Zmień cewkę zapłonową i świece .
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Tak.........
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Mechanik powinien wiedzieć. Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową.
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
Zobacz numery...
Wysiada mi któraś z trzech cewek zapłonowych, najgorsze jest to, że nie wiem która, bo jej nieprawidłowa praca objawia się dopiero przy dużej prędkości samochodu (kuleje na jednym garze). Jak sprawdzić w domowych warunkach która to? Nie stać mnie na kupno trzech cewek i wymiany wszystkich, chciałbym też przekonać się, czy faktycznie to cewka, żeby nie...
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Odpowiednie do tego silnika, ja zawsze wybieram NGK i zmieniam po 20kkm nie ze względu na to, że auto źle jedzie a na to, że szkoda przebić cewkę/cewki WN. Zawsze też zmniejszam szczelinę o 0,2 od tego co zaleca producent gdyż na LPG jest wyższe napięcie międzyelektrodowe. Każdy robi jak uważa, mnie się sprawdza.
Teraz twoja cewka zapłonowa nadaje się na śmietnik , iskra nie może wisieć w powietrzu nawet jak zaizolujesz , napięcie już wytworzyło sobie drogę i będzie tam przebijać . Widzę to tak nowa cewka i nowe świece dobrej firmy i masz spokój z iskrą i z jej przeskakiwaniem .
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
Tak, problem rozwiązany. Okazało się, że problemem była cewka zapłonowa - planując wymianę, proponuję jednak szarpnac się na zamiennik jakieś renomowanej firmy z wyższej półki cenowej, albo oryginał. Używane lub tanie zamienniki często są złej jakości, i tak jak u mnie, wymiana może nic nie dać. Do tego czyszczenie i programowanie przepustnicy. Po wykonaniu...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Witam, zamieszczam post ponieważ nie mogę znaleźć informacji dotyczącej numeracji cylindrów, ale zacznę może od początku. Wczoraj wracając z pracy samochód odpalił normalnie ale tylko na 2 cylindry, autem strasznie szarpie a obroty wskakują maks na 2 tys. O dziwo do czasu tej usterki było wszystko ok. Stawiałbym na cewkę zapłonową lub świece ale potrzebuje...
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Wszystko ok, ale duży poziom szumów własnych oraz niska czułość odbiornika nie mają nic wspólnego z instalacją samochodu, gdyż efekty te występują zarówno na wyłączonym silniku, jak i na zewnętrznym zasilaczu w przypadku radiotelefonu podłączonego w domu (do testów antena President Florida na parapecie). Radiotelefon posiada też wbudowane i na stałe...
Witam, ja w temacie posiadam Skode Fabie I 1.4 mpi 50 kw/68km 2002r. od dłuższego czasu ma problem z falowaniem obrotów. ostatnio zrobione : - nowe swiece (ngk) - nowa listwa zapłonowa/ cewka (orginał) - zamiana przepustnicy z inne 100 % sprawnej fabki nic nie dała. - sprawdzony i uszczelniany dolot myślałem, że padnięta jest sonda lambda, więc wymieniłem...
Tak jak napisałem wcześniej w poprzednim samochodzie błędy były sygnalizowane przez ECU samochodu - zapalenie lampki MIL i odpowiedni błąd, teraz po odpięciu cewki czy wtryskiwacza nie zapala się lampka i nie ma błędu.
z VAGA to juz samochód potraktowałem jest ok. nie liczac nadmiaru mieszanki paliwowej , bo tak na razie musze pomykac , bo inaczej BUM . wody w układzie chłodzenie nie ubywa. cisnienie na cylindrach jednakowe. reduktor LPG nowy (asterix) . przepustnica czyszczona. nowy mod. w http://skoda-jano.opole.pl 255 zł /org./ chyba nie mam innego wyboru jak zakup....
Witajcie posiadam Fabie 1.212v problem polega na tym jak wyżej czyli po podłączeniu pod kompa mam błąd {WYPADNIĘCIE ZAPŁONU 2} Za czołem od prostych rzeczy przełożyłem wtrysk,świecę i cewkę zapłonową na 3 cylinder i po zresetowaniu mam nadal ten sam błąd {WYPADNIĘCIE ZAPŁONU 2}. Parametry bloków 1 i 3 cylinder stoi na 00 2 cylinder szybko rośnie 250...
Gdy na dworze jest temperatura ujemna auto gdy się rozgrzeje i przełącza się na gaz, auto przechodzi w tryb awaryjny. Wystarczy ze zgasze i odpale auto ponownie problem znika. Gdy sprawdziłem komputerem wyskakuje błąd 3 cylindra. Problem pojawia się tylko gdy na dworze jest temp. ujemna. Cewki zapłonowe i swiece mam wymienione. Profilaktycznie zamieniłem...
Z tego co wiem to wymienia się całą cewkę zapłonowa a nie jakieś gumki,jest jeszcze jedna możliwość obok przepustnicy po lewej stronie jest przewód gumowy który puszcza z starości i pozostaje czyszczenie przepustnicy o potem nastawy podstawowe jak koledzy mspominali wyżej Dodano po 7 Skoda Fabia 1,4 68 km od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje. Jadąc...
Mam problem z moją Skodą Fabią polegający na chwilowej utracie mocy (brak reakcji na pedał gazu) szarpanie podczas jazdy a czasami na biegu jałowym zwłaszcza na skrzyżowaniu mocno skaczące obrotu (pomiędzy 800 do nawet 600 obr/min wg. wskazania obrotomierza. Brak błędów według VCDS Lite oraz brak błędu check engine jedynie sporadycznie ale nie za każdym...
A czy wychodziły te silniki stu konne z czterema cewkami?. No bo jest u mnie fabia z silnikiem AUB stu konna ma ECU 036906034BK i jest bez aparatu zapłonowego i ma cztery cewki po jednej na cylinder...tak jak silniki 75 koni.
Założyłem świece według książki serwisowej champion OE145/T10 i zmieniłem cewkę zapłonową, objawy ustąpiły jest lepiej, nie gaśnie, nie szarpie, zamykam temat
Zrób autoadaptacje przepustnicy jeśli faluje na bęzynie przepustnica jest elektroniczna jak sądze! Tylko najpierw czeba ją wyczyścić!!!! I po problemie z falowaniem. Co do wystrzałów to może być wiele przyczyn 1. zła regulacja gazu za ubogo.2. świece ew. kable zapłonowe (ale tam masz chyba cewki na każdy cylinder).
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Też nie rozumiem sensu tego czujnika. W EP był kiedyś projekt wskaźnika optymalnego zmieniania biegów i było tam ładnie opisane wysterowanie kompa impulsami z cewki zapłonowej odpowiednio przefiltrowanymii. Było to podane na przykładzie Skody Fabii, ale można tego użyć do każdego silnika z zapłonem iskrowym. Poszukaj w archiwum EP tego materiału. To...
Cześć Wszystkim, Mam podobny problem jak PawelBierna. Po nocy (lub po dłuższym postoju) Fabia 12V (bez gazu) ma problem z rozruchem. Problem występuje w okresie zimowym i jesienno zimowym. Wiosna i lato wszystko idealnie. Podczas rozruchu wypadają zapłony (stwierdzono diagnostycznie) silnik dusi się i dławi, z wydechu więcej białego dymu, po przytrzymaniu...
Z twojego opisu na początek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błędy jak podpowiada kolega. W skodach tego typu gniją kable i padają liczniki. ładowanie jest ok ale zegary???kable na podłużnicy są ok Dodano po 4 Sporo tego. Wykasowac, pojeździc, odczytac ponownie i zobaczysz który z tych błędów to śmiec, a który sprawia problem. P.S. To nie przekładka...
Witam serdecznie. Mam Skodę Fabie Ambiente 12V HTP. 5 drzwi hatchback 1.2 Litra benzyna 47 KW. Jak w temacie pytam o cewki do świec zapłonowych, w zasadzie nie wiedzę różnicy między nimi, tylko ewentualnie w nazwie. 2x delphi CE20030-12B1 ( KX 28 C ). 1x delphi CE20030-12B1 ( KX 41 C ). 1. Czy jest w nich różnica poza oznaczeniem. 2. Czy można je ze...
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Przewody odpadają. Rozprułem całą wiązkę aż do ECU i wszystko jest ok. Patrzyłem omomierzem zwarcia tez nie ma. Auto miało dzwona jakies 6lat temu ale w elektryce nikt nie grzebal na pewno bo kumpel kupił nowy. Zapomnialem wcześniej napisac ze jak tylko podpiąłem komputer to wyświetlał błąd nieprawidłowy kluczyk. Ale jak zakodowałem kluczyki to problem...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
witam poszukuje schematu - koloru kabli do podłączenia alarmu samochodowego w Skodzie Fabi po liftingu z silniczkiem 1,2 HT P 64KM - AZQ , typ 6Y , wariant: SC AZQ X0 1 , wersja FM5 FM52T037 K ALLE 0GG konkretnie to : krańcówki drzwi , syrena , migacze lewy - prawy , plus , plus po zapłonie , masa , cewka zapłonowa lub pompa paliwa itd za wszelkie info...
cewka zapłonowa fabia fabia cewka zapłonowa cewka zapłonowa skoda
obliczenie belki głośnik bluetooth trzeszczy siemens gigaset zasilacz
musisz rozebrać matrycę 17mb130s panasonic
Migomat MP 0106 200A Majster Polska - brak zasilania Zmywarka Sharp: sól na naczyniach - przyczyny i rozwiązania