydechowej śmierdzi benzyną, wolne obroty trzyma. Cewki sprawdzałem odpinając je po kolei, jest wyraźna różnica w pracy po odpięciu każdej, dlatego sądzę że to nie...
Witam. Czy tojest SPI, czy już MPI ? Przyczyn może być kilka. 1. Zatkany filtr paliwa i brak wystarczającej ilości na wyższych obrotach. 2. Zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane zacierającą się pompą paliwa ( dość częsty przypadek w tych samochodach, zwłaszcza kiedy się jeździ na głębokiej rezerwie :) . 3. Poległ regulator ciśnienia paliwa. 4. Jest...
Wysoce prawdopodobne jest zacięcie lub uszkodzenie zaworu sterującego przepływem powietrza przykręconego przy kolektorze ssącym (cewka pod kątem 90° do zaworu). Odpowiada on za wolne obroty. Jego wadliwe działanie to albo za wysokie wolne obroty, lub bardzo powolne schodzenie z obrotów, albo gaśnięcie na wolnych obrotach. W serwisie zawór kosztuje ok...
wolne obrót cordoba wolne obrót wysoki obrót wolne obrót suzuki wolne obrót
oporność głośnik bosch wkrętarki testy akumulatorów
instalacja pieca gazowego marantz sr5005
Steyr Compact 4665 – nie świecą reflektory robocze, brak świateł dachowych, diagnostyka Moment dokręcenia stopy korbowodu Mazda 6 GY LF-DE L3-VE RF-CiTD AJ-V6