Gdzie się zaczyna ten tor ? Dodam tylko że wzmacniacz dostałem od kolegi bo nie grał na oba kanały. Po sprawdzeniu okazało się że na prawym są całkowicie zwarte końcówki, wylutowalem ich i pomierzyłem emitery drivery na obu kanałach i wszystko jest ok. Lewy kanał zaczął grać bo przekaźnik puścił już go. Kupiłem oryginalne tranzystory i po wlutowaniu...
(...) eniu . Innym razem zaraz po ruszeniu rozgrzanym silnikiem . Szarpanie czasami jest tak intensywne ,że wygląda jak by palił na 2.3 świece . Dodam że świece cewka pzewody nowe .podstawa pod wtryskiem nowa Aparat zapłonowy podmieniony wtrysk podmieniony wężyki podciśnienia wymienione. . Dalej to samo Cześć, rozumiem, że twój problem jest bardzo...
katalizator można wyciąć i zastąpić go wolnym przelotem a co do wtrysku sterującego to najpierw należy sprawdzić programem diagnostycznym czy uszkodzeniu uległa sama cewka czujnika w tym wtryskiwaczu czy będzie przerwa lub zwarcie na samej kostce na końcu kabelka czy też dalej na kablu.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Wracam z problemem. Myślałem że plastrem na ból będzie większy akumulator. Ale dupa co prawda auto odpala ale wkurza mnie ze muszę dłużej kręcić. Auto po nocy pali od razu, jak jest gorący pali od razu jak jest na niebieskim polu cieżko trzeba pokręcić z gazem w podłodze. Uszkodzony jest na 90% wtrysk sterujący a szczególnie cewka na nim, a może dodatkowo...
zdarza się że umiera sam komputer sterujący nie wiem jak w tym roczniku ale w 98-99 się to zdarzało szczególnie jeśli komp był wcześniej naprawiany w wyniku za wysokiego ładowania . Bardzo charakterystyczne dla tej awarii jest to, że ECU "widzi" błąd cewek, ale iskra jest prawidłowa, nie ma natomiast sterowania na wtryski (to dotyczy wersji 1.1 MPI...
Witam. Przeczytałem temat prowadzony przez gulinskiego i nasunęło mi się klka dodatkowych uwag do tego , czego tam mogłeś się dowiedzieć. - w takich przypadkach jak twój najczęściej chodzi o jakiś problem z pompą paliwa lub jej obwodem - pompa nie jest monitorowana przez ECU (komputer sterujący wtryskiem) więc diagnostyka "elektroniczna" w tym przypadku...
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
Auto zarzuciło odpalanie. Brak iskry. Sterowanie cewkami jest? Zasilanie cewek wtrysków jest?Sterowanie wtryskami jest? Poprawne zasilanie sterownika jest? Kształt i jakość sygnału z czujników to ne wszystko ,maja sie zgadzać w czasie. Po sprawdzeniu tego dopiero możesz mówić o uszkodzonym ECU jak nie wystawia sterowania. Silnik GDI wymaga specjalisty...
odepnij kostkę od wtrysku i podoginaj piny ,możliwe że cewka sterująca dostaje złej oporności szczególnie dzieje się po nagrzaniu
Wasnie tak. Wtrysk (w pelni) sekwencyjny, wiec i zaplon rowniez.
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
Czy możliwe jest, aby był uszkodzony wtrysk sterujący g80 i nie wyświetlał się błąd 542 ? Jakie wartości są na wyjściu ze sterownika na pompie vp44 dla cewki zaworu przestawiacza kąta? Czy jak jest stały błąd 550 to Ecu nie wyłącza sterowania cewki od przestawiacza kąta wtrysku(tryb awaryjny)? zawór cyka sterując go z zewnątrz. Jednak dalej nie odnosi...
Oporność cewki w wtrysku sterującym jest równym zeru (przerwa). A napięcie tam w ogóle nie dochodzi
A ja proponuję sprawdzić coś innego. Zobacz jaki opór ma cewka wtrysku sterującego o ile pamiętam 80 - 120 ohm. Miałem ją kiedys uszkodzoną i był podobny objaw. No i odczytać błędy jakie sie zapisują w acu.
Witam pottzebuje schemat wtrysku paliwa abimex w polonezie. konkretnie potrzebuje sie dowiedziec ktory kabel jest odpowiedzialny za sterowanie cewka zaplonowa. Pozdrawiam Bruczyk
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
To jeszcze podaj kod silnika by wszyscy wiedzieli o czym konkretnie mowa. Piszesz ze obroty widzi,zezwolenie jest i zasilanie stera jest tak? To teraz napisz czy jest sterowanie 5v na cewki i czy jest sterowanie na wtryskach jak i to czy jest zasilanie cewki.
Sterownik od czego? od gazu? od benzyny. ten który steruje podawaniem sygnału na cewki.
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Widać gówno się znają na diagnostyce ;) Jak się świeci to pamięta jakieś kody błędów i ma je zapisane. Do tego jest też podgląd aktualnych parametrów pracy silnika, np temperatury, podcośnienie, czas wtrysku... Silnik prosty jak cep, sterownik też! Pomijając że są awaryjne, ale to łatwo ustalić. Jak pada to ogół nie steruje albo wtryskami albo cewkami....
Sterowanie cewki lub wtrysku nie zanika?
Błędów cewek nie generowało na obu sterownikach, nawet jak odłączone Dlatego pisałem ci byś puścił w test cewki i wtryski. Jak nie generuje błędów a np jedna cewka przywiera jedną linię sterująca 5v to może być to co jest. To samo z wtryskami. Albo to albo złe synchro albo ECM. Zakładając że wszysko inne git.
To może być świeca, może cewka, może wtrysk, może ECU, a może kompresji nie ma na którymś. Dlatego najpierw sczytać błędy, by zobaczyć który cylinder zgłasza. A potem nie wiem ;) Sprawdź kompresję. Zamień świece miejscami, jeśli błąd był na cyl 1, daj tą świecę na cyl 2, odpal, poczekaj na błąd. Jeśli masz pojedyncze cewki na każdy cylinder, zamień...
Tak, tylko żarówką i dodatkowo plus na listwie wtrysków jak i ich sterowanie. Do wszystkiego probówka nie miernik. Na sygnale jest 5v ? Sprawdzałeś oscyloskopem ,diodą czy jak?
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
No witam pany zmierzyłem dziś opór cewki wtrysku sterującego i wynisi na zgaszonym silniku 101,2 ohma wiec wygląda na to ze chyba jest ok, sprubuje jeszcze jak dostanie tego napadu odpiąć wtyczke i zmierzyć opór a tak apropo to tez zaworek n108 jaki powinien mieć opór podczas pracy silnika? może wymienie filtr paliwa bo jest na nim 50kkm zrobione? a...
W VW zbyt się nie wyznaję, ale po 1wsze ustalić czy wypadania powoduje ukł. zapłonowy, paliwa czy powietrza. Ustalić dokładnie warunki kiedy błąd występuje. Sprawdzić szczelność dolotu. Cewki zamienione. Okablowanie OK. Dalej to samo... Może impulsy sterujące cewką zanikają? Zamienić wtryski miejscami. Źle? Sprawdzić sterowanie wtrysku 3. Brak sterowania...
(2 czujnik położenia wału) i (4 komputer)( plus 1 i masa1) . jeśli robisz odcięcie zapłonu to kombinuj z tymi dwoma pierwszymi . rozłączenie pozostałych uszkodzi moduł zapłonowy pod cewkami a to kosztuje ponad 100zł
Sprawdź porządnie zasilanie cewki, jak i sterowanie obu pierwotnych. Potem synchro i sygnały CKP i CMP. Potem wtryski/sterowanie wtryskami. Jak wypada po nagrzaniu na jałowym, to i usterkę wyłapiesz.
Wtryskiwacz, cewka2, sonda. Po skasowaniu zostaje cewka2 Dodano po 48 W samochodzie jest LPG, wyciąłem wcięcie w przewód sterujący wtryskiem ale nie pomogło to nic.
Zwróć uwagę, że do danego typu zaworu można zastosować różne cewki - napięcia sterujące np ZMG Prema: cewka 6,5 W (24 Vdc) lub 8,5 VA (24 Vac) W Twoim przypadku - przy krótkotrwałych "wtryskach" nie powinno być problemu; natomiast przy długotrwałym zasilaniu zaworu raczej trzeba stosować zasilanie dedykowane (24 Vac). Jako element łączący można zastosować...
zanika sterowanie cewek,a czy zanika sterowanie wtrysków?bo raczej powinien sterownik odcinać paliwo.jak jest to rozwiązane?jest tam tps?
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Wszystkie instrukcje masz na stronie producenta. http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy... wymyśliłem, że sterownik jest pewnie tak zrobiony, że przekaźniki w pozycji spoczynkowej przekazują sterowanie na wtryski benzynowe, a po zasileniu cewki przekazują sterowanie na wtryski lpg... Błąd, przekaźniki są tylko do wtrysków benzynowych....
Powiem tak.... Był u mnie kiedyś jeden kolega który ... tez oddał auto do pompiarza ... ale od traktorów który nie miał pojęcia o wtryskach dwuspręzynowych. Efekt był identyczny ... przed wjazdem do w/w pompiarza było ok a po wyjeździe już nie. VAG bez błędów - parametry prawidłowe a zachowanie auta jakby dostawał 1/2 dawek. Polecam lekturę w google...
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Witam ponownie. Czy możliwa jest regeneracja wtrysku sterującego z czujnikiem położenia iglicy , konkretnie chodzi o cewkę ? Czy ktoś może przerabiał ten temat ?
Witam, Chcę zbudować układ sterujący wtryskiwaczem paliwa (olej napędowy) do silnika. Może kilka słów wstępu. Wtryskiwacz oleju napędowego do silnika diesla tzw. wtryskiwacz II generacji jest otwierany przez solenoid. Cewka solenoidu jest zasilana napięciem +12V (instalacja samochodowa). Wtryskiwacz otwiera się np. na czas 2ms i np. 50 razy na sekundę....
Cewkami tych przekaźników steruje minusem komputer silnika kiedy dostanie sygnał z czujnika położenia wału że silnik się kręci więc musisz to sprawdzać w trakcie kręcenia rozrusznikiem . Co do wtryskiwaczy to one też są sterowane minusem przez komputer silnika.
Siedzi sterowanie jak nic. Nie pierwszy raz w tej Alfie. Zobacz czy jest sygnał na samym sterowniku. Ja sprawdzam to na stole. W aucie jest ciężko.
Korzystam z opisu złącza ECU z Tolerance Data i chyba jest błędnie opisana. Autko do mnie trafiło po jakimś kombinatorze problemem było brak zasilania cewek a kombinując musiał podawać w ciemno +12V na cewki i uwalił dwa sterowania cewkami. Sterowanie wtryskami jest ponieważ po przywróceniu zasilania autko odpaliło równo i po kilku sekundach bark sterowania...
A mają w tej kątowni fachurę z kontrolką, co by sprawdził sterowanie cewek, wtrysków?
Wszystkie zasialania są ok. Jak podepnę boostera to napięcie nie spada poniżej 11,5 po przekaźniku głównym i po zacisku 30. Zauważ jedną rzecz. ECU steruje wtryskami, podaje sygnał na cewkę, tylko ten sygnał jest zbyt długi, przez co wg mnie iskra jest słaba
Zaznaczone elementy to nie drivery wtryskiwaczy tylko emulator wtrysków benzynowych - przekaźniki i rezystory bocznikujące. Te zaznaczone rezystory rurkowe to efekt jakiejś naprawy i na 99% mają być takie same jak pozostałe, czyli 47R. Jeśli do przekaźników dostała się woda to są do wymiany. Są 4 identyczne bloki. Mały trójnóżkowy element to tranzystor...
tylko sterowanie cewki umarło? a wtrysk masz?
Kluczowanie wtrysków jest? Zobacz czy dochodzi sterowanie na cewkę - 2 środkowe piny.
Bez różnicy, bo jest tam cewka, nie ma żadnego znaczenia jak podepniesz.
Niestety ale na zimnym również, mam nadzieje że to nie pompa wtryskowa. kody 81 i 82 są w systemie 12-wym. wychodzi że jakaś iglica jest cały czas otwarta, ale jaka i gdzie to nie mam pojęcia. Czy występują takie iglice we wtryskach czy również w pompie tego nie wiem. Ciekawi mnie czy może być to usterka elektryczna, np. cewki na wtrysku sterującym....
witam, mam problem z peugeotem 206 1.9d 2001 r,pompa lucasa, kopci na siwo jak kamaz,kopci i trzęsie silnikiem cały czas czy zimny czy ciepły, pali na dotyk, rozrząd sprawdzony jest ok,oleju ani płynu nie ubywa,w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze,rezystancja wtrysku sterującego 102 ohm, cewki korektora kąta wtrysku 12 ohm, kąta wtrysku nie sprawdzałem...
Uszkodzenie wtrysku to wszędzie gdzie naprawiają/regenerują wtryskiwacze. Uszkodzenie cewki czujnika jest raczej nienaprawialne. Czasem jak się przewód „uksy” przy samej wtyczce albo przy samym wtrysku to udaje się jeszcze polutować. Uszkodzenie wewnętrzne cewki kwalifikuje wtrysk do wymiany.
Adrian , gdzie tam jest hall , chyba w czujniku prędkości pojazdu.? Jak to silnik TU1JP , a sterownik IAW4.8P, a paliwo na listwie jet , to zasilanie cewki i wtryskiwaczy jest. Należy sprawdzić sterowanie cewką i wtryskami. Sprawdz czy jest kluczowanie: wtryskami - piny sterownika; XH2,Xg3,Xg2 i Xh3 , cewką: Zg3 i ZH3.
Nie bedzie tak. Ze benzyna dochodzi. Musisz wiedzieć czy ciśnienie jest dobre. Choć to raczej nie problem. Problem bardziej elektryczny. Trzeba sprawdzić czy podczas kręcenia jest zasilanie ECM i czy sterownik steruje cewką jak i wtryskami. A najlepsza do tego będzie probówka 12v.
Witam Sprawdź przekaźnik ( ten dołożony przez gazowników ) który rozwiera wtryskiwacz w trakcie pracy na LPG. Wygląda to na zawieszenie sie kotwicy, albo zaśniedziały lub ugnity któryś przewód, częsty przypadek po kilku latach użytkowania instalacji gazowej. Gazownicy pewnie dołożyli ze 2 albo 3 przekaźniki wiec nie będzie z tym dużo roboty. Do przekaźników...
Najwięcej "śmieci" przechodzi nie przez bramkę, tylko przez indukcję w ścieżkach. Najczęściej jak prąd roboczy sąsiaduje z prądem sterującym lub szyną zasilania na dłuższym odcinku, tak więc dobrze przemyślana PCB + filtracja zasilania.
Więc sprawdź cewkę i jej sterowanie. Rozumiem że wtrysk jest.
Możesz użyć takiego rozwiązania tylko dla cewki zapłonowej. Dla wtryskiwacza potrzebujesz rozwiązanie, które nie różniczkuje sygnału, ponieważ dla cewki mierzysz odstęp czasu między impulsami (okres), a dla wtryskiwacza czas trwania wtrysku (impulsu sterującego). Musisz wiedzieć kiedy następuje włączenie i wyłączenie, a układ różniczkujący (z kondensatorem...
miałem taki problem w twingo z tym samym błędem. Okazało się że komputer uwalony i nie sterował masy na przekaźnik sterujący wtryskami i cewką. Jeśli to wina tego przekaźnika to na pinie 66 nie będzie +. W clio z tym silnikiem są te same piny co w twingo. Ja przekaźnik miałem przy akumulatorze obok przekaźnika od pompki paliwowej i wentylatora.
Najpierw to sobie sprawdź wydajność pompy paliwowej (za pomoca sondy lambda i wszystko bedziesz wiedzial jesli sonda w momencie szarpania bedzie widziala ubogo to pompa lub sterowanie wtryskami , jezeli bogato to cewki lub sterowanie nimi. A, sprawdź jeszcze czujni położenia przepustnicy.
Witam użytkowników, kolegów i koleżanki. Chciałbym was poprosić o pomoc w skonstruowaniu osobnego i niezależnego ukladu sterujacego wtryskiwacz paliwa oraz cewkę zapłonową. Czy jesli w aucie zamontuje dodatkowy czujnik położenia wału, bedzie on w stanie sterować wtryskiem oraz cewką naprzemiennie lub w tym samym momencie? Dziękuję za zainteresowanie...
Zasilanie cewki z tego samego punktu co wtryski, przewód brązowo biały, pozostałe dwa to sterowanie
Zawory sprawdzałeś? Zaworów nie sprawdzałem, stawiam teraz raczej na sterowanie cewkami, wtryski, sterowanie wtryskami... albo mechanior :P Dodano po 1 Wyjąć kosz,sprawdzić stan sitka i zanieczyszczeń w zbiorniku.Do sprawdzenia również cały układ ssący razem ze wspomaganiem hamulca. Stawiam teraz raczej na sterowanie cewkami, wtryski, sterowanie wtryskami......
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich tak nie wysterujesz. Potrzeba tutaj ok. 80 V. Może...
hall na oscyloscopie wisi na 1 kanale a na 2 kanale wisi sterowanie dla cewki all pieknie pomyka gdy wcina sterowanie wtryskiem dioda testowa wisi prosto na pinie w kompie
Sterowanie cewkami przekaźnika ; pin 10 /czerwony/ z pinu 52 sterownika, pin 7 /zielony/ z pinu 7 sterownika , jeżeli automat , to przez przełacznik manetki biegów na "P". Zasilanie ; z 30 - 2,8,15 , z 15 - 14. Z kolorami różnie bywa jak to jest przy francuzach!
Z tego co zrozumiałem to BOSCH . Prawdopodobnie to będzie wina cewki WN.
Ja bym sprawdził ledem czy jest sterowanie na wtryski podczas niepalenia i jeszcze dałbym wtryski do sprawdzenia miałem 2 przypadki z zawieszonymi wtryskami, można by było wyjąć chociaż jednego na zewnątrz i podłączyć przewód paliwowy i podpiąć kostkę do cewki i zobaczyć czy daje paliwo. Można zrobić dwierzeczy na raz wyjąć wtrysk i popodpinać co napisałem.
[/quote]No pewnie, bo jak można nazwać inaczej urządzenie składające się z pompy i końcówki wtryskowej? Impulsator podający czynnik napędowy? :D[/quote] Ale w DCI wtrysk nie składa się z pompy i końcówki. jest to zwykły wtrysk z cewką sterowany elektronicznie.
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Rozumiem z powyższych postów, że w Lanosie immo odcina tylko pompę paliwa a sterowanie cewkami zapłonowymi i wtryskami jest cały czas ?
Jak steruje wtryskami to ma napięcie 12V na cewkach. Sterownik już otwarty , dreiverami , chyba , steruje taki układzik jak np.2003-8, chyba , że to hybryda? Spotkałem taki przypadek w sterowniku od Volvo .
Jeden jest plus,a drugi idzie sygnał z drugiego końca cewki do obrotomierza lub komputera sterującego wtryskiem-na rym kablu są impulsy zapłony
tak, natomiast odpiąłem moduł LPG - sterowanie wtryskami jest teraz bezpośrednio z ECU, od cewki i termostatu też go odpiąłem.
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Witam, wymienione 3 wtryski 1,2,4. Spalone cewki na wtryskach. Po wymianie badanie i pokazuje 3 błędy. Czujnik temperatury paliwa. Sterowanie świec i pedały stopu. Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa?
Witam,mam problem bo jak zgaszę auto ,to nie mogę odpalić zanika iskra i odpali dopiero jak rozładuje akumulator i nie zawsze gdzie jest przekażnik główny zasilający ,sterujący cewki-wtryski,jak odpali chodzi ładnie na paliwie i gazie( jak jest dobry akumulator to nie odpali)
Wez sterowanie lpg z wtrysku. Jedyna sensowna opcja.
Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Myślałem że tak jest najprościej. Skoro świruje czas ładowania cewki to możliwe że sterownik robi papa i po prostu przestaje cewką sterować i iskra odlatuje do krainy wielkich piorunów to i garnek przestaje pracować a też chyba powinien się czas wtrysku wyzerować. Chodziło mi żeby naocznie brak iskry...
Wtrysk, ciśnienie paliwa? Zakładam że sterowanie cewki sprawdzone i gra.
Wiązka sterownika silnika oryginalna? Wtyczka B pin 10 obsadzony? Jeśli tak, masz wersję z immo (były takie i takie) i trzeba zrobić immo off. Tylko nie pamiętam, czy tam immo aby iskrę tnie czy nie same wtryski. Sterowanie na wtryskach masz? A w aparacie (nowszy model z cewką we wnątrz) tranzystor siedzi. Może on się poddał, sprawdzony?
dokładnie tak jak napisał pisior najlepsze rozwiazanie to sygnał "sterujący"cewką zapłonową. pomimo że jest tam modół sterujacy cewka i tak zasilana jest "tradycyjnie" i z zasilania (bierzesz sygnał - ten przerywany :). Są też rozwiązania że na przewodzie WN nawija się kilka zwoi kabla i przetwarza się tak otrzymany sygnał.
Witam serdecznie. Proponuję sprawdzić przewód sterujący od cewki do sterownika między zaciskiem C cewki a B33 sterownika i ewntualnie przewód sterujący pierwszym wtryskiem B57 przy sterowniku. Kiedyś mialem taki problem w Skodzie Octavii. Pozdrawiam.
Równie dobrze sterownik LPG może takie cyrki robić (blokować wtrysk benzyny i słabo sterować wtryskami LPG) czasem wystarczy że ma słabe zasilania (bezpiecznik, masa) i robi zamieszanie.
Zasilania cewek nie ma a sterowanie nimi jest? Sprawa następna-zasilanie i sterowanie sprawdzaj podczas kręcenia rozrusznikiem, na wtryskach ta sama historia co na cewkach?
cewki na wtryskach przecież coś nimi steruje. Zawór ci Dodano po 1 Zawór ciśnienia paliwa może być uszkodzony i nie utrzymuje ciśnienia w układzie Dodano po 14 Z tym egrem to nie w tym temacie także wybaczcie
Masz okrągłe gniazdo na lewym nadkolu , tam jest sygnał TD , jest też , na pewno , moduł zapłonowy tranzystorowy , cewka zwykła , z pinu 1 cewki przez inwertor i będziesz miał sygnał dla wtrysku LPG. Zespolonym przekażnikiem dla pompy paliwa steruje sygnał z cewki czy TD? Może się mylę , podaj co to za rocznik.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
Witam jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ którym da się sterować dawkę paliwa, (taki sterownik napięcia cewki nastawnika) Ale jeszcze jest sterowanie wyprzedzeniem wtrysku, też elektroniczne. Chyba bez sterownika się nie obędzie.
Witam. Nissan Qashqai 2011 1.5 dCi. Usterka wtryskiwacza czwartego oddane do regeneracji. Diagnoza: dwie cewki wymiana na używane (cewki). Błąd zniknął, ale silnik chodzi nadal nierówno. Reklamacja. Diagnoza ponowna: dwie cewki naprawione, zamontowane. Po 15 minutach jazdy błąd następny - nieprawidłowe sterowanie wtryskiwacza p0204. Czy ktoś miał podobny...
sterowanie jeszcze
Witam jakie objawy może powodowac uszkodzony wtrysk sterujący w sposób mechaniczny czyli obwód cewki jest vag błędu nie wyrzuca,a objaw jest taki że nie można ustawić wymaganego kąta wtrysku przy sprawnej pompie wtryskowej.
To bardziej żarówka niż led , źle to określiłem , przepraszam. próbówka taka najprostsza. Dodam że tą samą próbówką sprawdziłem sterowanie na wtryski i mryga .
wymienione zostały przewody wysokiego napięcia, świece i uszczelka pokrywy zaworów bo na 1 cylindrze zbierał się olej. Olej się pewnie zbierał w tym cylindrze który nie palił. Jeszcze możliwe że winna cewka zapłonowa bądź jej sterowanie (ECU, przewód między ECU a cewką, "+" na cewce), a jeśli problem występuje tylko na LPG to wtryskiwacz gazu dla tego...
Najprościej podłączyć pod komputer diagnostyczny i odczytać błąd. Zapewne sterowanie przekaźnikiem uruchamiającego pompę i zasilający niektóre elementy układu (cewki wtrysk evap rezystor sondy itp)
Ten przekaźnik ma sterować impulsem elektrycznym ustalonym w generatorze impulsów i podawany o określonej charakterystyce na cewkę tego przekaźnika. Styki główne odbiorcze (3, 4) z innego źródła zasilania mają sterować cewkami wtryskiwaczy benzynowych np. typ A0000788749. Ten przyrządzik ma za zadanie wstępnie sprawdzić stan strugi wtrysku. Bo czy zasadne...
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Prosze sprawdzić wtrysk sterujący
wtrysk sterujący rezystancja wtrysk sterujący sprinter wtrysk sterujący oporność
gniazdo karty pcmcia codesys raspberry podłączenia elektryczne bojlera
miernik sygnału satelitarnego gatolift sm600
Instrukcja obsługi Pioneer RT-707 - Gdzie znaleźć? 1.9 TDI BKC 105 KM – auto zgasło i nie odpala: przekaźnik 109, G28, pompa, klapa gasząca