Jeśli wtryskiwacz ma 4 piny to się nie koduje. Dwa piny to cewka wtryskiwacza i dwa rezystor "kodujący"
Obwód uszkodzony, czyli wtyczki, przewody, może nawet sama cewka wtryskiwacza. Na początek to wypnij i zapnij wtyczkę wtryskiwacza, może to pomoże, warto sprawdzić.
Nie musiał paść do końca może szwankować cewka wtryskiwacza,może delikatnie przelewać (z tąd okopcona świeca ).
Hej, miałem kiedyś taki problem, że kable do wtryskiwaczy "przebijały", tzn. izolacja była w całości, ale zawilgocona. Długo się z diagnozą męczyłem. Po oddzieleniu kabli wtryskiwaczy od siebie wszystko było ok a po spleceniu w jedną wiązkę działy się cuda. Zrobienie dodatkowej izolacji na kablach pomogło. Problemem może też być któryś wtryskiwacz,...
Cewkę wtryskiwacza masz podłączyć do środkowej nogi mosfeta (dren), a masę do 3 (źródło), bramkę czyli pierwszą nóżkę mosfeta do 3 nóżki 555 przez rezystor powiedzmy 10?, ten potencjometr nie potrzebny, drugi koniec cewki wtrysku do plusa.
Wykręć i obejrzyj świece, świeca cylindra na którym wypada zapłon powinna być ciemniejsza niż pozostałe. Zamień miejscami z inną, po przejechaniu nie mniej niż 20 km znów daj popracować silnikowi na jałowym biegu, później wykręć i obejrzyj świece, jeśli okopcenie powędrowało ze świecą- winna świeca, jeśli pozostało na tym samym cylindrze- podejrzana...
Jeśli cisnienie sprężania jest takie jak piszesz , (świeca,cewka,wtryskiwacz) sprawdzone to pozostaje jeszcze prześwietlić wiązki a jak nie to raczej ściąganie głowicy i szukanie usterki mechanicznej (zawór,sprężyna, prowadnica...) Dodano po 3 Był wymieniany rozrząd w tym aucie?
Wymień zaworek na stary jak na starym zadziała to znaczy ze nowy zworek jest do kitu.Tak sie dzieje z zamiennikami z Chin
Sterownik zapamiętuje błędy (zbyt wysoka i niska temperatura, uszkodzona cewka wtryskiwacza itd. , ściągnij sobie program do staga i zobaczysz jakie błędy możesz odczytać), brak lpg nie zapamięta bo to normalna rzecz. Jak zdemontujesz jeden trzpień to nic się nie stanie (jeden masz na butli, drugi przy reduktorze, trzecią blokadą są wtryskiwacze). Możesz...
Wywal Valteki i zamontuj choćby Reg Fast (OMVL). Całą listwa to jakieś 150 zł z przesyłką. Montaż bardzo prosty - odłączasz wężyki i wtyczkę z Valteków i podpinasz pod nową listwę. Nic nie trzeba przestawiać w sterowniku. Oporność ta sama (3om). Nie potrzebują kalibracji tak jak Valteki.
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Klucz 38, dla świętego spokoju wymień oringi na wszystkich cewkach. Wyciek możesz stwierdzić podając ciśnienie zewn pompką na układ zasilania. Ja mam dorobiony taki przyrząd do pompowania i przy zdjętych pokrywach widać z której cewki się sączy. można to ogarnąć bez wyciągania pompek. Pozdrawiam
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
Witam czy ktoś jest w stanie zidentyfikować tranzystory w sterowniku bedini Eco geo 300 . Z tego co udało mi się odczytać na nich to : 317 ON 18 N06. Sterownik pali cewkę wtryskiwacza LPG na jednym cylindrze, wtryski to Matrix HD 344. Pomiar na wyjściu sterowania ta cewka pokazuje cały czas napięcie ponad 13V gdy tylko przełączy na gaz.Podejrzewam uszkodzony...
Miałem też w 1.1 podobne błędy wtryskiwaczy i uszkodzona była cewka.
mam cały wtrysk tel 604377723
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Wtryskiwacz nie jest nowy, tylko po regeneracji na starej cewce a to ona jest przyczyną - cewka wtryskiwacza piezoelektrycznego - TYLKO wymiana na nowy wtrysk Continetal
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
Następny etap to podtrzymanie otwarcia- tranzystor górny zatkany, dolny kluczuje według sygnału PWM. Chyba coś ci się pomyliło - górny załączony. Popatrz na swój schemat dioda pasożytnicza górnego MOSFET-a będzie przewodziła niezależnie od sygnału sterującego - po prostu tranzystor jest źle dobrany do kierunku przepływu prądu. Widzę dwa rozwiązania....
Pytanie czy tej jeden wtryskiwacz nie działa bo się sklejił czy cewka poszła. Było może mierzone czy cewka ma przejście? Nie pamiętam czy STAG wykrywał przerwę w obwodzie cewek. Wtryskiwacze do mycia najlepiej rozkręcić w drobny mak ale w tym przypadku trzeba by je od nowa kalibrować. Możesz spróbować zdemontować cewki odkręcić dysze z listwy i wrzucić...
Warto byłoby zmierzyć napięcie w instalacji. Cewkę i tak trzeba wymienić. Uruchomić silnik i dokonać pomiarów.
Całość problemów (poszarpywanie podczas przyspieszania na rozgrzanym silniku) powodował wtrysk benzynowy. W dziwny sposób uszkodzony bo gdy silnik nie rozgrzany (pierwsze klika km) wszystko działało elegancko, po rozgrzaniu wtrysk tracił rezystancję i cewka wtrysku wykazywała obwód otwarty. To z kolei powodowało brak sterowania odpowiadającym mu wtryskiwaczem...
Cewka tam jest czy piezo? https://youtu.be/k2XH6M9yMsA?t=141
Mam opis bezpieczników ale dotyczących tylko instalacji wtryskowej. Nr. 17 w drzwiach kierowcy to pompa paliwa. W słupku w nogach pasażera : od lewej , lambda, wtryskiwacze, cewka.
Jest to cewka we wtryskiwaczu generująca impuls w czasie podnoszenia sie iglicy. Oporność - ok. 110 omów. Jeżeli nie ma przejścia - to do wymiany. Jednak błąd może pojawić sie również w przypadku zapowietrzenia układu. Mniejszy skok iglicy powoduje zmniejszenie amplitudy impulsu poniżej granicy wykrywania sterownika. Ale to tak - na marginesie.
Sterowanie cewką/piezo we wtryskiwaczach okrętowych wartsila. Witajcie, Czy ktoś się orientuje jak wysterować zawór we wtryskiwaczu okrętowym wartsila ? Może ktoś wie czy tam jest zwykła cewka a może piezo? Na przewodzie wychodzącym z wtryskiwacza są 3 piny jeden masowy. I 2 od cewki rezystancja to około 4 Ohm. Potrzebuję zrobić przyrząd do testowania...
Cewka,wtryskiwacz,cisnienie na cylindrze.
Cewka do wymiany
Ogólnie to nie mamy pewności że to ECU jest sprawne. Do sprawdzenia czujnik na wale. Najlepiej odczytać z niego błędy. Który to rocznik? Pompa paliwowa działa? Przekaźnik podje zasilanie na ECU, wtryskiwacz, cewkę?
Jaki błąd? Sprawdź czy jak jest ciepły masz wysterowaną cewkę i wtryskiwacz.
Odepnij wtryskiwacz, cewkę i powinien wywalić check
a po odpaleniu silnika do czwartej kostki nie dochodzi zasilanie Opisz dokładnie. Czym , jakim przyrządem to mierzyłeś? To , co usiłujesz ustalić nigdy nie bada się takimi metodami! Sugerowałem kontakt z diagnostą. Do pomiaru napięcia trafiającego na cewkę wtryskiwacza używam oscyloskopu! Można użyć specjalnego przyrządu diagnostycznego i na tym koniec!...
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Cewka,wtryskiwacz do sprawdzenia,zmierz ciśnienie, jak wszystko będzie ok, to pewnie komp.
A wtrysk - motor 0,1 Masz na myśli pomiar pomiędzy pinami wtryskiwacza a korpusem wtryskiwacza/masą silnika? Cewka elektrozaworu wtryskiwacza lub stos piezo są elektrycznie izolowane od obudowy, jeżeli nastąpiło przebicie to wtryskiwacz uznaje się za niesprawny i skutkuje zatrzymaniem pracy silnika.
Wiem jak to fizycznie połączyć. W opcji a) pokazałeś szeregowe dołączenie rezystora (standard w fabrycznych emulatorach) a w b) całkowite przełączenie sygnału zasilającego cewkę wtryskiwacza na opornik. Mnie bardziej chodzi o konsekwencje: - Twojej opcji b): czy zamiana odbiornika z L (cewka wtryskiwacza) na R nie spowoduje podwyższenia wartości prądu...
Mam jeszcze pytanie czy można zdiagnozować uszkodzona cewkę wtryskiwacza piezoelektr. Siemens za pomocą pomiaru rezystancji omomierzem ? Dodano po 47 Czy w ogóle jest cewka we wtryskach piezoelektrycznych ?
Cewka wtryskiwacza musi czasami miec zwarcie, najlepiej wymienić wtrysk.
Uszkodzony był wtryskiwacz dokładnie cewka wtryskiwacza w środku Dziękuję wszystkim pozdrawiam
Przeanalizuj jakikolwiek schemat blokowy sterownika SID to zobaczysz że przetwornica jest 2 kanałowa i wtryski dostają zasilanie z jednej gałęzi zasilania WN. 1 i 4 2 i 3 i przeważnie w takich parach padają. Wiem że są sekwencyjne l, jak w każdym common rail, ale to praktyka.
Mi to pachnie ubitym ECU. Bo jak widzi obroty wału ,nie zgłasza błędu braku synchronizacji rozrządu ,blokady IMMO, przerw w obwodzie sterowana wtryskiwaczy , a nie ma sygnałów na cewkę i wtryskiwacze to zostaje tylko ubite ECU. PS LPG nie ma?
Tak, to już wiem, tylko gdzie jest koniec przewodów (gdzie dochodzą) żeby przemierzyć miernikiem Ps. znalazłem teraz rysunek ale taki z opisem co jest co. Teraz już wiem, ze czujnik temperatury zMAP to B29 a T17 do którego idzie masa wtryskiwaczy to cewka zapłonowa.
Napięcie bierze się z indukcji na cewkach wtryskiwaczy, patrz schemat w poście wyżej.
Właśnie obawiam się czy remont pomoże . U mnie na benzynie i na LPG po rozgrzaniu na wolnych obrotach zaczyna czasami chodzić bardzo nierówno (na trzy cylindry). Wyskakuje błąd P1338 "Wypadanie zapłonu cylindra 2" . Cewka sprawdzona ,wtryskiwacz raczej nie bo na gazie też jest błąd. A ile kosztował remont bo nie wiem czy nie taniej wyjdzie kupić silnik...
- wtryskiwacz - 2300 ohm - więcej niż podaje książka Albo źle zmierzyłeś albo spalona cewka wtryskiwacza. Może cały czas otwarty i leje paliwo.
Co może być, śwece, kabel, cewka, wtryskiwacz nic nbie sika , nieszczeliny kolektor, brak kompresji..... Aaa-i krokowca nie trza czyścić na te ewentualność.
Jeżeli padła cewka to wymień samą cewkę. Możesz kupić w tym celu najtańszy używany wtryskiwacz na allegro czy innym portalu, ważne aby numer był ten sam i wymienić tylko cewkę. Chociaż ja bym najpierw sprawdził wtyczkę i kabel tego wtryskiwacza, cewki co prawda czasami padają, ale znacznie częściej problem jest na wtyczce.
Jeśli wtryskiwacz ma spuchniętą cewkę to pewnie ma ona zwarcie i wali bezpiecznik, albo upaliła już element ją załączający i też j.w. Odłącz wszystkie wtryskiwacze i przy okazji cewki zaworów ( jeden przed reduktorem ,drugi na butki) jeśli wtedy też wywali bezpiecznik to masz uszkodzony sterownik lub zwarcie w wiązce. Jeśli nie to warto poszukać co...
Będzie wypadanie zapłonu (miga check) Kable jak sa, świece, cewka, wtryskiwacze, coś zostało sprawdzone?
Wtrysk jest? Jeżeli nie ma to kolega Strumień ma rację. Jeżeli jest to sprawdzić cewkę. Zabierz auto i poszukaj kogoś innego. Co to za elektromechanik który nie potrafi zdiagnozować 15 letniego auta bez schematu? Przecież to 15min by sprawdzić czy czujnik wału jest sprawny, czy ECU podaje sygnał na cewkę i wtryskiwacze. Chyba też zacznę prosić swoich...
Zaskoczony jesteś prostym sposobem naprawy? ;) Jak pisałem, miałem podobną przygodę i mnóstwo błędów przy tym, a naprawa polegała na spryskaniu wtyczki kontaktem (za pierwszym razem). Za drugim już na innym wtryskiwaczy, musiałem wymienić cewkę wtryskiwacza, sam wtryskiwacz został i ma się dobrze. Ale za każdym razem miałem sporo błędów a wszystkiemu...
No to trzeba nagrzać silnik aż będzie to wypadanie. Sygnał na cewkę i wtryskiwacz do kontroli. Podejrzany ECM. Korekty masz dobre? Nie wywala p0170?
Daj sobie spokój, bo finał będzie taki że zniszczysz wtryskiwacz. Zbyt długi impuls, tzn. o zbyt dużym wypełnieniu w szybkim czasie nagrzewa cewkę wtryskiwacza, powodując jego uszkodzenie.
NIe kolego. NIe raczej a musisz być pewien. Przy wypadaniu zapłonu trzeba mieć pewność że ciśnienie jest dobre. Potem można szukać dalej. Czyli wtryskiwacz ,cewka, świeca, czujnik wału itp. Albo uboga mieszanka. Ale to przeważnie wypadanie na wielu garach .Doprowadź to do porządku by chodziło na cztery gary.Potem nagrzej silnik i zrób odczyty z sond...
Tak na szybkiego to w workshopie jest napisane, żeby wpierw sprawdzić: - wtryskiwacz, - świece, - cewkę. Ja miałem tak, że wsadziłem nowe świece ale jedna mi pękła przy dokręcaniu bo miałem kiepski klucz. Pewien byłem że to nie świece bo przecież nowe wsadziłem. Dopiero jak wykręciłem je sprawdzić to się okazało, że jedna ma pęknięcie, po wymianie na...
Schemat instalacji silnika najchętniej. czyli ECU + cewka, wtryskiwacze, czujniki przy silniku ;)
To na zdalną pomoc zostaje już tylko jedno. Oscyloskop w rękę i sprawdzenie sygnałów i sterowań (cewka ,wtryskiwacze), może sterownik krzaczy? Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl , było to Audi ,ale może warto sprawdzić zaslep przewód do serwa.
Witam,może ktoś z użytkowników forum miał podobny problem i rozwiązał go.Sterownik pali cewkę wtryskiwacza,odpowiedzialny będzie prawdopodobnie jakiś tranzystor lecz schematu elektroniki owego kompa w necie próżno szukać.Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc w naprawie?
Piszesz ,że w czasie "kręcenia rozrusznikiem brak + na cewkę , wtryskiwacze itd." - co z kostką stacyjki? Po włączeniu zapłonu próbuj uruchomić rozrusznikiem " na krótko"!
No, teraz gut. Tylko pytanie czy te oporniki nie za duże. Na mooje oko to tak z 4x. Pomierz sobie ile ma cewka wtryskiwacz u ciebie i wstaw opornik opołowę mniejszy (połączenie równoległe).
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
czyli to bedzie cewka??? Cewka,wtryskiwacz,czujnik położenia wałka rozrządu,okablowanie sprawdzić.
A wtryskiwacz sprawdzony(cewka)??
opel meriva 1,8 pali na 3 cylindry brak mocy wyświetla się błąd wypadanie z zapłonu oraz czujnik położenia wału wymienione zostały świece czujnik położenia wału cewka wtryskiwacze a dalej nie działa pomóżcie pilne
Świeca przewód cewka wtryskiwacz głowica kolektor ssacy. Trzeba sprawdzac. Oczywiscie zakładamy ze samochod jezdzi na semej benzynie. .
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
Witam! Stało się to bo regulator w alternatorze siadł. I teraz tak halla sprawny, cewka dobra, napięcia masy są, moduł nowy, a brak sygnału na cewkę. I wtryskiwacz nie pyka. Co robić? Dodano po 1 silnik n6t i nie wiem czy 93 rok
Miałem. Uszkodzenie cewki wtryskiwacza, zbyt niska rezystancja lub jak ktoś woli induktancja.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
tomekw19_1985: do pomiaru czasu nie musisz zaprzęgać ADC. Sprawdzasz tylko czy występu napięcie na cewce wtryskiwacza. potem jakaś optoizolacja i na wejście uC. Warto też dać jakiś szybszy kwarc, aby odmierzanie czasu było dokładniejsze. Na wtryskiwacze gazowe tor będzie podobny. uC->optoizolacja->tranzystor->cewka wtryskiwacza. dodatkowo badanie stanu...
Tak musisz odkrecić cewki wtryskiwaczy i wymienić pod nimi oringi na ori. Wtryski po tym zabiegu trzeba ustawiać na stole .
Cewka WN sprawdz mase i zasilanie a jak nie pomoże a auto jeździ to wtyczke przy kompie i śmigaj dalej. A i napisz co to za silnik bo może to być też cewka wtryskiwacza jeśli są elektroniczne. POZDRAWIAM
Witam, Chcę zbudować układ sterujący wtryskiwaczem paliwa (olej napędowy) do silnika. Może kilka słów wstępu. Wtryskiwacz oleju napędowego do silnika diesla tzw. wtryskiwacz II generacji jest otwierany przez solenoid. Cewka solenoidu jest zasilana napięciem +12V (instalacja samochodowa). Wtryskiwacz otwiera się np. na czas 2ms i np. 50 razy na sekundę....
jeżeli masz wyciągać głowice i prasa to mam łatwiejsze zadanie 1 odkręcić cewkę z wtryskiwacza 2 rozkręcić wnętrze wtrysku 3 zamontować drążek z młotkiem 4 wybić
Witam P0203 tyczy wtryskiwacza nr 3, ja bym szukał na początku przyczyny w słabym/chwiejnym stykiem na wtyczce wtryskiwacza i we wtyku ECU, mogą być przewody uszkodzone, możesz też sprawdzić czy cewka wtryskiwacza ma przejście i porównać oporności z innymi wtryskiwaczami, możesz zamienić między sobą wtryski i zobaczysz czy błąd też przejdzie.. PS wtryskiwacz...
Problem rozwiązany. Przyczyną był wadliwy wtryskiwacz drugiego cylindra, a dokładniej jego cewka. łatwo było to sprawdzić dokonując pomiaru rezystancji pinów wtyczki na listwie wtryskiwaczy (jeden nie miał przejścia) po wymianie samochód jeździ jak nowy. Dziękuję wszystkim za pomoc i Pozdrawiam. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat...
Peugeot 307cc 2005 2.0 Gdy odpalam na zimnym silniku, rzuca autem. Gdy auto osiąga temperaturę 70°, jak ręką odjął - przestaje. Kiedy stoję, np. na światłach, to czuć, że silnik momentami nierówno chodzi. *wymieniłam już cewkę, świece, wtryskiwacz, wiatraczki w chłodnicy* Ktoś miałby pomysł, co może być powodem??
ja moje wtryskiwacze przeczyściłem tak - 1).z instalacji zakładowej sprężone powietrze ok. 6 bar z benzyną w rurce podpiąłem do wyjścia wtryskiwacza 2).z akumulatora dwoma przewodami zasilałem impulsowo np. przez dowolny przycisk cewkę wtryskiwacza ( biegunowość nieważna ) każdy wtryskiwacz oddzielnie ( w samochodzie są zasilane równolegle )
Diagnoza komputerowa: wtrysk na czwartym cylindrze. Wtrysk wymieniony - niestety efekt jest taki ze jest dokladnie tak samo jak przed wymiana Takie coś naprawia się miernikiem uniwersalnym mierząc cewkę wtryskiwacza.
W nowszych oplach uszkodzony zawór odmy, czy uszkodzony zawór par paliwa tez powoduje błędy z wypadania zapłonów, choć tutaj ewidentnie nie chodzi o brak całkowitej pracy na jednym cyl.
Witam. Ze względu na kłopot z wyciąganiem wtryskiwacza mam pytanie czy można łatwo podmienić jego cewkę z wtryskiwacza innego cylindra? Objawem jest kilkukrotne gaśnięcie zimnego silnika <45st.C po przejechaniu kilkuset metrów, później pracuje normalnie. Gdy gaśnie pojawia się EPC. Na kompie wyszła usterka elektryczna wtryskiwacza nr 2. Gdyby można...
Cewka podwójna. Musisz jeszcze ustawić jaka dokładnie jest listwa wtryskiwaczy bo to jest ważne.
Analiza cewki wtrysku to nie wszystko! Ale jeśli już o to idzie: sterowanie 12V ale przez tranzystor, więc nieco mniejsze w praktyce. Prąd ok. 0,8A ale chwilowy. Rezystancja uzwojenia 10 - 16 ohm. Wtryskiwacz może mieć takie usterki: - niesprawna cewka (nie cyka po podłączeniu 12V) - zatkany wtryskiwacz (cewka może nawet cykać, ale nie podaje paliwa)...
Świece.,cisnienie w cylindrach,cewka,lejący wtryskiwacz... Trzeba ustalić, który cylinder nie pracuje i sprawdzić to co wyżej...
Pomierz oporność cewek wtryskiwaczy i zwróć uwagę na czas ustabilizowania się pomiaru. Wyniki napisz na forum. Pewnie i tak się skończy na wymianie.
Wtryskiwacz którego nie można regnerować pracuje na stole u fachowca idealnie... Dodano po 1 Te wtryski trzeba zakodować po wymianie, ale nie wiem skąd wieźmiesz do niego prawidłowy kod (5-6 znaków na cewce wtryskiwaczA)
Witam ponownie, nadal poszukuję pomocy w temacie, ponieważ wymiana wtryskiwacza nie rozwiązała problemu, więc wtryskiwacz jest ok i problem leży gdzie indziej, przewody są drożne, filtr AdBlue wymieniony, wtyczka w pompie AdBlue i gniazdo czyste ale na cewkę wtryskiwacza nie idzie napięcie, być może ktoś wie gdzie szukać przyczyny?
Smierdzi mi to dreiverem cewki wtryskiwacza ECU , po nagrzaniu jest niesterowalny.
Uszkodzony był 1 wtryskiwacz dokładnie cewka w środku pozostałe wtryskiwacze też zostały wyczyszczone i sprawdzone na maszynie i zakodowane Dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam
Wczoraj,zrobiłem mały teścik mianowicie po odpaleniu nie chodził na jeden wtrysk,po wypięciu i wpięciu wtyczki zaczął chodzić równo,natomiast gdy popukałem w cewkę wtryskiwacza zaczął przerywać,poruszałem wtyczką,to znowu równo pracował i tak na zmianę.Rozebrałem wtyczkę,z kablami wygląda że ok,nie widać uszkodzeń ani śladu śniedzi.Wygląda na to że...
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Która cewka sprawdzisz tylko odłączając wtryskiwacze po kolei. Brak reakcji na odpięcie wtryskiwacza = to ta cewka.
W miejsce dysz wkręcam miernik i podaję napięcie na cewkę wtryskiwacza w celu otwarcia wtryskiwacza(tłoczka) i miernik pokazuje mi jaki ten tłoczek wykonał skok. regulacje wykonuje sie imbusem nr.4 wkręcając zmniejsza się ten skok. wykręcając zwiększa się skok tłoczka.
UCDS, IDS i Forscan :). Najczęściej "szarpanie" może być spowodowane: - świece - kable WN - cewka/cewki - wtryskiwacz - sonda - słabe ciśnienie w układzie paliwowym Sprawdzałeś teraz po tym czasie użytkowania jaka jest kompresja czy nić się nie zepsuło po remoncie. Na Forscanie EGR pracuje prawidłowo ?
Porównaj z pozostałymi wtryskiwaczami.
Witam, mam pytanie. Po przejechaniu około 20km przestaje pracować jedna cewka od wtryskiwacza gazu, wyświetla się komunikat "antipolution fault" byłem w warsztacie i powiedzieli ze listwa do wymiany, można to naprawić czy trzeba wymienić na nową.
Dziwne, zazwyczaj to problem czujnika wału, czasami to wina zgnitej podstawki przekaźnika systemowego, komora silnikowa->strona lewa->koło podłużnicy.
wtryskiwacz benzyny cewka cewka wtryskiwacz siemens cewka wtryskiwacz diesel
odświeżania pamięci mercedes stacyjki sprinter delphi interfejs
ogrzewanie basenu eliminacja zakłóceń
Kod radia Ford Focus 4000RDS M108950 - jak uzyskać? Mercedes Sprinter W906 - brak podświetlenia kabiny przy otwieraniu z kluczyka