W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
łapki opadają gdzie tu szukać przyczyny będę wdzięczny za sugestie a ja bym otworzył ECU i sprawdził czy bodajże 37pin nie jest stopiony bądź/lub przepalona ścieżka. ew sprawdził bym czy przypadkiem przekaźnik wtryskiwacza nie jest sklejony lub do wymiany cewka skoro iskra jest (ale może słaba? )
niestety ale nie zgadza się ten opis z opisem z pokrywy bezpieczników nawet wartości bezpieczników są różne... bezpiecznik który się przepala to 20 A z opisem IG COIL co znaczy cewka a na twoim schemacie Fuse 12 - 10.0 A Przełącznik tylnych świateł przeciwmgłowych Diesel i benzyna maja te same skrzynki bezpiecznikowe-Sprawdz czy przewod czarno-bialy...
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Popatrz sobie lepiej na serwisówkę i podaną w niej rezystancję uzwojenia pierwotnego - do 0.5 oma. Następnie policz sobie natężenie prądu płynącego przez uzwojenie z drutu ok. 0.5 mm średnicy po podłączeniu pod akumulator. Na koniec oblicz moc wydzieloną w uzwojeniu. Nawet podłączając w ten sposób cewkę przeznaczoną do zapłonu bateryjnego na przerywaczu...
Sprawdzone i działa moduł z suzuki gn 125 ale musi być też cewka z suzuki.
Mogło Ci nie odpalić bo zalało świece. Na początek najłatwiej będzie Ci pomierzyć oporności na cewce multimetrem, sprawdź czy nie ma zwarć. I sprawdź czy się to zgadza z podanymi przez producenta wartościami do porównania. Ściągnij wtyczkę i pomierz opory z masą. A być może jak tu podasz to ktoś Ci powie czy są okej. Na pewno jak masz zwarcie z wyjściem...
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
Po wymianie akumulatora wystąpił całkowity brak iskry (suzuki alto 0.8 91r) sprawdziłem przerywacz ,świece, ustawiłem zapłon i dalej brak iskry.Sprawdziłem też bezpieczniki. Chciałem wymienić cewkę zapłonową ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć. I nie wiem czy to jej wina. Cewka ma 3 bolce jeden + jak załączę stacyjkę to tu pojawia się napięcie z drugiego...
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Witam, odświeżam temat po wymianie modułu zapłonowego nadal nie ma iskry. Zastanawia mnie cewka WN ponieważ na uzwojeniu wtórnym powinna być oporność pomiędzy 17 a 30 kΩ,a jest tylko 12,7kΩ. czy to może być powodem braku iskry. Nadmienię że podczas kręcenia rozrusznikiem pompka paliwowa uruchamia się.
Przyszedł mi dzisiaj stator i cewka innej firmy, po jeździe jest wszystko OK, tak, że temat rozwiązany.
Witam, potrzebuje pomocy suzuki swift mk6 1,3 benzyna szarpie zimy mniej (jak się podgrzeje więcej) usterka z dnia na dzień powstała wcześniej nie było objawów podejrzewam cewkę, ponieważ wygląda, tak jakby nie palił na cylinder chciałbym dokonać sprawdzenia cewki miernikiem moje pytanie, czy w tym przypadku jest to możliwe i ewentualnie które piny,...
Witam. Suzuki sx4 1.6 16v m16a z lpg Wypada zaplon na 1wszym. Tylko pod obciazeniem nie zawsze , ale 90% , kolo 2,5 a 3 tys obrt i odcina ten cyl. Jeżdżąc lagodnie , raczej bedzie ok , albo mniejsze prawdopodobieństwo. Na lpg tak samo , wiec wtryskiwacz nie . Cewka , swiece , regulacja zaworów , kompresja ok , podlozony ster pewny , nowa inst.el. cewka...
Witam, wczoraj rozwiązałem problem. Okazało się, że jest przepięknie i na czarnym przewodzie był +, a na czerwonym -. To rozwaliło akumulator. Za brak iskry odpowiadała wadliwa cewka zapłonowa, dwie nowe też uszkodzone, dopiero cewka od Zundapa zadziałała. Jeśli chodzi o zbyt wysokie napięcie, trzeba mieć zawsze podłączony akumulator, inaczej skacze...
Cewki ok , sygnał dochodzi , ale dla świetego spokoju cewka była podstawiona
U mnie w mieście nie mają. Jedynie allegro, gdzie kosztuje to 100zł. Nawinąłem cewkę na oko. Skuter odpala ale na obrotach jałowych gaśnie, wydaje mi się, że cewka daje nie wystarczające napięcie przy tych obrotach i znika iskra. W jakiej hurtowni to jest?
Wydaje mi się, że cewka jest dobra. Czy wiesz może jakie napięcie powinno być doprowadzane do cewki?
Sygnału na wtryski przy kręceniu niema. Przekaźnik pompy podczas kręcenia załącza się i słychać pompę, cewka zapłonowy ma dobrą masę.
Sam odpowiem na swój post bo dostałem wiedzę na innym forum ale dla potomnych jakby ktoś chciał wiedzieć. Cewka w suzuki ( samurai ) sj 410 jest z opornikiem zewnętrznym. Takie sprytne urządzonko. W momencie rozruchu kiedy z akumulatora prąd przede wszystkim idzie na rozrusznik na cewkę doprowadzony jest prąd z akumulatora pomijając opornik . Cewka...
Kupiłem nowy miernik bardziej profesjonalny, mogę zmierzyć rezystancję. W impulsatorze rezystancja wynosi 209 Ω, a w cewce która daje impuls nie ma żadnego oporu. Myślę że jest uszkodzona cewka która daje impuls, taką cewkę da radę przewinąć i jaki byłby koszt przewinięcia wie ktoś może? Szukałem na allegro, ale ciężko dostać tą cewkę.
Tak nagrzewa się tylko cewka zasilania zapłonu. Są 4 magnesy, jak sprawdzić czy odpowiadają stojanowi?. Instalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora,
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
A prądnica/alternator nie ma tabliczki znamionowej ? Jeśli to jest prądnica na 12V, to możesz tylko oszacować prąd na podstawie średnicy drutu jakim cewka jest nawinięta. Można przyjąć 10A/mm2 przekroju
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Zmierz woltomierzem na zakresie ac jakie napięcie na kopa daje cewka zasilająca cdi, sprawdź omomierzem ile Ω ma cewka wyzwalająca (pickup coil), zwykle ok 1kΩ
Pytanie czy to faktycznie cewka jest winna?
Pewnie cewka zaworu EGR padła i tak jak kolega wyżej tylko wymiana
Napisz dokładnie jaki to motorower, czy skuter. To bardzo ważne gdyż w skuterach z silnikiem Morini AC (Suzuki Adres itp.) były stosowane moduły zapłonowe "bezimpulsatorowe" a to nie o samo co cewka z quada.
Silnik naprawiony uszkodzona byłą cewka ładująca CDI , primacy coil zwał jak zwał najprawdopodobniej uszkodziła się przez mocno zaśniedziały konektor łączący cdi z cewką wn . Silnik pali tak jak dawniej czyli bdb , równa praca na wolnych obrotach , świece nie są już mokre teraz tylko czekać na cieplejsze dni . Temat do zamknięcia
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
Witam po raz kolejny. Dodaję nowe informacje na temat DR 350. Tak się składa że mam jeszcze KLR 650. Pomyślałem sobie zamienię gaźniki. Efekt jest taki że Kawasaki KLR 650 pali od "strzała" na gaźniku od Suzuki. Wniosek: Gaźnik jest w porządku !! Do sprawdzenia pozostaje moduł CDI, cewka i uzwojenia impulsowe. Może jakieś wskazówki?
Cewka i aparat są podpięte pod plusa
Witam, Posiadam skuter suzuki burgman 125cm3, ostatnio stało się coś i skuter nie odpala...Sprawdziłem czy jest iskra, cewka podaję iskrę ale tylko na chwilę, nie na tyle, by skuter odpalił. Dostaje też paliwo, pierścienie wydają się w porządku. I tu moje pytanie, czy on ma immobiliser? Może on odcina zapłon? Nie mam jak go podpiąć do komputera, gdyż...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Witam. Zapytanie moje dotyczy statora w Suzuki dr125 z 1983 roku. Chce się dowiedzieć czy możliwe jest odcięcie cewki ładującej cdi od reszty obudowy i włożenie w to miejsce cewki cdi z innego moto? Chodzi mi o stronę magnetyczną gdyż w oryginale rdzeń, na którym nawinięta jest cewka cdi stanowi jedna całość z rdzeniami cewek prądowych... czy to będzie...
Po pierwsze napisz mi czy jest to układ z indywidualnymi cewkami czyli na każdy cylinder jedna ? czy cewka zespolona czyli 4wyjścia na swiece (DIS) .
Własnie chodzi o to ze modul jest zalany guma i nie moge go wydostac. Natomiast jest impulsator oraz modul i cewka podlaczana do masy. Cewka taka jak na zdjeciu pasuje do chinskich skuterow.
Dobrze posprawdzam. A cewka jest zamontowana przezemnie ponieważ próbowałem coś pokombinować. A oryginalna cewka jest odrazu przy module. Ale i tak dziękuję za pomoc. W razie czego odezwę się ponownie.
Cewka przekaźnika da podczas rozłączania impuls ujemny względem masy. Diody gaszącej nie dawaj bo zewrze ten impuls. Jeśli boisz się przebicia tranzystora to daj równolegle z cewką przekaźnika diodę zenera w szeregu z diodą zwykłą tak aby ograniczyć napięcie wsteczne do akceptowalnych wartości.
Witam Otóż jestem na etapie wkładania silnika do malucha właśnie z swifta 1.0 i mam pewien problem. Otóż nie mogę znaleźć iskry na świecy. Obawiam się że może to być spowodowane złym podłączeniem instalacji mimo iż jest to zgodnie ze schematem. W tym wypadku potrzebowałbym zdjęcia z komory silnika i dokładne zdjęcia instalacji szczególnie na drodze...
Czyli ground to masa, ignition coil cewka i magnetos trigger to impulsator? Dodano po 10 I z impulsatora wychodzs mi dwa kable czyli jeden mam zmasowac a drugi podpiąć pod modul tak?
Model motocykla to Suzuki gk53c inaczej gsx400E/S moduł zapłonowy CDI to 32900-43402 nie mam zdjęcia i siły a po udarze mózgu jestem staram się coś zrobić... Laptopy poszły pc nie świecą monitory na telefonie działam obecnie nie jest funkcjonalny ale zawsze coś... Czujnik halla mają 325 omów dwa sztuki... Cewka zapłonowa osobna jest tylko 4omow...dwa...
Ja bym zmienił filtr paliwa a dodatkowo popatrzył na cewkę.
witam, mam problem z autem suzuki swift 2009r. 1.3 diesel 75KM, świeci się kontrolka check engine, błąd odczytany - zawór egr, (nie mam w tej chwili numeru błędu i opisu) . Właściciel był już też i w serwisie- diagnoza zawór do wymiany. Wymieniłem zawór egr ( część elektryczna tj cewka z wtyczką 2 pinową bo taki tam jest zawór elektryczna cewka która...
Witam Mam kosiarkę z silnikiem suzuki OHV. Silnik nie zapala. Gdy podam paliwo bezpośrednio do cylindra wówczas silnik odpala i normalnie pracuje. Reaguje na manetkę gazu, pracuje równo na wysokich jak i na niskich obrotach, tak jak by nic mu nie dolegało. Po zgaszeniu silnik nie odpala trzeba ponownie podać benzynę do cylindra. świeca i cewka ok, zawór...
Witam Ponieważ nie odpalił mi motor po zimie, sprawdziłem że przyczyną jest brak iskry. Następnie szukając powodu jej braku sprawdziłem czy podanie napięcia na cewkę wytworzy iskrę, i okazało się że iskry dalej nie ma a cewka ma zwarcie(jak podałem napięcie z akumulatora to zaraz pojawił się dymek a prąd pobierany przez cewkę to parę amperów - myślę...
Siedzę przy burgmanie już trzeci tydzień. Wszystkie zabezpieczenia działają stopka hamulec itp. Mam całkowity zanik iskry i zauważyłem że również wtrysk nie podaje paliwa. Pompka paliwa działa prawidłowo. Coś musiało go odciąć. Instalacja elektryczna sprawdzona. Cewka WN działa bez zarzutu w innym pojeździe. Jeszcze została ostatnia rzecz żeby wymienić...
Witam Mam problem z moim quadem Campell 650 a mianowicie nagle zniknęła iskra przez co nie mogę go odpalić. W instalacji samochodowy alternator od tico, cewka zapłonowa od suzuki Swift i aparat zapłonowy. Powiedzcie w czym i jak szukać przyczyny? Co pomierzyc i jak? Stało się to nagle w jeden dzień, zaczął mieć problemy z odpaleniem aż nagle w ogóle...
Światła już zrobione , regulator walnięty , nadal się męczę z 7 tyś obrotami. Ale nie mam teraz iskry prąd do cewki mi dochodzi ale jak podłącze pod cewkę to już brak prądu.Cewkę założyłem z mz 250 ts 6v ale to nadal to samo co w poprzedniej i do tego iskrzy jak dotykam kablem do masy.Cewka na 100% dobra gdy podłączę na krótko np do prostownika jest...
Mam koledzy taki jedno pytanie, posiadam Suzuki Vitare 2.0 v6 . Ostatnio zaczela mi cos przerywać(cos jakby jeden cylinder przerywał) podczas przyspiesznia tez szarpie, nie dzieje sie to zawsze ale czesto. Świece są nowe więc podejrzewam cewke. I oto moje pytanie jak sie sprawdza cewke ? W vitarze występuje 6 cewek - przy kazdej swiecy jedna. Szukając...
Na pewno moduły CDI zasila cewka o rezystancji 4.5Ω? Google wskazuje schematy układów zapłonowych z dwiema osobnymi cewkami zasilającymi CDI oraz uzwojeniem ładowania. Gdyby rzeczywiście CDI było zasilane z cewki o niskiej rezystancji i napięciu, to wówczas w module musiałby zostać zastosowany układ podbijający napięcie, co ze względu na niepotrzebne...
TPS - raczej wątpię ale możesz odłączyć i wtedy sprawdzić - jeżeli to on to bez niego silnik będzie chodził równo ale więcej palił. Bardziej czujnik położenia wału. Nie pamiętam czy w tamtym roczniku był już zawór recyrkulacji spalin. Sprawdź dobrze przewody WN, świece i rozdzielacz - coś mi się wydaje że jednak tam jest problem. Edit - cewka jeszcze...
witam 1.poszukuje schematu elektryki do skutera suzuki katana stary model.chodzi mi dokladnie o to ze skuter przelezal w szopie jakies pare lat i teraz nie ma iskry. 2.jak sprawdzic czy cewka zaplonowa i kondensator sa ok.
Gaźnik czyszczony 100x. Sprawdzony rozrząd, luzy zaworowe, podmieniałem cewkę WN na chińczyka, ze5 świec i nic.... moto jeździło do końca a usterka wystąpiła nagle. Moze ktoś ma schemat instalacji do rocznika 1983.? Panowie z motocdi.com podsuwają ze uszkodzona może być cewka cdi ale na tym ich porady się kończą.. Nurtuje mnie dlaczego z tej cewki wychodzą...
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Zasadniczo jest tak że cewka przekaznika wisi na plusie zaś centrala zapina masę na cewkę. Plusa można szarpnąć z aku.
Witam, mam następujący problem poprzedni właściciel włożył jakiś dziwny chiński moduł od 4t na którym motocykl się nie wkręca. Szukam jakiegoś rozwiązania sprawy. oryginalny moduł jest nieosiągalny. Na module od chińskiego skutera gy6 odpalił i prawie dobrze chodził. Na module od 2t brak iskry, zakładając znowu pierwotny moduł iskra jest. Znacie może...
Remont robiony w sokol lublin. I tam mierzony Kopulka wymieniona na oryginalna razem z kablem i cewka od burgmana z 2005 roku. Dlawienie wystepuje na postoju bez obciazenia(wykluczam naped). Gaz ustawiam na rowne 3000. Jak od zera wezme gaz na 4-5 tys obrotow to wchodzi ladnie. W dol schodzi gez rowno. Tylko jak chce go ustawic na obroty 3000 to przerywa
Rozbiera się bardzo łatwo, wyciągasz ten pomarańczowy plastik, pod nim zobaczysz szare ząbki trzymające konektory, trzeba podważyć gruba igłą albo czymś takim i powyciągać
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Panowie Szukam info jak rozpiąć zblokowanie oświetlenie motocykla wraz rozruchem. Motocykl sprowadzony z USA i ma zblokowane oświetlenie. Po właczeniu stacyjki zapalaja się swiatła i niestety troche brakuje prądu na rozruch. V-ki tak niestety mają że potrzeba trochę więcej mocy. Proszę pomóżcie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Właśnie...
No i klapa, dwuch mechaników nie dało rady Dodano po 1 Cewka ok, aparat zapłacić. ok, kable i świece ok, stacyjka ok, modół ok, możliwe że to wina sterownika, a jeszcze imo. ok.
Cewka i jej przewody sprawdzone - wszystko jest tak, jak być powinno, chyba że zaciski uzw. pierwotnego mają wewnętrzne zwarcie... Na przewodzie gaszenia na pewno nie ma masy, testowałem także z odłączonym przewodem. Jutro kupię moduł CDI od chińczyka i sprawdzę na nim.
No jak zmontujesz to pisz co i jak daj schemat. Ja chce zrobic obrotomierz taki w swojej Suzuki DR125.. Jest to 4T 1 cyl. Bedzie działać??
witam szukam pilnie schematu CDI cewkomodułu do derbi vamos ,APRILIA - Habana 50 SUZUKI - HIR-UP , Adress , Sepia ITALJET - Formula 50 , Velocifero ATALA - RIZZATO - Hacker HYOSUNG - Cab wychodzą z niego dwa wtyki mały minus duzy plus cewka jest podłączana bezposrednio do cewki w magnecie.działą na zasadzie impulsów dodatnich i ujemnych.zbudowany z...
a dokładniej gdzie? Cewka zapłonowa ma oznaczenie T1 na schemacie http://obrazki.elektroda.net/5_126526749... Skrzynka bezpiecznikowa znajduje się koło akumulatora http://obrazki.elektroda.net/83_12652685... http://obrazki.elektroda.net/68_12652687...
Dobra coraz więcej i więcej problemow już mam dosyć baleno odmawia posłuszenstwa na wysokim poziomie. Najpierw cewka poszła spać dobra 20 zl nie robi różnicy objawy znikneły z falowaniem obrotów.A teraz problem jest z Check Engine jak komuś się pali to auto jest żywe i coś mu dolega.To tutaj jest na odwrót NIE ŚWIECI i tu się zaczyna ciag dalszy (spierdolenia).Już...
Witam Panowie pomóżcie posiadam autko suzuki swift z 1999 roku pojemność 1,0 39kw od wczoraj mam poważny problem z jazdą autkiem zatankowałem paliwo na jednej ze stacji znanego koncernu i po odpaleniu i przejechaniu paru metrów auto zgasło i niemogłem go odpalić po odczekaniu 20 minut udało mi się go odpalić i dojechać do domu lecz był bardzo zamulony...
Witam mam silniczek zaburtowy suzuki dt 9,9 i chciałbym dołożyć do niego opcję ładowania akumulatora czy też wyjście 12-14V by mieć możliwość podłączenia odbiornika i chciałbym się poradzić który regulator napięcia kupić itp. Ze statora wychodzą 3 niepodłączone przewody tak jak w schemacie żółty , żółto-czerwony i czerwony. Ze schematu wynika że jest...
Witam. Mam problem. Moja Vitara po krótkiej jeździe (2-3 km) nagle szarpie dusi się i gaśnie. Czasem dodanie gazu po wysprzęgleniu pomaga i samochód mi gaśnie, po zgaśnięciu ciężko odpala. Dodam, że kable WN ok, cewka też, paliwo dochodzi do gaźnika, na wolnych obrotach pracuje normalnie.
Filterek nie wydaje się być w tragicznej kondycji ale zdecydowanie brakuje mu do nowego sporo Jak możesz/chcesz to pokaż, ocenimy stan. z fajki świecy przebija iskra na silnik a przy dodaniu gazu zaczyna się dławic, dusić. Na to bym nie wpadł - po prostu nie spotkałem się z czymś takim. w tej sytuacji wymienia się to w komplecie tzn. fajka przewód...
Nie za bardzo łapię o co temu nyemi chodzi a tobie razem z nim. Tym bardziej że jest to wyrwane z kontekstu a język opisów jest wybitnie pogański. Jeżeli masz jednak jakąś cewkę dostępną w tym motorku to zrób pomiary na niej. Ew. na cewkach świetlnych ale bez regulatora ! Znając położenie geometryczne cewek względem impulsatora można "przenieść" "kątowo"...
witam posiadam sj. 1.3 na wtrysku problem jest z iskrą (BRAK) moduł jest dobry cewka ok kable ok! Aparat ok! i dalej brak iskry skończyły mi sie pomysły!!!!!! ktos ma jakis pomysł?
Witam Motocykl przyprowadzili do mnie bez modułu zapłonowego, pozostała cewka i wystająca wtyczka czteropinowa kwadratowa. Moje pytanie, jaki typ modułu tam stoji, gdzie ewentualnie go dostać, nie wiem jaki typ modułu, nie wiem jak powinien wyglądać, i nie wiem gdzie szukać jak nie mam żadnego typu. Jeśli moduł jest identyczny jak w innym suzuki 125...
Witam Mam problem z Suzuki Alto 1,0 98r. automat. Samochód nie odpala, powodem jest brak iskry, cewka sprawa, przewodwy i kopulka też ok. Podejrzewam czujnik na wale rozrządczym lub na wale korbowym, lecz niestety w workshopie nie znalazlem informacji na temat jakie powiny miec wartosci;/ Mój gutmann nawet nie mial w spisie tego samochodu, nie dało...
W Suzuki najczęściej padają regulatory napięcia.
Impulsatora nie ma, wszystko załatwia cewka po prawej stronie (foto 3) cieki drut pod żółtym bandażem (nitką) i to ona z reguły pada (zgrzana przy samym rdzeniu), pozostaje wymiana lub uczciwe przewinięcie i iskra powinna wrócić. Moduły padają rzadko i raczej z winy użytkownika
Ten puslujący stukot to prawdopodobnie dźwięk załaczającej się i wyłaczającej końcówki mocy. sprawdź, czy nie masz uszkodzonego któregoś głośnika (zwarta cewka lub zwarcie do masy pojazdu). Lub czy nie pomieszałeś głośników między wyjściami z radia (połączyłeś "na krzyż"). Zostaje też uszkodzenie radia. Sprawdź też masę jak kolega wyżej napisał.
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
http://obrazki.elektroda.pl/7964944400_1... Witam, Was moi mili forumowicze. Dziś mam zamiar zacząć tworzyć instalacje elektryczną do swojego full crusta ( już go mam, więc hard enduro nie kupie). Zaczynam od projektu jak zawsze. Obliczanie długości potrzebnego materiału, ilość złączy, wymagane zdolności i informacje na ten temat i...
Witam tak jak w temacie mam takiego skutera 2t jest to silnik suzuki niby. mam taki problem na 1 obrót wału wyskakuje iskra w 2 punktach na gmp i dmp w magnecie impulsator i cewka wzbudzająca moduł i cewka zapłonowa. teraz moje pytanie czym to może być spowodowane? ktoś założył tam moduł od dużego fiata i cewkę zapłonową równieżSmile może być problemem...
no ja chcialbym zrobic wlasnie tak samo ze najpierw mostek a potem regulator> Mostek prostowniczy mam zastosowany tylko raz gdyz bezposredni do mojego starego regulatora szlo prosto z cewki do 40 V napiecia zmiennego. Cewka nie jest polaczona z masa i bezposrednio do mostka gretsa podlaczone sa dwa kabelki z cewki tego napiecia zmiennego a on prostuje...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Nie rozumiemy się. On nie odpala wcale. Krańcówka stopki ok. czujnik biegu neutralnego tez ok. bezpieczniki, moduł zapłonowy, cewka ok. brak iskry na świecach. Zrobiło mu się tak nagle, zgasiłem i już więcej nie zagadał. Nie wiem czy tam gdzieś nie ma wpiętego czujnika oleju (niektóre motorki tak miały). No i zostaje sprawdzenie układu czujnika położenia...
Większość posiadaczy Simsonów, to młodzież i 120 zł na moduł EWR ograniczający napięcie, to dla nich spory wydatek. Mój jest dużo tańszy a działa na bardzo podobnej zasadzie. Witam! Spotkałem się kiedyś z częstymi awariami tego modułu w modelu S53. W takich prądnicach jest bardzo nietypowa sytuacja, ponieważ nie ma możliwości wpływania na napięcie...
suzuki cewka cewka suzuki vitara cewka stator suzuki
elektrozaczep dioda prostowniczy scala folder laser sterownik
Indesit DFG 15B1 PL – schemat serwisowy, wiring diagram, typowe usterki, naprawa Brak obrazu na YouTube, dźwięk działa - rozwiązania