Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Pewnie chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu. Jak się nie mylę to jest od strony ściany grodziowej, przy skrzyni biegów. Raczej nie jest to jego wina skoro nie ma iskry. Czy jak nie ma iskry to nie ma też wtrysku - podawanej benzyny przez wtryskiwacze? Jeżeli tak to sterownik silnika pewnie nie widzi sygnału z czujnika wału korbowego. Jeżeli wtryskiwacze...
cewka zapłonowa z dwoma magnesami na kole zamachowym spotyka się 2 razy drugi raz pomiędzy wydechem a ssaniem i czy w tedy też jest iskra. Prawdopodobnie dla uproszczenia układu jest ta iskra. Podobnie było w Maluchu po eliminacji rozdzielacza - cewka zapłonowa zasilała bezpośrednio obie świece w jednym cylindrze iskra zaczynała cykl pracy a w drugim...
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Jeżeli Twój silnik to D13B2 to zasilanie na 100% nie jest brane ze sterownika.
To jest cewka zapłonowa Zasilanie na środkowy.
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Teoretycznie uzwojenia cewki są sprawne (Post 4) Pozostaje dokonać próby według opisu z postu 4, lub szukać uszkodzenia gdzie indziej (przerywacz, zasilanie świeca)
W tym przypadku nie da rady. Jest tylko jedna cewka i zasila ona aparat zapłonowy. W przypadku silników przystosowanych do zasilania oświetlenia instaluje się dodatkowe cewki na potrzeby oświetleniowe. Uprzedzając pytanie - tutaj się tego nie da zrobić. Jeśli pomogłem - kliknij co trzeba.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
kontrolką się nie przejmuj sprawdź przewód zasilający cewkę ma być +12V. Dodano po 6 podepnij pod cewkę zapłonową zasilanie po stacyjce odrębnym przewodem i zobacz czy zapali Dodano po 1 po podpięciu dodatkowego przewodu ma świecić żarówa
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa. To już takie podstawy jak iskra czy zasilanie pompy pod siedzeniem nie sprawdził.? Przecież to pięć minut roboty a narzędzie to zwykła probówka 12v . Dramat.
Najlepiej pompa paliwa lub cewka zapłonowa. Tzn zasilanie cewki.
Witaj Sprawdź czy cewka zapłonowa ma zasilanie. Jak ustawiłeś kąt zapłonu?
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
Drugi styk cewki na przerywacz do aparatu.
Cześć, Rezystancja cewki zapłonowej/zasilającej (czerwony przewód w barwach oryginalnych) powinna wynosić od 480om do 600 w zależności od temperatury, oprócz tego taka cewka generuje około 50v w zależności od siły kopnięcia. Rezystancja impulsatora (niebieski przewód) waha się w granicach od 27 do 30om dla org impulsatora (barwy białej\kremowej)
Witam, przeszukałem cały internet i nic nie mogę znaleźć, mianowicie poszukuję opisu pinów modułu zapłonowego 2JA do skutera Aprilia. Pod który z pinów podpiąć: http://obrazki.elektroda.pl/7364536600_1... - impuls zapłonowy - zasilanie CDI - cewkę zapłonową - masę - gaszenie silnika Proszę o pomoc :|
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Cewa może mieć zwarcie i pali moduł , lub niewłaściwa cewka o za małej rezystencji .
Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Potrzebujesz generatora na np. ne555 kluczującego cewkę zapłonową poprzez wysokonapięciowy tranzystor mocy. Załączony na czas 5-10ms, wyłączony 1-2s. Zasilanie - akumulator 12V.
Jeżeli czarny to plus zasilania po kluczyku. Coś mi się przypomina, że ów pojedynczy przewód szedł do kondensatora przeciwzakłóceniowego umocowanego z boku na głowicy, ów kondensator tłumił zakłócenia jakie ewentualnie mogła generować cewka zapłonowa, ale nie był stosowany zawsze.
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Ktoś podpowie jakie napiecia i kiedy powinny się pojawiać na tych pinach. Jest to kostka zasilająca cewke zapłonową w pasacie b5 1.6 (AHL) 1998 r. Dodam, że po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie 12V między pinami 2 i 4, moje pytanie czy przy rozruchu na pozostałych pinach tzn. 1 i 3 (zielone kable) też powinno się pojawiać napiecie. Silnik nie...
Brązowy -nr1 cewka zapłonowa czerwony -nr2 zasilanie ze stacyjki Biały -nr3 masa Niebieski -nr4 oświetlenie zegara
Witam Nie mogę zlokalizować cewki zapłonowej w nissanie p11 silnik 2,0. Czy znajduje się ona w aparacie zapłonowym? w aparacie przychodzi kostka z 2 pinami czy jest to zasilanie cewki czy czujnika wałka rozrządu? poniżej dołącze zdjęcie jak wygląda ten aparat zapłonowy. I jeszcze jedno pytanie czy po przekręceniu stacyjki cewka powinna mieć zasilanie?...
Witam wszystkich. Podczas jazdy samochodem silnik zgasł i już nie odpala. Kręci ale nie ma iskry na świecach zapłonowych. Sprawdziłem komputerem błędów brak, obroty silnika czujnik pokazuję, zasilanie na cewkę zapłonową jest. Co mogę jeszcze sprawdzić dlaczego nie ma iskry?
Czy któryś z kolegów wie może z którego bezpiecznika dokładnie wychodzi zasilanie cewki zapłonowej? Gdzies zginęło zasilanie, a na schemacie jest przed cewka bezpiecznik. A może jakieś newralgiczne miejsca? Mondeo II 1.8 zetec 97r.
Podczas kręcenia rozrusznikiem. Bzdura. Cewka zapłonowa jest zasilana już po załączeniu zapłonu, a nie podczas rozruchu.
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Łatwo możesz sprawdzić ,podłącz do zasilana 3 i do 1 lub 2 żarówkę 1.2W i zakręć rozrusznikiem jeżeli będą mignięcia żarówki tzn. że uszkodzona cewka moduł dobry jak będzie brak tzn że moduł. Zakładam że zasilanie na 3 masz.P
Tak się to podłącza: http://obrazki.elektroda.pl/1409825100_1... ze strony autoprospect.ru Czarne mogą być ze sobą złączone, to zasilanie z kluczyka; Czerwono-czarny to do obrotomierza.
Witam! Moje pytanie brzmi. Jak sprawdzić cewkę zapłonową, aby mieć 100% pewność jej uszkodzenia (cewka walcowa dwubiegunowa). Objaw brak iskry, zasilanie 12V, przerywacz działa, przewody zapłonowe nowe.
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Czy da radę zasilić cewkę zapłonową głównie przy użyciu transformatora Plus jakiś prostownik.Da się. Do dziś jeździ po naszych polskich drogach całe mnóstwo "urządzeń" których układy zapłonowe są zbudowane z cewek zapłonowych zasilanych stałym prądem z mechanicznymi przerywaczami.
Witam. To że cewka zasilająca dla zapłonu z przerywaczem i cewka ładująca dla zapłonu bezstykowego to wiem. Chodziło mi o to czy były wersje zapłonu z przerywaczem gdzie cewka butelkowa była na 6 V. Z odpowiedzi (at)BANANvanDYK wynika że nie było. Chciałbym wiedzieć jaką rezystancję mają uzwojenia pierwotne i wtórne cewek zapłonowych tych 12 V dla zapłonu...
1 cewka zapłonowa 15 zasilanie (plus) 31 masa (minus) G sygnał z impulsatora nie rozumiem dlaczego twierdzisz że 31 i G są zwarte - to nie miałoby prawa wygenerować żadnej iskry podłącz impulsator jednym końcem do masy a drugi daj na G jeśli efekty nie będą zadowalające zamień miejscami przewody od impulsatora a jeśli nadal będzie nie tak tzn że w ten...
SL 450 problem z iskrą, a jej brak. Wymieniona cewka, ale nic nie pomogło. Aparat zapłonowy wyczyszczony. Do cewki jest zasilanie 12 V, a na minusie 5 V. Po odłączeniu kabla masowego jest 12 V, a po ponownym podłączeniu jest 5 V. Przerywacz sprawdzony, kondensator odłączony, masa dodatkowa na silnik zrobiona, a problem jest nadal. Pomocy!
Podłączenie jest dziecinnie proste: do rozrusznika podłączasz się tak, jak się podłączyłeś. nie zapomnij o porządnej masie na obudowę silnika! Dodatkowo podajesz jedynie plus na cewkę zapłonową, którą z drugiej strony spinasz z wyjściem aparatu zapłonowego. I w sumie silnik powinien ruszyć. Możesz mieć jeszcze elektrodyszę w gaźniku. Ją też zasilasz...
Kolego sprecyzuj pytanie. Masz instalację zapłonową, akumulator, cewka kondensator, przerywacz i zasilanie paliwem? Co ci nie działa?
Witam. Podejrzewam, że jet to wina cewki zasilającej (do której jest prawdopodobnie podłączony moduł), która po prostu słabnie (też miałem taki problem). Proponuję podłączyć pod cewkę świetlną a pod zasilanie cewki zapłonowej podłączyć kondensator.
Jak dobrze rozumiem to brakuje Ci plusa po stacyjce na cewce. Jeżeli tak to sprawdź czy słychać włączenie pompy po włączeniu zapłonu - powinna działać jakieś 2 sek. Cewka zapłonowa ma zasilanie z przekaźnika pomp paliwa - może on być uszkodzony bądź może ECU nie dostaje zasilania przez co nie steruje tym przekaźnikiem. Podobne objawy będą gdy będzie...
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Po pierwsze sprawdzić zasilanie na cewkę (cewki) zapłonową. Zazwyczaj tam podłącza się zasilanie centralki LPG. Jeśli tam nie będzie zasilania to auta nie odpalisz bo iskry nie będzie. Możliwe, że przy odpinaniu radia zrobiło się zwarcie i poleciał bezpiecznik od K15 czyli "plusa po stacyjce".
Pompa włącza się po kluczyku, ok, czyli sterownik dostaje zasilanie i "wstaje", teraz sprawdź czy pracuje również przy kręceniu rozrusznikiem, świadczy to o tym że sterownik czyta obroty wału korbowego. Jeśli działa to: Nie ma iskry, sprawdź żarówką, a nie miernikiem czy cewka (kaseta) zapłonowa ma zasilanie 12V po włączeniu stacyjki
Potrzebna tylko jedna cewka by odpalić. Chodzi o cewę do której podłączony jest przewód WN świecy zapłonowej. Reszta jest potrzebna dla zasilania instalacji ale do odpalenia jest zbędna.
Zasilanie na cewkę zapina przekaźnik. Bezpiecznik nr10 zasilanie ma?
Am2310 - a co z iskrą? Chyba ,że wyłacznik odcina również zasilanie na cewkę zapłonową.?
A skąd jesteś?? To może przyciągnę tam samochód bo tu się zapowiada pól miesiąca a nie pół godziny. Otóż według niego cewka zapłonowa ma zasilanie cały czas do momentu zakręcenia rozrusznika, pompka po przekręcaniu na zapłon pracuje jakiś czas po czym się wyłącza - powinna się włączyć przy próbie rozruchu i podobno tego nie robi. Ja już dochodzę do...
Jak nie masz przejścia na cewce w aparacie ,to skąd weźmiesz iskrę i paliwo. Jeżeli chodzi o cewkę zapłonową to jeżeli masz zasilanie to masa musi być sterowana.P
Przewód z platynek idzie na cewkę styk 1. Zasilanie cewki styk 15 przez rezystor .
mam pytanie takie jak w temacie. Chodzi mi o to że ja mam cewkę zapłonową zewnętrzną od jawki i zasilam ją prądem przemiennym z 2 cewek świetlnych.Czy zmieniło by to coś jeśli do tych cewek świetlnych podłączyłbym mostek graetza i dałbym sprostowany prąd na cewkę zapłonową?? a co z kondensatorem?może jakiś dodatkowy pod mostek??
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Jak w poście auto po zmianie silnika chodziło przez 2 dni wsiadając do auta po przekręceniu kluczyka gaśnie lampka z kluczykiem oraz z znakiem wtrysku ale brak zasilania na cewkę zapłonową i nie słychać pompy paliwa
wiesz co nie wem dokładnie......:-( Dodano po 53 jest cewka zapłonowa
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Wydaje mi się że "normalnie" raczej odcina się zasilanie cewki zapłonowej..
Witam, Najprostszym sposobem będzie zastosowanie tego prostego układu zasilania. Podłączasz się bezpośrednio pod prądnice. http://obrazki.elektroda.net/75_12319485... Też kiedyś miałem taką maszynke :) ,ale sprzedałem za długotrwałą namową.Akumulator służy tam tylko do zasilania świateł postojowych,kierunkowskazów,stopu i klaksonu.Są tam trzy cewki:jedna...
Tak dokładnie to tamta przetwornica daje stabilne 70-120V a od zapłonu jest oddzielny zapłonnik. Ogólnie to bardzo dobrze byłoby użyć projektu c4r0 gdzie cewki zapłonowe zasilał podwojonym napięciem sieciowym. Wtedy można by użyć albo normalne napięcie sieciowe albo jedną cewkę z jakimś rezystorem w szeregu by napięcie miało zamiast szczytowych 45kV...
Nie mamy sprezyzowanych danych silnika. Posprawdzaj najpierw przewody zwłaszcza WN ,cewkę, moduł zapłonowy, zasilanie. Może być Hall chociaż nie koniecznie w niemcach raczej żadka usterka. Jesli masz czujnik trójprzewdowy w aparacie zapłonowym, to dwa zewnętrzne przewody to zasilanie środek to sygnał , biegunowość zasilania ustalisz jeśli ściągniesz...
Witam. Troszeczkę wyjaśnień. " Magneto " nie jest żargonową nazwą prądnicy tylko najprostszym systemem zapłonowym, stosowanym w silnikach z zapłonem iskrowym ( benzynowe ). W takiej instalacji mogą powstawać przepięcia w momencie rozwarcia przerywacza. W celu zabezpieczenia innych odbiorników przed skutkami przepięć zastosowano trzy (zazwyczaj) cewki,...
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Peugeot 206 2.0 16V potrzebny schemat wtrysku Marelli IAW 4.8 P /brak iskry na swiecach jest impuls ale bardzo slaby ledwo dioda swieci usterki ; P0351, P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej ... zasilanie i masy Ok . cewka OK . czy ktos sie z tym spokał ? jest usterka po otwarciu centralki wtrysku . "znajomy" zapach i widoczne 2 przepalone...
Agregat odpalany z kluczyka to tylko część sukcesu. Pytanie zasadnicze na benzynę czy olej napędowy, bo jak na benzynę to co z ssaniem? A zawór paliwa - ręczny czy elektryczny? Jak się gasi? Czy powrót kluczyka zwiera np cewkę zapłonową do masy, czy rozwiera zasilanie na cewkę WN? Rozumiem, że na razie to ten agregat automatyki autostartu nie ma, tak?
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
Witam forumowiczów Czy ktoś z Was orientuje się, jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku w Mietku W108? Dokładny typ auta to: W108.016, silnik M130.920. Sześciocylindrowy, 140KM, cewka zapłonowa zasilana poprzez moduł sterujący. W żadnych dokumentacjach nie mogę znaleźć tej wartości. Pozdrawiam - Grafstar
Nie wiem dodatni czy ujemny. Wytworzenie pola elektrycznego przez elektrodę o przeciwnym znaku pomaga usuwać ładunek z towaru. Przepraszam Kolego, ale druga część zdania jest bzdurą. ZAWSZE w tzw. Eliminatorach Elektryczności Statycznej stosuje się prąd zmienny . Gdybyś zastosował prad stały w efekcie otrzymał byś Generator Vande Graafa :D Akurat wiem...
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
To nie musi być immo, to może być brak zasilania ECU. W przypadku winy immo też nie będzie diagnozy z ECU. Skoro dokopales się już do puszki immo to zmostkuj linie W z K i zobacz czy wtedy będzie diagnoza ECU. Tutaj masz pinout puszki. http://www.transpondery.com/pinout_guide... Jeżeli to będzie wina immo to ratuje cię tylko emulator...
Czyli cewka układu tranzystorowego ma być zasilana prądem 11,5 V,tak?
Mistrzuniu, jaki silnik ? C16NZ z aparatem zapłonowym? Jak ten aparat sprawdziłeś, oprócz tego że zobaczyłeś że jest na swoim miejscu? Moduł w aparacie dostaje zasilanie?
Umiesz czytać? A cewki zapłonowej to nie masz? I ta cewka z jednej strony jest podłączona do plusa zasilania, który pojawia sie po przekręceniu kluczyka, a z drugiej strony do wyjścia z modułu. I właśnie do tego punktu sie podłączasz. I po kłopocie!
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
To pewnie strasznie zalany jest silnik tym paliwem odkręć rurę wydechową wyjmij świece z kapturka odepnij zasilanie na cewkę zapłonową i wypompuj to paliwo ze środka jak masz rozrusznik a jak nie to kopanie pozostaje i zakręć kranik tak żeby paliwo nie leciało do środka cylindra z powrotem.
Schemat ok, ale co to za diody zenera GPI5M006, 1N59538? Które z tych wejść/wyjść to wyjścia na cewki zapłonowe, zasilanie z silnika i impulsator?
Jak widać moduł zapłonowy wbudowany w cewkę, ma wewnętrzne podciąganie do plusa zasilania. Dlatego stopień wyjściowy Twojego układu powinien mieć niską impedancje wyjściową dla prądu wpływającego. Stopniem wyjściowym powinien być MOSFET N, albo bipolarny NPN w układzie WE. Grzeje się dlatego, że czas włączenia cewki jest zbyt długi i/lub częstotliwość...
Możliwości jest naprawdę sporo, ale nikt z nich nie korzysta. Bardzo dobrym źródłem sygnału obrotu silnika jest pompa paliwa w zbiornikach samochodów na wszelkich wtryskach. W benzynie bez wtryskiwaczy cewka zapłonowa. W gołych dislach zasilanie obrotomierza z alternatora.
Cewka w simku (pod magnetem) daje dosyć wysokie zasilanie na cewke zapłonową. A niewiem jak w motorynce, spróbuj to sie dowiesz:)
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Jeszcze przyszło mi coś innego do głowy: będąc u kumpla, sprawdzaliśmy w ETCE numery liczników (zegarów) do Golfów 3 w różnych wykonaniach. Czy pasują te same do modeli z różnymi silnikami. No i liczniki dla silnika AAA występują jako odrębny typ (literki CX lub DX na końcu oznaczenia), nie do zastosowania z innymi silnikami. Jest więc możliwe, że sygnał...
http://obrazki.elektroda.pl/9839134100_1... Dodano po 1 Witam Podłączenie transoptora do układu zapłonu i połączenie dwóch układów razem pokazuje dokładnie załączony przeze mnie powyżej rysunek . Przewód "+" zasilania zapłonu należy podłączyć w miejsce tam , gdzie była poprzednio zasilana cewka zapłonowa używana w zapłonie konwencjonalnym...
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
A w maluchu była cewka przystosowana do pracy z opornikiem w układzie zasilania,
Cewka musi być zasilania przerywacz podaje impulsowo masę a kondensator ma pojemność to iskra być musi. Przerywacz cały czas zasila cewkę zapłonową (podaje masę), w momencie rozwarcia styków zasilanie cewki jest przerywane (stąd nazwa) i zmagazynowana w niej energia znajduje ujście w postaci wyładowania elektrycznego na świecy zapłonowej. W omawianym...
Świece są do wymiany po jakimś tam przebiegu, który określa producent silnika, po tym jak uszkodzą się elektrody lub izolatory, po tym jak elektrody wypalą się do cna i silnik przestanie pracować (metoda hardkorów uważających, że świec nie wymienia się co jakiś czas tylko jak się zużyją). Mokrą świecę należy osuszyć, sprawdzić czy działa i ewentualnie...
Przecież może być dokładany "immobiliser" (to szumna, oficjalna nazwa montażysty) a tak naprawdę odcięcie zapłonu i padło, takie różne badziewia na "pastylkę" na breloczku... Dobrze mówię? A naprawdę to autor jest "przekonany" że to nie cewka, przewody itd. A czy sprawdzał konkretnie napięcia, czy tylko głebokie przekonanie; bo tak sobie będziemy dywagować.
Pompę zasila ten sam przekaźnik, który zasila cewki zapłonowe. Nowy silnik to pewnie 1.0 FIRE z UNO/Pandy.
zasilać cewka zapłonowy schemat zasilać cewka zapłonowy zasilać zapłonowy
tecumseh regulacja obrotów stanowisko lutowania whirlpool zasilacz
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Xerox WorkCentre 6605 – gromadzenie niebieskiego tonera przy bębnie, pasie transferowym i fuserze, wydruki bez zabrudzeń Andoria S320 – zapowietrzanie silnika mimo pełnego zbiornika ropy, diagnostyka układu paliwowego