W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
łapki opadają gdzie tu szukać przyczyny będę wdzięczny za sugestie a ja bym otworzył ECU i sprawdził czy bodajże 37pin nie jest stopiony bądź/lub przepalona ścieżka. ew sprawdził bym czy przypadkiem przekaźnik wtryskiwacza nie jest sklejony lub do wymiany cewka skoro iskra jest (ale może słaba? )
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
niestety ale nie zgadza się ten opis z opisem z pokrywy bezpieczników nawet wartości bezpieczników są różne... bezpiecznik który się przepala to 20 A z opisem IG COIL co znaczy cewka a na twoim schemacie Fuse 12 - 10.0 A Przełącznik tylnych świateł przeciwmgłowych Diesel i benzyna maja te same skrzynki bezpiecznikowe-Sprawdz czy przewod czarno-bialy...
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Popatrz sobie lepiej na serwisówkę i podaną w niej rezystancję uzwojenia pierwotnego - do 0.5 oma. Następnie policz sobie natężenie prądu płynącego przez uzwojenie z drutu ok. 0.5 mm średnicy po podłączeniu pod akumulator. Na koniec oblicz moc wydzieloną w uzwojeniu. Nawet podłączając w ten sposób cewkę przeznaczoną do zapłonu bateryjnego na przerywaczu...
Sprawdzone i działa moduł z suzuki gn 125 ale musi być też cewka z suzuki.
Mogło Ci nie odpalić bo zalało świece. Na początek najłatwiej będzie Ci pomierzyć oporności na cewce multimetrem, sprawdź czy nie ma zwarć. I sprawdź czy się to zgadza z podanymi przez producenta wartościami do porównania. Ściągnij wtyczkę i pomierz opory z masą. A być może jak tu podasz to ktoś Ci powie czy są okej. Na pewno jak masz zwarcie z wyjściem...
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
Po wymianie akumulatora wystąpił całkowity brak iskry (suzuki alto 0.8 91r) sprawdziłem przerywacz ,świece, ustawiłem zapłon i dalej brak iskry.Sprawdziłem też bezpieczniki. Chciałem wymienić cewkę zapłonową ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć. I nie wiem czy to jej wina. Cewka ma 3 bolce jeden + jak załączę stacyjkę to tu pojawia się napięcie z drugiego...
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Witam, odświeżam temat po wymianie modułu zapłonowego nadal nie ma iskry. Zastanawia mnie cewka WN ponieważ na uzwojeniu wtórnym powinna być oporność pomiędzy 17 a 30 kΩ,a jest tylko 12,7kΩ. czy to może być powodem braku iskry. Nadmienię że podczas kręcenia rozrusznikiem pompka paliwowa uruchamia się.
Przyszedł mi dzisiaj stator i cewka innej firmy, po jeździe jest wszystko OK, tak, że temat rozwiązany.
Witam, potrzebuje pomocy suzuki swift mk6 1,3 benzyna szarpie zimy mniej (jak się podgrzeje więcej) usterka z dnia na dzień powstała wcześniej nie było objawów podejrzewam cewkę, ponieważ wygląda, tak jakby nie palił na cylinder chciałbym dokonać sprawdzenia cewki miernikiem moje pytanie, czy w tym przypadku jest to możliwe i ewentualnie które piny,...
Witam. Suzuki sx4 1.6 16v m16a z lpg Wypada zaplon na 1wszym. Tylko pod obciazeniem nie zawsze , ale 90% , kolo 2,5 a 3 tys obrt i odcina ten cyl. Jeżdżąc lagodnie , raczej bedzie ok , albo mniejsze prawdopodobieństwo. Na lpg tak samo , wiec wtryskiwacz nie . Cewka , swiece , regulacja zaworów , kompresja ok , podlozony ster pewny , nowa inst.el. cewka...
Witam, wczoraj rozwiązałem problem. Okazało się, że jest przepięknie i na czarnym przewodzie był +, a na czerwonym -. To rozwaliło akumulator. Za brak iskry odpowiadała wadliwa cewka zapłonowa, dwie nowe też uszkodzone, dopiero cewka od Zundapa zadziałała. Jeśli chodzi o zbyt wysokie napięcie, trzeba mieć zawsze podłączony akumulator, inaczej skacze...
Cewki ok , sygnał dochodzi , ale dla świetego spokoju cewka była podstawiona
U mnie w mieście nie mają. Jedynie allegro, gdzie kosztuje to 100zł. Nawinąłem cewkę na oko. Skuter odpala ale na obrotach jałowych gaśnie, wydaje mi się, że cewka daje nie wystarczające napięcie przy tych obrotach i znika iskra. W jakiej hurtowni to jest?
Wydaje mi się, że cewka jest dobra. Czy wiesz może jakie napięcie powinno być doprowadzane do cewki?
Sygnału na wtryski przy kręceniu niema. Przekaźnik pompy podczas kręcenia załącza się i słychać pompę, cewka zapłonowy ma dobrą masę.
Sam odpowiem na swój post bo dostałem wiedzę na innym forum ale dla potomnych jakby ktoś chciał wiedzieć. Cewka w suzuki ( samurai ) sj 410 jest z opornikiem zewnętrznym. Takie sprytne urządzonko. W momencie rozruchu kiedy z akumulatora prąd przede wszystkim idzie na rozrusznik na cewkę doprowadzony jest prąd z akumulatora pomijając opornik . Cewka...
Kupiłem nowy miernik bardziej profesjonalny, mogę zmierzyć rezystancję. W impulsatorze rezystancja wynosi 209 Ω, a w cewce która daje impuls nie ma żadnego oporu. Myślę że jest uszkodzona cewka która daje impuls, taką cewkę da radę przewinąć i jaki byłby koszt przewinięcia wie ktoś może? Szukałem na allegro, ale ciężko dostać tą cewkę.
Tak nagrzewa się tylko cewka zasilania zapłonu. Są 4 magnesy, jak sprawdzić czy odpowiadają stojanowi?. Instalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora,
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
A prądnica/alternator nie ma tabliczki znamionowej ? Jeśli to jest prądnica na 12V, to możesz tylko oszacować prąd na podstawie średnicy drutu jakim cewka jest nawinięta. Można przyjąć 10A/mm2 przekroju
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Pytanie czy to faktycznie cewka jest winna?
Zmierz woltomierzem na zakresie ac jakie napięcie na kopa daje cewka zasilająca cdi, sprawdź omomierzem ile Ω ma cewka wyzwalająca (pickup coil), zwykle ok 1kΩ
Pewnie cewka zaworu EGR padła i tak jak kolega wyżej tylko wymiana
Napisz dokładnie jaki to motorower, czy skuter. To bardzo ważne gdyż w skuterach z silnikiem Morini AC (Suzuki Adres itp.) były stosowane moduły zapłonowe "bezimpulsatorowe" a to nie o samo co cewka z quada.
Silnik naprawiony uszkodzona byłą cewka ładująca CDI , primacy coil zwał jak zwał najprawdopodobniej uszkodziła się przez mocno zaśniedziały konektor łączący cdi z cewką wn . Silnik pali tak jak dawniej czyli bdb , równa praca na wolnych obrotach , świece nie są już mokre teraz tylko czekać na cieplejsze dni . Temat do zamknięcia
Witam po raz kolejny. Dodaję nowe informacje na temat DR 350. Tak się składa że mam jeszcze KLR 650. Pomyślałem sobie zamienię gaźniki. Efekt jest taki że Kawasaki KLR 650 pali od "strzała" na gaźniku od Suzuki. Wniosek: Gaźnik jest w porządku !! Do sprawdzenia pozostaje moduł CDI, cewka i uzwojenia impulsowe. Może jakieś wskazówki?
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
Cewka i aparat są podpięte pod plusa
Witam, Posiadam skuter suzuki burgman 125cm3, ostatnio stało się coś i skuter nie odpala...Sprawdziłem czy jest iskra, cewka podaję iskrę ale tylko na chwilę, nie na tyle, by skuter odpalił. Dostaje też paliwo, pierścienie wydają się w porządku. I tu moje pytanie, czy on ma immobiliser? Może on odcina zapłon? Nie mam jak go podpiąć do komputera, gdyż...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Witam. Zapytanie moje dotyczy statora w Suzuki dr125 z 1983 roku. Chce się dowiedzieć czy możliwe jest odcięcie cewki ładującej cdi od reszty obudowy i włożenie w to miejsce cewki cdi z innego moto? Chodzi mi o stronę magnetyczną gdyż w oryginale rdzeń, na którym nawinięta jest cewka cdi stanowi jedna całość z rdzeniami cewek prądowych... czy to będzie...
Po pierwsze napisz mi czy jest to układ z indywidualnymi cewkami czyli na każdy cylinder jedna ? czy cewka zespolona czyli 4wyjścia na swiece (DIS) .
suzuki cewka cewka suzuki vitara cewka stator suzuki
działa obrotomierz mazda pogodynka czujnik amplifier 1000w
pilot bramy zasięg bramka sieci lorawan
Koszt matrycy do monitora AOC 27 cali Zmiana silnika w Toyota Avensis T25 z 2.2 D-4D na 2.0 D-4D