Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Rozbiera się bardzo łatwo, wyciągasz ten pomarańczowy plastik, pod nim zobaczysz szare ząbki trzymające konektory, trzeba podważyć gruba igłą albo czymś takim i powyciągać
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Robiłem już pomiary na wejściu do modułu przy odłączonych przewodach i zarówno cewki ładujące jak i impulsator ok. Podłącze cewkę zapłonową od skutera tak jak radzi BANANvanDYK i zobaczę czy będzie iskra.
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Nie rozumiem czego szukasz, ale mam nadzieje że pomoże: T1-cewka zapłonowa
Witam Mam problem z moim quadem Campell 650 a mianowicie nagle zniknęła iskra przez co nie mogę go odpalić. W instalacji samochodowy alternator od tico, cewka zapłonowa od suzuki Swift i aparat zapłonowy. Powiedzcie w czym i jak szukać przyczyny? Co pomierzyc i jak? Stało się to nagle w jeden dzień, zaczął mieć problemy z odpaleniem aż nagle w ogóle...
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
Sygnału na wtryski przy kręceniu niema. Przekaźnik pompy podczas kręcenia załącza się i słychać pompę, cewka zapłonowy ma dobrą masę.
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Ma ogromne znaczenie. Pickup Coil posiada praktycznie każdy układ elektroniczny, signal coil już niekoniecznie. Jaką funkcję spełnia "cewka sygnałowa"?
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Sam odpowiem na swój post bo dostałem wiedzę na innym forum ale dla potomnych jakby ktoś chciał wiedzieć. Cewka w suzuki ( samurai ) sj 410 jest z opornikiem zewnętrznym. Takie sprytne urządzonko. W momencie rozruchu kiedy z akumulatora prąd przede wszystkim idzie na rozrusznik na cewkę doprowadzony jest prąd z akumulatora pomijając opornik . Cewka...
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Stałe napięcie
Zmierz woltomierzem na zakresie ac jakie napięcie na kopa daje cewka zasilająca cdi, sprawdź omomierzem ile Ω ma cewka wyzwalająca (pickup coil), zwykle ok 1kΩ
Ciekawa sprawa z tym, że silnik nierówno pracuje na dwóch cylindrach. Z tego co widzę jest jeden gaźnik na dwa cylindry i zawory membranowe. Podejrzewam że może być problem ze szczelnością pomiędzy komorami korbowymi. Na jednym z katalogów części podano, że na środku wału jest zwykły simmering, a nie uszczelnienie labiryntowe. Jeśli rzeczywiście jest...
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
Napisz dokładnie jaki to motorower, czy skuter. To bardzo ważne gdyż w skuterach z silnikiem Morini AC (Suzuki Adres itp.) były stosowane moduły zapłonowe "bezimpulsatorowe" a to nie o samo co cewka z quada.
Zgadza się , jeżeli komuś się przyda to cewka kupiona na popularnym serwisie aukcyjnym pod nazwą "CEWKA ZAPŁONOWA,MODUŁ MONSUN KOS KINROAD XT50 2T" działa w Rg 80
Witam Zakupiłem ostatnio quada suzuki ltz 400 i chciałem podłączyć licznik i przypadkowo dotknęły się kable od akumulatora + i od cewki zapłonowej i od tego momentu quad nie odpala zakupiłem nową cewkę zapłonowa , iskrownik i dolej nie ma iskry szukałem w instalacji może jakiś kabel się zjarał i nic nie znalazłem. Bardzo proszę i pomoc
Witam serdecznie. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu układu SMD w obudowie SO20 oznaczonego jako 5M2T produkcji Hitachi. Układ występuje w komputerze Suzuki Vitara (2,0 V6 benzyna). Kolega wymył silnik i doszło do zwarcia. Układ został uszkodzony, bo na pierwszy rzut oka widać wypalone miejsce. Według mnie układ steruje wyjściami na cewkę zapłonową. Bardzo...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Tak z statora zielony u mnie idzie na moduł ale próbowałem tego dac do masy. Z tego co wczytałem i posprawdzałem to z regulatora wychodzi u mnie czarny u jest on na światła Dodano po 30 Co można zrobić z tą cewka? Żeby dawała napięcie
okej, świece były mokre, po wyceszeniu wygrzaniu na kuchence gazowej i wkręceniu w motocykl - zapalił. Kolejne problemy, ale one już w sumie były od zawsze czyli trzyma wysokie obroty, a chwilkę jak się nagrzeje to słabe, że aż gaśnie. Po prostu falujące obroty od 1000 - nawet 5000 tys. Czyżby regulacja gaźników ? a może cewki zapłonowe?
Rezystancje cewki ok, wg AD i tyle w tym temacie mogę Ci podać,
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
sprawdź dokładnie kopułkę czy nie jest w środku wilgotna,a plus na cewkę idzie jakoś ze stacyjki,ale jak dokładnie to nie wiem,możesz coś poszukać na bezpiecznikach
bo jezeli nie jest to DCI ze wzgledu na ten tranzystor Darlington, to dla czego wszedzie jest opisywany jako DCI nawet w sklepach gdyby nie byl to tez by tak pisali ? Jak to zweryfikowac ? Cewka jest na 99% do tego moto. Jade do skuterowcow z tymi gratami .. Ujmijmy to tak, fabrycznie w Twoim moto masz zapłon elektroniczny (nawet na schemacie jest...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Faktycznie,masz rację, tutaj siedzi zewnętrzny moduł zapłonowy (nawet dający się regenerować). Między ECU a cewkami. Do sprawdzenia sygnały wchodzące do modułu i wychodzące z niego na cewkę.
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Skuter to suzuki tak 50 Dodano po 2 Suzuki ran sory za autokorekte Tam jest cewkomoduł który wyglądem przypomina zwykłą cewkę WN. Chyba że miałeś coś poprzerabiane.
Mam koledzy taki jedno pytanie, posiadam Suzuki Vitare 2.0 v6 . Ostatnio zaczela mi cos przerywać(cos jakby jeden cylinder przerywał) podczas przyspiesznia tez szarpie, nie dzieje sie to zawsze ale czesto. Świece są nowe więc podejrzewam cewke. I oto moje pytanie jak sie sprawdza cewke ? W vitarze występuje 6 cewek - przy kazdej swiecy jedna. Szukając...
Witam wszystkich. Mam taki problem z Suzuki DR 800, mianowicie brak iskry na świecach (2 świece), cewki zapłonowe sprawdzałem, działają. Tylko nie wiem jak sprawdzić tę cewkę ładująca i impulsator? Czy w normalnych warunkach jestem w stanie to sprawdzić, czy potrzebny jest jakiś profesjonalny sprzęt? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Witam, odświeżam temat po wymianie modułu zapłonowego nadal nie ma iskry. Zastanawia mnie cewka WN ponieważ na uzwojeniu wtórnym powinna być oporność pomiędzy 17 a 30 kΩ,a jest tylko 12,7kΩ. czy to może być powodem braku iskry. Nadmienię że podczas kręcenia rozrusznikiem pompka paliwowa uruchamia się.
Sprawdź cewkę zapłonową,świece,podłącz kabelki do przepustnicy(po coś je tam dali;) ).Nie znam tego samochodu,ale jeśli ma aparat zapłonowy to może siadać czujnik halla(chyba tak to się pisze)
Quada już naprawili mi panowie z [url=http://www.cyklo.acn.waw.pl]CYKLO Znają się bardzo dobrze, ale są drodzy. Naprawili mi moduł i wymienili cewkę . Zapłaciłem 550zł Jeżdzę już 2 miesiące i jest ok. Dali rok gwarancji.
Witam, wczoraj rozwiązałem problem. Okazało się, że jest przepięknie i na czarnym przewodzie był +, a na czerwonym -. To rozwaliło akumulator. Za brak iskry odpowiadała wadliwa cewka zapłonowa, dwie nowe też uszkodzone, dopiero cewka od Zundapa zadziałała. Jeśli chodzi o zbyt wysokie napięcie, trzeba mieć zawsze podłączony akumulator, inaczej skacze...
Na pewno moduły CDI zasila cewka o rezystancji 4.5Ω? Google wskazuje schematy układów zapłonowych z dwiema osobnymi cewkami zasilającymi CDI oraz uzwojeniem ładowania. Gdyby rzeczywiście CDI było zasilane z cewki o niskiej rezystancji i napięciu, to wówczas w module musiałby zostać zastosowany układ podbijający napięcie, co ze względu na niepotrzebne...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Wczoraj auto wróciło. Klient mówi że jest dużo lepiej ale jeszcze w korkach gaśnie. Rozgrzałem dobrze samochód, pojechałem do sklepu, pobyłem w sklepie parę minut, wsiadam, normalnie odpalam i ......ujechałem może z 200 metrów i samochód zgasł. Na tylnych siedzeniach leżą cewki, w schowku w drzwiach klucze. Wymieniłem jedną cewkę i auto odpaliło. Trwało...
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Po tym co piszesz wnioskuję, że ani Ty, ani sąsiad nie macie pojęcia jak działa cewka zapłonowa. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe i jeden zacisk wysokonapięciowy (przewód zapłonowy). Od strony niskiego napięcia dostaje stałe zasilanie "12V" oraz kluczowaną masę. Impulsy masy są podawana przez moduł zapłonowy tylko gdy wał silnika się obraca. Podanie...
te cewki są w ice w orginale po coś ponad 200 zł 602790024
Witam Motocykl przyprowadzili do mnie bez modułu zapłonowego, pozostała cewka i wystająca wtyczka czteropinowa kwadratowa. Moje pytanie, jaki typ modułu tam stoji, gdzie ewentualnie go dostać, nie wiem jaki typ modułu, nie wiem jak powinien wyglądać, i nie wiem gdzie szukać jak nie mam żadnego typu. Jeśli moduł jest identyczny jak w innym suzuki 125...
Witam tak jak w temacie mam takiego skutera 2t jest to silnik suzuki niby. mam taki problem na 1 obrót wału wyskakuje iskra w 2 punktach na gmp i dmp w magnecie impulsator i cewka wzbudzająca moduł i cewka zapłonowa. teraz moje pytanie czym to może być spowodowane? ktoś założył tam moduł od dużego fiata i cewkę zapłonową równieżSmile może być problemem...
Witam! Bardzo prawdopodobne jest to, że mogą ci się nie domykać zawory (mogą być też wypalone), ale jest też prawdopodobne, że objawy te wskazywały by na niesprawność układu zapłonowego (cewki). Musisz troszeczkę posprawdzać - ciśnienie na zaworach, układ zapłonowy... Elektroda wszak wróżką nie jest! Pozdrawiam
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Witam Ponieważ nie odpalił mi motor po zimie, sprawdziłem że przyczyną jest brak iskry. Następnie szukając powodu jej braku sprawdziłem czy podanie napięcia na cewkę wytworzy iskrę, i okazało się że iskry dalej nie ma a cewka ma zwarcie(jak podałem napięcie z akumulatora to zaraz pojawił się dymek a prąd pobierany przez cewkę to parę amperów - myślę...
Witam kolegę. Mam taki sam motorek, też brak iskry. Sprawdziłem cewki zapłonowe, mam ponad 40 V po napędzeniu wału przez wiertarkę, ale na samym kopniku mam nie całe 20V , impulsator i cewkę wysokiego podmieniłem i dalej brak iskry. pospinałem wszytko i iskra jest ale troszkę słaba na kopniku, Dopatrzyłem się że cewki prądowe nie są od od niego. Oryginalne...
Siedzę przy burgmanie już trzeci tydzień. Wszystkie zabezpieczenia działają stopka hamulec itp. Mam całkowity zanik iskry i zauważyłem że również wtrysk nie podaje paliwa. Pompka paliwa działa prawidłowo. Coś musiało go odciąć. Instalacja elektryczna sprawdzona. Cewka WN działa bez zarzutu w innym pojeździe. Jeszcze została ostatnia rzecz żeby wymienić...
Tyrystor nie zostałby wyłączony gdyby przetwornica dawała napięcie stałe - tu się zgadzam. Przetwornica musi dawać - jak pisałem - prąd przemienny . Czyli symulacja tego, co normalnie wytwarza cewka w statorze. Samo prostowanie odbywa się w module, a układ zapewnia wyłączenie tyrystora. I nie trzeba wyłączać przetwornicy na czas rozładowania. Czas dużego...
Model motocykla to Suzuki gk53c inaczej gsx400E/S moduł zapłonowy CDI to 32900-43402 nie mam zdjęcia i siły a po udarze mózgu jestem staram się coś zrobić... Laptopy poszły pc nie świecą monitory na telefonie działam obecnie nie jest funkcjonalny ale zawsze coś... Czujnik halla mają 325 omów dwa sztuki... Cewka zapłonowa osobna jest tylko 4omow...dwa...
Witam, mam następujący problem poprzedni właściciel włożył jakiś dziwny chiński moduł od 4t na którym motocykl się nie wkręca. Szukam jakiegoś rozwiązania sprawy. oryginalny moduł jest nieosiągalny. Na module od chińskiego skutera gy6 odpalił i prawie dobrze chodził. Na module od 2t brak iskry, zakładając znowu pierwotny moduł iskra jest. Znacie może...
Nie rozumiemy się. On nie odpala wcale. Krańcówka stopki ok. czujnik biegu neutralnego tez ok. bezpieczniki, moduł zapłonowy, cewka ok. brak iskry na świecach. Zrobiło mu się tak nagle, zgasiłem i już więcej nie zagadał. Nie wiem czy tam gdzieś nie ma wpiętego czujnika oleju (niektóre motorki tak miały). No i zostaje sprawdzenie układu czujnika położenia...
Witam Posiadam silnik zaburtowy Suzuki outboard niestety nie ma iskry. Sprawdziłem moduł CDI i nie daje 12V na cewkę, moduł jaki posiadam to CU2142(zdjęcie). Czy można zastosować zamiennik w postaci modułu CDI od chińskiego skutera 50ccm też 2T? Jeśli tak to czy macie może schemat do tego modelu: Moduł zapłonowy CDI YAMAHA JOG QUANTUM 2T skuter Dziękuję...
Powstał delikatny problem po zmianie silnika w aucie. Silnik stary: suzuki samurai 1,3 z jedno punktowym wtryskiem - sygnał do obrotomierza brany z cewki zapłonowej. Silnik nowy: suzuki baleno 1,6 z wielopunktowym wtryskiem i dwoma podwójnymi cewkami - sygnał do obrotomierza brany z komputera. Oryginalny samuraiowski obrotomierz jednak nie działa. Na...
Na wyjściu z magneta przy kręcenia jest napięcie skaczące zależności od kręcenia od10 do5V. Z modułu na cewkę zapłonową jest bardzo zbliżone. Na cewke dałem prąd z prostownik i powinna pokazać się iskra ? Iskry brak. 360ohm wychodzi na przewodach od magneta, jak kręcę to zmienia się wartość w pewnym momencie spada do kliku ohm. Impulsatot około 120ohm
Po pierwsze sprawdzić zasilanie na cewkę (cewki) zapłonową. Zazwyczaj tam podłącza się zasilanie centralki LPG. Jeśli tam nie będzie zasilania to auta nie odpalisz bo iskry nie będzie. Możliwe, że przy odpinaniu radia zrobiło się zwarcie i poleciał bezpiecznik od K15 czyli "plusa po stacyjce".
Nie "nie odpala po wymianie świec", tylko przed wymianą też nie odpalał, prawda? Więc szukaj w układzie zapłonowym. Kluczowanie cewek jest? Sygnał z impulsatora/ów jest? Paliwo dociera do cylindrów?
hejka nie napisałes czy wymieniłes swiece zapłonowa i czy do cewki dochodzi napiecie...
No i tu się zaczynają schody. Nie wiem jak ten zapłon działa :). Nie ma tam ani żadnego przerywacza w postaci platynek ani nawet modułu zapłonowego z czujnikiem przy magnecie. Jest tylko ta ceka pod magnetem co mi się uszkodziła i cewka WN od której idzie kabel do świecy. Od cewki zapłonowej z magneta idzie tylko jeden kabelek do cewki WN i podczas...
Witam Otóż jestem na etapie wkładania silnika do malucha właśnie z swifta 1.0 i mam pewien problem. Otóż nie mogę znaleźć iskry na świecy. Obawiam się że może to być spowodowane złym podłączeniem instalacji mimo iż jest to zgodnie ze schematem. W tym wypadku potrzebowałbym zdjęcia z komory silnika i dokładne zdjęcia instalacji szczególnie na drodze...
Witam mam problem ze swoim suzuki baleno 1.8 16v (121Km)a konkretnie zabrakło mojemu autku iskry :cry: .A stało się to wtedy gdy włożyłem silnik po naprawie do komory silnika.Pierwszy rozruch przebiegł wyśmienicie zapalił od pierwszego razu. Lecz gdy silnik się rozgrzał i podłączyłem gaz (lpg) pochodził tylko jakiś czas (15-20min).I teraz najlepsze...
a dokładniej gdzie? Cewka zapłonowa ma oznaczenie T1 na schemacie http://obrazki.elektroda.net/5_126526749... Skrzynka bezpiecznikowa znajduje się koło akumulatora http://obrazki.elektroda.net/83_12652685... http://obrazki.elektroda.net/68_12652687...
Mój Swift zgasł i nie chce odpalić. Mocno padało i nie wiem co mogło zalać. Wszystko już sprawdzałem: cewkę, moduł, aparat zapłonowy+ kable w.n. , czujnik wałka rozrządu, czujnik poł. wału, wszystko dobre a on nic. Napięcie na świece dochodzi a odpalić nie chce. Jeden mechanik rozkłada ręce, trzyma go już 2 tygodnie i chyba muszę go odebrać i nie wiem...
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
no to jeszcze jedno pytanko koledzy: w tym module było już przez kogoś strasznie napieszane (poxipol i inne dziwne rzeczy) opiszę po krótce te tranzystory są dwa sterowanie z jakiegoś układu scalonego emiter na masie a kolektory jeden daje impuls na jedną cewkę zapłonową drugi z drugiego tranzystora na drugą do obu tych tranzystorów był przyklejony...
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają... Suzuki DR600 z 1987r. nie ma iskry, a zaczęło się tak... Motocykl jak miał dobry humor to zapalił, a potem gasł w niespodziewanym momencie. Okazało się, że miał pęknięty przewód zasilający moduł zapłonowy bezpośrednio na statorze, pęknięcie było widoczne gołym okiem. "Fachowcy" przezwoili całość, ale zrobili...
Witam ponownie forumowiczów!Tym razem mój problem to suzuki GN 250 tzw.gienek... Motocykl ten ma 2 tryby pracy 1:wszystko jest w porządku 2:wkręca się tylko do mniej-więcej 2 tysięcy i dalej nie chce...zgaśnie jeśli przytrzymam manetkę gazu powyżej "2tys" Raz sobie działa a raz nie...wyregulowałem zaworki, świece założyłem irydową, gaźnik czyszczony...
Wałek rozrządu jest po regeneracji. Wydaje mi się że dekompresator działa prawidłowo. Duże znaczenie ma luz na zaworach wydechowych. Zbyt duży powodował blokowanie rozrusznika (nie uchylał się zawór). Po regulacji luzu jest ok. Rozrusznik kręci. Co z tego jak nie chce się wkręcać i odpalać na ciepłym. Gniazda zaworowe były frezowane, zawory też. Głowica...
Chyba że zły moduł zapłonowy dobrałem
Oscyloskop i sprawdzić czy są impulsy na cewce zapłonowej, oraz jak wyglądają impulsy sterujące "komputerem" pochodzące z czujników.
Samochód już pali. Elektryk po...bał kable w/n i te od cewki. Wszystko już jest teraz oki.
Witam mam problem w mojej maszynie otóż w mojej instalacji nie było żadnego modułu, platynek czy impulsatora o to co wygrzebałem ze starej instalacji. Jsstem zielony w elektryce więc jesli czegoś brakuje to mówcie. w motocyklu jest zapłon bezstykowy bodajże Lub schemat samego zapłonu tak żeby odpalić tylko, z reszta jakoś się uporam Motocykl jeździł...
Podłączyłem w motocyklu Suzuki VL 1500 obrotomierz uniwersalny (do cewki zapłonowej ) i wskazuje mi obroty o połowę mniejsze. Gdzie należy wpiąć przewód impulsowy, żeby obroty pokazywał mi prawidłowo.
https://obrazki.elektroda.pl/5533878800_... https://obrazki.elektroda.pl/8359103600_... Komputer wyglada na dobry Nie ma nic podpalone itd Jest to silnik J20a pierwsza diagnoza jaka przyszła na myśl to czujnik położenia wału Lecz w tym silniku jest to jeden element czujnik położenia wału i walka rozrządu i jest to...
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Czy możliwe byłoby zamontowanie modułu od innego japonskiego motocykla? Jakiegoś dostępnego i w normalnej cenie? A może jakiś samochód? Np Polonez? Nie jestem pewien czy oryginalny moduł miał przyspieszacz zapłonu w funkcji obrotów, ale może coś udałoby się podpasować nawet kosztem nieznacznej utraty mocy? To nie będzie motocykl na codzienne użytkowanie...
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
"Wysokie napięcie" pewnie zodiakmenda miał na myśli cały układ zapłonowy :) Czyli trzeba sprawdzić wszystkie elementy - cewki, kable WN (o ile są), świece (odstęp elektrod!)...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
Jesli tego nikt nie ogarnął to moze ktos zaproponuje jakis modul zaplonowy dc-cdi ktory kreci silnik do 12 tys obrotow?
Wydaje mi się, że autor tematu nie poradzi sobie z diagnozą problemu. Zapewne motocykl traci ładowanie i jedzie póki akumulatora wystarczy. Problem braku ładowania nie jest trudny do zdiagnozowania, ale trzeba do tego trochę wiedzy i doświadczenia. Z tym potencjalnie niepracującym cylindrem podobnie. Aby efektywnie rozwiązać problem z pomocą ze strony...
Lista usterek mogąca powodować takie zachowanie jest dość długa, a części które przy tym można wymienić drogie. Np cewki zapłonowe, wtryskiwacze benzynowe i gazowe itd. Proponuje znaleźć dobry serwis i kiedy usterka wystąpi tam się udać.
też mam ten sam problem.... suter derbi vamos posiadam taki sam cewko moduł jak wy... ludzie prosimy o pomoc w szukaniu schematu lub budowie modułu od podstaw ..
bardzo przerywa na biegu jałowym trzęsie silnikiem. Podłączałem pod komputer i są błędy z wypadaniu zapłonu na 1, 2, 3 cylindrze, wymieniłem świece, kable i cewki i dalej to samo... Za uboga mieszanka. Lewe powietrze. Zakładając, że silnik i układ zapłonowy ok. Co pokazują sondy i korekty?
Jak stoisz z przodu samochodu i otworzysz maskę to koło zamachowe masz po prawej stronie, tam gdzie jest też sprzęgło i skrzynia biegów. Rozrząd ustawiasz według znaku "E", który jest bliżej krawędzi koła pasowego wałka rozrządu. Ustawiasz tak na pewno dla wersji silnika z dwiema cewkami zapłonowymi. Tak jest w instrukcji. Nie wiem do czego służą inne...
Witam. Posiadam Suzuki GS500E z 1997r. Motocykl nie ma iskry. Cewki zapłonowe mają prawidłowe oporności, tak samo impulsator. Posiadam moduł jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/2293496200_1... Podejrzewam jego uszkodzenie. Niestety obudowa jest z jakiegoś plastiku, a od tyłu jest zalany jakąś gumą czy żywicą i trudno się do niego...
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
iskra cewka zapłonowy suzuki suzuki zapłonowy cewka suzuki
antena monitoring pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot syreny policji
philips senseo stacja transformatorowa
Schemat elektryczny Dodge Journey 2009 - gdzie znaleźć? Problemy z instalacją Apache 2 - Rozwiązania i Diagnostyka