Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Witam pottzebuje schemat wtrysku paliwa abimex w polonezie. konkretnie potrzebuje sie dowiedziec ktory kabel jest odpowiedzialny za sterowanie cewka zaplonowa. Pozdrawiam Bruczyk
Wszystkie zasialania są ok. Jak podepnę boostera to napięcie nie spada poniżej 11,5 po przekaźniku głównym i po zacisku 30. Zauważ jedną rzecz. ECU steruje wtryskami, podaje sygnał na cewkę, tylko ten sygnał jest zbyt długi, przez co wg mnie iskra jest słaba
Więc sprawdź cewkę i jej sterowanie. Rozumiem że wtrysk jest.
Kluczowanie wtrysków jest? Zobacz czy dochodzi sterowanie na cewkę - 2 środkowe piny.
Widać gówno się znają na diagnostyce ;) Jak się świeci to pamięta jakieś kody błędów i ma je zapisane. Do tego jest też podgląd aktualnych parametrów pracy silnika, np temperatury, podcośnienie, czas wtrysku... Silnik prosty jak cep, sterownik też! Pomijając że są awaryjne, ale to łatwo ustalić. Jak pada to ogół nie steruje albo wtryskami albo cewkami....
Witam. moze mi ktos powiedziec ktory kabelek jest odpowiedzialny za strowanie cewka zaplonowa w wtrysku abimex Pozdrawiam Bruczyk
To może być świeca, może cewka, może wtrysk, może ECU, a może kompresji nie ma na którymś. Dlatego najpierw sczytać błędy, by zobaczyć który cylinder zgłasza. A potem nie wiem ;) Sprawdź kompresję. Zamień świece miejscami, jeśli błąd był na cyl 1, daj tą świecę na cyl 2, odpal, poczekaj na błąd. Jeśli masz pojedyncze cewki na każdy cylinder, zamień...
Równie dobrze sterownik LPG może takie cyrki robić (blokować wtrysk benzyny i słabo sterować wtryskami LPG) czasem wystarczy że ma słabe zasilania (bezpiecznik, masa) i robi zamieszanie.
No to zmień mechanika! Najpierw ustalcie czego nie ma. Sterowania czy zasilania na cewkę zapłonową, czy sterowania na wtrysk. A może kompresji nie ma? Sprawdzić wiązkę to przecież nie jest problem. Jak masz pojedyncze cewki to: pin1 - sterowanie z ECU (piny 7 8 9 10) nie pamiętam czy sterowane + czy masą pin2 - masa z ECU (piny 5 6 44) pin3 - +12 V...
Witam. Citroen Picasso 1.6 benzyna rok 2013 przebieg 130.000 kod silnika 5FS. Po odpaleniu silnik pracuje ok aż do pełnego rozgrzania samochodu wtedy zaczyna nim telepać błędy to wypadanie zapłonu cylinder 2. Po sprawdzeniu okazało się ze po nagrzaniu silnik przestaje pracować na cylindrze 2 wtedy po około 5 sekundach pojawia się błąd wypadanie zapłonów...
Wez sterowanie lpg z wtrysku. Jedyna sensowna opcja.
tylko sterowanie cewki umarło? a wtrysk masz?
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Auto zarzuciło odpalanie. Brak iskry. Sterowanie cewkami jest? Zasilanie cewek wtrysków jest?Sterowanie wtryskami jest? Poprawne zasilanie sterownika jest? Kształt i jakość sygnału z czujników to ne wszystko ,maja sie zgadzać w czasie. Po sprawdzeniu tego dopiero możesz mówić o uszkodzonym ECU jak nie wystawia sterowania. Silnik GDI wymaga specjalisty...
A choćby napięcie na akumulatorze w chwili kręcenia rozrusznikiem, lub próby kręcenia, jeśli kręci rozrusznik, to czego brakuje, iskry czy paliwa, czy cewka ma sterowanie, czy jest kluczowany wtrysk. Póki co, nawet nie opisałaś, czy rozrusznik kręci i jakie kontrolki się zapalają, jak gasną.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
A ja proponuję sprawdzić coś innego. Zobacz jaki opór ma cewka wtrysku sterującego o ile pamiętam 80 - 120 ohm. Miałem ją kiedys uszkodzoną i był podobny objaw. No i odczytać błędy jakie sie zapisują w acu.
to twierdzisz że nie ma modułu ,zerknąłem na schemat i widzę moduł i osobne sterowanie z niego na wtryski i cewkę .
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Witam! Planuję budowę testera do wtryskiwaczy benzynowych, i mam kilka pytań: https://obrazki.elektroda.pl/1313669500_... Mianowicie, czy sterując np tylko 2 cewkami jednocześnie nie będą one powodować między sobą dodatkowych sygnałów zakłócających się nawzajem? Kolejnym problemem jest generator zastosowałem schemat sterowania czestotliwością...
Witam użytkowników, kolegów i koleżanki. Chciałbym was poprosić o pomoc w skonstruowaniu osobnego i niezależnego ukladu sterujacego wtryskiwacz paliwa oraz cewkę zapłonową. Czy jesli w aucie zamontuje dodatkowy czujnik położenia wału, bedzie on w stanie sterować wtryskiem oraz cewką naprzemiennie lub w tym samym momencie? Dziękuję za zainteresowanie...
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Rozumiem, na uszkodzony sterownik naprowadza mnie trop tego braku sterowania na cewkę, próbówka nie miga a podłączając się pod wtryski miga. Immo odcina chyba tylko wtryski prawda?więc immo wykluczyłem wstępnie.
Całość problemów (poszarpywanie podczas przyspieszania na rozgrzanym silniku) powodował wtrysk benzynowy. W dziwny sposób uszkodzony bo gdy silnik nie rozgrzany (pierwsze klika km) wszystko działało elegancko, po rozgrzaniu wtrysk tracił rezystancję i cewka wtrysku wykazywała obwód otwarty. To z kolei powodowało brak sterowania odpowiadającym mu wtryskiwaczem...
Oporność cewki w wtrysku sterującym jest równym zeru (przerwa). A napięcie tam w ogóle nie dochodzi
fabrycznie odcinane sa trzy obwody sterowanie wtryskiem , sterownie cewka i rozrusznik . o ile rozrusznik łatwo pominiesz to z pozostałymi zabezpieczeniami - kabelkiem do masy tego nie załatwisz .Tak jak kol.Xwit napisał imobilajzer podaje kod do centrali - albo wyprogramujesz imobilajzer z komutera i wtedy bedzie chodził albo trzeba naprawic alarm...
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
Ten przekaźnik ma sterować impulsem elektrycznym ustalonym w generatorze impulsów i podawany o określonej charakterystyce na cewkę tego przekaźnika. Styki główne odbiorcze (3, 4) z innego źródła zasilania mają sterować cewkami wtryskiwaczy benzynowych np. typ A0000788749. Ten przyrządzik ma za zadanie wstępnie sprawdzić stan strugi wtrysku. Bo czy zasadne...
witaj. jezeli podawałes mase na pin 1 na podpietym ECU i pompka chodzi tzn., ze steruje on głownym przekaznikiem i prawdopodobnie jest sprawny. cewka ma +15? wtryski tez? jezeli tak to prawdopodobnie czujnik położenia korby padł.
Witam taki zachowanie lanosa 16V to klin na wale jeżeli jest słabo dokręcone kolo to lubi go zerwać po 2 jeśli klin jest ok dokładnie sprawdzić rozrząd po prostu iska i moment wtrysku jest nie w tym momencie co powinien cewka jest z modułem i wątpię komp jeśli steruje iskrą i wtryskami powinien być ok jeszcze może być pęknięty wałek rozrządu ale to...
Żona jechała do pracy i auto zaczęło nagle tracić moc i przestało jechać. Przy odpalaniu ewidentnie nie dostaje iskry lub paliwa. Podłączyłem do komputera ale są tylko stare błędy które od 100tys sie pojawiały czyli wypadanie zapłonów. Sprawdziłem pompę palilwa ale normalnie na listwie jest ciśnienie. Cewka była już zmieniana bo poprzednia padła. Czy...
Scan100 załatwi sprawę. Ja stawiam że to immo bo objawy na to wskazują jednak :] Iskra wtryskiwacze i pompa paliwa... na pompę sterowanie masą ze sterownika wtryski tak samo cewka tak samo. immo nie puszcza i tyle. pzdr.
Masz okrągłe gniazdo na lewym nadkolu , tam jest sygnał TD , jest też , na pewno , moduł zapłonowy tranzystorowy , cewka zwykła , z pinu 1 cewki przez inwertor i będziesz miał sygnał dla wtrysku LPG. Zespolonym przekażnikiem dla pompy paliwa steruje sygnał z cewki czy TD? Może się mylę , podaj co to za rocznik.
Witam.Mam Firebirda 3.1 91r i problem jest z odpaleniem czyli brak masy na wtrysku w momencie kręcenia rozrusznikiem i brak iskry cewka nowa napięci dochodzi.Proszę o wskazówki.
Witam serdecznie. Mam pytanie do autora. Jak usunąłeś żel którym zalana jest płytka? Mam podobny problem tyle że ze sterowaniem cewka WN. Pin 12 był zasiedziały, wręcz czarny i chciałbym zerknąć do środka.
Panowie: wtryskami steruje Wyslalem sterownik na immo offa, dostalem sterownik i cewka nadal nie steruje pojawia się bład 16989 p0605, to normalne po usunieciu immo czy moze cos byc zle zrobione ?
Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Myślałem że tak jest najprościej. Skoro świruje czas ładowania cewki to możliwe że sterownik robi papa i po prostu przestaje cewką sterować i iskra odlatuje do krainy wielkich piorunów to i garnek przestaje pracować a też chyba powinien się czas wtrysku wyzerować. Chodziło mi żeby naocznie brak iskry...
Temat dotyczący spadku mocy i dymienia rozwiązany po wymianie wtryskiwacza. Okazało się że byl uszkodzony element sterowania (cewka) w pierwszym wtrysku. Pruba regenerowania nie dała żądanego efektu, pozostało kupić nowy.
Przy typowej usterce to jest tylko błąd cewki ale iskra jest, za to nie ma impulsów na wtrysk. Sprawdź więc na początek czy idzie sterowanie na cewkę, może uszkodziła się wiązka. Jeśli rzeczywiście nie ma impulsów na tę cewkę z ECU to raczej źle rokuje na możliwości naprawy. Jeśli chodzi o naprawę/zakup ECU do Fiatów to polecam: http://www.kocar.com.pl/
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
wymienione zostały przewody wysokiego napięcia, świece i uszczelka pokrywy zaworów bo na 1 cylindrze zbierał się olej. Olej się pewnie zbierał w tym cylindrze który nie palił. Jeszcze możliwe że winna cewka zapłonowa bądź jej sterowanie (ECU, przewód między ECU a cewką, "+" na cewce), a jeśli problem występuje tylko na LPG to wtryskiwacz gazu dla tego...
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
jak dam mase przez próbówke na 20 pin urządzenia sterującego wtryskiem "jetronic" to pompa chodzi według schematu jest to cewka przekażnika pompy ale nic poza tym próbuje jeszcze zlokalizować poszke sterującą wtryskami bo na 14 pinie jetronic jest sterowanie wtryskami i na nim powinien być plus po włączeniu zapłonu a go nie ma czyki tak jakby na wtryski...
No witam pany zmierzyłem dziś opór cewki wtrysku sterującego i wynisi na zgaszonym silniku 101,2 ohma wiec wygląda na to ze chyba jest ok, sprubuje jeszcze jak dostanie tego napadu odpiąć wtyczke i zmierzyć opór a tak apropo to tez zaworek n108 jaki powinien mieć opór podczas pracy silnika? może wymienie filtr paliwa bo jest na nim 50kkm zrobione? a...
odepnij kostkę od wtrysku i podoginaj piny ,możliwe że cewka sterująca dostaje złej oporności szczególnie dzieje się po nagrzaniu
Powodów wypadania zaplonow jest wiele. Od elektroniki po mechanikę. Jeśli wykluczyć wszystkie elementy mechaniczne, cewkę świece, wtryski, ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, luzy zaworowe itp to pozostaje elektronika. Wypadało by sprawdzić czy jest sterowanie wtryskiwaczy i cewki. W tych autach często padały ecu
To jeszcze podaj kod silnika by wszyscy wiedzieli o czym konkretnie mowa. Piszesz ze obroty widzi,zezwolenie jest i zasilanie stera jest tak? To teraz napisz czy jest sterowanie 5v na cewki i czy jest sterowanie na wtryskach jak i to czy jest zasilanie cewki.
To nie ma znaczenia. Chyba wie który nie działa? :D Co to znaczy znika prąd? Rozumiem że brak sterowania ? A cewkę sprawdzałeś na tym cylindrze? Jaki błąd w ECM?
Jak się da to podmienić wtryskiwacze skoro cewka jest pewna że daje iskrę ale nie wygląda na takową. Czyli podmiana świec już teraz nic nie daje ani na chwilę? A i czy świeca jest mokra w tym cylindrze jak się kręciło niedawno? Właśnie w przyszłym tygodniu spróbujemy na własną rękę wymontować wtryskiwacze i je sprawdzic, ojciec jest też elektrykiem...
Witam czy ktoś jest w stanie zidentyfikować tranzystory w sterowniku bedini Eco geo 300 . Z tego co udało mi się odczytać na nich to : 317 ON 18 N06. Sterownik pali cewkę wtryskiwacza LPG na jednym cylindrze, wtryski to Matrix HD 344. Pomiar na wyjściu sterowania ta cewka pokazuje cały czas napięcie ponad 13V gdy tylko przełączy na gaz.Podejrzewam uszkodzony...
1.Zasilanie i masa na moduł i cewkę. 2.Co wysyła aparat zapł. do kompa, i czy dociera to co trzeba. 3.Co wysyła komp. do modułu. A tak poza tym to masz sterowanie wtryskiem?
http://obrazki.elektroda.pl/6629813900_1... diody powinny być odwrotnie ,sterownik silnika steruje cewkę masą
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
Witam serdecznie, mam wielki problem a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie Buduję pojazd typu Buggy i po przekładce silnika z całą wiązką skrzynią itp silnika nie mogę odpalić . A więc silnik w aucie po odpaleniu przerywał jakby chodził na 3 cylindry ale po prze gazowaniu to ustępowało . Nie wiem może to zbieg okoliczności...
Napięcie na cewkę będzie a sterownik podaje masę i tu czytaj co pisze Elektrit sprawdz czy podawany jest minus (on steruje zapłonem) a jeżeli masz diodę LED to podłącz do wtrysku jeżeli tam jest impuls to patrz j.w. jeżeli nie to może być nadajnik impulsów. Pomierz parametry i napisz coś więcej bo narazie to moło wiadomo .
wymieniłem ten przekażnik na nowy i dalej nic na jedną cewkę dostaje sygnał (wtryski), a na drugą nie (pompka) nie wychodzi sygnał z komputera
No to podsumowanie tego, co sprawdziłem. Lexia nie wykrywa żadnych błędów. Kluczyki dopisywane kilka razy. Kalkulator nie jest zablokowany. Ciągle świeci check engine i auto nie odpala. W trakcie testu podzespołów napięcie na pompę, cewkę i wtryski jest podawane ciągle. Świece dają iskrę (cewka do góry, kołami itp). Problem jest ze sterowaniem wtrysków....
Okazało się że cewka z koleżanki auta jest dobra czy z innego samochodu - tak napisane że można się pogubić? Dla pewności możesz podstawić cewkę z uszkodzonego auta do auta sprawnego - sprawdzisz cewkę. A wtryski cykają podczas kręcenia - zalewa świece? Tak jak wcześniej kolega pisał, zasilanie i sterowanie do cewki powinno być. W jakim stanie są przewody...
po podłączeniu kolejno żarówki pod zewnętrzne piny (1 lub 3) złączki i pin środkowy (2) złączki (napięcie z przekaźnika) - żarówka nie świeci się ani po włączeniu zapłonu, ani podczas rozruchu auta - czyli brak sterowania masą z ECU :| To nie jest dobry sposób na diagnozę sterowania cewki zapłonowej ze sterownika wtrysku. Żarówka nie będzie świeciła!...
a jakie napiecie daje cewka CKP w aparacie zaplonowym podczas krecenia silnikiem ?
Witam Zafira 2002 1.8 bezyna x18xe1 Mam problem, po wymianie silnika (zatarty) u mechanika brak sygnału obrotów wału, po wypięciu czujnika brak błędu. Brak sterowania wtrysków i cewki. cewka wysterowana przez op coma daje iskre lecz po odpięciu jej również brak błędu w ecu.
Nie mierzyłem czujnikiem bo nie ma jeszcze takiej potrzeby, z kompem też nie da rady się połączyć, teoretycznie silnik pracuję poprawnie , nie dymi , odpala , osiągi przyzwoite, tylko ta strasznie twarda praca, próbowałem opóźniać zapłon, na ciepłym chodził całkiem przyzwoicie, ale zimny nie chciał palić, dziś próbowałem odłączać n108 i jak odłączę...
Sterowanie cewki lub wtrysku nie zanika?
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Wtryski nie mają nic wspólnego z sterowaniem cewki. Wrzuć fotkę tej cewki.
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
Równie dobrze sterownik LPG może lecieć w......... I nie sterować wtryskami. Myślałeś o podłączeniu diody LED by sprawdzić co ucieka?
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
Wasnie tak. Wtrysk (w pelni) sekwencyjny, wiec i zaplon rowniez.
Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Wtrysk jest ekonomiczny, legitymuje się bardzo fajną mocą i momentem, kulturalnie pracuje a przy tym jest eko. Niestety są też minusy, a główny to znikoma dostępność części. W moim przypadku chodziło o ecu. Skuter trafił do mnie w częściach. Składałem po kolei eliminując po drodze usterki. Zregenerowałem pompę, zespół...
oj Auto całe przekopane błotnik ściągnięty wiązka przebadana, pod aku również, z dłuższego rozpoznawania auta zaszliśmy daleko okazało się że auto ma odłączony wole układ benzyny i zapala tylko na gazie(lpg) a więc wczoraj dobraliśmy się do komputera przywrócona fabryczna wiązką na wtryski i cewkę odłączony całkowicie gaz, w kompie był spalony rezystor...
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Witam, buduję agregat z silnika 1.8 16V (6FZ) z Citroëna, jego oryginalny ECU (S2PM-270). Próbowałem w nim wyłączyć immo i nie udaje się, niestety kręci, ale komputer nie steruje wtryskami i cewką, reszta się załącza. Kupiłem nawet drugi ECU, bo myślałem, że może tamten uszkodziłem, tylko (S2000-1). Ten komputer też występuje z tymi silnikami, a ten...
zanika sterowanie cewek,a czy zanika sterowanie wtrysków?bo raczej powinien sterownik odcinać paliwo.jak jest to rozwiązane?jest tam tps?
Witam Jeśli to dalej aktualne to proszę podać ostatnie 8 cyfr z numeru vin. Jedynie wtedy mogę udostępnić schemat instalacji sterowania wtryskiem. Pozdrawiam. Ps. Pompa paliwa, cewka, wtryski siedzą na jednym zasilaniu, co do zaworu odpowietrzania to jest to zawór od zbiornika paliwa do filtra węglowego. Odpowietrzanie skrzyni korbowej nie jest sterowane...
Niestety ale na zimnym również, mam nadzieje że to nie pompa wtryskowa. kody 81 i 82 są w systemie 12-wym. wychodzi że jakaś iglica jest cały czas otwarta, ale jaka i gdzie to nie mam pojęcia. Czy występują takie iglice we wtryskach czy również w pompie tego nie wiem. Ciekawi mnie czy może być to usterka elektryczna, np. cewki na wtrysku sterującym....
Witam. Mam problem z uruchomieniem samochodu. Pojawiają mi się błędy p0201 wtryskiwacz cylindra 1 Układ otwarty stały. I tak ze wszystkimi wtryskami (od1 do 4) Również p0443 Sterowanie zaworem odsysania par paliwa Układ otwarty. Wymieniona została cewka i pompa paliwa w zbiorniku. Jakieś pomysły? Wiem że te Odsysanie par paliwa może powodować ten problem,...
Zawory sprawdzałeś? Zaworów nie sprawdzałem, stawiam teraz raczej na sterowanie cewkami, wtryski, sterowanie wtryskami... albo mechanior :P Dodano po 1 Wyjąć kosz,sprawdzić stan sitka i zanieczyszczeń w zbiorniku.Do sprawdzenia również cały układ ssący razem ze wspomaganiem hamulca. Stawiam teraz raczej na sterowanie cewkami, wtryski, sterowanie wtryskami......
Analiza cewki wtrysku to nie wszystko! Ale jeśli już o to idzie: sterowanie 12V ale przez tranzystor, więc nieco mniejsze w praktyce. Prąd ok. 0,8A ale chwilowy. Rezystancja uzwojenia 10 - 16 ohm. Wtryskiwacz może mieć takie usterki: - niesprawna cewka (nie cyka po podłączeniu 12V) - zatkany wtryskiwacz (cewka może nawet cykać, ale nie podaje paliwa)...
Sterowanie iskrą i np. wtryskiem/wtryskiwaczami. Jak kręcisz wałem, to napięcie powinno się zmieniać na przewodzie, który idzie do cewki zapłonowej. Sama cewka musi być dobra, inaczej guzik z tego będzie. Najlepiej to go podmień i już. A paliwo to ten silnik dostaje wogóle?
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Napisałeś ,że mignie na sekundę , ale co 12V czy podaje masę , jak to mierzyłe , do masy czy do plusa.? Po przekreceniu kluczyka na zapłon , 12 V ma być na wtryskach , a sterownik kluczuje masą. Przekaźnik zasilający 12V wtryski i cewkę zapłonową znajduje sie w puszcze obok akumulatora , patrząc z przodu samochodu , rząd po prawej stronie - drugi od...
Linka napewno nie ma nic do tego. Moim zdaniem dzieje się tak przez jakieś zakłucenia. Taki sam przypadek miałem w Polonezie ale na obrotomierzu analogowym. Obrotomierz dzalał poczczas jazdy z niskimi obrotami na wysokim biegu. Mam pytanie: Czy cewka sterowana jest przez jakis moduł?? Czy to jest silnik z wtryskiem??
Witam, zagwozdka jest następująca: Matiz 0,8l zgasł podczas jazdy. Zdiagnozowałem zupełny brak iskry. + po stacyjce dochodzi do cewki. - ze sterownika podczas kręcenia jest ale tylko do wychwycenia diodą LED (dioda miga podczas kręcenia podłączona zamiast cewki). Podłączając zamiast cewki żaróweczkę szybko reagującą nawet nie myśli się zaświecić. Fakt...
Przecież to prosty silnik najpierw ustal czego nie ma czy iskry na świecach czy sterowania na wtryskach dopiero wtedy będziesz wiedział od czego zacząć szukanie.
VCDS i sprawdzenie błędów. Weryfikacja, czy jest iskra oraz czy wtryski się otwierają. Przyczyn problemu może być wiele: czujnik położenia wału, cewka zapłonowa, zerwany pasek rozrządu (zdarza się czasem), komputer sterowania silnikiem, zaśniedziałe kostki i/lub połączenia elektryczne, uszkodzony immobiliser. Ogólnie proponuję oddać samochód do kumatego...
W VW zbyt się nie wyznaję, ale po 1wsze ustalić czy wypadania powoduje ukł. zapłonowy, paliwa czy powietrza. Ustalić dokładnie warunki kiedy błąd występuje. Sprawdzić szczelność dolotu. Cewki zamienione. Okablowanie OK. Dalej to samo... Może impulsy sterujące cewką zanikają? Zamienić wtryski miejscami. Źle? Sprawdzić sterowanie wtrysku 3. Brak sterowania...
Emulator sondy to prymityw jakich mało. Zmierz sobie rezystanicję wtryskiwacza (ewentualnie grupy wtryskiwaczy - zalezy jaki masz wtrysk) i nawiń sobie drutem miedzianym cewke powietrzną o podobnej lub trochę wiekszej rezystancji (nie mniejszej przede wszystkim). Sam emulator ma jescze przekażnik (lub grupę przekaźników) sterowany z zaworu gazowego....
Korzystam z opisu złącza ECU z Tolerance Data i chyba jest błędnie opisana. Autko do mnie trafiło po jakimś kombinatorze problemem było brak zasilania cewek a kombinując musiał podawać w ciemno +12V na cewki i uwalił dwa sterowania cewkami. Sterowanie wtryskami jest ponieważ po przywróceniu zasilania autko odpaliło równo i po kilku sekundach bark sterowania...
Tam niestety modul jest zintegrowany z cewka zaplonowa, i to juz wymienilem na nowe, wiec albo bedzie to cos ze sterowaniem cewka (komputer/polaczenia) albo faktycznie jakies fizyczne uszkodzenie wtrysku gazu. Dodam jeszcze ze zdarza sie ze auto na niskich obrotach delikatnie nurkuje i lapie drgania, po czym wraca do "pionu" i tak cyklicznie. Kilka...
Gaźnika nie ma to wtrysk czujnik położenia wału jest nad kołem zamachowym. Cewkę ze zespoloną masz z tyłu silnika, podwójną zdejmij z niej wtyczkę tam są trzy piny podłącz miernik i zobacz czy w ogóle jest sterowana. Środek to zasilanie, sprawdź a potem kluczowanie. Tak w ogóle nie ma tam jakiegoś alarmu który coś blokuje. Kluczyk jest rozpoznawalny.
Wszystkie instrukcje masz na stronie producenta. http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy... wymyśliłem, że sterownik jest pewnie tak zrobiony, że przekaźniki w pozycji spoczynkowej przekazują sterowanie na wtryski benzynowe, a po zasileniu cewki przekazują sterowanie na wtryski lpg... Błąd, przekaźniki są tylko do wtrysków benzynowych....
Opel Astra H. 1.6 XZEP (?) 2004. Sterownik Delco Delphi. Objawy - brak sterownia wtryskami, ECU wysyła 1 (słownie jeden) impuls full grupę na wtryski, potem brak sterownia. Ecu sprawdzone - OK. Czujnik wały drugi bez zmian. LPG ominęte bez zmian. Ale, cały czas steruje iskrą (wspólna cewka ma 4 cylindry). Przymierzam się do czujnika wałka, ale DODATKOWO...
A mają w tej kątowni fachurę z kontrolką, co by sprawdził sterowanie cewek, wtrysków?
silnik jest na ciągłym mechanicznym wtrysku KE-Jetronic (wspomaganym elektronicznie) i nie ma tam klasycznego aparatu zapłonowego - jest czujnik położenia wału i na jego podstawie sterownik wtrysku steruje zapłonem poprzez jedną cewkę której przewód WN idzie od rozdzielacza mechanicznego z wirującym palcem. Palec ma odpowiednią szerokość, tak aby przeskok...
cewka wtrysk cewka wtrysk sterujący cewka wtrysk zamiana
przetwornica 200hz odczytać matrycy baterie rowerowe połączenie
pompa membranowa esperanza ev106
Błąd P1198 w Peugeot 407 2.0 HDI - Diagnostyka i Naprawa Zakłócenia wyświetlacza w Acer One - przyczyny i diagnostyka